abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_60165203
[TK] Verschillende PC games - opruiming - spotgoedkoop!!!
mag wel op slot, gooi ze maar weg
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:49:58 #77
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_60175418
Ik wil niet zeuren (jawel, eigenlijk wel), maar het PM gedoe begint gewoonte te worden. Zie [TK] HTC Tytn II (P4550) te koop voor nette prijs! Kan er geen regel komen dat bieden in het topic moet gebeuren, zodat iedereen weet waar hij aan toe is? Op deze manier wordt het meer een loterij: "heb ik genoeg geboden? Of is er in PM een ander die meer geboden heeft zonder dat ik het weet en mijn bod naar boven kan bijstellen omdat ik dit artikel graag wil hebben?"

Krijg je een beetje het idee van 'bieden onder couvert' zoals dat bij Domeinen gebeurt of bij huizenverkoop in Schotland.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_60175947
Ik zie niet in hoe dat te handhaven is? Er zijn hier al vrij veel regels, ik zie het niet zitten om het een verplicht iets te maken.
ijs_beer fan!
  donderdag 17 juli 2008 @ 22:51:53 #79
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60176918
Een slot, een slot, een koninkrijk voor een slot ----> [TK] Toshiba Satellite Pro SP6100 p4 1.7Ghz 40GB "DEFECT"
pi_60176969
Dat is dan een koninkrijk graag
ijs_beer fan!
pi_60189587
[TK] 3 keer een usb 2.0 flash drive high speed 4 GB NIEUW

kan iemand hier wat zinnigs in zetten of mee doen?

Blaten werkt aanstekelijk en als er nog meer schapen komen dan is het niet meer nodig mijn toetsenbord omgekeerd boven tafel uit te schudden, want dan is er zoveel thee over heen gegaan dat dat geen nut meer heeft.


TNX

trouwens... ik ben bekend bij verschillende users en fokcrewleden.. deze weten allemaal best dat ik geen handelaar ben.
pi_60191512
Ik heb 't topic wat opgeschoond en er in gepost.
ijs_beer fan!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 23:18:07 #84
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_60199485
[TK] DualCore PC

slotje plz, ik ga alles in een nieuw topic gooien.
pi_60199715
Deze [TK] Philips Matchline 28PW9501/01 mét dvd-speler!! en deze [TK] Aanhanger in zeer goede staat mogen wat mij betreft dicht

Doe deze [TK] K2 skates, bijna z.g.a.n. trouwens ook maar, daar reageert toch niemand op
pi_60200740
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:18 schreef RD4 het volgende:
[TK] DualCore PC

slotje plz, ik ga alles in een nieuw topic gooien.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 23:30 schreef JK1982 het volgende:
Deze [TK] Philips Matchline 28PW9501/01 mét dvd-speler!! en deze [TK] Aanhanger in zeer goede staat mogen wat mij betreft dicht

Doe deze [TK] K2 skates, bijna z.g.a.n. trouwens ook maar, daar reageert toch niemand op
Alles dicht.
Powered by Janetje®
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 07:54:52 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  zaterdag 19 juli 2008 @ 09:04:15 #88
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_60203538
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef NanKing het volgende:
Ik zie niet in hoe dat te handhaven is? Er zijn hier al vrij veel regels, ik zie het niet zitten om het een verplicht iets te maken.
[TK] HTC Tytn II (P4550) te koop voor nette prijs!

Dit bedoel ik dus. Wat heeft een topic dan nog voor nut? Volgende keer dat ik wat te verkopen heb, accepteer ik alleen nog maar PM-biedingen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_60203825
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 09:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[TK] HTC Tytn II (P4550) te koop voor nette prijs!

Dit bedoel ik dus. Wat heeft een topic dan nog voor nut? Volgende keer dat ik wat te verkopen heb, accepteer ik alleen nog maar PM-biedingen.
Tsja, wij kunnen gewoon niet verplichten dat alles via het topic moet lopen zolang er andere communicatiemiddelen zijn. Dat kan heel vervelend zijn, maar wij kunnen dat helaas niet controleren, dus we kunnen het wel verbieden, maar we kunnen het nooit controleren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 12:23:06 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60205781
Op zich kan je natuurlijk wel elke verwijzing naar PM eruit modereren. Het is natuurlijk killing voor een forum als V&A.
pi_60210252
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Op zich kan je natuurlijk wel elke verwijzing naar PM eruit modereren. Het is natuurlijk killing voor een forum als V&A.
Wat je zelf al zegt, dat gaat niet werken in V&A. Maar buiten dat, kijk eens naar andere sites zoals marktplaats of tweakers.net. Je hebt daar ook de optie om de verkoper te mailen, zo kan je ook buiten de site om handelen. Het is nogal moeilijk tegen te gaan, en om voor dit soort zaken regeltjes te gaan maken lijkt me niet de bedoeling nu de FAQ/policy pas nog ingekort is.
Powered by Janetje®
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 16:31:23 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60210389
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Wat je zelf al zegt, dat gaat niet werken in V&A.
Ik zeg/bedoel juist dat het pm bieden killing is voor een forum als V&A.
quote:
Maar buiten dat, kijk eens naar andere sites zoals marktplaats of tweakers.net. Je hebt daar ook de optie om de verkoper te mailen, zo kan je ook buiten de site om handelen.
Zij trekken een ander publiek. FOK! is entertainment. Inclusief V&A.
quote:
Het is nogal moeilijk tegen te gaan
... dus maar niet proberen? Lijkt me niet de juiste houding.
quote:
, en om voor dit soort zaken regeltjes te gaan maken lijkt me niet de bedoeling nu de FAQ/policy pas nog ingekort is.
Je hoeft geen regeltjes te maken, je edit simpelweg elke verwijzing naar pm. Een ontmoedigingsbeleid. Want anders kúnnen mensen net zo goed naar marktplaats gaan om hun zooi te kopen en verkopen. Wat is de toegevoegde waarde dan?
pi_60212637
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 16:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zeg/bedoel juist dat het pm bieden killing is voor een forum als V&A.
[..]
Klopt, maar het is geen grootschalig probleem in V&A, het komt zo nu en dan voor.
quote:
Zij trekken een ander publiek. FOK! is entertainment. Inclusief V&A.
[..]
Onzin, je trekt kopers en verkopers.
quote:
... dus maar niet proberen? Lijkt me niet de juiste houding.
[..]
Het heeft niets met de houding te maken.
quote:
Je hoeft geen regeltjes te maken, je edit simpelweg elke verwijzing naar pm. Een ontmoedigingsbeleid. Want anders kúnnen mensen net zo goed naar marktplaats gaan om hun zooi te kopen en verkopen. Wat is de toegevoegde waarde dan?
Een hoop mensen bieden op hun spul ook tegelijkertijd op marktplaats aan. Maar ik ben het in zoverre met je eens dat als iemand enkel via PM wil werken dat we dat moeten ontmoedigen, dat is inderdaad geen gewenste situatie. Dit komt zo nu en dan voor, nogmaals het is zeker geen groot probleem in V&A.
Powered by Janetje®
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2008 @ 19:16:55 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_60212956
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:51 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Klopt, maar het is geen grootschalig probleem in V&A, het komt zo nu en dan voor.
[..]

Onzin, je trekt kopers en verkopers.
[..]

Het heeft niets met de houding te maken.
[..]

Een hoop mensen bieden op hun spul ook tegelijkertijd op marktplaats aan. Maar ik ben het in zoverre met je eens dat als iemand enkel via PM wil werken dat we dat moeten ontmoedigen, dat is inderdaad geen gewenste situatie. Dit komt zo nu en dan voor, nogmaals het is zeker geen groot probleem in V&A.
Nou, ik moet je zeggen dat ik zeer regelmatig zie dat er een topic is met tientallen boden en een ander bod via PM 'wint'.

En je kan wel zeggen dat je 'gewoon' kopers en verkopers trekt, maar dat is natuurlijk nonsens. FOK! biedt echt geen enkel voordeel boven marktplaats mbt het simpele kopen en verkopen, alleen nadelen.

Anyway, als jullie het niet als groot probleem ervaren kan je het natuurlijk inderdaad gewoon laten gaan.
pi_60213241
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, ik moet je zeggen dat ik zeer regelmatig zie dat er een topic is met tientallen boden en een ander bod via PM 'wint'.

En je kan wel zeggen dat je 'gewoon' kopers en verkopers trekt, maar dat is natuurlijk nonsens. FOK! biedt echt geen enkel voordeel boven marktplaats mbt het simpele kopen en verkopen, alleen nadelen.

Anyway, als jullie het niet als groot probleem ervaren kan je het natuurlijk inderdaad gewoon laten gaan.
Je kan mensen moeilijk verbieden om de PM te gebruiken, als ze het willen doen ze het toch wel. Zoals ik zei wil ik best ingrijpen als de TS aangeeft dat handelen alleen via PM gewenst is, maar als een bod via PM ergens in een topic wint kan je weinig doen.

Als de verkoper blij is met het bod dan is het zijn zaak of hij het verkoopt of niet, hoe oneerlijk dat ook tegenover andere bieders lijkt. Misschien had de verkoper meer kunnen verdienen, maar dat blijft wederom zijn eigen probleem. Je kan moeilijk iemand gaan bannen of z'n topics op slot gooien. Zo jaag je juist users weg.

Conclusie: Het handelen via PM ontmoedigen als de TS aangeeft dat dit de enige optie is.

Uiteraard wil ik nog wel even de mening weten van m'n medemods, ik zal ze op deze post attenderen!
Powered by Janetje®
  zondag 20 juli 2008 @ 11:30:01 #96
53151 T42
Pinball Wizard
pi_60221703
nog geen 5 min geplaast en mag al opgeruimd worden
[TK] vibrators 18+

kun je er meteen een waarschuwing neerzetten dat grappenmakers weg blijven?
pi_60225051
quote:
Op zondag 20 juli 2008 11:30 schreef T42 het volgende:
nog geen 5 min geplaast en mag al opgeruimd worden
[TK] vibrators 18+

kun je er meteen een waarschuwing neerzetten dat grappenmakers weg blijven?
Oh, ik zie deze post nu pas!
Anyway, opgeruimt en de melding geplaatst.
Powered by Janetje®
  zondag 20 juli 2008 @ 20:55:58 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_60232019
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_60232494
Powered by Janetje®
pi_60242579
[TK] Complete PC, P4 3Ghz, 512mb

Is verkocht, mag dicht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')