abonnement Unibet Coolblue
pi_59801739
Even een stomme vraag misschien, maar wat zijn in juli mooie maar ook rustige (niet massale) vakantiebestemmingen in NW-Europa. Dus geen Berlijn, Londen, Parijs, etc. Wat zijn echte aanraders? Mijn vrouw en ik willen graag eens iets anders dit jaar...
pi_59801860
Donegal! In die noordwestelijke provincie van Ierland kom je, ook in juli, nauwelijks toeristen tegen en de natuur is fabelachtig mooi
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59801969
Wat dacht je van Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland etc dat zit allemaal noordelijker, westelijker dan Nederland dan kom je al gau in de UK, ierland en Ijsland.
F I R E
pi_59807543
Ierland is dan zeker een aanrader. Een paar dagen Dublin en van daar verder door het land.

Of als je het echt rustig wilt hebben, Noorwegen... (zie de topics over deze landen verderop in TRV)
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:24:09 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59816089
Ben je op zoek naar een Stedentrip? Een vakantie in de natuur? Dat maakt natuurlijk nogal wat uit.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:35:08 #6
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_59817581
Ik weet nog wel een bejaardenhersteloord in de Zweedse Hoga Kusten. Mooi en rustig tegelijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:11:36 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_59818509
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik weet nog wel een bejaardenhersteloord in de Zweedse Hoga Kusten. Mooi en rustig tegelijk.
Reisverslag?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')