abonnement Unibet Coolblue
pi_60153174


Tim Krul

De meesten hier (waaronder ik) zullen deze jonge doelman enkel van naam kennen of hem misschien eens een jeugdinterland op Eurosport hebben zien keepen. Op zijn 17e maakte deze talentvolle Hagenees al de grote stap, richting de Premier League. Newcastle zag in hem de opvolger van de ervaren Ier Shay Given.

Nu, in 2008, is hij inmiddels 20 jaar en met een verhuurperiode aan het Schote Falkirk achter de rug staat de oude Shay nog steeds onder de lat op St. James' Park. Kruls hoogtepunt bij Newcastle was het UEFA-cup optreden tegen Palermo, waarin hij met verve zijn doel schoon hield. Toch mag hij nu weg en een terugkeer naar Nederland ligt voor de hand. Zowel Feyenoord als Heerenveen willen de doelman graag inlijven.

Nu is de vraag, is hij echt zo goed als kenners beweren, of heeft hij, mede door zijn keuze om vroeg naar het buitenland te vertrekken zijn eigen ontwikkeling in de weg gezeten? Hopelijk krijgen we volgend seizoen te zien hoe goed hij werkelijk is. Mee naar de Olympische Spelen gaat hij niet, Foppe heeft gekozen voor Velthuizen en Vermeer.
That's all folks!
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:32:07 #2
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60153478
Foppe heeft geen zicht op hem in Schotland én hij is een aantal maanden geblesseerd geweest na een beukpartij, anders was hij zeker meegegaan, hij is stukken beter dan stabiele negert Vermeer. Aparte foto trouwens.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60153487
Van mij mag ie naar Heerenveen. Ben erg benieuwd naar hem, volgens mij is hij echt wel zo goed als iedereen zegt . Hij straalt in ieder geval niet uit een 20 jarig broekie te zijn.

Naar Feyenoord lijkt me geen stap vooruit, om daar tweede keeper achter Timmer te worden.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:34:14 #4
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60153528
Van Newcastle naar Feyenoord. Een stapje terug
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:36:16 #5
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60153570
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Naar Feyenoord lijkt me geen stap vooruit, om daar tweede keeper achter Timmer te worden.
Wie zegt dat hij daar tweede keeper wordt? Timmer is niet onomstreden en absoluut niet de vaste eerste keeper. Het is meer dat er niks beter is bij Feijenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60153666
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij daar tweede keeper wordt? Timmer is niet onomstreden en absoluut niet de vaste eerste keeper. Het is meer dat er niks beter is bij Feijenoord.
Uit het AD:
quote:
Bij Feyenoord kan hij stand-in worden achter eerste keus Henk Timmer. In de Egyptenaar Sherif Ekramy, de afgelopen drie jaar reservekeeper in de Kuip, heeft de clubleiding in Rotterdam geen vertrouwen. Van de Braziliaan Darley en Erwin Mulder wordt wel veel verwacht, maar beiden zijn nog te jong voor het grote werk. Darley maakt in de voorbereiding tot dusverre een grillige indruk. Mulder is voor een jaar gestald bij Excelsior.
Hoeft natuurlijk niet per direct waar te zijn, maar het lijkt me zeer stug dat Timmer gepasseerd gaat worden door Verbeek, ondanks dat Krul misschien wel beter is. Daarnaast zou hij door Heerenveen direct gekocht worden en een reëlere kans op een basisplaats dan bij Feyenoord.

De enige goede keuze is om te gaan naar een club waar hij in principe eerste doelman wordt, en dat is niet bij Chelsea, Feyenoord, PSV of Ajax.
pi_60153802
Daarom, als ie verstandig is gaat ie naar Heerenveen en kan ie in de Eredivisie laten zien tot waar hij in staat is. Dan na 'n seizoen of 2 richting PSV en zorgen dat ie Gomes doet vergeten om daarna de echte top in Europa te laten zien hoe hij de ballen tegenhoudt.

Hij heeft in ieder geval de ervaring van 't buitenland al gehad, of dat positief of negatief is durf ik niet te zeggen.
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:51:15 #8
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60153908
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij daar tweede keeper wordt? Timmer is niet onomstreden en absoluut niet de vaste eerste keeper. Het is meer dat er niks beter is bij Feijenoord.
Hij zal bij Heerenveen waarschijnlijk meteen eerste keeper worden, bij Feyenoord niet. Maar ik sluit zeker niet uit dat hij binnen niet al te lange tijd eerste keeper van Feyenoord wordt aangezien ik me niet kan voorstellen dat Timmer nog lang eerste keeper blijft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:52:17 #9
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60153933
Sowieso gaat Feijenoord betere en grotere tijden tegemoed. Daar wil iedere speler deel vanuit maken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60154208
Ik denk wel dat Verbeek het lef zou hebben om Timmer te passeren als Krul eenmaal binnen was. Ik denk alleen dat Bosz te laf is om Krul binnen te halen als eerste keeper. Die zal in de eerste gesprekken waarschijnlijk al wel aangeven dat ie sowieso minimaal een half jaar 2e keeper wordt.
pi_60156503
Ken 'm vooral van die wedstrijd tegen Palermo
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60157183
Vraag me wel af waarom 'ie weg moet. Als hij naar Feyenoord gaat, speelt hij Timmer wel uit de basis mits hij geen Kuipvrees krijgt. Maar ik zie hem liever naar een club gaan waar hij in alle rust, maar in de basis, kan rijpen. NEC of Roda ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60157488
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vraag me wel af waarom 'ie weg moet. Als hij naar Feyenoord gaat, speelt hij Timmer wel uit de basis mits hij geen Kuipvrees krijgt. Maar ik zie hem liever naar een club gaan waar hij in alle rust, maar in de basis, kan rijpen. NEC of Roda ofzo.
Omdat ze in Engeland geen oog hebben voor goede keepers.
pi_60157516
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat ze in Engeland geen oog hebben voor goede keepers.
Dat ik zeker waar. Maar hij is nog zó jong voor een keeper... Om hem dan meteen weg te sturen... Maarja, zo gaat dat bij clubs waar elke trainer zijn eigen mensen meeneemt en er totaal geen continuerend beleid gevoerd wordt. Geen ruimte voor talent.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:52:48 #15
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60157683
Zal waarschijnlijk wel voor Heerenveen gaan kiezen, jammer, want met Verbeek weet je dat hij een faire strijd aan mag gaan met Timmer. Maar de strijd me VDB zal 'ie wel winnen, al moet ik zeggen dat ik hem op die ene wedstrijd na tegen Palermo nog nooit heb zien spelen. Ik hoop iig niet dat hij op zijn kwaliteiten is gepasseerd door Vermeer, maar Foppe-kennende zal dat wel niet.
pi_60157706
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zal waarschijnlijk wel voor Heerenveen gaan kiezen, jammer, want met Verbeek weet je dat hij een faire strijd aan mag gaan met Timmer. Maar de strijd me VDB zal 'ie wel winnen, al moet ik zeggen dat ik hem op die ene wedstrijd na tegen Palermo nog nooit heb zien spelen. Ik hoop iig niet dat hij op zijn kwaliteiten is gepasseerd door Vermeer, maar Foppe-kennende zal dat wel niet.
Je moet niet vergeten dat Vermeer een paar jaar ouder is en al wat meer ervaring heeft, hè (net 20 tegenover 22).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60157969
Omdat die ouwe gek van een de Visser het zegt?
pi_60157998
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 00:40 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat ik zeker waar. Maar hij is nog zó jong voor een keeper... Om hem dan meteen weg te sturen... Maarja, zo gaat dat bij clubs waar elke trainer zijn eigen mensen meeneemt en er totaal geen continuerend beleid gevoerd wordt. Geen ruimte voor talent.
Ze sturen hem niet weg. Hij zou alleen weinig speeltijd krijgen daar, en daarom mocht ie vertrekken als ie dat wilde.
pi_60159016
Is nog te vroeg om hem nu al als topkeeper te betitelen. Het is een talent, dat zondermeer, maar of hij de opvolger kan worden van van der Sar hangt af van zijn ontwikkeling. Hij moet veel minuten maken dus.
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:02:51 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60159040
Op sommige foto's is het net Stefan "Strap On" Postma:



En op sommige foto's is het weer meer Jan Jaap v/d Wal:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:16:00 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60159111
Ben benieuwd naar Tim Krul, denk dat het voor hem beter is om in de luwte bij een subtopper (en dan doe ik op Heerenveen) veel minuten te pakken en daarna een stap omhoog te doen.

[ Bericht 53% gewijzigd door sjimz op 17-07-2008 09:33:19 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60159148
VDB en Timmer zijn even slecht, dus zoveel verschil zit er niet in de kans om te spelen

Misschien dat hij de druk van de Kuip niet aankan, maar dan is hij toch niet geschikt voor de top
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60159266
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
VDB en Timmer zijn even slecht, dus zoveel verschil zit er niet in de kans om te spelen

Misschien dat hij de druk van de Kuip niet aankan, maar dan is hij toch niet geschikt voor de top
Als hij van meet af aan met Timmer op gelijkwaardige wijze mag gaan strijden om de 1e keepersplek bij Feyenoord lijkt dit me een betere club voor Krul, die natuurlijk al wel wat ervaring heeft opgedaan, ondanks zijn lage leeftijd. Maar dat is natuurlijk de vraag, net zoals het feit dat hij wellicht nog niet voldoende ontwikkeld is, en dan kun j ebeter naar Heerenveen, waar je wat meer in de luwte kunt groeien en fouten mag maken. Naar Chelsea lijkt me sowieso een slecht plan.
pi_60159324
Bij Chelsea wordt ie natuurlijk puur gehaald voor de heb.

Daar komt ie pas over 2,3 jaar in aanmerking voor een plekje in de selectie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:53:25 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60159387
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:02 schreef M0NTANA het volgende:
Op sommige foto's is het net Stefan "Strap On" Postma:

[ afbeelding ]

En op sommige foto's is het weer meer Jan Jaap v/d Wal:

[ afbeelding ]
Niks voor ajax dus, daar zitten alleen metrosexuelen.

[ Bericht 22% gewijzigd door sjimz op 17-07-2008 09:33:51 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')