in dat tooltje doet de cam het wél...... (als je die 2 kleine preview schermpjes bedoelt)quote:Op zondag 27 juli 2008 12:51[/url] schreef MaGNeT het volgende:
Download op onderstaande site "AMCap".
Dat is een eenvoudig tooltje om (in dit geval) je webcam te testen.
Loopt het tooltje ook vast? Dan is er iets niet snor met je webcam/usb/drivers/etc.
Doet ie het wel prima via dat tooltje?
Dan is je MSN brak.
http://noeld.com/programs.asp?cat=video
Misschien via iets anders proberen? (Configuratiescherm -> software)quote:Op zondag 27 juli 2008 12:39 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb MSN een keer via REVO uninstaller gedaan, maar als ik daarna MSN weer installeer zie ik 1. alle e-mail adressen die opgeslagen zijn (dus niet volledig geuninstalled), 2. MSN loopt weer vast zodra ik de cam aanzet.
Nope, heeft ook geen zin!quote:Op zondag 27 juli 2008 15:42 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
Misschien via iets anders proberen? (Configuratiescherm -> software)
Logisch, als je je contactpersonen bedoeld: die worden opgeslagen op een msn serverquote:Op zondag 27 juli 2008 12:39 schreef Landgeld het volgende:
alle e-mail adressen die opgeslagen zijn (dus niet volledig geuninstalled), 2. MSN loopt weer vast zodra ik de cam aanzet.
hij loopt idd vast als de ander mijn cam accepteert. Op dát moment. De nieuwste drivers heb ik al, daar ligt het probleem niet. De cam werkt ook gewoon goed als ik hem in MSN (webcamsettings) aan zet. Alleen in contact met iemand anders (m.b.t. accepteren) doetie het niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:39 schreef SnIpY het volgende:
Ontopic: hij loopt dus vast als de andere jouw cam accepteert? Maw, als hij begint te verzenden van de cam gegevens, mss een firewall? zet deze eens af... probeer ook eens met de nieuweste drivers voor je cam optehalen
Maar beide cam's liepen vast, bij beide waren de drivers geinstalleerd en heb ik normaal nooit problemen gehad?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:42 schreef MailGozer het volgende:
Driver not registered with NetMeeting (possible black border) , de driver is niet geregistreerd bij netmeeting.......dus op zoek naar een driver die wel werkt met netmeeting.
(google resultaat)
- Ik maak nooit foto's met mijn cam, dus daar ligt het niet aan!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:20 schreef SnIpY het volgende:
OK wacht heel eventjes, heb jij Vista ?
Ik zie dat je Windows xp Media Center hebt
Volgens DEZE site moet je eens proberen om al de foto's die je met je cam gemaakt hebt in een andere map plaatsen en dan je pc herstarten en nog eens proberen (is dan wel voor vista, maar het proberen waard toch?)
Volgens DEZE link dan weer moet je eens kijken op welk land jij je msn adres hebt geregistreerd en dit gewoon naar Nederland of België zetten.
Wat je ook nog kunt doen is de wizard van msn voor audio/video instellingen nog eens opnieuw doen (volgens dan weer een andere link)
En zo zijn er nog een paar linkjes, ik weet niet of je die al geprobeerd had ?
Al dat werkte niet, maar kwam erachter dat het aan MSN plus lag.. na die verwijderd te hebben en MSN opnieuw geinstalleerd te hebben werkt het weer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef MailGozer het volgende:
start / programmas in dat rijtje staat hij, start hem vandaar eens op en meld je aan en af, hier werkte het icoontje nadien weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |