abonnement Unibet Coolblue
pi_60547938
absoluut een doodschop, wat een smerige.... Sneijder wat een doodzonde dat je dit seizoen moet laten schieten, absoluut in de vorm van zijn leven
pi_60548146
Er word weer flink overdreven hier zeg
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60549347
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)er-injury-vs-arsenal

Je kunt hier Diaby moeilijk iets verwijten als je het mij vraagt. Duidelijk op de bal gespeeld.

Zijn actie tegen Bolton vorig seizoen. Dat is een voorbeeld van wat niet recht valt te praten.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:51 schreef Badabingea het volgende:
Filmpje?
luie f...
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60549508
Misschien geen doodschop, maar Diaby haalt dit soort "truukjes" regelmatig uit en is gewoon een smerige speler.

Ook wel grappig om te zien dat alle Gunner's zeggen dat het wel mee valt
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60550191
Ik niet hoor mike
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:02:20 #206
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60550440
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef _Mike_ het volgende:
Misschien geen doodschop, maar Diaby haalt dit soort "truukjes" regelmatig uit en is gewoon een smerige speler.

Ook wel grappig om te zien dat alle Gunner's zeggen dat het wel mee valt
Mikey pakt alles aan om maar wat over Arsenal te zeuren te hebben.

Overigens worden fan's van Arsenal 'Gooners' genoemd en niet Gunner's maar dat geheel terzijde.
pi_60550655
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:02 schreef Gunner het volgende:

[..]

Mikey pakt alles aan om maar wat over Arsenal te zeuren te hebben.

Overigens worden fan's van Arsenal 'Gooners' genoemd en niet Gunner's maar dat geheel terzijde.
Helemaal niet, als ik een club uit Engeland alles gun is het Arsenal, omdat ik daar gewoon het meest mee heb.

Maar kijk nou is naar dit filmpje, dit valt toch geen onschuldige overtreding te noemen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:19:50 #208
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60550833
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:11 schreef _Mike_ het volgende:
Helemaal niet, als ik een club uit Engeland alles gun is het Arsenal, omdat ik daar gewoon het meest mee heb.
Ik zie je altijd zo raar reageren als het om Arsenal gaat, maar misschien ligt dat aan mij.
quote:
Maar kijk nou is naar dit filmpje, dit valt toch geen onschuldige overtreding te noemen?
Ik heb het filmpje gezien, foto's bekeken en gelezen wat diverse mensen er hier van vinden. Ik durf niet stellig te beweren of het onschuldig was of niet. Ik heb vorig seizoen wel Diaby een paar smerige overtredingen zien maken, waar hij in de wedstrijd tegen Bolton terecht rood voor kreeg. Mocht er een donkerrode kaart zijn had hij die verdient.

Maar om dan maar gelijk te zeggen dat dit bewust is gaat me te ver.
pi_60551063
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef _Mike_ het volgende:
Misschien geen doodschop, maar Diaby haalt dit soort "truukjes" regelmatig uit en is gewoon een smerige speler.

Ook wel grappig om te zien dat alle Gunner's zeggen dat het wel mee valt
Ja met de tackle zelf is opzich niet zo veel mis. Alleen die schaar is een beetje ongepast en "smerig" . Maar Diaby is ook wel een beetje lomp maar om te zeggen dat hij deze "truukjes" express doet
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:54:54 #210
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_60551613
Diaby gaat voor de bal, speelt ook de bal (zijn been is gewoon op de grond en niet richting de knie) maar Sneijder komt ongelukkig met zijn standbeen onder Diaby terecht, die met de bal wegdraait.

Moet daar nou zoveel ophef over gemaakt worden. Gewoon domme pech voor Wesley.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_60556426
Hij beweegt zijn been gewoon nog even na om zeker te weten dat Sneijder er goed tussen zat.....
pi_60556500
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:54 schreef fanneke het volgende:
Diaby gaat voor de bal, speelt ook de bal (zijn been is gewoon op de grond en niet richting de knie) maar Sneijder komt ongelukkig met zijn standbeen onder Diaby terecht, die met de bal wegdraait.

Moet daar nou zoveel ophef over gemaakt worden. Gewoon domme pech voor Wesley.
Maar om al met de intentie van een schaartackle in te komen vind ik in een vriendschappelijk potje toch wel een tikkeltje ver gaan hoor.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:27:32 #213
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_60556541
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij beweegt zijn been gewoon nog even na om zeker te weten dat Sneijder er goed tussen zat.....
Overdrijven is ook een vak.
pi_60556943
Goed een filmpje bekijken ook blijkt maar weer
pi_60558029
Schade is dus gelukkig beperkt gebleven. Fijn want die jongen verkeerd de laatste maanden echt in bloedvorm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')