*wijzigingen onder voorbehoudquote:16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil
** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:15 schreef NED het volgende:
Davidson beschrijft Massa als waardeloos
Anthony Davidson, die noodgedwongen op pensioen moest gaan omwille het vertrek van Super Aguri in de Formule 1, heeft geen genade getoond voor Felipe Massa, wat hoogstwaarschijnlijk zijn slechtste prestaties op een F1-circuit waren.
De Brit haalde uit naar zijn voormalige Braziliaanse tegenstander omdat Massa maar liefst vijf keer spinde, op twee ronden gezet werd door Lewis Hamilton en uiteindelijk allerlaatste eindigde in de Britse GP ten gevolge van een regenrace.
Davidson zei ook dat Massa de blauwe vlaggen negeerde, terwijl hij door de baancommessarisen gevraagd werd snellere deelnemers te laten passeren. "Hij is altijd de eerste die in een rijdersbijeenkomst rechtstaat om te klagen over mensen zoals mij over onze reactie op de blauwe vlaggen," vertelde de Brit aan the Daily Record.
"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."
bron: www.f1-club.beWhgehehe
Stomme Massa
Zou dat nou komen door het bekende Braziliaanse temperament?quote:Hij reed dan ook echt waardeloos... Ik snap het niet zo goed, soms in kwalificvatie is hij zo goed en dan kan hij in een race alles verpesten..
Ja ik wou op je reageren, maar het mocht niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:28 schreef NED het volgende:
Ow, ik was net aan het kijken om een nieuwe te maken omdat ik zag dat ik hem vol had gemaakt
Plak anders ff die OP erin
quote:
quote:"Dit is wat je verdient, mate. Je krijgt het aan de stok met de blauwe vlaggen, maar je bent er slecht in. Waardeloos."
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, zal hem zo even bijwerken in de pauze
Scheeld me weer zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:59 schreef Sally het volgende:
Ik mis nog in de OP::
F1 Grand Prix Monaco 2008 Deel 1
[F1] Grand Prix de Magny Cours ; Stoppen voor rood!
[F1] British Grand Prix @ Silverstone
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat verdient Massa Een enkele reis naar de dtm als je t mij vraagt (of hebben die ook geen Traction Control? ).
Ieder punt telt gewoon nu. Dus als hij had uitgestapt had hij op zeker geen punten gescoord. Met 1 spin minder had hij wellicht al 1 punt kunnen pakken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:20 schreef Ared het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom Massa niet gewoon op een gegeven moment is uitgestapt. Bijvoorbeeld na het konijn-incident. Ik zou dan zoiets hebben van: "sorry jongens, maar met deze afstelling is het gewoon levensgevaarlijk om door te rijden, bekijk het maar."
Maarja, misschien zit ik daarom hier en hij met z'n kont in een Ferrari.
Hij had denk ik zelf graag in die auto gezeten.. maarja zijn team ging falliet.. dat zal wel zijn frustratie zijnquote:
Is dit wel een antenne?quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:05 schreef Giem het volgende:
[ afbeelding ]
Over antennes gesproken.. kunnen ze nog langer..
Denk ik, bij Ferrari hadden ze er ook al zo'n grote op staan. Misschien is het ook wel een liniaal voor de rij hoogtequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dit wel een antenne?
Ziet er meer uit als een meetinstrument?
Jij bent er vroeg bij!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef Libris het volgende:
Ook hier even onder de aandacht brengen: [F1]Singtel Singapore Grand Prix
Geeft hij hier nu eindelijk toe dat hij af en toe hele stomme acties uithaald? Rode lichten enzoquote:http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/07/09/hamilton-het-zal-opnieuw-tot-het-gaatje-gaan/
Hamilton: "Het zal opnieuw tot het gaatje gaan"
09 juli 2008
Volgens Lewis Hamilton kunnen de Formule 1-fans zich opnieuw gaan opmaken voor een zeer spannende titelstrijd. Halverwege het seizoen hebben hij, Kimi Raikkonen en Felipe Massa alledrie 48 punten en volgt Robert Kubica met 46. De McLaren-coureur verwacht dan ook een zenuwslopend verloop van de tweede helft van het jaar.
"Je weet het nooit zeker, maar ik denk dat het net zo close zal worden als vorig jaar", zei Hamilton tegenover de verzamelde pers in Hockenheim. "Vorig jaar zat het net zo dicht bij elkaar en uiteindelijk scheelde het één punt, dus ik kan alleen maar aannemen dat het dit seizoen niet anders zal zijn."
"Volgens mij zijn we het hele jaar al snel, behalve in Maleisië en Bahrein, daar liep het niet zo lekker. Echter, als we in Maleisië geen problemen hadden gehad, waren we gewoon derde en vierde geworden. Ik denk echt dat we dit jaar heel constant zijn. Ik heb geen excuus waarom het zo op en neer gaat, maar dat hoort bij het racen. Perfecte seizoenen bestaan niet."
"Er kunnen altijd nieuwe problemen de kop op steken", besloot de Brit. "Ferrari had ze in Silverstone en wij hebben ook meer dan genoeg ellende gekend. Maar dat is racen en dat maakt het ook zo spannend."
Gezien de vorm van de vin (vergelijk het met een waterdruppel of racefietshelm) denk ik eerder dat die vin ervoor moet zorgen achter de auto geen (gedeeltelijke) vacuum ontstaat, die de weerstand verhoogt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:41 schreef Atreidez het volgende:
Je ziet die vinnen met onboard beelden echt helemaal heen en weer zwabberen. Volgens mij is het enige voordeel het verstoren van lucht achter je
quote:'Alonso neemt Santander mee naar Ferrari'
09 juli 2008
Het Duitse Sport Bild is er uit. Fernando Alonso gaat volgend jaar naar Ferrari en neemt miljoenensponsor Santander mee. Santander is nu nog sponsor van McLaren, maar kwam daar omdat Alonso naar het Britse team overstapte.
Nu Alonso met slaande deuren bij McLaren is vertrokken, zit Santander nog vast aan een contract. Volgens de Duitse krant zijn zowel Alonso als Santander volgend jaar vrij om te gaan waar ze willen en dus komt Ferrari in beeld. Daarbij heeft Alonso gezegd dat hij niet voor Monza zal bekendmaken waar hij volgend jaar rijdt. En laat de race in Monza nou nét de plaats zijn waar Ferrari traditioneel hun coureurs voor het volgende seizoen aankondigt...
Het moge duidelijk zijn: het geruchtencircuit draait op volle toeren en Alonso zal ongetwijfeld nog wel vaker in verband worden gebracht met het team uit Maranello. En met Honda, Red Bull en ieder ander team dat zijn coureurs nog niet heeft bekendgemaakt. Pas in september zullen we echt weten hoe de vork in de steel zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |