Pas je wel een beetje op ? Als je voornamelijk voor 1 werkgever werkt als zzp'er wordt dat door de belastingdienst gezien alsof je daar op de loonlijst staat (met alle gevolgen van dien ...)quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:08 schreef Conflict het volgende:
Ik ben ook zzp koerier en werk bij tnt pakketservice.
Werk zat daar
Als je het goed aanpakt heb je binnen een jaar tien auto's rijden.
Ik doe het er maar bij, eerst reed ik daar fulltime, maar nu nog maar twee uurtjes per dag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op ? Als je voornamelijk voor 1 werkgever werkt als zzp'er wordt dat door de belastingdienst gezien alsof je daar op de loonlijst staat (met alle gevolgen van dien ...)
Heb je daar genoeg aan een VW transporter?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:35 schreef klotezooi het volgende:
Of probeer het bij Packs of Holland Parts Distribution
Die zitten in Meerkerk, heb ik elke dag een rit naar toe om te lossen en terug te laden
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:51 schreef akadoenka het volgende:
Welke fokker kan mij vertellen welke werkzaamheden / transporten een koeroer o.a. heeft?
Je kan nl niet leven van enkel spoedritjes naar mijn inziens. Ik duidt dus meer op vaste klanten.
Hoe kom jij of je baas eraan etc.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef akadoenka het volgende:
Betaal je als klant een uurprijs + daarbij een km vergoeding?
Resumerend:quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:52 schreef akadoenka het volgende:
Ok, maar hoe leg je contacten met bedrijven voor vaste (meerdaagse) ritten? En waar zullen deze ritten dan uit kunnen bestaan?
Advies: Blijf in loondienstquote:Op een gegeven moment bedacht akadoenka het volgende:
Hey, ik heb een auto en een rijbewijs. Ik word koerier. Alleen ik heb geen idee hoe ik klanten kan werven, wie mijn mogeljke klanten kunnen zijn, wat voor soort transporten ik zou kunnen doen en wat voor tarieven ik daar voor kan vragen.
Dan ben ik wel benieuwd op welk dcp van Tnt jij zitquote:Op zondag 3 augustus 2008 09:08 schreef Conflict het volgende:
Ik ben ook zzp koerier en werk bij tnt pakketservice.
Werk zat daar
Als je het goed aanpakt heb je binnen een jaar tien auto's rijden.
Beetje late reactie van mij:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:38 schreef Pitebuell het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd op welk dcp van Tnt jij zit
Dit zou ik ook wel eens willen weten, maar dan voor omgeving almere ongeveer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef Choller het volgende:
Ik wil graag 3 of 4 dagen per week werken bij TNT als koerier maar op hun site staat dat ze geen vacatures hebben?
Is er geen manier om er toch "binnen te glippen"? Omgeving haarlem/beverwijk/heemskerk/uitgeest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |