abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_220147
http://www.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/spo.bigbrother.html

quote:

Priem wil Ruud van
Big Brother als soigneur
door Raymond Kerckhoffs - AMSTERDAM, dinsdag

Cees Priem wil Big Brother-knuffelbeer Ruud inlijven als soigneur voor de Farm Frites-wielerformatie, de ploeg waar onder meer Servais Knaven, Koos Moerenhout en Peter van Petegem onder contract staan. Zodra Ruud het huis in Almere verlaat, zal de Zeeuwse ploegleider contact met hem opnemen.

Het afgelopen jaar werkte de 45-jarige Ruud al als verzorger bij de nationale damesselectie van Jean-Paul van Poppel.

"Ik heb bij diverse mensen uit de wielersport naar Ruud geïnformeerd en iedereen is louter positief", verklaarde Priem gisteren. "Ik volg hem al een tijdje op televisie. Hij lijkt mij een prima vent. Mensen met een sterk karakter hebben wij als wielerploeg juist nodig."


Ik ben bang dat we twee weken na de indiensttreding het volgende zullen lezen: "Ruud B. betrapt met auto vol ampullen en XTC; Priem zegt: ïk heb die man nooit vetrouwd, en ik heb er niks mee te maken"

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 16 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220148
Ik vind het hardstikke tof voor ruudje, hij is mijn grote held van BB en vind dat hij het verdient om met hetgene waar hij van houdt zijn geld te verdienen.
Ik denk dat we veel kunnen gaan verwachten van de ploeg en het maakt de tour de france een stuk interessanter, omdat we dan ruud vaak zullen zien.
Ruudje gefeliciteerd !!
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_220149
Ruudje gefeliciteerd, hij verdient het echt.
de tour wordt een stuk interessanter met onze grote knuffelbeer!
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
  dinsdag 16 november 1999 @ 13:16:00 #4
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_220150
He quast,
Je vergeet even dat Ruudje ook nog ja moet zeggen. En dat doet ie dus nooit. De ransaap mag bij zijn huidige baantje iedere dag aan strakke vrouwebenen zitten, denk je echt dat ie dat inruilt voor (overigens wel onbehaarde )gespierde herekuiten?
No Way!
pi_220151
Valt dat even tegen!
http://www.rotterdamsdagblad.nl/bigbrother/ zegt het volgende


Farm Frites, een van Europa’s grootste patatfabrikanten, moet niets van melige aardappels hebben. En van flauwe grappen is de Zuid Hollandse sponsor van de wielerploeg van Cees Priem evenmin gediend. Priem bezwoer de media gisteren dat hij interesse had om Ruud Benard, de blonde reus met het kleine hartje uit de tv hitserie ’Big Brother’, in dienst te nemen als soigneur/masseur.

Ruud was het afgelopen seizoen werkzaam bij de KNWU als verzorger van de nationale damesselectie van Jean Paul van Poppel.

Een geschikte kandidaat dus om de vacature bij de profploeg in te vullen. Priem, die regelmatig naar Big Brother kijkt, had in ’Ruud’ kwaliteiten ontdekt die hem wel aanspraken. ,,Hij komt over als een sterke figuur. Hij kan een groep bij elkaar houden. Zulke goede mensen kunnen wij altijd gebruiken’’.

Bij sponsor Farm Frites wordt daar echter duidelijk anders over gedacht. Ardie den Hoed verzorgt de pr voor het bedrijf, dat komend jaar voor het eerst als hoofdsponsor zal optreden. Den Hoed belt zelf, vanuit de Ardennen. Daar wordt door de ploeg, renners en sponsor vergaderd over het nieuwe seizoen.

,,Cees is natuurlijk manager van de ploeg en we willen niet over zijn personeelsbeleid beslissen, maar liever scharen we dit bericht onder de categorie ’goedkoop scoren’. Tijdens een vergadering kwam maandag ter tafel dat de ploeg nog een soigneur zocht. Gekscherend viel toen de naam Ruud’’. ,,Maar wij zitten niet op zijn komst te wachten. We zoeken een goede soigneur, geen TV ster of iemand die toevallig in Big Brother heeft gezeten. Als Ruud zo’n goede verzorger is, had hij waarschijnlijk al bij de ploeg gezeten. Kortom, wij zijn niet geïnteresseerd in Ruud. Straks zitten ook nog met vier renners die het zo leuk doen in tv spelletjes of de een of andere quiz. We moeten wel serieus blijven’’.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220152
Hunter,

Dit valt inderdaad tegen. Ik heb het stukje over Ruud net gepost in 'Stop de persen'.
Mijn excuses voor het niet eerst alles doorlezen.

pi_220153
Ik denk dat Kees Priem er ook van baalt. Hij had zijn plannetje nog wel zo goed uitgedacht. En dan bedoel ik nog niet eens het feit dat hij bij een volgend huisarrest gezelschap zou krijgen van iemand die ook al vaker met dat bijltje heeft gehakt. Nee, Kees heeft een paar zetten verder gedacht... Als er dan genomineerd zou worden laat iedereen Ruud zitten en kan hij als eerste weer naar huis.
pi_220154
quote:
op 12-19-1999 om 02:27 PM schreef Re het volgende:
Ruud is helemaal blij
R: tis gewoon een droom
K: staat in de advertenties
R: dacht dat het een dolletje was net zoals Paul de Leeuw. tis net een droom joh
K: ik kan me het wel voorstellen hoor, je praat er over
R: ik weet ook zeker dat jij bij joop braakhekke of cas spijkers komt joh
R: karin ik moet je even vasthouden hoor
K: je hebt je gewoon in de kijker gespeeld, als je het niet mocht winnen joh
K: ik verval gewoon weer in mijn oude leventje, lekkker hoor
Karin en Ruud omhelzen elkaar
Karin verteld dat PdL Ruud elke dag na doet in zijn show
R: ik las het in de krant maar wist niet dat het echt zo was

R: ik schop die bal op het dak, ziet willem dat er 40-50 man staat in de sneeuw, die gozer in die boom schreeuwt, je hebt een contract joh
R: tis echt ideaal joh, bij een professionele ploeg onder contract staan, Tour de France joh...
R: zie je toch dat zo'n programma deuren opent
K: zag je toch bij Sabine.. die had een aanbieding gehad
R: ik ga die advertentie opzoeken joh, ik wil het lezen
R: die gaat ik ook helemaal achter het glas doen hoor

1430
Ruud leest zijn krant nog een keer op de bank, Bart en Karin zitten aan tafel, Willem in de keuken bezig



Arme Ruud. Zoals in deze topic te lezen is wordt hij hier blij gemaakt met een dooie mus. De komende twee weken denkt hij dat hij een wereldbaan heeft, dan komt er een grote teleurstelling. Of zou BB hem uit de droom durven te helpen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220155
Potverdikkie zeg! 'k Moet zeggen dat het niet bepaald een saaie dag is in het BB-huis vandaag

De redactie zal wel balen dat de bewoners nu ook weten dat PdL Ruud imiteert. Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze Paul in zijn Ruud/Maatje-creatie nog in het huis wouden gaan droppen op 30 december!

pi_220156
Vreemde vind ik dat het in het Eindhovens dagblad al 2 dagen na de uitspraak van Priem al stond dat de grote bazen bij Farm-frietes Ruud niet accepteerden! Waarom de Telegraaf het er daarom dan ook in heeft gezet snap ik niet ?
pi_220157
quote:
op 12-19-1999 om 03:51 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Vreemde vind ik dat het in het Eindhovens dagblad al 2 dagen na de uitspraak van Priem al stond dat de grote bazen bij Farm-frietes Ruud niet accepteerden! Waarom de Telegraaf het er daarom dan ook in heeft gezet snap ik niet ?

Dit stond niet in de Telegraaf, maar werd vanmiddag over de schutting geroepen!! Die advertentie in de Telegraaf betrof volgens mij een boodschap van PdL. Ik heb echter de Telegraaf niet gelezen, dus zeker weet ik dit niet. Is er iemand die de krant wel thuis heeft liggen en er klaarheid over kan scheppen?

pi_220158
Ik dacht het uit de quote van Hunters 3e berichtje op te kunnen maken dat het nu weer in de Telegraaf staat?
  zondag 19 december 1999 @ 16:46:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_220159
in de telegraaf staat een advertentietje of oproepje van ene Suzanne die zegt als je het huis uitkomt staat Cees Priem voor je klaar

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_220160
http://www.showwereld.nl/bb/index.html

quote:

AANBOD CEES PRIEM BLIJKT NEP

Ruud gaat weer dames masseren

--- Enige tijd geleden, toen Ruud nog in De Villa zat, deed Cees Priem, vooralsnog wielerploegleider, een opmerkelijke uitspraak. Hij kondigde aan dat hij Ruud zou gaan vragen om soigneur bij zijn wielerploeg te worden. Daar is hij echter op terug gekomen. Dat deert Ruud niet, want hij gaat straks weer lekker met de dameswielerploeg op stap...

Net als Bart en Willem, en waarschijnlijk ook de andere BB'ers, zou Ruud zich nooit nog een keer opgeven voor een Big Brother-programma. Toch heeft het BB hem tot een van de populairste mannen van Nederland gemaakt. De ene aanbieding na de andere komt hem aanwaaien. Zo werd hij gevraagd om massages te gaan geven in Showbizz City. "Dat moest voor de camera en ik zou er tienduizend gulden voor krijgen", zegt Ruud. Ondanks die niet onsmakelijke gage heeft hij het aanbod naast zich neergelegd: "Het kan heel negatief worden uitgelegd. Ik ga geen dingen doen die niet goed voor me zijn, ook al is het veel geld." Wel wordt Ruud het nieuwe, gezellige boegbeeld van de Hotelbon, waarvoor de Brabantse knuffelbeer toch ook wel goed betaald zal krijgen.

Zelfs toen hij nog in het BB-huis zat, was er al veel interesse in Ruud. Cees Priem liet weten dat hij Ruud wel in zijn ploeg zou willen hebben als soigneur. De baas van Priem heeft daar echter een stokje voor gestoken. "Ik denk dat Cees Priem deze uitspraak heeft gedaan om weer in de publiciteit te komen. Kennelijk wilde hij meeprofiteren van de hype rond Big Brother", zegt Ruud. Het maakt hem echter niets uit. De Big Brother-held gaat straks weer negen maanden met de dameswielerploeg op stap, om met zijn ruwe handen weer veel dames van een soepele massage te voorzien. Maar voorlopig heeft hij die handen vol aan vriendin Trude en dochtertje Bibi... (RL/JS)



I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')