abonnement Unibet Coolblue
pi_59828887
En de laatste post:
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:27 schreef Knevelt het volgende:
Weet je wat het is. Het is niet zo zeer dat het HBO zo slecht is, maar vooral het eigenlijk-potentieel-MBO-uitschot dat zich een baan naar het HBO heeft gewaand middels slijmen, tiet-uithalen en kutsmoesjes over persoonlijke omstandigheden die toch wel ernstige invloed hadden op hun schoolprestaties.
There is no love sincerer than the love of food.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 juli 2008 @ 22:46:27 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59829748
Ben ook weer van de partij, helaas momenteel even geen leuke taalfout bij de hand
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:52:16 #4
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_59829917
Om dit topic Terug te Vinden, deze Post:
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je fijnproever bent als je vis lust. Ik lust het niet en op mijn manier ben ik ook fijnproever. Ik houdt ook van lekker eten. En wat lekker is, verschilt per persoon. Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon fijnproevers .
  • De originele post is inmiddels geëdit...
  • KSC JUBILEUM topic
    "Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
    #TeamHumbug
    Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
      dinsdag 1 juli 2008 @ 23:19:39 #5
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_59830665
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
      dinsdag 1 juli 2008 @ 23:24:23 #6
    131644 Wickedangel
    Na mij de zondvloed
    pi_59830795
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 19:16 schreef Appie_H het volgende:
    Wel heb ik gezegd dat ik haar gigantisch lief vond en heel erg mog.
    Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
    pi_59831425
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 11:06 schreef Schanulleke het volgende:

    [..]

    Op de school voor kinderen met ernstige taal- en spraakmoeilijkheden waar ik afgelopen jaar les gaf zaten ook behoorlijk wat autisten. 'Ze' hebben gewoon vaak meer moeite met het oppikken van taal.
    'Gewoon meer moeite met het oppikken van taal' is een behoorlijk understatement in het geval van autisme, een eufemisme bijna. Het taalprobleem van de autist heeft een diepere oorsprong dan moeite met taalbegrip; de hele communicatie (ook de niet-talige, nonverbale communicatie) is beperkt. Autisten missen iets wat normale mensen wel hebben: de wil om te, of in ieder geval de noodzaak inzien van, communiceren met andere mensen.

    Dit geheel offtopic natuurlijk.
      woensdag 2 juli 2008 @ 00:22:16 #8
    71048 Tokay
    makes your day!
    pi_59831878
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 23:45 schreef beunkster het volgende:
    Dude, ik heb maar even een splitsing in Echt Oprecht Mooi en Moet Je Gelezen Hebben In Het Kader Van Je Literaire Opvoeding gemaakt.

    Echt Oprecht Mooi:
    - Alzo Sprach Zarathustra van Nietzsche
    - Waiting for Godot van Samuel Beckett
    - Das Parfum van Patrick Süskind
    - Slaughterhouse-Five van Kurt Vonnegut
    - The conquest of happiness van Bertrand Russel
    - The Second World War van Churchill (zijn 6 delen of zo, is hét standaardwerk over WO II en bekroond met de Nobelprijs voor de literatuur)
    - The Chosen van Chaim Potok, eventueel ook My name is Asher Lev
    - Dood in Venetië van Thomas Mann
    - In Cold Blood van Truman Capote, eventueel ook Breakfast at Tiffany's
    - alles van Edgar Allan Poe, maar in ieder geval zijn gedichten The Raven en Annabel Lee
    - Het leiden van de jonge Werther van Goethe
    - De koperen tuin van Vestdijk
    - De nadagen van Pilatus van Vestdijk
    - De filosoof en de sluipmoordenaar van Vestdijk
    - Alles van Hermans
    - Alles van Mulisch
    - De (ver)wording van de jongere Durer van Leon de Winter
    - Het Proces van Kafka
    - Oorlog en vrede van Tolstoj
    - Misdaad en straf van Dostojevski
    - De blikken trommel van Günter Grass
    - De goddelijke komedie van Dante
    - Lucifer van Joost van den Vondel
    - De naam van de roos (niet 'in de naam van de roos') van Umberto Eco
    - Aeneas van Vergilius
    - De oude geschiedenis van de Joden van Flavius Josephus
    - Heart of Darkness van Joseph Conrad
    - alles van Shakespeare, maar in ieder geval Hamlet
    - De Heerser van Machiavelli
    - De lof der zotheid van Erasmus
    - De Satansverzen van Rushdie
    - A Suitable Boy van Vikram Seth
    - Het huis met de geesten van Isabel Allende

    Moet Je Gelezen Hebben In Het Kader Van Je Literaire Opvoeding:
    - In ieder geval iets van Yeats
    - iets van Kipling
    - in ieder geval van alle Brontë zussen één boek
    - iets van T.S. Elliot
    - iets van Hemmingway
    - De Vreemdeling van Albert Camus
    - iets van Sartre
    Laat je lijden door bovenstaand boekenleistje. Dan zit je gebijteld.
    "Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
    - A.A. Milne, Winnie the Pooh
    pi_59832092
    Had een originele fout, maar kan haar niet meer terugvinden.

    Oh ja: fetisj mag volgens het oude groene boekje ook als fetisch, nog lelijker!
    Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
    Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
    pi_59832207
    Alsnog een gevonden:
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 00:20 schreef confessiones het volgende:

    [..]

    In mijn zojuist geschreven betoog stel ik echter niet de vervolging, excommunicering, verbanning (denk aan Luther), etc. van het christendom als sociaal instituut aan de orde, maar de leerstellingen zelf, die de facto onbevlekt in stand is gehouden.
    Voorbeeld: Luther is weleens waar in de ban gedaan en de rooms-katholieken hebben veelvuldig getracht zijn werken op de brandstapel te gooien, niettemin hebben zijn ideeen de contra-reformatie overleefd daar de geest des tijds dit mogelijk maakte. De Reformatie was een climax die een verstrekkende schisma teweegbracht tussen protestanten en katholieken. De Reformatie speelde zich dan ook niet alleen af in theologenkamertjes, maar ook in alle sociale lagen van de bevolking, daar het volk (neem Duitsland) ten onvrede en verbitterd als het was aan vele sancties moest voldoen, gesteld door Rome. Dit gegeven is een grond van een grote draagkracht voor de ideeen die Luther had. Door zijn radicale afkeer van bv. aflaten en zijn positie in het theologendebat (dankzij Karel V) was hij tot een zegen voor velen die het hoofd boven water probeerde te houden in de verstikkende geldbad van het papisme.

    Een ander voorbeeld was het bloed der martelaren. Met bewonderenswaardige moed en volharding hebben menig gelovigen de dood moeten bekopen op de brandstapel teneinde de leer niet ten grabbel te gooien. Al zingend gingen ze de brandstapel op met de stellige overtuiging dat "het vlees wel zou branden, maar de leer niet." En op deze wijze is het bloed der martelaren tot het zaad der kerk geworden.

    Concluderend: vanaf het moment dat Paulus zijn Romeinenbrief liet opschrijven (naar alle waarschijnlijkheid) tot vandaag de dag is de gereformeerde leer zegevierend doch met ernstige toetakelingen uit de strijd gekomen en heeft dankzij de stellingname die zij altijd gehad heeft, een rechtschapen leer er aan over gehouden.
    Nou ja, het verbaast me dat iemand die de term "de facto" gebruikt nog zo veel en zo verschillende fouten maakt.
    Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
    Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:10:57 #11
    58434 DivineJester
    Okay, bye bye
    pi_59835594
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 09:53 schreef VlaDje het volgende:
    Wat ik me nu net bedenk eigenlijk,
    Chrome/zilver past vrijwel overal bij, en staat stijlvoller dan bijv zwart of wit (het enige andere wat overal bij past)

    En om nou op elke auto een andere kleur te doen (groen staat niet altijd op rood) (blauw is vaak te vel op rood). is veel duurder als de massaproductie van die chromen logo'tjes die vrijwel altijd goed staan.
    pi_59835896
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 00:48 schreef Kees22 het volgende:
    Alsnog een gevonden:
    [..]

    Nou ja, het verbaast me dat iemand die de term "de facto" gebruikt nog zo veel en zo verschillende fouten maakt.
    'Iets met de dood moeten bekopen' is toch goed? Ok, ze is de woorden 'het' en 'met' vergeten maar dat vind ik nou niet echt een wereldschokkende fout.
    There is no love sincerer than the love of food.
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 2 juli 2008 @ 18:12:08 #13
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_59847008
    Vriendschappen die op een vervelende wijze evalueren

    Ergens is duidelijk iets misgegaan in de evalutie
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      woensdag 2 juli 2008 @ 20:45:28 #14
    130955 Floripas
    Blast from the past
    pi_59850367
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 11:45 schreef speknek het volgende:
    Mannen maken ook 87% op van de professoren.
    Visagisten zijn wel vaker mannen, maar echt mannelijk zijn ze niet.
    pi_59850644
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:

    [..]

    'Iets met de dood moeten bekopen' is toch goed? Ok, ze is de woorden 'het' en 'met' vergeten maar dat vind ik nou niet echt een wereldschokkende fout.
    Nou neem je aan dat ze woorden vergeten is. Ik denk eerder, dat ze de uitdrukking niet goed kent.
    En de tegenstelling blijft.
    Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
    Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 juli 2008 @ 09:14:22 #16
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_59858608
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 02:20 schreef sweet1988 het volgende:
    hallo allemaal,

    ik lees hier nu al een tijd mee en ik zit in een moeilijke situatie ik hoop dat jullie me kunnen helpe.

    sinds 6 weken heb ik een vriend. ik heb hem leere kenne via msn hij stond al maande in me lijst maar we hadden nooit een gesprek. van de 1 op andere dag gebeurde dat. daatop volgde uren lange gesprekken over de telefoon waarin we spraken over vanalles en nog wat paar weken later was daar de eerste ontmoeting. na een paar ontmoetinge kregen we wat samen das nu 6 weke terug. hij is heel lief voor me en over heel veel dinge denke we het zelfde. we kunne uren praten over vanalles en nog wat zonder dat er een stilte valt. in korte tijd hebben we een hele goede band op gebouwd. we zien elkaar vaak als hij maar ff tijd heeft komt tie bij me langs. ik ben ook al een paar keer bij hem geweest. hij woond nu 2 jaar op zich zelf.

    alles leek allemaal goed te gaan tot ik vorige week dinsdag werd gebeld door de polietie. ik kreeg me vriend aan de lijn hij vertelde mijn dat hij vastzat, om iets dat tie 3 jaar terug heeft gedaan. hij heeft minderjaarige meisjes gesjanteerd (van 15 tot 18 jaar oud) om te strippe voor de cam.hij heeft er veel spijd van en weet ook niet wat hem bezielde. tegenover mij uite hij altijd het niet te snape dat meisjes dat soord dingen doen. over veel meisjes die we op straat tegen kwamen had hij wel wat te vertellen. ''dat is een slet die gaat vreemd bij het leven met iedereen'' ik had dat dus ook nooit achter hem gezocht ben er kapot van

    paar dagen terug belde hij dat tie nog een maand vast zit en dat het dan pas voor komt en er een uitspraak word gedaan. ik heb nu vakantie en ga niks bijzonders doen af en toe werk ik een dagje verder zit ik thuis me een beetje te vervelen, bij de telefoon wachten tot ik word gebeld en piekeren niet echt een leuk vooruitzicht.

    hij heeft zijn moeder mijn nummer gegeven. hij had haar gevraagt om mijn te bellen zodat ik met haar mee kon op bezoek bij hem (als ik dat zelf wilde). afgelope woensdag was dat bezoek maar ze heeft me niet gebeld. ik heb haar nog nooit ontmoet en snap ook wel dat ze eve alleen naar haar zoon wilde.

    ik weet niet wat ik met deze situatie aan moet aan de eene kant denk ik ik geef het nog een kans omdat:
    - mensen kunne veranderen
    - voor mijn is hij altijd goed geweest
    -hij heeft mijn nooit gevraagdt dingen voor de cam te doen.
    - hij geeft niet zomaar het nummer van zijn moeder
    - hij wil er alles aan doen me vertrouwen terug te winnen
    - het voeld goed met hem

    en de andere kant denk ik dan ook maar moet ik hem die kans nog wel geven:
    -die meisjes doen niet zomaar aangifte en helemaal niet 8 dus hij heeft heel wat gedaan
    - is tie wel te vertrouwen
    - zijn alle andere dinge die hij me heeft verteld wel waar
    - ik zit nu dan een maand in onzekerheid hoe lang hij nog zit en hij dat wel waard

    ik hoop dat ik het goed heb uit gelegt en dat jullie adviezen voor me hebben
    alvast bedankt
    Zonder commentaar
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_59859373
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:44 schreef daanski82 het volgende:


    tevends zoek ik een leuk restaurand voor de avond om te eten.
    Is dit origineel of eigenlijk gewoon heel erg jammer...?
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
    pi_59859398
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:14 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Zonder commentaar
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
    Ik vind je sig nogal denigrerend.
      donderdag 3 juli 2008 @ 11:16:03 #19
    66825 Reya
    Fier Wallon
    pi_59861014
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
    De maatschappij verloederd met de dag.
    Taalverloedering.
    pi_59861132
    quote:
    Op woensdag 2 juli 2008 20:45 schreef Floripas het volgende:

    [..]

    Visagisten zijn wel vaker mannen, maar echt mannelijk zijn ze niet.
    Ik dacht dat mannen professoren voor 87% consumeerden...
      donderdag 3 juli 2008 @ 13:44:14 #21
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_59864904
    quote:
    gemicalien
    ***
    pi_59866157
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 13:06 schreef Salvad0R het volgende:

    [..]

    Leugenaar.

    Rookverbod is globaal doorgevoerd in de gehele westerse wereld, daar hebben de café-exploitanten niets mee te maken.
    Net zoals Frans Bauer wereldberoemd in Nederland is.
    pi_59869893
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 16:02 schreef Wazigheid het volgende:

    [..]

    Laat me raden: jij hebt nog nooit ervaren hoe fijn het is in te slapen terwijl je naar de sterren kijkt?
    Dat maak je ook maar één keer mee.

    Ja ja, ik weet dat het ook in slaap vallen betekent, maar volgens mij wordt het met die betekenis bijzonder weinig gebruikt.
    pi_59879530
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 22:12 schreef MinderMutsig het volgende:
    (...)
    "De taal is het voertuig van de ziel. Maar ons Nederlands is wel een krakkemikkige wagen geworden."
    - Driek van Wissen
    (..)
    quote:
    De taal is het voertuig van de geest, maar ons Nederlands is wel een krakende wagen geworden.
    Ik blijf 't niet verbeteren.
    pi_59879914
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:58 schreef Riparius het volgende:
    De mediacode van Verbatim DVD DL disks begint met MKM, dat staat voor Mitsubishi Kagaku Media, zie hier en hier. Verbatim laat zijn schijven op verschillende locaties produceren (Japan, Singapoer, Taiwan, India, China) maar de schijven uit Japan gelden als de beste.
    Fooneeties.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')