abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:11:54 #76
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_60174622
Ja ik snap z'n argumenten wel, maar ik denk dat het in de praktijk zo niet werkt.
Wegsprinters zijn nog steeds enorme duuratleten vergeleken bij b.v. baanwielrenners of schaatsers.

[ Bericht 0% gewijzigd door sungaMsunitraM op 17-07-2008 23:04:27 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:00:29 #77
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_60177129
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef maartenducrot het volgende:
Zabel vertelt zelf dat hij het heeft geprobeerd, maar dat hij is gestopt omdat hij het niks vond en er niet veel voordeel van had. 't Valt natuurlijk te betwijfelen of het de waarheid is, maar er zit wel wat in.
Zabel had ook last van bijwerkingen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_60177161
bullshit hij is natuurlijk gewoon jaren ermee doorgegaan
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_60177196
Ik denk één of andere onbeduidende Spanjaard.
pi_60177203
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja ik snap z'n argumenten wel, maar ik denk dat het in de praktijd zo niet werkt.
Wegsprinters zijn nog steeds enorme duuratleten vergeleken bij b.v. baanwielrenners of schaatsers.
Dat wel, maar daar waarvoor ze fietsen en waarmee ze zich onderscheiden: de eindsprint, daar is dus het effect verwaarloosbaar klein. Het meefietsen tot aan de sprint kon een marc Lotz zonder doping ook. Daar heb je dus niet bijster veel talent voor nodig. relatief gezien.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:12:57 #81
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_60177402
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:31 schreef Gurkmeister het volgende:

[..]

Ik ga ook mee. Die kop van hem tijdens de tijdrit . Gast, alsof hij coke had genomen. (En dan bedoel ik geen Coke Zero.) Daarnaast loste hij tijdens de etappe naar Aurillac op de éénnalaatste klim om vervolgens in de laatste afdaling ineens weer in de kopgroep op te duiken en nog tweede te worden achter Leon Sanchez. De man is verdacht!
Onzin, Schumacher was helemaal niet gelost in de rit naar Aurillac
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:18:39 #82
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_60177527
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:38 schreef kevin6188 het volgende:
Fabian Cancellara , vrees ik. Is net als Ricco ook vaak gecontroleerd.
Nou, ik vind Canc helemaal niet zo indrukwekkend deze Tour. Ik heb hem veel sterker gezien.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_60177584
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat wel, maar daar waarvoor ze fietsen en waarmee ze zich onderscheiden: de eindsprint, daar is dus het effect verwaarloosbaar klein. Het meefietsen tot aan de sprint kon een marc Lotz zonder doping ook. Daar heb je dus niet bijster veel talent voor nodig. relatief gezien.
Meer zuurstof in het bloed door meer rode bloedcellen zorgt er ook voor dat zulke renners frisser aankomen bij de meet. Dat kan dus wel het verschil uitmaken tussen een sprint waarbij je benen al vol zitten of een sprint waarbij je nog wat over hebt. EPO heeft ook voor sprinters op de weg een effect. EPO is voor iedere duursport een middel om langer fris te blijven of om een grotere inspanning te leveren.
pi_60177668
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou, ik vind Canc helemaal niet zo indrukwekkend deze Tour. Ik heb hem veel sterker gezien.
Inderdaad, hij lijkt gepiekt te hebben rond de ronde van Zwitserland, waar hij twee etappes op briljante wijze won.
Al deed hij het niet slecht in etappe 2, maar hield zijn benen stil omdat hij niet met Pozzato naar de streep wilde rijden.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_60177836
Valverde of Moreau
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:35:18 #86
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_60177855
Ten Dam
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_60178283
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef BB-boy het volgende:
Tankink.

Ik denk ook Cavendish...
Maar serieus ik heb het nu echt even gehad met die bedriegers ook al lag Ricco er wel erg dik bovenop. Ik heb stiekem altijd gedacht dat Lanids echt clean was, maar dat naïeve laat ik nu maar los...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60178318
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef maril het volgende:
OP eeen of ander manier denk ik niet dat ze bij CsC slikken en spuiten, juist omdat hun ploegleider het heeft gedaan.
Die nu heel huilie loopt te vertellen hoe erg hij dit vind.... Dat kwam ook erg dom over
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:00:00 #89
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_60185783
Zit toch steeds met een schuin oog naar teletekst te kijken of er al weer iemand betrapt is
pi_60186306
L'Equipe schijnt te melden dat er een tweede renner van Saunier Duval is betrapt...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:23:39 #91
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_60186363
cobo dus.

en vandevelde vertrouw ik ook voor geen haar.
pi_60186434
Maak je dat op uit een bericht of is dat je persoonlijke mening? Wil wel ff weten of L'Equipe het echt meldt want ik kan het niet vinden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:27:47 #93
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_60186479
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
Maak je dat op uit een bericht of is dat je persoonlijke mening? Wil wel ff weten of L'Equipe het echt meldt want ik kan het niet vinden.
mijn mening.

Ik hoop alleszins dat het piepoli niet is, want die is cool.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:30:16 #94
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60186525
Maakt niet echt uit wie het is als het klopt (zelfs als het De La Fuente zou zijn), als de resultaten van Hautacam bekend worden, zullen Cobo en Piepoli er wel allebei aan hangen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_60186971
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef Ciolekfan het volgende:

[..]

Onzin, Schumacher was helemaal niet gelost in de rit naar Aurillac
Hij moest er toch echt af tijdens de klim naar, volgens mij, de Peyrol. In de topic over deze etappe vond ik het volgende:

Radio Tour has just announced the names of the riders involved in the escape. They are:
Evans and Cioni (SIL)
Cancellara, Gustov, Schleck, Schleck and Voigt (CSC)
Valverde, Pereiro and Sanchez (GCE)
Kirchen and Lovkvist (FDJ)
Pozzato, Kreuziger and Nibali (LIQ)
Menchov and Freire (RAB)
Kohl (GST)
Vaugrenard (FDJ)
Ricco and Cobo (SDV)
Millar and Vande Velde (GAR)

Maar goed, doet er ook niet echt toe. Ik denk dat hij de volgende renner is die wordt betrapt.

Het liefste wil ik natuurlijk dat er niemand meer wordt gepakt. Maar als er dan toch nog iemand moet hangen hoop ik op een Fransman. Dan ben ik benieuwd wat de betreffende ploeg doet (afstappen?) en of ze er volgend jaar weer bij zijn.


Edit: Een Saunier Duvallertje dus. Was ook wel te verwachten eerlijk gezegd. Jammer, want een leuke aanvallende ploeg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gurkmeister op 18-07-2008 12:55:26 ]
Take a drive today
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:51:15 #96
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_60187014
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maakt niet echt uit wie het is als het klopt (zelfs als het De La Fuente zou zijn), als de resultaten van Hautacam bekend worden, zullen Cobo en Piepoli er wel allebei aan hangen.
Wat een Tour... De realiteit is nu dat een uitslag van een etappe pas een week later wordt bevestigd

Ff zien, Frank Schleck heeft dus nog kans op een etappezege... Valverde staat inmiddels op 2.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_60187023
quote:
NIMES - De Franse sportkrant L’Equipe onthult vrijdag dat er naast Riccardo Ricco in elk geval nog een renner uit de Spaanse formatie Saunier Duval positief is bevonden tijdens de Ronde van Frankrijk. De goed ingevoerde Franse krant meldde donderdag ook als eerste dat Ricco positief was bevonden op het verboden epo.

Saunier Duval verliet donderdag de Tour wegens het dopinggeval van Ricco, die twee etappes won. Ook de Italiaan Leonardo Piepoli won namens Saunier Duval een rit in de ronde. Hij zegevierde in de zware bergrit naar Hautacam in de Pyreneeën, waarbij zijn teamgenoot Juan José Cobo als tweede over de streep kwam. Ricco loopt in Frankrijk het risico van twee jaar gevangenisstraf wegens het bezit en/of gebruik van verboden medicamenten
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:52:57 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_60187057
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:49 schreef Gurkmeister het volgende:
Hij moest er toch echt af tijdens de klim naar, volgens mij, de Peyrol. In de topic over deze etappe vond ik het volgende:

Radio Tour has just announced the names of the riders involved in the escape. They are:
Evans and Cioni (SIL)
Cancellara, Gustov, Schleck, Schleck and Voigt (CSC)
Valverde, Pereiro and Sanchez (GCE)
Kirchen and Lovkvist (FDJ)
Pozzato, Kreuziger and Nibali (LIQ)
Menchov and Freire (RAB)
Kohl (GST)
Vaugrenard (FDJ)
Ricco and Cobo (SDV)
Millar and Vande Velde (GAR)
Dat was een waaier, geen groep die wegreed op een col (anders zouden Freire en Cancellara er niet bijzitten).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:54:10 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_60187080
Zal Cobo dus wel zijn
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_60187086
Daar zat Schumi achterop door waaiervorming, niet door slecht bergop te gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')