abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 juli 2008 @ 14:40:04 #1
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_60041692
Graag zou ik willen discussieren over de zogenaamde War on Drugs...

Iedereen die iets van de Amerikaanse drooglegging heeft meegekregen weet dat dit
enorm fout is gegaan en dat dit Amerika in een enorme golf van misdaad heeft gestort...

De criminele wereld floreerde en de gewone burger werd tot crimineel verlaagd
door de eigen regering...

Graag zou ik willen dat mensen de volgende video bekijken: The last white hope
(dit is deel 1 van 8, links van de andere delen staan ernaast, ik raad aan ze allemaal
te kijken...)

Hierin wordt goed duidelijk gemaakt dat er iets goed mis is met de zogenaamde War
on Drugs... Van de mensen die deze 'oorlog' financieren (naast de belastingbetalers)
tot de mensen die tot in de top betrokken zijn, tot jongeren die experimenteren met
softdrugs die de cel in worden gegooid waar ze een aantal jaar als goedkope
arbeidskrachten worden gebruikt, tot de motieven en de statistieken in de praktijk
(meer drugs, meer drugsgebruik, overvolle gevangenissen, en torenhogen winsten
voor de criminele sector en producenten van legale drugs en farmaceutische drugs)...

[ Bericht 0% gewijzigd door B-FliP op 11-07-2008 16:12:12 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_60042275
Iedereen die ook maar een beetje nadenkt weet dat de war-on-drugs niets met gezond verstand of de volksgezondheid te maken heeft. Waar het wel mee te maken heeft zijn onderbuikgevoelens, racisme en geld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_60043641
En je kan de War on Terror ook onder diezelfde noemer plaatsen trouwens.
75 topics = FIN
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 11 juli 2008 @ 17:01:32 #4
74056 crew  ToT
pi_60044856
"We are losing the war on drugs......hey I didn't realize a war was going on, and we're LOSING it!! That says something about the people who use drugs: we can't even beat people who are stoned all the time!"

(Of zoiets, van Bill Hicks.)

Anywayz; mensen arresteren voor softdrugsgebruik, puur omdat ze goedkope arbeidskrachten nodig hebben? Hmmm.....lijkt me sterk, maar wie weet?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 11 juli 2008 @ 17:06:46 #5
74056 crew  ToT
pi_60044985
Wat drugs betreft:
Alcohol is een gevaarlijkere drug dan wiet. Het is verslavender en destructiever. Alleen vangt de overheid hier lekker geld voor! Net als voor tabak!
Tuurlijk; ze maken ongezonde dingen duur zodat mensen er niet te veel gebruik van maken, maar het financiële plaatje wat er aan kleeft is ook niet niks: als Nederland massaal zou stoppen met roken en drinken worden er ineens weer compleet nieuwe belastingen verzonnen.

Paddo's en hallucinogene kruiden? Lijkt me bullshit om dat te verbieden. Paddo's kun je niet vaker dan eens per 2 weken gebruiken, anders krijg je gewenning en hopen er afvalstoffen op in je lichaam. Daarbij is een paddo-trip niet iets wat je echt dagelijks gaat doen. Voor de volksgezondheid hoeven ze het niet te verbieden, en om het nou te gaan verbieden voor die paar buitenlandse toeristen die stoned én dronken wat van die dingen naar binnen werken en dan gaan flippen, of waarvan niet eens is aangetoond dat ze wel paddo's hebben genomen? Bullshit!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 11 juli 2008 @ 18:58:52 #6
74056 crew  ToT
pi_60046869




Uitgebreider stuk:

[ Bericht 41% gewijzigd door ToT op 11-07-2008 19:06:16 ]
pi_60084951
Ik sluit me aan bij ToT en raad de topicstarter aan om eens wat meer te gaan zien van Bill Hicks.. verpakt in humor, maar m.i. raakt hij tot diep in de kern van het probleem.

En als dat nog niet genoeg is, zoek eens op "CIA +drugs" etc.. met een beetje zoeken zul je meer kunnen vinden.. Een opzetje: The U.S. Government Is the Biggest Drug Dealer in the World! of de gebruikte google-search
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 13 juli 2008 @ 23:28:16 #8
74056 crew  ToT
pi_60086387
Amerika heeft zelfs LSD gebruikt als medicijn bij psychiatrische patiënten, maar ze hebben het ook als wapen verstoven boven vijandelijke troepen om ze zo uit te schakelen voor gevechten.
Minpunt van LSD als wapen: de omliggende dorpen begonnen ook te spacen!
  maandag 14 juli 2008 @ 00:09:32 #9
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_60087328
Vernietiging van opiumvelden in Afghanistan omdat de eigen pharmaceutische industrie in de VS er economische schade (lees: concurrentie) van ondervind. Anyone?
Land of the free: huhuh!
The best firms advertise the least...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 14 juli 2008 @ 09:53:47 #10
74056 crew  ToT
pi_60090561
Onzinreacties weggehaald plus een reactie op eentje.

Laten we er geen wellus-nietus spelletje van maken.
pi_60090632
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:09 schreef edcetera het volgende:
Vernietiging van opiumvelden in Afghanistan omdat de eigen pharmaceutische industrie in de VS er economische schade (lees: concurrentie) van ondervind. Anyone?
Land of the free: huhuh!
Op dit moment wordt er weinig opium vernietigd in afghanistan, sinds de taliban verdreven is zijn ze weer de grootste producent van opium geworden. Een bijkomende voordeel (vanuit amerikaans perspectief) is wel dat deze drugs in iran veel problemen veroorzaken.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 14 juli 2008 @ 10:02:46 #12
74056 crew  ToT
pi_60090704
Origineel: Drugs for war!
Ik dacht dat er in Iran de doodstraf staat op drugsgebruik.
pi_60090988
quote:
Op maandag 14 juli 2008 10:02 schreef ToT het volgende:
Origineel: Drugs for war!
Ik dacht dat er in Iran de doodstraf staat op drugsgebruik.
Er zal heus wel eens iemand voor vermoord worden door de staat iran.
quote:
The organization’s 2007 World Drug Report classified Iran as having one of the world’s largest increases in opiate addiction, and the government estimates there are 1.2 million drug abusers, which is 2.8 percent of people ages 15 to 64.
Maar om nu 2.8% van je bevolking over de kling te jagen dat gaat zelfs de machthebbers daar te ver lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')