abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_60032409
Thiemo! (mijn excuses voor de TT )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60032428
Weer goed bezig hoor de Bakker...Sinds die mooie kwartfinale met zijn 3-setters in Napoli heeft hij praktisch alles gewonnen...Beetje lopen prutsen met een blessuretje, maar sindsdien 2 futures, Davis Cup en nu dit...Toch goede voortekenen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60032582
Elke tt in tennis begint tegenwoordig met 'gaat' en eindigt met '?'
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60034313
quote:
Siemens Open: ook De Bakker naar derde ronde

Na Jesse Huta Galung heeft ook Thiemo de Bakker (foto) de derde ronde van het Siemens Open tennistoernooi in Scheveningen bereikt. De negentienjarige Nederlander was donderdag in drie sets te sterk voor de als derde geplaatste Belg Christophe Rochus: 1-6, 6-1, 6-2. In de derde ronde speelt De Bakker tegen Irakli Labadze.

Labadze won op zijn beurt van Ricardas Berankis uit Litouwen: 1-6, 6-3, 6-3. De Georgiër bereikte in 2004 met de 42ste plaats op de wereldranglijst zijn hoogste positie, maar sindsdien is hij ver afgezakt.

Huta Galung won eerder op de dag van de als tweede geplaatste Portugees Federico Gil. Hij speelt in de derde ronde tegen Adrian Ungus. De Roemeen klopte Simon Greul uit Duitsland: 3-6, 7-5, 6-2.



[ Bericht 90% gewijzigd door kleinzusje op 11-07-2008 03:55:46 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60036559
Mooie overwinning van Thiemo, ik heb hem zien spelen. 1ste set maakt hij veels te veel fouten, in de 2de en 3de set speelde hij super goed, toen speelde hij Rochus van de baan af.
pi_60036786
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:27 schreef tennisboy het volgende:
Mooie overwinning van Thiemo, ik heb hem zien spelen. 1ste set maakt hij veels te veel fouten, in de 2de en 3de set speelde hij super goed, toen speelde hij Rochus van de baan af.
Pics ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60036961
Ik heb het geprobeerd, ze waren mislukt. Je zag De Bakker niet goed. Ik zal het vandaag proberen om opnieuw foto's te maken van dichterbij, de 1ste rang van de tribune.
pi_60045161
Thiemo zit in de Halfe finale, hij won met 4-6 6-3 6-1. Ben blij dat ik hem weer in actie heb gezien. VAnaf de tribunes is het moeilijk om een goede heldere foto te maken, ik heb het geprobeerd, je ziet het helaas niet goed, ik zal ze vanavond op mijn pc zetten, kijken dat hij in een groter formaat wel goed is.
pi_60064545
Helaas heeft Thiemo in de halve finale verloren. Hij heeft een goed en mooi toernooi gespeeld. Hopelijk kan dit volhouden bij de Dutch Open.
pi_60071176
Thiemo zal ongeveer stijgen tot plek 240. Bij het toernooi van Amersfoort kwam Thiemo tot de ronde 16 en heeft hierbij 15 punten te verdedigen.

[ Bericht 58% gewijzigd door tennisboy op 13-07-2008 10:06:56 ]
pi_60071731
Ik heb wat foto' van Thiemo. ALs ik ze op mijn pc heb staan, hoe kan ik ze dan op de deze forum zetten? Ik heb het al geprobeerd bij foto's van Thiemo die redelijk gelukt waren,, ik weet dus niet hoe ik ze erop kan plaatsen. Ik zie wel zo'n optie ervoor voeg afbeelding toe, dan moet het wel een website zijn en niet mijn documenten waar die in staan.
pi_60072388
eerst uploaden bij tinypic.com, daarna kan je ze hier plaatsen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 13 juli 2008 @ 12:30:16 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60072703
Nou, gisteren vond ik het een aanfluiting.
Tot 5-4 een goede wedstrijd spelen en gewaagd zijn aan die argentijn. Daarna gewoon 7 games op rij verliezen. De laatste game een beetje ongelukkig maar de 6 daarvoor waren gewoon een wanprestatie.
Als je op 0-0 of 0-1 achter een servicegame speelt met van de 5 forehands 4 gewoon afzwaaiers (en dan bedoel ik ook niet een klein beetje uit) dan ben je niet best bezig.

Het is trouwens wel een fantastisch talent. De kwaliteit druipt er vanaf. Alleen in het koppie en fysiek schort er nog het nodige aan.

Maar ja, ik las gisteren dat het ook 6 jaar duurt voordat Federer zijn eerste Wimbledon titel haalde na zijn overwinning bij de jeugd dus er is nog hoop
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60081308
Zoals belooft de foto's van Thiemo. Tijdens de wedstijd zijn ze niet helemaal goed gelukt. Hij had de prijs gewonnen van de meest talentvolle speler van het toernooi, deze foto is wel goed gelukt.

Deze foto's zijn zeer slecht, aangezien je Thiemo niet goed ziet, ik heb er toch maar 3 gepost.




Thiemo tijdens de prijsuitreiking van de meest talentvolle speler van het toernooi.





Ik denk eigenlijk dat ik de eerste 3 foto''s wel weg kan halen aangezien ze niet goed gelukt zijn.
pi_60081693
Zijn prima foto's hoor. Alleen van redelijk ver weg, maar wel scherp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60091339
quote:
Thiemo de Bakker maakte een flinke sprong. De Bakker reikte in Scheveningen tot de halve finale en steeg 64 plaatsen. Zijn huidige 240e plaats is de hoogste positie ooit voor de Westlander.
.

Hij zit dus bijna in de top 200!, gaat zo al aardig opschieten bij Thiemo, hij is nog pas 19.
pi_60102376
Hier kan je Thiemo live zien spelen:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/dutchopentennis
pi_60104086
Thiemo heeft gewonnen:
Hij won met 7-5 6-4. Mooi in 2 sets dus, in Scheveningen won hij telkens in 3 sets, hij is dus gegroeidt.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:05:58 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60112115
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef tennisboy het volgende:
Thiemo heeft gewonnen:
Hij won met 7-5 6-4. Mooi in 2 sets dus, in Scheveningen won hij telkens in 3 sets, hij is dus gegroeidt.
of de tegenstander is minder
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60138129
Thiemo speelt vandaag om 12.00 tegen de als 1ste geplaatste Marc GICQUEL.
pi_60152147
Thiemo heeft het helaas niet gered, hij verloor met 7-6 6-3. Tiemo speelde zeer goed, jammer dat hij het net niet kon winnen. Bij 5-3 had Thiemo een blessure behandeling, waardoor hij die game niet meer fris van start ging.
pi_60152636
quote:
De Bakker blijft voorlopig op gravel
Thiemo de Bakker speelt zijn volgende toernooi over anderhalve week in Tampere, Finland, mits hij geen knieklachten meer heeft.
De tennisser uit 's-Gravenzande gaat waarschijnlijk niet naar de Verenigde Staten om het hardcourtseizoen te spelen, maar blijft op de gravelbanen actief.

De Challenger in Tampere, gedoteerd met 42,500 euro, gaat op 28 juli van start. 'Het gaat nu lekker op gravel, dus daar blijf ik voorlopig op spelen. Ik denk hier makkelijker punten mee te halen voor de wereldranglijst', zei De Bakker na afloop in de persruimte van de Dutch Open.

Dit jaar hoopt De Bakker de top 200 te bereiken om dan in januari deel te nemen aan het kwalificatietoernooi van de Australian Open. Over zijn samenwerking met Sluiter valt nog niet veel te zeggen, volgens De Bakker. 'We werken nog maar net samen. Hij wijst me er al wel op dat ik door moet blijven slaan en de bal niet moet gaan duwen.' Zijn goede spel van de laatste week is volgens hem niet direct een gevolg van de samenwerking met Sluiter. 'Daarvoor speelde ik ook al goed. Ik was met een mooie serie bezig.'


Hopelijk speelt Thiemo ook het challengertoernooi in Alphen, ik denk wel dat hij daar gaat spelen aangezien hij in Nederland altijd goed presteert.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:58:07 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60154080
Alphen zal hij bijna wel moeten spelen. Hij heeft geen reden om het niet te doen.
Toelating is geen probleem lijkt me en hij staat niet zo hoog op de WR dat hij het niet zou moeten doen.

Slimme keuze denk ik trouwens om niet naar Amerika te gaan. Hard court is alleen maar slecht voor zijn knieën. Als het al een zwakke plek is moet je het niet gaan forceren op het moment dat je ook andere opties hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60182739
De rest van het jaar heeft Thiemo weinig punten te verdedigen, dus zal hij snel kunnen stijgen.
Dit zijn de enige punten dit jaar die hij te verdedigen heeft:
datum plaats ronde punten
30-Jul-07 Tampere CH Finland R16 5
20-Aug-07 Netherlands F4 The Netherlands R16 1
27-Aug-07 Netherlands F5 The Netherlands F 12
3-Sep-07 Alphen aan den Rijn CH The Netherlands Q 13
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:46:01 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60195909
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef tennisboy het volgende:
De rest van het jaar heeft Thiemo weinig punten te verdedigen, dus zal hij snel kunnen stijgen.
Dit zijn de enige punten dit jaar die hij te verdedigen heeft:
datum plaats ronde punten
30-Jul-07 Tampere CH Finland R16 5
20-Aug-07 Netherlands F4 The Netherlands R16 1
27-Aug-07 Netherlands F5 The Netherlands F 12
3-Sep-07 Alphen aan den Rijn CH The Netherlands Q 13
Nou laat hem dan nog maar een paar plekjes stijgen.
Waar staat ie na deze week eigenlijk?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')