KOS is idd wat meer jongeren. Maar ben zelf ook 25+ en vermaak me er kostelijk. Geen gedrein van jankende kinderen, fossielen en mensen die komen voor hun rust. Ben er zelf 8 keer geweest en het kan me niet vervelen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:28 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Prijzig maakt me geen fuck uit , als we maar daar leuke dingen kunnen doen ( en tieten zien volgens een vriend nu) Maar Rhodos schijnt meer van onze leeftijd te zijn ( 29+ers zijn we nu ) Maar om nu tussen de stellen te zitten met schreeuwende kinderen is ook niet alles ... ( beide single)
Specifiek deze 3 eilanden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:42 schreef BertMaalderink het volgende:
Je kan toch overal ter wereld uitgaan? Kies dan iets uit waar niet half minderjarig Nederland naartoe gaat.
Goeie toevoeging! Andere kant van het eiland is echt hopeloos! Kos-stad FTWquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:04 schreef PP. het volgende:
Kos, maar dan wel Kos-stad en/of de directe omgeving daarvan. De rest van het eiland is vrij saai na 8 uur 's avonds.
Is dat zo? Ik dacht eigenlijk dat met name Rhodos nogal te kampen had van dronken Engelsen. Toen wij in Kos waren (wel heel laat in het seizoen) was het daar tenminste lekker rustig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |