index       theater, taal & kunst
PI [TTK Feedback] Voor alle wensen, opmerkingen en appeltaarten
Topicgallery™ :
Isabeau
[ Moderator ] zaterdag 5 juli 2008 @ 06:11 (#1) 

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

luciano
ondertitelloos
zaterdag 5 juli 2008 @ 06:17 (#2) 

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] zaterdag 5 juli 2008 @ 07:29 (#3) 

Doe mij ook maar een bakkie!!

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 5 juli 2008 @ 10:39 (#4) 

Heb je die appeltaart zelf gebakken?

Heb jij al gestemd?

Isabeau
[ Moderator ] zaterdag 5 juli 2008 @ 11:12 (#5) 

Nee, maar ik krijg vandaag wel appeltaart Zelfgebakken door iemand anders.

"I don't want to achieve immortality through my work; I want to achieve immortality through not dying." -- Woody Allen

YPPY
Joehoe! Bea???
zondag 6 juli 2008 @ 16:34 (#6) 

Appeltaart! Hier moet ik dus zijn.

Haha, en die Bea maar roepen dat je virtueel geen vriendschappen hebt. :D
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
zaterdag 19 juli 2008 @ 12:15 (#7) 

leer mensen de nederlandse taal.

ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.

dus: sluiten die hap aub.

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 19 juli 2008 @ 12:40 (#8) 

quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
leer mensen de nederlandse taal.

ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.

dus: sluiten die hap aub.
Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.

Heb jij al gestemd?

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
zaterdag 19 juli 2008 @ 13:22 (#9) 

quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.
het is mijn topic en ik zeg dat het gesloten mag worden. nu bepaal jij wat er met een topic van mij, dat ik opzetteijk ergens anders heb geopend, gebeurt. dat kan nooit de bedoeling zijn.

zolang het in ttk staat zal het mensen aantrekken die geen verschil zien tussen de het schrijven op fok! en buiten fok!
ja, ik baal er ook van, want het is een goed initiatief. maar het gezeik van taalkundigen die zelf nooit typfouten maken is inherent aan ttk.

dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.

Isabeau
[ Moderator ] zaterdag 19 juli 2008 @ 14:01 (#10) 

We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 19 juli 2008 @ 14:26 (#11) 

quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Isabeau het volgende:
We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat
Dat was en is dus ook mijn gedachte. We houden het topic in de gaten, en als het echt niet werkt hier, dan kan het alsnog naar GC verplaatst worden .

Heb jij al gestemd?

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
zaterdag 19 juli 2008 @ 16:27 (#12) 

daar kan ik als topicstarter goed mee leven. dank jullie.

ik hoop dat het straks misschien echt te zien is bij de hoeveelheid aanmeldingen van het programma. want het blijft gewoon een goede zaak.

Isabeau
[ Moderator ] zaterdag 19 juli 2008 @ 21:13 (#13) 

Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
zaterdag 19 juli 2008 @ 21:39 (#14) 

quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.
nou. je suggestie was prima. het doel heiligt de middelen. als de regen de krant nat maakt dan moet het naar een ander subforum.

Manono
UTFS!
zondag 27 juli 2008 @ 04:20 (#15) 

quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.
Inderdaad beter idee.

Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen

Once you kill the cow, you gotta make a burger
Ai Amsterdam! Geef de stad terug aan de Amsterdammers!

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
zondag 27 juli 2008 @ 04:53 (#16) 

quote:
Op zondag 27 juli 2008 04:20 schreef Manono het volgende:

[..]

Inderdaad beter idee.

Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen
best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.

Manono
UTFS!
zondag 27 juli 2008 @ 08:00 (#17) 

quote:
Op zondag 27 juli 2008 04:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.
En dat is?

Once you kill the cow, you gotta make a burger
Ai Amsterdam! Geef de stad terug aan de Amsterdammers!

Tinuzzz_Talpa
woensdag 30 juli 2008 @ 17:58 (#18) 

Kan dicht.

Welk boek is dit?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 30 juli 2008 @ 18:34 (#19) 

quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dicht.

Welk boek is dit?
Ok, bij dezen gebeurd .

Heb jij al gestemd?

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
woensdag 30 juli 2008 @ 21:01 (#20) 

quote:
Op zondag 27 juli 2008 08:00 schreef Manono het volgende:

[..]

En dat is?
ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.

en jij?

Floripas
Blast from the past
woensdag 30 juli 2008 @ 23:07 (#21) 

quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.
Oh, wat tof. Ik geef ze als vrijwilliger les in vakken waarvoor ze nauwelijks bijles kunnen krijgen - Engels, Duits, geschiedenis, economie, wiskunde, soms zelfs Latijn en Grieks.

Regel jij het ook via Schumacher? Amsterdam, toch?

Zit je vast met je scriptie of paper? Faalangst? Wil je een hoger cijfer? Meer begeleiding nodig?

EnglishTest
zondag 10 augustus 2008 @ 01:06 (#22) 
Kan iemand mn topic sluiten. Ik heb me bedacht, en wil toch sluiten.

Ik realiseerde me pas later dat andere bezoekers van de blog dat topic ook kunnen lezen. Dat bedacht ik me pas later, en dat kon gevolgen hebben..

M'n excuses voor dit. Ik laat iemand die tenminste wel verstand van Engels heeft, de tekst opstellen. Toch enorm bedankt voor jullie hulp!

Mag dat topic dicht?

[ Bericht 25% gewijzigd door EnglishTest op 10-08-2008 01:28 ]

Isabeau
[ Moderator ] zondag 10 augustus 2008 @ 01:39 (#23) 

Graag gedaan en het topic heb ik gesloten Succes verder!

Scaurus
Memento mori
dinsdag 16 september 2008 @ 20:45 (#24) 

Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.

Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 21:13 (#25) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Scaurus het volgende:
Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig. .
Conservatiefjes kunnen in POL hun gram wel halen, me dunkt.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

Scaurus
Memento mori
dinsdag 16 september 2008 @ 21:14 (#26) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig. .
Dat dus.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 21:19 (#27) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik hou je er desondanks in, Scauy... .

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 16 september 2008 @ 21:30 (#28) 

Ik had in deel 1 al gevraagd of het gewoon over Houellebecq kon gaan in plaats van de persoonlijke politieke discussie/vete, maar blijkbaar kan dat niet. Topic is dus dicht.

Heb jij al gestemd?

servus_universitas
Profeta Pluriforma
dinsdag 16 september 2008 @ 21:30 (#29) 

Beste DaMart, ik begrijp waarom je de topic over Houellebecq hebt gesloten. Maar toch vind ik het wel jammer, want ik geloof dat het eigenlijk uitsluitend Ryan3 is die de rotte appel vormde. Dat begon al in het eerste deel. Toen hij om de hoek kwam kijken, ging het mis. Ik denk dat Ryan3 nu zijn zin heeft gekregen.

Scaurus
Memento mori
dinsdag 16 september 2008 @ 21:31 (#30) 

Dit is belachelijk! Één user loopt te etteren, gelijk het hele topic dicht omdat er blijkbaar een vete gevoerd wordt. Heropen het topic en kick Ryan3 eruit. Anders open ik gewoon deel 3, maakt me geen fuck uit.

servus_universitas
Profeta Pluriforma
dinsdag 16 september 2008 @ 21:33 (#31) 

Ja, het is ook belachelijk, Scaurus. Er zijn hier toch een aantal Houellebecq liefhebbers die elkaar hebben gevonden in die topic. Het is een succesvolle topic gebleken. En dan komt er één zo'n zuiguser de boel verzieken en de rest moet er onder lijden. Het lijkt mij rechtvaardiger dat de desbetreffende zuiguser de consequenties moet gaan dragen en niet de mensen die van goede wil zijn.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 21:34 (#32) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
Ryan3, laten we weer terugkeren naar het onderwerp. Wat is de voornaamste reden voor jou om Houellebecq Huilebek te noemen? Je bent kennelijk van mening dat Houellebecq zich op de één of andere manier wat aanstelt. Zou je kunnen aangeven op welke wijze hij dat doet? Waar hij volgens jou te overdreven is?
Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek. .

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 21:36 (#33) 

ryan3 kan lekker de tiephus krijgen. maar wat de mod hier flikt is nog vele malen erger.

servus_universitas
Profeta Pluriforma
dinsdag 16 september 2008 @ 21:38 (#34) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek. .
Ah, nu je je zin hebt gekregen, kun je opeens wel inhoudelijk en constructief reageren? Vergeet het nu maar. Ga jij eerst maar pleiten bij de mod voor de heropening van de topic waarbij je belooft je daarin voortaan naar behoren te gedragen.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 16 september 2008 @ 21:40 (#35) 

Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.

Heb jij al gestemd?

Scaurus
Memento mori
dinsdag 16 september 2008 @ 21:43 (#36) 

Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.

servus_universitas
Profeta Pluriforma
dinsdag 16 september 2008 @ 21:44 (#37) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.
En wat nu wanneer Ryan3 ook daarin weer zijn kop opsteekt? Daar kun je op wachten natuurlijk. Dan kun je zeggen dat hij dan maar genegeerd moet worden, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet zo eenvoudig. Die man is een uiterst hardnekkig geval gebleken. Hij heeft nu ook precies gekregen wat hij wilde, het is een spel voor hem. Ik vind het jammer dat anderen daaronder moeten lijden. Beter zou het zijn om hem bij misdragen de toegang tot de topic te ontzeggen.

Dagonet
Carpe Noctem
[ @@@ ] dinsdag 16 september 2008 @ 21:49 (#38) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.

Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.

Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.

Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.

Op woensdag 24 september 2008 20:39 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...

Dagonet
Carpe Noctem
[ @@@ ] dinsdag 16 september 2008 @ 21:50 (#39) 

En verder laat ik jullie met:

Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 16 september 2008 @ 21:51 (#40) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Mwa, na het snijden zou er dan niet veel appel meer over blijven .

Heb jij al gestemd?

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 21:52 (#41) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:49 schreef Dagonet het volgende:

goed bezig gozer. je bent een verademing op fok!

Dagonet
Carpe Noctem
[ @@@ ] dinsdag 16 september 2008 @ 21:52 (#42) 

Note to self: blijf van die komma af.

Scaurus
Memento mori
dinsdag 16 september 2008 @ 21:52 (#43) 

quote:
Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.
Begrijpelijk, aangezien Houellebecq ons nauw aan het hart liggen. Politieke overtuiging bij mij trouwens ook. Dan wordt ik happig, ja.
quote:
Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:02 (#44) 

quote:

[..]

Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.

Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.

Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs. .

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:03 (#45) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs. .
neem je verlies en sod off.

Dagonet
Carpe Noctem
[ @@@ ] dinsdag 16 september 2008 @ 22:07 (#46) 

Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.

Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:11 (#47) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neem je verlies en sod off.
Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:13 (#48) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.
sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:14 (#49) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.

Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.
Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?
Ik vind eerlijk gezegd dat usertjes Scaures en servus_weetikveel enorm zuigen en op de man spelen, wat ga jij nu doen dan Dagonet?
Of is dit allemaal maar een beetje willekeurigheid wat je doet???

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:15 (#50) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.
Helaas maak je ook af en toe posts.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:17 (#51) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Helaas maak je ook af en toe posts.
ik dacht dat je mijn posts wel kon waarderen

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:19 (#52) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik dacht dat je mijn posts wel kon waarderen
Jawel, jij bent ook een aardige gast, we hebben een andere outlook, maar ik accordeer ook wel met jou, dat weet je toch. .

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:21 (#53) 

Je mag als links-liberaal gvd nooit eens op je viool spelen hè.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:21 (#54) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, jij bent ook een aardige gast, we hebben een andere outlook, maar ik accordeer ook wel met jou, dat weet je toch. .
gezien je meest recente postgeschiedenis kreeg ik heel even een ander gevoel...

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:23 (#55) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gezien je meest recente postgeschiedenis kreeg ik heel even een ander gevoel...
Dat is niet alleen de meest recente pg. .
Dude, jij en ik dat is wat betreft bijna alles het uiterste hoor.
En ik ben niet extreem, extreem niets hè.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

servus_universitas
Profeta Pluriforma
dinsdag 16 september 2008 @ 22:26 (#56) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?
Ik vind eerlijk gezegd dat usertjes Scaures en servus_weetikveel enorm zuigen en op de man spelen, wat ga jij nu doen dan Dagonet?
Of is dit allemaal maar een beetje willekeurigheid wat je doet???
Zou je kunnen aangeven op welke manier er bij jou op de man is gespeeld? Je hebt nergens je ongenoegen geuit over de manier waarop je bent bejegend. De bron van ergernis kwam voortdurend voort uit jouw posts. Niet zozeer het onderwerp en het punt dat je probeerde te maken (die waren nog best wel interessant), maar de manier waarop, Ryan3. Je bent in je gezuig heel erg subtiel, het zal waarschijnlijk een spel voor je zijn. Je steekt hier en daar en je doet je vervolgens als een onschuldig kind voor. Hoe subtiel je het spel ook speelt, het is overduidelijk.

En als je dan eenmaal bent ontmaskerd, dan moet je je verlies accepteren. Daarmee kun je dan nog respect afdwingen. En dan beginnen we gewoon weer met een frisse start, Ryan3 .

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:28 (#57) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is niet alleen de meest recente pg. .
Dude, jij en ik dat is wat betreft bijna alles het uiterste hoor.
En ik ben niet extreem, extreem niets hè.
ik ben ook niet extreem. gelukkig maar, anders zou ik wel eens hele vreemde, onware en onhaalbare dingen kunnen gaan posten. erasmus verhoedde me.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:35 (#58) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Zou je kunnen aangeven op welke manier er bij jou op de man is gespeeld? Je hebt nergens je ongenoegen geuit over de manier waarop je bent bejegend. De bron van ergernis kwam voortdurend voort uit jouw posts. Niet zozeer het onderwerp en het punt dat je probeerde te maken (die waren nog best wel interessant), maar de manier waarop, Ryan3. Je bent in je gezuig heel erg subtiel, het zal waarschijnlijk een spel voor je zijn. Je steekt hier en daar en je doet je vervolgens als een onschuldig kind voor. Hoe subtiel je het spel ook speelt, het is overduidelijk.

En als je dan eenmaal bent ontmaskerd, dan moet je je verlies accepteren. Daarmee kun je dan nog respect afdwingen. En dan beginnen we gewoon weer met een frisse start, Ryan3 .
Ja, wat je hier zegt is toch een beetje een deel van je eigen subjectiviteit hoor; het enige wat ik doe is mijn mening uiten de hele tijd. Mijn mening.
Blijkbaar zat ik 7 jaar toch mis, en kan dat niet, mijn mening uiten op Fok!, getuige de onheuse afstraffing die ik hier krijg van de oppermod Dagonet, die ik eerlijk gezegd toch kende als een veel liberalere persoon als hoe hij zich nu laat zien in deze kwestie.
Voor mij is dat uiteraard een les. Ik zal moeten opletten op wat ik zeg en hoe ik iets zeg. Ik moet conservatiefjes dus niet meer aanvallen, of iig niet dusdanig confronteren dat zij mailen, PM'en en weet ik veel wat jullie doen om je gelijk te krijgen.
Ik hoop echter wel dat de discussie niet alleen om de letteren, maar ook om de implicaties op politiek/religieus/filosofisch gebied gewoon door gaat in #3. En dat kan er hard aan toegaan. Maar wat is daarvan het probleem?
Mensen hebben me voor ik weet niet wat uitgemaakt op Fok!, vanwege mijn mening, dat is all in the deal.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:36 (#59) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben ook niet extreem. gelukkig maar, anders zou ik wel eens hele vreemde, onware en onhaalbare dingen kunnen gaan posten. erasmus verhoedde me.
Relax dus, maar dat zie ik te weinig de laatste tijd bij jou.
Dat alles maar een mening is, niet echt...

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:38 (#60) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Relax dus, maar dat zie ik te weinig de laatste tijd bij jou.
Dat alles maar een mening is, niet echt...
ik ben de relaxdheid zelfe. en ja alles is onderbouwd en mijn eigen mening. of wil je me die ook al afpakken?

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:44 (#61) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben de relaxdheid zelfe. en ja alles is onderbouwd en mijn eigen mening. of wil je me die ook al afpakken?
Waar haal je uit dat ik een mening wil afpakken?
En nee, je komt niet echt relaxed over op mij. Niet iemand die zijn schaapjes op het droge heeft iig, zoals je suggereerde met je huizenverhuurder verhaal. Of ik moet je humor missen natuurlijk, maar daarvoor is de aard van wat je te berde brengt te consistent.

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 22:47 (#62) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar haal je uit dat ik een mening wil afpakken?
En nee, je komt niet echt relaxed over op mij. Niet iemand die zijn schaapjes op het droge heeft iig, zoals je suggereerde met je huizenverhuurder verhaal. Of ik moet je humor missen natuurlijk, maar daarvoor is de aard van wat je te berde brengt te consistent.
lol. wat kan je toch heerlijk fantaseren. maak je niet dik gozert.

Ryan3
President Barackski
dinsdag 16 september 2008 @ 22:49 (#63) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. wat kan je toch heerlijk fantaseren. maak je niet dik gozert.
Je verhuurt geen panden?

Stabat mater dolorosa
juxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.
(GEZ) VAZ 2103

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
dinsdag 16 september 2008 @ 23:39 (#64) 

quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je verhuurt geen panden?
helaas is alles nu verhuurd. het is trouwens sowieso geen socialehuursectorprijs/anti-kraak, dus of je het zou kunnen betalen is nog maar de vraag.

geloof wat je wilt geloven, ik lig er niet zo wakker van eik.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 16 september 2008 @ 23:42 (#65) 

Heren, zullen we dit topic nu weer gaan gebruiken voor TTK-feedback?

Ryan kan het woningaanbod immers ook via PM bekijken, natuurlijk .

Heb jij al gestemd?

Oxymoron
Lizardious!
donderdag 9 oktober 2008 @ 19:37 (#66) 

Hallo,

Ik ben in dit sub-forum niet zo bekend. Ik post, meer in OUD en R&P vanwege, de autisme topics, die daar zijn. Zelf heb ik autisme. En ik houd van dichten .

Er is nu een topic in OUD over gedichtjes: Gedichtjes op geboortekaartjes

Ik heb zelf ook een (dicht)bundel uitgegeven.
Mijn vraag is of iemand mij even, wegwijs kan maken, in dit sub-forum. Bijv. waar ik mijn gedichten kan plaatsen etc.

Dag, Oxy

Ik groei maar mee met wie ik worden zal.

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
donderdag 9 oktober 2008 @ 19:49 (#67) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,

Ik ben in dit sub-forum niet zo bekend. Ik post, meer in OUD en R&P vanwege, de autisme topics, die daar zijn. Zelf heb ik autisme. En ik houd van dichten .

Mijn vraag is of iemand mij even, wegwijs kan maken, in dit sub-forum. Bijv. waar ik mijn gedichten kan plaatsen etc.

Dag, Oxy
owww. dit is zoet. ga je jouw eigen gedichtenbundel via ttk verkopen?

Oxymoron
Lizardious!
donderdag 9 oktober 2008 @ 20:24 (#68) 

Zoet? Wat bedoel je?

Nee hoor, ik hoef niks te verkopen hoor.
Ik wil alleen maar, na een tip, gewoon praten over taal en dichten.

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
donderdag 9 oktober 2008 @ 20:26 (#69) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Oxymoron het volgende:
Zoet? Wat bedoel je?

Nee hoor, ik hoef niks te verkopen hoor.
Ik wil alleen maar, na een tip, gewoon praten over taal en dichten.
oh ok. sorry. wanneer kan ik jouw bundel kopen en waar? lijkt me wel fijn om eerst jouw bundel gelezen te hebben voordat ik een oordeel kan geven of jouw gedichten spreekwaardig zijn.

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] donderdag 9 oktober 2008 @ 20:27 (#70) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,

Dag, Oxy
Hoi Oxy
Het meest recente topic is dit: Plaats hier je zelfgeschreven gedichten [Deel 5.]

Maar ik moet je waarschuwen dat JAM misschien niet zo representatief is
Daarom ook nog een linkje naar het vorige topic, dan kan je die misschien ook even doorsnuffelen als je dat leuk lijkt

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Oxymoron
Lizardious!
donderdag 9 oktober 2008 @ 20:27 (#71) 

Ik wil je wel een PM sturen als je dat goedkeurt.
Je kunt m via internet kopen en hij staat er al op sinds zomer 2007.

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
donderdag 9 oktober 2008 @ 20:29 (#72) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Oxymoron het volgende:
Ik wil je wel een PM sturen als je dat goedkeurt.
Je kunt m via internet kopen en hij staat er al op sinds zomer 2007.
ja stuur maar een pm, ik ben geïnteresseerd. als autist heb je trouwens best een hele grote stap gemaakt door het te publiceren.

Oxymoron
Lizardious!
donderdag 9 oktober 2008 @ 20:36 (#73) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
ja stuur maar een pm, ik ben geïnteresseerd. als autist heb je trouwens best een hele grote stap gemaakt door het te publiceren.
Ja het heeft me veel gekost (maar ik bedoel niet het geld). Maar de reacties, en het begrip wat ik van mensen krijg is dat zeker waard geweest. Ben zelfs, al aan een 2de bundel bezig !

Oxymoron
Lizardious!
donderdag 9 oktober 2008 @ 20:37 (#74) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Oxy
Het meest recente topic is dit: Plaats hier je zelfgeschreven gedichten [Deel 5.]

Maar ik moet je waarschuwen dat JAM misschien niet zo representatief is
Daarom ook nog een linkje naar het vorige topic, dan kan je die misschien ook even doorsnuffelen als je dat leuk lijkt
Dank u A_R.
Ik zie veel rijm en daar ben ik niet zo goed in

zoalshetis
eerlijk=eerlijk
donderdag 9 oktober 2008 @ 21:05 (#75) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Dank u A_R.
de goden zij bedankt. rijmen is voor huismoeders. dichten is voor dichters.

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:04 (#76) 

quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Dank u A_R.
Het hoeft ook zeker niet te rijmen. Wat mij betreft liever niet zelfs. Maar het topic is voor iedereen, dus ook voor rijmers

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

dwerg
chagrijn
vrijdag 14 november 2008 @ 11:05 (#77) 

[Taal] Spellingsnazi en de spatieterreur

Wat mij betreft hoeft TTK zich niet tot het niveau van ONZ of KLB te verlagen.

I intend to live forever, or die trying.
Tulpen.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] vrijdag 14 november 2008 @ 11:30 (#78) 

quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef dwerg het volgende:
[Taal] Spellingsnazi en de spatieterreur

Wat mij betreft hoeft TTK zich niet tot het niveau van ONZ of KLB te verlagen.
Inderdaad. Dat soort nutteloze reacties mogen wat mij betreft gewoon wegblijven.

Geëdit dus .

Heb jij al gestemd?

Tha_Erik
[ Moderator ] zaterdag 29 november 2008 @ 15:54 (#79) 

quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en zou de TT gewijzigd kunnen worden in gewoon Het grote Musical Topic deel 2? Ik vind dat bij voorbaat een beetje raar.
En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk .

als ik geen engel kan zijn, dan ben ik maar een duivel
Hoogachtend,
Erik

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 29 november 2008 @ 16:06 (#80) 

quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk .
Ik ook. Bij voorbaat paste prima bij deel één, omdat niemand wist hoe het zou gaan lopen, maar vanaf deel 2 is het gewoon al een groot musicaltopic.

Heb jij al gestemd?

Gewas
zondag 7 december 2008 @ 20:16 (#81) 

Hey ik heb een vraag. Ik kan met de zoekmachine nergens In de Ban van de Ring/Lord of the Rings topics vinden? Ik kom alleen maar uit bij gametopics.

Rheingold! Rheingold! Reines Gold!
O leuchtete noch in der Tiefe dein lautrer Tand!
Traulich und treu ist's nur in der Tiefe:
falsch und feig ist, was dort oben sich freut!

Lienekien
Sunshower kisses...
zondag 7 december 2008 @ 20:25 (#82) 

quote:
Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Gewas het volgende:
Hey ik heb een vraag. Ik kan met de zoekmachine nergens In de Ban van de Ring/Lord of the Rings topics vinden? Ik kom alleen maar uit bij gametopics.
Lord of the Rings

Je eigen topic.

A splendid time is guaranteed for all.

Gewas
zondag 7 december 2008 @ 20:27 (#83) 

quote:
Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lord of the Rings

Je eigen topic.
Thanks, ja die zocht ik.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zondag 7 december 2008 @ 20:27 (#84) 

quote:
Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Gewas het volgende:
Het meest recente TTK-topic dat ik kan vinden, is deze: Lord of the Rings .

*edit: wat Lienekien zegt, dus .

En mocht je daarin niet vinden wat je zoekt, open gerust een nieuwe .

Heb jij al gestemd?

-Will-
Yoodles-apostel _O_
dinsdag 6 januari 2009 @ 18:37 (#85) 

Boh.

Idee voor de moderators: TT van "is dit gedichtje van een literair niveau" wijzigen naar "(song)teksten van 2pac: literair verantwoord?" - dan komen er vast wat meer reacties. Nu is het niet echt duidelijk waar het topic over gaat. Verder beloof ik mij ontopic te houden

Big brains need lots of mind food or they'll eat themselves.
WEBLOG | LAST.FM

Chowi
It's not Yugoslavia.
dinsdag 6 januari 2009 @ 19:37 (#86) 

Hoi. Vraagje.

Wanneer komt er weer eens een toffe TTK-wedstrijd? Of spelen mijn hersenen parten met me en is het er nooit geweest? Zo ja, dan moest er toch echt eens eentje komen.

Asian, caucasian, black, I squeeze tits.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 6 januari 2009 @ 19:58 (#87) 

quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef -Will- het volgende:
Boh.

Idee voor de moderators: TT van "is dit gedichtje van een literair niveau" wijzigen naar "(song)teksten van 2pac: literair verantwoord?" - dan komen er vast wat meer reacties. Nu is het niet echt duidelijk waar het topic over gaat. Verder beloof ik mij ontopic te houden
Ik heb het even meegenomen naar achteren .

We komen dus nog op je suggestie terug.

Heb jij al gestemd?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 6 januari 2009 @ 19:59 (#88) 

quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Vraagje.

Wanneer komt er weer eens een toffe TTK-wedstrijd? Of spelen mijn hersenen parten met me en is het er nooit geweest? Zo ja, dan moest er toch echt eens eentje komen.
Er is zeker een TTK-wedstrijd geweest . Men kon gedichten, verhalen en kunst insturen die betrekking hadden op een bepaald onderwerp. Vorig jaar hebben we een aantal wedstrijden met andere fora gehad, en dit jaar is het de bedoeling dat er zeker weer een paar leuke wedstrijden in TTK komen. Hoe en wat, daar wordt nog over nagedacht .

Heb jij al gestemd?

Chowi
It's not Yugoslavia.
dinsdag 6 januari 2009 @ 20:02 (#89) 

Kan dat niet gewoon elke 2 maanden ofzo? . TTK-wedstrijden vond ik altijd best wel heel erg tof.

Asian, caucasian, black, I squeeze tits.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 6 januari 2009 @ 20:49 (#90) 

quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Chowi het volgende:
Kan dat niet gewoon elke 2 maanden ofzo? . TTK-wedstrijden vond ik altijd best wel heel erg tof.
Maar ze waren ook erg tof! .

Maar als we het eens zijn over een opzet, dan komt er uiteraard meer in TTK te staan .

Heb jij al gestemd?

Steve
Still the best.
zondag 18 januari 2009 @ 01:43 (#91) 

Gefelicteerd DaMart.
Ik wist niet of je in die andere topics nog wel komt.

"Atb is lief, groetjes Peri."

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zondag 18 januari 2009 @ 09:43 (#92) 

quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Steve het volgende:
Gefelicteerd DaMart.
Ik wist niet of je in die andere topics nog wel komt.
Dank je wel!

Ik kom er af en toe nog wel, maar de laatste tijd wat minder .

Heb jij al gestemd?

Burdie
Twitter ergo sum!
woensdag 4 februari 2009 @ 18:04 (#93) 

Ja hoi, via de search vind ik niets. Is er al een 'wreck this journal'-topic?

Op maandag 3 augustus 2009 21:59 schreef LePetitColonel het volgende:
ik snap dit niet hoor we zitten midden in een crisis en schijnbaar hebben mensen tijd om allerlei flauwekul in te typen op internet.

Lienekien
Sunshower kisses...
woensdag 4 februari 2009 @ 18:06 (#94) 

Nee, hoor.

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] woensdag 4 februari 2009 @ 18:12 (#95) 

quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:04 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, via de search vind ik niets. Is er al een 'wreck this journal'-topic?
Open maar gewoon een topic hoor, geen probleem

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Gewas
woensdag 11 februari 2009 @ 15:32 (#96) 

Hallo. Weet iemand waar het Stephen King topic is?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 11 februari 2009 @ 15:44 (#97) 

quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Gewas het volgende:
Hallo. Weet iemand waar het Stephen King topic is?
Die houdt een kleine winterslaap: Stephen King # 4

Maar maak hem gerust wakker .

Heb jij al gestemd?

Gewas
woensdag 11 februari 2009 @ 15:47 (#98) 

Bedankt.

Guppyfriend
zeg maar Guppy
zaterdag 14 februari 2009 @ 14:14 (#99) 

[BOEK] Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel III

Wiehoe (post nummer 290) kan voor die post beter een advertentie kopen denk ik?

[GEZ]Extra plank voor IKEA BILLY middenbruin
---
Ich bin die Ecke aller Räume
Ich bin der Schatten aller Bäume

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 14 februari 2009 @ 14:39 (#100) 

quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:

Volgens mij was dat een ongelukje en is het weer opgelost .

Heb jij al gestemd?

Wiehoe
goeidaggg
zaterdag 14 februari 2009 @ 14:42 (#101) 

quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:

Beetje flauw hoor. Moet jij niet advertentieruimte kopen voor je spuisels in je Fok! fotoboek?

Wel eens gehoord van hotlink preventie?

One of these days, I'm going to cut you into little pieces

Guppyfriend
zeg maar Guppy
zaterdag 14 februari 2009 @ 14:49 (#102) 

quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:42 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Beetje flauw hoor. Moet jij niet advertentieruimte kopen voor je spuisels in je Fok! fotoboek?

Wel eens gehoord van hotlink preventie?
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Daarom ook, sorry! Ik zag alleen een advertentie, vandaar...

---

Wiehoe
goeidaggg
zaterdag 14 februari 2009 @ 14:51 (#103) 

Nou oke dan, geeft niets

One of these days, I'm going to cut you into little pieces

Guppyfriend
zeg maar Guppy
zaterdag 14 februari 2009 @ 14:57 (#104) 

eigenlijk ben ik heel lief hoor!

---

Intxaurraga
Euskadi
zaterdag 14 februari 2009 @ 20:12 (#105) 

Wens: eigenlijk moet er net als het Overzicht Bands & Artiesten een schrijverstopicoverzicht komen.

.fm

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] zondag 15 februari 2009 @ 08:51 (#106) 

quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Wens: eigenlijk moet er net als het Overzicht Bands & Artiesten een schrijverstopicoverzicht komen.
Wie houd je tegen?

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Intxaurraga
Euskadi
zondag 15 februari 2009 @ 14:42 (#107) 

Niemand. Alleen wilde ik eerst even het animo peilen.

.fm

Guppyfriend
zeg maar Guppy
maandag 16 februari 2009 @ 10:20 (#108) 

het gekochte boekentopic deelk 4 is dubbel, wil een mod aub besluiten welke open blijft?

---

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] maandag 16 februari 2009 @ 10:25 (#109) 

quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef Guppyfriend het volgende:
het gekochte boekentopic deelk 4 is dubbel, wil een mod aub besluiten welke open blijft?
We gaan in die van jou verder, want daar was al in gereageerd .

Heb jij al gestemd?

Ruud
maandag 16 februari 2009 @ 10:42 (#110) 

Tony Hawks - Door ierland met een koelkast

deze is dicht wegens te weinig belangstelling neem ik aan?

ik heb een ander boek van Tony Hawks gelezen en ben nu bezig aan een 3e, 'Door Ierland met een koelkast' ga ik ook nog lezen

zal ik een nieuw centraal topic over deze schrijver openen of kan deze weer open?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] maandag 16 februari 2009 @ 10:48 (#111) 

quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Ruud het volgende:
Tony Hawks - Door ierland met een koelkast

deze is dicht wegens te weinig belangstelling neem ik aan?

ik heb een ander boek van Tony Hawks gelezen en ben nu bezig aan een 3e, 'Door Ierland met een koelkast' ga ik ook nog lezen

zal ik een nieuw centraal topic over deze schrijver openen of kan deze weer open?
Ik denk dat door de te lange inactiviteit, het reageren automatisch is geblokkeerd voor dat topic. En hij is al erg oud, dus open gerust een nieuwe .

Heb jij al gestemd?

Ruud
maandag 16 februari 2009 @ 10:58 (#112) 

thanks

Susi
Temple of Love
maandag 16 februari 2009 @ 16:11 (#113) 

quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Open maar gewoon een topic hoor, geen probleem
Is dit al gebeurd ? Ik kon nog niets vinden via de search, anders wil ik 'm wel openen

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] maandag 16 februari 2009 @ 16:14 (#114) 

quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:11 schreef Susi het volgende:

[..]

Is dit al gebeurd ? Ik kon nog niets vinden via de search, anders wil ik 'm wel openen
Volgens mij niet, dus ga je gang .

Heb jij al gestemd?

Susi
Temple of Love
maandag 16 februari 2009 @ 16:18 (#115) 

quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij niet, dus ga je gang .
Komt goed

Claudia_x
dinsdag 17 februari 2009 @ 12:09 (#116) 

Zou iemand misschien van de topictitel Haruki Marukami (vervolg) 'Haruki Murakami deel 2' kunnen maken, en in de openingspost een link naar het eerste deel kunnen zetten? ( Haruki Murakami )

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.

Claudia_x
dinsdag 17 februari 2009 @ 12:34 (#117) 

- Laat maar, ik post het zelf wel. -

[ Bericht 47% gewijzigd door Claudia_x op 17-02-2009 13:35 ]

Claudia_x
dinsdag 17 februari 2009 @ 13:33 (#118) 

- Dubbel -

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 17 februari 2009 @ 17:58 (#119) 

quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Zou iemand misschien van de topictitel Haruki Marukami - deel 2 'Haruki Murakami deel 2' kunnen maken, en in de openingspost een link naar het eerste deel kunnen zetten? ( Haruki Murakami )
Ik heb de TT aangepast, wel zo duidelijk, lijkt me, als deel 3 er over een tijdje is .

Heb jij al gestemd?

ultra_ivo
[ FOK!fotograaf ] donderdag 19 februari 2009 @ 21:28 (#120) 
2500 Talen met uitsterven bedreigd

Lijkt me eerder hier thuis te horen dan in NWS

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 19 februari 2009 @ 22:08 (#121) 

quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
2500 Talen met uitsterven bedreigd

Lijkt me eerder hier thuis te horen dan in NWS
Aan de ene kant heeft het algemene nieuwswaarde, aan de andere kant is het wel iets taalgerichts inderdaad. Op zich zouden er denk ik ook twee topics over naast elkaar kunnen bestaan, eentje in NWS en eentje in TTK. Beide fora trekken namelijk toch andere mensen en reacties aan .

Heb jij al gestemd?

Koewam
Sociaal-Liberaal
dinsdag 24 februari 2009 @ 19:39 (#122) 

Hey, ik studeer nu journalistiek en wil later de schrijvende kant op. Nou heb ik een weblog waar ik een beetje op aan het freestylen ben. Zou ik hierover een topic kunnen openen, en dan om kritiek vragen?

Mijn weblog. Geef kritiek!

Isabeau
[ Moderator ] dinsdag 24 februari 2009 @ 19:40 (#123) 

Mijn zegen heb je (en zet dat ook even in de openingspost, alleen zou ik het woord zegen vervangen door 'toestemming van Isabeau')

Biancavia
Augie is lief!
zaterdag 28 februari 2009 @ 09:56 (#124) 

Waarom is DE MENSENTUIN. verdwenen?

De avonturen van Bertus
Alors on danse
Alors on danse
Alors on danse

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 28 februari 2009 @ 10:22 (#125) 

quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:56 schreef Biancavia het volgende:
Waarom is DE MENSENTUIN. verdwenen?
Dat topic is door de FA's verwijderd naar aanleiding van klachten van personen die hun naam erin tegenkwamen:
quote:
Op maandag 8 september 2008 08:20 schreef Dagonet het volgende:
JAM, even nagezocht hoe en wat.
Het topic is gewist, je hebt in je topic behoorlijk wat unieke namen van bestaande personen gebruikt in een niet al te vleiende context (om het zacht uit te drukken). In de loop der jaren hebben we daar een paar mails over ontvangen van mensen die het topic in google tegenkwamen en er niet van gecharmeerd waren. In de loop der tijd hebben we enkele wijzigingen er in aangebracht maar het houdt op een gegeven moment op en bij de laatste klacht is het topic verwijderd.

Ik neem aan dat betrokken personen ook bezig zijn met het laten verwijderen uit de Google cache.

Ik ben het ermee eens dat de Mensentuin een ontzettend leuk en goed topic was om te lezen, ik denk dat ik even ga kijken hoe ik het zo kan aanpassen dat het weer teruggeplaatst kan worden maar daarvoor zou ik elke naam moeten veranderen en dat wil ik niet doen naar een Jan Janssen of Piet Klaassen.

Heb jij al gestemd?

Biancavia
Augie is lief!
zaterdag 28 februari 2009 @ 12:04 (#126) 

quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat topic is door de FA's verwijderd naar aanleiding van klachten van personen die hun naam erin tegenkwamen:
[..]
Oké, bedankt voor je uitleg. Ik had al wel begrepen dat het ging over oud-klasgenoten van JAM, maar ik wist niet dat hij de echte namen gebruikt had!

Jammer, want ik vind de spuisels van JAM altijd erg vermakelijk om te lezen.

De avonturen van Bertus
Alors on danse
Alors on danse
Alors on danse

Gewas
zaterdag 28 februari 2009 @ 14:07 (#127) 

Hallo, weet iemand of er al een George Orwell topic is? Ik kan niks vinden met de search.

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] zaterdag 28 februari 2009 @ 14:44 (#128) 

Je kan gewoon een nieuwe openen hoor, geen probleem

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 28 februari 2009 @ 14:44 (#129) 

quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:07 schreef Gewas het volgende:
Hallo, weet iemand of er al een George Orwell topic is? Ik kan niks vinden met de search.
Er is een topic over 1984, maar geen algemeen Orwelltopic voor zover ik kan zien, dus open er gerust een als je wilt .

Heb jij al gestemd?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zaterdag 28 februari 2009 @ 14:45 (#130) 

quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan gewoon een nieuwe openen hoor, geen probleem
Wat een timing! .

Heb jij al gestemd?

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] zaterdag 28 februari 2009 @ 14:53 (#131) 

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Gewas
zaterdag 28 februari 2009 @ 14:54 (#132) 

Bedankt allebei. Dan zal ik er vanavond eentje openen (ben nu effe weg).

Gewas
zaterdag 28 februari 2009 @ 19:34 (#133) 

Hmmm ik wilde een topic openen over George Orwell maar ik heb geen idee wat ik erin moet zetten. Dus als iemand ideeen heeft? Of misschien wil iemand anders er een openen?

TheMagnificent
Historia magistra vitae est
[ Moderator ] vrijdag 6 maart 2009 @ 15:05 (#134) 

Hoi, heeft TTK een trivia-/quiztopic? Zo nee, zal ik er eentje openen?

Zoals in mijn eigen subforum:
WFL - Trivia

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] vrijdag 6 maart 2009 @ 15:09 (#135) 

Er is een literatuurtriviatopic: Fok! Literatuur-Trivia # 8. De vis wordt duur betaald.

Verder zijn er bij mijn weten geen triviatopics. Dus als je een idee hebt voor een ander TTK-gerelateerd triviatopic, open er gerust een .

Heb jij al gestemd?

TheMagnificent
Historia magistra vitae est
[ Moderator ] maandag 9 maart 2009 @ 22:51 (#136) 

quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
Er is een literatuurtriviatopic: Fok! Literatuur-Trivia # 8. De vis wordt duur betaald.

Verder zijn er bij mijn weten geen triviatopics. Dus als je een idee hebt voor een ander TTK-gerelateerd triviatopic, open er gerust een .
TTK - Trivia

yvonne
Kemalistische Bolsjewiek
[ Admin ] dinsdag 31 maart 2009 @ 10:03 (#137) 

Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check

allsystemshalt
woensdag 15 april 2009 @ 07:40 (#138) 

Hoi,

Ik ben al een tijdje bezig met het topic FOK!_Muzikanten_Mega_Song
Het loopt al aardig

Het doel is een gave song maken die bestaat uit meerdere composities van diverse FOK!-muzikanten.

Mijn vraag is nu mag ik hier een topic openen waarin ik vraag of de FOK!-kunstenaars een afbeelding willen maken om "FOK!_Muzikanten_Mega_Song" te verfraaien ?

mvg,

allsystemshalt

FOK!_Muzikanten_Mega_Song The Sequel
http://www.esnips.com/web/FOKMuzikantenMegaSong
http://www.youtube.com/user/FlyingVee
http://www.esnips.com/doc(...)iek-30-06-2009mpdrie

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] woensdag 15 april 2009 @ 08:01 (#139) 

Lijkt mij prima hoor

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Mukie
Mukie is lief!
woensdag 20 mei 2009 @ 12:33 (#140) 

Theater - Cabaret - Musical - Opera
Dit is misschien een betere titel -> Theater - Cabaret - Musical - Opera Recensies ?
Wat vinden jullie?

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 20 mei 2009 @ 19:31 (#141) 

quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef Mukie het volgende:
Theater - Cabaret - Musical - Opera
Dit is misschien een betere titel -> Theater - Cabaret - Musical - Opera Recensies ?
Wat vinden jullie?
Wil je het uitsluitend voor recensies houden? Zou "Theaterrecensies" de lading dan ook dekken? .

Heb jij al gestemd?

Mukie
Mukie is lief!
donderdag 21 mei 2009 @ 12:14 (#142) 

quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wil je het uitsluitend voor recensies houden? Zou "Theaterrecensies" de lading dan ook dekken? .
Ik denk het wel ja
En dan is het ook direct meer duidelijk toch?

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 21 mei 2009 @ 12:30 (#143) 

quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja
En dan is het ook direct meer duidelijk toch?
Dan pas ik de TT even voor je aan naar 'Theaterrecensies' .

Heb jij al gestemd?

Viking84
et in arcadia ego
woensdag 10 juni 2009 @ 11:49 (#144) 

Hoi

Responsible animal welfare

Mag hier weer een slotje op? . Bvd.

Gonna rise up, burning black holes into dark memories
Gonna rise up, turning mistakes into gold

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 10 juni 2009 @ 15:01 (#145) 

quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi

Responsible animal welfare

Mag hier weer een slotje op? . Bvd.
Ja hoor, dat mag .

Heb jij al gestemd?

Lambiekje
zondag 21 juni 2009 @ 19:26 (#146) 

Nouja zeg. BNW (BraveNewWorld) mist gewoon in het FOK-woordenboek. Dacht dat toch wel een beruchte subtak was. Overigens had ik ook wel verwacht dat mijn Username er tussen zou prijken, maar helaas pindakaas.

The world today has 6.8 billion people. That's heading up to about nine billion. Now if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by perhaps 10 or 15 percent. -- Bill Gates

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] maandag 22 juni 2009 @ 08:01 (#147) 

En hoe zou je jezelf dan omschrijven?

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
zaterdag 11 juli 2009 @ 20:36 (#148) 

Kan iemand Simon Vinkenoog is stervende even opschonen van het puberale fipo gezwets van F04?

De beste Comic Fantasy schrijver
Inmiddels heeft Wilders dus al 2 keer kiezersbedrog gepleegd door een zetel waarvoor hij gekozen is niet in te nemen.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] zondag 12 juli 2009 @ 10:17 (#149) 

quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand Simon Vinkenoog overleden even opschonen van het puberale fipo gezwets van F04?
Dat bericht was al weg. Ik heb wel de TT even aangepast, omdat hij inmiddels overleden is.

Heb jij al gestemd?

Laureline
zondag 9 augustus 2009 @ 16:13 (#150) 

Is er een centraal topic, voor als je de titel/schrijver zocht van een boek of verhaal? Ik had namelijk zo'n vraag, maar sluit me liever aan in de rij dan er een heel nieuw topic aan te wijden.

Ooohoohoooh through the roof, underground
Ooohoohoooh through the roof, underground

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] maandag 10 augustus 2009 @ 00:36 (#151) 

quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef Laureline het volgende:
Is er een centraal topic, voor als je de titel/schrijver zocht van een boek of verhaal? Ik had namelijk zo'n vraag, maar sluit me liever aan in de rij dan er een heel nieuw topic aan te wijden.
Een centraal topic voor het zoeken van titels of schrijvers hebben we niet. Dus open gerust een nieuw topic als je een boek zoekt .

Heb jij al gestemd?

N.i.c.k
dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:40 (#152) 
Is het misschien een idee om een centraal topic te openen voor 'vertaalverzoekjes'? Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe vastloopt en er is hier genoeg taalkennis aanwezig lijkt me.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 12 augustus 2009 @ 08:32 (#153) 

quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Is het misschien een idee om een centraal topic te openen voor 'vertaalverzoekjes'? Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe vastloopt en er is hier genoeg taalkennis aanwezig lijkt me.
Je bent zeker niet de enige die af en toe een vertaalvraag heeft, hoor. En als je eens vastloopt, kun je daar dus ook gerust een topic voor openen. De praktijk leert ook dat als iemand een vertaalvraag heeft, hij of zij daar meestal een eigen topic voor opent.

Heb jij al gestemd?

oh-oh
Sure...fine...whatever...
donderdag 20 augustus 2009 @ 08:58 (#154) 

Wil er even iemand naar die rare opmerkingen in het Murakami topic kijken?

Op vrijdag 13 november 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
zullen we elkaar scharen?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 20 augustus 2009 @ 09:21 (#155) 

quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Wil er even iemand naar die rare opmerkingen in het Murakami topic kijken?
Dank voor je melding .

Ik was er al naar aan het kijken, en die opmerkingen zijn weg.

Heb jij al gestemd?

oh-oh
Sure...fine...whatever...
donderdag 20 augustus 2009 @ 09:31 (#156) 

quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dank voor je melding .

Ik was er al naar aan het kijken, en die opmerkingen zijn weg.

Op vrijdag 13 november 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
zullen we elkaar scharen?

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 27 augustus 2009 @ 14:59 (#157) 

Even hier een reactie, om het topic schoon te houden.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Persijn het volgende:
Wat een zwaktebod zeg, op mijn opmerking over de vertaalkunsten van Verbal te verwijderen!!
Die post is niet voor niets verwijderd.

Er wordt op een leuke manier in dat topic gepost. Dus doe gewoon gezellig, op een normale manier, mee. Maar op trollposts zoals degene die ik heb verwijderd, zitten we hier niet te wachten, en die verdwijnen dus ook gewoon .

Heb jij al gestemd?

Gromit
donderdag 27 augustus 2009 @ 15:44 (#158) 

Het lijkt mij juist een zwaktebod om na het uitpluizen van de activiteiten van een Fok! user buiten Fok! speciaal een kloon aan te maken om diegene af te fikken.
Een zwaktebod én eng
Wat heeft Verbal jou gedaan, afgezien van ergens ver weg een vertalinkje plaatsen

Unihoc_ACE
dinsdag 1 september 2009 @ 11:20 (#159) 

Is er ook een topic voor beginnende schrijvers? Ik meen me te herinneren dat dit soort activiteiten in TTK voorkwam. Of een spel met korte verhalen of columns naar aanleiding van een thema?

Trust me, I know what I'm doing.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 1 september 2009 @ 13:41 (#160) 

quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Is er ook een topic voor beginnende schrijvers? Ik meen me te herinneren dat dit soort activiteiten in TTK voorkwam. Of een spel met korte verhalen of columns naar aanleiding van een thema?
We hebben een schrijfclub in TTK. Kun je daar iets mee? .

Schrijfclub deel 2

Heb jij al gestemd?

Persijn
woensdag 2 september 2009 @ 10:37 (#161) 
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Gromit het volgende:
Het lijkt mij juist een zwaktebod om na het uitpluizen van de activiteiten van een Fok! user buiten Fok! speciaal een kloon aan te maken om diegene af te fikken.
Een zwaktebod én eng
Wat heeft Verbal jou gedaan, afgezien van ergens ver weg een vertalinkje plaatsen
Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 2 september 2009 @ 11:19 (#162) 

quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Persijn het volgende:

[..]

Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.
Een beetje respectvol met elkaar omgaan, mag best hier. En daar was in die verwijderde post van jou geen sprake van. Je hebt je blijkbaar speciaal geregistreerd om hier iemand af te gaan zeiken. En dat is dus zeker niet de bedoeling van dit forum.

Maar wees welkom om gewoon op een normale manier mee te posten .

Heb jij al gestemd?

Gewas
donderdag 3 september 2009 @ 10:28 (#163) 

In het Lord of the Rings topic wordt ook af en toe over andere boeken van J.R.R. Tolkien gepraat. Dus mijn vraag is: is er al een Tolkien topic? Met de zoekmachine kan ik niks vinden. Anders wil ik wel een nieuwe maken met een mooie OP.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 3 september 2009 @ 10:44 (#164) 

quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Gewas het volgende:
In het Lord of the Rings topic wordt ook af en toe over andere boeken van J.R.R. Tolkien gepraat. Dus mijn vraag is: is er al een Tolkien topic? Met de zoekmachine kan ik niks vinden. Anders wil ik wel een nieuwe maken met een mooie OP.
Volgens mij is er in ieder geval geen recent Tolkientopic, dus als je inspiratie hebt om er een te openen, ga je gang!

Heb jij al gestemd?

Gewas
donderdag 3 september 2009 @ 10:48 (#165) 

Oke dan probeer ik een mooie OP te maken.
quote:
Effe testen hoe het quoten werkt.
Edit: oke het werkt.

Gewas
donderdag 3 september 2009 @ 11:56 (#166) 

Ik heb een topic gemaakt:

J.R.R. Tolkien

Beetje onsamenhangende OP geworden vind ik, dus als iemand tips heeft hoe die beter kan?

Edit: Of vinden jullie hem wel goed zo?

[ Bericht 13% gewijzigd door Gewas op 03-09-2009 12:53 ]

Mark
Awesome dad from hell
donderdag 17 september 2009 @ 14:35 (#167) 

Volgens mij kan Waarom zegt iedereen Pal bij Paul beter naar ONZ of KLB

We used to hate people
Now we just make fun of them
It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] donderdag 17 september 2009 @ 16:24 (#168) 

quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kan Waarom zegt iedereen Pal bij Paul beter naar ONZ of KLB
Waarom als ik vragen mag? Volgens mij past het hier prima in TTK

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

timbob
Nu ook als webicon.
maandag 28 september 2009 @ 16:47 (#169) 

Hoi lieve TTK mensen.
Ik heb een vraagje
Zouden jullie in dit topic:
Groot Donjon Topic! (Van tien dagen gaans te zien)
Het eerste ontbrekende plaatje kunnen vervangen door deze:

en de tweede door deze:
(let op de tags [ rimg ] )
Dan is alles weer mooi enzo.

Bij voorbaad dank!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] maandag 28 september 2009 @ 16:54 (#170) 

quote:
Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef timbob het volgende:
Hoi lieve TTK mensen.
Ik heb een vraagje
Zouden jullie in dit topic:
Groot Donjon Topic! (Van tien dagen gaans te zien)
Het eerste ontbrekende plaatje kunnen vervangen door deze:
[ afbeelding ]

en de tweede door deze:
[ afbeelding ] (let op de tags [ rimg ] )
Dan is alles weer mooi enzo.

Bij voorbaad dank!
Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?

Heb jij al gestemd?

timbob
Nu ook als webicon.
maandag 28 september 2009 @ 17:02 (#171) 

quote:
Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef DaMart het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?
Ja! bijna
ik zie dat die ene een beetje groot is..
Zou je er [rimg=300] van kunnen maken? dan issie net ff een stukje kleiner.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] maandag 28 september 2009 @ 17:05 (#172) 

quote:
Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef timbob het volgende:

[..]

Ja! bijna
ik zie dat die ene een beetje groot is..
Zou je er [rimg=300] van kunnen maken? dan issie net ff een stukje kleiner.

Ook dat is mogelijk .

Heb jij al gestemd?

timbob
Nu ook als webicon.
maandag 28 september 2009 @ 17:24 (#173) 

Dankjewel!
je hebt een stickertje verdient

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org

Gewas
dinsdag 29 september 2009 @ 10:37 (#174) 

Ik zat effe te zoeken in de zoekmachine naar mijn Fantasy boeken topic, maar ik zag dat er een tijdje daarna ook een fantasy boeken topic is gemaakt. In beide topics zijn al aardig wat tips gegeven, misschien de topics samenvoegen?

Fantasy boeken

Fantasy boeken

No-P
De par Dieu.. beau Sire
dinsdag 29 september 2009 @ 10:38 (#175) 

Ik had het ook al in het fok boekentop 100 gepost, maar is het niet handig om daar 2 topics van te maken. 1 met alleen lijstjes en 1 met de discussie, zodat je een mooie lijst krijgt met alleen de lijstjes en deze handig kan doorkijken. Of zal dat niet gaan werken en post iedereen dan nog in het lijstjes topic?

[ Bericht 18% gewijzigd door No-P op 29-09-2009 10:41 (toevoeging) ]

Dosis sola venenum facit - Alleen de hoeveelheid maakt het vergif

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 30 september 2009 @ 21:30 (#176) 

quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:37 schreef Gewas het volgende:
Ik zat effe te zoeken in de zoekmachine naar mijn Fantasy boeken topic, maar ik zag dat er een tijdje daarna ook een fantasy boeken topic is gemaakt. In beide topics zijn al aardig wat tips gegeven, misschien de topics samenvoegen?

Fantasy boeken

http://forum.fok.nl/topic/1105156
Die topics leken wel heel erg op elkaar .

Samenvoegen was dus geen slecht idee, en dat is inmiddels dan ook gebeurd.
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef No-P het volgende:
Ik had het ook al in het fok boekentop 100 gepost, maar is het niet handig om daar 2 topics van te maken. 1 met alleen lijstjes en 1 met de discussie, zodat je een mooie lijst krijgt met alleen de lijstjes en deze handig kan doorkijken. Of zal dat niet gaan werken en post iedereen dan nog in het lijstjes topic?
Zoals ik al in het boekentop 100 topic heb aangegeven, denk ik dat het niet gaat werken. In 2007 waren er 2 topics, eentje voor discussies en eentje voor lijsten, en die gingen toen ook door elkaar lopen.

Heb jij al gestemd?

Gewas
donderdag 1 oktober 2009 @ 09:46 (#177) 

quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die topics leken wel heel erg op elkaar .

Samenvoegen was dus geen slecht idee, en dat is inmiddels dan ook gebeurd.
Bedankt. Ja heel toevallig he. Wist ook niet in welke ik moest reageren.

Iblis
aequat omnis cinis
[ Moderator ] maandag 5 oktober 2009 @ 12:36 (#178) 

Is er behoefte aan een linkdumptopic in TTK? Ik kom wel eens een nieuwsberichtje, of iets opmerkelijks m.b.t. taal tegen, en dan denk ik, ‘ach, z’n eigen topic is dit ook niet waard’. Maar tegelijkertijd denk ik dat mensen het misschien toch grappig vinden.

Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.

Peter
Des O+
maandag 19 oktober 2009 @ 23:32 (#179) 

Is een sticky topic met audioboeken niet een aanwinst?
Ik zou wel eens een audioboek willen luisteren, maar heb geen idee hoe ik er aan kom en of er ook gratis versies/boeken zijn te vinden.. Lijkt me wel een nieuw publiek voot TTK?

Geen rijke directeur betalen, geen logge organisatie, geen spotjes op TV. Ontwikkelingshulp 2.0: JIJ bepaalt waar jouw geld heen gaat EN je krijgt het terug! Leen je geld als microkrediet uit aan hardwerkende kleine ondernemers. Hoe?
KLIK HIER!

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] dinsdag 20 oktober 2009 @ 07:22 (#180) 

Sticky lijkt me niet nodig, maar open gerust een audiooekentopic

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:41 (#181) 

En anders hebben we ook dit topic voor luisterinspiratie: Luisterboeken

Heb jij al gestemd?

Marble
U schertst toch zeker?
zondag 25 oktober 2009 @ 00:47 (#182) 

quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
Is er behoefte aan een linkdumptopic in TTK? Ik kom wel eens een nieuwsberichtje, of iets opmerkelijks m.b.t. taal tegen, en dan denk ik, ‘ach, z’n eigen topic is dit ook niet waard’. Maar tegelijkertijd denk ik dat mensen het misschien toch grappig vinden.
Ik zeg volmondig ja. [thumbs up]

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 29 oktober 2009 @ 21:40 (#183) 

quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
Ik zie dat er nog geen antwoord is geweest .

Maar we hebben dit besproken, en eigenlijk zien we een linkdumptopic niet echt zitten. Dat neigt te veel naar een centraal topic, en die proberen we in TTK zo veel mogelijk te vermijden .

Dus als je een interessant nieuwsbericht vindt, open er gerust een topic voor .

Heb jij al gestemd?

Iblis
aequat omnis cinis
[ Moderator ] vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:33 (#184) 

quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zie dat er nog geen antwoord is geweest .

Maar we hebben dit besproken, en eigenlijk zien we een linkdumptopic niet echt zitten. Dat neigt te veel naar een centraal topic, en die proberen we in TTK zo veel mogelijk te vermijden .

Dus als je een interessant nieuwsbericht vindt, open er gerust een topic voor .
Als ik een topic open doe ik dat een beetje met de verwachting dat er ook over gediscussieerd kan worden, maar dat is het niet echt.

Het gaat om berichtjes als:

Nieuwsberichten:
Nedersaksisch is de gêne voorbij
Disappearing Vowels 'Caught' On Tape In US Midwest
Historical Thesaurus is a masterpiece worth waiting 40 years for

Curiosa:
A life of George Washington, in Latin prose

Of stripjes:

Of documentaires o.i.d.

Dit is allemaal m.b.t. Taal, maar er is vast het nodige dat zo 'blijft liggen' omdat men het niet topicwaardig vindt op zichzelf. Ik denk dat er wel een paar mensen zijn die elk van bovenstaande grappig vinden maar tegelijkertijd denk ik dat geen van allen een eigen topic waard is. Dus dat is een beetje mijn dilemma.

Het zou eventueel in de SC kunnen natuurlijk.

Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.

Lienekien
Sunshower kisses...
vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:50 (#185) 

In de LPT raken die bijdrages een beetje zoek.

Ik snap het bezwaar niet tegen een centraal topic.

Claudia_x
vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:09 (#186) 

quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Lienekien het volgende:
In de LPT raken die bijdrages een beetje zoek.
Mee eens. Daar zit te veel gebabbel tussen.
quote:
Ik snap het bezwaar niet tegen een centraal topic.
Er is ook wel een middenweg mogelijk, namelijk zoiets als Originele taal- en spelfouten #37 . Dat is een verzameltopic maar het is minder algemeen dan een linkdumptopic. Ik zou een linkdumptopic bijv. niet in de gaten houden, maar ik doe dat wel met Ruggespraak 2 .

Ik denk bijv. aan topicmogelijkheden als 'Taal in nieuwsberichten' of 'Taal in strips'.

Boy_R
zaterdag 31 oktober 2009 @ 23:29 (#187) 
Mooie zinnen. Van die echt mooie.

Kan iemand die tvp's en de citaat van Lord-Vertinari (niks mis mee overigens, maar hoort overduidelijk niet thuis in dat topic, net als dat brallige opmerking van likken) verwijderen?

Thnx. .

Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
[ Moderator ] zondag 1 november 2009 @ 10:17 (#188) 

quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef Boy_R het volgende:
Mooie zinnen. Van die echt mooie.

Kan iemand die tvp's en de citaat van Lord-Vertinari (niks mis mee overigens, maar hoort overduidelijk niet thuis in dat topic, net als dat brallige opmerking van likken) verwijderen?

Thnx. .
Nu ja, dat is wel een beetje een probleem natuurlijk. Je wil dat mensen zinnen die ze tegenkomen citeren, alleen je wil geen citaten... Dat is lastig..

Klussen met AR
Schilderen met AR
Gehobby met AR

Boy_R
zondag 1 november 2009 @ 11:08 (#189) 
Oke, en die tvp's?

blessed19
woensdag 4 november 2009 @ 12:28 (#190) 

schilderij/maker van het schilderij gezocht

kan iemand mijn naam daarin weghalen? kom er net achter dat google hem oppikt. topic mag trouwens ook op slot. de prent hangt namelijk al een tijdje aan mijn muur.

''Do you want sugar?'' ''No, I'm sweet enough.''
xbl: phl3biac

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] woensdag 4 november 2009 @ 12:37 (#191) 

quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef blessed19 het volgende:
schilderij/maker van het schilderij gezocht

kan iemand mijn naam daarin weghalen? kom er net achter dat google hem oppikt. topic mag trouwens ook op slot. de prent hangt namelijk al een tijdje aan mijn muur.
Dat kan .

Heb jij al gestemd?

blessed19
woensdag 4 november 2009 @ 12:54 (#192) 

quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat kan .
danku!

''Do you want sugar?'' ''No, I'm sweet enough.''
xbl: phl3biac

DaMart
Kind van de winter!
[ Nassau Moderator ] donderdag 5 november 2009 @ 18:34 (#193) 

We hebben het nog even gehad over het idee van Iblis en de reacties daarop. Mijn post was iets te kort door de bocht, dus kom ik er hierbij op terug.

Met centrale topics bedoelen we topics die over één onderwerp gaan en waar iedereen die over dat onderwerp iets wil zeggen, bijna verplicht in moet posten. Dat willen we dus liever niet.

Maar een algemeen topic voor TTK-nieuwsberichten of taaladvies is geen probleem. Dan kan iedereen zelf kiezen of ze daarin posten of dat ze een nieuw topic aanmaken.

Heb jij al gestemd?

Leintjeuh
maandag 30 november 2009 @ 09:36 (#194)