abonnement Unibet Coolblue
pi_60381585
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:37 schreef tong80 het volgende:
Ajax verliest niet met 0-4 van Eindhoven

So what. Jullie speelden gisteren ook dramatisch. Dat zegt toch helemaal niks?
  Trouwste user 2022 zondag 27 juli 2008 @ 18:41:20 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_60381606
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:39 schreef SCH het volgende:

[..]

So what. Jullie speelden gisteren ook dramatisch. Dat zegt toch helemaal niks?
Arme Solied verkeerde moment verkeerde tijd verkeerde club

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60381749
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Arme Solied verkeerde moment verkeerde tijd verkeerde club

Je zit een beetje te stangen?

Zorgen jullie nou maar dat die Marco het iets meer dan 4 wedstrijden volhoudt
  Trouwste user 2022 zondag 27 juli 2008 @ 18:54:47 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_60381803
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Je zit een beetje te stangen?

Zorgen jullie nou maar dat die Marco het iets meer dan 4 wedstrijden volhoudt
Je bent jaloers op onze topcoach

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60381928
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bent jaloers op onze topcoach

Ja enorrum. Ik zie er blauw van
pi_60390604
Weekje vakantie gehad nog wat gebeurd afgezien van de Alvessoap waar ik net even van heb genoten.
pi_60393226
quote:
Doelman Stijnen: 'Heerenveen zie ik zeker zitten'
28/07/2008 09:33

Stijn Stijnen wil graag dat zijn transfer naar SC Heerenveen doorgang vindt, al heeft Club Brugge een eerste bod van de Friese club terzijde geschoven en bestempeld als 'lachwekkend'.

'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt eens over de grens te willen kijken, Heerenveen zie ik zeker zitten, ook omdat mijn oude trainer, Trond Sollied, daar werkt', vertelt doelman Stijnen in De Telegraaf. 'De clubs zijn aan zet.'

Club Brugge's sportmanager Luc De Vroe vertelde afgelopen vrijdag al aan VI.nl dat een transfer van Stijnen bespreekbaar is, maar dat er wel een prijskaartje aanhangt. Dat bevestigt ook zaakwaarnemer Karel van Burik. 'Een transfer zou goed zijn voor Stijn, maar moet ook goed zijn voor Brugge.'
Weer een stapje concreter lijkt het.
  maandag 28 juli 2008 @ 18:30:35 #33
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_60400994
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:14 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Weer een stapje concreter lijkt het.
Dit blijkt helemaal niet waar te zijn: http://www.sporza.be/cm/s(...)8_Stijnen_Heerenveen .
deze ruimte is te huur
pi_60402070
Ik vind die naam zo mooi, de initialen iets minder
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2008 @ 03:56:12 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_60411149


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:54:43 #36
52871 Blight
Supersized.
pi_60412437
Zou wel een aanwinst voor de Eredivisie zijn als hij komt, maar ik zie het somber in.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60413458
Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

YES!!
pi_60413460
Hoop er wel op dat stijnen komt, maar Brian is ook zeker geen slechte keeper... Het zou goed voor hem zijn als hij weer concurrentie krijgt zoals toen Waterman nog op de bank zat. Toen presteerde hij vele malen beter!
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 09:52 schreef MaxPower het volgende:
Janmaat voor vier jaar naar sc Heerenveen
29 juli 2008
sc Heerenveen heeft Darryl Janmaat vastgelegd. De 19-jarige rechtsback van ADO Den Haag wordt in Nederland gezien als een groot talent. De uit Leidschendam afkomstige Darryl Janmaat was afgelopen seizoen voor het eerst actief in het betaalde voetbal. Hij kwam 25 maal in actie in de hoofdmacht van ADO Den Haag waarin hij twee maal wist te scoren. Als de verdediger vandaag de medische keuring goed doorstaat, tekent hij in Friesland een vierjarig contract.

YES!!
Dat is ook heel positief Nu nog een goede middenvelder om het vertrek van Bradley in de eerste seizoenshelft op te vangen en we gaan voor de prijzen
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
  dinsdag 29 juli 2008 @ 10:06:33 #39
89850 Proud2beDiepfries
Fryslān Boppe!!!
pi_60413711
Mooizo.. Nu nog zien of er een sterke middenvelder (bij voorkeur linksbenig) bij komt als stand-in voor Pranjic en/of vervanging voor Bradley.. Daar zijn we nog wat onderbezet, gezien de blessuregevoeligheid van Geert-Arend Roorda. Of zou er een kans zijn dat wanneer Bradley vertrekt, Elm alsnog per direct komt?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60413717
Janmaat en SS - leuke namen hebben we straks.

Maar tof dat dit is rond gekomen, nu nog een keeper en de titel is binnen
pi_60414477
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef SCH het volgende:
Janmaat en SS - leuke namen hebben we straks.

Maar tof dat dit is rond gekomen, nu nog een keeper en de titel is binnen
Sollied heeft ook het ideale hoofd voor een mooie snor btw.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:32:50 #42
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_60418257
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mooizo.. Nu nog zien of er een sterke middenvelder (bij voorkeur linksbenig) bij komt als stand-in voor Pranjic en/of vervanging voor Bradley.. Daar zijn we nog wat onderbezet, gezien de blessuregevoeligheid van Geert-Arend Roorda. Of zou er een kans zijn dat wanneer Bradley vertrekt, Elm alsnog per direct komt?
Ik dacht dat ze Elm inmiddels al hadden?
Nevermind, vanaf januari natuurlijk pas.
deze ruimte is te huur
pi_60418537
Er is al flink geboden en onderhandeld met de oude club van Elm. En die houden stug vol dat hij niet voor januari weg kan en mag. Dat is wel ontzettend jammer, maar toch begrijpelijk en knap van zijn club.
Waren we in NL maar eens wat standvastiger wat dat betreft.
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2008 @ 18:27:17 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_60424579
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 10:06 schreef SCH het volgende:
Janmaat en SS - leuke namen hebben we straks.




Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60426838
Wat vinden we van het nieuwe shirt?

pi_60427116
Een rood kruisje is een stuk beter dan zo'n dom pompebled
pi_60427470
rode strepen van de mouwen, blauwe lijnen verder door laten lopen richting sponsor
pi_60478063
Interessant stuk in de Volkskrant vandaag:
quote:
Heerenveens handelshuis vult etalage

REPORTAGE, Van onze verslaggever Poul Annema

APPELSCHA - De kas van Heerenveen is op de transfermarkt flink gespekt. De club investeerde deze zomer vooral in de toekomst.

Het had zo vertrouwd en in elk geval geruststellend geklonken toen de net benoemde trainer Trond Sollied bij zijn presentatie zei dat hij naar Heerenveen was gekomen om prijzen te winnen. ‘Ik wil de bekende Nederlandse topdrie aanvallen. Dat is mijn doel en mijn uitdaging’, zei de Noor, die een reputatie heeft als het om succes gaat.

Dat was dus even schrikken toen Heerenveen in de oefenreeks maar niet op gang kwam en zelfs van bleke eerstedivisieclubs als Eindhoven (4-0) en Emmen (3-1) verloor.Op een mooie zomeravond in Appelscha knipten de Friezen de draad van zorg voorzichtig door. Het Griekse Iraklis Saloniki werd met 2-0 (doelpunten Deekman en Grindheim) verslagen.

Maar wat zeggen cijfers zo ver voordat de competitie – eind augustus – werkelijk van start gaat? ‘We bouwen met een nieuwe trainer aan een nieuw team. Dat vergt tijd’, zegt directeur Yme Kuiper te midden van de campinggasten in Appelscha. ‘Sollied wil vooral verdedigend anders spelen dan zijn voorganger Verbeek. Maar hij moet ook nieuwe spelers inpassen en heeft te maken met de afwezigheid van onze olympiėrs Sibon, Beerens, Jong-A-Pin en de Amerikaan Bradley.’

De ambities reiken ver bij Heerenveen, dat de laatste jaren steevast een plaats in de nationale topvijf opeiste. Maar niet alleen het sportieve succes klit aan de club, ze is met zijn kwaliteit ook een vaste leverancier van de echte topclubs.

Toen Ajax deze zomer besloot Miralem Sulejmani definitief van Heerenveen over te nemen betaalde het 16,2 miljoen euro aan de Friezen. Ajax leverde daarmee een riant aandeel aan de toch al ruim gevulde transferkas. Daarin ligt immers ook nog de 17,8 miljoen euro die ze in januari van Middlesborough ontving bij de verkoop van Afonso Alves. Bovendien werd verdediger Giani Zuiverloon deze zomer voor 4 miljoen overgedaan aan West Bromwich Albion.

Het beleid van Heerenveen kenmerkt zich al jaren door rust en wijsheid. Dat er geen al te gekke dingen zouden worden gedaan met het nieuwe vermogen 38 miljoen stond daarom vast. Schertsend is Heerenveen wel eens een handelshuis voor groot talent genoemd. ‘We doen het op onze manier’, aldus Kuiper. Ook nu weer is een deel van het geld besteed aan de aankoop van beloftevolle spelers, die bereid zijn zich voor vier, vijf jaar aan de club te verbinden.

De laatste in die rij is voorlopig Daryl Janmaat van ADO Den Haag. De 19-jarige verdediger tekende voor vierenhalf jaar bij Heerenveen. Net als hij behoren de Noorse international Tarik Elyounoussi (21), de Tsjech Milan Kopic (19), de Macedoniėr Goran Popov (23), de Braziliaan Pedro Beda (19) en de Zweed Victor Elm (22), die in de winter van Kalmar naar Friesland komt, met de eerder aangetrokken Tsjech Milan Svec (21) en de Braziliaan Paolo Henrique (20) tot de lichting talenten die zowel Heerenveens sportief aanzien als economische waarde op peil houden.

Van twee man wordt in dat proces op het veld een grote rol verwacht. In de eerste plaats van Trond Sollied, de 49-jarige Noorse opvolger van de naar Feyenoord vetrokken trainer Gertjan Verbeek, maar ook de komst van Bonaventure Kalou staat in het teken van Heerenveens nieuwe stijl. De 30-jarige Ivoriaan is een beetje ‘Oom Bona, die zijn neefjes wegwijs moet maken in de fijne kneepjes van het vak’,

De nu 30-jarige Ivoriaan speelde tot dusver het langst voor Feyenoord (6 jaar), maar bleef op het moment dat de grote voetballanden lonkten steken in het Franse voetbal (bij Auxerre, Paris St Germain en RC Lens). Zijn laatste jaar bracht hij door bij El Jazeera in de Verenigde Arabische Emiraten. In Heerenveen wil hij aantonen dat hij met zijn onberekenbare acties nog steeds van grote waarde kan zijn. vooralsnog kampt hij met een conditionele achterstand.

Sollied maakt zich niet druk.’We gaan niet links of rechts, maar rechtdoor’, zegt hij in zijn onverstoorbaarheid. Hij gelooft in de kracht van het team: ‘De spelers hoeven het niet met me eens zijn, als ze maar naar mij luisteren. Een goed individu kan een wedstrijd voor je beslissen, een goed werkend collectief kan een wedstrijd voor je redden.’
pi_60486762
Hebben we Rita als trainer?
pi_60516553
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:36 schreef MaxPower het volgende:
Hebben we Rita als trainer?
arme kalou

SC Heerenveen flarik 4-0

1-0 eigen doelpunt
2-0 Paulo Henrique
3-0 Deekman
4-0 Deekman

Deekman is lekker bezig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')