abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60329882
Yo zitten hiero met een eiland probleem , we willen wel relaxen maar ook een beetje uitgaan .
De tijd van super disco`s hebben we al gehad, maar uitgaan mag zeker niet ontbreken !
Iemand ervaring met deze eilanden ? We willen de 17de van aug. weggaan voor 12 of 15 dagen.
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:24:30 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60329934
Kos (stad) is uber

Veel uitgaan, veel zandstranden, veel faciliteiten en tieten
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:26:09 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60329971
Kos is wel een prijzig eiland wat betreft drank en eten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60330034
Prijzig maakt me geen fuck uit , als we maar daar leuke dingen kunnen doen ( en tieten zien volgens een vriend nu) Maar Rhodos schijnt meer van onze leeftijd te zijn ( 29+ers zijn we nu ) Maar om nu tussen de stellen te zitten met schreeuwende kinderen is ook niet alles ... ( beide single)
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:35:28 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60330188
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Prijzig maakt me geen fuck uit , als we maar daar leuke dingen kunnen doen ( en tieten zien volgens een vriend nu) Maar Rhodos schijnt meer van onze leeftijd te zijn ( 29+ers zijn we nu ) Maar om nu tussen de stellen te zitten met schreeuwende kinderen is ook niet alles ... ( beide single)
KOS is idd wat meer jongeren. Maar ben zelf ook 25+ en vermaak me er kostelijk. Geen gedrein van jankende kinderen, fossielen en mensen die komen voor hun rust. Ben er zelf 8 keer geweest en het kan me niet vervelen.
pi_60330364
Je kan toch overal ter wereld uitgaan? Kies dan iets uit waar niet half minderjarig Nederland naartoe gaat.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:53:18 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60330633
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan toch overal ter wereld uitgaan? Kies dan iets uit waar niet half minderjarig Nederland naartoe gaat.
Specifiek deze 3 eilanden.
pi_60330815
Agree met Bio!

Kos is echt opper leuk eiland!
Is wat cultuur te doen, lekker eten wat echt niet duur hoeft te zijn (Blue Phoenix is aanrader!) en je kan lekker loungen of stappen, net waar je zin in hebt!

Over andere eilanden kan ik niets zeggen, vrienden van mij roepen altijd dat Rhodos ook leuk is, maar Kos is net wat knusser en meer gezellig heb ik altijd het idee
We all use our brains, to keep our ears apart.
pi_60330870
Kos, maar dan wel Kos-stad en/of de directe omgeving daarvan. De rest van het eiland is vrij saai na 8 uur 's avonds.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60330899
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 23:04 schreef PP. het volgende:
Kos, maar dan wel Kos-stad en/of de directe omgeving daarvan. De rest van het eiland is vrij saai na 8 uur 's avonds.
Goeie toevoeging! Andere kant van het eiland is echt hopeloos! Kos-stad FTW
We all use our brains, to keep our ears apart.
pi_60332395
2 jaar achter elkaar een zomer lang gewerkt in Kos en ben vorig jaar in Rhodos op vakantie geweest en kan je mar 1 tip geven en dat is absoluut Kos
pi_60332546
Ik zou voor Haarlem kiezen dit jaar!
pi_60400983
Ok vette shizzle mensen , de vakantie is geboekt! lekker naar Kos 2 weken , beetje chillen , zuipen en mijn spier witte lichaam laten bruinen ( AKA verbranden) .
MLI , niet jaloers zijn ... ik tank je wel anaal af als ik weer terug ben in Haarlem !
Bedank voor de reacties mensen .
Oja 2 weken in Kos stad start van 17 aug. chill appartement met zwembad ! Compleet oude lullen feest!

\o/
pi_60413369
Ik ken eigenlijk alleen Kos, maar dat is zeker een aanrader! Ik was er trouwens vorig jaar, en het viel best mee met het jonge grut...
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_60420485
Goede keus Kos, 10 dagen begin Juli geweest. Afwisselend publiek, niet al te jong grut en lekker stappen 's avonds in de barstreet.
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:20:20 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_60420545
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef Biogarde het volgende:
KOS is idd wat meer jongeren.
Is dat zo? Ik dacht eigenlijk dat met name Rhodos nogal te kampen had van dronken Engelsen. Toen wij in Kos waren (wel heel laat in het seizoen) was het daar tenminste lekker rustig.

TS heeft overigens een uitstekende keuze gemaakt, ik vond Kos fantastisch. Je moet de stranden van Kos-stad wel mijden, klein en klereherrie. Protip: huur een fiets en fiets wat richting het noorden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_60443531
Ik was dit jaar in Kos, leuk eiland en zeker Kos stad is super we zaten er 4 km vandaan dus was nog goed te doen! Lambi strand is echt super gezellig met heel veel tentjes aan de beach!
Wat er werd gezegd over het duur zijn van Kos wat eten en drank valt mee hoor je moet alleen ff goed zoeken, corfu (was ik vorig jaar) is duurder en kreta schijnt ook niet goedkoop te zijn!
Mocht je foto's willen zien van corfu en kos dit jaar heb ze op me website staan echt super hoor of hier de directe link net zo makkelijk toch http://www.mijnalbum.nl/Album=8MOUCQZH
pi_60451270
thx kluivie !
pi_60452073
Joh graag gedaan hoor en veel plezier op KOS!!!!! En owja Lambi beach moet je echt doen hoor wat een vrouwen daarzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')