abonnement Unibet Coolblue
pi_60299532





Een knappe OP komt er nog, voor nu even deze!

Gelieve de 46 in 47 te veranderen dank u!

[ Bericht 54% gewijzigd door fuckbuddy op 23-07-2008 17:33:02 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60299560
Wat denken de AZ supporters, waar gaat AZ komend seizoen eindigen op de ranglijst?
Tevens fipo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60299610
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:28 schreef venomsnake het volgende:
Wat denken de AZ supporters, waar gaat AZ komend seizoen eindigen op de ranglijst?
Hopen op nummer 1
Denken aan nummer 3

Ajax
Heerenveen
AZ
PSV
Feyenoord
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 juli 2008 @ 17:30:09 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60299612
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:28 schreef venomsnake het volgende:
Waar gaat AZ komend seizoen eindigen op de ranglijst?
Tevens fipo
Plaats 10 ofzo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60299662
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:30 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hopen op nummer 1
Denken aan nummer 3

Ajax
Heerenveen
AZ
PSV
Feyenoord
Zo.. jij hebt er vertrouwen in.
Op basis waarvan als ik vragen mag, want echt spectaculaire aankopen heb ik nog niet gezien.

Is het trouwens niets om Perez terug te halen?
Of is dat vloeken in de kerk?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:34:10 #6
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_60299700
AZ heeft geen goalgetter binnengehaald, ik verwacht wel dat dat weer problemen gaat opleveren (of Ari moet opeens gaan scoren). Verder zijn er ook niet echt versterkingen binnengehaald. Nietemin staat er natuurlijk een aardige selectie op papier. Ik verwacht dat AZ op de 6e plaats eindigt achter in willekeurige volgorde Ajax, PSV, Feyenoord, FC Twente en Heerenveen.
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:40:21 #7
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60299848
ik hoop 1e ik denk rond de 5e plek.
reden: verdediging en aanval s kut
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60299896
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zo.. jij hebt er vertrouwen in.
Op basis waarvan als ik vragen mag, want echt spectaculaire aankopen heb ik nog niet gezien.

Is het trouwens niets om Perez terug te halen?
Of is dat vloeken in de kerk?
En dan komt Martin van Geel mee, omdat die gepest wordt door Atteveld....
Perez? Please not, nee op zijn positie hebben we dus WEL genoeg potentieel.

De reden waarom ik denk dat AZ dit seizoen weer de club kan worden zoals die van 2 seizoenen terug is gewoon dat ik veel vertrouwen heb gekregen in het feit dat Martens en Schaars weer terug zijn.
Dat merk je op trainingen en in de oefenpotten bijv.

(Spectaculaire aankopen zijn minder belangrijk voor AZ dan echte AZ spelers weer op het veld te krijgen)

Er is weer een leider op het veld.. Schaars
Lens en Holman zijn twee spelers die duidelijk voor gevaar kunnen zorgen als zijn samen spelen.
Elhamdaoui had een erg goede vorm de laatste wedstrijden van het seizoen.
En zijn geen keyspelers weggegaan in de selectie, en 2 belangrijke spelers terug.

Ik durf best mijn geld op AZ te gaan zetten. Tuurlijk ben ik realistisch en zie ik wat de andere clubs hebben gehaald.
Maar zie ook dat er teamspelers bij zijn gekomen en dat is waar het voor een groot gedeelte aan heeft gelegen, naast de doelpunten. Met die spelers meer stabiliteit en dus meer vertrouwen.
Vertrouwen geeft kracht en zou NORMALERWIJS doelpunten moeten geven.

Nu nog maar zien of de spitsen zullen gaan vlammen, en dat kan je pas in de winterstop bekijken
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60300041

Geniaal
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60300097
Komen er geen aankopen meer bij dan?
Wat volgens mij moet er toch echt een (veel) scorende spits bij, anders heb ik er een hard hoofd in.
Lens deed het een half jaar erg leuk, maar die is nog jong, kan ook zo een terugslag krijgen. En dan hebbie alleen Pelle en Ari nog...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:51:53 #11
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_60300131
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Komen er geen aankopen meer bij dan?
Wat volgens mij moet er toch echt een (veel) scorende spits bij, anders heb ik er een hard hoofd in.
Lens deed het een half jaar erg leuk, maar die is nog jong, kan ook zo een terugslag krijgen.
Er zit geen enkele speler in de selectie die een garantie is voor minimaal 10 doelpunten per seizoen, dus ik vraag me inderdaad af hoe AZ dat probleem wil gaan opvangen.
pi_60300208
AZ heeft naar mijn idee nog hetzelfde probleem als vorig seizoen, bovendien zijn de aankopen niet goed genoeg om in de top mee te draaien.
pi_60300414
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:51 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Er zit geen enkele speler in de selectie die een garantie is voor minimaal 10 doelpunten per seizoen, dus ik vraag me inderdaad af hoe AZ dat probleem wil gaan opvangen.
Best vreemd.. Afgelopen winter had AZ nog 15 miljoen euro over voor Alves, er moest en zou scorend vermogen komen. Is dat potje er nog steeds voor een spits vraag ik me af. Of heeft men zo enorm veel vertrouwen in Ari, Pelle en Lens opeens?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60300455
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:28 schreef venomsnake het volgende:
Wat denken de AZ supporters, waar gaat AZ komend seizoen eindigen op de ranglijst?
Tevens fipo
Bij een 5e plaats mogen we God op onze blote knietjes danken denk ik zo.
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:18:12 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60300780
Ik snap niet dat Pelle nog steeds rondloopt in Alkmaar...

...en het is inderdaad veels te stil qua transfers enzo. Heeft Dirk zijn ambities opgegeven om toch ooit landskampioen te worden!?
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:19:19 #16
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60300810
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:04 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Bij een 5e plaats mogen we God op onze blote knietjes danken denk ik zo.
Op welke positie komt God te spelen dan!?
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:47:26 #17
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60301388
Retteketet AZ

*clapclapclap*
Confidence through competence
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:53:27 #18
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_60301494
Met Holman en Lens voorin moet het wel goed komen... maar ach al het goede komt uit Nijmegen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_60302933
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal
Ja soms, heel soms houd ik van zelfspot Denthemen (moet dat niet Dentheman zijn overigens?)

Pelle blijft lopen omdat hij nog steeds een extra seizoen vertrouwen krijgt van Louis. Ondanks dat Brands zegt dat indien er een goed bod komt hij toch mag gaan.
Hij zou net zoals Ari langzaam gebracht worden, maar nadat Alves niet kwam en Koevermans wegging was er dus een probleem en moesten deze spelers er vol aan. Dat betekend niet dat dit een excuus is voor het belabberde optreden van beide spelers. Ik denk dat van Gaal hoopt op een tweede Ibrahimovic. Bekijk zijn statistieken eens bij zijn eerste seizoen Ajax.
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Komen er geen aankopen meer bij dan?
Wat volgens mij moet er toch echt een (veel) scorende spits bij, anders heb ik er een hard hoofd in.
Lens deed het een half jaar erg leuk, maar die is nog jong, kan ook zo een terugslag krijgen. En dan hebbie alleen Pelle en Ari nog...
Dirk heeft gezegd dat hij geen spelers meer van de buitencategorie gaat aantrekken omdat hij zijn focus beter kan verleggen op goed resultaat in de ere en rap weer Europees voetbal moet gaan spelen. Daarna weer eens kijken naar topspelers, mede omdat hij ook weet dat ze nu niet komen.
Dus op zoek naar talent.
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap niet dat Pelle nog steeds rondloopt in Alkmaar...

...en het is inderdaad veels te stil qua transfers enzo. Heeft Dirk zijn ambities opgegeven om toch ooit landskampioen te worden!?
Ze hebben al een stuk of 5 spelers aangetrokken dus redelijk klaar is ie, hij gaf (hij is Brands/Scheringa) dat er nog een goede spits bijmoet, maar feit is dat dit erg moeilijk is omdat je vorig jaar kut geeindigd bent als club.
Dus nog een goede spits en dan zie ik het zeker hoopvol tegemoed, hoewel ik mijn pijlen op Mounir Elhamdaoui en Ari ga zetten voor dit seizoen. Als je dan toch wat moet kiezen.......
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60303599
Ik moet het allemaal nog maar zien, uiteraard hoop ik op plekkie nr 1, maar realistisch gezien zullen we wel ergens zwalken rond de 6e of 7e plek ofzow.

Hoofdzorgen blijft dat scoren. Met Lens er bij heb ik al wat meer vertrouwen, want Ari en Pelle is drama. Als die dan toch blijven hoop ik dat zij mij positief verrassen. Echter als Lens geblesseerd raakt en Ari en Pelle zijn vervolgens toch weer je hoofdspitsen....tja, dan heb ik er nog een hard hoofd in.

Mede door Schaars en een wat beter lopend middenveld kan je nu misschien wel met een mazzeltje een gelijkspel of winst er uitslepen waar je vorig jaar geheid onderuit ging.

Scoren die knuppels wat vaker waardoor de druk op de verdediging wegvalt, dan kan je met een goede voorhoede en middenveld nog aardig wat potten breken.
pi_60303936
Ik heb er vertrouwen in dat ze beter spelen dan de laatste seizoenshelft. Ik verwacht dat AZ zal meestrijden om plek 4 t/m 8. Ik reken eigenlijk wel op Europees
pi_60307361
quote:
Soap Alves: AZ reageert verbijsterd

AZ heeft met verbijstering gereageerd op de uitspraak van de arbitragecommissie van de KNVB. Die oordeelde woensdag dat de Alkmaarse club geen schadevergoeding van Afonso Alves krijgt. AZ had 7,5 miljoen euro geëist, omdat het meende recht te hebben op de diensten van de Braziliaan. "Als je het zo kan spelen, is het zeer laag gesteld met de normen en waarden binnen de voetbalwereld."

Voordat Alves van Heerenveen overstapte naar Middlesbrough tekende de spits een contract bij AZ. Het contract blijkt nu niets rechtsgeldig, omdat de handtekening van zijn officiële zaakwaarnemer Wagner Ribeiro ontbrak. Alves bedacht zich en had meer trek in een transfer naar Engeland.

Wilting doet in de langslepende zaak voor AZ de woordvoering voor onder meer directeur algemene zaken Toon Gerbrands en directeur voetbalzaken Marcel Brands. Leven met de uitspraak kan de club niet. "In eerste instantie hadden we de zaak gewonnen", reageert Wilting. "Alves moest zijn gelijk aantonen. Blijkbaar is hem dat gelukt, maar netjes is het allemaal niet gegaan."

Wilting kon nog niet zeggen of AZ in beroep gaat tegen de uitspraak. "Het is nog te vers. We weten ook niet of een hoger beroep mogelijk is. Het is ons ook nooit om het geld te doen geweest. Een deel hadden we al voorbestemd aan een goed doel."
quote:
Nelson traint mee met NEC
ALKMAAR- Gregory Nelson (20) traint anderhalve week mee met de selectie van NEC. De aanvaller van Jong AZ maakte afgelopen seizoen in het uitduel tegen Heracles Almelo zijn opwachting in het eerste elftal van AZ. Nelson komt in aanmerking om verhuurd te worden aan de ploeg van trainer Mario Been.

Nelson traint tot en met zaterdag 2 augustus mee met NEC.
Die gaat dus op verhuur naar NEC, een nieuwe Lens.
Een echt groot talent uit Nederland, en jeugdspeler van AZ..

Doet AZ goed... mist hij niet verkocht word.

[ Bericht 9% gewijzigd door fuckbuddy op 23-07-2008 22:34:25 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60308126
AZ gaat eindigen in de suptop, samen met PSV, Feyenoord, Twente en Heerenveen. Denk 4e of 5e.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60312971
AZ gaat een prima seizoen draaien
pi_60314779
quote:
Redan verlaat Cyprus en traint mee met AZ

Iwan Redan houdt voorlopig zijn conditie op peil bij AZ. De 27-jarige aanvaller tekende vorige maand een tweejarige verbintenis bij AEP Paphos, maar de Cyprioten hebben problemen om de aangegane samenwerking na te leven.

Redan kwam bij AZ terecht door bemiddeling van Kew Jaliens en Mounir El Hamdaoui. "En je weet dat ik in principe iedereen wil helpen", vertelt trainer Louis van Gaal woensdag aan het Noordhollands Dagblad. Redan is geen optie om de voorhoede versterken. "Of hij moet het op de training verschrikkelijk goed doen, natuurlijk."

De spits kwam tijdens het afgelopen seizoen uit voor RBC Roosendaal, waar zijn contract deze zomer afliep. Redan kende daarvoor een uiterst rumoerige periode bij Willem II. Nadat hij een ploeggenoot een kopstoot had gegeven, wilde de Tilburgse club van hem af. Wat volgde was een huurperiode bij Cardiff City en diverse stages bij andere clubs.
Van Gaal de barmhartige samaritaan
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60321269
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap niet dat Pelle nog steeds rondloopt in Alkmaar...


Zie hem maar eens kwijt te raken.
- verwijderd door admin -
pi_60321726
Pellè heeft blijkbaar ook een soort fanclub, want in de VI van deze week iemand met een ingezonden brief dat Taco vd Velde de Italiaan bewust zou afzeiken en dat Graziano tegen Noordwijk zo goed gespeeld zou hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60321948
Voor Pelle's doen was het inderdaad een goede wedstrijd, maar als hij tegen amateurs al wat opgelegde kansen mist, zie ik het niet gebeuren dat hij tegen een profverdediging wel opeens die ballen er inprikt.
pi_60322419
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60322854
quote:



Goed verhaal, maar was Derksen niet degene die wist hoe het allemaal zat met de transfer
En nu neemt ie wat afstand van zijn verhaal, wel grappig om te moeten horen/lezen...

Feit is dat dit imagoschade van AZ behoorlijk is, gaat lekker Brands!!
Waarom worden er geen extra belangrijke aankopen meer gedaan?

Maar we zullen moeten zien waar we staan...
Helemaal met Lens, Schaars en Martens terug
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60324806
Omdat AZ momenteel geen aantrekkingskrachtsvoordeel meer heeft ten opzichte van andere subtoppers als Twente, Heerenveen, Groningen, Nac, NEC en Feyenoord!
pi_60324980
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Omdat AZ momenteel geen aantrekkingskrachtsvoordeel meer heeft ten opzichte van andere subtoppers als Twente, Heerenveen, Groningen, Nac, NEC en Feyenoord!
Ja weet ik, helemaal als je als 11e het seizoen verlaat dan krabben spelers wel een paar keer aan hun zak alvorens voor AZ te kiezen... Je moet hopen op de grote zak geld van Dirk natuurlijk.

Ik wil het nu wel eens zien allemaal met deze selectie, misschien naief maar ik denk dat iedereen weer een rampseizoen verwacht in Alkmaar en ik denk dat we wel lekker gaan draaien. Het enige dat wij moeten doen is weer de aansluiting pakken/houden in de ere, geen Europees voetbal is wel eens goed.
Vergeet niet dat AZ het altijd goed gedaan heeft op Europees niveau en dat met "talenten" en geen echte toppers.

De trainingen schijnen goed te verlopen, met Arveladze en Kluivert erbij kennis en ervaring.
Ik denk dat het voor AZ wel goed is een jaartje lege handen te voelen om zich vol op de competitie te gaan richten...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:21:07 #33
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60326185
zal kluivert voor az gaan spelen in de vorm van een vieri contract?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60326624
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:21 schreef Fortitudo het volgende:
zal kluivert voor az gaan spelen in de vorm van een vieri contract?
Als Kluivert geen andere club kan vinden om bij te spelen, dan zie ik hem wel bij AZ spelen ja.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60327278
Dat is pas scorend vermogen
pi_60329680
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als Kluivert geen andere club kan vinden om bij te spelen, dan zie ik hem wel bij AZ spelen ja.
Idd als een soort van super sub.
Het zal mij niets verbazen, denk aan kiki musampa, ok die MOEST ingezet worden omdat er geen beschikbare linkshalf was, maar dan zie je hoe snel het kan gaan.
Als echt blijkt dat Ari en Pelle niets kunnen doen, dan zal het gaan gebeuren.
Die gozer traint vol mee met AZ "om zijn conditie op peil te houden voor een mogelijke club"....

Jaja, das een slag om de arm.
Ik zou het schitterend vinden om hem terug te zien in NL puur vanwege zijn historie...
Zijn carriere afmaken in Nederland zeg maar...

We zullen wel zien...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:16:41 #37
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60329720
Nouja, Musampa is maar 1x vol ingezet hoor
Confidence through competence
  donderdag 24 juli 2008 @ 22:20:18 #38
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60329817
Kluivert vind ik altijd een genot om te zien. Desnoods stuur je hem op krukken het veld op en dan nog heeft ie telkens wel minstens 1 momentje waaruit blijkt hoe briljant hij ooit was.

Ook bij PSV zag ik hem graag spelen, alhoewel dat steeds veels te kort en te weinig was...

Zo zonde van al die blessures.
pi_60329889
Kluivert scoorde de 1-5 het beslissende doelpunt van het seizoen
  donderdag 24 juli 2008 @ 23:37:41 #40
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60331519
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kluivert scoorde de 1-5 het beslissende doelpunt van het seizoen
klopt
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:34:34 #41
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60340788
Vandaag trainde Edgar Davids mee, maatje belde mij net.. In AZ tenue.
Wtf is dat nou weer voor een truuk. Davids, Kluivert en Van Gaal stonden te lullen en Patje en Edgar trainde met de selectie mee.
Iemand die hier meer over kan vertellen?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:36:51 #42
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60340832
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, Musampa is maar 1x vol ingezet hoor
Klopt tegen PSV meen ik. Maar je zal net een wedstrijd spelen waar je hem nodig hebt... Dan kan Kluivert net die briljante spits zijn.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:42:29 #43
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60340964
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kluivert scoorde de 1-5 het beslissende doelpunt van het seizoen
En waarom was dat doelpunt het beslissende en niet een willekeurig ander doelpunt van PSV ?
><(({°>
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:46:52 #44
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60341095
Omdat het Kluivert is....
Ik lees het verhaal van Davids ook op voetbalprimeur trouwens... Ja ben net pas online...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60341979
Zoek er (nog) maar niets achter
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:41:19 #46
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60342509
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:19 schreef denthemen het volgende:
Zoek er (nog) maar niets achter
kwestie van tijd. Hoewel, we hebben middenvelders zat... Echt genoeg. Maar tijdens de spelen kunnen we wel een aanjager gebruiken die Pelle de huid vol durft te schelden en als geintje in zijn broodtrommel schijt.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Moderator vrijdag 25 juli 2008 @ 14:46:18 #47
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60342636
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:42 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En waarom was dat doelpunt het beslissende en niet een willekeurig ander doelpunt van PSV ?
Omdat het en Kluivert was en de enige wedstrijd die PSV KANSLOOS verloor.
pi_60344994
Ik vermoed dat Davids en Kluivert gaan spelen. Zou echt mooi zijn als kluivert weer wedstrijden kan gaan spelen en wellicht in vorm raakt. Hij is tenslotte pas 31 en was echt een topspeler
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:15:25 #49
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60346491
Kan iemand mij - als niet zo thuis zijnde in de voetbalhistorie - waar het precies misging met de clubcarriere van Kluivert? Was dat met name door blessures (en waren dat vermoeidheidblessures, op die leeftijd?) of al die negatieve publiciteit als aanrander of aanrijder enzo?
Confidence through competence
pi_60346527
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij - als niet zo thuis zijnde in de voetbalhistorie - waar het precies misging met de clubcarriere van Kluivert? Was dat met name door blessures (en waren dat vermoeidheidblessures, op die leeftijd?) of al die negatieve publiciteit als aanrander of aanrijder enzo?
Hij ging in Barcelona steeds vaker het nachtleven in, had zijn eigen (beach?) club. Hij vertrok naar Newcastle waar hij hevig teleurstelde.. Veel gezeik met zijn inmiddels ex vrouw
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:19:32 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60346553
't zal dan wel echt goed uitgaan zijn in Barcelona, zoveel mensen die daar meer partyen dan spelen.

Misschien iets voor Medunjanin, Waterman en Agustien.
Confidence through competence
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:33:59 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60346741




Stiekem denk ik dat De Zeeuw weer helemaal kan floreren naast Schaars. Schaars heeft een hele sterke persoonlijkheid. De Zeeuw is meer een piekeraar die een team niet op sleeptouw mee kan nemen. Zet die twee naast elkaar en ze profiteren van elkaar.
Confidence through competence
pi_60346933
Voor je het weet staat zomaar een Litmanen in Alkmaar een balletje te trappen en zoekt ook Bergkamp wat vertier op de voetbalvelden van de kaasstad.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:52:36 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60346985
Het wachten is op Rijkaard die de sloffen weer aantrekt...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:55:13 #55
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60347025
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:48 schreef xFriendx het volgende:
Voor je het weet staat zomaar een Litmanen in Alkmaar een balletje te trappen en zoekt ook Bergkamp wat vertier op de voetbalvelden van de kaasstad.
Ik kijk nergens meer vanop! Maar er staat op az.nl dat hij echt en alleen voor zijn conditie bij az is, omdat Schaars op die positie speelt en hij de aanvoerder is van AZ. Aldus Louis....
Maar AZ dan vanwege het feit dat het ook in Noord Holland is?!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60347049
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand mij - als niet zo thuis zijnde in de voetbalhistorie - waar het precies misging met de clubcarriere van Kluivert? Was dat met name door blessures (en waren dat vermoeidheidblessures, op die leeftijd?) of al die negatieve publiciteit als aanrander of aanrijder enzo?
Hij had zich meer op het voetbal moeten richten ipv rand zaken.
pi_60347289
quote:
Tuchtcommissie daagt AZ en Heerenveen

Rotterdam, 25 juli. AZ en SC Heerenveen moeten zich op 11 september verantwoorden voor de tuchtcommissie van de KNVB. Beide voetbalclubs zijn in staat van beschuldiging gesteld omdat zij met niet-gelicentieerde makelaars zouden hebben onderhandeld over de Braziliaanse voetballer Afonso Alves.
Dit is in strijd met de reglementen van de FIFA. Clubs mogen alleen zaken doen met spelersagenten die in het bezit van een licentie van de wereldvoetbalbond, een advocaat of een familielid van de betrokken voetballer.

De aanklager van de KNVB ontdekte de overtreding door de stukken die werden gebruikt in de arbitragezaak van Alves tegen AZ. De oud-spits van Heerenveen bestreed voor het college in Zeist dat hij een rechtsgeldig contract had getekend bij de Alkmaarse club.

De overeenkomst was weliswaar voorzien van een handtekening van de speler, maar niet van zijn advocaat Wagner Ribeiro. En daardoor onvolledig, zo bepaalde de tuchtcommissie van de voetbalbond deze week en wees een eis voor schadevergoeding van AZ af. Alves kon in januari onder de overeenkomst uit en een contract tekenen bij Middlesbrough.

Uit de pleitnota’s van de advocaten van AZ en Heerenveen is op te maken dat beide clubs vooral zaken deden met de illegale zaakwaarnemers Caio Ziller en Roberto Tiburcio. Ribeiro zorgde vanuit zijn kantoor in Brazilië voor de rechtsgeldige ‘dekking’. AZ en Heerenveen moeten aan de tuchtcommissie uitleggen waarom zij niet direct onderhandelden met een gelicentieerde makelaar. Volgens een woordvoerster van de KNVB zijn „alle mogelijke straffen” van toepassing.

„We hebben niets te verbergen”, beweert technisch directeur Marcel Brands van AZ. „Maar dit blijft sowieso een heel rare zaak.” Heerenveen zegt op 31 december 2007 in zijn stadion te hebben gesproken met Ribeiro. De club is verbaasd over de beschuldiging. Heerenveen nam Alves in 2006 over van Malmö FF met tussenkomst van het bureau Nummer 10 dat over een FIFA-licentie beschikt.
bron: NRC
pi_60352326
staat edgar wel goed zo een AZ shirt
Hoe is het verder?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:33:19 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60352726
Hij heeft no. 15 gekregen, die had Musampa ook.
Confidence through competence
pi_60365544
quote:
'Fiorentina wil Pocognoli'

Volgens Voetbal België staat AZ-speler Sebastien Pocognoli in de belangstelling van het Italiaanse Fiorentina. De club uit Florence is op zoek naar een versterking voor de linkerflank en zou in de jonge Belg de meest geschikte kandidaat zien.

Pocognoli heeft pas een seizoen bij AZ achter de rug. De Alkmaarders namen hem in de zomer van 2007 over van het Belgische Racing Genk. Het afgelopen seizoen speelde de linkspoot 28 competitiewedstrijden voor AZ.

Om Pocognoli over te kunnen nemen van AZ zal Fiorentina behoorlijk in de buidel moeten tasten. De in Luik geboren jeugdinternational van België heeft namelijk nog een contract voor vier seizoenen in Alkmaar.

Pocognoli zal binnenkort met de olympische voetbalploeg van België zijn opwachting maken op de Olympische Spelen in Peking.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60365577
Trouwens Urk speelt tegen AZ.
Ruststand is 0-8 voor AZ, Ari scoorde 4x.

Wegens slechtweer is er even gestaakt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:39:47 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60365662
Dat wordt morgen vloeken in de kerk, voor die Urkers.
Confidence through competence
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:08:57 #63
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60366180
ze hebben veels te veel kansen nodig
ari, pelle, dembele, en el hamdaoui
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 20:14:24 #64
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60366281
Lens in de spits. Opgelost. Slotje.
Confidence through competence
  zondag 27 juli 2008 @ 01:45:34 #65
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60372504
Toch nog 0-12 geworden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 27 juli 2008 @ 11:25:55 #66
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60374907
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 20:08 schreef Fortitudo het volgende:
ze hebben veels te veel kansen nodig
ari, pelle, dembele, en el hamdaoui
Heb je het nou over Urk-AZ?
Of een oneliner
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:21:46 #67
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60415291
quote:
van VI.nl:

Agustien vindt onderdak bij Birmingham City
29/07/2008 08:22

Kemy Agustien (21) vervolgt zijn carrière bij Birmingham City. De Engelse club, vorig seizoen gedegradeerd naar het Championship, huurt de middenvelder voor één jaar. Daarna wordt bekeken of hij definitief wordt overgenomen.

Agustien ziet in Alkmaar weinig perspectief, nadat hij van trainer Louis van Gaal te horen had gekregen te mogen vertrekken. Toch kwam hij vorig seizoen nog tot 25 competitieduels waarin hij twee keer scoorde.

Ook lagere clubs uit de Premier League toonden interesse in Agustien, maar hij ziet het niet zitten een seizoen lang op zijn tenen te moeten lopen. In Birmingham speelt hij normaal gesproken in de top van het Championship en treft hij met manager Alex McLeish iemand die veel vertrouwen in hem heeft.
Mooi.

Waterman en Koenders nog.
Confidence through competence
pi_60416498
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Omdat het en Kluivert was en de enige wedstrijd die PSV KANSLOOS verloor.
ja en als Beerens niet dat ene doelpuntje had gemaakt had men ook niets aan dat doelpunt van Kluivert gehad en zo kan ik ook nog wel tig voorbeelden opnoemen.
pi_60417255
quote:
Teruggekeerde Jeremain Lens mist start Eredivisie

Jeremain Lens mist de start van de nieuwe competitie. De aanvaller van AZ is onlangs geopereerd aan een gebroken middenvoetsbeentje, zo meldt NOS Teletekst.

Lens kampte al enige tijd met een pijnlijk middenvoetsbeentje in zijn linkervoet. Aanvankelijk dacht de medische staf van AZ dat de kwetsuur met rust zou genezen. Maar dat bleek niet het geval, waardoor alsnog tot een operatieve ingreep is besloten.

Dit seizoen hoopt Lens een nieuwe start te maken bij AZ. Na een succesvolle tweede seizoenshelft als huurling bij NEC, haalde de Alkmaarse club de rappe twintigjarige aanvaller terug.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 29 juli 2008 @ 15:43:17 #70
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60421019




Held
Confidence through competence
  dinsdag 29 juli 2008 @ 18:39:38 #71
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60424864
Shota zal idd best wel eens kunnen spelen.hij trainde idd gewoon als spits mee met het elftal.
Plus Pelle ging op krukken het stadion uit.
Geblesseerd tijdens de training. Dus alleen Ari die als diepe spits kan spelen. Weer een grotere kans voor Shota..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 20:54:53 #72
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60428034
Shota alsnog gewoon in de spits zou briljant zijn
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60428286
Die zou het nog geen 5 wedstrijden uithouden.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:43:01 #74
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60429147
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:25 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Heb je het nou over Urk-AZ?
Of een oneliner
allebei
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:03:15 #75
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60429701
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:06 schreef Chadi het volgende:
Die zou het nog geen 5 wedstrijden uithouden.
Exact hetgeen men "kenners" riep over Geert den Ouden en we weten allemaal hoe dat verhaal afliep.. Nee Shota is een supersub voor AZ.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:12:19 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60429940
Shota kan best een heel seizoen telkens 1 helft spelen. Dan staan we op 3-0 en dat haalt de druk op de verdediging een beetje weg.
Confidence through competence
pi_60430458
Nog meer mensen die morgen naar AZ - Telstar gaan? Als het meezit, ga ik wel een kijkje nemen.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:00:08 #78
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60431385
Ik volg het wel op Sopcast.
Confidence through competence
  woensdag 30 juli 2008 @ 00:13:20 #79
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60433027
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Shota kan best een heel seizoen telkens 1 helft spelen. Dan staan we op 3-0 en dat haalt de druk op de verdediging een beetje weg.
onze beste spelers zijn onze assistent trainers
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  woensdag 30 juli 2008 @ 01:37:44 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60434224
Confidence through competence
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:52:56 #81
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60437517
Volgens Wilfred Genee (onder aan column, laatste zinnen) heeft AZ slechts bij de FIFA geïnformeerd over de mogelijkheid een klacht in te dienen omtrent de AlveSoap, maar is er van een 7,5mln claim geen sprake.. Iemand hier die daar nog iets meer van weet?

Ik zie AZ overigens komend seizoen wel mee doen aan, op z'n minst, de UEFA-Cup play-offs.. Met Schaars en Martens weer terug op het middenveld en Arveladze en Kluivert in de spits (:P) moet het 'goed' komen. Nouja, Ari en/of El Hamdoui en/of Pèlle en/of Dembele en/of Lens en/of Holman zal ook wel voldoen in de strijd om een plaats in het linkerrijtje.. Wat jullie vooral missen is een stel 'kerels' op het veld. Spelers die iets uitstralen, waar de tegenstander bang voor is.. En vooral in de achterhoede was dat vorig seizoen (zeker na de verkoop van Steinsson) niet bepaald het geval. Van een Jaliens, Donk, Mendes da Silva, Koenders en 'opa Opdam' wordt geen aanvaller bang.. Ook een De Zeeuw, Vormer, etc., straalden weinig uit wat dat betreft. Wordt er overigens voor Opdam nog een vervanger gezocht of denkt men die wel al in huis te hebben?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:55:16 #82
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60437556
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Stiekem denk ik dat De Zeeuw weer helemaal kan floreren naast Schaars. Schaars heeft een hele sterke persoonlijkheid. De Zeeuw is meer een piekeraar die een team niet op sleeptouw mee kan nemen. Zet die twee naast elkaar en ze profiteren van elkaar.
Davids
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60438164
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wordt er overigens voor Opdam nog een vervanger gezocht of denkt men die wel al in huis te hebben?
Pocognoli kan op de plek van Opdam spelen. Tevens is afgelopen seizoen de Mexicaan Hector Moreno aangekocht. Ik denk dat je die wel als (toentertijd voorbarige) vervanger voor Opdam mag beschouwen.
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:58:53 #84
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60442890
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Volgens Wilfred Genee (onder aan column, laatste zinnen) heeft AZ slechts bij de FIFA geïnformeerd over de mogelijkheid een klacht in te dienen omtrent de AlveSoap, maar is er van een 7,5mln claim geen sprake.. Iemand hier die daar nog iets meer van weet?

Ik zie AZ overigens komend seizoen wel mee doen aan, op z'n minst, de UEFA-Cup play-offs.. Met Schaars en Martens weer terug op het middenveld en Arveladze en Kluivert in de spits (:P) moet het 'goed' komen. Nouja, Ari en/of El Hamdoui en/of Pèlle en/of Dembele en/of Lens en/of Holman zal ook wel voldoen in de strijd om een plaats in het linkerrijtje.. Wat jullie vooral missen is een stel 'kerels' op het veld. Spelers die iets uitstralen, waar de tegenstander bang voor is.. En vooral in de achterhoede was dat vorig seizoen (zeker na de verkoop van Steinsson) niet bepaald het geval. Van een Jaliens, Donk, Mendes da Silva, Koenders en 'opa Opdam' wordt geen aanvaller bang.. Ook een De Zeeuw, Vormer, etc., straalden weinig uit wat dat betreft. Wordt er overigens voor Opdam nog een vervanger gezocht of denkt men die wel al in huis te hebben?
Ik denk dat Moreno wel eens die rol van angstgegner op zich kan gaan nemen, gast is er potig genoeg voor. Voor de linksbackpositie is Pocognoli voorlopig wel geschikt genoegg. Zie 'm liever linkshalf, maar daar staat Schaars inmiddels weer en die heeft in principe altijd een basisplaats.

Het middenveld heeft een aanjager nodig, maar de aanwezigheid van Schaars zal waarschijnlijk al een positieve uitwerking hebben, hij is geen Davids wat dat betreft maar wel een leider. Met Arveladze erbij (al is het maar in de kleedkamer en op de training) zal de discipline bovendien ongetwijfeld hoger liggen dan afgelopen jaar, want dat was gewoon om te janken.

Voorin zie ik het nog best goed komen als Lens z'n vorm vasthoudt, gast is snel groot geworden, bij AZ vond ik 'm voor z'n verhuur niet meer dan talentvol. Bovendien is Holman met 'm meeverhuist en dat was bij NEC toch een redelijk sterk aanvalskoppel dat elkaar inmiddels al goed aanvoelt. En hee, wie weet krijgt Ari nu ook eindelijk de slag te pakken, die kans is zeker aanwezig want dàt hij het kan heeft ie al bewezen. Ben er nog niet uit waar Dembélé zou moeten spelen, al moet ie zeker niet meer op 10.

Eigenlijk is het gewoon hopen dat er meteen een paar goede resultaten worden gehaald en er zo'n opwaartse 'flow' ontstaat waar vorig seizoen de hele tijd tevergeefs naar gezocht werd. Zo'n diep dal als na de winterstop mag sowieso nooit meer ontstaan, maar goed, het compleet ontbreken van sleutelspelers en mentors + een overkill aan jonge spelers zonder verwantwoordelijkheidsgevoel was (hopelijk) een ongelukkige uitzondering die daar uiteindelijk toe leidde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 30-07-2008 14:06:24 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:22:05 #85
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60443386
quote:
Waterman klaar met AZ

Boy Waterman lijkt zijn langste tijd bij AZ te hebben gehad. De 24-jarige keeper staat in de pikorde bij de Alkmaarse club inmiddels achter Sergio Romero en Joey Didulica. "Ik ben niet van plan om een tweede of derde rol te gaan spelen", zegt Waterman tegen Novum Nieuws. "Dan moeten we op zoek naar iets anders."

Waterman startte zijn professionele carrière bij sc Heerenveen, dat hem begin 2007 voor een halfjaar verhuurde aan AZ. Hij kwam dat seizoen tot elf wedstrijden in Alkmaar, liet een goede indruk achter en kreeg een contract tot en met de zomer van 2011.

Vorig seizoen had Waterman echter te kampen met vormverlies. Hij maakte enkele grote fouten, waaronder in januari in de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Hierna verloor hij zijn plaats aan de Argentijn Romero. Bovendien keerde Didulica na anderhalf jaar blessureleed terug bij de selectie. Waterman speelde begin februari zijn laatste competitieduel voor AZ.

De doelman heeft nog niets gehoord van trainer Louis van Gaal, maar wil niet als derde keeper aan het seizoen beginnen. "Ik ben voetballer geworden om te voetballen. Ik wil wedstrijden spelen." En dus denkt Waterman aan een andere club. "Het maakt me niet uit waar ik speel, in Nederland of het buitenland, als ik maar een heel seizoen kan spelen."
Zo. Koenders nog.
Confidence through competence
pi_60443451
Vanavond klop krijgen van Telstar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60448243
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:25 schreef denthemen het volgende:
Vanavond klop krijgen van Telstar
vergeet het maar, ik ga straks even kijken. Tis om de hoek namelijk en wil zelf het team wel eens zien. De wedstrijden in de voorbereiding vind ik wel erg belangrijk.
Moreno wordt "el horror" genoemd dus das wel een angstgegner voor een spits. Hij loopt je zo in 2en. Opdam is al weg dus daar hoeven we niet meer over te discussieren.
Moreno zal met poco zelf moeten uitmaken wie op de plaats van Opdam kan spelen. Ik zal de opstelling van vanavond eens bekijken en kijken wie waar speelt. Ik hoop dat Louis zijn selectie eens goed laat staan en wat kleine aanpassingen doet. Ipv in de rust een team op 11 plaatsen te wijzigen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:53:02 #88
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60448318
Pelle is ook El Horror, hoor. Hoe die kansen mist.
Confidence through competence
pi_60454428
Wat vinden alle diehard (als die er al zijn) az supporters nu van die hele Ajax enclave bij hun club? Of valt het niet zo op omdat driekwart van de supportersschare 4 jaar geleden nog in de Arena zat?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:59:55 #90
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60455391
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef navigator het volgende:
Wat vinden alle diehard (als die er al zijn) az supporters nu van die hele Ajax enclave bij hun club? Of valt het niet zo op omdat driekwart van de supportersschare 4 jaar geleden nog in de Arena zat?


Bij PSV wonnen ze in '88 de EC1 met een half team ex-Ajacieden, Ajax bouwt nu andersom een half PSV team. Barcelona bestond ooit uit half Ajax van '95. FC Groningen verkocht 3 basisspelers aan de basis van Ajax....; ach het hoort erbij. Liever 11 jongens uit de buurt en zelf opgeleid........ maar dat is echt niet meer van deze tijd. Ze gaan namelijk al als ze 16 zijn
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:02:58 #91
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60455461
-lama-, ik lees zelf niet goed..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_60455611
6-1, ik zei toch dat 't spannend ging worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:14:01 #93
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60455712
Eerste tegendoelpunt van de oefenserie.
Confidence through competence
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:38:39 #94
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60456225


Kijk Arie, zó moet ie erin.



Hoe kun je nou zijn op deze ex-Ajax spelert.
Confidence through competence
pi_60456402
Zo, nu is de voorbereiding serieus begonnen!

Even over zessen spoedde ik mij vanaf station Wormerveer richting het Wateringcomplex om daar de oefenwedstrijd tussen AZ en Stormvogels Telstar te mogen aanschouwen. Met het zweet op mijn voorhoofd nam ik plaats achter een welgevormde jongedame. Hier had ik een geweldig uitzicht en ook de wedstrijd zou vrij goed te volgen zijn. Uit de warming-up werd het basiselftal duidelijk: Didulica, Moisander, Moreno, Donk, Swerts, Schaars, De Zeeuw, Poulsen, El Hamdaoui, Mendes da Silva en Ari.

De eerste kans van de wedstrijd was voor El Hamdaoui, maar hij schoot over. Vervolgens was Ari aan de beurt die van 5 meter bijna recht voor de goal toch nog de bal naast wist te krijgen. Hoewel het tempo nu vanaf het begin hoog lag, leek het toch weer een zware avond te worden. Echter, na zo'n 10 minuten wist El Hamdaoui met buitenkant rechts een fraai doelpunt af te leveren: 1-0. Nadat Schaars al eerder een vrije trap net naast het doel zag belanden, was het even later op aangeven van El Hamdaoui toch raak voor hem. Met een geplaatst schot zette hij de 2-0 op het scorebord. Na zo'n 25 minuten werd de wedstrijd even stilgelegd voor een drinkpauze. AZ raakte duidelijk uit het ritme en eventjes lag het tempo wat lager en werd het minder boeiend. Na wederom missers van El Hamdaoui en Ari, was het voor laatstgenoemde uiteindelijk toch nog feest. Uit wat volgens mij buitenspel was, scoorde hij met een geplaatste bal de 3-0 en enkele minuten later miste hij nu hij op 2 meter van het doel stond niet. 4-0 was ook de ruststand.

Voor het eerst deze oefencampagne bleef het team na rust ongewijzigd. Weer wist AZ meteen het tempo hoog te houden, maar echte kansen werden er niet gecreëerd. Wel scoorde El Hamdaoui nog de 5-0 met een schitterende volley. Na een uur spelen werden alle spelers, op Didulica na, gewisseld. Blijkbaar was de kritiek van Waterman niet in goede aarde gevallen, want hij mocht als enige blijven zitten. Het veredelde jeugdelftal was niet bij machte om de goede lijn door te zetten. Telstar kwam meer aan de bal en werd af en toe zelfs gevaarlijk. Toch kon eerst AZ nog een keer juichen. Nadat Kohlemainen eerst hard op de paal had geschoten, volgde er uit een klutssituatie de 6-0. Blijkbaar had Medunjanin het beslissende tikje gegeven, want vanuit mijn positie kon ik niet opmaken of de bal uberhaupt over de lijn gegaan was en wie hem nu als laatste zou hebben aangeraakt, maar de omroeper klonk behoorlijk zeker. Iets minder dan 10 minuten voor tijd viel dan toch het eerste tegendoelpunt van de voorbereiding. Zwak verdedigen van ik meen Toivio en het onverklaarbaar uitkomen van Didulica stelde Glynor Plet in de gelegenheid om de bal in het doel te schuiven: 6-1. Hierna ging het nog wat over en weer, maar echt spannend werd het niet.

Positieve punten waren:
El Hamdaoui - steeds aanspeelbaar, fraaie acties, mooie doelpunten. Heeft nog wel vaak moeite de bal onder controle te krijgen.
Schaars en Swerts - veroverden veel ballen, waren telkens betrokken bij de aanval, maar verdedigend deden ze ook goed hun werk.
Kohlemainen - dit seizoen zal nog te vroeg komen, maar daar kunnen we in de toekomst nog een hoop plezier aan beleven.

De minpunten:
Ari - hoewel hij beter speelde als de eerste wedstrijden, lukt het nog steeds niet. Veel te veel tijd nodig om de bal te controleren, kan haast niet wegdraaien bij een mannetje en hoewel de goal altijd op dezelfde plek staat, lijkt hij hem vaak niet te kunnen vinden.
De Zeeuw - speelde niet echt slecht, maar liep er overduidelijk de kantjes van af. Had zeker geen zin om vanavond aan de bak te gaan...
Toeterende Telstarsupporter - een oude kerel die op een toeter blaast, irritanter komen ze haast niet. Had hij aan de andere kant van het veld gezeten, had het mij niet zo veel uitgemaakt, maar helaas zat hij maar een paar meter van mij vandaan.
Bierstop - doodleuk in het begin van de rust het gebeuren droogleggen vanwege de veiligheid, terwijl het er blauw en geel ziet van de agenten en de stewards.

Zaterdag is al weer de volgende wedstrijd, in Roosendaal is RBC dan de tegenstander. Mijn eerstvolgende wedstrijd is waarschijnlijk pas tegen Fiorentina, morgen en zaterdag bevind ik mij namelijk op Den Helder Maritiem.
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:51:49 #96
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60456558
Bedankt voor het verslag, Gatalin!

En pics van de jongedame pls.
Confidence through competence
pi_60456660
M'n camera is kaduuk
  donderdag 31 juli 2008 @ 00:54:24 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60457707
Then it didn't happen.
Confidence through competence
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:25:21 #99
3185 Adelante
To let it go now
pi_60460681
quote:
AZ dreigt Pellè te missen tijdens eerste competitieduel
30/07/2008 19:36

Graziano Pellè dreigt de start van de Eredivisie te moeten missen. De Italiaan blijkt dinsdag een stevige blessure te hebben opgelopen tijdens een training.

Pellè stapte dinsdag van het trainingsveld met een pijnlijke rechterenkel. Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat de spits zijn enkelbanden heeft beschadigd.

De medische staf van AZ verwacht dat Pellè ongeveer een maand niet kan voetballen. Hij lijkt hierdoor het eerste competitieduel van AZ te moeten missen, als de Alkmaarders zondag 31 augustus NAC Breda ontvangen.


"Ohnoessss"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60460764


[ Bericht 100% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 31-07-2008 09:31:33 ]
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:04:16 #101
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60462337
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:25 schreef Adelante het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Ohnoessss"
Dat is opzich wel jammer want hij zat toch bij die olympische selectie? Als hij met zijn spel daar een scout dermate voor de gek had kunnen houden dan hadden jullie hem misschien voor de competitie start nog kunnen verkopen
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60462956
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:04 schreef BK201 het volgende:
Dat is opzich wel jammer want hij zat toch bij die olympische selectie?
hij was op de reservelijst geplaatst
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:56:42 #103
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60463592
Ik vond en vind mounir telkens beter worden. Hij was gisteren lekker aan het werk, Schaars is echt de boel aan het uitzetten op het veld en pakt toch ook zijn doelpuntjes lekker mee.

Enne, Cziommer?!?

@navigator,
Feit is dat Kluivert bijv zelf naar AZ kwam en vroeg aan Louis of ie stage mocht lopen. Davids en Musampa idem. Shota is meer AZ dan dat die Ajax is geweest in mijn optiek. Maar zoals Fontijn en die arts dat is een kwestie van beschikbaar goed personeel. Vergeet ook niet dat we erg op elkaar zijn aangewezen als clubs in de ere. Talent gaat op 16jaar naar andere europese clubs dus moet je kijken wat je kan behouden en infeite is het dus een beetje rouleren van spelers.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:00:52 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60463734
Cziommer is geblesseerd (alweer) en zijn haar aan het goed doen.
Confidence through competence
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:34:40 #105
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60464541
Jaliens is geblesseerd geraakt in Peking trouwens. Gaat lekker zo...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60465959
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Jaliens is geblesseerd geraakt in Peking trouwens. Gaat lekker zo...
Eigenlijk mag ie daar best blij mee zijn. Als ik de verhalen van Sibon lees wat betreft warmte en vochtverlies in China, dan zal een groot gedeelte van de selectie na afloop nog lange tijd last hebben van de gevolgen van die uitdroging...
  donderdag 31 juli 2008 @ 14:42:31 #107
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60467025
Ja misschien wel, je bent fysiek goed naar de tering. Heb je gehoord hoeveel die gasten moeten drinken per dag aan liters? 8!
Lekker dan... Maar er zitten nogal wat spelers momenteel in de ziekenboeg/buitenland...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:22:58 #108
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60470576
Bier
Confidence through competence
pi_60470982
quote:
De medische staf van AZ verwacht dat Pellè ongeveer een maand niet kan voetballen. Hij lijkt hierdoor het eerste competitieduel van AZ doel van de tegenstander te moeten missen
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:58:51 #110
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60471129
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef navigator het volgende:
Wat vinden alle diehard (als die er al zijn) az supporters nu van die hele Ajax enclave bij hun club? Of valt het niet zo op omdat driekwart van de supportersschare 4 jaar geleden nog in de Arena zat?
Wow, origineel..
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:48:44 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60471912
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:58 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wow, origineel..
idd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:22:12 #112
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60472553
Dat gloryhunterverhaal valt toch tegen, de wachtlijst is nog langer op een scc geworden, en dan zijn we 11e geworden. [Offtopic]
Ik ben wel met mijn broer meegegaan overigens naar de ArenA. En we hij vond AZ nep en geen sfeer, bejaardenpubliek en werd doodziek van dat klappende publiek. Zo blijft de rivaliteit altijd bestaan, maar zodra AZ europees speelt dan waait ie met alle winden mee en begint ie weer over Louis dit en dat en talent zus en zo.
[/offtopic]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 31 juli 2008 @ 19:58:00 #113
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60473291
Vraagje aan degenen die bij de oefenwedstrijden zijn geweest:

Vorig jaar riep ik al een tijd dat je door Mendes op rechtshalf te zetten 2 problemen oplost: De Zeeuw mag dan weer terug naar zijn favoriete plek voor de verdediging waar hij tenminste de motivatie heeft om te spelen, en Mendes haal je uit de centrale verdediging weg waar hij niet thuis hoorde.

Ik zag dat AZ iig bij Telstar met Mendes op rechtshalf heeft gespeeld, en dat Schaars en De Zeeuw de controleurs waren. Hoe doet Mendes het op rechtshalf?
Confidence through competence
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:16:25 #114
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60473711
Ik vond Mendes goed spelen, althans stabiel en dan belangrijk. Maar was ook een rare wedstrijd. Stoppen tijdens de wedstrijd en na een uur de hele selectie vervangen.
Maar ik riep vorig seizoen ook al dat Mendes op alle posities heeft gespeeld behalve op zijn positie. Maar nu is er nog een van der velde die daar ook uit de voeten kan..ik ben wel van mening dat als je een goede middenvelder op rechts wilt hebben dat je David op moet stellen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:27:45 #115
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60473955
De concurrentie met Jenner heeft 'ie iig glansrijk gewonnen.

Maar toch, rechtshalf? Alleen Mendes en Van der Velden toch nu? (en okee, De Zeeuw, maar als je die naar Ajax wil hebben moet je hem vooral rechtshalf gaan gebruiken ) Lijkt me dat Mendes een veel betere optie is dan Van der Velden van wat ik heb meegekregen.
Confidence through competence
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:29:21 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60473983


Confidence through competence
  donderdag 31 juli 2008 @ 20:33:40 #117
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_60474073
Klopt ik moet het nog maar zien met Nick op rechtshalf. Maar qua verdediging en middenveld hebben we een team dat in staat is om in de top 5 te eindigen, maar die spitsen....
Schaar-Martens-de Zeeuw - da Silva is top natuurlijk.
Pocognoli-Jaliens-Donk-Swerts is ook prima.

Dan hebben we Moisander ook nog.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60474112
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik vond en vind mounir telkens beter worden. Hij was gisteren lekker aan het werk, Schaars is echt de boel aan het uitzetten op het veld en pakt toch ook zijn doelpuntjes lekker mee.

Enne, Cziommer?!?

@navigator,
Feit is dat Kluivert bijv zelf naar AZ kwam en vroeg aan Louis of ie stage mocht lopen. Davids en Musampa idem. Shota is meer AZ dan dat die Ajax is geweest in mijn optiek. Maar zoals Fontijn en die arts dat is een kwestie van beschikbaar goed personeel. Vergeet ook niet dat we erg op elkaar zijn aangewezen als clubs in de ere. Talent gaat op 16jaar naar andere europese clubs dus moet je kijken wat je kan behouden en infeite is het dus een beetje rouleren van spelers.
Koning.
pi_60474182
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:35 schreef tha_dark het volgende:

[..]


Hij doet zijn ondertitel weer eer aan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60485541
quote:
**** Liesblessure Kew Jaliens valt mee
***************************************

**De liesblessure die Kew Jaliens heeft
opgelopen in de oefenwedsrijd van het
olympisch elftal tegen Kameroen lijkt
mee te vallen.

Coach Foppe de Haan verwacht dat hij in
de eerste wedstrijd van de ploeg op het
olympisch toernooi over de verdediger
van AZ kan beschikken."Voor volgende
week moet het geen probleem zijn.Voor
de wedstrijd van zaterdag weet ik het
nog niet."

Oranje speelt dan zijn laatste duel van
ING Cup ter voorbereiding op de
Spelen.Ivoorkust is de tegenstander.
M.a.w.: dankzij het vochtverlies krijgen wij een sterk vermagerde Jaliens terug
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:51:39 #121
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60485618
quote:
Jenner verlost van AZ
Door LUDO VAN DENDEREN
ARNHEM - Knuffelen is vandaag het toverwoord. Terwijl zijn verstandelijk gehandicapte vrienden en vriendinnen op de kunstgrasvelden van ESA wedstrijdjes spelen tegen spelers en trainers van Vitesse, struint de ongeveer twintig jarige jongen van de éne naar de andere Arnhemse speler. Er is voor de profs vandaag nauwelijks ontkomen aan. Soms gelaten, maar meestal met een glimlach laten ze de omhelzing over zich heen komen.
Ach ja, het hoort er allemaal bij. Hun begeleiders zullen later zeggen dat het voetballen tegen Vitesse voor de gehandicapten elk jaar opnieuw een hoogtepunt is. Behalve dan voor de tegenstander van Julian Jenner, een van de aanwinsten van Vitesse. Als de van AZ overgekomen buitenspeler in al zijn onschuld de bal over de jongeman wil lobben, mist hij nét de juiste hoogte. In plaats van over diens hoofd, verdwijnt de bal precies op de neus van zijn opponent: een bloedneus. Blijkbaar tot woede van het slachtoffer, die direct de achtervolging richting Jenner inzet en probeert de prof te schoppen waar hij maar kan.
Confidence through competence
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:56:24 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_60485712
Ik ben al benieuwd naar de excuus video.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:09:20 #123
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60486000
hahaha
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:46:13 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60496937
Zo, ik heb net een kaartje gehaald voor AZ - Fiorentina over drie weken. Eerste keer naar een thuiswedstrijd in het DSB stadion. Ben benieuwd. En ook of ik daarna nog thuis kom ivm treinen e.d.
Confidence through competence
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 20:49:49 #125
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_60497015
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

!
Geef mij maar Amsterdam
pi_60497056
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ik heb net een kaartje gehaald voor AZ - Fiorentina over drie weken. Eerste keer naar een thuiswedstrijd in het DSB stadion. Ben benieuwd. En ook of ik daarna nog thuis kom ivm treinen e.d.
Welk vak?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 21:05:26 #127
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60497372
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 20:51 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Welk vak?
Q, rij 6.

En waar zit jij?
Confidence through competence
pi_60498196
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:58 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wow, origineel..
We kunnen niet allemaal de hele tijd origineel zijn he.. maar toch bedankt voor je bijdrage!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60499600
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Q, rij 6.

En waar zit jij?
Vak M, rij 24
pi_60531658
Volgens mij doet Brett het wel aardig in de voorbereiding tot dusver, toch?
Brett Holman
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:09:47 #131
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60533080
ja
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 3 augustus 2008 @ 20:10:11 #132
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60533088
ari en el ham lijken ook te kunnen scoren
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60533624
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat gloryhunterverhaal valt toch tegen, de wachtlijst is nog langer op een scc geworden, en dan zijn we 11e geworden. [Offtopic]
Ik ben wel met mijn broer meegegaan overigens naar de ArenA. En we hij vond AZ nep en geen sfeer, bejaardenpubliek en werd doodziek van dat klappende publiek. Zo blijft de rivaliteit altijd bestaan, maar zodra AZ europees speelt dan waait ie met alle winden mee en begint ie weer over Louis dit en dat en talent zus en zo.
[/offtopic]
Je hebt het nu over de rivaliteit tussen jullie als broer toch? Want wij zien AZ echt niet als rivaal hoor.

En dat Shota meer met AZ heeft dan met Ajax:
Gevoel voor humor kan je niet ontzegt worden.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Voormalig Sport Koningin zondag 3 augustus 2008 @ 20:31:01 #134
35237 Nuongirl
pi_60533660
als AZ fan hier een tvp
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_60534759
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 20:29 schreef navigator het volgende:

[..]

Je hebt het nu over de rivaliteit tussen jullie als broer toch? Want wij zien AZ echt niet als rivaal hoor.

En dat Shota meer met AZ heeft dan met Ajax:
Gevoel voor humor kan je niet ontzegt worden.
idd. Shota heeft altijd gezegd dat zijn,plus 90% van het stadion, hart ligt bij Ajax.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60544264
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Q, rij 6.

En waar zit jij?
Ik zit in P...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:11:55 #137
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60546464
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik zit in P...
Jou vroeg ik niks.
Confidence through competence
pi_60555343
hey jullie kunnen naar elkaar zwaaaien
Hoe is het verder?
  maandag 4 augustus 2008 @ 18:42:46 #139
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60555365
quote:
De leiding van Ajax heeft vandaag met diverse spelers individuele gesprekken gevoerd. Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque en Kenneth Perez hebben te horen gekregen dat ze niet voorkomen in de plannen van Marco van Basten met Ajax 1.

Het viertal behoort vanaf vandaag niet meer tot de A-selectie van Ajax. Zij moeten zich in de loop van de week melden bij Jong Ajax, in afwachting van eventuele ontwikkelingen.
Goeie voetballer, leuk mens, maar arrogante kwast in het veld. Wie kan zich nog herinneren dat hij ine en UEFA-cup wedstrijd Huysegems de huid vol schold, zodat Adriaanse hem langs de zijkant bij zich riep en waarschuwde dat hij dat vooral niet nog een keer moest doen?
Confidence through competence
pi_60555620
Dat voorval kan ik mij niet herinneren... Maar het lijkt mij dat er wel een club voor Perez komt, die is veel te goed om bij Jong Ajax weg te rotten.
  Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 18:55:44 #141
35723 crew  GGMM
pi_60555700
'Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!'

Wat is dit nou weer voor een huisvrouwen slogan?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:09:07 #142
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60561307
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:55 schreef GGMM het volgende:
'Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!'

Wat is dit nou weer voor een huisvrouwen slogan?
staat mooi op de klappertjes
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:10:05 #143
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60561332
"Ik ben rood, ik ben wit, ik ben brood waar fris op zit"

Confidence through competence
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:23:09 #144
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60563569
"Dus wat ik steeds op tafel zèèèèhèhèèèèt, is de elftalfoto van AZ"



edit: elftal, verdomme.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kriegel op 05-08-2008 00:03:06 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:25:42 #145
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60563632
Damn, die is cheesy én briljant tegelijk.
Confidence through competence
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:29:18 #146
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60563752
"Alle Dirkies helpen"?
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:34:44 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_60563893
Hebben jullie al eens wat gewonnen met ingezonden slagzinnen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60569539
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:34 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie al eens wat gewonnen met ingezonden slagzinnen?
Ja vroeger voor Nesquick! (cacaopoeder om zelf chocomel te maken..)

@Stereotomy, ik zit op rij 8 dus als je mazzel hebt krijg je een Amstel (Lite) in je nek...


Mendes speelde trouwens rechtsback.. weer een plek waar je hem niet moet hebben.
Dan snap ik niet waarom Swerts daar niet wordt neergezet en Mendes ervoor..

En wat mij ook opviel is dat Redan die voor zijn conditie bij AZ rondrent wel opgesteld werd door LVG.
Die is in de 2e helft voor Simon Poulsen gekomen...
quote:
"AZ volgt Tomasz Radzinksi"

Tomasz Radzinksi bezocht woensdagavond de match van Anderlecht tegen BATE. De voormalige aanvaller van Anderlecht speelt nu voor het Griekse Xanthi en scoorde daar het voorbije seizoen 15 keer. Is hij in beeld bij Anderlecht als nieuwe spits? 'Ik ben op stage in Nederland en ik wilde Anderlecht even aan het werk zien', aldus Radzinski. 'De ambiance is hier nog altijd fantastisch en de mensen kennen mij nog. Of ik naar hier terugkeer, kan ik niet zeggen. Ik heb nog één jaar contract bij Xanthi, maar ik zeg niet neen tegen een terugkeer naar België. Cathy, mijn Belgische vrouw, is zwanger en bevalt over vier maanden. Met de baby op komst is het misschien beter om dichter bij huis te spelen.' Radzinski is in beeld bij enkele Belgische clubs en bij AZ, maar Xanthi zou hem liever niet laten gaan.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60572633


Die Shota!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:34:31 #150
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_60572793
Nou maar hopen dat Martens en vooral Schaars een heel seizoen fit blijven!
pi_60573068
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:34 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou maar hopen dat Martens en vooral Schaars een heel seizoen fit blijven!
Ja inderdaad ik moet zeggen dat Holman erg goed speelt in de voorbereiding.
Hij scoort geregeld en geeft ook veel assist's waaruit gescoord wordt.

Belangrijke speler inmiddels al geworden voor Louis van Gaal.
Op azfanpage word geroepen dat indien blijkt dat Ari/Pelle te weinig scoren kluivert wel een mogelijke optie is als ie geen contract heeft, hij traint erg hard en veel alleen dus zijn conditie is al bijna op pijl.... Ik wil het wel eens zien zo in September. Kan het me niet voorstellen maar de trainingen zullen wel de uitslag moeten gaan geven.

Edgar Davids zit in Milaan trouwens bij AC in een speciaal testcentrum (das geen link naar de club overigens)...

NEC gaat niet met Gregory Nelson aan de gang komend seizoen, ze hebben een ander persoon gevonden, naam is nog onbekend.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:51:19 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60573231
Kluivert - Arveladze
Schaars - Perez - De Zeeuw - Meerdink
De Cler - Mathijssen - Jaliens - Steinsson
Timmer

Is dit wat?
Confidence through competence
pi_60573375
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kluivert - Arveladze
Schaars - Perez - De Zeeuw - Meerdink
De Cler - Mathijssen - Jaliens - Steinsson
Timmer

Is dit wat?
Jullie kunnen Timmer gratis ophalen.
pi_60573929
Net zoals Perez....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:28:34 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_60574066
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:56 schreef Vidacz het volgende:

[..]

Jullie kunnen Timmer gratis ophalen.
Hoezo? Wil je met Ekramy verder?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60602351
quote:
AZ levert meeste Olympiërs van allemaal
AZ-trainer Louis van Gaal heeft wel degelijk reden tot klagen. De ploeg uit Alkmaar levert van alle voetbalploegen de meeste Olympiërs. Net als Motagua, een club uit Honduras, moest AZ zes spelers afstaan.

Naast AZ doen ook andere Nederlandse clubs het goed. Ajax en sc Heerenveen moeten vier spelers afstaan. Daarmee dulden de twee Eredivisionisten alleen AZ, Motagua, Hawkes Bay United (Nieuw Zeeland, 5) en Shandong Luneng (China, 5) voor zich.

De Nederlandse voetbalcompetitie is bij de Olympische bondscoaches sowieso in trek. Maar liefst 28 voetballers die in Nederland uitkomen zullen in China actief zijn. Daarmee zijn de Eredivisie en de Jupiler League samen de competities die de meeste spelers kwijt zijn
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60602579
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoezo? Wil je met Ekramy verder?
Nee. Met Darley of een aankoop.
pi_60605499
quote:
Arveladze: ‘Kluivert kan nog steeds van waarde zijn’

Vraag aan Shota Arveladze , tegenwoordig assistent-trainer van AZ, naar zijn mening over Patrick Kluivert, stagiair bij AZ, en je krijgt het volgende antwoord: “Ik geloof nog steeds dat hij voor een ploeg van waarde kan zijn. We hebben het hier over de topscorer aller tijden van Oranje, terwijl hij de laatste vier jaar niet heeft meegedaan. Kwaliteit gaat nooit verloren. Al moeten je fysieke en mentale gesteldheid meewerken. Patrick heeft mensen om zich heen nodig die hij kan vertrouwen. Als een club hem écht vertrouwen geeft, heb je een gouden kracht aan hem.” Aldus sportweek online.nl



http://www.simoncziommer.org/weblog-simon/
Voor de Cziommer fans onder ons!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60605672
quote:
Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:37:42 #160
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60605965
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]




http://www.simoncziommer.org/weblog-simon/
Voor de Cziommer fans onder ons!
over 23 dagen zal het contract getekend worden
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:45:12 #161
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60606102
Ik snap niet wat iedereen tegen Timmer heeft. Bij de VI ook weer met Derksen vandaag. 't is een heel aardige keeper. Wel altijd een beetje showmannetje die door de lucht zweeft, maar erg degelijk. Imho.
Confidence through competence
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:58:04 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60606369
Ik bedoel, beter dan Didulica.
Confidence through competence
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:24:08 #163
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60611618
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedoel, beter dan Didulica.
Ja, dat win je al snel
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60621129
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen Timmer heeft. Bij de VI ook weer met Derksen vandaag. 't is een heel aardige keeper. Wel altijd een beetje showmannetje die door de lucht zweeft, maar erg degelijk. Imho.
Timmer is een prima keep idd, heeft ook als 2e keeper op de bank bij Oranje gezeten.
Feit is wel dat ie op leeftijd begint te raken, maar ik zal niet vergeten hoe wij in NL een topseizoen met Timmer gedraaid hebben en europees succesvol zijn geweest..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60621144
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef DirkScheringa het volgende:

[..]

over 23 dagen zal het contract getekend worden
Tussen Cziommer en?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:42:34 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_60621271
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:37 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tussen Cziommer en?
Ik hoop een media adviseur, want dat filmpje is om te janken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60621972
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik hoop een media adviseur, want dat filmpje is om te janken.
Tis idd bijzonder te noemen dat je als speler zoiets op eigen houtje online gaat lopen zetten.
Het idee erachter is wel leuk, maar om nou te zeggen dat het soepel verloopt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60635798
quote:
Anderlecht denkt aan verkoop sterspelers
De vroege uitschakeling in de Champions League heeft mogelijk catastrofale gevolgen voor de sportieve ambities van Anderlecht. De Brusselse club lijkt zijn sterspelers te moeten verkopen.

Door de uitschakeling in de voorronde van de Champions League (tegen BATE Borisov red.) moet Anderlecht zijn begroting met vier miljoen euro terugschroeven. Daardoor lijkt er geen financiële ruimte om sterspelers als Mbark Boussoufa en Jan Polak vast te houden. Deze worden mogelijk op de transferlijst gezet.

Boussoufa zelf ziet een dergelijke constructie niet zitten. "Ik wil blijven, ook zonder Europees voetbal", zegt de spelmaker tegen Sporza. "Dat heb ik aangegeven door eind vorig seizoen mijn contract te verlengen. Maar ik weet niet wat Anderlecht wil. Als de club mij wil verkopen, komt er misschien toch een transfer van."
Wakker worden Brands... meteen bellen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:09:04 #169
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60635849
of Brands wel per direct in de auto wil stappen!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:10:31 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60637060
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
Confidence through competence
pi_60637107
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
http://www.eredivisielive(...)Ook-op-internet.html
Gewoon ff in de gaten houden.
Ik neem aan dat je daar straks een online abbo kunt afsluiten, of gewoon per duel betalen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:14:03 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60637148
quote:
Ook op internet

Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden ook via internet volgen. Iedere wedstrijd wordt namelijk ook via livestreams op deze website aangeboden.

Via Eredivisielive.nl hoef je dus geen wedstrijd van je favoriete ploeg meer te missen.

Klik hier als je op de hoogte gehouden wilt worden over de mogelijkheid de Eredivisie Live via internet te volgen.
Ja, dus hoe wat waar hoeveel kosta? Allemaal nog niet bekend.
Confidence through competence
pi_60637264
Wat kan jou dat nou schelen? Gewoon erzählen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60637352
Of kennissen een abbo aanpraten en vervolgens daar gaan kijken en op hun kosten bier drinken...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:46:28 #175
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60639574
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het thuis bekijken van alle eredivisiewedstrijden dit jaar? Aangezien het een andere constructie is dan vorig jaar. Je kunt wel zo'n digitaal kanaal nemen, maar ik wil het liever via internet bekijken, en daar is nog geen informatie over.
er loopt hier ergens een topic over
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:55:12 #176
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60639794
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:49:48 #177
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645672
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:06 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wakker worden Brands... meteen bellen!
AZ heeft pas 30 middenvelders?
pi_60651419
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

AZ heeft pas 30 middenvelders?
Zet deze jongen maar achter de spitsen...
Deze met Tom de Sutter (die wel gaat komen naar AZ) kan wel een vuurwerk gaan opleveren.

Als club zit je te slapen als je deze jongen laat lopen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:59:14 #179
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_60653551
Kunnen wij Bousouffa betalen, da's de vraag.......
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:03:07 #180
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60653693
5 miljoen + de sutter 5 miljoen kunnen wij wel betalen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60655789
Dirk maakt zijn eigen geld
quote:
Anderlecht laat De Sutter lopen
Anderlecht onderneemt geen nieuwe poging om Tom De Sutter aan te trekken. De Brusselse club sneuvelde woensdag vroegtijdig in de Champions League en heeft niet genoeg geld beschikbaar.

Daardoor gaat wederom een transfer voorbij aan de neus van De Sutter. "Mijn manager Didier Frenay heeft inderdaad gezegd dat er interesse bestond van Anderlecht", zegt de spits van Cercle Brugge tegen De Gazet van Antwerpen.

"Het is jammer van deze kans, maar ik lig er ook niet echt wakker van. Ik ga er niet te veel mee bezig zijn. Als Anderlecht me echt wil, komen ze nog wel een keer aankloppen toch?"

In tegenstelling tot Anderlecht zou AZ nog wel een oogje hebben op De Sutter. De Belgische spits werd afgelopen week bekeken tijdens een vriendschappelijk toernooi in Alkmaar.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:35:04 #182
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60657295
Natuurlijk kunnen we dat betalen!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60661447
quote:
André Ooijer te duur voor AZ

André Ooijer wordt nog altijd in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Nederland. Onlangs staken opnieuw geruchten over een terugkeer van de Blackburn Rovers-verdediger naar zijn vaderland de kop op.


Onder meer AZ wordt al langere tijd genoemd als één van de clubs die Ooijer graag aan de selectie wil toevoegen. Marcel Brands, technisch directeur van de Alkmaarders, ontkent echter dat er na een eerste belletje van AZ naar de Engelse club nog contact is geweest met de international.

"We hebben een aantal maanden geleden geïnformeerd naar André, maar hij is vooralsnog te duur voor AZ", liet Brands vanuit Portugal weten aan VoetbalPrimeur.

Naast AZ zouden ook Ajax, Feyenoord en PSV de verdediger maar wat graag over willen halen om weer in Nederland te komen voetballen. "AZ zit qua salarishuis op een ander niveau dan de topdrie in Nederland,
vandaar dat het voor ons lastig wordt om André aan te trekken."

Over de kwaliteiten van Ooijer bestaan ook bij Brands geen twijfels. "Natuurlijk willen wij hem graag aantrekken, André Ooijer is een aanwinst voor elke Eredivisie-club, maar hij moet wel haalbaar zijn."

De zaakwaarnemer van Ooijer laat vanaf zijn vakantieadres weten dat er vooralsnog geen sprake is van een transfer. "André heeft het goed naar zijn zin in Engeland en kijkt uit naar het nieuwe seizoen.
Blackburn Rovers heeft net een nieuwe trainer aangesteld, Paul Ince, en André wil eerst afwachten wat de plannen van de manager zijn."

Daarnaast speelt ook het financiële plaatje een rol. "Het is begrijpelijk dat, mocht hij terugkeren naar Nederland, hij niet te veel wil inleveren."
Jammer, daar hadden we wat aangehad.... Ervaring en veel kennis
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60663365
waarom zou Boussoufa een stap omlaag gaan?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:22:24 #185
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60664395
Ik zie AZ anders nog niet zomaar verliezen van fokking BATE, maar goed.

Aan de andere kant, Cambuur vorig jaar was natuurlijk niet denderend.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:24:05 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60664430
Kwam door die gele sokken.
Confidence through competence
pi_60665334
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
Kwam door die gele sokken.
De materiaalman van AZ was zo stoned dat ie vergeten was de sokken van de selectie mee te nemen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60711944
quote:
Ari en De Zeeuw schieten AZ langs Iraklis Saloniki

WORMERVEER- AZ heeft het oefenduel tegen het Griekse Iraklis Saloniki gewonnen. Zaterdag werd het 3-0 op het Wateringcomplex in Wormerveer. Ari (2 keer) en Demy de Zeeuw zorgden voor de AZ-doelpunten. Woensdag oefent AZ in Italië tegen Genoa. Op vrijdag 22 augustus komt Fiorentina op bezoek in het DSB Stadion.

Met Martin Haar als waarnemend hoofdtrainer van AZ (Louis van Gaal zat vanwege zijn huwelijk nog in Portugal) trof AZ de eerste buitenlandse tegenstander tijdens de voorbereiding. Haar kon geen beroep doen op de met een heupblessure kampende Mounir El Hamdaoui.

De eerste kans was voor de Grieken. Joey Didulica stopte de inzet van Agritis Anestis. In de tegenstoot kopte de mee opgekomen Ryan Donk net over. Na twintig minuten was het wel raak voor AZ. Ari, die tot nu toe in elk oefenduel scoorde, schoot beheerst raak: 1-0.

De nummer tien van vorig seizoen uit de hoogste divisie in Griekenland deed wat terug. Binnen een minuut brachten zowel Didulica als Niklas Moisander redding op de doellijn na een schot van Anestis.

Souplesse
AZ had na een half uur aan één kans genoeg om er 2-0 van de maken. Na een voorzet van Simon Poulsen op Ari kwam de bal voor de voeten van Demy de Zeeuw. De international schoot uit de draai laag in de hoek. Vlak voor rust maakte Ari er 3-0 van. Met veel souplesse en beheersing kapte de kleine spits twee tegenstanders én de keeper uit, waarna hij nonchalant raak schoot.


De eerste serieuze AZ-kans kwam na rust op naam van Ari. Nadat hij diep was gestuurd door een getoucheerde bal van Gill Swerts, plukte de Griekse doelman de bal van zijn voeten. Even later zag Brett Holman zijn inzet gestopt worden, nadat Ari de bal met een hakbal voor hem had neergelegd.

Haar: ‘Effectief gespeeld’
“We hebben heel effectief gespeeld”, blikte Martin Haar in de krappe catacomben van het amateurcomplex terug. “Ari liep een paar keer goed weg en gaf een assist op De Zeeuw. Wat vandaag wat minder ging is dat we een paar keer slordig waren bij dode spelmomenten van Iraklis.”

Haar: “Ik denk dat we tot nu toe een heel goede voorbereiding doormaken. We scoren veel en krijgen weinig treffers tegen. Iraklis speelt op een aardig niveau in Griekenland, maar na de duels tegen Genoa en Fiorentina weten we écht waar we staan.”
Ari begint al een stuk lekkerder te draaien.
Maar nu eens zien wat we doen tegen de betere clubs zoal Martin Haar ookal zegt.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60712219
Leuk voor Ari, maar ik heb toch liever El Hamdaoui afgaande op de wedstrijden die ik heb gezien. Ik hoop dat z'n blessure meevalt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:35:04 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60712805
Jaliens speelde kut in Peking vandaag. Zat er enkele keren flink naast.
Confidence through competence
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:46:38 #191
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60713101
ik vond hem afgelopen seizoen ook kut. belachelijk dat hij aanvoerder was.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60713271
El Hamdaoui zal tegen Fiorentina weer meespelen.
Bij hem zit ook meer gevaar in zijn spel, hij is technisch veel beter dan Ari
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:53:33 #193
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60713290
is pelle nog te slijten?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:56:44 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60713367
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:46 schreef Fortitudo het volgende:
ik vond hem afgelopen seizoen ook kut. belachelijk dat hij aanvoerder was.
De vraag is: wie anders?
Confidence through competence
pi_60713857
Donk, mits hij zich niet verslaapt. Wat dat betreft moet de eerste wedstrijd tegen NAC geen probleem zijn, die begint pas om 16:30
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:16:02 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60713931
Koenders aanvoerder, denk ik logischer.
Confidence through competence
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:16:59 #197
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60713951
Of Jenner, als hij er nog was.
Confidence through competence
pi_60714062
Jenner kan dat ook wel vanuit Arnhem, slechts een van de vele kwaliteiten van de beste rechtsbuiten van Nederland.
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:59:25 #199
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60722346


Dembele 1-0. Omspeelt 5 Chineesjes en schopt de bal in de lange hoek. Maar volgens mij stond de Chinese keeper teveel op de korte hoek te dekken.
Confidence through competence
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:03:01 #200
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_60747770
Ik denk dat ik zelfs nog die Chineesjes zou kunnen omspelen
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_60760203
quote:
Waterman te duur voor ADO

De pogingen van ADO Den Haag om Boy Waterman in te lijven zijn vastgelopen op de vraagprijs van AZ. De Alkmaarders zouden vasthouden aan een te hoge transfersom voor de doelman, weet VoetbalVandaag.

Waterman was een aantal seizoenen eerste keus bij AZ, maar komt na een pover jaar niet meer voor in de toekomstplannen van trainer Louis van Gaal. Deze geeft de voorkeur aan het Argentijnse talent Sergio Romero.

De 24-jarige Waterman leek even op weg naar ADO, maar de club kon de oud-keeper van sc Heerenveen niet betalen.
Ben benieuwd over Joey de voorkeur gaat krijgen boven Boy..
Dus zal Boy derder keeper worden, of word er een van de 2 nog verpatst?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60768750
Ik hoop dat ze Didulica nog ergens weten te slijten. Ik hou nog steeds mijn hart vast als hij op doel staat en wie weet wat voor schade hij nog in z'n hoofd heeft.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:16:33 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60768855
Aan de andere kant, op AZfanpage zijn ze lyrisch over Romero. Zeggen ze dat hij typisch een keeper is die 'onmogelijke' ballen stopt a la Gomes. Maar ik heb hem nog geen een keer een onmogelijke bal zien stoppen, eerlijk gezegd, net als Waterman.

Hij is wel beter dan Waterman in het feit dat hij geen spitsen probeert uit te kappen.
Confidence through competence
pi_60769354
Wat ik vooral fijn vind aan Romero is dat hij geen lijnkeeper is, maar gebruik durft te maken van z'n hele gebied. Het heeft in het begin een paar strafschoppen tegen opgeleverd, maar ook al een aantal keer een 1 op 1 situatie met een spits voorkomen. Gezien het feit dat hij nog jong is en een hoop kan leren, zouden die pingels tegen minder moeten worden en het vertrouwen van de verdedigers groter.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:40:56 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60769478
AZ keepers en pingels / rode kaarten
Confidence through competence
pi_60772641
Romero is ook een onwijs goede keeper. Hij is erin gekomen toen het hele AZ kut liep.
Dus hij moest de doelpunten tegen gaan voorkomen, alle ogen en druk stonden op hem gericht...
Ik vind dat ie het goed gedaan heeft, het is ook een talent.
Vergeet niet dat hij in de selectie van Argentinie zit, ook op de OS 2008 mag/moet aantreden. Das niet zomaar wat...
Ik heb dik vertrouwen in Romero komend seizoen.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 20:33:43 #207
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60772820
Ik vond hem niet beter of slechter dan Waterman hoor. Waterman kreeg al die ballen om z'n oren toen het hele team kut ging. Romero kwam erin toen het hele team wat beter ging. Wat mij betreft zijn het allebei even goeie keepers, met als minpunten dat de een af en toe akelig de bal wegtrapt en de ander penalties veroorzaakt.
Confidence through competence
pi_60772870
quote:
AZ legt aanvaller uit IJsland (16) vast
De 16-jarige IJslander Olafur Karl Finsen heeft een contract afgedwongen bij AZ. De jonge aanvaller kende een succesvolle stageperiode in Alkmaar en heeft daarmee een contract voor drie jaar verdiend.

Alfsen, die zal beginnen in de A1 van de Alkmaarders, komt over van het IJslandse Stjarnan FC. "Ik ben naar AZ gekomen omdat ik hier de grootste kans heb om een betere speler te worden", laat hij weten op de website van zijn nieuwe club.

Michel Vonk is content met het vastleggen van IJslander. De trainer van de A1 is na Alsen's stage erg positief. "Tijdens zijn eerste optredens en trainingen bij AZ heeft hij een behoorlijke indruk op ons gemaakt. Hij is een technisch vaardige aanvaller met veel potentie om verder te komen."

Jong ventje... een nieuwe Gretar Steinsson!?

Lekker voor Shota trouwens dat het gezeik in Georgie snel voorbij zal zijn.
Haalt ie lekker zijn familie op en gaat ie mooi in NL zitten, en kan de focus weer op AZ.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60774501
Stereo,

jij gaat toch naar AZ -Fiorentina?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:26:34 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60774552
Fuck,

Yeah!
Confidence through competence
pi_60785404
quote:
Ooijer heeft sterke voorkeur voor transfer naar AZ

13/08/2008 08:50

EXCLUSIEF - De kans dat André Ooijer Blackburn Rovers dit seizoen verruilt voor de Eredivisie, is nog altijd aanwezig. Maar hij verkast dan niet naar PSV, zoals algemeen werd aangenomen.

In besloten kring sprak de 34-jarige verdediger zijn voorkeur juist uit voor AZ, dat hem voor twee seizoenen wil contracteren. Ooijer zou zijn loopbaan graag aflsuiten in Nederland, maar heeft dan wel de medewerking van Blackburn Rovers nodig.

Het contract van de Oranje-international bij de Engelse club loopt immers nog een jaar door, zodat er een afkoopsom op tafel moet komen. 'Want ik vermoed dat Blackburn hem niet zomaar zal laten gaan', stelt Sigi Lens, de zaakwaarnemer van Ooijer, in de nieuwe Voetbal International.

Sinds de Amsterdammer in verband is gebracht met de Nederlandse topclubs – ook Feyenoord en Ajax waren voor hem in de markt – laten de beleidsbepalers van Blackburn regelmatig weten hem langer te willen vastleggen.

Een concrete aanbieding heeft Lens echter nog niet ontvangen. 'De bal ligt nu in feite bij de clubs', aldus Lens. 'Als AZ zich officieel meldt, zal de reactie van Blackburn bepalend zijn. Toen er in de winterstop belangstelling kwam, waren ze nog duidelijk. No chance. Daarom kan ik me niet voorstellen dat het makkelijk wordt, want André is voor Blackburn een belangrijke speler.'

'Bovendien hoeft hij niet ten koste van alles weg', vervolgt Lens. 'Maar hij heeft zich ook verdiept in AZ en de mogelijkheden van die club. Dat lijkt hem wel wat. De grote vraag is of Blackburn toestemming geeft om te praten. Anders houdt het op.'

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60785428
Kom maar André!
pi_60786775
Ervaring in de verdediging kunnen we goed gebruiken, maar AZ zal ook moeten realiseren dat ie misschien maar 2 seizoenen kan spelen.
En dan zit je nog met blessures etc.

Ik zou hem er wel bij willen hebben!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:06:11 #214
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60787985
Wellicht moet je daar wel in willen investeren. Kijk wat Shota gebracht heeft of Jaap Stam bij Ajax.
Confidence through competence
pi_60788110
Ooijer !

Als je dan toch een ervaren verdediger binnenhaalt, zorg er dan voor dat hij een jaar of 28 á 29 is, Ooijer is al redelijk over zijn houdbaarheidsdatum heen.
pi_60788310
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wellicht moet je daar wel in willen investeren. Kijk wat Shota gebracht heeft of Jaap Stam bij Ajax.
Wat je niet moet vergeten is dat na 2 seizoenen hij de deur uitloopt en je geen euro meer verdient.
Dus naast de transfersom en zijn hoge salaris zal je dus ook niets meer vangen.
Dat moet je afwegen tegen de ervaring (met mogelijk blessure risico) die je wel binnenhaalt.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:44:21 #217
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60789140
quote:
Medunjanin week op proef bij Real Valladolid
ALKMAAR- Haris Medunjanin (23) loopt een week stage bij Real Valladolid. Bij de Spaanse club uit de Primera División hoopt de middenvelder een contract af te dwingen. Medunjanin is derhalve niet mee met de AZ-selectie die woensdagavond in Italië tegen Genoa oefent. Bij AZ staat hij nog onder contract tot 2009.

Medunjanin maakt sinds 2004 deel uit van de eerste selectie van AZ. Tussentijds werd hij een seizoen verhuurd aan Sparta Rotterdam. De stage bij Real Valladolid duurt tot woensdag 20 augustus.
Zozo, az.nl
Confidence through competence
pi_60791864
quote:
Simon Cziommer mag vertrekken bij AZ
Gepubliceerd op 13-08 om 12:07 door Calvin Sustronk
AZ heeft de Duitse middenvelder Simon Cziommer laten weten dat hij mag vertrekken. De Alkmaarders geven Mounit El Hamdaoui, Brett Holman en Maarten Martens, aldus Voetbal International.

De 27-jarige middenvelerderspeelde tot nu toe één wedstrijd mee in de voorbereiding. Dat was tegen Espanyol (1-1) waarin hij scoorde. De Duitser heeft bij AZ nog een contract tot 2010.

Cziommer speelde de laatste twee seizoenen negentien competitieduels voor AZ. Daarin scoorde hij zeven maal. Voordat hij in Alkmaar aankwam speelde hij onder andere voor Roda JC en FC Twente.
Jammer, ik vond het altijd wel een aardig bijtertje.
pi_60792471
quote:
Ooijer heeft sterke voorkeur voor transfer naar AZ
13/08/2008 08:50

EXCLUSIEF - De kans dat André Ooijer Blackburn Rovers dit seizoen verruilt voor de Eredivisie, is nog altijd aanwezig. Maar hij verkast dan niet naar PSV, zoals algemeen werd aangenomen.

In besloten kring sprak de 34-jarige verdediger zijn voorkeur juist uit voor AZ, dat hem voor twee seizoenen wil contracteren. Ooijer zou zijn loopbaan graag afsluiten in Nederland, maar heeft dan wel de medewerking van Blackburn Rovers nodig.

Het contract van de Oranje-international bij de Engelse club loopt immers nog een jaar door, zodat er een afkoopsom op tafel moet komen. 'Want ik vermoed dat Blackburn hem niet zomaar zal laten gaan', stelt Sigi Lens, de zaakwaarnemer van Ooijer, in de nieuwe Voetbal International.

Sinds de Amsterdammer in verband is gebracht met de Nederlandse topclubs – ook Feyenoord en Ajax waren voor hem in de markt – laten de beleidsbepalers van Blackburn regelmatig weten hem langer te willen vastleggen.

Een concrete aanbieding heeft Lens echter nog niet ontvangen. 'De bal ligt nu in feite bij de clubs', aldus Lens. 'Als AZ zich officieel meldt, zal de reactie van Blackburn bepalend zijn. Toen er in de winterstop belangstelling kwam, waren ze nog duidelijk. No chance. Daarom kan ik me niet voorstellen dat het makkelijk wordt, want André is voor Blackburn een belangrijke speler.'

'Bovendien hoeft hij niet ten koste van alles weg', vervolgt Lens. 'Maar hij heeft zich ook verdiept in AZ en de mogelijkheden van die club. Dat lijkt hem wel wat. De grote vraag is of Blackburn toestemming geeft om te praten. Anders houdt het op.'

bron
Hoe is het verder?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:19:33 #221
15600 BB-King
Long live the King!
pi_60792611
En Cziommer was net zo lekker met z'n videofilmpjes bezig.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_60792782
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Jammer, ik vond het altijd wel een aardig bijtertje.
Mooie vrije trap tegen NAC destijds 1e competitiewedstrijd.
Achteraf dus zijn hoogte punt in zijn AZ carriere.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60793329
quote:
kan wel weer merken dat ik niet scherp ben vandaag
Hoe is het verder?
pi_60793487
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:43 schreef Geniuz_Nerd het volgende:

[..]

kan wel weer merken dat ik niet scherp ben vandaag
Dan is de kans groot dat je last hebt van het Pelle-syndroom

Jammer van Cziommer, zag hem toch wel graag spelen. Jammer dat de malaise ook bij hem een stempel heeft gedrukt, kwam ook meteen niet meer uit de verf.
pi_60793706
Wat is er met Cziommer dan?

Medunjanin is op stage in Spanje trouwens
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:00:47 #226
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60793758
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is er met Cziommer dan?

Medunjanin is op stage in Spanje trouwens
Psst [AZ # 47] Zonder geld van Alves, geven wij toch voetballes!
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:01:18 #227
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60793764
Wie gaan er allemaal naar Fiorentina?

Zullen we een mini-meet houden in een restaurantje in Alkmaar?
Confidence through competence
pi_60793848
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Fiorentina?

Zullen we een mini-meet houden in een restaurantje in Alkmaar?
dat word natuurlijk cafe de stapper.
Hoe is het verder?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:07:11 #229
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60793898
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:05 schreef Geniuz_Nerd het volgende:

[..]

dat word natuurlijk cafe de stapper.
Kun je daar ook eten dan?

Heb dan net 2 uur trein vanuit Eindhoven erop zitten.
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:31:43 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60794577
quote:
CZIOMMER MAG VERTREKKEN BIJ AZ

Simon Cziommer’s toekomst ligt niet bij AZ. De 27-jarige middenvelder heeft te horen gekregen dat hij dit seizoen niet veel aan spelen toe zal komen en daarom mag uitzien naar een nieuwe club. Dat staat in de VI van deze week.

De Duitser is momenteel herstellende van een heupoperatie. Hij maakte afgelopen week pas zijn eerste speelminuten in de voorbereiding. Voor jong AZ speelde hij veertig minuten mee tegen Espanyol (1-1). Daarin maakte hij de enige Alkmaarse treffer.

Cziommer heeft in Alkmaar nog een contract tot 2010, maar kan bij AZ rekenen op veel concurrentie op het middenveld. Voor de positie van aanvallende middenvelder heeft trainer Louis van Gaal onder meer de keuze uit Maarten Martens, Mounir El Hamdaoui en en de van NEC overgenomen Brett Holman.

sport1.nl
Aangezien hij maar 1 hele goeie serie heeft gespeeld (aan het eind 06/07) lijkt het me niet slecht dat hij vertrekt. Ik vind hem geen leider, een gladjanus en een wijf met zijn diadeem. Simon, bedankt voor alles.
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:34:41 #231
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60794648
Maar eind 06/07 was ie ook écht goed. Zonde dat hij die vorm nooit meer te pakken heeft gekregen. Hij is ook uiterst vaak geblesseerd. Net zoals die andere Simon.
Confidence through competence
pi_60795505
quote:
Pellè in belangstelling van Genoa

De Italiaanse krant Il Secolo XIX weet te melden dat de Italiaanse spits Graziano Pellè in de belangstelling staat van de club uit Genua. Genoa zoekt versterking naast de spits Figueroa die volgens de krant moeite heeft met aanpassen in Italië. Het toeval wil dat AZ vanavond zal aantreden tegen Genoa in een vriendschappelijke wedstrijd om de "Trofeo Spagnolo". (Een eerbetoon aan de bij voetbalrellen omgekomen supporter "Vincenzo Spagna" Spagnolo).

En toch heb ik mijn twijfels....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60795536
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Fiorentina?

Zullen we een mini-meet houden in een restaurantje in Alkmaar?
Best....

Victorie wok, eerst bier drinken.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:14:18 #234
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60795716
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Best....

Victorie wok, eerst bier drinken.....
Is het daar niet altijd echt enorm druk voor wedstrijdavonden? Ik zie dat dat ca. 2.5 km lopen is van het station, da's wel te doen.
Confidence through competence
pi_60796069
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is het daar niet altijd echt enorm druk voor wedstrijdavonden? Ik zie dat dat ca. 2.5 km lopen is van het station, da's wel te doen.
Das idd wel lachen, na de wedstrijd nog ff de kelder in en "anzitten".
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:28:21 #236
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60796125
Okee, wie wil er nog meer mee? Gatalin? Geniuz_Nerd? xFriendx?
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:29:27 #237
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60796167
Vrouwen ook welkom
Confidence through competence
pi_60798882
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, wie wil er nog meer mee? Gatalin? Geniuz_Nerd? xFriendx?
Ik heb nog geen kaartje voor AZ-Fiorentina

Ik zal even zien of ik dan kan, lijkt me op zich wel tof. Dingen zijn toch al in de vrije verkoop las ik net.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:02:09 #239
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60799173
Lijkt me leuk als we met een groepje kunnen gaan. Niet dat we naast elkaar zitten, maar tijdens het eten kunnen we op zich wel naast elkaar zitten.

En kaartjes voor de korte zijden zijn helemaal niet zo duur.
Confidence through competence
pi_60800103
ff wat eten op de het Waaghplein en een paar biertjes en dan naar de Victorie wok.
Daar ff nog een biertje en dan lekker het stadion in. Leuke wedstrijd, Mutu de smaakmaker bij Fiorentina en wij?!!?!? Wij hebben Pellè
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:03:33 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60800583
Eten doe je toch bij de Wok, of eet jij zo veel?
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:19:47 #242
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60802483


LvG en Giel Beelen.
Confidence through competence
pi_60804086
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:03 schreef Stereotomy het volgende:
Eten doe je toch bij de Wok, of eet jij zo veel?
Die verdwaasde kop! (van Louis overigens..)
En nee in de wok ga je bieren, je gaat zeker niet wokken daar.
Das not done....

Eten doe je op het Waaghplein en bier drinken tegenover het stadion.
En dan met z'n allen naar het stadion, das bere gezellig. Helemaal met die italianen erbij..

[ Bericht 1% gewijzigd door fuckbuddy op 13-08-2008 20:17:38 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60806023
AZ scoort in de eerste minuut tegen Genoa !

KAMPIOENEN!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:07:14 #245
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60806107
Eredivisie kampioenen 08/09

Champions League

Doelpunt Holman, btw.

Opstelling AZ:
Didulica,
Swerts, Donk, Moreno, Moisander,
Mendes da Silva, De Zeeuw, Schaars, Poulsen,
Holman en Ari

4-4-1-1

[ Bericht 15% gewijzigd door Stereotomy op 13-08-2008 21:13:20 ]
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:41:13 #246
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60807445
quote:
'38 Doelpunt Genoa CFC Penalty is raak: 1-1

'38 Penalty Genoa CFC Figueroa neemt de penalty

'37 Rode kaart AZ Donk krijgt zijn 2e gele kaart na een overtreding in het strafschopgebied
Epic fail?
Confidence through competence
pi_60807527
Het shirt van Genoa lijkt op die van Ajax?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:51:35 #248
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60807929
Donk wil gewoon eerder terug naar het hotel om te slapen.
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:56:10 #249
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60808145
donk

oprotten
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:57:27 #250
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60808212
Grappig dat Van Gaal Pellè niet opstelt.
Confidence through competence
pi_60808290
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Van Gaal Pellè niet opstelt.
Hij weet dat ze zich dan onmiddelijk bedenken .
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:04:56 #252
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60808646
quote:
'47 Commentaar AZ AZ heeft niet gewisseld in de rust
Confidence through competence
pi_60810233
3-1 voor Genoa.. sjezus
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:42:38 #254
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_60810514
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig dat Van Gaal Pellè niet opstelt.
Pelle is toch geblesseerd?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:42:57 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60810529
quote:
'74 Wissel AZ Koenders voor De Zeeuw
We gaan winnen!
Confidence through competence
pi_60810530
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:36 schreef fuckbuddy het volgende:
3-1 voor Genoa.. sjezus
Ah gelukkig, dat is bekender vaarwater

pi_60810542
Vijinovic voor Schaars....

WTF!!! Waar is Medunjanin?
In de Waardse Tempel ofzo???
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:43:25 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60810548
quote:
'86 Wissel AZ Vijinovic voor Schaars
Wie?
Confidence through competence
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:43:46 #259
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60810567
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:42 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Pelle is toch geblesseerd?
Confidence through competence
pi_60811106
Verloren tegen Genoa met 10 man AZ vs Genoa!
Ach jammer.... maar ik ben benieuwd voor komend seizoen
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:38:25 #261
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60812533
Oh, en Ari heeft een pingel gemist.
Confidence through competence
pi_60815024
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Vijinovic voor Schaars....

WTF!!! Waar is Medunjanin?
In de Waardse Tempel ofzo???
bij real valladolid stage lopen toch?
Hoe is het verder?
pi_60819446
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:

[..]

bij real valladolid stage lopen toch?
I know maar ik bedoel kijk eens wie er gewisseld word..


Hier de highlights van gisteren trouwens.................
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:09:53 #264
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60820680
Nou, de verdediging zag er weer puik uit
Confidence through competence
pi_60827940
Goal van Holman was erg netjes en de pingel voor Genoa leek mij onterecht. Maar zelfs met 10 man mogen die tweede en derde goal nooit op die manier vallen. Verder hoop ik dat ze nu toch eens op penalty's gaan oefenen, want die worden door iedereen bedroevend slecht genomen.

Een pre-Fiorentinameet zit er voor mij niet in, het is nog maar de vraag of ik zelfs op tijd ben voor het begin van de wedstrijd. Echter, een biertje Amstel Lite in de rust bij de Barrybar behoort misschien wel tot de mogelijkheden...
pi_60828366
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef Gatalin het volgende:
Goal van Holman was erg netjes en de pingel voor Genoa leek mij onterecht. Maar zelfs met 10 man mogen die tweede en derde goal nooit op die manier vallen. Verder hoop ik dat ze nu toch eens op penalty's gaan oefenen, want die worden door iedereen bedroevend slecht genomen.

Een pre-Fiorentinameet zit er voor mij niet in, het is nog maar de vraag of ik zelfs op tijd ben voor het begin van de wedstrijd. Echter, een biertje Amstel Lite in de rust bij de Barrybar behoort misschien wel tot de mogelijkheden...
Ja die goal was erg mooi idd...
Donk liep tegen hem aan, was zeker geen overtreding idd.

Schaars moet ook de penalty's nemen, das altijd goed! (ja als ie niet gewisseld is)

Hoe herkennen we jou? AZ shirt aan?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60828441
Schaars miste z'n pingel tegen Noordwijk...

En mij herken je aan m'n AZ petje, hij is zwart en in het midden voorop zit het AZ logo. Niet te missen dus.
pi_60829525
Goed om te zien dat Brett het zo goed doet, had ik niet verwacht.. maar AZ is ook niet meer de pure voetbalmachine van een paar jaar terug natuurlijk
Brett Holman
pi_60829578
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef Gatalin het volgende:
Schaars miste z'n pingel tegen Noordwijk...

En mij herken je aan m'n AZ petje, hij is zwart en in het midden voorop zit het AZ logo. Niet te missen dus.
Ja idd... Jezusmina!
Ow idd een zwart AZ petje is makkelijk, en een spijkerbroek waarschijnlijk
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60831999
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Ow idd een zwart AZ petje is makkelijk, en een spijkerbroek waarschijnlijk
Een blauwe!
pi_60847615
quote:
Pocognoli maakt indruk in China, vertrek bij AZ?
AZ-verdediger Sebastien Pocognoli staat in de belangstelling van onder meer Saint Etienne, Fiorentina en Olympique Lyon.
»Reacties Print artikel Stuur naar een vriend Neem contact met ons op! galleria zoom De Belg presteert goed op de Olympische Spelen in China en dat is in Europa niet onopgemerkt gebleven.

"Er is nog geen club die zich heeft gemeld in Alkmaar. Als Olympique Lyon komt en het is goed voor AZ, waarom niet?," aldus de zaakwaarnemer van Pocognoli tegenover RTV Noord-Holland.

Eerder al gaf zijn zaakwaarnemer Erik Kismet tegenover Goal.com al aan dat Pocognoli zeker openstaat voor een vertrek uit Alkmaar.
Misschien een leuke deal maken en Andre Ooijer halen?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60876322
Die fuckin Moussa Dembele speelt toch goed vandaag.

Scoorde al een leuk doelpunt tegen China, en maakt de 0-1 tegen Italie, geeft de pass voor de 1-2 en maakt de winnende 2-3. Dus 2x scoren en 1 goede pass.
Zou die in Alkmaar eens moeten doen.....
quote:
Grootse Dembele schiet Belgen langs Italië

Peking - Moussa Dembele heeft zichzelf en heel België een grote dienst bewezen. De aanvaller van AZ was er in de kwartfinale van de Olympische Spelen voor een groot deel verantwoordelijk voor dat de Belgen Italië aan de kant zetten.


België keek al na een kwartier tegen een vrij uitzichtloze situatie aan. Ajacied Thomas Vermaelen haalde de doorgebroken Aquafresca neer. Dit leverde hem een rode kaart en de Italianen een strafschop op. Rossi zorgde voor de 1-0.

Tien minuten later deed Dembele voor het eerst van zich spreken. De lange aanvaller kopte een hoekschop goed in. De verdediger bij de tweede paal schoot de bal weg, maar pas nadat deze de lijn volledig had gepasserd: 1-1.

België zette vervolgens goed door en kwam op slag van rust zelfs op voorsprong. Mirallas scoorde na een prachtige combinatie en zorgde voor wat lucht voor De Rode Duivels.

Na rust zette de Italianen aan en hadden ze recht op weer een strafschop na een overtreding van doelman Bailly op Rossi. Een tweede penalty zat er op dat moment nog niet in, maar binnen het uur ging de bal wel voor een tweede keer op de stip. En weer was het Rossi die raak schoot.

De Belgen leken rijp voor de sloop, maar Dembele dacht daar anders over. Na een prachtige actie ronde hij tien minuten voor tijd doeltreffend af. In de vijf (!) minuten extra tijd, speelde België de wedstrijd goed uit.

Opstellingen

België: Bailly, De Roover, Vermaelen, Simaeys, Pocognoli, Vertonghen, Haroun, De Mul, Dembele, Martens, Mirallas

Italië: Viviano, Motta, Bocchetti, De Ceglie, Criscito, Cigarini, Nocerino, Montolivo, Giovinco, Rossi en Aquafresca.


[ Bericht 77% gewijzigd door fuckbuddy op 16-08-2008 15:14:01 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:50:35 #273
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60879301
Netjes voor 'm!
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:15 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Misschien een leuke deal maken en Andre Ooijer halen?
Ben je gek geworden?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:39:14 #274
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60882558
Sergio net weer op doel daar.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:06:56 #275
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60883179
half az komt weer terug
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60886873
Romero stond leuk te keepen trouwens...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:13:55 #277
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60887002
Hij hoefde de bal ook maar een paar keer weg te plukken natuurlijk, de echte kansen werden vakkundig om zeep geholpen door de spelers zelf.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:11:27 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60889234
Kunnen ze bij AZ Dembele niet in het vervolg rijst voeren? Hij lijkt opeens te kunnen voetballen!
Confidence through competence
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:55:32 #279
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60899040


Hier, weer! Omspeelt 6 Italianen en trapt hem erin.

Oh wacht ik zie het al, hij bedankt Allah na zijn goal, net als El Hamdaoui, daar komen al die goals vandaan.

En fijn dat die Belgische commentatoren de naam Dembééélééé wél goed uitspreken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 17-08-2008 14:00:41 ]
Confidence through competence
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:13:21 #280
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60899393
Fuck man, wat een goal.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:16:02 #281
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60899442
Die keeper zag er niet helemaal lekker uit.
Confidence through competence
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:39:29 #282
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60899856
Nee, maar dan nog, gewoon die voorbereiding. Gast is weer eens niet van de bal te krijgen, al gaat ie er nu voor de verandering ook nog eens mee naar voren.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:52:39 #283
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60904638
Dembélé maakt indruk op AS Roma

Ai, daar begint het gedonder al.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:01:12 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60904804
Voor 20 miljoen mag ie van mij weg hoor!

En trouwens, hij had hem aan die nr. 9 (Mirallas) moeten afspelen. Die stond helemaal rechts vrij.
Confidence through competence
pi_60920686
quote:
Het is vooralsnog niet duidelijk of ook Sébastien Pocognoli volgend seizoen nog bij AZ speelt. De Belg maakt een goede indruk op de Olympische Spelen en dat blijft niet onopgemerkt. Zo heeft zaakwaarnemer Eris Kismet al laten weten dat Saint-Étienne, Fiorentina en Olympique Lyon interesse hebben getoond in de getalenteerde linksback. "Er is voorlopig nog geen club die zich heeft gemeld in Alkmaar. Maar als Olympique Lyon komt en het is goed voor AZ, waarom niet?", aldus Kismet. (RTV Noord-Holland)
quote:
Moussa Démbélé is klaar voor de overstap naar een grotere club. Dat vindt althans Patrick Vervoort, de zaakwaarnemer van de Belgische aanvaller van AZ. Feit is dat er voorlopig nog geen concrete interesse is. "Ik heb nog geen enkele aanbieding gekregen. Er is zelfs geen vage interesse. Moussa is volledig gefocust op een nieuw seizoen bij AZ. Je kunt echter niet ontkennen dat Moussa klaar is voor een stap hogerop. Alle ingrediënten moeten dan wel goed zijn." (Diverse Belgische media)
AZ nog even kaalplukken zo vlak voor het sluiten van de markt?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60920863
Pocognoli zie ik nu nog niet vertrekken, maar voor Dembele zou er wel eens heel wat geld op tafel kunnen komen. Arveladze heeft ooit gezegd dat hij blij is dat hij met Dembele heeft mogen spelen, omdat hij op die manier makkelijk aan kaarten voor de CL finale kan komen
quote:
Moussa Dembélé kan de laatste twee weken van de transfermarkt alleen nog naar een grote club vertrekken. Dat zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands van AZ in het Noordhollands Dagblad. "Kleinere clubs kunnen hem niet meer betalen."

De Belgische aanvaller maakt tijdens het Olympisch voetbaltoernooi een uitstekende indruk en loodste België met twee doelpunten langs Italië.

"Wij hebben altijd al gezegd dat hij een speler van de buitencategorie is. Ja oké, hij scoort misschien nog niet genoeg, en er zijn nog wel andere dingen die hij kan verbeteren. Maar mag dat misschien? Hij is vorige maand 21 geworden. Iedereen lijkt te vergeten dat hij nog zo jong is", zegt Brands.

De Alkmaarders willen hem echter nog niet kwijt. "Moussa heeft bij ons nog een contract tot 2011 en hij is een van de spelers die we niet kwijt willen. Ik hoop van harte dat hij komend seizoen nog bij ons speelt. Maar ja, je weet het niet. Ik denk dat hij straks zo veel keuze heeft, dat hij kieskeurig kan zijn. En wij kunnen daardoor een goede prijs vragen."

"Ik denk dat alleen clubs van de buitencategorie hem kunnen halen. We zullen hem namelijk niet zomaar laten gaan. Of hij klaar is voor de stap naar de echte top? Ik denk dat hij bij ons nog kan leren.''
pi_60920887
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]


[..]

AZ nog even kaalplukken zo vlak voor het sluiten van de markt?
Hoe dichterbij de sluiting, hoe meer geld ze maar overleggen.
pi_60921178
Wat heeft AZ nou aan geld? Echt goede spelers willen nu toch niet meer naar Alkmaar komen en je begint niet ingespeeld aan de competitie.
pi_60921328
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Wat heeft AZ nou aan geld? Echt goede spelers willen nu toch niet meer naar Alkmaar komen en je begint niet ingespeeld aan de competitie.
We hebben ook niets aan geld, dat klopt. Maar als zo'n speler echt weg wil en niet meer te houden is (mentaal of juridisch gezien) dan maar zorgen dat we de volle mep krijgen.

Maar Dembele en Poco gaan toch niet weg, waarom zou je bij de aanstaande landskampioen vertrekken.
pi_60921531
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Wat heeft AZ nou aan geld? Echt goede spelers willen nu toch niet meer naar Alkmaar komen en je begint niet ingespeeld aan de competitie.
Volgens Van Gaal zijn Dembele en het team sowieso niet op elkaar ingespeeld, omdat hij voor de OS heeft gekozen ipv de voorbereiding... Zelfde geldt natuurlijk ook voor de andere Olympiers
pi_60930696
Dembele dus een goeie optie voor Ajax mocht Huntelaar toch vertrekken
pi_60931415
Juventus klopt aan de deur...
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:46:43 #293
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60932097
Ik hoor anders niets.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60932752
HAHAHAHA WANT JIJ BENT DE POORTBEWAKER VAN AZ HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHA LACHEN HAHAQHAHAHA JAJA HAHAHAHAHA LACHEN HAHAHAHAHAHA JIJ BENT COOL HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  maandag 18 augustus 2008 @ 20:14:22 #295
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60932956
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60933079
HAHAHA HET HOUDT MAAR NIET OP MET JOU HAHAHAHAHA HI-LA-RISCH HAHAHAHAHAHAHA
pi_60933225
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:55 schreef Stereotomy het volgende:


Hier, weer! Omspeelt 6 Italianen en trapt hem erin.

Oh wacht ik zie het al, hij bedankt Allah na zijn goal, net als El Hamdaoui, daar komen al die goals vandaan.

En fijn dat die Belgische commentatoren de naam Dembééélééé wél goed uitspreken.
Wat een prachtige goal.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:29:12 #298
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60933483
Confidence through competence
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:37:29 #299
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60959806
Ah jammer, Belgie heeft met 4-1 verloren van Nigeria. Maargoed, die Nigerianen zijn dan ook allemaal al in de 30.

Enne... Gill Swerts heeft interlandverplichtingen. Betekent dit dat we vrijdag Koenders als rechtsback gaan zien? Wil me geld terug.
Confidence through competence
pi_60960130
Fuck Koenders... Dan ga ik zelf wel in de verdediging staan. Dembele zie ik niet vertrekken overigens. Maar mag bidden dat hij na dit klote seizoen een topseizoen gaat draaien.

En wat voor een verplichtingen kan Gil Swerts nou hebben?! Die moet gewoon geselecteerd worden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:54:51 #301
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60960183
Jaliens en Luijcks zijn wel terug. Helaas De Zeeuw niet, een goede De Zeeuw als verdedigende middenvelder vind ik altijd wel leuk om te zien.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')