abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juli 2008 @ 12:05:39 #51
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_59944756
Ajax wacht niet meer op de mogelijke komst van Henrique op huurbasis. De club heeft een officieel bod uitgebracht op Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral (foto). De twintigjarige verdediger, veelvuldig jeugdinternational, is eigendom van Palmeiras en speelt op huurbasis bij Atlético Mineiro. De rappe Braziliaan kan zowel in het centrum als aan de rechterflank uit de voeten. (O Globo)
pi_59945264
Van Der Schaaf naar Burnley.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:06:17 #53
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59946122
Joris Mathijsen naar Blackburn.
Boateng naar Celtic.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59946920
quote:
United resigned to losing Queiroz
Manchester United were reluctantly discussing a compensation package for Carlos Queiroz last night after Sir Alex Ferguson's assistant confirmed that he wanted to leave the club to take over as Portugal's national manager. A dismayed Ferguson has not given up hope of persuading him to change his mind but there is now a general acceptance at Old Trafford that they are about to lose the services of a man Cristiano Ronaldo has described as "like a father".
"I cannot say much," Queiroz said when Portuguese journalists stopped him at Lisbon airport yesterday. "At this moment it is out of my hands. It needs to be resolved between the federation and Manchester United and until then we have to wait calmly. I have spoken to both parties and now I am waiting for some kind of movement."
Daniel Taylor, The Guardian
"If you're not a manc, you're a wank"
  maandag 7 juli 2008 @ 13:45:12 #55
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59947040
Arsenal en Chelsea verspillen hun tijd. Dat is min of meer de strekking van de boodschap van een woordvoerder van Zenit Sint-Petersburg maandagmiddag. Smaakmaker Andrei Arshavin wil in het buitenland uitsluitend voor Barcelona uitkomen.

De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:48:30 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59949711
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je beter naar PSV gaan
Alleen kunnen die dat niet betalen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59954377
quote:
Zenit wijst bod op Arsjavin af
SINT PETERSBURG - Zenit St Peterburg heeft het bod van 15 miljoen euro dat FC Barcelona heeft uitgebracht op Andrej Arsjavin afgewezen. Dat heeft de Russische kampioen, getraind door Dick Advocaat, maandag laten weten.

,,Barcelona is bij zijn oude aanbieding gebleven en niet met iets beters gekomen. Daarom hebben we de onderhandelingen met de Spaanse club gestaakt'', staat op de website van Zenit te lezen. ,,We hebben geen bod gekregen van andere clubs, dus de discussie over een eventuele transfer is op dit moment gesloten.''

De 27-jarige Arsjavin verdient naar verluidt 3 miljoen euro per jaar, meer dan enige andere Russische voetballer. Zenit zou een prijskaartje van liefst 39 miljoen aan zijn spelbepaler hebben gehangen.
pi_59954436
Frederik Gößling van VfL Osnabrück en Govert Boyen van Oud Heverlee Leuven testen bij FC Dordrecht, één van de twee wordt de nieuwe keeper waarschijnlijk.

Geert den Ouden kan naar Sparta.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 juli 2008 @ 19:23:10 #59
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_59954466
quote:
SINT PETERSBURG - Zenit St Peterburg heeft het bod van 15 miljoen euro dat FC Barcelona heeft uitgebracht op Andrej Arshavin afgewezen.

De 27-jarige Arshavin verdient naar verluidt 3 miljoen euro per jaar, meer dan enige andere Russische voetballer. Zenit zou een prijskaartje van liefst 39 miljoen aan zijn spelbepaler hebben gehangen.
http://www.nu.nl/news/164(...)_op_Arshavin_af.html

39 miljoen
Die blijft gewoon in Rusland
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_59954656
39 miljoen roebel mag ik hopen...
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_59954761
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alleen kunnen die dat niet betalen.
Wel als je Monaco afwijst en Twente gewoon haar werk doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59957332
De Familie Bin Laden zou Newcastle willen kopen voor 360 miljoen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_59957650
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef DIGGER het volgende:
De Familie Bin Laden zou Newcastle willen kopen voor 360 miljoen
'Bin Ladens willen Newcastle kopen'
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 7 juli 2008 @ 21:35:49 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_59957843
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:31 schreef Tim86 het volgende:
39 miljoen roebel mag ik hopen...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 7 juli 2008 @ 21:42:58 #65
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_59958036
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

nouja 15 miljoen is ook niet echt bizar veel
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
pi_59959224
quote:
Pieters gaat uit van transfer naar PSV

Erik Pieters speelt, als het aan hem ligt, komend seizoen voor de regerend landskampioen. De verdediger van FC Utrecht verwacht dat hij zich op 14 juli 2008 moet melden op de eerste training van PSV.

De 19-jarige verdediger was maandagavond te gast bij RTV Utrecht in het programma Namen en Rugnummers. Presentator René van den Berg ontlokte Pieters enkele uitzonderlijke uitspraken.

De verdediger sprak de geruchten rondom een mogelijke ruil Pieters/Aisatti niet tegen.
"Dat klopt, Aisatti moet er uit zien te komen met FC Utrecht. Als ik er dan uitkom met PSV dan is het zo goed als een deal", aldus Pieters in het genoemde programma.


De verdediger sprak nog niet met de ploeg uit Eindhoven. "Nee. Ik heb ook al weer gehoord dat PSV me sowieso wil kopen. Maar het hangt er dan allemaal vanaf hoe het gaat lopen met Aisatti natuurlijk."

Het antwoord van de verdediger waar hij zich zal gaan melden voor de eerste training was zeer duidelijk. "Het ziet er naar uit dat het de 14e wordt bij PSV."
  maandag 7 juli 2008 @ 22:21:59 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59959365
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Ach, op zich niet eens verkeerd voor alle vier de partijen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 7 juli 2008 @ 23:15:58 #68
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59961036
39 miljoen voor die gehypte Rus
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59962430
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef methodmich het volgende:
Geert den Ouden kan naar Sparta.
Of naar De Graafschap.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59964692
Sorin naar Argentinos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59966233
quote:
Twente denkt aan Amoah als opvolger Arnautovic'
08 juli 2008

Anthony Lurling is niet de enige aanvaller van NAC Breda die in de belangstelling staat van een andere club. Ook Matthew Amoah vertrekt mogelijk uit het Rat Verlegh Stadion. De Ghanees staat op de lijst bij FC Twente, meldt BN/ De Stem.

In Enschede zou Amoah de opvolger moeten worden van Marko Arnautovic, die de overstap naar Feyenoord lijkt te gaan maken. "Ik ken de geluiden, maar concreet is er nog niets. Pas wanneer Arnautovic verkocht wordt, zal FC Twente verder kijken. Of Matthew een overstap ziet zitten, weet ik niet", zegt Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Amoah. Het contract van de 27-jarige Ghanees in Breda loopt nog tot 2010. Eerder speelde hij voor Vitesse, Fortuna en Borussia Dortmund.
pi_59967419
quote:
Moyes In Bid For Fletch
David Moyes is in talks with Manchester United aimed aimed at tempting them to sell Darren Fletcher. The Everton boss is preparing an official £4million bid for the midfielder, who has come through the ranks at Old Trafford. Moyes wants to kick off his summer spending by signing Fletcher, who played a significant part in United claiming the Premier League crown last season. He sees Scotland international Fletcher as a major player in Everton’s bid to crack the top four after his team narrowly missed out on Champions League football to arch-rivals Liverpool. Fletcher, 24, will be reluctant to move away from the current European and domestic champions. But fellow Scot Moyes believes he can offer him a package to rival the £25,000-a-week he picks up at United.
Pat Sheehan, The Sun
quote:
In other transfer news, Aston Villa are apparently weighing up a season-long loan move for United goalkeeper Ben Foster, while Real Madrid's Ramon Calderon insists the Reds should be 'happy and proud' to negotiate a deal to take Cristiano Ronaldo to Spain.
quote:
Widespread reports suggest Carlos Queiroz will be named manager of the Portuguese national side, and The Sun puts forward Dutch tactician Rene Meulensteen as a potential successor.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_59967478
Meulensteen werkt op dit moment toch al bij United ?
pi_59967571
Jah, maar dan wordt ie doorgeschoven als assistent van Ferguson.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:09:47 #75
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59968582
Dani Güiza zo goed als rond met Fenerbahce.
Adebayor zo goed als rond met Barcelona.
Drogba mag weg, voor 27 miljoen (wat weinig )
Boateng kan nu naar Hull City, Sunderland, Celtic of Fulham.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')