abonnement Unibet Coolblue
pi_59699408
Hier verder:)

Post in dit topic je ervaringen, vragen e.d.!
bier
pi_59730966
Zoals in het vorige topic.. Wij gaan er ook heen! Maar hoe zit het met de drank/bier prijzen in de supermarkt? In Chersonisos was het bier etc. duur in de clubs (4 pleuro) maar kon je in de supermarkt voor NL prijzen bier en drank halen. In Marmaris hetzelfde of ?
pi_59769663
heeft iemand nog een link naar deel 1..
pi_59877998
bier
pi_59891566
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:49 schreef jOPIUM het volgende:
Zoals in het vorige topic.. Wij gaan er ook heen! Maar hoe zit het met de drank/bier prijzen in de supermarkt? In Chersonisos was het bier etc. duur in de clubs (4 pleuro) maar kon je in de supermarkt voor NL prijzen bier en drank halen. In Marmaris hetzelfde of ?
geimporteerde dranken zoals malibu, bacardi, pisang, safari etc zijn erg duur, (omgerekend 10 euro voor een baco ofzo) zowel in discotheken als supermarkten omdat deze geimporteerd moeten worden. Wel heb je in turkije de lokale (turkse) dranken/likeuren die je voor weinig kunt krijgen in de supermarkt (paar euro) voor schnaps in veel verschillende smaken. Zullen vast wel meer goedkope lokale dranken zijn maar daar heb ik neit naar gekeken toen ik 3 jaar geleden was.
pi_59899728
tvp
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:49:15 #7
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_59911334
Rond 22 september ga ik waarschijnlijk weer, nu met 4 vrienden. Weet iemand of het raadzaam is om nu al te boeken, of toch last-minutes te boeken?
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_59911380
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:49 schreef greatgonzo het volgende:
Rond 22 september ga ik waarschijnlijk weer, nu met 4 vrienden. Weet iemand of het raadzaam is om nu al te boeken, of toch last-minutes te boeken?
zal vast wel genoeg last-minute te boeken zijn, maar misschien niet het hotel/appartement wat je graag zou willen
pi_59913484
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 17:49 schreef greatgonzo het volgende:
Rond 22 september ga ik waarschijnlijk weer, nu met 4 vrienden. Weet iemand of het raadzaam is om nu al te boeken, of toch last-minutes te boeken?
ik denk genoeg plek, aangezien iedereen terug van vakantie is, iedereen weer op school of weer werken..
pi_60005889
In de barstraat in Marmaris, betaal je daar met Turkse lire of met euro's??? ik vraag me af of t slim is om veel euro's contant mee te nemen
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_60009579
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:30 schreef axz0l het volgende:
In de barstraat in Marmaris, betaal je daar met Turkse lire of met euro's??? ik vraag me af of t slim is om veel euro's contant mee te nemen
in Lira's ben je voordeliger uit, euros worden vaak naar boven afgerond
pi_60023299
mja dat hoorde ik ook..
maar de prijzen zijn dan ook in lira's ?
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:44:00 #13
221403 TheComebackKid
The Notorious T.U.R.K.
pi_60072961
als ik aan Marmaris denk, moet ik altijd aan dit filmpje denken..


pi_60227281
jezus wat weinig mensen zeg:p maarja des te meer russische voor mij:p
bier
pi_60227299
ik vond het uitgaan in marmaris niet echt bijzonder.... (3 jaar terug..)
Strawberry Flavour..
pi_60330611
Zo, net een vakantie naar Marmaris geboekt met vriendinlief. Eind augustus.

Is het een beetje goed toeven daar? We hebben eigenlijk voor Marmaris gekozen omdat het een van de weinige opties voor ons was, omdat we qua datums nogal gebonden waren.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 13:47:19 #17
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_60360041
Morgenmiddag vertrek ik dan eindelijk naar Marmaris
Om 12 uur vanaf ons dorpje met 17 mensen richting het vliegveld in Brussel (dichterbij dan Schiphol).
En om 14.55 uur vliegen we.
Ik denk dat we rond een uur of 11 morgenavond pas bij ons hotel aankomen.
Maar ja, dan is het spullen wegzetten en naar de Barstreet.

Tot nu toe vind ik Marmaris qua uitgaan de beste vakantiebestemming. Ik ben er 3 jaar terug ook geweest.

Van geld neem ik genoeg euro's mee voor onderweg.. maar ik ga er daar niet mee betalen. Als ik daar ben pin ik gewoon Lira's.
Vooral Mango was top!

Wij gaan tm 8 Augustus, dus 13 dagen...
Zo niet, dan toch...
pi_60360129
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:47 schreef Topmaat het volgende:
Morgenmiddag vertrek ik dan eindelijk naar Marmaris
Om 12 uur vanaf ons dorpje met 17 mensen richting het vliegveld in Brussel (dichterbij dan Schiphol).
En om 14.55 uur vliegen we.
Ik denk dat we rond een uur of 11 morgenavond pas bij ons hotel aankomen.
Maar ja, dan is het spullen wegzetten en naar de Barstreet.

Tot nu toe vind ik Marmaris qua uitgaan de beste vakantiebestemming. Ik ben er 3 jaar terug ook geweest.

Van geld neem ik genoeg euro's mee voor onderweg.. maar ik ga er daar niet mee betalen. Als ik daar ben pin ik gewoon Lira's.
Vooral Mango was top!

Wij gaan tm 8 Augustus, dus 13 dagen...
Hoe zit het met stranden in Marmaris? Het schijnt dat die nogal gaar zijn? En er zijn er niet zoveel?

Tips gaarne!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:48:01 #19
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_60364816
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:51 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hoe zit het met stranden in Marmaris? Het schijnt dat die nogal gaar zijn? En er zijn er niet zoveel?

Tips gaarne!
We zijn daar drie jaar geleden 1 keer naar het strand geweest... ik hou sowieso niet echt van strand, dus mij maakte het niet zoveel uit.
Maar het grootste deel van de stranden zijn kiezelstranden.
Ik weet niet waar die paar zandstranden zijn.. maar idd, als je voor het strand gaat valt het waarschijnlijk wel wat tegen.
Zo niet, dan toch...
pi_60367057
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 13:51 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Hoe zit het met stranden in Marmaris? Het schijnt dat die nogal gaar zijn? En er zijn er niet zoveel?

Tips gaarne!
Strand is kut, maar je kan de dolmus pakken naar het naastgelegen Icmeler.. daar heb je een wat relaxtere strand..
pi_60651363
was losssss
geweldig zeg, had het niet zo goed verwacht eigenlijk.
Vooral joy is een goede club.
bier
pi_60931407
Ik ben weer een paar daagjes terug in nl

Wat een supervakantie Heerlijk weer. Overdag zo'n 40 graden en s'avonds koelt het lekker af.(chersonisos was het savond ook niet uit te houden..)

Zaten in appartement Antik appart. De baas ervan was superchill en we hebben er een aantal biertjes mee gedronken. Zeker een aanrader.

Uitgaan was geniaal! Grote discotheken met toffe muziek (house-hiphop)., lasershows, schuim, russiche sletjes etc etc. Alles erop en eraan.
Alleen de drank was erg duur bij barstreet a 5-6 euro voor een biertje.. Daarbij kan je bij vele kleine tentjes en restaurant voor nog geen euro een halve liter krijgen..
Toppers, Joy, Mango, Arena en The End.

Eten was buiten verwachting ook goed te doen. Voor 12 euro had je 2-3 drankjes + een complete maaltijd. Van de 15 dagen maar 1 dag niet lekker gegeten.

En ik heb nog nooit zo'n gastvrij land meegemaakt Hadden te weinig geld bij ons voor de boodschappen en konden zonder gemor later het resterende wel terugbrengen.. Ook bieden obers je een sigaretje aan en ga maar door. Kunnen we in NL nog wat van leren..

Al met al heb ik me super vermaakt! Chersonisos valt compleet in het niets met deze vakantie
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:24:19 #23
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60931414
kut topic titel.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60932838
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
kut topic titel.
Want?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')