abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_3503291
Ik zou graag van jullie alle negatieve en positieve ervaringe willen weten van deze afslankmethode!

Alleen serieuze reacties!

pi_3503328
Jij bent distributeur??
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 18:56:59 #3
3656 tuxido
Wie draagt er nu een pak?
pi_3503361
Vriend van me heeft dat gedaan. Hij beweerde dat ie het goedkoper kreeg omdat een ditribiteur een goede kennis van hem was. Hij zal wel net zo veel betaals hebben als iedereen.

Moest iedere dag van die eng gekleurde shakes drinken enzo... Ik moest er niets van hebben, maar ondanks dat heeft het bij hem prima geholpen. 10 kg minder zegt ie. Ondertussen is ie wel weer 3 kg bijgekomen maar dat levert nog altijd het keurige resultaat van 7 kg op.

Ik moet er in ieder geval niets van hebben, lijkt me maar gore chemische zooi, maar bij die vriend van me heeft het geholpen.

ik moet hier nog eens iets goeds voor verzinnen
pi_3503374
Die shake met chocoladesmaak is wel erg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3503559
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 18:51 schreef vosss het volgende:
Jij bent distributeur??
Nee helemaal niet.

Een collega van mij doet het ook. 7 kilo kwijt in 7 weken en 21,5 cm van haar buik af. Bij haar helpt het.

Ik wil het ook gaan doen, maar ik kan natuurlijk niet oordelen als ik maar 1 persoon ken die het doet.

Ik moet vanavonbd om half 9 terugbellen, of ik het doie ja of nee.

Dus graag serieuze reacties

pi_3503604
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 19:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee helemaal niet.

Een collega van mij doet het ook. 7 kilo kwijt in 7 weken en 21,5 cm van haar buik af. Bij haar helpt het.

Ik wil het ook gaan doen, maar ik kan natuurlijk niet oordelen als ik maar 1 persoon ken die het doet.

Ik moet vanavonbd om half 9 terugbellen, of ik het doie ja of nee.

Dus graag serieuze reacties


Ex van mij is distibuteur geweest van dat spul, 'k heb het zelf ook gebruikt.
's morgens een shake en dan tot de middag geen honger
Ik deed het overigens niet om af te vallen of bijkomen maar gewoon om al die (zogenaamde) vitaminen en bouwstoffen en weet ik veel wat er nog meer in zit binnen te krijgen.

En ik moet zeggen dat het me bestwel beviel

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3503623
Is dat een afslankmiddel? Dat wist ik niet, iemand bij op het werk eet ook altijd een soort yoghurt van herbalife. Ik dacht dat het gewoon natuurvoeding was ofzoiets
٩๏̯͡๏)۶
pi_3503656
je kan er wel van afvallen

het is ook duur, basispakket ¤ 106,-

pi_3508499
niemand????
pi_3508624
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 19:38 schreef vosss het volgende:

's morgens een shake en dan tot de middag geen honger


nee, die shake is zo goor dat je idd spontaan geen honger meer hebt

m'n ma verkoopt af en toe van die pakketjes, en probeert mij ook aan die zooi te krijgen (ja is goed voor je, mineralen, vitaminen blabla)
maar ik moet er echt _niks_ van hebben...

beetje scary verkoopnetwerk ook trouwens, doet me een beetje denken aan een piramidespel/netwerk, en er is ooit een bijeenkomst geweest in de Arena, et leek wel een of andere vage sekte

maar ik zou zeggen probeer het eens, misschien bevalt et jou wel, al vind ik de prijs voor die zooi echt way te duur, 200 piek voor een bussie poeier ofzo

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_3510079
die guarana pillen zijn

* Rexonium z'n moeder heeft die zooi ook verkocht en ik moest het ook proberen

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_3513455
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 20:53 schreef Rexonium het volgende:
die guarana pillen zijn

* Rexonium z'n moeder heeft die zooi ook verkocht en ik moest het ook proberen


en geslaagd?
pi_3513565
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou graag van jullie alle negatieve en positieve ervaringe willen weten van deze afslankmethode!
ik vind het hele lieve mensen, vooral de persoon die de webserver beheert, aangezien wij der een MySQL forum op hebben draaien, wat mensen die de gewone website bezoeken dus niet weten
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
  zondag 17 maart 2002 @ 19:52:48 #14
19651 willem-alex
you don't wanna know ...
pi_3517288
Herbalife is niet goed. Zeer slechte ervaringen mee vooral ook omdat het systeem erachter niet klopt. Het is bijna een verkapt piramidesysteem. Bovendien werkt het spul in het begin wel en val je af, maar gezonder wordt je er zeker niet van.
  zondag 17 maart 2002 @ 22:01:06 #15
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_3518888
Van guarana word je toch superactive!!? Toen ik op vakantie was dronk ik vaak een drankje met dat spul er in en ging als een speer!!!!
I don't care.....
  zondag 17 maart 2002 @ 22:16:29 #16
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_3519094
Ikzelf heb herbalife geprobeerd en geen resultaat
daarna kreeg ik via iemand die zelf veel in de sportschool te vinden is het volgende :

Stacker 3


Stacker bevat de volgende ingrediënten:

Ephedra
Kolanoot
Wilgenstam
Grapefruit
Chitosan

Een uitleg van de belangrijkste ingrediënten volgt hieronder:

Ephedra

Ephedra (Ma Huang) is een 5000 jaar oud Chinees Medicijn. Het wordt gebruikt tegen onder andere astma en allergieen, maar de laatste jaren wordt dit ook gebruikt als afslankmiddel. De vraag die gelijk bij je opkomt is: Hoe helpt Ephedra me met het afslanken? Ephedra vermindert de eetlust en stimuleert de vetverbranding en is daarom zeer geschikt als afslankmiddel. De werkzame stof Ephedra (Ma Huang) is ephedrine. Ephedrine zorgt voor een snellere stofwisseling, de vetten en suikers in uw lichaam worden sneller afgebroken. Doordat de lichaamsactiviteit wordt verhoogd verminderd ook uw eetlust.

Kolanoot

De belangrijkste stof in de Kola Noot is caffeine (2 procent, net zoveel als in de koffieboon). Het actieve effect wordt versterkt door de aanwezigheid van Kolatin en Theobromine. De Kola Noot werkt net als koffie en dat is stimulerend. Door de Kola Noot neemt het uithoudingsvermogen toe, wordt de honger verdreven en geeft het meer concentratievermogen. Omdat de Kola Noot dus op allerlei manieren energie aan de reserves van het lichaam onttrekt wordt dit middel dus ook gebruikt als afslankmiddel.

Chitosan

Chitosan is een poeder verkregen uit schelvisschalen. Wetenschappers hebben ontdekt dat chitosanpoeder de natuurlijke eigenschap heeft vetmoleculen te binden en onverteerbaar te maken. Dit proces maakt het mogelijk vet het lichaam via natuurlijke weg te verlaten.

Wat doet stacker?

Stacker zorgt ervoor dat je bloedsuiker de gehele dag het zelfde niveau houdt. Dit wil zeggen dat je energieniveau niet daalt. Het is zelfs zo dat door de toevoeging van ephedra je een hele dosis extra energie krijgt waardoor je je lekker gaat voelen , je meer gaat doen, waardoor je stofwisseling weer omhoog gaat. Kortom je valt niet alleen af maar je voelt je ook nog eens top!! Wat dacht je van de toevoeging van chitosan? Chitosan is een poeder verkregen uit schelvis schalen. Wetenschappers hebben ontdekt dat chitosan poeder de natuurlijke eigenschap heeft vetmoleculen te binden en onverteerbaar te maken. Dit proces maakt het mogelijk vet het lichaam via natuurlijke weg te verlaten


Mijn Ervaring Ermee

Na het gebruiken van de stacker capsules 2 per dag tot de pot leeg is na de hele kuur gedaan te hebben ben ik zelf 13 kilo afgevallen. dit middel werkte dus degelijk alleen moet je wel je aan de regels erbij houden
Ik zou zeggen probeer het eerst eens met Stacker 3 want het is goedkoper als die Herbalife zooi rond de 35 euro per pot van 100 capsules je kan er alleen beetje overactief van worden

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_3525528
quote:
Op zondag 17 maart 2002 19:52 schreef willem-alex het volgende:
Herbalife is niet goed. Zeer slechte ervaringen mee vooral ook omdat het systeem erachter niet klopt. Het is bijna een verkapt piramidesysteem. Bovendien werkt het spul in het begin wel en val je af, maar gezonder wordt je er zeker niet van.
Maar ik hoor ook positieve verhalen. Van mijn vriendin en tante

Ze voelen zich super, actiever en zitten lekkerder in hun vel. Mijn vriendin is 7 kilo afgevallen in 7 weken en minn tante was 6 kilo afgevallen in 4 weken.

En ze voelde zich lekkerder. Misschien is het bij iedereen wel verschillend?

Ik ga het wel proberen al is het maar voor een maand. Ik baal echt, nisk helpt. Ik was vroeger (voordat ikging smaen wonen) heel rg dun zo'n 58 kilo! Ik ben in 3 jaar tijd 20 kilo zwaarder geworden! ok ik zie er nog niet zo superdik uit, kan nog wel gewoon in rokjes en topjes rondlopen. Maar toch voel je je klote! Kijkje naar je vakantiefoto's van 2 jaar hgeleden en dan denk shit!!!!!

Dus nu wil ik er nog wat aan gaan doen. Ik wil over 2 jaar graag trouwen en dan wil ik niet supervet zijn snappie? Dus vandaar dat ik Herbalife maar ga proberen!

Slimfitplan heb ik ook geprobeerd---------> helpt voor geen meter!

pi_3525553
quote:
Op zondag 17 maart 2002 22:16 schreef TheFluGuy het volgende:
Ikzelf heb herbalife geprobeerd en geen resultaat
daarna kreeg ik via iemand die zelf veel in de sportschool te vinden is het volgende :

Stacker 3

[afbeelding]


Stacker bevat de volgende ingrediënten:

Ephedra
Kolanoot
Wilgenstam
Grapefruit
Chitosan

Een uitleg van de belangrijkste ingrediënten volgt hieronder:

Ephedra

Ephedra (Ma Huang) is een 5000 jaar oud Chinees Medicijn. Het wordt gebruikt tegen onder andere astma en allergieen, maar de laatste jaren wordt dit ook gebruikt als afslankmiddel. De vraag die gelijk bij je opkomt is: Hoe helpt Ephedra me met het afslanken? Ephedra vermindert de eetlust en stimuleert de vetverbranding en is daarom zeer geschikt als afslankmiddel. De werkzame stof Ephedra (Ma Huang) is ephedrine. Ephedrine zorgt voor een snellere stofwisseling, de vetten en suikers in uw lichaam worden sneller afgebroken. Doordat de lichaamsactiviteit wordt verhoogd verminderd ook uw eetlust.

Kolanoot

De belangrijkste stof in de Kola Noot is caffeine (2 procent, net zoveel als in de koffieboon). Het actieve effect wordt versterkt door de aanwezigheid van Kolatin en Theobromine. De Kola Noot werkt net als koffie en dat is stimulerend. Door de Kola Noot neemt het uithoudingsvermogen toe, wordt de honger verdreven en geeft het meer concentratievermogen. Omdat de Kola Noot dus op allerlei manieren energie aan de reserves van het lichaam onttrekt wordt dit middel dus ook gebruikt als afslankmiddel.

Chitosan

Chitosan is een poeder verkregen uit schelvisschalen. Wetenschappers hebben ontdekt dat chitosanpoeder de natuurlijke eigenschap heeft vetmoleculen te binden en onverteerbaar te maken. Dit proces maakt het mogelijk vet het lichaam via natuurlijke weg te verlaten.

Wat doet stacker?

Stacker zorgt ervoor dat je bloedsuiker de gehele dag het zelfde niveau houdt. Dit wil zeggen dat je energieniveau niet daalt. Het is zelfs zo dat door de toevoeging van ephedra je een hele dosis extra energie krijgt waardoor je je lekker gaat voelen , je meer gaat doen, waardoor je stofwisseling weer omhoog gaat. Kortom je valt niet alleen af maar je voelt je ook nog eens top!! Wat dacht je van de toevoeging van chitosan? Chitosan is een poeder verkregen uit schelvis schalen. Wetenschappers hebben ontdekt dat chitosan poeder de natuurlijke eigenschap heeft vetmoleculen te binden en onverteerbaar te maken. Dit proces maakt het mogelijk vet het lichaam via natuurlijke weg te verlaten


Mijn Ervaring Ermee

Na het gebruiken van de stacker capsules 2 per dag tot de pot leeg is na de hele kuur gedaan te hebben ben ik zelf 13 kilo afgevallen. dit middel werkte dus degelijk alleen moet je wel je aan de regels erbij houden
Ik zou zeggen probeer het eerst eens met Stacker 3 want het is goedkoper als die Herbalife zooi rond de 35 euro per pot van 100 capsules je kan er alleen beetje overactief van worden


Als Herbalife niet helpt dan ga ik dta maar proberen! Waar kan je het halen?
pi_3525607
quote:
Op zondag 17 maart 2002 22:16 schreef TheFluGuy het volgende:


Mijn Ervaring Ermee

Na het gebruiken van de stacker capsules 2 per dag tot de pot leeg is na de hele kuur gedaan te hebben ben ik zelf 13 kilo afgevallen. dit middel werkte dus degelijk alleen moet je wel je aan de regels erbij houden
Ik zou zeggen probeer het eerst eens met Stacker 3 want het is goedkoper als die Herbalife zooi rond de 35 euro per pot van 100 capsules je kan er alleen beetje overactief van worden


Welke regels, wil je er wat meer over vertellen
pi_3525819
Hmmm iedereen ziet het als een afslang middel en vind het blabblablabla kut poerder voor veel te veel geld blablabla..., maarja dat doet iedereen als ie et niet kent he...

Herbal-Life is VOEDING geen specifiek afslankrommel. (Zo denken de meeste mensen erover).
Er zijn verschillende programma's je kunt afvallen en bijkomen (JoJo effect? ,kent iemand et?) en natuurlijk gewoon in evenwicht blijve en geloof me het werkt....
De moeder van m'n vriendinnetje izz distributeur en ben een keer 2 weken aan die VOEDING (onthou dat he tizz VOEDING) geweest en zeker weten dat je je er beter en fitter van voelt!Ik heb zelf astma en zeker dat als je aan die voeding gaat dat ik minder medicijn (dat zuig apparaat van me) gebruik...

Nah dazz wel duidelijk volgens mij...

ps: D'r zijn niet voor niets mensen miljonair mee geworden en ziten er ikweetniethoeveel mensen aan de herbalife die moddervet waren en nu even slank zijn als het huidige model nu...(lees----> Visgraat)Dus denk nou niet gelijk aan onzin als je ergens "Herbal-Life" hoort....

  maandag 18 maart 2002 @ 14:36:31 #21
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_3525876
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Welke regels, wil je er wat meer over vertellen


Ik zou hier ook ff kijken: http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=150
pi_3527556
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:32 schreef Nyles het volgende:


ps: D'r zijn niet voor niets mensen miljonair mee geworden en ziten er ikweetniethoeveel mensen aan de herbalife die moddervet waren en nu even slank zijn als het huidige model nu...(lees----> Visgraat)Dus denk nou niet gelijk aan onzin als je ergens "Herbal-Life" hoort....


Dus je kan er echt mee afvallen?

Ik sport (fitness) ook veel. Wat denk gaat het me lukken?

pi_3534748
quote:
Op maandag 18 maart 2002 16:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dus je kan er echt mee afvallen?

Ik sport (fitness) ook veel. Wat denk gaat het me lukken?


Ohja enof je d'r mee kan afvallen! En je sport ook nog eens veel?
Als je een goed adres heb gevonden...ga d'r dan voor! Persoonlijk zit ik er (nog);) niet aan wegens financiele redenen , maar als de tijd komt begin ik d'r zeker wel aan hoor!
Maar jou zal het vast wel lukken, je bent positief ingesteld en je bent veel in beweging! Je zal vanzelf merken dat je lekkerder in je vel zal gaan zitten!
En plaats weer een topic of post als je resultaat hebt geboekt!
Veel mensen geven het een slechte naam , ikzelf dacht ook eerst in de trant van aah stomme poedertjes...
  dinsdag 19 maart 2002 @ 09:08:04 #24
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_3534863
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Welke regels, wil je er wat meer over vertellen


op het potje staat dat je er niet meer dan 3 per dag mag nemen maar er zat een nederlandse stikker over met wat grotere letters NIET MEER DAN 2 PER DAG.
Je moet 1 capsule innemen na elke maaltijd , alleen raden ze af om het na 16:00 te gebruiken omdat je er actief van kan worden dus dat is er 1 bij ontbeit en middageten. verder veel water drinken minimaal 2 liter per dag om je stofwisseling in goede banen te leiden. geen ontbeid overslaan of andere maaltijd. verder ook geen vette dingen meer eten en ook niet snoepen savonds , maar bij mij remde de werking van het honger gevoel door deze pillen dus daar had ik zelf geen last van. en niet denken van ohw ik heb geen beweging nodig hierbij dus ik blijf stilzitten je moet natuurlijk als het maar ff kan voor kleine stukjes de fiets pakken (wordt toch mooi weer ) of gewoon een beetje in beweging blijven.
Ikzelf combineer het met de sportschool nu en dat gaat prima zo.
Je mag best wel iets anders als water drinken hoor maar water krijg je minder dorst van en het helpt je met je stofwisseling.
Wil je wat meer info kijk op www.stacker3.nl
[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_3534895
applaussie voor nyles...
hij heeft wel gelijk... maar onthou 1 ding... als jij er maar goed mee bezig bent en niet half erin geloofd dan komt het zeker goed...
ik wil je heel veel succes wensen en probeer het gewoon!
pi_3581736
Nou jongens morgen ga ik beginnen! Ik heb 4 soorten pillen, shakepoeder en thee. Ik ben benieuwd

Ik weeg nu 80 kilo (jaja ik schrok vanmezelf, ik zie er ook niet zo uit hoor!)

Kleding maat: 42 en broekmaat soms 44

morgen zet ik hier de metingen van mijn borstomvang. middel en benen neer. En ik hou het hier bij! Dus ik hou jullie op de hoogte. En dan gaan we zien of het troepw is! Ikzelf denk van niet!

  † In Memoriam † vrijdag 22 maart 2002 @ 23:43:55 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3584219
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:32 schreef Nyles het volgende:
Herbal-Life is VOEDING geen specifiek afslankrommel. (Zo denken de meeste mensen erover).
Er zijn verschillende programma's je kunt afvallen en bijkomen (JoJo effect? ,kent iemand et?) en natuurlijk gewoon in evenwicht blijve en geloof me het werkt....
Uiteraard is Herbalife een afslankmiddel, je zegt het eigenlijk zelf al.

Mijn schoonzus is ook 'distributeur' van het spul en ze probeert mij ook min of meer over te halen. Voor ik eventueel zwicht, en iets van 100 € voor een basispakketje lap, probeer ik dus ook eerst meer informatie in te winnen.

Het schijnt wel te werken, zij viel er iig mee af, maar ik ben benieuwd naar de keerzijde van het verhaal, die er ongetwijfeld moet zijn.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_3585706
quote:
Op maandag 18 maart 2002 14:32 schreef Nyles het volgende:
ps: D'r zijn niet voor niets mensen miljonair mee geworden en ziten er ikweetniethoeveel mensen aan de herbalife die moddervet waren en nu even slank zijn als het huidige model nu...(lees----> Visgraat)Dus denk nou niet gelijk aan onzin als je ergens "Herbal-Life" hoort....
jij gelooft het zeker ook als je naar een piramidespel bijeenkomst gaat dat al die dikke auto's voor de deur door dat spel komen, en dat je in no time ook in zo'n bak rijdt als je eraan meedoet

of in die tellsellzooi buikspierdingen gelooft

begrijp me niet verkeerd, met herbalife zal je ongetwijfeld afvallen, sommige meer dan anderen maar het is geen 'wondermiddel'
en dat hele wazige piramidegedoe eromheen trekt me totaal niet
het speelt echt in op de gevoelens van mensen, als je zelf heel hard wil geloven dat je afvalt en je gaat dat spul gebruiken dan lijkt het een stuk meer

maargoed succes ermee

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Redactie Frontpage zaterdag 23 maart 2002 @ 06:44:20 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3586348
Herbalife is toch niks anders dan Multi level marketing?
pi_4305266
En Charmed_Angel hoe gaat het nu? Ben je nog steeds aan de herbalife? Hoe zijn je ervaringer er tot nu toe mee?
pi_4314807
ik heb besloten om er mee te stoppen. Ik heb nog voor een maand pillen en shakes.

Het helpt geweldig! 1 Kledingmaat minder. Je voelt je fitter en dus ook lekkerder.

Maar helaas het werd te duur voor mij. Ik was per maand ¤300,- kwijt. Dat geld kan ik beter besteden aan iets anders.

Ik kon ook distributeur worden, maar ja dan heb ik wel klanten nodig. Als ik dat was geworden dan was ik er zeker mee door gegaan.

Ik dnek dat ik volgende maand maar stacker gaat proberen....stukken goedkoper en het schijnt te werken!

pi_9147607
Ik ga er morgen mee beginnen

spannend

maar ik begin er heel positief aan hij is vandaag langs geweest en ik heb vanille en chocola gekozen.
Ik heb echte foto's gezien.
En hij was een gewone man geen tellsel achtig iets.
ik heb er vertrouwen in. Bij smam is een stagaire die doet het ook die is geweldig veel afgevallen.

pi_9151997
Ik heb vanmorgen chocola gehad gemengd met melk
heerlijk
  zondag 16 maart 2003 @ 09:52:42 #34
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_9152066
Volgens mij helpt een gezonde levensstijl veel langduriger dan die poedertjes en pillen die je moet nemen. Dat is maar tijdelijk en zodra je er mee stopt kom je weer aan (lees hierboven maar). Dat je een netto-winst hebt is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat het een gewoonte is om tussendoor niet meer te snoepen.

Veel sporten, gezond eten en genoeg slapen is ook een gewoonte als je er in het begin de tijd in steekt.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_9152112
quote:
Op zondag 16 maart 2003 09:52 schreef Melluh het volgende:
Volgens mij helpt een gezonde levensstijl veel langduriger dan die poedertjes en pillen die je moet nemen. Dat is maar tijdelijk en zodra je er mee stopt kom je weer aan (lees hierboven maar). Dat je een netto-winst hebt is waarschijnlijk te verklaren door het feit dat het een gewoonte is om tussendoor niet meer te snoepen.

Veel sporten, gezond eten en genoeg slapen is ook een gewoonte als je er in het begin de tijd in steekt.


Ik ben meer dan een jaar lang naar een dietiste geweest en precies alles opgevolgd en geen 1 keer afgevallen.
Ik ik neem aan dat een dietiste op schrijft wat gezond is.
En ik snoep zoiezo niet tussendoor.
En om op gewicht te blijven kun je ook voortaan smorgens die shake blijven gebruiken. Dat is toch makkelijk om te doen lijkt me zo. Want het is niet vies het is zelfs lekker.
pi_9152200
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:00 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik ben meer dan een jaar lang naar een dietiste geweest en precies alles opgevolgd en geen 1 keer afgevallen.
Ik ik neem aan dat een dietiste op schrijft wat gezond is.
En ik snoep zoiezo niet tussendoor.
En om op gewicht te blijven kun je ook voortaan smorgens die shake blijven gebruiken. Dat is toch makkelijk om te doen lijkt me zo. Want het is niet vies het is zelfs lekker.


Sport je er ook bij?
pi_9152240
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:13 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Sport je er ook bij?


wij hebben thuis zo'n crosstrainer dus daar ga ik nu elke dag opstaan
dat het vel mooi blijft
pi_9152275
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 19:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik moet vanavonbd om half 9 terugbellen, of ik het doie ja of nee.


hmm. je moest ze dus terugbellen.
Klinkt niet erg vriendelijk he.
Ze proberen gewoon zoveel mogelijk mensen lid te maken en zelf de winst te ontvangen
[url=http://www.06ringtones.nl]06ringtones.nl[/url]
pi_9152346
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:23 schreef DaNiToNeS het volgende:

[..]

hmm. je moest ze dus terugbellen.
Klinkt niet erg vriendelijk he.
Ze proberen gewoon zoveel mogelijk mensen lid te maken en zelf de winst te ontvangen


Ligt eraan wie het is
wij waren vrijdagavond bij een vrouw dat was echt 10 keer niks
Dat leek net of je life in een tellsell reclame zat. Dus daar hebben we het ook niet gehaald. Maar nu hebben we een hele vriendelijk en leuke meneer.
  zondag 16 maart 2003 @ 11:27:51 #40
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_9152853
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:18 schreef Riann het volgende:
wij hebben thuis zo'n crosstrainer dus daar ga ik nu elke dag opstaan
Ook zo'n 45 minuten of meer?
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_9155083
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:27 schreef Melluh het volgende:

[..]

Ook zo'n 45 minuten of meer?


langzaam opbouwen
  † In Memoriam † zondag 16 maart 2003 @ 14:45:10 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_9156119
quote:
Op zondag 16 maart 2003 10:32 schreef Riann het volgende:

[..]

Ligt eraan wie het is
wij waren vrijdagavond bij een vrouw dat was echt 10 keer niks
Dat leek net of je life in een tellsell reclame zat. Dus daar hebben we het ook niet gehaald. Maar nu hebben we een hele vriendelijk en leuke meneer.


Dus als je een beetje lief bent, niet pusht en ook nog eens man is dat een rede meer dan dat je bij een vrouw zit die het héél erg graag wil verkopen?? Ik zou juist iets om het product kopen en niet om de verkoper.

Ik ken ook mensen die het gebruikt hebben. Er was zelfs iemand die een persoon aan gewicht afgevallen was in een half jaar tijd (70 kilo) Het lullige alleen was toen hij gestopt was hij in 4 maanden tijd er weer 30 kilo bij had. Hij zit nu zijn hele leven lang aan herbalife om maar niet weer 2 mensen qua gewicht te zijn...

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9156236
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:45 schreef moussy het volgende:
Ik ken ook mensen die het gebruikt hebben. Er was zelfs iemand die een persoon aan gewicht afgevallen was in een half jaar tijd (70 kilo) Het lullige alleen was toen hij gestopt was hij in 4 maanden tijd er weer 30 kilo bij had. Hij zit nu zijn hele leven lang aan herbalife om maar niet weer 2 mensen qua gewicht te zijn...
Dat is het probleem met dit soort produkten.....
pi_9158099
quote:
Op zondag 16 maart 2003 14:50 schreef fokje het volgende:

[..]

Dat is het probleem met dit soort produkten.....


Yup dat wel daarom blijf ik het denk ik heel mijn leven gebruiken
ik heb er zoveel voor over om er slank/beetje mollig uit te zien
  maandag 17 maart 2003 @ 16:56:46 #45
28156 qbus
Walk of fame.
pi_9183591
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:19 schreef Riann het volgende:


ik heb er zoveel voor over om er slank/beetje mollig uit te zien


Ook een dagelijks bezoekje aan de sportschool ?
  maandag 17 maart 2003 @ 17:03:33 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9183804
je goed voelen door pillen

Heb zelf eens de kracht goed te eten.
Dan heb je al die dure troep ook niet nodig.

Het is je zelf voor de gek houden.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_9187856
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb besloten om er mee te stoppen. Ik heb nog voor een maand pillen en shakes.

Het helpt geweldig! 1 Kledingmaat minder. Je voelt je fitter en dus ook lekkerder.

Maar helaas het werd te duur voor mij. Ik was per maand ¤300,- kwijt. Dat geld kan ik beter besteden aan iets anders.

Ik kon ook distributeur worden, maar ja dan heb ik wel klanten nodig. Als ik dat was geworden dan was ik er zeker mee door gegaan.

Ik dnek dat ik volgende maand maar stacker gaat proberen....stukken goedkoper en het schijnt te werken!


Ik was dus gestopt en binnen 2 maanden zaten er al weer 8 kilo aan!

Dus 5 kilo ofzo afgevallen, maar na het stoppen 8 kilo erbij!

Ik heb nu stacker...jaja weer pillen ik weet het, maar het helpt tot nu toe wel.......dit vind ik finer dan herbalife en goedkoper!

pi_18690336
Hallo,
Vorig jaar ben ik een paar weekjes bezig geweest met weightcare maaltijdrepen, het helpt om ff snel af te vallen, maar daarna moet je ook je eet patroon aan passen, anders zit het er zo weer bij op..
Volgens mij geldt dat voor alle maaltijdvervangers.
Het enige verschil met herbalife en de meeste andere maaltijd vervangers is dat herbalife natuurlijke ingredienten heeft en die anderen niet?

Hebben jullie ervaringen met herbalife? En de ervaringen van distributeurs hoef ik niet te horen, die zijn toch wel positief
Ik vind het nl best wel duur, en ik geloof best dat je er van afvalt, maar uiteindelijk komt elk pndje toch door t mondje..
Als je je eetpatroon niet aanpast en niet meer gaat bewegen, kom je uiteindelijk toch weer op je oude gewicht terug..
pi_18690369
Naja.. als je door het kopen van die troep geen geld meer overhebt om voer te kopen, val je uiteindelijk schijnlijk ook best af
  maandag 26 april 2004 @ 12:03:58 #50
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18690382
Mijn ervaring is dat een ex van mij er rijk mee probeerde te worden en dat dat totaal niet gelukt is, verder is de oprichter ervan (ben de naam ff kwijt) een poos geleden onder zeer dubieuze omstandigheden aan zn eind gekomen.

Ik zou zeggen, smakelijk eten, ik flip ff een burgertje in de pan
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  maandag 26 april 2004 @ 12:05:35 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18690410
Het werkt echt heel goed, maar je moet er dan ook nooit meer mee stoppen, anders is het er zo weer aan.
***
pi_18690462
Ik heb geen ervaring met herbalife enzo, heb wel een keer van die maaltijdrepen geprobeerd en snapte toen ook gelijk waarom je ervan afvalt. Na 2 happen werd ik kotsmisselijk, tja dan werkt het wel...
Die dingen zijn aan mij niet besteedt en uiteindelijk als je je eetpatroon niet veranderd zal je het (net wat je zegt) er weer bij eten. Kan me wel voorstellen dat t een goede motivatie is om door te zetten als je snel wat resultaat ziet!

Emmertje, succes ermee in elk geval.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_18690474
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Het werkt echt heel goed, maar je moet er dan ook nooit meer mee stoppen, anders is het er zo weer aan.
?? meen je niet he. Ken zo al 5 voorbeelden waar het gewicht na een tijd gewoon niet meer afneemt, 2 daarvan kregen door de grote hoeveelheid vruchtensappen die ze erbij moesten drinken maagklachten, waarvan de 1 er een halfjaar later nog steeds mee loopt. fijn spul.
  maandag 26 april 2004 @ 12:20:57 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18690716
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:08 schreef Roönaän het volgende:

[..]

?? meen je niet he. Ken zo al 5 voorbeelden waar het gewicht na een tijd gewoon niet meer afneemt, 2 daarvan kregen door de grote hoeveelheid vruchtensappen die ze erbij moesten drinken maagklachten, waarvan de 1 er een halfjaar later nog steeds mee loopt. fijn spul.
Ja, ik weet ook wel dat het troep is, maar de vraag was hier of je als je er mee stopt dan op gewicht kan blijven en de ervaringen die ik erover hoor zijn dus dat je weer knalhard aan komt.

Ik weet dat het troep is, daarom begin ik er zelf niet aan, maar je kan niet ontkennen dat het grootste gedeelte van de gebruikers toch afvallen in eerste instantie. Latere stilstand daar gelaten.

Alleen vraag ik me af of dat afvallen door de herbalife komt of door het feit dat mensen niet meer snoepen etc, omdat ze zich de pokke betalen aan dat spul en zich daardoor strenger aan de regels houden dan bij een ander dieet.

Voor mij dus 1001 redenen om er niet aan te beginnen. Dan moet ik eerst maar eens gaan bewijzen dat ik dat tussendoor snoepen enzo ook kan laten zonder daarnaast me scheel te betalen aan die troep.
***
pi_18690900
Hoi Emmertje

Ik heb zelf 2 jaar geleden Herbalife gebruikt en ben 10 kilo mee afgevallen. Ik heb het lijnen en het gebruik van Herbalife rusitg opgebouwd, omdat te snel afvallen niet goed is
S' morgens nam ik een shake en s' middags at ik gewoon en s' avonds deed ik dat ook. Na een maandje ging ik over op s'morgens en s'middags een shake en s'avonds eet je altijd een normale maaltijd met groente, vlees en aarappelen / rijst.
Bij ging het niet snel, maar de kilo's en centimeters gingen er wel af
ik ben gestopt, omdat ik het vooral erg duur vind! Nu let ik op wat ik eet en mijn afgevallen kilo's komen er dan ook niet bij (2 kilo in totaal weer aangekomen, maar dat heeft een reden )
Ik gebruikte de shake, de thee en die pillen en ik vond dat genoeg!
Ben later in paniek nog naar de HA geweest, omdat er veel negativiteit in het nieuws was met betrekking tot het gebruik van Herbalife, maar volgens de HA is er niets aan de hand en kun je het spul veilig gebruiken

1 tip! Meng de shake met melk en niet met vruchtensappen, want dat kan leiden tot vreselijke diaree!!

Tip 2 Als je de thee gaat geruiken neem dan deze dan nooit s' avonds of aan het einde van de dag want anders lig je klaarwakker in je bed!!

Succes Emmertje
BabyS :))
pi_18690946
Herbal Life helpt echt!!!

Mijn pa gebruikt het ook en hij is in 2 weken van 110 kilo naar 85 kilo afgevallen.
Hij heeft ook een home trainer gekocht en "fietst" nu ook meer. Het is de toekomst
"Never eat yellow snow"
  maandag 26 april 2004 @ 12:36:22 #57
70004 niksan
net een beetje meer
pi_18691010
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef hardcore-freak het volgende:
Herbal Life helpt echt!!!

Mijn pa gebruikt het ook en hij is in 2 weken van 110 kilo naar 85 kilo afgevallen.
Hij heeft ook een home trainer gekocht en "fietst" nu ook meer. Het is de toekomst
Hij valt nu af, maar hoe moet hij op zijn (streef) gewicht blijven?? niet met Herbal Life! Je moet niet met alternatief eten proberen af te vallen, wanneer je op je gewicht wilt blijven kan het jojo-effect ontstaan....
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_18691070
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef hardcore-freak het volgende:
Herbal Life helpt echt!!!

Mijn pa gebruikt het ook en hij is in 2 weken van 110 kilo naar 85 kilo afgevallen.
Hij heeft ook een home trainer gekocht en "fietst" nu ook meer. Het is de toekomst
In twee weken 25 kilo afgevallen????
Dat geloof ik dus niet. En dat is trouwens erg slecht!
pi_18691077
Ik denk dat als je eenmaal op gewicht bent je moet zorgen dat je normaal eet en niet teveel snoept Dat helpt bij mij iig wel
Maarrrrrrrrr....het blijft moeilijk

25 kilo in 2 weken kan nooit gezond zijn
BabyS :))
  maandag 26 april 2004 @ 12:51:08 #60
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_18691308
Herbalife...... een grote oplichtersbende.

Zoek een op multi level marketing en deze staat er vast bij.

Afvallen doe je door niet zoveel snoep en troep in die molen te frotten....
  maandag 26 april 2004 @ 12:54:21 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18691372
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:39 schreef Koningin het volgende:

[..]

In twee weken 25 kilo afgevallen????
Dat geloof ik dus niet. En dat is trouwens erg slecht!
Wat zij zegt!
Zelfs in 2 maanden zou het al heel veel en heel slecht zijn.
***
pi_18691588
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:32 schreef hardcore-freak het volgende:
Herbal Life helpt echt!!!

Mijn pa gebruikt het ook en hij is in 2 weken van 110 kilo naar 85 kilo afgevallen.
Hij heeft ook een home trainer gekocht en "fietst" nu ook meer. Het is de toekomst
Sure.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_18691798
allemaal troep ! ! !

afvallen is vet verbranden !

vet verbranden is werken !

werken is spieren bewegen

spieren bewegen doe je door sporten

sporten is afvallen
pi_18691825
quote:
Op maandag 26 april 2004 12:29 schreef Beaker1 het volgende:
1 tip! Meng de shake met melk en niet met vruchtensappen, want dat kan leiden tot vreselijke diaree!!

En door het hoge zuurgraad problemen met je maagslijmvlies :S :S :S
  maandag 26 april 2004 @ 13:18:16 #65
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18691929
Normaal eten en wat sport is het beste. Heb je ditv soort troep niet nodig. En er zijn middelen die zelfs gevaarlijk kunnen zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18692046
quote:
1 tip! Meng de shake met melk en niet met vruchtensappen, want dat kan leiden tot vreselijke diaree!!

En door het hoge zuurgraad problemen met je maagslijmvlies :S :S :S
een hogere zuurgraad dan je maagzuur?

wat zit daarin? zoutzuur?
pi_18692186
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:23 schreef octopussy het volgende:

[..]

een hogere zuurgraad dan je maagzuur?

wat zit daarin? zoutzuur?
vruchtensappen zijn over het algemeen erg zuur. dat tast je maagslijmvlies aan.. dat bedoelde ik met zuurgraad. melk is namelijk nauwelijks zuur.
pi_18692295
quote:
Op maandag 26 april 2004 13:30 schreef Roönaän het volgende:

[..]

vruchtensappen zijn over het algemeen erg zuur. dat tast je maagslijmvlies aan.. dat bedoelde ik met zuurgraad. melk is namelijk nauwelijks zuur.
Vruchtesappen hebben een veel hogere pH waarde dan je maagzuur. Lijkt me niet dat dit een probleem kan zijn. Ja, voor je gebit hooguit, maar niet voor je maagslijmvlies.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_18700091
Herbalife
Er was al een soortgelijk topic..
Desalniettemin is die van jou iets uitgebreider.
Andere gaat dan helaas dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18705211
of ik de herbalife ga proberen weet ik nog niet, ik ga in elk geval weer 2 a 3 xper week sporten, en matigen met eten, veel water drinken, dat gaat niet zo snel maar het werkt wel
Herbalife lijkt me een goede start, omdat je sneller resultaat ziet, wat weer motiveert om door te zetten.. maar ik vraag me nog steeds af, of er nu zoveel verschil zit in herbalife en bijv. modifast, weightcare enz..
pi_19977531
ik ben nu 2 maanden bezig met herbalife en tot nu toe ben ik 7 kilo afgevallen...

het verschil tussen herbalife en andere afvalproducten is dat in herbalife geen zooi zit waarvan je vol gaat zitten.. je hebt ook geen 'vol' gevoel maar je hebt gewoon geen honger meer...

Ik moet zeggen, ik moet er nog 7 en ik wil zo nog wel effkes door blijven gaan...
pi_19985028
Burp2002 Goed dat je doorzet
BabyS :))
pi_22072543
yep,, en je mag ook geen honger hebben want dan ga je in de zogenaamde *storage mode* dus je kan het ook niet echt een dieet noemen..
pi_22074160
Topic wordt gemerged met: Herbalife
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_37941757
*Harde schop.

Ik moet mijn "stoppen met roken"-kilo's (7) eraf.
Herbalife lijkt hiervoor goed te zijn, maar ben nog een beetje beïnvloed door de negatieve verhalen.
Zijn er nog mensen die weer nieuwe ervaringen hebben om te delen hier?

Wat kost trouwens een start-pakket? Dat staat nl. niet op de site.
  Redactie Frontpage donderdag 18 mei 2006 @ 09:16:13 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37941792
herbalife, piramidespel / multi level marketing. Als je wil afvallen moet je die dure en ongezonde troep niet eten, maar gewoon elke dag een half uur stevig doorwandelen en veel sa eten en fruit, goedkoper, gezonder en je zit niet vast aan oplichters.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:34:40 #77
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37945105
Dit is het enige middel wat bij mij tot nu toe heeft gewerkt. In een half jaar tijd 30 kg eraf. Helaas moest ik door financien en medicijnen hiermee ophouden waardoor het er dus weer is bijgekomen (en extra). Voor een paar kilo zou ik zeker zeggen doen, maar tientallen kilo's hiermee verliezen en deze eraf houden zonder dat je herbalife gebruikt, nee, dat is helaas niet mogelijk.

Als je echt het totaalpakket wilt hebben en 2 maaltijden wilt vervangen zit je op ongeveer 100 euro per maand.
Dit is best prijzig dus je moet er zeker achterstaan.
pi_37952420
Das jammer zeg, 30 kilo eraf en nu er weer bij (maar dat heb ik wel bij meer dieten gehoord).
Als ik 1 maaltijd vervang, val je dan ook af?
  Redactie Frontpage donderdag 18 mei 2006 @ 15:15:15 #79
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37952749
Warom zou je dat vervangen met herbalifezooi?

Het EDHM-dieet [sup*[/sup] werkt beter en daarmee bespaar je geld!

* Eet De helft Minder
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:33:29 #80
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37953299
Eet de helft minder heeft niet bij iedereen nut hoor. Van "gewone" voeding kom ik aan en dus wilde ik wel eens herbalife proberen. Het werkt zeker weten en zulke rotzooi is het niet anders wordt het niet wereldwijd verkocht en zijn er geen miljoenen mensen mee afgevallen en schieten de kantoren als paddenstoelen uit de grond.

@Koningin: ik weet niet hoeveel je moet afvallen, ik denk niet veel als ik het zo lees, maar dan zou ik geen herbalife proberen dat is veel te duur dan. Ga desnoods aan andere maaltijdvervangers die bij het kruidvat e.d. te koop zijn. Al vind ik wel , en hoor ik ook om mij heen, dat als je weinig hoeft af te vallen, dus zeg tot 10 kg, dat dat er na het stoppen met herbalife wel vanaf blijft
Succes
  Redactie Frontpage donderdag 18 mei 2006 @ 15:43:16 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37953651
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef sweaty het volgende:
Eet de helft minder heeft niet bij iedereen nut hoor. Van "gewone" voeding kom ik aan en dus wilde ik wel eens herbalife proberen. Het werkt zeker weten en zulke rotzooi is het niet anders wordt het niet wereldwijd verkocht en zijn er geen miljoenen mensen mee afgevallen en schieten de kantoren als paddenstoelen uit de grond.
OMG

Cocaine wordt ook wereldwijd verkocht en daar vallen ook miljoenen mensen door af en daar wordt ook veel geld mee verdiend.
pi_37953977
Als je af wilt vallen moet je gewoon je voeding aanpassen en je er de rest van je leven aan houden. Een dieet is niet om even snel wat kilotjes kwijt te raken en daarna weer "normaal" verder te eten zoals je gewend was. Dan is het niet vreemd als in een mum van tijd alle kilo's + wat extra er weer aanzit.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  donderdag 18 mei 2006 @ 16:01:34 #83
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37954243
Jullie weten duidelijk niet waar je over praat, maar als jullie dat denken prima.
  Redactie Frontpage donderdag 18 mei 2006 @ 16:07:12 #84
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37954458
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:01 schreef sweaty het volgende:
Jullie weten duidelijk niet waar je over praat, maar als jullie dat denken prima.
Het feit alleen al dat je 100 euro per maand minimaal kwijtbent aan maaltijdvervangers en dat je zonder die zooi weer dubbel zo hard aankomt zou je aan het denken moeten zetten.

Voor 100 euro kun je goede wandelschoenen kopen, of een abbo bij een sportschool en groente en fruit.
pi_37954727
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:33 schreef sweaty het volgende:

@Koningin: ik weet niet hoeveel je moet afvallen, ik denk niet veel als ik het zo lees, maar dan zou ik geen herbalife proberen dat is veel te duur dan. Ga desnoods aan andere maaltijdvervangers die bij het kruidvat e.d. te koop zijn. Al vind ik wel , en hoor ik ook om mij heen, dat als je weinig hoeft af te vallen, dus zeg tot 10 kg, dat dat er na het stoppen met herbalife wel vanaf blijft
Succes
Bedankt.
Ik hoef eigenlijk maar rond de 7 kilo eraf (stoppen met roken kilo's), 10 is altijd beter.
Daarbij kunnen bij mij nog wel 20-25 eraf. Maar dat me dat nooit meer lukt, daar leg ik me al bij neer. 10 is genoeg.
pi_37954848
Hallo allemaal,

Met toeval kom ik deze site tegen, er staan veel reacties over Herbalife maar er zijn er maar weinig die Herbalife echt kennen.
Ik zal proberen uit te leggen wat Herbalife is en hoe het werkt.
Producten van Herbalife, zijn geen afslankmiddelen, maar Herbalife heeft voedingskundige programmas.
Het kan gebruikt worden voor het afslanken maar zelfs ook voor het aankomen het is zelfs goed voor mensen die veel aan sport doen en het is zeer zeker een hele goede aanvulling op onze normale voeding dus puur voor de gezondheid.
Ik ben net als Herbalife er van overtuigd dat goede gewichtsbeheersing begint met goede voeding, zodat het lichaam geen tekorten of overschotten opbouwt. Wanneer u bijv. wilt afslanken is het van belang dat uw lichaam minder calorieen binnen krijgt dan het verbruikt, zodat het reserves kan gaan aanspreken. Wat echter van groot belang is dat het lichaam wel alles binnen krijgt wat het nodig heeft en dat u met het minderen van de calorieen niet ook mindert op de voedingsstoffen. Dan gaat het lichaam n.m.l. de verkeerde reserves aanspreken en verliest u spiermassa en geen vet. Dat is kort termijn werk en zorgt alleen voor jojo-en.
Met de producten krijgt u alle 52 voedingsstoffen die uw lichaam op dagelijkse basis nodig heeft, perfect uitgebalanceerd, binnen. De producten zijn laag- calorisch en het enige wat u hoeft te doen is 2 maaltijden vervangen door een HERBALIFE maaltijdshake . Deze maaltijd is in poedervorm en gaat u mixen met wat u zelf lekker vindt. Deze shakes (in 5 smaken) smaken fantastisch en u zult merken dat u absoluut geen honger heeft! Je krijgt zelfs een heel voldaan gevoel. Naast deze shakes gebruikt u kruidentabletten die er voor zorgen dat uw darmen gereinigd worden, waardoor de voedingstoffen beter wordt opgenomen. Niet alleen bij de maaltijdvervangers maar ook voor alle andere dingen die u eet en drinkt. U zult merken dat u eetlust en zeker uw snoep en snaailust genormaliseerd wordt, zonder dat u er echt mee bezig hoeft te zijn! Naast de 2 maaltijden vervangers blijft u een normale maaltijd gebruiken. Dit mag een warme maaltijd maar ook een broodmaaltijd zijn dus u mag het afwisselen. Bovendien mag u 2 a 3 gezonde tussendoortjes per dag nemen.
De producten zijn100% natuurlijk en zorgen ervoor dat u afslankt op de juiste plaatsen, omdat u lichaamsvet gaat verliezen, en dat merkt u in kilos maar vooral in centimeters in omvang.

Herbalife bestaat al meer dan 25 jaar en wordt wereldwijd in 62 landen gegeten door meer dan 40 miljoen mensen. Ik ben ervan overtuigd dat het werkt,
zelf ben ik er 14 kilo mee afgeslankt en voel me daarbij zelfs SUPER. Voor mij een reden om niet te stoppen met Herbalife. Shaken is vooral bij het begin wennen maar op den duur is het net zo gewoon en lekker als brood eten dus zeker geen straf. Vele kleine kwaaltjes zoals overgansklachten, droge huid, etc. zijn verdwenen.
Het gebruik van Herbalife producten gaat altijd samen met persoonlijke begeleiding. De begeleiding, die in principe telefonisch plaatsvindt, bestaat uit het wekelijks bespreken van de afslank resultaten en uit het beantwoorden van alle vragen die op het afslanken betrekking hebben. Ze geven tips, recepten etc. en als het nodig is kunnen ze ook helpen om de motivatie weer terug te vinden.
De begeleiding is gratis en hoort tot het algemene serviceniveau die ze samen met de producten geven.
Uw ideale gewicht bereiken is niet alleen uw doel. Het is ook het doel van Herbalife !
Ik hoop dat het na dit gelezen te hebben duidelijk is geworden over de werking van Herbalife. Zijn er nog vragen kunt u me altijd mailen.

Groetjes

[ Bericht 3% gewijzigd door Elodie op 18-05-2006 21:30:07 ]
pi_37954865
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:07 schreef SunChaser het volgende:

Het feit alleen al dat je 100 euro per maand minimaal kwijtbent aan maaltijdvervangers en dat je zonder die zooi weer dubbel zo hard aankomt zou je aan het denken moeten zetten.

Voor 100 euro kun je goede wandelschoenen kopen, of een abbo bij een sportschool en groente en fruit.


Maargoed, het is jouw geld en lichaam.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_37954938
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 16:19 schreef Elodie het volgende:
SPAM verhaal
Alles wat je hier boven beschrijft is ook met gewone, normale, gezonde voeding te bereiken.
En nog een stuk voordeliger ook!

Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_37955971
Je hebt volkomen gelijk .
Wat je hier boven beschrijft is ook met gewone, normale, gezonde voeding te bereiken.
En nog een stuk voordeliger ook!

Maar heb je wel eens afgevraagd, of wij nog wel gezonde voeding hebben? Probeer daar maar eens in te verdiepen of kijk maar eens in de kranten. Iedere dag staat er wel weer iets wat niet goed is. Bijv. bananen kun je hier kopen maar er zit bijna helemaal geen vitamines meer in. Ze worden groen geplukt vervolgens in de vrachtauto gestopt en tegen de tijd dat ze bij ons op de fruitschaal liggen zijn ze rijp maar niet van de zon die de vitamines geven. Wees eerlijk het is treurig gesteld met onze voeding. De gesneden groentes die heerlijk voor ons zijn gesneden , ja wel gemakkelijk maar we krijgen op deze manier niets meer binnen .Twintig jaar terug hadden we nog een andere tijd.
70% van van de mensen die kwaaltjes hebben zacht uitgedrukt is voedings gerelateerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elodie op 18-05-2006 17:00:27 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:03:46 #90
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37956232
SunChaser: kom onder je steen vandaan...
Elodie...: je overdrijft.. heel simpel..

je bent duidelijk distributeur en hebt je spam verhaal ergens vandaan gekopieerd en geplakt (hence de hoofdletters waarin je HERBALIFE.

wat wel en niet goed is moet je hier niet vragen.. wissel ervaringen uit, zonder er een oordeel over te vellen zoals die triangeljostis van een sunchaser of kapt.ruigbaard doen..
Kies de methode die voor jou werkt.. onderzoek hem.. weeg voors en tegens af.. en ga het dan doen.. als je goed gemotiveerd bent.. zo niet.. laat het..
Maar kies vooral wat goed voor je werkt..

en die bullshit hierboven van ga sporten etc.. heel duidelijk wat voor stofwisseling hun hebben..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')