abonnement Unibet Coolblue
pi_59990390


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33

Alle Openingspost van de Grand Prix van 2008 tot nu toe:

2008 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2008 Petronas Malaysian Grand Prix
2008 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
[F1] FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2008
[F1] Turkije topic
F1 Grand Prix Monaco 2008 Deel 1
[F1] Grand Prix de Magny Cours ; Stoppen voor rood!
[F1] British Grand Prix @ Silverstone

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule 1 Race Report
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- F1 Freaks (under construction)

Onze boyz:
- Albers
- Doornbos
- Van der Garde

Official F1 Sites:
- Formula1
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Renault
- Ferrari
- Honda
- BMW Sauber
- Toyota
- RedBull Racing
- Williams
- Scuderia Toro Rosso
- Force India
- Super Aguri F1

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1

Testschema




Wie staan er aankomend seizoen aan de start

Ferrari
1. Kimi Räikkönen
2. Felipe Massa

BMW Sauber
3. Nick Heidfeld
4. Robert Kubica

Renault
5. Fernando Alonso
6. Nelson Piquet

Williams
7. Nico Rosberg
8. Kazuki Nakajima

Red Bull Racing
9. David Coulthard
10. Mark Webber

Toyota
11. Jarno Trulli
12. Timo Glock

Scuderia Toro Rosso
14. Sebastien Bourdais
15. Sebastian Vettel

Honda
16. Jenson Button
17. Rubens Barrichello

Super Aguri*
18. Takuma Sato
19. Anthony Davidson

Force India
20. Adrian Sutil
21. Giancarlo Fisichella

McLaren Mercedes
22. Lewis Hamilton
23. Heikki Kovalainen

* Super Aguri is voor de GP van Turkije uit de F1 gestapt.

De voorlopige kalender met 18 races.
quote:
16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil

** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
*wijzigingen onder voorbehoud
Fok!Sport F1manager

De OP is hier te vinden
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:15 schreef NED het volgende:

Davidson beschrijft Massa als waardeloos

Anthony Davidson, die noodgedwongen op pensioen moest gaan omwille het vertrek van Super Aguri in de Formule 1, heeft geen genade getoond voor Felipe Massa, wat hoogstwaarschijnlijk zijn slechtste prestaties op een F1-circuit waren.

De Brit haalde uit naar zijn voormalige Braziliaanse tegenstander omdat Massa maar liefst vijf keer spinde, op twee ronden gezet werd door Lewis Hamilton en uiteindelijk allerlaatste eindigde in de Britse GP ten gevolge van een regenrace.

Davidson zei ook dat Massa de blauwe vlaggen negeerde, terwijl hij door de baancommessarisen gevraagd werd snellere deelnemers te laten passeren. "Hij is altijd de eerste die in een rijdersbijeenkomst rechtstaat om te klagen over mensen zoals mij over onze reactie op de blauwe vlaggen," vertelde de Brit aan the Daily Record.

"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."

bron: www.f1-club.be
Whgehehe
Stomme Massa
Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..

[ Bericht 34% gewijzigd door Giem op 09-07-2008 11:24:12 ]
pi_59990436
Ow, ik was net aan het kijken om een nieuwe te maken omdat ik zag dat ik hem vol had gemaakt

Plak anders ff die OP erin
pi_59990446
quote:
Plak anders ff die OP erin
Lekker op tijd vosss
pi_59990460
quote:
Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..
Zou dat nou komen door het bekende Braziliaanse temperament?
pi_59990466
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef NED het volgende:
Ow, ik was net aan het kijken om een nieuwe te maken omdat ik zag dat ik hem vol had gemaakt

Plak anders ff die OP erin
Ja ik wou op je reageren, maar het mocht niet meer
pi_59990537
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef NED het volgende:

[..]

Lekker op tijd vosss
Had ik al gedaan, zal hem zo even bijwerken in de pauze
pi_59990942
Hoezo, Waar Massa het verdient??

Ech nie!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59990982
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59991261
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:55 schreef Sally het volgende:
Hoezo, Waar Massa het verdient??

Ech nie!
quote:
"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."
pi_59991270
Wat verdient Massa Een enkele reis naar de dtm als je t mij vraagt (of hebben die ook geen Traction Control? ).
Where facts are few, experts are many.
pi_59991317
ik snap nog steeds niet waarom Massa niet gewoon op een gegeven moment is uitgestapt. Bijvoorbeeld na het konijn-incident. Ik zou dan zoiets hebben van: "sorry jongens, maar met deze afstelling is het gewoon levensgevaarlijk om door te rijden, bekijk het maar."

Maarja, misschien zit ik daarom hier en hij met z'n kont in een Ferrari.
pi_59991368
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef Giem het volgende:

[..]

Had ik al gedaan, zal hem zo even bijwerken in de pauze
quote:
Scheeld me weer zoeken
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:24:13 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59991405
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat verdient Massa Een enkele reis naar de dtm als je t mij vraagt (of hebben die ook geen Traction Control? ).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:25:07 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59991430
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef Ared het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Massa niet gewoon op een gegeven moment is uitgestapt. Bijvoorbeeld na het konijn-incident. Ik zou dan zoiets hebben van: "sorry jongens, maar met deze afstelling is het gewoon levensgevaarlijk om door te rijden, bekijk het maar."

Maarja, misschien zit ik daarom hier en hij met z'n kont in een Ferrari.
Ieder punt telt gewoon nu. Dus als hij had uitgestapt had hij op zeker geen punten gescoord. Met 1 spin minder had hij wellicht al 1 punt kunnen pakken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_59992944
Anthony Davidson
pi_59993004
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:37 schreef Trystar het volgende:
Anthony Davidson
Hij had denk ik zelf graag in die auto gezeten.. maarja zijn team ging falliet.. dat zal wel zijn frustratie zijn
pi_59993324
Ik schat Davidson hoger in als Massa, dus voor mij ook frustrerend te zien dat zo'n amateur in die wagen rond rijdt
Where facts are few, experts are many.
pi_59993718


Over antennes gesproken.. kunnen ze nog langer..
pi_59993804
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef Giem het volgende:
[ afbeelding ]

Over antennes gesproken.. kunnen ze nog langer..
Is dit wel een antenne?

Ziet er meer uit als een meetinstrument?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59994181
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Sally het volgende:

[..]

Is dit wel een antenne?

Ziet er meer uit als een meetinstrument?
Denk ik, bij Ferrari hadden ze er ook al zo'n grote op staan. Misschien is het ook wel een liniaal voor de rij hoogte
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:37:07 #21
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59994568
Ook hier even onder de aandacht brengen: [F1]Singtel Singapore Grand Prix
pi_59995214
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef Libris het volgende:
Ook hier even onder de aandacht brengen: [F1]Singtel Singapore Grand Prix
Jij bent er vroeg bij!

Mag ik je tekst (deels) gebruiken om als verhaaltje bij het circuit van Singapore te zetten voor de F1-manager? (zie bijvoorbeeld http://sport.fok.nl/f1/info/circuits/1)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_59998461
quote:
http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/07/09/hamilton-het-zal-opnieuw-tot-het-gaatje-gaan/

Hamilton: "Het zal opnieuw tot het gaatje gaan"
09 juli 2008

Volgens Lewis Hamilton kunnen de Formule 1-fans zich opnieuw gaan opmaken voor een zeer spannende titelstrijd. Halverwege het seizoen hebben hij, Kimi Raikkonen en Felipe Massa alledrie 48 punten en volgt Robert Kubica met 46. De McLaren-coureur verwacht dan ook een zenuwslopend verloop van de tweede helft van het jaar.

"Je weet het nooit zeker, maar ik denk dat het net zo close zal worden als vorig jaar", zei Hamilton tegenover de verzamelde pers in Hockenheim. "Vorig jaar zat het net zo dicht bij elkaar en uiteindelijk scheelde het één punt, dus ik kan alleen maar aannemen dat het dit seizoen niet anders zal zijn."

"Volgens mij zijn we het hele jaar al snel, behalve in Maleisië en Bahrein, daar liep het niet zo lekker. Echter, als we in Maleisië geen problemen hadden gehad, waren we gewoon derde en vierde geworden. Ik denk echt dat we dit jaar heel constant zijn. Ik heb geen excuus waarom het zo op en neer gaat, maar dat hoort bij het racen. Perfecte seizoenen bestaan niet."

"Er kunnen altijd nieuwe problemen de kop op steken", besloot de Brit. "Ferrari had ze in Silverstone en wij hebben ook meer dan genoeg ellende gekend. Maar dat is racen en dat maakt het ook zo spannend."
Geeft hij hier nu eindelijk toe dat hij af en toe hele stomme acties uithaald? Rode lichten enzo
pi_59999421
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef Atreidez het volgende:
Je ziet die vinnen met onboard beelden echt helemaal heen en weer zwabberen. Volgens mij is het enige voordeel het verstoren van lucht achter je
Gezien de vorm van de vin (vergelijk het met een waterdruppel of racefietshelm) denk ik eerder dat die vin ervoor moet zorgen achter de auto geen (gedeeltelijke) vacuum ontstaat, die de weerstand verhoogt.

De lucht met opzet verstoren kan wel, maar dan blijft de lucht erachter altijd minder dicht, waardoor de lucht aan de voorkant nog steeds meer tegen de auto duwt, dan de lucht erachter. In het schaatsen gebruiken ze hiervoor de strips op de pakken.

Het is beter om de lucht als een waterdruppel dicht langs de wagen te leiden, zodat deze direct achter de vin samenkomt en de lucht aan de achterkant even hard tegen de wagen duwt dan aan de voorkant, zodat er geen (of in ieder geval minder) drag ontstaat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_60000254
Nieuwe geruchten:
quote:
'Alonso neemt Santander mee naar Ferrari'
09 juli 2008

Het Duitse Sport Bild is er uit. Fernando Alonso gaat volgend jaar naar Ferrari en neemt miljoenensponsor Santander mee. Santander is nu nog sponsor van McLaren, maar kwam daar omdat Alonso naar het Britse team overstapte.

Nu Alonso met slaande deuren bij McLaren is vertrokken, zit Santander nog vast aan een contract. Volgens de Duitse krant zijn zowel Alonso als Santander volgend jaar vrij om te gaan waar ze willen en dus komt Ferrari in beeld. Daarbij heeft Alonso gezegd dat hij niet voor Monza zal bekendmaken waar hij volgend jaar rijdt. En laat de race in Monza nou nét de plaats zijn waar Ferrari traditioneel hun coureurs voor het volgende seizoen aankondigt...

Het moge duidelijk zijn: het geruchtencircuit draait op volle toeren en Alonso zal ongetwijfeld nog wel vaker in verband worden gebracht met het team uit Maranello. En met Honda, Red Bull en ieder ander team dat zijn coureurs nog niet heeft bekendgemaakt. Pas in september zullen we echt weten hoe de vork in de steel zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')