abonnement Unibet Coolblue
pi_60273879


Welkom bij het centrale Bleach topic. Deze topic is ontstaan uit Het grote anime/manga topic. Aangezien er daar erg veel gepost wordt over deze anime-serie, is het wel zo handig om een centraal topic voor Bleach te hebben. Gelieve alle posts, discussies etc over Bleach dus voortaan hier posten .


Het verhaal
Kurosaki Ichigo is een 15 jarige student met een speciale gave om geesten te zien. Deze geesten worden Hollows genoemd. Z'n leven veranderde drastisch toen hij de "deathgod" Kuchiki Rukia ontmoette. Rukia haar taak is om verdwaalde zielen (=hollows) terug te sturen naar het hiernamaals, ook wel Soul Society genaamd.

Tijdens een gevecht met een Hollow raakte Rukia ernstig gewond. Ze was genoodzaakt om haar krachten en verantwoordelijkheden te delen met Ichigo. Het verhaal is hiermee pas begonnen...

Links
Officiële Bleach site (Let op! Japans!)
Bleach7
Bleach Portal
Bleach WTF
Bleach community
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 15:02 schreef Dethroned het volgende:
Bleach manga !!!! Wordt wel heel tof.
Wel te kort
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:40:12 #2
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_60273909
Hopelijk is die filler nu snel afgelopen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:51:45 #3
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60274106
Duurt nog wel even denk ik
Of we krijgen een andere filler
Maar deze paar weken is denk ik te kort om de manga echt te laten uitlopen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:35:13 #4
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_60274861
Toekomstige Episodes --- >

181 : "The 2nd Division Sorties! Ichigo is Surrounded" July 23, 2008
182 : "Amagai's True Strength, zanpakutō is released!" July 30, 2008
183 : "The Darkness Which Moves! Kifune's True Colors" August 6, 2008

Erg saaie fillers. Wat heeft het nut van een filler!!!
The Way The World Ends...
pi_60275837
Tōshirō, Vizards, Pesche! (slechte tvp )


In general, a filler is something that is used to fill gaps.

Ze hebben de definitie van filler wel heel erg verkeerd genomen ja.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60295827
Gister 180 gezien, wat een ellende wat dat zeg ik kon het met moeite uitkijken en ben erna maar ff wat goede stukjes van oude afleveringen gaan kijken
pi_60301716
Há! Hier is het topic!

De fillers zijn inderdaad niet bepaald je-van-het....
pi_60309304
Morgen een ep, maar waar is mijn tvp gebleven.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Redactie Games donderdag 24 juli 2008 @ 18:17:15 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60325217
Zeg, wanneer komt die verdomde 2e film nu eens uit op DVD...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60325373
Hmpf, ook weer niet heel veel speciaals vandaag..
  Redactie Games donderdag 24 juli 2008 @ 18:45:43 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60325686
Echt die Ichigo bouwt ook geen steentje krediet op in Soul Society, je redt eerst heel Soul Society, vervolgens wordt je nog niet gewaardeerd als volledige Shinigami, maar krijg je zo'n halve titel en daarna proberen ze nog een keer te vermoorden omdat ze je verhaal niet geloven..

Ze kunnen me daar in de stront zakken, stelletje naiëve kut goden dat ze zijn...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat ze eens gauw weer eens tegen die Arrancar vechten...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60337219
Ehm, hij lapt ook wel alles aan zijn laars he...
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_60361014
Denk je net "mischien komt er nu iets", een gevecht tussen Soifon en Ichigo ofzo, maar nee hoor.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60478604
Het gevecht met de nieuwe captain en Ichigo was helaas van korte duur. Ik vind dat Ichigo, net als Naruto, weinig kan. Zangetsu heeft geen andere vorm, dan in zijn BANKAI state en daarmee kan ie maar 1 speicial aanval
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_60489998
Elke week wacht ik weer of iets leuks in de manga komt. Laten ze weer niet.... zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60609109
Omfg ... de manga deze week is echt te gay
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_60609738
Bleach (de anime, that is) is gewoon niet meer wat het was. Eerst was het gewoon (voor mijn gevoel in ieder geval) veel anders, zoals bijvoorbeeld de tekenstijl en de manier waarop een verhaal verteld werd.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60635587
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:19 schreef Quir het volgende:
Bleach (de anime, that is) is gewoon niet meer wat het was. Eerst was het gewoon (voor mijn gevoel in ieder geval) veel anders, zoals bijvoorbeeld de tekenstijl en de manier waarop een verhaal verteld werd.
Vertel, wat is er anders ? Of doel je nu meer op de fillers ?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_60642149
Ik vind de tekenstijl ook niet anders hoor
pi_60642569
Vergelijk (bijvoorbeeld) de Rukia van nu met die van eerst. Ik zal morgen anders wel wat screenshots plaatsen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60642625
Misschien is ze wat kilo's aangekomen.
pi_60643246
 
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60643363
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:26 schreef Quir het volgende:
 
Klopt
pi_60647590
Ik vond de filler van afgelopen donderdag niet slecht.

Bij fillers of het nu bij naruto of Bleach is krijgen de characters hele andere gezichtsuitdrukkingen enz. Dat vind ik zelf ook erg jammer maar het is beter dan 12 weken niets.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60660085
Filler afgelopen donderdag was weer idd beter. Beetje spanning en met name de muziek was aan het einde van de aflevering maakte veel goed.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')