abonnement Unibet Coolblue
pi_3489390
quote:
Van der Meyde en Ajax komen niet tot vergelijk

AMSTERDAM, 14 maart 2002 17:04 - Andy van der Meyde en Ajax dreigen na volgend seizoen uit elkaar te gaan. De onderhandelingen over een contractverlenging zijn namelijk stukgelopen. Van der Meyde zelf zegt dat beide partijen het voor gezien houden, ondanks dat hij zelf het liefste blijft. ''Maar als ze niet ingaan op wat ik wil... Ik heb geen zin in toestanden zoals eerder dit jaar met Arveladze.'' Laatstgenoemde ging ook niet akkoord met het aanbod van Ajax en werd toen buiten de selectie gezet. Later mocht hij alsnog terugkeren om vervolgens aan Glasgow Rangers te worden verkocht.
Van der Meydes contract loopt nog door tot medio 2003. Naar eigen zeggen heeft hij nu een 'juniorencontract', hetgeen inhoudt dat hij per jaar ongeveer 100.000 euro verdient.


Ze hebben zoveel miskopen gekocht en dan hebben ze eindelijk weer eens een paar leuke spelers voor de toekomst.
Ik word hier echt niet goed van die brokkenmaker van een Zlatan verdient 1 miljoen Euro en als Van der Meyde iets eist dan is het al teveel.
Ga vooral zo door Ajax ik dacht dat 95 wel een wijze les zou moeten zijn maar nee.
pi_3489453
Zo veel geld heeft Ajax nou ook weer niet, na al die miskopen die nu zitplaatsen in de Arena opvullen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3489476
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 18:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo veel geld heeft Ajax nou ook weer niet, na al die miskopen die nu zitplaatsen in de Arena opvullen.
Daar gaat het inweze ook niet om het gaat erom dat ze weer eens een keer zitten te slapen.
Het zou me niets verbazen als v/d Meyde,Vaart en Chivu voor niets vertrekken.
pi_3489507
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 18:24 schreef The_Coach het volgende:
Daar gaat het inweze ook niet om het gaat erom dat ze weer eens een keer zitten te slapen.
Het zou me niets verbazen als v/d Meyde,Vaart en Chivu voor niets vertrekken.
Nouja, vd Vaart en Chivu hebben nog lange contracten (2006) dus voor niks vertrekken, daar ben ik niet bang voor.

Maar een speler als v/d Meyde, ook weer zo behandelen. Ik snap het niet. Die jongen is ook niet altijd even sterk, maar ik vind het toch een behoorlijk goede buitenspeler, die nog wel leuke dingen kan gaan doen!
Wanneer beseffen ze bij Ajax nou eens dat spelers ook geld willen zien, en niet alleen meer voor de eer bij Ajax willen spelen? Kijk, als Ajax mij nu zou contracteren zou ik met 100.000 euro heel erg blij zijn (maar ja, ik kan dan ook niet voetballen).

Dit beleid is weer echt huilen met de pet op...

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3489723
Het beleid van de afgelopen jaren breekt Ajax nu gewoon op, overvolle selectie, elke trainer mocht z'n eigen karrevracht aan spelers meebrengen ja en als dat dan mislukt en het gaat fout dan krijg je ditsoort dingen...
  donderdag 14 maart 2002 @ 19:41:06 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_3490609
Ajax wil niet teveel betalen betalen denk ik. Babangida kreeg na 2 goede seizoenen meteen een vet contract tot 2004, en nu zitten we er mee.

Er spelen een aantal dingen mee.

V.d. Meyde speelt nog op z'n juniorencontract(sinds '98). Van alle basisspelers tegen de Graafschap, zal alleen Pienaar minder verdienen, alhoewel, hij is van buiten de EU en krijgt misschien ook al meer. Maar goed, die jongen eist misschien meer dan Ajax wilt bieden als een soort salaris met terugwerkende kracht.

Bovendien wilt hij z'n contract maar met 2 jaar verlengen, wat betekent dat Ajax kan fluiten naar een transfersom als-ie die uitdient. Ajax zegt: "2 jaar, ok, maar dan voor een lager salaris."

Ajax wilt waarschijnlijk een contract voor 3/4 jaar aanbieden met in het achterhoofd een transfersom. Andy zegt: "Dan wil ik meer salaris."

Zo zit je in een impasse.

pi_3490994
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 19:41 schreef beelzebub het volgende:
Ajax wilt waarschijnlijk een contract voor 3/4 jaar aanbieden met in het achterhoofd een transfersom. Andy zegt: "Dan wil ik meer salaris."

Zo zit je in een impasse.


Ja daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat Ajax zich toch vergist in deze redenatie. Tegenwoordig ligt de macht in dit soort gevallen toch meer bij de speler: die vertrekt aan het einde van zijn contract voor niks naar een andere club, en dat is altijd een groter verlies voor de club.
Ze moeten er gewoon naar, dat Andy voor 3 jaar tekent, en hem iets meer geven als dank daarvoor, dan nu het geval is (met het langere contract staat hij ook weer borg voor een mogelijke transfersom, dus kan daarmee het iets hogere salaris worden terugverdiend).

Hmm, wat word ik toch eigenlijk gek van deze vorm van contractonderhandelingen. Voetbal begint op die manier steeds minder leuk te worden

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:04:01 #8
374 beelzebub
master of disaster
pi_3502512
Ze zijn eruit. Volgens ajax.nl tekent Andy volgende week bij tot 2005.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:04:29 #9
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3502518
quote:
Andy van der Meyde heeft met Ajax overeenstemming bereikt over verlenging van zijn contract met twee seizoenen tot medio 2005.
Zo iedereen weer tevreden?
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 15 maart 2002 @ 17:05:54 #10
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_3502530
Ik had hierover een email gestuurd naar Beenhakker. Uit balorigheid. Maar hij reageerde zelfs. Dit was zijn reactie in het kort;

We doen er binnen onze mogelijkheden alles aan om Andy te behouden, want ook wij willen dat hij blijft.

[Dit bericht is gewijzigd door -Schorpioen- op 15-03-2002 17:25]

Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_3507963
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 17:04 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Zo iedereen weer tevreden?


Ja best wel ja ze houden de beste Rechtsbuiten van de Nederlandse competitie weer een paar jaar langer.
Nu nog een paar "grote" aankopen voor volgend jaar en dan ben ik helemaal tevreden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')