abonnement Unibet Coolblue
pi_60203838
Achtergrond

Avatar map

Avatar: The Last Airbender vindt plaats in een fantasiewereld, die wordt bewoond door mensen en allerlei rare beesten. Het verhaal gaat over de Avatar, iemand die niet maar 1 element kan besturen, zoals gebruikelijk is, maar alle vier. De Avatar heeft de taak om de vrede in stand te houden of in tijd van oorlog de vrede te herstellen. Wanneer de Avatar sterft reïncarneert hij in een ongeboren baby, die geboren wordt in de volgende natie van de cyclus. De cyclus gaat van de Waterstam naar het Aarderijk, dan naar de Vuurnatie, vervolgens naar de Luchtnomaden en begtin daarna weer buh de Waterstam. Aangs voorganger, Avatar Roku, was dus een Avatar afkomstig van de Vuurnatie en diens voorganger, Avatar Kyoshi was een vrouwelijke Avatar van het Aarderijk.

Wanneer de Avatar is geboren en gevonden begint hij of zij met het leren van zijn of haar natuurlijke element. Hierna leert de Avatar de overige 3 elementen in de volgorde van de cyclus. Deze lopen parallel met de 4 seizoenen. Winter voor water, lente voor aarde, zomer voor vuur en herfst voor lucht. In het
geval van Aang, de tegenwoordige Avatar, moet hij eerst luchtsturen leren, dan water, dan aarde en vervolgens vuur. Duidelijk zal zijn dat water & vuur en aarde & lucht elkaars tegenpolen zijn. Om deze reden is het voor de Avatar heel moeilijk om het element te leren sturen welke het tegenovergestelde is van zijn of haar natuurlijke element dus voor Aang is dat dus aarde. Dit komt onder andere doordat elk element een tegenstrijdige vechtstijl en leersysteem heeft.

De Avatar heeft ook een superkracht in zich die bekend staat als de Avatar State (NL: Avatar Trance). Wanneer de Avatar in deze staat verkeert combineert alle kracht van de vorige Avatar incarnaties zich in 1 gigantische energie die tegen zijn vijanden gericht wordt. Hoewel de Avatar State ongekend krachtig is, is tijdens de Avatar State de Avatar ook het meest kwetsbaar. Als het de vijand lukt de Avatar te doden wanneer hij of zij in de Avatar State verkeert, zal de Avatar Geest sterven, de cyclus verbroken worden en de Avatar Geest zal niet herboren worden. De Avatar zal dan dus ophouden te bestaan. De Avatar Trance is een verdedigingssysteem en kan na mediteren (zoals gezien in aflevering 40) worden opgeroepen.

Door de eeuwen heen zijn er talloze incarnaties van de Avatar geweest, zoals Avatar Roku uit de Vuurnatie voor Aang, diens voorganger Avatar Kyoshi uit het Aarderijk, Avatar Kuruk van de Noordelijke Waterstam is de Avatar voor Kyoshi en Avatar Yangchen een Luchtnomaad (onbekend van welke tempel) was de Avatar voor Kuruk. Deze hebben de 4 naties altijd, min of meer, in balans gehouden. De Avatar is ook de brug tussen de Geestenwereld en de fysieke wereld (waar de serie zich voor het grootste gedeelte afspeelt). Door te mediteren kan de Avatar in de Geestenwereld terechtkomen en met geesten van vorige Avatars en andere geesten communiceren.

Het verhaal
Avatar is een animatieserie dat wordt uitgezonden door Nickelodeon in verschillende landen. In de Avatar wereld, zijn de mensen verdeeld in vier grote naties: de Noordelijke en Zuidelijke Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden, die leven/leefden in de Zuidelijke, Noordelijke, Oostelijke en Westelijke Luchttempels. In iedere natie is er een aantal mannen en vrouwen die het element waar hun natie toe behoort kunnen 'sturen'.

Bij elke natie hoort één van de vier elementen, water, vuur, aarde of lucht. Vroeger leefden de naties in vrede en werd de orde gehandhaafd door een Avatar. De Avatar is meester over alle vier de elementen. Wanneer een Avatar sterft wordt deze herboren in een andere natie volgens een vast patroon, namelijk water, aarde, vuur, lucht en weer terug naar water.

Het verhaal waarop deze serie gebaseerd is begint wanneer de Vuurnatie, onder leiding van Vuurheer Sozin de Luchtnomaden aanvalt, omdat daar de nieuwe Avatar wordt geboren. Het leger van de Vuurnatie valt de vredelievende maar sterke Luchtnomaden aan en roeit ze (vermoedelijk) allemaal uit. Door stom toeval weet de Avatar, een 12-jarige luchtstuurder genaamd Aang, echter de aanval te ontwijken. Helaas komt hij samen met zijn vliegende bizon, Appa, terecht in een vreselijke storm. Hij weet deze te overleven door in een speciale trance te gaan, genaamd de Avatar State (NL: Avatar Trance). Hij vriest zichzelf als het ware in en wordt pas 100 jaar later ontdekt op de Zuidpool door een 14-jarige waterstuurdster genaamd Katara en haar 16-jarige broer Sokka.

Personages met mogelijke spoilers

Aang (Stem VS: Zach Tyler Eisen)


Aang is de hoofdpersoon van de serie en ook de Avatar. Hij is eigenlijk 113 jaar, maar omdat hij 100 jaar lang in ijs heeft geleefd gedraagt hij zich als een 13-jarig kind en ziet hij er ook zo uit . Aang's taak is om de oorlog, die door de Vuurnatie is begonnen, te beëindigen en de balans tussen de vier naties weer te herstellen. Aang heeft een speels karakter en is zeer nieuwsgierig. In aflevering 29 ontdekken we ook dat hij het beste leert van een rustige aanpak met aanmoedigingen. Dit komt mede doordat hij een luchtmeester is, een vredelievend volk.

Katara (Stem VS: Mae Whitman)


Katara is een 15-jarige watermeester geboren op de Zuidpool. Ze is het zusje van Sokka, maar gedraagt zich vaak volwassener. Dit komt mede doordat haar moeder is gedood door de Vuurnatie en daardoor zich als een soort moeder ontfermt over Aang, Sokka en later Toph. Katara is een geweldige Watermeester en kan zeer destructief te werk gaan, zoals onder andere gezien is in aflevering 40. Katara leert Aang ook watersturen.

Sokka (Stem VS: Jack DeSena)


Sokka is een 16-jarige krijger van de Zuidelijke Waterstam. Hij heeft niet, zoals de meeste hoofdpersonages, een element dat hij kan sturen, maar is door zijn goede ideeën en sarcasme toch van grote waarde voor de groep. In seizoen 1 en 2 had hij als wapen een zwaard en een boomerang, maar in seizoen 3 heeft hij een echt zwaard gemaakt uit een meteoriet. In dezelfde aflevering heeft hij ook zijn vechtkunsten weten te verbeteren door middel van een zwaardmeester.

Toph (Stem VS: Jessie Flower)


Toph is een 13-jarige, blinde aardemeester die opgegroeid is in een rijke familie. Toph heeft een wat ruw karakter, zoals de meeste Aardemeesters en kan daardoor soms wat hard overkomen. Vanwege haar blindheid is ze geheim gehouden door haar ouders voor de rest van de wereld. Maar Toph, die dit niet zomaar accepteert, doet onder een schuilnaam (de Blind Bandit (NL: Blinde Bandiet)) mee aan wedstrijden voor Aardemeesters. Daar blijkt dat ze, ondanks haar blindheid, er heel erg goed in is. Toph ziet namelijk door middel van haar voeten, waarmee ze de vibraties in de grond voelt. Toph is ook de Aardemeester-lerares van Aang.

Zuko (Stem VS: Dante Basco)


Zuko is een 17-jarige prins van de Vuurnatie. Zuko's verschijning wordt gekenmerkt door het litteken op zijn linkeroog, dat hij heeft opgelopen na een gedwongen gevecht met zijn vader, Vuurheer Ozai. Hierna is hij verbannen van de Vuurnatie en de enige manier om zijn eer te herstellen is door de Avatar te vangen ofwel doden. In aflevering 40 denkt zijn zus Azula de Avatar te hebben gedood, maar zij zegt dat Zuko dit heeft gedaan. Hierdoor accepteert zijn vader hem weer als zoon en mag hij weer terugkomen naar de Vuurnatie. In werkelijkheid heeft Aang de aanval van Azula overleefd, zoals Zuko al weet. Zuko heeft een ingewikkeld karakter, wat wordt gekenmerkt door de problemen die hij heeft gehad met zijn vader, zijn zus, zijn oom en zijn verbanning.

Iroh (Stem VS: wijlen Mako in seizoen 1 en 2 en hierna Greg Baldwin)


Iroh is een voormalig generaal van de Vuurnatie en eigenlijk opvolger van de troon. Wanneer zijn zoon echter sterft in de oorlog, stopt hij met zijn taken als generaal en wil hij ook niet langer de opvolger van de troon zijn. Iroh ziet eruit als een wat dikkige oude man, maar is in werkelijkheid een van de grootste Vuurmeesters die er bestaan. Iroh houdt van de rustige dingen des levens zoals thee, Pai Sho en zingen, en komt daardoor voor als een zachtaardige man. Iroh heeft ervoor gekozen om zijn neef Zuko te vergezellen op zoek naar de Avatar en is een mentor voor Zuko en bijna iedereen die hij tegenkomt, inclusief Aang. In seizoen 3 is hij opgesloten door de Vuurnatie wegens verraad. In aflevering 44 zien we hem echter trainen om sterker te worden en zo te kunnen ontsnappen.

Azula (Stem VS: Grey DeLisle)



Azula is de 15-jarige prinses van de Vuurnatie, Zuko's zusje en het favoriete kind van de Vuurheer. Azula is een krachtige Vuurmeester en kan ook bliksem sturen, wat maar weinig Vuurmeesters kunnen. Ze is een wreed en egoistisch persoon. Ze kan ook blauw vuur sturen, wat veel warmer is dan normaal vuur.


Intro

Engels
Water. Earth. Fire. Air.

Long ago, the four nations lived together in harmony.
Then everything changed when the Fire Nation attacked.

Only the Avatar, master of all four elements, could stop them.
But when the world needed him most, he vanished.

A hundred years passed and my brother and I discovered the new Avatar,
an Airbender named Aang, and although his Airbending skills are great,
he still has a lot to learn before he's ready to save anyone.

But I believe Aang can save the world.

Nederlands
Water. Aarde. Vuur. Lucht.

Lang geleden leefden de 4 naties in vrede samen.
Maar alles veranderde toen de Vuurnatie aanviel.

Alleen de Avatar, meester van alle 4 de elementen kon hen stoppen.
Maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij.

Honderd jaar ging voorbij en mijn broer en ik vonden de nieuwe Avatar,
een luchtmeester genaamd Aang. Zijn Luchtstuur-techniek is geweldig,
maar hij moet nog veel leren voor dat hij anderen kan helpen.

Maar ik geloof dat Aang, de wereld kan redden.

Sites
- Avatar op de Nederlandse Wiki
- Avatar op de Engelse Wiki
- Lijst met alle episodes, inclusief beschrijving en rating
- Avatar fansite
- Avatar fansite
- Site met alle Avatar episodes, snel bijgewerkt
- Avatar wiki


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OP maken zonder FOK! wiki is a bitch!
Maar goed, waarschijnlijk het laaste deeltje. Heb even wat links die niet meer werkten aangepast.
Hoort de Firelord trouwens niet bij personages?
In elk geval ga ik nu de nieuwste epi kijken.
pi_60204399
Ik zie alleen de nieuwe ep nog niet online staan, iemand heeft hem al wel kunnen vinden?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60204436
Heb hem al
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60205825
Hij viel me een beetje tegen...
pi_60205878
Een Filler!!!!!

Ik vond hem dus ook nogal tegenvallen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_60207237
We hebben wel meer van dit soort afleveringen gehad. Wel jammer inderdaad.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:48:25 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_60207281
Echt saai die laatste ep.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_60207447
Zoals verwacht een filler en fanservice episode. Heb ontzettend zitten lachen iig
pi_60209296
ga 'm nu kijken
pi_60212707
ieder z'n eigen Zuko aflevering
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_60223686
Alle episodes zijn online

Tenminste, gaat het tot 3.21? In elk geval 4 nieuwe te kijken Sozin's comet!
pi_60225830
I'm sad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Chanty87 op 20-07-2008 15:41:06 ]
pi_60226438
Ik ga nu kijken spannend....
pi_60227717
Jeetje wat leuk
pi_60228166
Net gezien was is het toch leuk Jammer dat het over is dat wel. Is toch een klein deel van mijn leven geweest
pi_60230617
Nu de laatste aflevering kijken.
De vorige eindigde niet zo goed...ik hoop.....voor...
pi_60230913
ik ben ze nu vanaf 316 aan het downen eindelijk weer een goede dosis avatar
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_60231007
Wauw Ze konden gewoon niet beter.

Wel jammer dat het nu voorbij is...
pi_60231311
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw Ze konden gewoon niet beter.

Wel jammer dat het nu voorbij is...
Snikjes
pi_60231467
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:15 schreef Chanty87 het volgende:
I'm sad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60231924
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60232890
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60234329
mooi einde , mooi verhaal het geheel
zo mogen er wel meer komen imho..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_60235349
komt er seizoen 4
pi_60236737
quote:
Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef Originele_Naam het volgende:
komt er seizoen 4
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_60251924
Mooi verhaal, mooie serie. Jammer dat het alweer voorbij is ;___;
pi_60252602
Idd, vond dit toch wel (ook vooral door de soundtrack!!!!!!!) de beste animatieserie ooit.

Perfect gewoon, ik vond het ook een waardig einde. Al begin ik me nu af te vragen waarom het niet uitgesmeerd was naar een 4de seizoen.

We hebben bij elkaar 10 minuten de avatar gezien op volledige sterkte. Werkelijk waar ook prachtig om te zien maar ik had leiver gezien dat in seizoen 4 veel gevechten kwamen.

Vond het ff lijken op dragonballZ .

Maar helaas, het is afgelopen. Ben benieuwd wanneer nu de volgende serie opstart.
pi_60264579
Training Voor Power!

Misschien dat we nog een vierde seizoen krijgen, wie weet,...
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:23:07 #29
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_60265408
Ik vond het een tof einde. Jammer dat het nu afgelopen is !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_60285680
Jammer dat het afgelopen is inderdaad, maar een erg leuke serie om te kijken.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:38:54 #31
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_60298354
Helaas afgelopen.. maar gelukkig word het niet 25232#### seizoenen lang uitgemolken.

Ik vond het een goede afsluiting, in spanning zitten kijken!

Er komen nu 3 minifilms (heb ik begrepen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 jaar gevolgd en nu THE END...
Klap eens in je handjes.
pi_60307274
Ze mogen van mij met hezelfde team zo verder om weer iets geandioos op te zetten.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 27 juli 2008 @ 18:27:47 #33
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_60381426
Van mij mogen ze zo nog een boek maken, ze hebben immers Air nog niet gehad, waarin alle airbenders weer tot leven komen en Momo en Appa heel veel vriendjes vinden.
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_60382831
ik wil een toph spin off.. 10 jaar after de avatar geplaatst.. en dan evil versie... king Boomie is nog gekker geworden en gaat samen spannen met de dai li die vermoorden hem en de rest van de white lotus gang...
de avatar club is uitelkaar gevallen, earth kingdom is evil geworden .. toph woont midden in het bos als kluizenares nadat ze verbannen is uit het earth kingdom en is de laatste hoop om de wereld te redden als aang mysterieus verdwenen is.. azula wordt bevrijd door een freaky firecult die haar als de echte firelord zien.. een nieuwe groep airbenders staan op om de balans te herstellen maar zijn niet allemaal goed aardig...
Kitara heeft geheugen verlies opgelopen bij aangs verdwijning en is hertrouwd met een fire bender.. die weer lid is van die firecult die azula bevrijd heeft.. zuko is ook kwijt nadat ie opzoek ging naar zijn moeder en de firenation heeft zo goed als geen leider en staat ook op instorten.. en de waternation is ook verspreid over de wereld omdat de poolkappen gesmolten zijn door global warming..

zou leuk zijn
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_60382889
Sweet dreams....
pi_60383068
Volgens imdb komt er in 2010 de live action film uit. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Ik hoop dat het niet te nep gaat uitzien.
pi_60414494
AAAAHHHHH

Ik kom er nu pas achter dat het vorige topic dicht is en dat alles al uit is!!! (stomme vakantie!)

Ik lees hier een aantal berichten over het einde, is het dan echt afgelopen
Na me werk maar snel ff kijken!!
pi_60429838
WHOOO!!!
Dat was genieten!!!
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:41:01 #39
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60453471
In de week dat de finale eindelijk uit kwam, ging ik op vakantie.. dus heb pas net de ontknoping gedownload
ik heb 316 - 317 net gekeken, zometeen of morgen Sozin's Comet kijken, ben erg benieuwd..
nu nog maar even een tvp dus..
pi_60469863
Random forum:
quote:
It has already been confirmed by bryke that THERE WILL BE NO BOOK 4. Michael Dante DiMartino and Bryan Konietzko (The Creators) have also confirmed that a new series of Avatar, focusing on another incarnation of the character, is in the process of being made.
Zou het waar zijn?
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  donderdag 31 juli 2008 @ 16:55:48 #41
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_60470037
Net de finale gekeken, wat een einde.. maar stiekem toch jammer dat het nu klaar is..
Die muziek tijdens het gevecht tussen Azula en Zuko is echt legendarisch! (gevecht zelf ook trouwens)
Helden zijn het!
pi_60470282
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Ge4ce het volgende:
Random forum:
[..]

Zou het waar zijn?
Avatar: The last firebender/waterbender/earthbender?
pi_60471224
Avatar: The Legend Of [insert name here]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_60489277
Oh ik heb het even gemist.. ik loop ietsjes achter. Even bijkijken, tvp dus .
pi_60505719
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 16:48 schreef Ge4ce het volgende:
Random forum:
[..]

Zou het waar zijn?
Het klinkt logisch, waar zou Aang de wereld nu nog van moeten redden? Of Zuko moet weer gek worden, maar dat lijkt me sterk.
Gewoon ff lkkr 100 jaar weer vrede en dan komt er weer een bad-guy.
Of wat ook leuk zou kunnen zijn een Avatar die voor Aang was!
pi_60505765
In elk geval moet er niet meer een serie komen met de huidige personages. Ik vind het mooi afgerond zo.
En een Zuko die weer doordraaid... God no. Maar ik kan me niet voorstellen dat er leukere personages zijn dan deze.
pi_60505929
Al zie ik deze keer wel graag een Avatar van de Fire Nation
Jullie nog voorkeuren?
pi_60508983
Woeii net de laatste afleveringen gezien, geweldige serie (behalve het zoetsappige einde, bleeerghhh )
pi_60512777
Net alles bekeken.

Beetje in shock dat het nu is afgelopen .

* Rumille moet getroost worden.
pi_60513503
We feel what you feel...
pi_60542493
Oh, mhy, ghod.



wtf.

Book 4?
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_60543680
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 05:18 schreef Ge4ce het volgende:
Oh, mhy, ghod.



wtf.

Book 4?
Leuk hoe ze dat met die fanart in elkaar hebben gezet. Maar nee, er komt geen book 4. Althans dat blijkt hier niet uit, dit was gewoon voor de gein en voor de diehard fans. Het publiek werd helemaal gek!
pi_60549245
Alleen een beetje jammer dat ze gewoon zonder toestemming die fanart gebruikten...
pi_61127336
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:38 schreef Knoflook het volgende:
Helaas afgelopen.. maar gelukkig word het niet 25232#### seizoenen lang uitgemolken.

Ik vond het een goede afsluiting, in spanning zitten kijken!

Er komen nu 3 minifilms (heb ik begrepen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 jaar gevolgd en nu THE END...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht. The end .
  donderdag 11 september 2008 @ 14:34:25 #55
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_61550575
Is het trouwens bekend wanneer de complete dvd set van Book 2 voor onze regio (regio 2) verschijnt, want ze naar Book 2, vol 1 gestopt met het uitbrengen met deze regio code. Book 2 compleet is vandaag een jaar geleden verschenen in Amerika, kan ik er dan van uitgaan dat deze nooit uit zal komen..

Over een paar dagen (16 september) verschijnt trouwens de laatste dvd box (Book 3 compleet)..
linkje naar Amazon

cover:
pi_61717462
Komt er ook nog een hele serie bevattende box? Of kan ik gewoon beter book 1,2 en 3 apart kopen?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_62489978
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_62499179
Er zouden toch specials komen? Van Zuko en zijn moeder?
pi_62693608
Voorjaar pas ofzo...
pi_62805890
Waarom begint dit ineens in de ochtend, ik stond altijd zo mooi op met Spongebob om 7:45.
pi_63650741
Komt er nog een Seizoen 4 ? (boek 4)
pi_63650886
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:12 schreef _AntiiKill het volgende:
Komt er nog een Seizoen 4 ? (boek 4)
pi_63651102
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef Rumille het volgende:

[..]


ah vind het heel jammer
er zou toch wel een Film komen ofzo iets?

The Last Airbender
is dat waar?
pi_64000897
Paar weken terug toen ik in NL was dit voor het eerst gezien tijdens een marathon op Nickelodeon. Daarna meteen alle 3 de seizoenen in het Engels gedownload. Kwalitatief goeie serie. Heb er van genoten.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 14 december 2008 @ 12:02:49 #66
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64003039
M. Night Shyamalan heeft de hoofdrolspelers gevonden voor zijn volgende project, The Last Airbender. Die film, gebaseerd op de populaire Avatar-tekenfilmreeks van Nickelodeon, zal naar verwachting in juli 2010 in première gaan. Mogelijk wordt het het eerste deel van een trilogie.

Voor de hoofdrollen heeft Shyamalan voornamelijk jonge, onbekende acteurs aangetrokken. De rol van Aang, de held van de serie, heeft hij gegeven aan Noah Ringer, een jonge karatester zonder filmervaring die hij heeft ontdekt in Texas. Andere acteurs die een hoofdrol in de serie hebben gekregen, zijn Jackson Rathbone (Twilight) als Aangs beste vriend Sokka, Nicola Peltz als zijn zus Katara en popzanger Jesse McCartney als de slechte Prins Zuko.

© FilmTotaal 2008

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=12611
Klap eens in je handjes.
pi_64003203
quote:
Op zondag 14 december 2008 04:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Paar weken terug toen ik in NL was dit voor het eerst gezien tijdens een marathon op Nickelodeon. Daarna meteen alle 3 de seizoenen in het Engels gedownload. Kwalitatief goeie serie. Heb er van genoten.


En zon real life film Altijd gewaagd, zie je ook bij die DBZ film.
pi_64004583
quote:
en popzanger Jesse McCartney als de slechte Prins Zuko.


Dat wordt dus zoiets:
pi_64004752
Die real-life film hoeft van mij echt niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64004784
Ook een beetje jammer dat ze allemaal blanke acteurs hebben gekozen...

Hoewel de acteurs voor Katara en Sokka wel op de characters lijken...

[ Bericht 36% gewijzigd door RSH11 op 14-12-2008 13:43:16 ]
pi_64004823
voor mij ook niet

maar ik moet zeggen het heeft wel een leuk verhaal.
alleen die uitzendtijd 17.30 dan ben j e toch niet thuis of zit j e met bezoek enzo.
erg vaak zien doe ik het niet....jammer......
pi_64004854
Punt met die real-life film is dat het hele verhaal dan in 2 uurtjes gepropt wordt. En bovendien, waar heb je die film voor nodig als het verhaal al in de tekenfilm zit.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64006986
quote:
Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Punt met die real-life film is dat het hele verhaal dan in 2 uurtjes gepropt wordt. En bovendien, waar heb je die film voor nodig als het verhaal al in de tekenfilm zit.
Eens! Maak er dan op zijn minst een coole serie van of iets, hoewel dat ook voor mij weer niet hoeft.

Ik vind het heus niet erg dat ze van een goede animatie serie een real life film maken, maar dan moeten ze naar mijn idee niet het verhaal gaan volgen. En er geheel een eigen versie en twist aan geven, en dat dan ook duidelijk gezegd en vertoond.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  zondag 14 december 2008 @ 23:06:20 #74
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64018635
word waarschijnlijk ook n trilogie...
Klap eens in je handjes.
pi_64167506
Net het einde gezien Helden serie.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67914848
KICCCCCK

Er is een fanproject aan de gang: een gedeeltelijke remake van de finale. En blijkbaar hebben de Zutarians Dante Basco himself gestrikt om de stem van Zuko in te spreken BANGARAAANG

Bronnn
pi_67939659
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:06 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Eens! Maak er dan op zijn minst een coole serie van of iets, hoewel dat ook voor mij weer niet hoeft.

Ik vind het heus niet erg dat ze van een goede animatie serie een real life film maken, maar dan moeten ze naar mijn idee niet het verhaal gaan volgen. En er geheel een eigen versie en twist aan geven, en dat dan ook duidelijk gezegd en vertoond.
De real life versie wordt de volgende Dragonball.......wat een drama
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:56:03 #78
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_70286400
Eerste trailer !!! http://www.traileraddict.(...)ender/teaser-trailer
Hoop dat hij niet verneukt gaat worden, maar ziet er verbazingwekkend goed uit!
Klap eens in je handjes.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 12:59:00 #79
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_70286488
Klap eens in je handjes.
pi_70289693
Hmmm het ziet er beter uit dan ik had verwacht maar ben bang dat hij zoals zo veel live action films erg tegen zal vallen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  dinsdag 23 juni 2009 @ 14:39:55 #81
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_70289828
Godverdomme...

Kijk toch eens langer dan je neus lang is
probeer al dagen mijn topic onder de aandacht te brengen, wordt er vrolijk verder geluld in het nickelodeon topic!

Hier! Shyamalan presents: The Last Airbender
pi_70294543
Oh hey, een kick.
Ik zal ook even in dat andere topic kijken.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:57:35 #83
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_84698139
Na lange tijd heeft deze serie ook mijn hart weten te veroveren. Toen na 2005 de avond- en nachtprogrammering van Nickelodeon kwamen te vervallen, keek ik de zender helemaal niet meer. Ik hoorde wel veel over Avatar, maar ik had niet zoveel meer met al die nieuwe series.

Maar vorig weekend zag ik een paar afleveringen van Avatar tijdens het zappen en ik was erg geboeid. Het zag er allemaal zo goed uit. Ik heb meteen de dvd boxen besteld en alles bekeken.

Ik vind het echt een prachtige serie. Schitterend verhaal, mooi getekend, sterke personages en een zeer aangename Nederlandse nasynchronisatie. Ik had niet gedacht dat er tussen al die troep van vandaag de dag nog zo'n goede serie zou zitten. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:33:16 #84
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_84700723
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_84701222
Tof. Ga het zeker kijken, alhoewel ik characters als Sokka en Toph wel ga missen.
pi_84701385
Wordt wellicht een mini-serie van 12 afleveringen. Dat zou wel jammer zijn.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 13:38:12 #87
318507 Jester65
Stay frosty
pi_96791321
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2010 11:57 schreef Frey het volgende:
Na lange tijd heeft deze serie ook mijn hart weten te veroveren. Toen na 2005 de avond- en nachtprogrammering van Nickelodeon kwamen te vervallen, keek ik de zender helemaal niet meer. Ik hoorde wel veel over Avatar, maar ik had niet zoveel meer met al die nieuwe series.

Maar vorig weekend zag ik een paar afleveringen van Avatar tijdens het zappen en ik was erg geboeid. Het zag er allemaal zo goed uit. Ik heb meteen de dvd boxen besteld en alles bekeken.

Ik vind het echt een prachtige serie. Schitterend verhaal, mooi getekend, sterke personages en een zeer aangename Nederlandse nasynchronisatie. Ik had niet gedacht dat er tussen al die troep van vandaag de dag nog zo'n goede serie zou zitten. _O_
Inderdaad, in de afgelopen jaren heb ik al meerdere keren met de kinderen af en toe een stuk meegekeken, maar langzamerhand heeft de serie me te pakken gekregen. Erg mooi, zeker in verhouding met veel van de troep die je verder tegenkomt op Nickelodeon en (vooral) Disney XD. Dit weekend trouwens avatarweekend op Nickelodeon.
pi_96795678
Volgend jaar het vervolg. :+
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_96795906
Even tussendoor, volgensmij is dit weekend Avatar-weekend op nickelodeon :)
pi_96796550
Die film was zoooo slecht. :')

Vervolg? Op de serie? Vetjes.
pi_96829079
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:47:03 #92
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_96848072
Fuck yeah!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 15 mei 2011 @ 17:49:39 #93
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96848157
wat een toffe serie is het toch
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_96849635
Wel jammer dat het met nieuwe personages is, maar was te verwachten.

Heb er zin in.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:34:15 #95
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_96849701
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel jammer dat het met nieuwe personages is, maar was te verwachten.

Heb er zin in.
Lijkt me wel tof eigenlijk! Even een hele nieuwe insteek.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_96849788
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Lijkt me wel tof eigenlijk! Even een hele nieuwe insteek.
Ja, wie weet. Vrouwelijke avatar is ook wel geinig.

Ze lijkt wel iets op Katara.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:49:31 #97
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96850310
Jammer dat Katara en Zuko geen relatie hebben gekregen ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_109489010
Waarom is het hier zo stil? Korra wordt vanaf 14 april uitgezonden en de eerste 2 afleveringen zijn al te zien!

En ze zijn episch :o :D *O* _O_ O+

› › Korranation.com (alleen wel US only dus je zult naar alternatieven moeten zoeken of eh, iets uit moeten vogelen ;))
pi_109499200
Wist ik niet, dankje voor de update. :o
pi_109507334
quote:
11s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:30 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom is het hier zo stil? Korra wordt vanaf 14 april uitgezonden en de eerste 2 afleveringen zijn al te zien!

En ze zijn episch :o :D *O* _O_ O+

› › Korranation.com (alleen wel US only dus je zult naar alternatieven moeten zoeken of eh, iets uit moeten vogelen ;))
Er blijkt al een 720p bron te zijn die heel erg vermakelijk is. Thanks voor de tip!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_109553494
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 21:25 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Er blijkt al een 720p bron te zijn die heel erg vermakelijk is. Thanks voor de tip!
En dat kijkt een stuk leuker weg dan de andere versie(s) heb ik zojuist ondervonden.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_109556933
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

En dat kijkt een stuk leuker weg dan de andere versie(s) heb ik zojuist ondervonden.
:Y , veel beter! Komt tenminste de tekenstijl weer tot leven die we van Aang kennen.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_109569440
2 leuke afleveringen ja. Ik mis alleen Sokka ;(
pi_109572464
Ik moest wel lachen om dat stukje in de 1e aflevering dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109732984
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:47 schreef Rumille het volgende:
Ik moest wel lachen om dat stukje in de 1e aflevering dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik nu net. Best een kutstreek. :P Misschien komt het later nog.
pi_109733580
Legend of Korra is inderdaad leuk! Niet als de eerste serie, maar wel vermakelijk.
pi_109734027
Leuke eerste 2 afleveringen.
Ik mis nog wel een beetje de humor van Sokka, maar deze setting is wel nieuw en verfrissend.
pi_109735351
_O_ dank jullie, zonder dit topic had ik tot 16 april gewacht met zoeken.

Sokka was in het begin van de Legende van Aang niet eens zo heel grappig. Dat begon pas echt in seizoen twee.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_109738082
En niet te vergeten dat er ook al een tweede seizoen komt. :P
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_109746213
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:45 schreef Ge4ce het volgende:
En niet te vergeten dat er ook al een tweede seizoen komt. :P
Beter. Ik heb een TT change aangevraagd, want dit is niet recent meer. Eigenlijk mag de OP ook wel vernieuwd maar die kan ik niet meer wijzigen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:43:55 #111
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_110121627
De serie richt op Korra, een tiener en de huidige incarnatie van de Avatar, die volgens de voorzitter van Nickelodeon een "driftig, onafhankelijk, en ready to take on the world" type is. Ze heeft de elementen water, aarde en vuur al onder de knie, maar moet luchtsturen nog aanleren. Het personage is gedeeltelijk geïnspireerd door Avatar Kyoshi uit de originele serie.

Om herhaling van Aangs avonturen te vermijden, besloten de makers een nieuwe stad genaamd Republic City te introduceren waar het gehele verhaal zich af zal spelen. De stad is gemodelleerd naar het Sjanghai, Hong Kong, Manhattan, New York en Vancouver van de jaren '20 en '30.

In de show zal Korra het luchtsturen leren van Meester Tenzin: de zoon van Aang en Katara. Tevens krijgt ze te maken met mensen die het sturen van de elementen willen verbieden, namelijk de Equalisten. Jeremy Zuckerman, componist van de originele serie, heeft ook bevestigd dat hij terug zal komen om de nieuwe serie weer te componeren.

De United Republic of Nations is een samenvoeging van de oude Vuurnatie Koloniën, deze zijn door Aang en Zuko samengevoegd. De hoofdstad van dit land is Republic City

http://www.watchcartoonon(...)a-season-1-episode-1

EINDELIJK
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_110121737
Eindelijk is het zover. _O_

Ik kan niet wachten tot deze serie in Nederland komt.
pi_110122113
Krijgt die rotfilm een vervolg? -O-
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 10 april 2012 @ 01:03:21 #114
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110122207
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Krijgt die rotfilm een vervolg? -O-
't is niet de film, maar de cartoon waarop de film gebaseerd was.
ik stond altijd trouw om 7:25 op om dat te kijken voor ik naar school ging.(basisschool) :7
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  dinsdag 10 april 2012 @ 01:47:12 #115
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_110123261
episode 1 en 2 staan inmiddels op het internet. Over een week komt 3 uit
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_110123443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 00:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Krijgt die rotfilm een vervolg? -O-
Ja wordt een trilogy
standaarddrinker
  dinsdag 10 april 2012 @ 02:11:39 #117
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_110123584
De serie is zoiezo beter dan de film
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
  woensdag 11 april 2012 @ 04:29:35 #118
355882 maturon
wannabe turkie
pi_110168894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 02:11 schreef Neerio het volgende:
De serie is zoiezo beter dan de film
Sowieso! :P

BTW Helemaal tegek!
  woensdag 11 april 2012 @ 04:31:13 #119
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_110168896
Ik keek die serie ook wel eens zo nu en dan als er echt geen kloot op TV was.
Betrapte mij er wel op dat ik daarna vaak niet verder zapte :@
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 april 2012 @ 04:48:55 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110168907
Dat was toch het amerikaanse antwoord op de japanse anime?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 11 april 2012 @ 06:11:37 #121
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_110168997
Mwah , het is gewoon een cartoon met een steengoed verhaal , ontwikkeling van de hoofdpersoon enz
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
  zondag 15 april 2012 @ 11:53:43 #122
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110344539
Ep 1 en 2 waren zeker leuk.
  zondag 15 april 2012 @ 15:12:44 #123
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_110351331
Avatar: The last airbender was echt verrassend goed! Ben benieuwd wat dit gaat worden !
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_110440661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 01:47 schreef Neerio het volgende:
episode 1 en 2 staan inmiddels op het internet. Over een week komt 3 uit
Dus ik kijken vandaag, is 'ie nog niet uit. -O-

Zaterdag 21 april pas, afgelopen weekend was de premiere op tv.
  zondag 22 april 2012 @ 19:18:46 #125
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_110642509
Waren een leuke eerste drie afleveringen!!
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  zondag 22 april 2012 @ 19:31:42 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110643073
Gaaf!
Heb genoten van avatar dus hier ga ik ook van genieten *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_110650543
Leuke episode! Leuk verhaallijn hebben ze opgezet in 3 afleveringen.
  zondag 22 april 2012 @ 21:40:23 #128
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_110650745
Gaat dit over die vette 3Dfilm of over die Japanse kinderfilmpjes?
Ik ga naar huis.
  zondag 22 april 2012 @ 21:48:53 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110651352
quote:
5s.gif Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef nietzman het volgende:
Gaat dit over die vette 3Dfilm of over die Japanse kinderfilmpjes?
Het gaat over de Amerikaanse tekenfilmserie.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 22 april 2012 @ 22:02:03 #130
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_110652174
Oh een soort van Family Guy?
Ik ga naar huis.
  zondag 22 april 2012 @ 22:12:17 #131
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_110652869
quote:
5s.gif Op zondag 22 april 2012 22:02 schreef nietzman het volgende:
Oh een soort van Family Guy?
Ja een soort Family Guy.......

Edit: Ik zie nu dat de gegeven link dit idee inderdaad zou kunnen geven.
Deze link geeft naar mijn mening een betere impressie.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  maandag 23 april 2012 @ 12:57:17 #132
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110670746
ik vond die grap over Zuko's moeder erg grappig.
pi_110702242
Ep 1 en 2 zijn veelbelovend ademen echt dezelfde sfeer!
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_110719238
Aflevering 3 is nu downloadable.
pi_110719400
Aflevering 3 is nu te bekijken. :)
pi_110719425
Topic is dubbel trouwens: Avatar op Nickelodeon #4 The legend of Korra

Alleen is die OP nog niet aangepast.
pi_110723721
Goeie aflevering. 't is wel een stukje donkerder en volwassener dan ATLA.
pi_110724703
SPOILER: aflevering 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110724866
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: aflevering 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is nou eigenlijk de planning voor LoK? Meerdere seizoenen? Mini-serie?
pi_110725104
De preview van aflevering 4 ziet er ook goed uit.
pi_110725503
Wie is dit nou eigenlijk?:

pi_110726525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:16 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wie is dit nou eigenlijk?:

[ afbeelding ]
Zoon van Aang en Katara!

En tevens mentor van Korra.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:22:38 #143
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_110728622
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: aflevering 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110729025
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zoon van Aang en Katara!

En tevens mentor van Korra.
Aah dan is dat ook weer duidelijk. Eerste 3 aflevering zijn goed bevallen en ben zeker benieuwd naar hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:04:11 #145
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110732889
De serie heeft een leuke like-able hoofdpersonage :D ben heel erg benieuwd wat er nog gebeuren gaat, ik ga het in ieder geval zeker volgen!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110734684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Rumille het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk de planning voor LoK? Meerdere seizoenen? Mini-serie?
"The Legend of Korra is currently set to run for a total of 26 episodes, consisting of two seasons of 12 and 14 episodes respectively."
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_110800321
Korra is meer Sokka met haar sarcasme en gezichten.

Mako (vernoemd naar Iroh's overleden stemacteur Mako Iwamatsu) is meer Zuko maar dan minder emo.

Bolin is gebaseerd op prototype van Toph.

En die ene scene waar Katara twee aardsturingsleerlingen afranselt voor informatie over de blinde bandiet en daarna (of was dat Sokka?) watertribe fluistert en poseert als een gangsta, krijgt geheel nieuwe implicaties door de opkomst van de sturingsmaffia.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 26 april 2012 @ 17:56:38 #148
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  donderdag 26 april 2012 @ 18:08:29 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110823963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:22 schreef hexje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110824049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sukkelige broer vind ik een beetje kinderlijk zoals Aang. :P
  donderdag 26 april 2012 @ 18:15:52 #151
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110824258
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sukkelige broer vind ik een beetje kinderlijk zoals Aang. :P
naief vooral
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 26 april 2012 @ 19:24:29 #152
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110827274
Eps 3 gezien en ik vind de sfeer anders. Meer volwassen. En dat is geen negatief commentaar mocht iemand dat denken ;)

Bevalt me erg goed deze serie *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_110827367
Ik denk niet dat Bolin naïef is. Korra wel. Maar Bolin heeft jaren op straat geleefd; hoe aimabel hij ook is het zou me verbazen als dat hem niet --gedeeltelijk-- gevormd heeft.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 29 april 2012 @ 11:37:09 #154
133369 Jivis
Critikut
pi_110923878
Het is erg jammer dat het zich nog maar in één stad afspeelt ;(. Bij Avatar was het juist tof dat ze de hele wereld afreisden.
Amen.
  zondag 29 april 2012 @ 11:38:41 #155
133369 Jivis
Critikut
pi_110923912
En het is wat ongeloofwaardig dat de wereld zich in zo'n korte tijd heeft ontwikkeld van quasi-middeleeuws tot jaren 20/30-achtige maatschappij :').
Amen.
pi_110930000
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 11:38 schreef Jivis het volgende:
En het is wat ongeloofwaardig dat de wereld zich in zo'n korte tijd heeft ontwikkeld van quasi-middeleeuws tot jaren 20/30-achtige maatschappij :').
De vuurnatie zat kwa techniek in de 1850's met stoomschepen en zelf zeppelins
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 29 april 2012 @ 15:30:23 #157
133369 Jivis
Critikut
pi_110931844
quote:
7s.gif Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef switchboy het volgende:

[..]

De vuurnatie zat kwa techniek in de 1850's met stoomschepen en zelf zeppelins
Hmmm, da's waar ja. Maar ik vind wel dat de wereld ineens van een ouderwetse, Japanse vibe naar een moderne, Amerikaanse 20/30's sfeer is gegaan. Wat best jammer is, want dat is wat minder origineel.
Amen.
  zondag 29 april 2012 @ 16:30:29 #158
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110934208
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 11:38 schreef Jivis het volgende:
En het is wat ongeloofwaardig dat de wereld zich in zo'n korte tijd heeft ontwikkeld van quasi-middeleeuws tot jaren 20/30-achtige maatschappij :').
De industriële revolutie is irrealistisch.

quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 15:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hmmm, da's waar ja. Maar ik vind wel dat de wereld ineens van een ouderwetse, Japanse vibe naar een moderne, Amerikaanse 20/30's sfeer is gegaan. Wat best jammer is, want dat is wat minder origineel.
Rurale dorpjes zijn origineler dan grote metropolen.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 29 april 2012 @ 16:30:46 #159
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110934221
Mijn enige kritiekpuntje op de LoK is dat de Jazz-achtige achtergrondmuziek vaak helemaal niet bij de gebeurtenissen past.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_110936965
Geweldige serie, episode 3 was erg spannend ^O^ _O_
  zondag 29 april 2012 @ 18:01:55 #161
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_110937235
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 16:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn enige kritiekpuntje op de LoK is dat de Jazz-achtige achtergrondmuziek vaak helemaal niet bij de gebeurtenissen past.
Volledig mee eens. Het stoorde me in eps 4 mateloos.

Ik vind die ijsbeer trouwens wel een aardige vervanger.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 29 april 2012 @ 18:18:20 #162
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110937750
Ijsbeerhond hybrides zijn koeler dan zespotigevliegendebizons!
“An interesting thing is a good thing.”
pi_110939390
Vond aflevering 4 wat minder. Chi blocking zou niet illegaal moeten zijn om te oefenen...eigenlijk. En toch werden die lui stevig aangepakt door de Task Force.
  zondag 29 april 2012 @ 19:17:17 #164
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_110939673
Aflevering 4 was... minder luchtig. Korra's angst en Mako's meisje was allebei minder leuk om naar te kijken.

En ik vond het wel duidelijk dat ze niet aan het trainen waren in Chi-blokken voor de sport. Ik bedoel waarom zijn er anders van de agenten van Amon en een grote poster van Amons vooraanzicht.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 1 mei 2012 @ 19:18:14 #165
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_111007017
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_111007655
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond aflevering 4 wat minder. Chi blocking zou niet illegaal moeten zijn om te oefenen...eigenlijk. En toch werden die lui stevig aangepakt door de Task Force.
Spoiler dit. :'(
Ik wil het nog niet kijken.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 20:33:31 #167
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111011059
quote:
14s.gif Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ijsbeerhond hybrides zijn koeler dan zespotigevliegendebizons!
Echt wel!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_111022312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:

[..]

Spoiler dit. :'(
Ik wil het nog niet kijken.
Dan beter lees je hier maar niet. :P
pi_111180456
SPOILER: epi 5
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111222262
filler
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_111224938
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef switchboy het volgende:
filler
Dat heb je alleen bij manga adaptaties.
pi_111236346
Leuke laatste 2 afleveringen.
Is Legend of Korra een manga verfilming? Nee toch? Is gewoon een Amerikaanse tekenfilm in de anime-tekenstijl.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:36:49 #173
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111265552
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef switchboy het volgende:
filler
Nauw dit zat er aan te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
16s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heb je alleen bij manga adaptaties.
Nee.

SPOILER: gefragmenteerde opmerkingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 7 mei 2012 @ 21:37:44 #174
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111265607
In dit topic hoeft het toch niet in spoilers?
pi_111270786
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef hexje het volgende:
In dit topic hoeft het toch niet in spoilers?
Wat mij betreft niet, niemand die het hier op de NL tv kijkt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_111271316
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef hexje het volgende:
In dit topic hoeft het toch niet in spoilers?
Naja het is wel handig voor iemand die de volgende episode nog niet heeft gekeken. Ik kijk hier namelijk altijd of er een nieuwe episode is. :P
  maandag 7 mei 2012 @ 23:15:54 #177
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111271507
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 23:11 schreef Berend. het volgende:

[..]

Naja het is wel handig voor iemand die de volgende episode nog niet heeft gekeken. Ik kijk hier namelijk altijd of er een nieuwe episode is. :P
Dan maar niet meer doen hè.
  maandag 7 mei 2012 @ 23:48:08 #178
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111272847
Wat vind jij van TLoK tot nu toe hexje?
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 8 mei 2012 @ 00:00:03 #179
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_111273357
Boooh! Behoorlijk lang niet in dit topic gekeken en pas sinds vanavond erachter komen dat The Legend of Korra begonnen is!

Net de eerste twee afleveringen gekeken, vind de humor wel weer leuk, vooral in de gezichtsuitdrukkingen en dingen als die kleinzoon van Avatar. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_111301275
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef switchboy het volgende:
filler
Meer een aflevering met gebeurtenissen die stiekem een chakra geopend heeft. Met zo'n klein aantal afleveringen voor een seizoen kunnen ze geen echte fillers gebruiken. De chakra theorie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:s)

quote:
• Emo-haarlok is blind. En is niet zo'n watje als ik vermoede. Ik hoop wel ze Tophs getraind door dasmollen achtergrond niet gaan hergebruiken voor hem.
Hij is niet blind & een waterbender...

quote:
• Katara een van de beste waterhelers? Wat? In de Noorderstam is dat het enige wat vrouwelijke watermeesters mogen --of misschien nu mochten-- leren en zij is beter dan alle specialisten daar?
Geen idee waar je dat uit opmaakt :)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 23:08:39 #181
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111314370
4/6 van mijn opmerkingen zijn nog steeds onbestreden en dus waar!
“An interesting thing is a good thing.”
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 mei 2012 @ 15:36:49 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111379720
paar dagen geleden samen met mijn vriendin met deze serie gestart.,
Leuk ! veel volwassener dan de vorige zeker een pluspunt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:27:19 #183
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111447092
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:37 schreef hexje het volgende:
In dit topic hoeft het toch niet in spoilers?
klopt, in het lopende topic gaat het gewoon om de nieuwste afl, nog niet gezien dan niet lezen! al is het vaak wel zo netjes mensen even een paar uur de tijd tegeven om de afl te kijken door het in spoiler tags te kijken, maar na een dag hoeft het echt niet meer!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 12 mei 2012 @ 01:36:05 #184
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111449080
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

klopt, in het lopende topic gaat het gewoon om de nieuwste afl, nog niet gezien dan niet lezen! al is het vaak wel zo netjes mensen even een paar uur de tijd tegeven om de afl te kijken door het in spoiler tags te kijken, maar na een dag hoeft het echt niet meer!
nee, je klikt dan gewoon dit topic niet aan.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 06:28:01 #185
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111451230
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef switchboy het volgende:
filler
Originele content is nooit een filler :)
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 april 2012 02:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ja wordt een trilogy
En er wordt al gedacht over een 4de film :+

[ Bericht 18% gewijzigd door wdn op 12-05-2012 07:18:42 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 06:28:53 #186
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111451233
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
• Katara een van de beste waterhelers? Wat? In de Noorderstam is dat het enige wat vrouwelijke watermeesters mogen --of misschien nu mochten-- leren en zij is beter dan alle specialisten daar?
Ja. Heeft te maken met die scroll die ze hebben gestolen. Plus ze is de enige vrouw die het gebruikte in gevechten.

De gestolen scroll leerde haar de waterzweep. En vond zelf het wolksturen uit en verzon zelf een nieuw waterzweep uit waarbij ze de zweep` vast kon houden in haar hand. Ze vond ook zelf uit hoe ze kon helen met water.

Tijdens het duel met Pakku stuurde met handen en voeten. Paku stelde toen al dat ze een bijzondere watersturer is en gaf aan dat ze een meester is.

Doe daar nog wat jaren bij na de Avatar serie en het kan niet anders dan dat ze de beste vrouwelijke watermeester ooit is.

[ Bericht 72% gewijzigd door wdn op 12-05-2012 07:18:22 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:22:37 #187
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111455442
Dat Katara een uitzonderlijk goede watermeester is wil ik geloven, zonder twijfel. Het enige probleem is dat vrouwen in de Noorder-Waterstam, die watermeester zijn, alleen maar mogen leren watershelen (ten tijde van de legende van aang) je zou denken dat zo'n soort specialisatie betere waterhelers oplevert.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_111464352
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:00:18 #189
133369 Jivis
Critikut
pi_111473773
Ik vond Appa veel leuker dan dat ijsbeerbeest.
Amen.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 22:16:45 #190
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111474297
Naga > Appa
Ik hoop dat Naga's persoonlijkheid nog verder uitgediept gaat worden zoals die van Appa ook in Appa's Lost Days
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 13 mei 2012 @ 11:12:12 #191
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111485419
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:00 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Appa veel leuker dan dat ijsbeerbeest.
Appa is veel leuker dan dat ijshondbeest.
  zondag 13 mei 2012 @ 11:25:50 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111485673
quote:
6s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:12 schreef hexje het volgende:

[..]

Appa is veel leuker dan dat ijshondbeest.
klopt, ijshondbeest is een goedkoop verzinsel om punten te scoren bij de ijsbeerknuffelaars onder ons :r

appa is baas!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_111492998
Appa kan vliegen, dat is sowieso al +100.
Maar ik vind Naga ook tof.
  zondag 13 mei 2012 @ 22:54:58 #194
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111515573
Die reactie op die zoen was trouwens wel episch :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 14 mei 2012 @ 12:43:13 #195
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111529128
Ga toch weg jullie. Appa was een duffe dinosauriër. Naga is een hondstrouwe ijsbeer.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 14 mei 2012 @ 13:52:48 #196
133369 Jivis
Critikut
pi_111531260
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ga toch weg jullie. Appa was een duffe dinosauriër. Naga is een hondstrouwe ijsbeer.
Yipyip :6

Wat denken jullie eigenlijk, zou die Amon een oude bekende of familie van een bekende zijn?
Amen.
pi_111531475
quote:
8s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:52 schreef Jivis het volgende:

[..]

Yipyip :6

Wat denken jullie eigenlijk, zou die Amon een oude bekende of familie van een bekende zijn?
Ik zou het een beetje flauw vinden als het op de een of andere manier familie blijkt te zijn van Zuko oid.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 mei 2012 @ 13:59:33 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111531522
Is die Amon niet familie van de oude avatar?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 14 mei 2012 @ 15:14:11 #199
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111534211
Ik nomineer Admiraal Zhao voor de functie: leider van de equalisten.

Minder originele nominaties zijn misschien: de niet sturende zoon van de Avatar, Bumi heet hij; familie van Azula; en die man die Aang jaren geleden Republiek Stad uitgegooid heeft, en waar we min of meer steeds visioenen van zien via Korra.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 14 mei 2012 @ 18:19:32 #200
133369 Jivis
Critikut
pi_111541729
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik nomineer Admiraal Zhao voor de functie: leider van de equalisten.
Nee, want de stem van Amon wordt niet ingesproken door Lucius Malfidus 8-).

Plus: Zhao is dood, zou al lang dood moeten zijn gegaan van ouderdom en was een firebender :P.

Maar ik neem aan dat je niet serieus was :D.
Amen.
  maandag 14 mei 2012 @ 19:10:59 #201
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111544373
quote:
De geest van de oceaan, gekanaliseerde door de Avatar, heeft Zhao niet vermoord maar de geestenwereld ingesleept daar leerde Zhao energie sturen en ook van de frustratie die de Avatar-geest opgewekt heeft bij sommige geesten.
Zijn er trouwens al echte non-crackpot theorieën over de identiteit van Amon?

Cabbage corp. is trouwens awesome. _O_
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 20 mei 2012 @ 10:21:24 #202
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_111773931
Mij pakt het nog niet echt.Weet niet of ik dit blijf volgen.
  zondag 20 mei 2012 @ 10:26:28 #203
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111773996
quote:
15s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:21 schreef hexje het volgende:
Mij pakt het nog niet echt.Weet niet of ik dit blijf volgen.
De andere zat beter in elkaar, dit is meer van hetzelfde maar in ieder geval nog niet op dezelfde kwaliteit. Ben benieuwd of deze serie dat wel gaat halen
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 20 mei 2012 @ 11:54:17 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111775715
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zijn er trouwens al echte non-crackpot theorieën over de identiteit van Amon?

Cabbage corp. is trouwens awesome. _O_
Tarrlok.

Cabbage corp. rocks!

quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

De andere zat beter in elkaar, dit is meer van hetzelfde maar in ieder geval nog niet op dezelfde kwaliteit. Ben benieuwd of deze serie dat wel gaat halen
Simpel: eerste serie was een gevecht tegen een gevestigde orde. Rebels. Dit is voor de gevestigde orde. Niks rebels aan. Daarom moet Korra recalcitrant en obstinaat zijn.

Daarnaast speelde de eerste serie zich over de hele wereld af dus kreeg je allerlei interessante ontmoetingen en omgevingen. Deze serie zal vooral huizen bevatten omdat het steeds in de stad plaatsvindt.

Vind wel dat Korra te koppig wordt neergezet. Episode 7: de conclusie die direct getrokken werd uit dat ene telefoontje vond ik iets te ver gezocht.

Maar dan nog... ik vind deze serie leuk.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 20 mei 2012 @ 21:34:16 #205
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_111803947
De hele aflevering ging best 'snel'. Dat telefoontje, daarna meteen langs bij dat huis met beschuldigingen, daarna een onderzoekje en meteen iemand die vertelde hoe het echt zat met die fabriek. Hadden ze van mij best over twee afleveringen mogen verspreiden zodat de battle tegen die pa ook wat langer had kunnen duren.

Maar wel weer een leuke aflevering.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 21 mei 2012 @ 14:36:06 #206
133369 Jivis
Critikut
pi_111830731
Het is een aardige serie, maar een flinke stap terug vergeleken met de Last Airbender. Aang had echt een duidelijk einddoel; hij reisde de hele wereld over om benden te leren en zo de firelord van de troon te stoten. Een veel meer epische boventoon dus. Korra klooit tot nu toe alleen wat aan in een stad.

Ook de personages zijn veel vlakker. Tenzin is wel tof, maar verder...
Amen.
pi_111831003
quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Jivis het volgende:
Het is een aardige serie, maar een flinke stap terug vergeleken met de Last Airbender. Aang had echt een duidelijk einddoel; hij reisde de hele wereld over om benden te leren en zo de firelord van de troon te stoten. Een veel meer epische boventoon dus. Korra klooit tot nu toe alleen wat aan in een stad.

Ook de personages zijn veel vlakker. Tenzin is wel tof, maar verder...
Ik kan me de eerste 8 afleveringen van de Aang serie niet precies herinneren, eigenlijk. Er zat wel meer iets in om naar toe te werken, maar misschien komt dat nog bij deze serie.
pi_111831870
Op zich is er nu wel de mogelijkheid tot het rondreizen in de nieuwe wereld:
Amon neemt Republic City over, benders moeten onderduiken en Korra, Mako, Bolin en Lin reizen de wereld over (wel nog een wind-bender nodig en ik zie Tenzin niet mee gaan).
Zou in ieder geval wel leuk zijn als ze verder komen dan Republic City...
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
  maandag 21 mei 2012 @ 23:01:35 #209
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111856676
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:54 schreef wdn het volgende:

[..]

Tarrlok.
Heeft geen Amberkleurige ogen.
quote:
Cabbage corp. rocks!
"No! Not my Cabbage Corp!"

quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:36 schreef Jivis het volgende:
Het is een aardige serie, maar een flinke stap terug vergeleken met de Last Airbender. Aang had echt een duidelijk einddoel; hij reisde de hele wereld over om benden te leren en zo de firelord van de troon te stoten. Een veel meer epische boventoon dus. Korra klooit tot nu toe alleen wat aan in een stad.

Ook de personages zijn veel vlakker. Tenzin is wel tof, maar verder...
Korra heeft gelijksoortige doelen. Amon verslaan en het leren luchtsturen respectievelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kan me de eerste 8 afleveringen van de Aang serie niet precies herinneren, eigenlijk. Er zat wel meer iets in om naar toe te werken, maar misschien komt dat nog bij deze serie.
Aang barstte uit een ijsberg, reisde de wereld over, maar half gelovend dat er in zijn slaap 100 jaren voorbij zijn gegaan, en had als doel een x-aantal hybridebeesten en het postsysteem van Omashu te berijden... en misschien... als hij er tijd voor was naar de Noordpool te gaan om voor hemzelf en Katara, maar vooral voor *; Katara, een watermeester te vinden.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:59 schreef Key. het volgende:
Op zich is er nu wel de mogelijkheid tot het rondreizen in de nieuwe wereld:
Amon neemt Republic City over, benders moeten onderduiken en Korra, Mako, Bolin en Lin reizen de wereld over (wel nog een wind-bender nodig en ik zie Tenzin niet mee gaan).
Zou in ieder geval wel leuk zijn als ze verder komen dan Republic City...
Michael DiMartino and Bryan Konietzko hebben verklaard dat ze er bewust voor gekozen hebben om Korra niet rond te laten reizen. Omdat dat alleen meer van hetzelfde zou opleveren terwijl ze van Korra juist Aangs tegenpool hebben geprobeerd te maken. Ik denk dat Republiek Stad ons nog lang niet deel gemaakt heeft van al haar geheimen.
En revolutie is iets voor de arbeiders, de stedelingen, niet voor de boeren.

Ik verwacht trouwens wel een paar afleveringen buiten de stad zoals de Legende van Aang ook een paar afleveringen in een grote stad had.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_111863285
Leuke 2 afleveringen weer. Begint nu wel vaart in het verhaal te komen opeens.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 12:54:38 #211
133369 Jivis
Critikut
pi_111872568
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

Korra heeft gelijksoortige doelen. Amon verslaan en het leren luchtsturen respectievelijk.
Toch een stuk kleinschaliger allemaal. Korra kan in alle rust op dat eilandje airbenden leren terwijl Aang de hele wereld rond moest om leraren te vinden.
Amen.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:30 #212
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_111875059
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

Heeft geen Amberkleurige ogen.

Contactlenzen :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_111875955
Het is ook heel anders. Aang hoefde het grootste gedeelte van het 1e seizoen alleen te dealen met Zuko (en af en toe een firebender).

Korra heeft meteen te maken met de grootste dreiging in de Avatar-wereld ooit (wellicht).
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:52:50 #214
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_111879648
En Zhao! Vergaat Zhao niet!
het is ironisch dat hij graag herinnerd had willen worden, als de man die de noorderstam onderwierp, en nu min of meer vergeten is.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:59:01 #215
133369 Jivis
Critikut
pi_111882654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 14:27 schreef Rumille het volgende:
Het is ook heel anders. Aang hoefde het grootste gedeelte van het 1e seizoen alleen te dealen met Zuko (en af en toe een firebender).

Korra heeft meteen te maken met de grootste dreiging in de Avatar-wereld ooit (wellicht).
Tja, maar Korra beheerst ook al drie elementen en is een stuk ouder.
Amen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:05:49 #216
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112152038
`Deze week geen nieuwe aflevering?
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:08:56 #217
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112152171
Nee, beetje jammer. ;(
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112354621
Een avatar topic *O* . Ben ook bij met Korra, ik hou van deze serie(s)!
pi_112384195
Met deze nieuwe serie gebeurt er teveel in een korte tijd. Het lijkt niet of er een hoofddoel is en als er iets gebeurt dan gaat het allemaal te snel. De ene keer traint ze voor luchtsturen voor maar een minuutje dan speelt ze weer in de kampioenschappen (waar maar 3 afleveringen over gingen denk ik wat veel te weinig is) dan heb je ook nog weer die ene gozer die iedereen zij sturen afneemt.
Bij vorige serie was het doel duidelijk alle elementen leren en daar gebeurt van alles omheen wat helpt hier snap ik het hoofddoel niet van het personage. Maar kan ook aan liggen dat ik tot nu te weinig afleveringen heb gezien en alle 7 afleveringen snel achter elkaar heb gekeken en geen week er tussen zitten wachten.
  maandag 4 juni 2012 @ 21:38:00 #220
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112446147
Aang had G.v.d. meer in het leven dat alleen het leren sturen van de elementen. Onteer dat kind niet zo door een een tweedimensionale karikatuur van te maken. Zelfs de Aang uit het Sinteleiland-toneelstuk had meer diepte dan hoe jij hem hier schetst! Verder klaag je over een gebrek aan fillers dat verwart en verontrust mij.

De Aflevering van deze week was weer heftig.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112448095
Poll: Avatar: Welke stemmen?
Nederlands
Engels
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  maandag 4 juni 2012 @ 22:16:00 #222
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112449515
Ik ga de Nederlandse versie sowieso kijken. Komt deze winter op Nickelodeon. Maar ik kan mijzelf gewoon niet weerhouden om de LoK te kijken. :@
“An interesting thing is a good thing.”
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:15:17 #223
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112530175
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga de Nederlandse versie sowieso kijken. Komt deze winter op Nickelodeon. Maar ik kan mijzelf gewoon niet weerhouden om de LoK te kijken. :@
DEZE WINTER AL? :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 juni 2012 @ 18:16:59 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112530242
Kora heeft wel opvallend dikke tieten voor een tekenfilm
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:39:19 #225
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112533892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

DEZE WINTER AL? :D
Deze winter ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kora heeft wel opvallend dikke tieten voor een tekenfilm
Afblijven Korra is van mij! :P
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 10 juni 2012 @ 10:01:12 #226
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_112685593
hmm... over 2 weken de season finale...

Maarre, ik heb een vraagje. Ik heb de eerste Avatar maar af en toe es gekeken en ik wist dus niet dat er meer was dan wind, vuur, water en aarde. Maar nou zie ik dus ook ijzer, bloed en volgens mij komen er nog meer dingen voorbij. Hoeft de avatar die niet te kunnen om avatar te zijn?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_112686087
Ijzer is een vorm van aarde
bloed is een vrom van water

Verder heb je nog wel spirit bending
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 10 juni 2012 @ 11:05:50 #228
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112686800
- dat is een leuke manier om je aan te kleden.
- kut bison! Bears rule.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_112690137
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm... over 2 weken de season finale...

Maarre, ik heb een vraagje. Ik heb de eerste Avatar maar af en toe es gekeken en ik wist dus niet dat er meer was dan wind, vuur, water en aarde. Maar nou zie ik dus ook ijzer, bloed en volgens mij komen er nog meer dingen voorbij. Hoeft de avatar die niet te kunnen om avatar te zijn?
Ijzer is een beetje tricky, maar in bloed zit water. Er is een aflevering gewijd aan het bloedbenden waarin het wel redelijk goed wordt uitgelegd.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:49:41 #230
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112691004
Maar in bloed zit toch ook ijzer? Zou een pro earth/metal bender dan ook niet moeten kunnen blood benden? :P JA, ik weet dat dat een ander soort ijzer is,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 12 juni 2012 @ 12:20:54 #231
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112781913
De verwarring komt voor uit het gebruik van ijzer. Ijzer is een metaal maar het metaalsturen beperkt zich niet tot dat ene metaal. In theorie kan elk metaal gemanipuleerd worden via aardsturing. Metaal en dan vooral ook het pre-industriele metaal zit vol met onzuiverheden. De onzuiverheid waar we in Avatar mee geconfronteerd worden is aarde (of althans het deel daarvan wat door aardemeesters gestuurd kan worden) ze gebruiken die hele kleine deeltjes om het geheel te vervormen of te geleiden.
Om de vraag van mauskoekwaus te beantwoorden. Het ijzer in ons lichaam wordt voor een groot deel gebruikt voor ons bloed of iets nauwkeuriger de stof die onze bloedcellen rood maakt hemoglobine. Ik ken de exacte verbindingen die bloed aangaat in het lichaam niet uit mijn hoofd, maar wat ik wel kan zeggen is dat die verbindingen geen aarde bevatten.

Ik hoop dat dat een beetje duidelijk was.

Nu over de laatste aflevering. Aangs geperfectioneerde luchtscooter was zooo baas. Korra mag Tarlock wel dankbaar zijn voor die gijzeling, zonder die metale doos zou ze nooit lang genoeg stil gezeten kunnen hebben om een bewuste verbinding met Aang te initiëren. Het watersturingssnowboarden was echt heel gaaf, jammer dat het niet zo lang duurde. Amon is de motherfuckin' terminator. Hou eens op met de MakoxKorra hints ik begin nu eindelijk aan MakoxAsami te wennen. Bliksembliksemboemman werd genoemd.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 12 juni 2012 @ 13:10:31 #232
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112783874
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 12:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
De verwarring komt voor uit het gebruik van ijzer. Ijzer is een metaal maar het metaalsturen beperkt zich niet tot dat ene metaal. In theorie kan elk metaal gemanipuleerd worden via aardsturing. Metaal en dan vooral ook het pre-industriele metaal zit vol met onzuiverheden. De onzuiverheid waar we in Avatar mee geconfronteerd worden is aarde (of althans het deel daarvan wat door aardemeesters gestuurd kan worden) ze gebruiken die hele kleine deeltjes om het geheel te vervormen of te geleiden.
Om de vraag van mauskoekwaus te beantwoorden. Het ijzer in ons lichaam wordt voor een groot deel gebruikt voor ons bloed of iets nauwkeuriger de stof die onze bloedcellen rood maakt hemoglobine. Ik ken de exacte verbindingen die bloed aangaat in het lichaam niet uit mijn hoofd, maar wat ik wel kan zeggen is dat die verbindingen geen aarde bevatten.

Ik hoop dat dat een beetje duidelijk was.

Nu over de laatste aflevering. Aangs geperfectioneerde luchtscooter was zooo baas. Korra mag Tarlock wel dankbaar zijn voor die gijzeling, zonder die metale doos zou ze nooit lang genoeg stil gezeten kunnen hebben om een bewuste verbinding met Aang te initiëren. Het watersturingssnowboarden was echt heel gaaf, jammer dat het niet zo lang duurde. Amon is de motherfuckin' terminator. Hou eens op met de MakoxKorra hints ik begin nu eindelijk aan MakoxAsami te wennen. Bliksembliksemboemman werd genoemd.
Asami is evil and you know it.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112793732
Ik denk dat Amon Zuko of een nakomeling van hem is. Aanwijzingen hiervoor:
- In the Promise zou een ''logische aansluiting'' naar Korra komen en tot nu toe lijkt er opnieuw een oorlog tegen hem te komen. Dat maakt hem een vijand.
- Het zogenaamde ''energy''-bending en de reden waarom Amon dat kan, kan te maken hebben met het feit dat Zuko, volgens Iroh, een nakomeling is van Avatar Roku.
- Amon draagt een masker omdat zijn litteken zijn identiteit meteen onthult.
- Ook het bending-wegnemen kan te maken hebben met zijn bloedlijn en Avatar Roku.
- Zuko zou in de 80 zijn in de serie, maar aangezien Bumi op zijn 112e ook nog enorm sterk is, kan dat ook best zo zijn met Zuko.
- Zuko's behendigheid (te zijn in zijn zwaardgevechten in seizoen 2) komt in de buurt van Amon's behendigheid.

Verder ook een interessante theorie gehoord dat Amon wellicht een 2e Avatar is, die was geboren nadat Aang ''doodging'' in seizoen 2. Wellicht dat hij hierdoor een Avatar zonder bending is geworden, maar mét andere Avatar-kwaliteiten.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 17:47:15 #234
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112795408
Het zou ook kunnen dat Amon een geest is. Een beetje zoals de Blauwe Geest maar dan ook echt een geest of zoals de geesten van de maan en oceaan maar dan weer menselijk gevormd.
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:03:29 #235
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112806524
Aanstaand weekend een dubbele episode als season finale.. houdt dat in dat we die week er op geen episode meer krijgen?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:41:43 #236
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_112809151
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aanstaand weekend een dubbele episode als season finale.. houdt dat in dat we die week er op geen episode meer krijgen?
Das meestal bij een season finale dat er daarna een tijdje rust is... (weet niet hoe dat bij tekenfilms is natuurlijk, maar ga er dan wel vanuit)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:42:04 #237
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112809179
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aanstaand weekend een dubbele episode als season finale.. houdt dat in dat we die week er op geen episode meer krijgen?
:D
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112815254
Ik vind de theorie van zuko = amon een beetje vergezocht. Hoop zelf dat Amon een verband heeft met Koh the Facestealer. Bijvoorbeeld dat Amon zijn kracht kreeg in ruil voor zijn gezicht, maar dan moet Koh wel een goed motief hebben want het is beetje een omslachtige manier om aan gezichten te komen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 01:55:18 #239
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112821956
Ik zou Koh de gezichtendief graag weer zien, hij was een van de beste dingen aan de legende van Aang, hoewel hij zijn naam als dief geen eer aan zou doen door te ruilen.
En die aap wiens gezicht gestolen was had ook geen ogen meer terwijl Amon die nog heeft dus als Amon zijn gezicht voor kracht of wijsheid met Koh geruild heeft is Amon hem dat nog zijn gezicht verschuldigd.
“An interesting thing is a good thing.”
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 juni 2012 @ 02:24:17 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112822166
Amon=Aang kan niet ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:58:33 #241
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112832086
Ik ben niet zo erg bekend met het verschijnsel reïncarnatie maar ik denk dat je dood moet zijn om te reïncarneren.
“An interesting thing is a good thing.”
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:11 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112832189
En daar kunnen ze niets op verzinnen ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:06:37 #243
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112832414
kweetnie
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112832473
Lees dan eens. Aang is in feite doodgegaan in seizoen 2 na die bliksem van Azula.
pi_112846456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aanstaand weekend een dubbele episode als season finale.. houdt dat in dat we die week er op geen episode meer krijgen?
Die finale is pas het weekend daarop, aankomend weekend is er nog één aflevering.
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:03:59 #246
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112849607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Niles-Crane het volgende:
Lees dan eens. Aang is in feite doodgegaan in seizoen 2 na die bliksem van Azula.
Ditisniethoereïncarnatiewerkt.jpg

In ander nieuws: dit is overigens wel precies wat ze gedaan hebben in Buffy The Vampire Slayer.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:52:27 #247
202546 Baszh
The Dude abides
pi_112929260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Niles-Crane het volgende:
Lees dan eens. Aang is in feite doodgegaan in seizoen 2 na die bliksem van Azula.
Terwijl hij in zijn avatar-state zat, dan zou hij niet kunnen reïncarneren
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:54:48 #248
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112929350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
En daar kunnen ze niets op verzinnen ?
Het lijkt me sterk. Het hele Avatar concept is toch dat de 'Avatar' reïncarneert in een ander persoon? Als Aang niet dood zou zijn zou er ook geen nieuwe Avatar zijn.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:55:40 #249
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112975667
Epi 10 is uit ''Turning the tides'' :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112979745
Prachtaflevering weer :)
  zaterdag 16 juni 2012 @ 21:05:11 #251
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112980345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Niles-Crane het volgende:
Prachtaflevering weer :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:49:40 #252
202546 Baszh
The Dude abides
pi_112988296
Airbenden met ruften
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zondag 17 juni 2012 @ 02:59:53 #253
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112994222
Heerlijke serie, aflevering 10 was geniaal.

Verder lijkt Zuko=Amon me niet. Waarom zou Zuko mensen hun benden af willen nemen, hij is zelf een bender? Bovendien was hij de fucking vuurheer, en ondertussen dood volgens mij :')
Ook klopt het achtergrond verhaal van Zuko en Amon niet met elkaar, lijkt me uitgesloten dus.

Lees ook vaak de theorie dat de andere niet-bender zoon van Katara en Aang, Bumi, Amon zou kunnen zijn. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Aan de andere kant zou dat wel enige verklaring geven voor het feit dat Amon mensen hun bending af kan nemen, iets dat alleen de avatar zou moeten kunnen.
pi_112994651
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Heerlijke serie, aflevering 10 was geniaal.

Verder lijkt Zuko=Amon me niet. Waarom zou Zuko mensen hun benden af willen nemen, hij is zelf een bender? Bovendien was hij de fucking vuurheer, en ondertussen dood volgens mij :')
Ook klopt het achtergrond verhaal van Zuko en Amon niet met elkaar, lijkt me uitgesloten dus.

Lees ook vaak de theorie dat de andere niet-bender zoon van Katara en Aang, Bumi, Amon zou kunnen zijn. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Aan de andere kant zou dat wel enige verklaring geven voor het feit dat Amon mensen hun bending af kan nemen, iets dat alleen de avatar zou moeten kunnen.
Gezien de laatste aflevering denk ik dat ook niet meer, maar het is in principe plausibel. Als je The Promise deel 2 hebt gelezen weet je dat er wellicht weer een oorlog uit kan breken. Wellicht dat Aang daarna Zuko's bending heeft afgenomen waarna hij dit begon. Zuko stamt af van avatar Roku, vandaar het energybenden. Bovendien kan Amon alles over hemzelf zeggen wat hij wilt, het hoeft niet per definitie waar te zijn. Zou hij zoveel volgers kunnen krijgen als iedereen wist dat hij Zuko was?
  zondag 17 juni 2012 @ 04:58:26 #255
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112995192
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:29 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Gezien de laatste aflevering denk ik dat ook niet meer, maar het is in principe plausibel. Als je The Promise deel 2 hebt gelezen weet je dat er wellicht weer een oorlog uit kan breken. Wellicht dat Aang daarna Zuko's bending heeft afgenomen waarna hij dit begon. Zuko stamt af van avatar Roku, vandaar het energybenden. Bovendien kan Amon alles over hemzelf zeggen wat hij wilt, het hoeft niet per definitie waar te zijn. Zou hij zoveel volgers kunnen krijgen als iedereen wist dat hij Zuko was?
Hmm true.

De hele avond een beetje zitten lezen op reddit, en Amon=zuko is definitief niet waar. Sowieso Zuko en Aang= goede vrienden, samen de United Republic of Nations opgericht en alles.

Ook wel tof, Generaal Iroh schijnt de zoon te zijn van Bumi(zoon van Aang en Katara, niet-bender) en de dochter van Zuko(geen naam, Huidige Vuurheer). Zuko zelf is de wereld aan het overreizen.
  zondag 17 juni 2012 @ 05:00:15 #256
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_112995200


Nostalgie.

De eerste aflevering van The Last Airbender is 7!!! jaar geleden uit gekomen :D :'(
pi_113005499
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 04:58 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Hmm true.

De hele avond een beetje zitten lezen op reddit, en Amon=zuko is definitief niet waar. Sowieso Zuko en Aang= goede vrienden, samen de United Republic of Nations opgericht en alles.

Ook wel tof, Generaal Iroh schijnt de zoon te zijn van Bumi(zoon van Aang en Katara, niet-bender) en de dochter van Zuko(geen naam, Huidige Vuurheer). Zuko zelf is de wereld aan het overreizen.
waar haal je dat vandaan? :P want als dat waar is kan in principe ook uitgesloten worden dat zowel Bumi als de zoon van Zuko Amon is, waar ook wel plausibele theorieën aan vast zaten. Dan denk ik dat Amon toch een gloednieuwe character is. met een beetje geluk weten we het over 6 dagen :)
  zondag 17 juni 2012 @ 16:18:14 #258
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113007792


Kleinzoon van Aang/Katar en Zuko/? dus _O_
  zondag 17 juni 2012 @ 16:38:52 #259
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113008500
Je hoorde toch wel dat Iroh de stem van de oude Zuko had?
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zondag 17 juni 2012 @ 16:51:31 #260
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113008980
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:38 schreef Baszh het volgende:
Je hoorde toch wel dat Iroh de stem van de oude Zuko had?
Ik niet, heb alleen de Nederlandse versie van The last Airbender gezien :P

Maar heb het wel gezien/gehoord nu.
  zondag 17 juni 2012 @ 21:15:56 #261
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113020935
Ik had op een wat sterkere bewijsvoering gehoopt dan alleen de kleur van een kraagje maar het blijft een leuke theorie. Die naam en die stem zijn eigenlijk al genoeg om me hem leuk te doen vinden.

En tegen de ikvindAppaleukerdanNaga-zeggers wil ik graag zeggen:

Jullie zullen geklapt worden als snorremans.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 17 juni 2012 @ 23:26:24 #262
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113030960
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had op een wat sterkere bewijsvoering gehoopt dan alleen de kleur van een kraagje maar het blijft een leuke theorie. Die naam en die stem zijn eigenlijk al genoeg om me hem leuk te doen vinden.

En tegen de ikvindAppaleukerdanNaga-zeggers wil ik graag zeggen:
[ afbeelding ]
Jullie zullen geklapt worden als snorremans.
Nouja dat kraagje betekent dus wel dat Bumi met een Koninklijk iemand is getrouwd. Grote kans dus dat dat met een dochter van Zuko is.

Eigenlijk is het bijna zeker :P
  maandag 18 juni 2012 @ 01:26:13 #263
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113036441
quote:
That red and gold scarf is conclusive proof that Bumi married Zuko's daughter!
_O-

Hoezo betekent dat rood met goude kraagje dat Bumi met een koninklijk iemand getrouwd is?
Ik vind het een leuke theorie, maar die redeneringen! :s)
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 18 juni 2012 @ 02:05:35 #264
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113037165
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 01:26 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

_O-

Hoezo betekent dat rood met goude kraagje dat Bumi met een koninklijk iemand getrouwd is?
Ik vind het een leuke theorie, maar die redeneringen! :s)
Omdat alleen de koninklijke familie die specifieke kraag heeft :P
  maandag 18 juni 2012 @ 02:23:38 #265
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113037382
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik had op een wat sterkere bewijsvoering gehoopt dan alleen de kleur van een kraagje maar het blijft een leuke theorie. Die naam en die stem zijn eigenlijk al genoeg om me hem leuk te doen vinden.

En tegen de ikvindAppaleukerdanNaga-zeggers wil ik graag zeggen:
[ afbeelding ]
Jullie zullen geklapt worden als snorremans.
Maar kan ze ook zwaardvechten ?!

Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 18 juni 2012 @ 19:46:14 #266
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113065049
In je dromen. :*
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 18 juni 2012 @ 19:50:38 #267
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113065276
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:38 schreef Baszh het volgende:
Je hoorde toch wel dat Iroh de stem van de oude Zuko had?
Viel mij ook op.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113071174
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

waar haal je dat vandaan? :P want als dat waar is kan in principe ook uitgesloten worden dat zowel Bumi als de zoon van Zuko Amon is, waar ook wel plausibele theorieën aan vast zaten. Dan denk ik dat Amon toch een gloednieuwe character is. met een beetje geluk weten we het over 6 dagen :)
Ik denk dat Bumi het ook niet is. Mij lijkt Amon een jonger personage.

Overigens heet het concept Chi Blocking in the legend of korra van de equalist. Dat Amon de bending kan weghalen, is dat niet gewoon benden "blokkeren"? Amon zijn hulpjes doen het fysiek met een paar stoten. Amon doet het psychisch? Zomaar een theorie. Het zou mooi als Korra op het eind in staat is bending terug te geven, ofwel te "unblocken". I am just sayin'.
pi_113071251
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Viel mij ook op.
Past van geen meter bij dat karakter maar heeft toch iets van nostalgie.
  maandag 18 juni 2012 @ 21:24:26 #270
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113071407
Ah, vond het juist wel tof. Echt zo'n grote opmars van schepen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113129138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Aang had G.v.d. meer in het leven dat alleen het leren sturen van de elementen. Onteer dat kind niet zo door een een tweedimensionale karikatuur van te maken. Zelfs de Aang uit het Sinteleiland-toneelstuk had meer diepte dan hoe jij hem hier schetst! Verder klaag je over een gebrek aan fillers dat verwart en verontrust mij.

De Aflevering van deze week was weer heftig.

Sorry maat je hebt hier wel gelijk, maar heb bij deze nieuwe serie heb ik gewoon een vaag gevoel erbij in vergelijking met de oude. Ik vind the legend of korra nog steeds wel verschrikkelijk leuk. Misschien gedraag ik me wel gewoon als een zeurende bitch:(
pi_113186707
Aangezien in die flashback van Korra te zien was hoe Aang de bending van die mafiosi weghaalde op dezelfde wijze als Amon dat doet, leek dat me wel bewijs dat hij op een of andere manier familiebanden heeft met Aang en Tenzin...
Amen.
  donderdag 21 juni 2012 @ 13:49:24 #273
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113186773
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:48 schreef Jivis het volgende:
Aangezien in die flashback van Korra te zien was hoe Aang de bending van die mafiosi weghaalde op dezelfde wijze als Amon dat doet, leek dat me wel bewijs dat hij op een of andere manier familiebanden heeft met Aang en Tenzin...
Ja, heb je een punt. Ben benieuwd of we het dit seizoen nog komen te weten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113197033
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef Jordony het volgende:

[..]

Ik denk dat Bumi het ook niet is. Mij lijkt Amon een jonger personage.

Overigens heet het concept Chi Blocking in the legend of korra van de equalist. Dat Amon de bending kan weghalen, is dat niet gewoon benden "blokkeren"? Amon zijn hulpjes doen het fysiek met een paar stoten. Amon doet het psychisch? Zomaar een theorie. Het zou mooi als Korra op het eind in staat is bending terug te geven, ofwel te "unblocken". I am just sayin'.
Wanneer Amon bending weghaalt, drukt hij op het voorhoofd bij het zogenaamde ''light chakra''. Die raakt uit balans door illusie (uit 2e seizoen the Last Airbender). Hij zou dus mensen de illusie geven dat ze niet meer kunnen benden.
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:58:59 #275
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113197473
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:48 schreef Jivis het volgende:
Aangezien in die flashback van Korra te zien was hoe Aang de bending van die mafiosi weghaalde op dezelfde wijze als Amon dat doet, leek dat me wel bewijs dat hij op een of andere manier familiebanden heeft met Aang en Tenzin...
Dat denk ik niet.

Ik denk dat ze lieten zien hoe Aang het deed, om Korra te laten beseffen dat Amon wat anders doet.
pi_113198666
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:58 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.

Ik denk dat ze lieten zien hoe Aang het deed, om Korra te laten beseffen dat Amon wat anders doet.
Hoe deed Amon het anders dan? Naar mijn weten zetten ze beiden twee vingers in het gezicht, ik zag niet echt een significant verschil...

Dat ze dezelfde handeling lieten zien omdat er een connectie is tussen Amon en Aang lijkt me meer plausibel dan dat er juist een verschil zit tussen de twee.
Amen.
pi_113202355
Amon heeft beweerd het energie-sturen van de geesten geleerd te hebben. Ze spreken tot hem. Hoeveel daarvan gelogen of opgeleukt is weten we niet maar hij hoeft het energie-sturen niet van Aang geleerd te hebben. Een oude geest of een kwaaie leeuwenschildpad kan het net zo goed gedaan hebben.
“An interesting thing is a good thing.”
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:50:55 #278
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_113202458
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2012 18:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hoe deed Amon het anders dan? Naar mijn weten zetten ze beiden twee vingers in het gezicht, ik zag niet echt een significant verschil...

Dat ze dezelfde handeling lieten zien omdat er een connectie is tussen Amon en Aang lijkt me meer plausibel dan dat er juist een verschil zit tussen de twee.
Bij het voorhoofd ja, maar Aang toch ook een vinger op de borst? Bij Ozai in elk geval.

Het lijkt mij het meest plausibel als Amon een Chi Blocker is, die mensen laat geloven dat hun bending weg is.
pi_113202953
Ik ben in ieder geval van mening dat Amon's gave het sturen van stuurders af te nemen niet permanent of onomkeerbaar mag zijn nu Beifong en het hele metaalsturingscops niet meer kunnen sturen.
Toph's dochter is op Korra, Tenzin's zoontje en misschien Bolin het vermakelijkste personage uit de serie en op misschien Korra en Tenzin na de meest competente meester.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 23 juni 2012 @ 16:45:01 #280
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113278409
Finale over 15 min :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 16:55:03 #281
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113278692
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben in ieder geval van mening dat Amon's gave het sturen van stuurders af te nemen niet permanent of onomkeerbaar mag zijn nu Beifong en het hele metaalsturingscops niet meer kunnen sturen.
Toph's dochter is op Korra, Tenzin's zoontje en misschien Bolin het vermakelijkste personage uit de serie en op misschien Korra en Tenzin na de meest competente meester.
Ik denk dat het meer een chi-block, zoals de namen van zijn handlangers eigenlijk al verklappen. Aang kon echt iemands bending wegnemen, en alhoewel de beweging praktisch hetzelfde is, verloopt het proces bij Amon toch anders. Ik denk dat hij de chi blokkeert van de benders, alleen op een wat sterkere manier dan zijn handlangertjes :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:00:16 #282
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113278835
En start
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:31:44 #283
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113279693
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:46:48 #284
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113280034
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:00 schreef Baszh het volgende:
En start
Heb jij Amerikaanse zenders ofzo dat jij hem zo snel al gezien hebt? Hij staat nog niet op mijn gebruikelijke web-adres in elk geval...
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:49:42 #285
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113280103
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:46 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Heb jij Amerikaanse zenders ofzo dat jij hem zo snel al gezien hebt? Hij staat nog niet op mijn gebruikelijke web-adres in elk geval...
Sommige sites livestreamen de eps.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:52:44 #286
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113280185
Hmm, ik wil de aflevering nu zien, maar hem niet streamen. Elitist zijn is zelfkastijding!
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:53:55 #287
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113280208
Herkijk em nog wel een keer in HD
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:56:22 #288
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113280267
quote:
18s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hmm, ik wil de aflevering nu zien, maar hem niet streamen. Elitist zijn is zelfkastijding!
+1. Over een uurtje ongeveer zal die wel in 720p beschikbaar zijn.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_113280423
HOLY SHIIIIIIIIIIIIT
  zaterdag 23 juni 2012 @ 20:48:15 #290
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_113286180
11+12 in 1 batch zo te zien? :D

Ik ben weg hier tot ik ze gezien heb :D :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 23 juni 2012 @ 23:49:03 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113295651
Toffe aflevering.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:56:04 #292
318317 glaba
Ondertitel:
pi_113299985
Net gezien. Was opzicht wel tof, want avatar... Maar aan de andere kant, kon beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 juni 2012 @ 02:42:53 #293
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_113301146
Wow.. Totaal niet verwacht..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 24 juni 2012 @ 03:23:16 #294
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113301947
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:56 schreef glaba het volgende:
Net gezien. Was opzicht wel tof, want avatar... Maar aan de andere kant, kon beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het wel hoor :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_113302476
Dikke prima die finale :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113314279
Het is geen einde als ik de websites moet geloven. Er schijnt gewoon een 2de boek te komen, zo zeggen de producers. Er wordt gespeculeerd dat deze "energy" gaat heten.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:05:05 #297
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113319610
Komt inderdaad een 2e seizoen, maar de makers wisten dat van te voren niet dus hadden deze geschreven alsof er geen 2e zou komen.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zondag 24 juni 2012 @ 20:51:35 #298
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113330162
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 17:05 schreef Baszh het volgende:
Komt inderdaad een 2e seizoen, maar de makers wisten dat van te voren niet dus hadden deze geschreven alsof er geen 2e zou komen.
Ik denk wel dat ze wat hebben moeten aanpassen om het einde minder eindigend te maken.

Dat gezegd hebbende wil ik mededelen dat ik hoofdpijn heb gekregen van deze laatste twee afleveringen. Iroh bleek een sufkut. Zijn vloot... een lachertje. Bumi heeft niets gedaan behalve de paar seconden dat hij in beeld kwam 'waaaaa hoe' gekrijst. Amon besluit dat hij nu opeens wel Korra's haar stuurkracht wil ontnemen en bloedstuurt in het wilde weg. Wat kennelijk zijn hersencellen ernstig heeft aangetast. Want na omgestoten te zijn gebruikt hij de meest opzichtige beweging die een waterstuurder kan maken. Ze hebben het enigma dat Amon was kapot gemaakt op een van de meest afzichtelijke manieren ooit. Om nog maar te zwijgen over wat er op die speedboot gebeurde.

:r :r :r
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 24 juni 2012 @ 20:52:57 #299
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113330262
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:56 schreef glaba het volgende:
Net gezien. Was opzicht wel tof, want avatar... Maar aan de andere kant, kon beter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het wel, weet niet of ik het nog tof zou vinden als book 2 ook weer Amon gerelateerd zou zijn.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 24 juni 2012 @ 21:51:28 #300
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_113334573
Ik had eigenlijk verwacht dat er nog 3 seizoenen zouden komen waarin Korra weer leert om te vuur-, aarde-, en watersturen. :P Maar ik zou het eigenlijk ook wel leuk vinden als in in het tweede en misschien derde seizoen bijv, de kinderen van Tenzin hun luchtsturen verder ontwikkelen. Ben verder ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de broer en zus van Tenzin, Buma en Kya.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  zondag 24 juni 2012 @ 22:13:30 #301
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113336246
Ze zullen het zien.
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')