abonnement Unibet Coolblue
pi_59887980
Omdat ik volgend jaar qua studie weer wat tijd heb, wil ik graag een fotografie cursus voor beginners volgen. Omdat ik zelf ook wel boeken kan lezen, wil ik dus geen online cursus volgen, maar iets waar je met een groep mensen gaat zitten. Tevens wil ik uiteraard ook praktijklessen.
Nu heb ik een beetje op internet gezocht, maar cursussen varieren van 200 tot 800 euro en nog hoger. En uiteraard ook meer in de grote steden.

Ik vraag me af; wie heeft er ervaring met zo'n cursus, welke cursus kunnen jullie aanbevelen (ben overigens niet van plan er meer dan 300 euro aan uit te geven), liefst in de buurt van Leiden?
kijk mij eens het gras zien groeien... en iedereen maar denken dat ik niks doe
pi_59888188
Voor mij hetzelfde verhaal. Maar dan omgeving Deventer.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 juli 2008 @ 15:49:21 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59891604
ga kijken bij een kunstcentrum
In Leiden
In deventer is het de leeuwenkuil

bij zo'n centrum heb ik in Utrecht een cursus portret en een cursus theaterfotografie gedaan, heel veel geleerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59891893
In Leiden heb ik een fotocursus gedaan bij de "Leidse Volksuniversiteit K&O": inhoudelijk een aanrader en de prijs was toen (sept 2006) 200 euro.

De url is "www.kenoleiden.nl", en blijkt op dezelfde site uit te komen als Ynske al noemde
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:04:14 #5
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59893326
ken alleen de SKVR hier in rotterdam, maar zo zullen ze in de meeste zichzelf respecterende steden wel zoiets hebben

edit: blijkbaar knstcentrum in leiden dus ook
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:52:37 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59896113
In Leiden had je twee instanties die dit soort cursussen gaven: Volkshuis en K&O. Maar een hoop culturele dingen hier zijn gefuseerd tot 1 club: BplusC. Die biedt dus nu ook een fotografie cursus aan.

Direct linkje: http://regionline.adsysco.nl/data_loader.jsp?userid=22&xslfile=activiteiten&aid_list=7&agid=30 )(hopelijk werkt dit).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 juli 2008 @ 19:53:36 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59896142
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:52 schreef Jojogirl het volgende:
In Leiden had je twee instanties die dit soort cursussen gaven: Volkshuis en K&O. Maar een hoop culturele dingen hier zijn gefuseerd tot 1 club: BplusC. Die biedt dus nu ook een fotografie cursus aan.

Direct linkje: http://regionline.adsysco.nl/data_loader.jsp?userid=22&xslfile=activiteiten&aid_list=7&agid=30 )(hopelijk werkt dit).
bplusc is dus de instantie waar ik al naar linkte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59956910
Thx voor jullie reacties allemaal! Ik ga binnenkort eens uitgebreid neuzen en zal me dan gaan inschrijven: heb daar nu al zin in!
kijk mij eens het gras zien groeien... en iedereen maar denken dat ik niks doe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')