abonnement Unibet Coolblue
pi_59719609
Dilemma voor TS:

Ned - Ita 3-0
Ned - Rus 1-3

Ita - Spa 0-0
Rus - Spa 0-3

Conclusie: Hou je bekrompen gedachten voor je.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:20:33 #27
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59719706
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:10 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Eens. Volgens mij heeft Aragones goed gekeken naar Nederland - Rusland en ervoor gezorgd dat de Spanjaarden al die fouten die wij wel maakten, niet zouden maken. Dan heeft Spanje gewoon veel meer kwaliteit.
Tactisch in ieder geval wel, na Zweden had ik al in de gaten dat Arshavin desnoods twee man constant in z'n rug moest hebben en dat die linkerflank koste wat kost afgeblokt moest worden. Piet de Visser merkte het ook al terecht op, dan ontneem je die Russen hun angel. Want wat hebben ze verder nou voorin lopen? Pavloechenko, gewoon een minder trefzekere versie van Van Nistelrooy. Zonder die twee is ie nergens.

Van Basten begreep dat niet. Nigel de Jong speelde bijna als enige fantastisch maar werd nooit op Arshavin gezet, meters ruimte voor die gast, en Heitinga moest ineens in zijn eentje Zirkhov bespelen, die dus vrij spel had want Heitinga is gewoon geen verdediger en al helemaal geen vleugel. Daarom werden we overlopen, want als Rusland eenmaal controle heeft over het spel dan blijven ze voorin komen en kom je niet voorbij de opgekomen backs op het middenveld, terwijl ze blijkbaar juist makkelijk in paniek te brengen zijn zodra je ze met agressief spel onder druk zet. We waren een stel puppies.

De Spanjaarden hebben het dus duidelijk wél begrepen, de eerste keer al maar vanavond zeker. Wij hadden natuurlijk ook gewoon de pech van een totale off-day terwijl bij Rusland alles goed ging op een manier die naar onze eerste poulewedstrijd neigde, maar tactisch klopte het echt van geen kant.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kriegel op 26-06-2008 23:27:59 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_59719734
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland-Spanje... Grote afgang.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2008 @ 23:25:20 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59719835
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Dilemma voor TS:

Ned - Ita 3-0
Ned - Rus 1-3
Ned - Rus 1-1

Ita - Spa 0-0
Rus - Spa 0-3

Conclusie: Hou je bekrompen gedachten voor je.
Na 90 minuten is wel zo netjes, anders kan je net zo goed de pingels va Spanje meetellen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59719869
Is ook prima, dezelfde conclusie blijft...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 juni 2008 @ 23:28:24 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59719907
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Is ook prima, dezelfde conclusie blijft...
Is beter - je conclusie staat zelfs sterker
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59719941
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Klopkoek het volgende:
Spanje was vanaf het begin beter. Arshavin niet gezien. Nederland-Spanje... Grote afgang.
Alsof voetbal een optelsommetje is: Rusland wint met 3-1 van NL en Spanje met 3-0 van Rusland dus had Spanje met 6-1 van NL gewonnen

Spanje zou NL wel hebben gelegen. Net als Italië NL altijd ligt, waar NL met 3-0 van wint en Spanje niet verder komt dan 0-0. NL-Spanje, grote afgang voor Spanje!

Lachen, die zwart/wit gedachten. Na NL is nu Rusland opeens weer een kneuzenelftal en Spanje een wereldploeg. Zo hoppen we van hype naar hype
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:32:34 #33
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59720019
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Soul79 het volgende:

Lachen, die zwart/wit gedachten. Na NL is nu Rusland opeens weer een kneuzenelftal en Spanje een wereldploeg. Zo hoppen we van hype naar hype
Ik vind dat je iets meer respect moet opbrengen voor zwakbegaafden. Het is zwaar respectloos om zomaar inééns over hoppen te beginnen, zeker in deze context.

Ik reken op je begrip.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59720182
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat je iets meer respect moet opbrengen voor zwakbegaafden. Het is zwaar respectloos om zomaar inééns over hoppen te beginnen, zeker in deze context.

Ik reken op je begrip.

²

pi_59720201
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik vind dat je iets meer respect moet opbrengen voor zwakbegaafden. Het is zwaar respectloos om zomaar inééns over hoppen te beginnen, zeker in deze context.

Ik reken op je begrip.

²
En hop, weer een kansloze post...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:42:54 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59720283
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:49 schreef Kerol het volgende:
Spanje schakelde Arshavin goed uit wat resulteerde in dat Rusland geen kansen creerde.
Daar heb je helemaal gelijk, in. Van Basten zag dat, niet goed. Tactisch gezien, heeft hij het dan ook moet afleggen, tegen Hiddink.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:44:55 #37
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59720332
Bansheeboy
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:29 schreef Soul79 het volgende:

Lachen, die zwart/wit gedachten. Na NL is nu Rusland opeens weer een kneuzenelftal en Spanje een wereldploeg. Zo hoppen we van hype naar hype
Wat mij betreft niet, nog steeds alle respect voor de Russen, het blijkt alleen opnieuw dat ze ontzettend kwetsbaar zijn als hun zwakke punten worden blootgelegd. Zoals je in hun vorige twee wedstrijden zag kunnen ze vreselijk goed pressie spelen en een tegenstander helemaal dol tikken, punt is alleen dat ze daarvoor ruimte en controle nodig hebben en zelf helemaal niet tegen druk op kunnen boksen als ze die tegenkomen, het mes snijdt dus aan twee kanten.

Je zag het nog het meeste bij die 2-0: Spanje had ze al een tijdje op hun eigen helft onder vuur genomen, soms gewoon wat half loze afstandschoten om de druk maar op te voeren. De achterste linie begon het zichtbaar te duizelen, wisten amper nog wat er gebeurde en toen was er nog slechts een hele trage en matige counter (helemaal vanuit de Spaanse verdediging en echt een slakkengangetje, mochten gewoon het veld oversteken, geen Rus die er tussen kwam) voor nodig om de bal uiteindelijk zo hopla over de laatste man heen te wippen. Mentaal makkelijk te slopen, het blijft natuurlijk een jonge ploeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 26-06-2008 23:52:22 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_59720385
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Dilemma voor TS:

Ned - Ita 3-0
Ned - Rus 1-3

Ita - Spa 0-0
Rus - Spa 0-3

Conclusie: Hou je bekrompen gedachten voor je.
Wat wil je hier nou in godsnaam mee zeggen dan?!? In andere woorden, wat voor bekrompen gedachten zijn dat dan?
pi_59720390
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk, in. Van Basten zag dat, niet goed. Tactisch gezien, heeft hij het dan ook moet afleggen, tegen Hiddink.

²
Jij post dan, ook, vrij veel. Je bent, overigens, wel een kwaliteitsuser. Leuk, die hoeveelheid posts, van jou, maar goed, je post ook wat vaker, let it be.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59720404
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wat wil je hier nou in godsnaam mee zeggen dan?!? In andere woorden, wat voor bekrompen gedachten zijn dat dan?
Nou ja, als je dat niet ziet zegt het genoeg lijkt me .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:48:02 #41
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59720416
Hiddink kende Oranje gewoon beter dan Van Basten zelf. En er was kennelijk niet veel nodig om het totaal te ontregelen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:49:09 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59720447
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij post dan, ook, vrij veel. Je bent, overigens, wel een kwaliteitsuser. Leuk, die hoeveelheid posts, van jou, maar goed, je post ook wat vaker, let it be.
Ja, ja, precies! Zo ervaar ik het exact! Altijd fijn om een soortgenoot te vinden. Misschien niet relevant, maar: waar woon je in Dordrecht?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:49:22 #43
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59720455
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij post dan, ook, vrij veel. Je bent, overigens, wel een kwaliteitsuser. Leuk, die hoeveelheid posts, van jou, maar goed, je post ook wat vaker, let it be.
Je weet het hè, hij post misschien dagelijks.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_59720487
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Je weet het hè, hij post misschien dagelijks.
Ja! Die was ik vergeten . Kwam er al niet meer op...

En hoe die dwalm er nou weer bij komt dat ik in Dordrecht woon .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59720495
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou ja, als je dat niet ziet zegt het genoeg lijkt me .
enlighten me, want ik heb het idee dat jij een verkeerd idee hebt over de opzet van mijn topic
pi_59720550
quote:
NL heeft dus gewoon verloren van een kneuzenelftal
Conclusie: Nederland is een kneuzenelftal.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:53:42 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59720569
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:

En hoe die dwalm er nou weer bij komt dat ik in Dordrecht woon .
Dat maakte ik op uit jouw post stijl, normaal heb ik goed. Germaine. Zwijndrecht/Papendrecht wellicht, zit in de buurt nl.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59720588
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Conclusie: Nederland is een kneuzenelftal.
Hetgeen TS ook bedoelde. Nu is hij geconfronteerd met de feiten en zal hij het goed gaan proberen te lullen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59720604
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Conclusie: Nederland is een kneuzenelftal.
nee, NL heeft als grote kanshebber gewoon schandalig geunderchieved, en daar ben ik om
pi_59720625
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat maakte ik op uit jouw post stijl, normaal heb ik goed. Germaine. Zwijndrecht/Papendrecht wellicht, zit in de buurt nl.

²
Ik denk, opmakend uit jouw post stijl, dat je uit Tsjernobyl komt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')