abonnement Unibet Coolblue
pi_62000994
Saint Vitus, mét Wino, ook op Roadburn 2009!
you have time
you're doing fine
pi_62002143
Saint Vitus is goed!! U.S Christmas is trouwens ook goed, vette space-rock.
pi_62029942



Vandaag binnen gekomen, ik ben ook weer voorzien deze winter. Truien van Godflesh en Jesu.
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:58:47 #179
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62030676
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:29 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vandaag binnen gekomen, ik ben ook weer voorzien deze winter. Truien van Godflesh en Jesu.
Gaaf Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
pi_62031975
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Gaaf Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
De officiele hydrahead site. Ze moesten dus uit Amerika komen.
pi_62039536
De nieuwe Grails is uit.


Following up last year's Burning Off Impurities and their recent Take Refuge In Clean Living EP, Grails return with their darkest, heaviest record yet. Written and recorded over the last 18 months, Doomsdayer's Holiday delivers on the promises made by their previous albums, taking equal pride in smoky psychedelics and mountain-ascending riffs. With Faust, Earth and Sunn O))) collaborators acting as engineers - not to mention drummer Emil Amos having recently become the new other half of Om - Grails' avant-metal leanings are evident as always. But Doomsdayer's Holiday finds their already-broad palette continually expanding with 70s European film noir and cosmic free jazz explorations complimenting the Middle Eastern psychedelic folk-metal the group is already known for. After a wildly prolific three-year streak that saw the band ceaselessly pushing forward, Grails have finally made an album that pushes back.
pi_62054856
Dat Darkest and heaviest valt wel mee, verder wel een goeie plaat alleen het begint allemaal een beetje op elkaar te lijken met de vorige platen.
pi_62063236
Deze week komt er een nieuw album uit van Candlemass (Lucifer Rising) met daarop 2 nieuwe nummers en 9 live nummers.
Hun vorige album King of the grey islands vond ik een goeie comeback.

  zaterdag 4 oktober 2008 @ 13:49:37 #184
11502 nipeng
The last ride is free
pi_62126409
Die Che plaat heb ik ook gehaald (had 'm al op cd). Een van de beste Brant Bjork releases naar mijn mening.

"SunnO))) presents: Pentemple" is een aanrader als je van de Gravetemple en Burial Chamber Trio releases houdt. I vind 'm erg sterk.

Domkirk heb ik gereserveerd.
  maandag 6 oktober 2008 @ 21:31:04 #185
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62185916
Ufomammut en Lento spelen 28 november in het burgerweeshuis te Deventer. Denk dat ik daar wel heen ga.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:22:09 #186
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_62194415
Vrijdag sowieso even het burgerweeshuis uitchecken TCM andré manuel enzo

maar terug naar de stoner/doom
quote:
Khanate’s long-awaited 4th album, Clean Hands Go Foul, will finally see the light of day in December. The tracks were recorded shortly after the band’s final official LP Capture & Release in 2005 and shelved when the seminal avant-doom outfit decided to call it quits. Several formats are planned, including an LP and CD/DVD combo on Hydra Head, picture disc on Trust No One and a Japan-only version on Daymare. Vocalist Alan Dubin, meanwhile, is currently putting the finishing touches to the debut album with his brand new band Gnaw, also featuring Jamie Sykes of Burning Witch/Thorr’s Hammer. The LP will drop in early 2009 via Conspiracy Records.

bron: rock-a-rolla.com
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_62240546
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:29 schreef On het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Vandaag binnen gekomen, ik ben ook weer voorzien deze winter. Truien van Godflesh en Jesu.
Die van Godflesh vind ik echt gaaf.
pi_62243211
Was deze al bekend?

Witchcraft + Dozer + Brain Police @ W2 Den Bosch (let op, aanvang om 15.00!)
.
pi_62245096
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 19:46 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Die van Godflesh vind ik echt gaaf.
Maar Godflesh is dan ook gaaf. Gaver dan Jesu
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_62245952
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:55 schreef bartrid het volgende:

[..]

Maar Godflesh is dan ook gaaf. Gaver dan Jesu
Ik ken Godflesh eigenlijk niet echt. Zal er eens wat muziek van checken.
Jesu ken ik wel. Leuke muziek, voor even. Ik word er altijd zo moe van.
Ik heb ze eens live gezien in 013. Behoorlijk uitputtend allemaal...
pi_62246119
Jesu uitputtend? Dat valt toch best wel mee? Als je dat al uitputtend vindt, is Godflesh misschien wel iets te veel voor je

Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 22:26:11 #192
159966 lifeblind
pi_62246120
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:55 schreef bartrid het volgende:

[..]

Maar Godflesh is dan ook gaaf. Gaver dan Jesu
Godflesh heerst alle andere bands omver... einde verhaal

  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2008 @ 22:26:22 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_62246128
Brant was weer gezellig. Ze vonden M. enorm gegroeid
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_62246193
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Godflesh heerst alle andere bands omver... einde verhaal

Precies! bijna alle andere bands
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_62246759
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef bartrid het volgende:
Jesu uitputtend? Dat valt toch best wel mee? Als je dat al uitputtend vindt, is Godflesh misschien wel iets te veel voor je

Ja, uitputtend. Ik vind ook lang niet alles leuk van ze. Veel dingen vind ik geneuzel.
Maar Conquerer en Man, Woman vind ik wel toffe nummers.

Wat ook zo irritant was bij dat optreden, Jesu was het voorprogramma van ISIS. Dus ISIS was bezig met het laatste nummer, maar dat verviel in een hoop effect apparaat geneuzel (waarbij ik eigenlijk al afhaakte, maar ik dacht: ach, het duurt misschien maar even). Komt die knakker van Jesu het podium opgelopen, steken ze met z'n allen gezellig een jointje op en gaan met fucking vier gitaristen op de grond zitten en aan de knopjes draaien. Nou, toen gingen we maar naar huis .
  woensdag 8 oktober 2008 @ 22:50:54 #196
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62246989
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:43 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ja, uitputtend. Ik vind ook lang niet alles leuk van ze. Veel dingen vind ik geneuzel.
Maar Conquerer en Man, Woman vind ik wel toffe nummers.

Wat ook zo irritant was bij dat optreden, Jesu was het voorprogramma van ISIS. Dus ISIS was bezig met het laatste nummer, maar dat verviel in een hoop effect apparaat geneuzel (waarbij ik eigenlijk al afhaakte, maar ik dacht: ach, het duurt misschien maar even). Komt die knakker van Jesu het podium opgelopen, steken ze met z'n allen gezellig een jointje op en gaan met fucking vier gitaristen op de grond zitten en aan de knopjes draaien. Nou, toen gingen we maar naar huis .
Shit, dit klinkt dan weer als iets wat ik wel weer had kunnen waarderen ghehehe
pi_62247143
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Shit, dit klinkt dan weer als iets wat ik wel weer had kunnen waarderen ghehehe
Smaken verschillen .
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 23:29:54 #198
159966 lifeblind
pi_62248296
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:43 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Ja, uitputtend. Ik vind ook lang niet alles leuk van ze. Veel dingen vind ik geneuzel.
Maar Conquerer en Man, Woman vind ik wel toffe nummers.

Wat ook zo irritant was bij dat optreden, Jesu was het voorprogramma van ISIS. Dus ISIS was bezig met het laatste nummer, maar dat verviel in een hoop effect apparaat geneuzel (waarbij ik eigenlijk al afhaakte, maar ik dacht: ach, het duurt misschien maar even). Komt die knakker van Jesu het podium opgelopen, steken ze met z'n allen gezellig een jointje op en gaan met fucking vier gitaristen op de grond zitten en aan de knopjes draaien. Nou, toen gingen we maar naar huis .
Ah, daar was ik ook bij. Overigens was het optreden van jesu toen ook redelijk uniek, Aaron Turner van ISIS deed mee met het laatste nummer van jesu, Ruined namelijk
pi_62249211


Als je dit ziet ben je verkocht tog? Één van de beste nummers van het beste album. Streetcleaner (lifeblind's avatar.)
pi_62249243
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 00:03 schreef On het volgende:


Als je dit ziet ben je verkocht tog? Één van de beste nummers van het beste album. Streetcleaner (lifeblind's avatar.)
als het goed is krijg ik dat hele concert binnenkort op dvd van iemand van het avalanchers forum
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')