abonnement Unibet Coolblue
pi_60207742
Ik vraag me ook af wat Ajax met Oleguer moet.
Bij Barca speelt hij toch vaak rechtsback, en zelfs daar is hij een van de mindere van het elftal.

Enige pluspunt dat ik zie is dat hij veel ervaring heeft.
pi_60207763
Ik zal, als ik er zin an heb , na de transferperiode de OP weer wat updaten.
Bijna alle links in de vorige OP waren dood, spelersgroep niet meer up-to-date etc etc.
Zelfs de link naar de OP was dood.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik vraag me ook af wat Ajax met Oleguer moet.
Bij Barca speelt hij toch vaak rechtsback, en zelfs daar is hij een van de mindere van het elftal.

Enige pluspunt dat ik zie is dat hij veel ervaring heeft.
Ik snap het ook niet helemaal. Een leiderstype is het ook niet.
In een goed draaiend elftal kan hij best meekomen, in de succesjaren had de verdediging sowieso minder te doen. Maar als je onder druk komt te staan heeft hij toch behoorlijk wat beslissende fouten op zijn naam staan. Vooral bij corners ect, vaak timed hij compleet verkeerd bij een kopduel. Vaak doelpunten tegen gekregen in dat soort situaties.

Maar ervaren is hij wel inderdaad, en eredivisie niveau is wat anders dan La Liga.
Maar of het een groot succes wordt bij Ajax?? Ik moet het nog zien.

Ik gun het hem wel.

[ Bericht 10% gewijzigd door venomsnake op 19-07-2008 14:24:14 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60207978
Ik ben ook van begin af aan tegen de komst van Oleguer geweest. Enige reden dat hij zo lang bij Barca bleef is vanwege het feit dat hij Catalaan is en een stille reserve die zijn plek niet opeist. Echt geen nieuwe leider achterin voor Ajax..als we naar dat niveau gaan scouten schiet het gewoon niet op. Feit dat hij bij Barca speelt zegt ook niet alles. Dan kunnen we ook Hoyte van Arsenal gaan halen ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60208111
Ik zou het in ieder geval jammer vinden als hij vertrekt. klaagt nooit, werkt altijd hard, is een jongen van de club, maar vooral een geweldige persoonlijkheid. Prima bruikbaar als sub in een wedstrijd die goed verloopt en er spelers rust kunnen krijgen.

Hij heeft natuurlijk ook zijn goede wedstrijden wel gespeeld, laten we dat niet vergeten.
Maar het is geen toeval dat hij geen basisspeler meer is..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60208576
Ja het is een prima vent, maar veels te minderwaardig qua niveau. Good riddance.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 19 juli 2008 @ 16:46:09 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60210721
TT

Doe dan "Al 2 jaar geen prijzen" ofzo. Ken je plaats.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 19 juli 2008 @ 17:44:49 #8
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60211776
pi_60226288
quote:
Hleb: “The way Barça plays is great”

Alexander Hleb is proud to be part of a team like Barça which, like his former side Arsenal, has an attacking philosophy. The Byelorussian wants to integrate, play and above all win.

A smiling and comfortable Alexander Hleb set out in an interview with Barça TV and www.fcbarcelona.cat his hopes and goals for this new stage of his career at Barcelona. The midfielder said he is right-footed but shoots better with his left and revealed one of his dreams: to win the Champions League with Barça by beating Arsenal.

What does coming to Barça mean to you?

“It’s a great opportunity for me. Since I was 7 my dream has been to play for a big club like Barça. I love Barça and I want to do my very best to try to win as many titles as possible.”

What do you know about Barça?

“I know it’s a great team, with great players. What I want to do is to integrate, play good football with them and obviously win.”

Have you had the chance to look round the city?

“Not that much. I once came to Barcelona from London with my mate Cesc Fábregas, but that was only a day-trip and I saw little of the city which is now my home.”

You are the first Byelorussian to play for Barça.

“That’s great and I’m pleased to be the first.”

Let’s talk about football. You can play just about anywhere, but which position do you prefer?

“I really don’t mind where I play – wherever the coach tells me. I learnt a lot at Arsenal from Arsène Wenger. He taught me to play in different positions and now I can play anywhere.”

We’ve seen you shooting well with both feet. Are you left or right-footed?

“I’m right-footed, but now I think now I shoot better with the left because I’m always practising shooting and passing with it.”

Piqué said at a press conference that you will bring clarity in attack and that you are hard to stop in one on ones.

“Thanks a lot, Piqué! I don’t want to talk about myself. I just want to give this club the best I can.”

Did you know that Barça fans like this sort of attacking football?

“The way Barça plays is great. FC Barcelona and Arsenal have the best ways of playing in the world. I come from Arsenal and I know about attacking play and I hope I can continue with it here.”

Talking of Barça and Arsenal, they met in the Champions League final in Paris in 2006, when you were with Arsenal. What do you remember about that day?

“Well, it’s a really important game in my life. We lost, but it was a great match. Now I hope I can win the Champions League with Barça.”

And now you’ll be playing with the team that was your opponent…

“Yes. And I hope to meet Arsenal in the final this season.”


You starred in the Bundesliga and the EPL, and now you’re in Spain. What do you know about the Spanish League?

“It’s a tough League with high class football. We’ll see what I can do. I hope to be able to play and score a lot of goals. I really want the team to win titles.”

The squad has been revamped and you’ve come with Cáceres, Keita, Piqué and Alves. What do you think about them?

“They’re fantastic players and will be really important. Plus the new coach believes in them. I reckon with all these changes we can play good football and win titles.”

There have also been changes in the dugout. What do you know about Josep Guardiola and what’s your first impression?

“He was a great player and I know he recently won the League with the reserves. I hope he can now do it with the first team.”

What are you hoping for in the new season?

“I want to integrate as quickly as possible and just play and enjoy playing with my team-mates. That’s what’s important to me now.”

The complete interview with Hleb will be broadcast on Barça TV this Sunday at 15.00, 21.00 and 00.15.

FCBarcelona.cat
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60228981
Henry als vaste nummer 9?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60253869
Tijd voor een nieuwe OP, venom . We kunnen niet achterblijven bij WeebI!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60255395
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:36 schreef RayMania het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP, venom . We kunnen niet achterblijven bij WeebI!
Weebl heeft ons nu wel behoorlijk afgetroefd inderdaad. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60257378
mes que un club
pi_60259595
Welke van de 4 niet EU´ers gaat er weg?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60259624
Me gusta Villa quien de jugar con Barca!
Jesus saves but death prevails.
pi_60259725
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 03:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke van de 4 niet EU´ers gaat er weg?
Hoeft niemand meer weg toch? Ronaldinho is al weg maar die had een Spaans paspoort dacht ik, maar die kloon van hem is ook al naar Tottenham
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60259751
Die had ook een EU paspoort

Er moet er een weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60259758
Wie hebben er dan helemaal geen EU paspoort?
Keita, Alves, Cáceres en Touré ofzo?
Lionel Messi, Milito, Eto'o en Sylvinho wel dacht ik..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60259762
Hleb, Caceres, Henrique en Toure

Ik verwacht Caceres of Henrique op huurbasis naar een Spaanse ploeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60259763
Henrique naar Leverkussen denk ik..sowieso verhuurd dus die telde ik niet mee. Dan is het probleem al opgelost..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60259764
De eerste is Hleb en niet Keita(Frans paspoort)

Ik zou hem niet aan een Duitse ploeg verhuren. Gewoon in Spanje verhuren, dan is 2010-2011 geen buitenlander meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60259767
Daar heb je gelijk in maar de namen die rondzoemen zijn toch die van Leverkussen en Ajax..vooral die eerste.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60259769
Ajax gaat voor de 100 keer slechtere versie van Henrique
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60259771
De man met de baard bedoel je of heb je het over Jude Ighalo die nu werd genoemd?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60259780
Ja, en die bovendien niet voor Spanje wil uitkomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:07:57 #26
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60260331
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 03:42 schreef Shivo het volgende:
Me gusta Villa quien de jugar con Barca!
Dat klopt niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60263863
Drogba zou 25 miljoen euro moeten kosten volgens Sport.es
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60264015
Wat een kut OP


tvp
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60268308
quote:
Principio de acuerdo con el Ajax por Oleguer

www.fcbarcelona.cat

El FC Barcelona y el Ajax de Amsterdam han llegado a un principio de acuerdo para el traspaso del defensa de Sabadell Oleguer Presas.

El FC Barcelona ingresará 3 millones de euros fijos y un variable de 2.250.000 euros en función de la clasificación del Ajax en la Liga de Campeones de las tres próximas temporadas.

El acuerdo definitivo está pendiente de la negociación entre el futbolista y el Ajax de Amsterdam. Llegado a este último punto el jugador viajaría a Holanda para pasar la revisión médica


Naar Ajax dus..
Mooi bedrag nog voor Oleguer zeg.

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 22-07-2008 14:37:59 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60269083
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:07 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Dat klopt niet.
Nee, inderdaad. Maar toch.
Jesus saves but death prevails.
pi_60282050
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60287282
Eto'o, ojo al Madrid
Waag het niet mienjong.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60287431
Madrid Cabron, Barca campeon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60287474
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60305509
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:09 schreef venomsnake het volgende:
Eto'o, ojo al Madrid
Waag het niet mienjong.
Dat ga je toch niet menen hè.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60305752
Ik zie het ook niet gebeuren.
EMD is niet zo serieuze krant toch?
pi_60306244
Onder mijn Spaanse vrienden (waaronder een jongen uit Langreo) gaat het gerucht dat Villa al tijden in gesprek is met Barca en dat hij mogelijk gaat verhuizen. Ik zou het niet erg vinden.
Jesus saves but death prevails.
pi_60332420
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60338088
Ya salaam Alves.
pi_60338307
Voortreffelijk werk trouwens van Alves en Messi bij de 3-0

Doelpuntenmaker 4 is die Henrique? Zo ja, dan kwam ie wel erg vaak op voor een verdediger.
pi_60340585
Ziet er goed uit. Die 3de goal
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60344252
Villa ws naar Real, en niet naar Barca.
pi_60344591
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Feit dat hij bij Barca speelt zegt ook niet alles. Dan kunnen we ook Hoyte van Arsenal gaan halen ofzo
Geen disrespect voor Justin Hoyte
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 16:17:45 #44
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60344609
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef JeroenV het volgende:
Villa ws naar Real, en niet naar Barca.
Ik hoop het
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60346711
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 16:00 schreef JeroenV het volgende:
Villa ws naar Real, en niet naar Barca.
Bron?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:56:16 #46
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60347046
quote:
Wow, die 3-0.

Messi weer lekker op dreef zie ik.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:28:11 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60348791
Vind je het gek dat Barca er alles aan doet om Messias ( ) bij de CL voorronde te hebben. Wat een beest is dat.

Hopelijk gaat dit zijn jaar worden en gaat hij eens een keer constant draaien. Daarmee bedoel ik dat hij zo'n 7/8 wedstrijd achter elkaar beslissend kan zijn en het team op hem kan bouwen. Wordt nu wel eens tijd.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60349138
7/8 wedstrijden achter elkaar goed zijn heeft hij al vaak genoeg gedaan...probleem blijven die blessures.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:46:23 #49
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60349194
Hij is ook wel erg, erg flegmatiek. Als hij dat een beetje van zich afschud doet hij goede zaken
  vrijdag 25 juli 2008 @ 21:39:22 #50
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60350296
Goed is anders dan beslissend. Hij maakt vaak genoeg leuke acties die geen drol opleveren en als je dan gelijk speelt dan heb je er geen kut aan. Dat gebeurd dan ook erg vaak vind ik.

Messi kan nog zoveel groter worden, imo makkelijk de beste van de wereld maar dan moet hij het ook in mindere wedstrijden laten zien.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60354223
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Bron?
Ik las het ergens op het forum, dat een sportkrant in Spanje dat geschreven had. De naam ben ik ff kwijt.
Maar verder lees ik er nu niks meer over, dus zal wellicht onzin zijn.
pi_60361186
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 00:52 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik las het ergens op het forum, dat een sportkrant in Spanje dat geschreven had. De naam ben ik ff kwijt.
Maar verder lees ik er nu niks meer over, dus zal wellicht onzin zijn.
quote:
EL DELANTERO DEL VALENCIA LLEVA TIEMPO EN LA AGENDA DEL CLUB BLANCO

El Real Madrid ya sabe que fichar a Villa cuesta 40 millones de euros
http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1150157.html


Waarschijnlijk dat stuk.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60361632
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60361867
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 15:50 schreef venomsnake het volgende:
Klik
Zo ken ik er ook nog één.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60361938
Dat is niet de gehele wedstrijd.
Bovendien speelt Madrid thuis enzo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60362048
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:13 schreef venomsnake het volgende:
Dat is niet de gehele wedstrijd.
Bovendien speelt Madrid thuis enzo.
ok, dat is waar

Maar in '95 thuis met 5-0 winnen is wel indrukwekkender dan uit in '74 met dezelfde cijfers. Maargoed, dat neemt niet weg dat Barça Real helemaal wegtikte natuurlijk.

Gelukkig leven we nu in andere tijden.

Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60362465
Ja, zo kan ie wel weer.

De post van die wedstrijd van 74 is eigenlijk ook een beetje bedoeld voor Tong80, die vind dat natuurlijk helemaal geweldig die oude beelden met een uitblinkende Johan Cruijff. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60362895
Madryt?
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60362960
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Saviola het volgende:
Madryt?
Pools voor Madrid. In Polen zit volgens mij een grote fanclub.

http://www.realmadryt.pl/
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:14:33 #60
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60364382
Oleguer definitief naar Ajax.

Toch een keer opzoeken bij het trainingsveld, Catalanofils onder elkaar
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:51:21 #61
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60364870
Op dit moment Dundee (B?) - Barça B 1-5. Meer mensen die kijken?
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60365096
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:51 schreef MFPascal het volgende:
Op dit moment Dundee (B?) - Barça B 1-5. Meer mensen die kijken?
Dundee is een andere club dan Dundee United, hoor.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60365270
3 goals van Messi weer zie ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:34:16 #64
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60365542
Jups, hattrick binnen 24 minuten.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
  zondag 27 juli 2008 @ 01:05:59 #65
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60372064
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:17 schreef Tim86 het volgende:
3 goals van Messi weer zie ik


Bekijk deze YouTube-video

Messi

[ Bericht 8% gewijzigd door venomsnake op 27-07-2008 01:13:34 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60372224
quote:
Gruwelijk hoor
Lekker werk van Eto'o ook, een knappe kaats bij de eerste, een briljante pass bij de tweede en (minder positief) een gemiste 1 op1, waaruit Messi de kans krijgt bij de derde.

Dodelijk!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 juli 2008 @ 01:45:11 #67
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60372502
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer Eto'o niet zou vertrekken. Lijkt mij dat die na 1 maand gewoon basis staat omdat hij de beste spits van Barca is.

Wil zou hem nu nog willen en kunnen kopen? Ik denk dat alleen AC en Chelsea daarvoor in aanmerking komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 27 juli 2008 @ 01:45:42 #68
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60372506
Mooie goals.

Vooral de 1-4 (met de hele voorbereiding) is echt formidabel.

En moet Eto'o nou echt weg?
  zondag 27 juli 2008 @ 01:48:55 #69
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60372536
Eto'o mag inderdaad vertrekken. Maar ik hoop dat de leiding nog tot bezinning komt voor het eind van de transferperiode, want het is in mijn ogen één van de beste spitsen van de wereld, zo niet de beste. Ik zou het echt absurd vinden als ze Eto'o laten gaan. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60372537
Van mij mag hij blijven. 1 minder seizoen en hij zou meteen weg moeten..Zelfde geldt voor Henry...Rijkaard liet ze vorig seizoen gewoon niet goed tot hun recht komen omdat het systeem teveel boven het individu ging. Soms moet je de spelers met echte klasse gewoon die vrijheid geven..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 juli 2008 @ 01:50:26 #71
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60372548
quote:
Op zondag 27 juli 2008 01:45 schreef jojomen4 het volgende:

Wil zou hem nu nog willen en kunnen kopen? Ik denk dat alleen AC en Chelsea daarvoor in aanmerking komen.
Lyon schijnt ook geinteresseerd te zijn, alleen dan wil Barcelona dat Benzema de andere kant op gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 juli 2008 @ 01:58:05 #72
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60372618
quote:
Op zondag 27 juli 2008 01:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Lyon schijnt ook geinteresseerd te zijn, alleen dan wil Barcelona dat Benzema de andere kant op gaat.
Zou geen misselijke ruil zijn, maar toch.

Ik heb de wedstrijd tegen Dundee Utd. niet gezien, maar in de filmpjes druipt de klasse er toch wel vanaf. Het doet me een beetje terugdenken aan een oude Eto'o in topvorm.
  zondag 27 juli 2008 @ 01:58:50 #73
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60372625
Sja, van mij mag die ook blijven. Het ging me meer om de woorden die Guardiola heeft gebruikt. Als je zoiets roept kun je hem daarna eigenlijk niet meer gebruiken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 27 juli 2008 @ 02:08:30 #74
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60372706
quote:
Op zondag 27 juli 2008 01:58 schreef jojomen4 het volgende:
Sja, van mij mag die ook blijven. Het ging me meer om de woorden die Guardiola heeft gebruikt. Als je zoiets roept kun je hem daarna eigenlijk niet meer gebruiken.
Om hem er toch nog bij te houden is dan misschien een teken van zwakte inderdaad.

Maar ja, als hij weer goed speelt en zijn oude vorm terug heeft kan je moeilijk om hem heen. Het zou wel een interessante ontwikkeling zijn.

We gaan het zien.
pi_60376070
quote:
De transfer van Karim Benzema (foto) naar Barcelona is op handen. Olympique Lyon heeft de Spaanse club het volgende voorstel gedaan: Samuel Eto'o plus een betaling van tien miljoen euro. Txiki Begiristain, technisch directeur van de Azulgrana, had vorige week nog een ruildeal met gesloten beurzen voorgesteld. (Sport)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 juli 2008 @ 12:59:16 #76
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60376125
Lijkt me een goede deal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 27 juli 2008 @ 13:59:19 #77
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60377207
Dat lijkt mij idd een goede deal. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat die voorzitter van Lyon daarmee accoord zal gaan. Hij verkoopt middenvelder van 26 jaar voor 30 en 36 miljoen euro. Dan ga je een zeer goede spits van 20 (ofzo) niet voor 40 verkopen.

Benzema zal denk ik zo'n 55 moeten kosten. Daarnaast lijkt het mij sterk dat een winaar als Eto'o naar de Franse competitie wil en geen kans meer wil maken op de CL. Ze spelen dan altijd wel leuk en hebben een sterk team, in Europa zijn ze onderhand het lachertje omdat ze al jaren niks presteren met dat goede team.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  Moderator zondag 27 juli 2008 @ 14:02:55 #78
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60377271
Lijkt Dos Santos wel in dat filmpje
  zondag 27 juli 2008 @ 14:08:25 #79
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60377351
Benzema is een van de weinige namen die ik wèl zie zitten. Laat maar komen.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60377939
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:59 schreef jojomen4 het volgende:
Ze spelen dan altijd wel leuk en hebben een sterk team, in Europa zijn ze onderhand het lachertje omdat ze al jaren niks presteren met dat goede team.
Zoveel slechter dan jullie doen ze het niet in ieder geval.

En als je Benzema kunt halen voor deze deal: doen
  zondag 27 juli 2008 @ 14:47:17 #81
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60377972
Dan is de vraag ook of Eto'o zelf naar Lyon wil.
  maandag 28 juli 2008 @ 00:20:14 #82
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60387716
quote:
Fabregas: "Ooit speel ik voor Real Madrid"
Arsenal-middenvelder Cesc Fabregas is blij met de interesse van Real Madrid, maar vindt het te vroeg voor een transfer. Toch droomt hij er van om ooit voor de Galacticos te spelen.

De Spaanse international geeft toe dat hij al contact heeft gehad met Real-voorzitter Ramon Calderon. Maar hij zegt duidelijk dat hij nu nog niet met een transfer bezig is. "Ik heb Calderon verteld dat het nu nog niet het juiste moment is voor een overstap naar Madrid."

Toch geeft hij aan de Spaanse sportkrant Marca toe enorm blij te zijn. "Als een ploeg als Real Madrid, één van de grootste teams ooit, je wil, is dat natuurlijk fantastisch."

Fabregas deed ook zijn duit in het zakje over de Ronaldo-soap. "Het kampioenschap en de Champions League van Manchester United hebben ze te danken aan Cristiano. In Madrid zal hij hen aan titels helpen."
Ces wat doe je
pi_60388330
pi_60388484
What the fuck? Hij is toch een geboren catalaan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 28 juli 2008 @ 07:17:50 #85
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60389460
Het is fucking Marca.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60389793
FC Barcelona en Real Madrid vechten om Benzema volgens sport.es:



.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 28 juli 2008 @ 09:54:11 #87
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60390778
quote:
Op maandag 28 juli 2008 08:24 schreef venomsnake het volgende:
FC Barcelona en Real Madrid vechten om Benzema volgens sport.es:

[ afbeelding ]

.

Maar Barcelona heeft 10% meer kans? Wat een slechte soep
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60391644
dat is expres omdat er anders BEF staat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 28 juli 2008 @ 11:00:48 #89
113682 WeebI
Wee Bull
pi_60391824
quote:
Op maandag 28 juli 2008 10:49 schreef Tim86 het volgende:
dat is expres omdat er anders BEF staat
Nee hoor, dan staat er BWef
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60406884
Eto'o misschien toch niet verkocht?
klik
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60407627
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
Eto'o misschien toch niet verkocht?
klik
Mijn Spaans is bedroevend maar wat ik wel weet is dat Laporta wat ''toegeeft'' (admit)?
pi_60409335
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mijn Spaans is bedroevend maar wat ik wel weet is dat Laporta wat ''toegeeft'' (admit)?
Gewoon even door de vertaalmachine pleuren, Cyber.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60409422
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gewoon even door de vertaalmachine pleuren, Cyber.
Maar natuurlijk

Eto'o moet gewoon blijven. Held dat het is
pi_60409543
Sowieso, weke pannenkoek haalt het in zijn hoofd hem op de transferlijst te gooien.
Maar ik moet nog zien dat hij blijft, echt veel vertrouwen straalt het namelijk allemaal niet uit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60415484


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60417022
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 11:30 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]

.
pi_60452553
Fiorentina - FC Barcelona
http://www.justin.tv/mundofutbol

Stand is nog 0-0.
Wel een leuk begin.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60452723
Hmm, stream werkt niet meer. Kutzooi.
Die andere streams doen het ook al niet.

Je kunt wel luisteren via Barca Radio.

0-1 Puyol

[ Bericht 36% gewijzigd door venomsnake op 30-07-2008 21:20:56 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60453431
Basketbal
pi_60453501
Second half will begin in a few moments...

En ondertussen hoor ik het clublied 50 keer voorbij komen
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:46:23 #101
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60453589
Beetje eentonig ja..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60453848
2-0

Door wie?
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:58:26 #103
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60453866
0-2 Jeffren

Speler uit BarcaB
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60453875
Heeft iemand de line-ups van de 2 ploegen?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60453930
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand de line-ups van de 2 ploegen?
http://www.fcbarcelona.co(...)arcelona/partit.html

Zie virtuele table.
pi_60454047
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

http://www.fcbarcelona.co(...)arcelona/partit.html

Zie virtuele table.
Gracias
Lekker voor Pedro, als enige reserve tussen al die A-spelers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:22:21 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60454439
0-3 Bojan
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60454468
Bojan met de 3-1

Fiorentina maakte de aansluitingstreffer trouwens hiervoor door Pazzini.
pi_60454479
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef venomsnake het volgende:
0-3 Bojan
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:23:59 #110
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60454481
Oh, die goal van Fiorentina heb ik dan even gemist.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:42:48 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60454973
Afgelopen..
Prima prestatie, al is het maar een oefenwedstrijd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60460851
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 juli 2008 @ 11:37:17 #113
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60463072
Messi dus naar de spelen.

Het zou toch (voor de Madrileen) geweldig zijn als Barca er nu uitvliegt in de voorronde CL. Zou Messi alles op z'n dak krijgen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60470583
quote:
Oleguer: 'Barcelona blijft in mijn hart'

In navolging van Ronaldinho heeft ook Oleguer Presas middels een verklaring op de officiële website afscheid genomen van Barcelona. In de afscheidsbrief besteed de kersverse aankoop van Ajax tevens aandacht aan zijn welbekende nationalistische en socialistische denkwijze, waardoor hij vaak in de spotlights kwam te staan. "Ik neem middels deze verklaring in alle stilte afscheid. Net zo geruisloos als de wijze waarop ik mij in het eerste elftal van Barcelona heb gespeeld", vertelt de 28-jarige Catalaan. "Ik kijk tevreden terug op mijn periode bij Barcelona. Vooral de warme steun van de supporters en de goede sfeer binnen de selectie blijven mij bij. Elke gewonnen titel was de beloning voor een jaar van hard werken. "

"Vaak zijn mijn uitlatingen gebruikt om voor onrust te zorgen", vervolgt Oleguer. "De afgelopen jaren heb ik alleen maar benadrukt de maatschappij waarin wij leven te willen verbeteren. Een maatschappij die uit onrecht en problemen bestaat, maar die wel opgelost kunnen worden. Hierbij ook mijn dank aan de personen die geprobeerd hebben om mij te respecteren, of zij nou wel of niet mijn mening deelden."

"Ik zal één van de miljoenen supporters zijn die Barcelona een warm hart toedraagt. Bedankt voor alles en tot ziens", aldus Oleguer, die ook benadrukte dat hij veel zin heeft in zijn nieuwe avontuur in Nederland. De oud-pupil van Frank Rijkaard en Louis van Gaal tekende eerder deze week een driejarig contract in Amsterdam.
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 17:42:39 #115
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60470894
Was het een mooie wedstrijd, toch 2 goed aanvallende teams!
pi_60472530
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60472829
Werd de wedstrijd nou in Florence gespeeld?
pi_60472901
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Werd de wedstrijd nou in Florence gespeeld?
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60473069
Die aanval in de 26e minuut waar Xavi op de lat schiet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60486137
Tegen Wislaw Krakow of Jeruzalem dus in de voorronde CL.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60486732
Doe maar Wisla, ik zie ze liever niet naar Israel trekken.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:50:36 #122
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60487095
Barca had het slechter kunnen treffen.
pi_60490944
Ze zijn inmiddels in Chicago beland.. Wat foto's van de eerste training daar:









"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60492236
Waaaassss heeeeeetttttttt eeeeeeeeeennnnnn mooooooooooooieeeeeeeeee weeeeeeedstrijddddddddddddd???
pi_60492519
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waaaassss heeeeeetttttttt eeeeeeeeeennnnnn mooooooooooooieeeeeeeeee weeeeeeedstrijddddddddddddd???
JEEE KUUUUNT DEEE WEEEEDSTRIUJJJJJJJD NATUUUUUUUURLIJK OOOOOOOK ZEEEEELF BEKIJKEEEEEEN. .

Leuke wedstrijd, beide ploegen die probreren aan te vallen, maar een Barcelona dat best domineerde.
Paar leuke combinaties waar vooral Messi vaak bij betrokken was. Verder is Alves toch echt een enorme aanwinst.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 19:06:41 #126
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60494994
Het had zo nice geweest als we Twente hadden geloot.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60514480
FC Barcelona heeft een bod van 22 miljoen op David Silva gedaan volgens MundoDeportivo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60514583
Die zou ik echt graag bij ons zien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60514757
Het is dan ook een goede speler.
Ik hoop dat het Barcelona lukt hem binnen te halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:11:20 #130
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60514769
Liever Arshavin, maar Silva is ook meer dan welkom
pi_60514819
Bij Silva weet ik toch meer wat ik ervan kan verwachten. Arshaving heeft 1 superseizoen gehad en is al 27...ik blijf toch mijn reserveringen houden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:16:17 #132
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60514862
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Bij Silva weet ik toch meer wat ik ervan kan verwachten. Arshaving heeft 1 superseizoen gehad en is al 27...ik blijf toch mijn reserveringen houden.
Ik ook

Heb hem alleen 20/10 @ 3.50 om naar Barca te komen, maar da's offtopic
pi_60514895
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 20:16 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ik ook

Heb hem alleen 20/10 @ 3.50 om naar Barca te komen, maar da's offtopic
Ghehe dan heb je een gekleurde bril ja
Tottenham lijkt af te haken..het blijft een open strijd. Zijn marktwaarde daalt rustig verder..tussen 20 en 31 augustus zal er wel iemand toeslaan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 3 augustus 2008 @ 09:51:47 #134
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60522243
Auw, Silva zie ik erg graag komen. Als hij komt, dan mag Raffie eventueel nog wel naar Madrid vertrekken. (liever niet natuurlijk) Silva is een prachtspeler. En Arshavin is een veel te groot risico, hij speelde goed dit seizoen, maar Russische spelers floppen over het algemeen in Europa. Ik heb 100x liever Silva. Je weet dat het een prachtspeler is en dat hij prima mee kan in la liga. Wat wil je nog meer. Als Eto'o dan blijft dan hebben we toch wel weer een geweldig elftal staan.
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60530946
quote:
Celtic closing on Barca's Crosas

Celtic are close to completing a deal to sign 20-year-old Barcelona midfielder Marc Crosas.

The clubs are reported to have agreed a transfer fee in the region of £2m for the Spaniard.

Crosas made his first-team debut for Barcelona two seasons ago but has only made one appearance since.

He went on loan to Olympique Lyonnais in January and played eight times for the French champions before the end of the season.

Crosas, a defensive midfielder who played for Barca in pre-season friendly victories over Dundee United and Hibernian, has reportedly also attracted interest from Sevilla, Sporting Gijon and Sampdoria.

He was first linked with the Scottish champions on a loan deal, but it is expected that the move to Celtic Park will now be in the form of a permanent transfer.

Meanwhile, the Glasgow club have dismissed reports that they are interested in taking another 20-year-old Barcelona midfielder, Jeffren Suarez, on loan.

Reported interest in Lens full-back Nadir Belhadj, Southampton winger Nathan Dyer and Aston Villa's former Celtic forward, Shaun Maloney, has also been played down.

BBC
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 19:03:30 #136
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60531831
Dank je VS
pi_60533825
quote:
Goed doelpunt..
Het is dan ook een klasse speler.

Leuk team heeft Spurs zo bij elkaar gekocht.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60543149




[ Bericht 72% gewijzigd door venomsnake op 04-08-2008 09:04:42 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60546029
Shirtnummers voor komend seizoen:

Nummers
1. Valdés
2. Martín Cáceres
3. Piqué
4. Márquez
5. Puyol
6. Xavi
7. Gudjohnsen
8. A. Iniesta
9. Eto’o
10. Messi
11. Bojan
13. Pinto
14. Henry
15. Keita
16. Sylvinho
18. Milito
20. Alves
21. Hleb
22. Abidal
24. Touré
25. Jorquera
26. Marc Crosas
27. Pedro
28. Sergi Busquets
29. V. Sánchez
30. V. Vázquez
31. Jeffren
quote:
New shirt numbers

www.fcbarcelona.cat

The first team players now know what shirt numbers they will be wearing this season. Messi, Bojan and Milito have new numbers, while the new signings have also been allocated their shirts.

The shirt numbers for the 2008/09 season have been officially announced to UEFA ahead of Barça’s Champions League qualifying match. Most of the players have the same numbers they had last season, but some, like Messi, Bojan and Milito have changed – and of course the new players also had to be given their numbers.

The Barça players will wear their official numbers for the first time in tonight’s Game with Chivas.

Messi gets 10

From this season, Leo Messi will be the Barça number ten, which was the number Ronaldinho wore for the last five seasons.

Bojan Krkic will also have a new number, 11, as opposed to the 27 he wore last season.

Numbers for newcomers

The other interesting factor was what numbers would be given to the newly arrived players at FC Barcelona. Dani Alves will wear 20, Hleb gets 21, Keita gets 15, Martín Cáceres gets 2 and Gerard Piqué gets 3. Piqué has been given the number 3 shirt, which belonged to Milito last season, but the Argentinian specifically asked to be changed to 18.

Six reserve players

In the 16-strong list that Barça have communicated to UEFA, six former B team players also get numbers. Pedro will wear 27, Sergio Busquets wears 28. Víctor Sánchez gets 29, Víctor Vázquez gets 30, and Jeffren, 31.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60547110
Eto´o blijft gewoon lijkt me aan zijn rugnummer te zien?
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:54:12 #142
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60547378
Helemaal vergeten dat Piqué naar Barcelona heen is. Benieuwd hoe ie het daar gaat doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60549044
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eto´o blijft gewoon lijkt me aan zijn rugnummer te zien?
Ik hoop het. Steeds meer spelers spreken ook openlijk hun hoop uit dat Eto'o blijft.
Henry vandaag nog.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60550142
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60551489
Hopen dat het lukt met de transfer van Silva, geweldige speler en heb hem zelf ook al een lange tijd in mijn hoofd als versterking voor Barcelona. Zal een geweldig elftal worden dan, ik kijk uit naar het komend seizoen!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_60551616
quote:
muchos gracias

- zijn de wedstrijden van la liga daar ook op te vinden wanneer de competitie begint?
- kan je die video niet downloaden ipv streamen via een workaround ofzo?

[ Bericht 13% gewijzigd door pinow op 04-08-2008 16:10:36 ]
pi_60557086
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 14:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik hoop het. Steeds meer spelers spreken ook openlijk hun hoop uit dat Eto'o blijft.
Henry vandaag nog.
Ik ga huilen als hij alsnog vertrekt, hij is echt een barca held en ik wil hem ook alleen in het Blaugrana zien, zelfde heb ik met Dinho maar dat valt nog te verkroppen omdat ie naar Milan is
pi_60557469
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:54 schreef pinow het volgende:

[..]
- zijn de wedstrijden van la liga daar ook op te vinden wanneer de competitie begint?
- kan je die video niet downloaden ipv streamen via een workaround ofzo?
-Nee, alleen van deze oefenwedstrijden.
-Ja, met een FLV downloader. Ik gebruik daarvoor: www.orbitdownloader.com
Daarmee kun je alle FLV files zo van internet plukken

Je hebt dat wel flv-player nodig om het af te spelen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60558002
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

-Nee, alleen van deze oefenwedstrijden.
-Ja, met een FLV downloader. Ik gebruik daarvoor: www.orbitdownloader.com
Daarmee kun je alle FLV files zo van internet plukken

Je hebt dat wel flv-player nodig om het af te spelen.
Ah, das jammer.

Btw VLC does 'em all
pi_60573183
Selectie is inmiddels aangekomen in New York..

Trainen in Central Park:















"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60573252
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:49 schreef venomsnake het volgende:
Selectie is inmiddels aangekomen in New York..

Trainen in Central Park:

[ afbeelding ]

Wat een hoofd.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_60577048
check Daniel Alves met zijn NYPD badge haha
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60577719
Henry
pi_60578033
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:43 schreef Rejected het volgende:
Henry
Dat dus.

Die face ook
quote:
Begiristain geeft zichzelf een week in Eto'o-sage

De komende dagen zijn cruciaal voor de toekomst van Samuel Eto'o. Txiki Begiristain, technisch directeur van Barcelona, wil zo snel mogelijk een oplossing vinden voor de situatie rond Samuel Eto'o, die niet in de plannen voorkomt van Josep Guardiola. "Áls er een mogelijkheid is om Samuel elders onder te brengen, dan moet dat binnen een week gebeuren. Nog vóór de derde voorronde van de Champions League", zo benadrukte de sportbestuurder tijdens het trainingskamp in de Verenigde Staten.

Begiristain gaf echter toe dat de transfermarkt 'met de dag moeilijker wordt'. "De clubs zijn óf al voorzien óf letten hun goed op hun uitgaven", legde de Catalaan uit na de training in Central Park. "We zijn nu in afwachting van diverse reacties, maar kijken ook met een schuin oog hoe de selectie met deze situatie omgaat en andersom. Het moge duidelijk zijn dat een oplossing vóór volgende week gewenst is."

In de selectie van Barcelona groeit steeds meer weerstand tegen een eventuele verkoop van Eto'o. Nadat eerder Lionel Messi al pleitte voor het behoud van de aanvaller uit Kameroen, hoopt ook Thierry Henry dat zijn collega-spits blijft. "Samuel is één van de beste spelers in de wereld", vertelde Henry eerder deze week. "Ik weet niet precies waar de club mee bezig is, dat is ook niet mijn taak, maar Samuel is wel héél erg belangrijk voor ons. Hij wil altijd winnen."

Voorzitter Joan Laporta zette de deur twee weken terug al op een kier. "De instelling van Samuel is goed en dat is te prijzen. Een gemotiveerde Eto'o is voor iedere club een versterking." Twee maanden geleden besloot de technische staf juist nog dat Eto'o beter weg kon gaan. "Maar in de voetbalwereld ligt niets vast. Ook nu moet het voetbaltechnische aspect leidend blijven", aldus Laporta.

Eto'o speelt al vier jaar bij Barcelona en liet elk seizoen zien een goalgetter te zijn. De 27-jarige aanvaller scoorde 77 keer in 108 duels in de Primera División voor Barcelona.
Eto'o blijft gewoon
pi_60578062
Volgens MundoDeportivo is Berbatov ook nog steeds een optie. *zucht* .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60578115
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:49 schreef venomsnake het volgende:
Selectie is inmiddels aangekomen in New York..

Trainen in Central Park:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zijn hier ook beelden van? Kijk ik graag met alle plezier naar namelijk
pi_60578144
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:56 schreef venomsnake het volgende:
Volgens MundoDeportivo is Berbatov ook nog steeds een optie. *zucht* .
Vooral doen ja...

Hoe ontneem je het vertrouwen in Eto'o nu hij de laatste weken zo goed op dreef was.
pi_60578212
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zijn hier ook beelden van? Kijk ik graag met alle plezier naar namelijk
Ik ben ze nog niet tegen gekomen..
Als ik ze zie post ik ze wel.

Maar goed.. Eto'o, Henry, Bojan, Gudjohnsen en een paar geweldige aanvallende middenvelders. WTF moet je dan met Berbatov?

Om over Messi nog maar te zwijgen..
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoe ontneem je het vertrouwen in Eto'o nu hij de laatste weken zo goed op dreef was.
Inderdaad, Hij doet het gewoon geweldig. Garantie voor doelpunten.
Het zou werkelijk bizar zijn als men hem verkoopt.
Bovendien wil Eto'o dolgraag voor Barcelona spelen.

Prima speler hoor die Berbatov, daar niet van.
Maar compleet overbodig.

[ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 05-08-2008 16:11:35 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60579417
Gudjohnsen mag toch blijven ja?

Zou verstandig zijn want ik heb altijd het idee dat veel mensen zich verkijken op zijn voetbalkwaliteiten.
pi_60579472
Hij mag de club wel verlaten als hij dat zou willen. Maar voorlopig staat hij onder contract.
Maar ook al zal zou hij vertrekken, dan nog is de komst van een spits niet nodig.
Gewoon Eto'o behouden, en er is niets aan de hand.

Ik zou Silva er nog wel bij willen hebben, maar die schijnt bij Valencia te willen blijven.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60583897
Van mij hoeft Eto'o ook niet perse weg, maar ik denk dat Guardiola Henry als pure centrumspits gaat gebruiken en dan is het denk ik niet verstandig om één topspeler (Eto'o) continue op de bank te zetten. Zelf zie ik Henry ook graag in de punt spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60584025
Ik zie echt gewoon het liefst Eto'o in de spits staan. Pure doelpuntenmachine. Geeft altijd 100% en is weer helemaal in vorm. In mijn ogen nog steeds de beste spits van de wereld.
Al zal ik wel door een gekleurde bril kijken, maar ik meen dat laaste echt.

Stel dat ze zo gek zijn om Eto'o te verkopen, dan willen ze een andere topspits halen. Maar die heeft toch ook geen zin om te banken? Dus wat schiet je daarmee op? behalve dan dat je de beste spits die er is verkoopt, die ook nog eens dolgraag voor Barcelona wil spelen ook.

Eto'o verkopen zou ik ronduit belachelijk vinden!
Eto'o hoort gewoon bij Barcelona.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60587851
Punt.
pi_60590942
Laporta, Pep en Puyol hebben de beurs in New York geopend.



En verder:
quote:
Signs of an agreement with Celtic for Crosas

www.fcbarcelona.cat

FC Barcelona and Glasgow Celtic have almost reached an agreement on the transfer of Marc Crosas for half a million euros fixed plus 900,000 in variables

The Barcelona club have almost come to an agreement with Glasgow Celtic for Marc Crosas transfer to the Scottish club. FC Barcelona will receive half a million euros fixed and 900,000 in variables depending on the players appearances, qualification for the Champions League and titles won.

On the other hand, FC Barcelona reserves 25% of the economic rights depending on a possible future transfer and an option to buy him back in 2009/10 for two million euros.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60590965
dat jasje
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:29:48 #166
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_60596384
Jezus hey, ga ff serieus werken stel clownen. Volgens mij kun je beter in La Masia trainen dan een showtje geven in Central Park. Lekkere voorbereiding weer.

Real weer makkelijk kampioen dit jaar, totaal geen spanning
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_60597568
Ach, zo zien ze nog eens wat van de wereld, Jojo.

Messi zal trouwens niet zo gek veel van China zien:
quote:
CAS stelt clubs in het gelijk

Diego, Lionel Messi en Rafinha kunnen hun koffers weer pakken. Barcelona, Schalke 04 en Werder Bremen hebben met succes beroep aangetekend bij sporttribunaal CAS in Lausanne tegen de deelname van het eerdergenoemde drietal aan de Olympische Spelen. De spelers moeten zich weer bij hun respectievelijke werkgevers melden. Klik De clubs hadden zich in Lausanne gemeld nadat het FIFA Players' Status Committee had bepaald dat alle clubs verplicht zijn voetballers tot 23 jaar af te staan voor nationale selecties die deelnemen aan de Olympische Spelen in Peking. .


[ Bericht 6% gewijzigd door venomsnake op 06-08-2008 14:13:22 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60598796
Schalke en Werder hebben hun verzoek ingetrokken aldus de NOS. Diego en Rafhina mogen gewoon uitkomen op de OS.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cyberia18 op 06-08-2008 13:20:38 ]
pi_60598849
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Messi gewoon de OS gaat spelen.
Aan de andere kant, het zou wel weer ENORM kut zijn als hij daar geblesseerd zou raken.
Wat dat betreft snap ik de clubs wel. Er zijn al genoeg interlands waar je je spelers moet afstaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60600331
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:29 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus hey, ga ff serieus werken stel clownen. Volgens mij kun je beter in La Masia trainen dan een showtje geven in Central Park. Lekkere voorbereiding weer.
Ik heb er ook geen goed oog in, al die commerciele toestanden
pi_60601363
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zijn hier ook beelden van? Kijk ik graag met alle plezier naar namelijk


of:

Klik!

[ Bericht 19% gewijzigd door venomsnake op 06-08-2008 15:23:01 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60602667
quote:


Thnx.
pi_60615370
Barcelona speelt zometeen tegen NY Red Bull.
Als je digitale tv hebt kun je de wedstrijd live zien, TVE zendt de wedstrijd uit.

Begint over 5 minuten.


Line-up

Valdes

Alves Marquez Puyol Abidal

Xavi Keita Iniesta

Hleb Eto'o Henry
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615462
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef venomsnake het volgende:
Barcelona speelt zometeen tegen NY Red Bull.
Als je digitale tv hebt kun je de wedstrijd live zien, TVE zendt de wedstrijd uit.

Begint over 5 minuten.


Line-up

Valdes

Alves Marquez Puyol Abidal

Xavi Keita Iniesta

Hleb Eto'o Henry
Bedankt voor de kijktip
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60615515

Geen dank.

Toch apart om midden in de nacht een wedstrijd te gaan bekijken.
Hopelijk een leuke pot met flink wat doelpunten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615552
Heb het ook maar aangezet, toch maar ff kijken
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60615701
Beetje slordige openingsfase
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615783
Buitenspel van Henry, 0-1 gaat niet door.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60615806
Altidore is toch een speler van Red Bull?

0-1 Xavi trouwens
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615816
Nu wel gol de Xavi
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60615827
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef venomsnake het volgende:
Altidore is toch een speler van Red Bull?
Was. Gaat naar Villarreal.

0-2 Eto'o
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60615828
Eto'o
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615847
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef WeebI het volgende:

[..]

Was. Gaat naar Villarreal.
Dat wist ik niet eens.
Interessante speler, ben benieuwd hoe hij het gaat doen daar.

Goede assist van Xavi trouwens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615916
0-3, gaat wel hard nu

Goal van Márquez
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60615918
Lekker doelpunt hoor. 0-3 Iniesta
edit
Ow, heeft Marquez hem nog aangeraakt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615945
Samuel

Op welk kanaalnummer kan ik TVE vinden? Heb UPC voor alle duidelijkheid.
pi_60615953
Haha, Henry op de paal en daarvoor al een 100% kans voor Eto'o
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Op welk kanaalnummer kan ik TVE vinden? Heb UPC voor alle duidelijkheid.
Geen idee, bij Ziggo staat ie op 631
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60615959
Nevermind. 814 dus.
pi_60615995
Valdez
pi_60615996
Valdes
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616000
1-3
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60616008
1-3 dus. Jezus wat een 1e klas grabbelaar blijft het toch

Boodschappenlijst:

- een Barcelona waardige keeper
pi_60616033
Dan hadden ze Gomes motten halen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616041
Wat een heerlijke bal van Henry.

Ik zeg het jullie: Henry en Eto'o is een droomkoppel
pi_60616053
Vooral die versnelling van Henry was indrukwekkend.
Heb ik een tijdje niet meer gezien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616088
Henry heeft toch bedankt voor het Frans elftal?

Zou een goede zaak zijn aangezien hij 32(?) is.
pi_60616129
Henry is nadrukkelijk aanwezig
pi_60616130
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Henry heeft toch bedankt voor het Frans elftal?
Volgens mij niet hoor.

Anyway, ik ga slapen. Dit is niet echt spannend en zonder Messi wordt het ook geen wereldspektakel. Jo.

wat een noobs daar bij NYRB
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60616146
Troesten Weebs..

Pech pech.. Op de paal.
Wel leuke aanval net.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616177
Eto'o!!
pi_60616179
Goooooooooooooooool Eto'o

2e helft zal Bojan er wel inkomen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616204
Dit, dit maakt Eto'o zo'n geweldige spits. Zo weinig ruimte, maar zo verschrikkelijk beweeglijk.

Zijn doelpunt tegen Valencia (2 seizoenen geleden meende ik me te herinneren) was nog zo'n prachtige voorbeeld.

Hleb dribbelt weer als vanouds goed.
pi_60616236
Hij oogt inderdaad weer behoorlijk in vorm. Hij is ook zo verschikkelijk snel.
Vorig seizoen was wat minder omdat hij terug kwam van een blessure, maar zelfs toen scoorde hij nog behoorlijk veel.

Henry speelt ook goed vandaag, ook Hleb en Xavi vallen op.
Alves begon wat ongelukkig aan de wedstrijd, maar speelt nu ook best aardig.
Jammer van die blunder van Valdes.

Hopen op een leuke 2e helft.
Zal wel wat gewisseld worden, ik veracht sowieso Bojan en Gudjohnsen.
Ook Yaya zal wel invallen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616319
Rust. Tijd om de tieten te laten rollen!
pi_60616338
Kan me niet voorstellen dat Eto'o nog weg mag. Gaat helemaal goed komen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60616434
En we beginnen zo aan de 2e helft.
pi_60616471
Bojan, Gudjohnsen en Yaya er dus in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616476
Waar komt die Pedro vandaan? Ook uit de jeugd?

Mexicaan?
pi_60616486
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60616506
.

Goede actie van Bojan, wel een erg moeilijke hoek.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616622
quote:
Het is al bijna half 3 dus mag ik
pi_60616660
Wéér Henry. Speelt lekker opvallend
pi_60616667
2-4.
pi_60616672
hmz.. Matig verdedigd van met name Abidal
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616849
Hey Punani!!!
pi_60616923
Die bolle met die voetbal op zijn kop
Red Bull Ultras..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60616981
Mooie wedstrijd?
pi_60616982
Ja ja er is nog leven in de brouwerij.
pi_60616992
GOAL
pi_60616999
5-2 Barca.
pi_60617014
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie wedstrijd?
Eerste helft was erg vermakelijk.
2e helft is iiets minder, maar er is ook veel gewisseld. Veel jonge spelers in het veld nu.
Opzich wel interessant, proberen zich allemaal te bewijzen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60617044
Wel mooi in geschoten door Cacares!
pi_60617063
Ja ja ik hoor je wel hoor meneer de commentator .

Pedro met de 6-2.
pi_60617073
Goede assist van Jeffren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60617074
Pedro!
pi_60617084
6-2 trouwens, wat een uitslag...

pi_60617093
hahaa dramatic cat
pi_60617103

Opslaan als..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60617188
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef venomsnake het volgende:

Opslaan als..
Geniaal.

Anyhow dat was het dan. Op naar de voorronde CL! Right?
pi_60617192
En afgelopen.
8 doelpunten gezien, en een hele leuke eerste helft... Kon minder.

quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geniaal.

Anyhow dat was het dan. Op naar de voorronde CL! Right?
.
Tegen Wisla Krakow.

Anyway, ik ga een poging tot slapen ondernemen.
Troesten allemaal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60617223
Messi erbij tijdens de voorronde dus dat komt goed, jammer dat ik Hleb gemist hleb.
pi_60617239
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
jammer dat ik Hleb gemist hleb.


Ik duik m'n nest maar in. Welterusten
pi_60617256
ik ook weltrusten!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 07:21:12 #234
148124 MFPascal
PeanutButterWolf
pi_60618505
Wisla Krakow (Pol) – Beitar Jerusalem (Isr) 5-0

Op naar Polen.

Ohja, en redelijke uitslag. Beetje jammer van die tegengoals...
Last.FM
Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
pi_60626144
quote:
Barcelona heeft Samuel Eto'o weer van de transferlijst verwijderd. Trainer Josep Guardiola is bijzonder te spreken over zijn instelling en zijn productiviteit. Zo scoorde de Kameroener woensdag tegen New York Red Bulls (2-6 winst) twee keer. Daarnaast is er op de transfermarkt geen beter alternatief voorhanden, zeker nu Emmanuel Adebayor zijn toekomst aan Arsenal zal gaan verbinden. (Diverse Spaanse media)
pi_60631885
Zou mooi zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60639290
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60667757
quote:
Het komt nooit goed met die Valdes

De Hleb - Eto'o goal

[ Bericht 6% gewijzigd door pinow op 08-08-2008 21:26:52 ]
pi_60678165
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef pinow het volgende:

[..]

Het komt nooit goed met die Valdes
Hehe, hij blijft die blunders maar maken he..
En toch ben fan..

Ze hadden natuurlijk Gomes moeten halen deze zomer.
Wilde graag vertrekken bij PSV, kans had je moeten grijpen.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60680509
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hehe, hij blijft die blunders maar maken he..
En toch ben fan..
Ik ben er absoluut geen fan van. Hij kan er natuurlijk ook niet aan doen dat hij in de basis staat
Maar met een waardige keeper had Barça, vooral europees, verder gestaan.

Als je dan kijkt wie Real onder lat heeft staan
pi_60727897


.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60733100
die foto
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60774137
quote:
Guardiola anuncia la continuidad de Eto’o

www.fcbarcelona.cat

Josep Guardiola ha explicado en la rueda de prensa previa al partido con el Wisla de Cracovia que Samuel Eto’o continuará como azulgrana esta temporada.

El técnico azulgrana ha anunciado que es una decisión tomada “por el deseo del jugador y por el mío propio”.

En breve les ofreceremos más información.
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60774835
Jammer
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60777324
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:33 schreef WeebI het volgende:
Jammer
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:51:32 #246
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_60777907
jippieeeee
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_60778337
Hoe zit het met Silva? Is Valencia bereid om mee te werken?
pi_60781240
Silva wil in ieder geval sowieso niet naar Engeland, dus Arsenal gaat het niet worden.

Zou hem ECHT graag zien (vandaag weer 2 goals tegen Vitesse overigens), maar dat heb ik vaker aangegeven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60781436
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Silva wil in ieder geval sowieso niet naar Engeland, dus Arsenal gaat het niet worden.
Daar ging ik ook niet vanuit.
pi_60784706
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe zit het met Silva? Is Valencia bereid om mee te werken?
Ze zijn met hem bezig. Met de speler zijn ze er al uit, maar met de club vooralsnog niet volgens Sport.es.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60812594
4-0 gewonnen van Wisla.
Genoten van de wedstrijd. 4 mooie doelpunten, en een goed combinerend Barcelona dat in een behoorlijk hoog tempo speelde. Zag er erg goed uit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60813072
Weg met die grote ego's. Het is tijd voor de jongere en veel gretiger lichting.

Pep snapt het
pi_60816328
Bedankt voor de links
Prima resultaat. Fris voetbal zo te zien
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60818241
Thanks voor de links Cyber.

Wedstrijd van gister geeft zeker vertrouwen.
Heb er enorm van genoten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60818459
Wie zijn er nu allemaal nieuw en wie zijn er vertrokken? En komt er nog iemand?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60818772
Vertokken zijn:
Oleguer Presas naar Ajax
Santiago Ezquerro naar Osasuna
Ronaldinho naar AC Milan
Deco naar Chelsea
Edmilson naar Villarreal
Giovani dos Santos naar Tottenham Hotspur
Gianluca Zambrotta naar AC Milan
Marc Crosas naar Celtic

Gekocht zijn:
Alexandr Hleb van Arsenal
Gerard Pique van Manchester United
Daniel Alves van Sevilla
Seydou Keita van Sevilla
Martin Caceres van Villarreal
Jose Manuel Pinto van Celta de Vigo

Ze zijn nog op zoek naar een aanvallende middenvelder die op rechts uit de voeten kan.
Maar het zou me niets verbazen als de selectie nu gewoon rond is.

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 14-08-2008 10:25:46 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60820575
Valencia weet fel begeerde Silva te behouden

Half Europa joeg op David Silva, maar Valencia is erin geslaagd de 22-jarige linkspoot langer aan zich te binden. Zijn contract is verlengd en verbeterd en loopt nu tot de zomer van 2013.

Silva maakte indruk op het EK en was een belangrijke speler bij de nieuwe Europese kampioen Spanje. Clubs als Manchester United en Barcelona zouden ver willen gaan om de Spanjaard in te lijven. Valencia spreekt tegen dat er concrete interesse is geweest.

'Er waren telkens geruchten, maar er is geen enkele aanbieding van club tot club geweest', legde vice-voorzitter Fernando Gómez uit. 'Wij hebben ook altijd ingezet om deze voetballer voor de club te behouden. En ook nu zullen we niet luisteren naar geïnteresseerde clubs.'

---

Helaas,
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_60826585
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:35 schreef venomsnake het volgende:
Vertokken zijn:
Oleguer Presas naar Ajax
Santiago Ezquerro naar Osasuna
Ronaldinho naar AC Milan
Deco naar Chelsea
Edmilson naar Villarreal
Giovani dos Santos naar Tottenham Hotspur
Gianluca Zambrotta naar AC Milan
Marc Crosas naar Celtic

Gekocht zijn:
Alexandr Hleb van Arsenal
Gerard Pique van Manchester United
Daniel Alves van Sevilla
Seydou Keita van Sevilla
Martin Caceres van Villarreal
Jose Manuel Pinto van Celta de Vigo

Ze zijn nog op zoek naar een aanvallende middenvelder die op rechts uit de voeten kan.
Maar het zou me niets verbazen als de selectie nu gewoon rond is.
Zo op het oog niet heel veel verbetering....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:02:25 #260
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60826623
Is Enric Valles Prat een beetje eredivisiemateriaal?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:07:51 #261
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60826741
Hleb is toch een aanvallende middenvelder die op links uit de voeten kan?

Ik blijf stiekem hopen op Arshavin
pi_60827470
Hleb heeft vorig seizoen vaak op links gespeeld ja. Deed ie meer dan prima.

Arshavin lijkt me toch niet haalbaar? Tenminste Barcelona wou niet verder gaan dan 15 miljoen. Bovendien lijkt Spurs de beste papieren te hebben aangezien Berbatov bijna zeker naar Manchester vertrekt.
pi_60859838
het zou me niets verbazen als ze alnog voor Arshavin gaan nu. Pep heeft vanmiddag op de persconferentie gezegd hem een zeer interessante speler te vinden. Bovendien las ik vanmorgen ergens dat de vraagprijs naar beneden is gegaan.. Ik zou het wel een mooie aankoop vinden, leuke avontuurlijke voetballer die ook nog eens van kinds af aan Barcelona fan is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60861792
Ik las het inderdaad.

Dus Barcelona, snel toeslaan voordat Spurs ( ) jullie te slim af is.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:12:51 #265
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60861836
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 17:29 schreef venomsnake het volgende:
het zou me niets verbazen als ze alnog voor Arshavin gaan nu. Pep heeft vanmiddag op de persconferentie gezegd hem een zeer interessante speler te vinden. Bovendien las ik vanmorgen ergens dat de vraagprijs naar beneden is gegaan.. Ik zou het wel een mooie aankoop vinden, leuke avontuurlijke voetballer die ook nog eens van kinds af aan Barcelona fan is.
Dat is precies wat ik zelf ook dacht
pi_60861954
Zo zie je maar hoe snel de zaken kunnen veranderen in een dag.
pi_60862026
Volgens Marca is Rodrigo Palacio van Boca ook een optie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60883769
Vanavond om 22.00 tegen Boca voor de Gamper .
Te zien op TVE.





[ Bericht 41% gewijzigd door venomsnake op 16-08-2008 19:04:01 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60884664
Messi, Messi, Messi... De beste voetballer ter wereld.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:16:34 #270
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_60884700
Zagen jullie ook dat die bal onder zijn lichaam lag bij die goal? En dan nog zo hard schieten... Respect
pi_60884791
Hier is die goal nog eens te zien..

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60886829
Messi held.

Wanneer begint de PD trouwens? En is er al wat meer duidelijkheid of het live te volgen is op Sport 1? Wordt er zo moedeloos van
pi_60887130
31/08/08 Athletic - Almería
31/08/08 Betis - Recreativo
31/08/08 Numancia - Barcelona
31/08/08 Valencia - Mallorca
31/08/08 Atlético - Málaga
31/08/08 Gijón - Getafe
31/08/08 Deportivo - Real Madrid
31/08/08 Espanyol - Valladolid
31/08/08 Racing - Sevilla
31/08/08 Osasuna - Villarreal
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_60887360


Thnx.
pi_60887481
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:

Wanneer begint de PD trouwens? En is er al wat meer duidelijkheid of het live te volgen is op Sport 1? Wordt er zo moedeloos van
Is nog allemaal erg onduidelijk inderdaad.
Zou mooi kut zijn als ze het niet meer zouden uitzenden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60887626
Opstelling Barcelona:
Pinto; Córcoles, Márquez, Piqué, Sylvinho; Touré, Busquets, Gudjohnsen; Hleb, Bojan y Henry

Opstelling Boca:
Caranta; Ibarra, Cáceres, Paletta, Roncaglia; Battaglia, Noir, Dátalo Gracián; Castromán y Palermo

Als je geen TVE kunt ontvangen, hier een stream:
http://nl.justin.tv/barcelonaec
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60887791
Speelt Barcelona nou thuis? Zo ja zijn deze beelden op Sport 1 daadwerkelijk dan live van hun spelers presentatie?
pi_60887798
Eto'o mag weg - hij start alleen maar in de basis.

Eto'o mag blijven - hij start vanaf de bank.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60887808
Ja dus.
pi_60887840
Goed dat sport1 het ook uitzendt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60887844
Op Sport 1 is de wedstrijd ook live te volgen Venom.

Lange leve origineel commentaar.

Siert de Vos
pi_60887863
Ik vind het juist altijd erg plezierig om naar Sierd De Vos te luisteren. Heeft altijd mooie verhalen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60887913
* Weebl kijkt mee naar de concurrent
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60887941
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:00 schreef WeebI het volgende:
* Weebl kijkt mee naar de concurrent
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60888101
Wanneer beginnen ze eigenlijk?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60888361
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:12 schreef WeebI het volgende:
Wanneer beginnen ze eigenlijk?
Nu
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60888369
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nu
Oh bedankt
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60888382
En meteen de arbitrage op de hand van Barça
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60888464
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:27 schreef WeebI het volgende:
En meteen de arbitrage op de hand van Barça


Fraaie shirtjes van Boca trouwens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60888767
Slecht van Palermo zeg
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60888816
Sowieso niet zo'n beste eerste helft..
Maar wel leuk om Córcoles en Busquets eens aan het werk te zien.
Verder vind ik Sylvinho een beetje tegenvallen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60888900
Sylvinho is altijd dramatisch..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60888937
Geel voor Córcoles, daar was hij een beetje te laat..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60888943
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:49 schreef venomsnake het volgende:

Maar wel leuk om Córcoles eens aan het werk te zien.
Lekker houthakken zeker
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60888978
oei
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60888985
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:55 schreef WeebI het volgende:

[..]

Lekker houthakken zeker
Hehe

Wat een pegel van Busquets
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889138
Supercup is morgen te zien op Sport1 Weebs..
begint om 22.00 volgens Sierd,
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889186
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:06 schreef venomsnake het volgende:
Supercup is morgen te zien op Sport1 Weebs..
begint om 22.00 volgens Sierd,
Ik heb geen Sport1
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_60889206
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:09 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik heb geen Sport1
O.. Ik dacht dat je dat inmiddels al had aangeschaft..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889212
Rust
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60889219
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')