abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 14:39:44 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_59753400
quote:
Jungschläger definitief Superboer
Peter Jungschläger heeft zijn zin gekregen. De middenvelder van VVV-Venlo vertrekt per direct naar De Graafschap. In Venlo hebben ze teleurgesteld gereageerd op het vertrek van de middenvelder die slechts zeven duels voor de club speelde.


VVV-Venlo weigerde in eerste instantie mee te werken aan het vertrek van de 24-jarige middenvelder. Volgens directeur Algemene Zaken Marco Bogers kon de ploeg echter weinig anders dan Jungschläger laten gaan. "Als een speler dreigt met een arbitragezaak moet je je ernstig afvragen of het zinvol is een speler aan zijn contract te houden", aldus Bogers op de officiële website van de club.

"Wij dachten de selectie voor volgend seizoen rond te hebben", vervolgt Bogers. "In eerste instantie waren we ook niet bereid aan het vertrek van Peter naar De Graafschap mee te werken. Maar wij willen bij VVV-Venlo graag werken met spelers die zich hier prettig voelen en zich voluit willen inzetten voor de club. Met teleurgestelde spelers is het moeilijk werken. Peter Jungschläger zal zaterdag tijdens de eerste oefenwedstrijd tegen VOS niet meer bij de selectie zijn."

Bogers belooft de supporters dat de Eerstedivisionist spoedig een waardige vervanger zal aantrekken voor de middenvelder, die slechts zeven duels voor de club in actie kwam. De Graafschap zal de oud-speler van ADO Den Haag en RBC Roosendaal komende week medisch keuren alvorens hij een meerjarig contract zal tekenen bij de Superboeren.
Zeg het maar jongens, is hij goed of niet goed? Ik ken hem niet echt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_59754234
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Blawh het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan logisch dat je als speler de ambitie hebt om op het hoogste niveau te spelen, bovendien speelden ze er tekort om echt van clubliefde te kunnen spreken denk ik.
Toen hij tot 2011 (!) tekende, wist hij dat de kans vrij aanzienlijk was dat VVV zou degraderen. Uiteindelijk is meneer 3/4 van de contractduur geblesseerd geweest, heeft VVV hem gewoon betaald en als stank voor dank gaat hij met een arbitrage zaak dreigen als de eerste de beste club langskomt. Niet netjes...

Over het voetballende gedeelte: Ik kan me niet echt een briljant moment van hem herinneren. Hij moet het vooral hebben van het werken op het middenveld door ballen te veroveren en dan weer in te leveren. Dat deed hij meestal wel goed...
pi_59756236
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:26 schreef JLSB het volgende:

[..]

Toen hij tot 2011 (!) tekende, wist hij dat de kans vrij aanzienlijk was dat VVV zou degraderen. Uiteindelijk is meneer 3/4 van de contractduur geblesseerd geweest, heeft VVV hem gewoon betaald en als stank voor dank gaat hij met een arbitrage zaak dreigen als de eerste de beste club langskomt. Niet netjes...

Over het voetballende gedeelte: Ik kan me niet echt een briljant moment van hem herinneren. Hij moet het vooral hebben van het werken op het middenveld door ballen te veroveren en dan weer in te leveren. Dat deed hij meestal wel goed...
Dat dreigen met een arbitragezaak verandert de zaak natuurlijk, ik dacht dat VVV 'gewoon' in had gestemd met een transfer omdat De Graafschap een redelijke transfersom wou betalen. Dat hij heeft lopen dreigen en VVV dus voor het blok heeft gezet keur ik uiteraard niet goed, trieste zaak zelfs.
pi_59757596
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 15:26 schreef JLSB het volgende:

[..]

Toen hij tot 2011 (!) tekende, wist hij dat de kans vrij aanzienlijk was dat VVV zou degraderen. Uiteindelijk is meneer 3/4 van de contractduur geblesseerd geweest, heeft VVV hem gewoon betaald en als stank voor dank gaat hij met een arbitrage zaak dreigen als de eerste de beste club langskomt. Niet netjes...


Ik kan me je frustratie goed voorstellen.
pi_59757766
quote:
FC Groningen wil geld voor Meerdink

FC Groningen laat Martijn Meerdink niet transfervrij naar De Graafschap gaan. De Doetinchemmers willen de middenvelder aantrekken, maar veel geld voor een transfersom is er niet.

,,Martijn heeft nog twee jaar contract bij ons en hoeft niet weg,’’ zegt Groningen-directeur Hans Nijland. ,,Van een transfervrije status kan geen sprake zijn.’’
Bron: AD.nl
Dit lijkt me lastig worden
pi_59757826
Ik snap Groningen goed, waarom De Graafschap zomaar een geste doen. Meerdink kan daar nog goed van waarde zijn.
That's all folks!
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 19:07:28 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_59758340
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap Groningen goed, waarom De Graafschap zomaar een geste doen. Meerdink kan daar nog goed van waarde zijn.
Op zich zou het wel aardig zijn van FC Groningen om De Graafschap een geste te doen.

Powel.

Maar goed, het is toch wel begrijpelijk dat Groningen het zo speelt. Tegenwoordig worden bijna nooit meer cadeautjes gegeven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_59759892
Nee ook wel terecht natuurlijk. Wij gaan VVV volgend jaar ook geen geste doen.

Ik zou als ik Groningen was Meerdink ook niet wegdoen. Gewoon een gast die nooit zeurt en er voor gaat als hij in moet vallen.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:57:34 #84
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_59760447
Mark Bloemendaal terug bij De Graafschap.

Mark Bloemendaal keert weer terug bij De Graafschap. De razendsnelle 20-jarige aanvaller was vorig seizoen verhuurd aan sc Heerenveen waar hij vooral in het tweede elftal acteerde.

In totaal speelde de geboren Zutphenaar twintig wedstrijden voor De Graafschap. Daarin scoorde hij drie keer. Hij maakte zijn debuut op 10 maart 2006 in de thuiswedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden (3-3). In het seizoen 2006-2007 werd Bloemendaal kampioen met de Superboeren.

Met de terugkeer van Bloemendaal krijgt de selectie van De Graafschap gestalte. Donderdag werd al de komst van de nieuwe trainer Henk van Stee bekend gemaakt. Deze week hopen de Superboeren de komst van de aanvallers Jason Oost (VVV-Venlo) en Ousama Assaidi (FC Omniworld) af te ronden. Ook de Belgische aanvallende middenvelder Steve de Ridder lijkt binnenkort een contract te tekenen bij de Doetinchemse club, evenals Peter Jungschläger (VVV-Venlo).

De middenvelders Martijn Meerdink (FC Groningen) en Rick Kruys (FC Utrecht) kunnen ook op warme belangstelling rekenen van de Achterhoekse eredivisionist.

Bron: superboeren.nl / vidal horjus
kloep kloep
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:59:12 #85
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59760480
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik zou als ik Groningen was Meerdink ook niet wegdoen. Gewoon een gast die nooit zeurt en er voor gaat als hij in moet vallen.
Ik denk dat Groningen best mee wil werken aan een transfer. En dan vooral vanwege het salaris van Meerdink.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:53:11 #86
80382 manny
30 is best veel
pi_59761506
Rick Kruijs lijkt me geen versterking. Meerdink uiteraard wel.

2e wedstrijd al meteen weer tegen Vites.... ben benieuwd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_59766333
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Ik denk dat Groningen best mee wil werken aan een transfer. En dan vooral vanwege het salaris van Meerdink.
Ook in dat geval wordt het moeilijk aangezien de Graafschap natuurlijk nou ook niet echt een geweldig hoog salaris betaald.
  zondag 29 juni 2008 @ 10:11:48 #88
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59767980
quote:
Op zondag 29 juni 2008 02:29 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ook in dat geval wordt het moeilijk aangezien de Graafschap natuurlijk nou ook niet echt een geweldig hoog salaris betaald.
Ik doelde meer op de combinatie 'salaris/rol binnen de selectie'. Bij De Graafschap zal hij de best betaalde speler worden lijkt me. Daar staat tegenover dat hij waarschijnlijk ook een belangrijke rol zal spelen. Bij Groningen valt dat toch een beetje tegen, terwijl hij wel één van de best betaalde spelers is...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 29 juni 2008 @ 12:29:48 #89
219642 guinesh
Pfuhhhhh...
pi_59769749
Dat idee van Berger is nog zo schlecht nog niet.
Een trainer met ervaring in jeugdopleiding en dan vooral jongere spelers halen.
Als de Graafschap in de eredivisie blijft dan kunnen die spelers toch nog wat opbrengen....
Het idee is er, nu de omzetting nog...
pi_59816862
Ridder en Assaidi zijn inmiddels bevestigd..
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 13:09:51 #91
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59817104
De Graafschap contracteert spelers
Betaald Voetbal De Graafschap B.V. heeft overeenstemming bereikt met Peter Jungschläger. De Graafschap maakt gebruik van een gelimiteerde afkoopsom, die de verdedigende middenvelder had bedongen bij degradatie van VVV-Venlo naar de Eerste Divisie. Jungschläger zal nog medisch gekeurd moeten worden.

Daarnaast heeft Betaald Voetbal De Graafschap B.V. een definitieve overeenstemming bereikt met Jason Oost (VVV-Venlo) over een tweejarig contract, als mede een vierjarig overeenkomst met Steve de Ridder (AA Gent) en Ousama Assaidi (FC Omniworld). Deze drie spelers zijn allen aanvallers.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59817569
quote:
Hans van Doorneveld is maandag overleden. Hij was al een tijd ziek. Van Doorneveld was oefenmeester van onder meer Haarlem, Fortuna Sittard, AZ, Sparta Rotterdam en De Graafschap.
RIP

Hij was assistent van Korbach en is na diens ontslag schandalig behandeld door Hylke Enzerink, waardoor hij zich ziek meldde. Het was het begin van een trieste periode binnen onze club.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:01:17 #93
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59818246
Pannetje noemde ze hem toch?
Is ook een tijde interim geweest. Niet echt succesvol.
Desalnietmin erg genoeg voor z'n famillie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 07:29:39 #94
219642 guinesh
Pfuhhhhh...
pi_59881197
Hasselbaink niks voor jullie... van cardiff city, 36 jaar veel ervaring en vroeger een top aanvaller....
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:07:58 #95
51286 w00h00
Digital man!
pi_59882777
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:29 schreef guinesh het volgende:
Hasselbaink niks voor jullie... van cardiff city, 36 jaar veel ervaring en vroeger een top aanvaller....
Cardiff wilt er vanaf omdat hij veelste duur is, dus dat gaat hem niet worden bij de Graafschap.
pi_59887285
Hehe was het maar waar
  zondag 6 juli 2008 @ 20:15:48 #97
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59932519
quote:
Meerdink blijft bij FC Groningen

GRONINGEN - FC Groningen-speler Martijn Meerdink vertrekt definitief niet naar de Graafschap. Meerdink wou niet langer wachten op een aanbieding van zijn oude club.

Meerdink heeft bij FC Groningen nog een twee-jarig contract. FC Groningen hoopt overigens deze week de onderhandelingen met Wigan Athletic over de eventuele komst van de Zweed Andreas Granqvist af te ronden.

TVNOORD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59946681
gelukkig
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_59961763
quote:
'Transfervrije Den Ouden kan naar De Graafschap'
07/07/2008 23:22

Geert den Ouden kan actief blijven in de Eredivisie. De Graafschap hoopt de 31-jarige spits te kunnen inlijven, meldt het Algemeen Dagblad.

Den Ouden degradeerde het afgelopen seizoen met Excelsior naar de Jupiler League en kan om die reden transfervrij vertrekken uit Kralingen. Persoonlijk kende Den Ouden met twaalf doelpunten een goed seizoen.

Excelsior houdt rekening met een vertrek van de clubtopscorer. 'Den Ouden heeft de keuze om tot 15 juli transfervrij weg te gaan', vertelde trainer Ton Lokhoff eerder. 'Ik houd er rekening mee dat hij bij Excelsior vertrekt, al weet je nooit hoe het loopt in de voetballerij.'
quote:
De Graafschap ziet in Rick Kruys de nieuwste aanwinst

De Graafschap heeft nu zijn intresse voor de bij FC Utrecht spelende middenvelder Rick Kruys vergroot. De Graafschap en Utrecht zijn er zelf nog niet helemaal uit maar er zit snelheid in de zaak.

Han Berger wil zijn selectie voor 14 juli compleet hebben waardoor Van Stee met de hele selectie kan beginnen. Daarom heeft De Graafschap het gaspedaal ingetrapt en wil Rick Kruys zo snel mogelijk contracteren. Rick Kruys ziet het zelf wel zitten om naar de Achterhoek te komen. Rick Kruys:'Mijn vader zei altijd dat ze daar een hele leuke en gezellige sfeer is en dat ze daar tot het gaatje knokken om de punten. En ik denk dat ik daar wel bij pas".

De Graafschap wil Rick Kruys een contract aanbieden van 2 jaar. Met een optie voor nog 1 jaar en een voorwaarde tenzij De Graafschap zou degraderen dat kruys voor een gemiliteerde transfersom mag vertrekken.
Europesoccer.nl
Goede geruchten, op dat van die gelimiteerde transfersom na natuurlijk.
pi_59961836
Nou, ik hoop dat ze beiden niet naar de Graafschap gaan. Kruys vind ik een te licht voetballertje die nooit een reeks goede wedstrijden kan afleveren en enorm wisselvallig is.

Den Ouden vind ik maar een trage, statische spits die de Graafschap ook niet sterker maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')