abonnement Unibet Coolblue
pi_60183044
Met toestemming van Litso open ik dit topic. Ik ben voor mijn opleiding commerciële economie bezig met een afstudeeropdracht over duurzaam toerisme op het eiland Zanzibar aan de kust van Tanzania. Een onderdeel hiervan is het doen van een interesse onderzoek en ik kan nog wel wat hulp gebruiken van jullie. De enquête is erg kort en is hier te vinden:

http://www.thesistools.com/so/web/index.php?formID=57203&ln=ned&page=1&uid=

Iedereen mag de enquête invullen, maar het liefst mensen van boven de 20 jaar.

In ruil voor het invullen krijgt u mijn dank! (meer kan ik helaas niet bieden ).
Voor vragen over het project kunt u mij pm'en.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60243333
Hallo mensen. Ik weet niet hoeveel mensen de enquete hebben ingevuld maar ik wil de mensen die het hebben gedaan bedanken. Ik heb echter nog niet genoeg respondenten en kan jullie hulp nog steeds gebruiken! Alvast bedankt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:19:57 #3
105263 Litso
Interlectueel.
pi_60261238
Ik had 'm al ingevuld, dus helaas. Niemand die even de moeite wil nemen?
(al moet ik heel eerlijk zeggen TS, je enquete is nu niet bepaald een kwalitatief hoogstandje)
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_60266350
Dank je

In mijn verdediging, het is ook lastig een enquete te maken van het onderzoek. Maar ik vond zelf dat ik wel een aardige balans had gemaakt tussen de antwoorden die ik nodig heb en uitleg over het project en onderzoek (die zo bondig nodig moet zijn).

Maar mensen die willen zien hoe slecht is kunnen erop klikken
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:06:50 #5
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_60292053
Ik heb daarstraks je enquete even ingevuld, zou je die van mij ook kunnen doen?
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_60322055
Is goed hoor bedankt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 24 juli 2008 @ 15:49:15 #7
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_60322425
Je moet lijkt me wel eerst uitleggen wat je met ecotoerisme bedoeld, voordat je aan mensen geld gaat vragen. Anders is het erg moeilijk om goed antwoorden te geven.
Maar Zanzibar is idd interessant.
!!! Go 49-ers !!!
pi_60323094
Ok, ik kan het hier wel even wat duidelijker uitleggen in het kort.
Ecotoerisme is toerisme gespecificeerd op het behoud van natuur, cultuur en mensenrechten. Het is ontstaan na de groeiende zorgen van een aantal toeristen over de toename van vervuiling en het verlies van cultuur in sommige landen.

De precieze definitie van ecotoerisme is discutabel, maar over het algemeen zijn onderstaande factoren kenmerkend voor ecotoerisme:

  • Heeft minimale negatieve impact om de omgeving.
  • Bouwt omgevings- en culturele bewustwording en respect.
  • Geeft positieve ervaring voor zowel bezoeker als lokale gemeenschappen.
  • Genereert financiële bronnen voor conservatie.
  • Heeft financiële voordelen voor de lokale gemeenschappen door werkgelegenheid en afnemen van goederen en diensten.

    Zoals globaal in de enquete te lezen is houdt het bedrijf waarvoor ik onderzoek doe zich vooral bezig met het laatste punt; het zorgen voor werkgelegenheid en profijt voor de lokale gemeenschap.

    En Zanzibar is inderdaad heel interessant. Ik ben er in mei geweest en het is een paradijsje op aarde. Hieronder wat foto's die ik er heb gemaakt;






  • As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_60547392
    Even een kickje, maar ik heb ongeveer nog 30 enquetes nodig en ik kan jullie hulp nog steeds gebruiken.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')