abonnement Unibet Coolblue
pi_59637137

Passport
Name: John Clayton Mayer
Birth date: October 16, 1977
Hometown: Bridgeport, CT
Nowadays: NYC & LA.

DISCOGRAPHY

Albums
Inside Wants Out (EP)
Room For Squares
Heavier Things (tevens als Dual Disc)
Any Given Thursday (live-record)
As/Is (live record)
TRY! (credit als John Mayer Trio, live-record)
Continuum (ook verkrijgbaar als CD + DVD: inclusief live show van Webster Hall)
The Village Sessions (EP - acoustic)
Where The Light Is (live 2CD)

DVD
Any Given Thursday
Where The Light Is

SINGLES (Nederland)
No Such Thing
Your Body is a Wonderland
Bigger Than My Body
Clarity
Daughters
Clarity (re-release)
Waiting On The World To Change
Gravity
Dreaming With A Broken Heart

Trivia
* De platen worden voornamelijk gedraaid door 3FM.
* Bij Johns eerste promotour in Nederland in 2003 was hij bij Claudia de Breij in de uitzending (3FM). Hier speelde hij No Such Thing.
* Tijdens de promotour in 2006 van Continuum was hij te gast bij Edwin Evers (538) en Claudia de Breij (3FM).
* Waiting On The World To Change was de eerste single van Continuum, en Gravity de tweede. Laatstgenoemde was de eerste week van december 2006 released. De laatste single Dreaming With A Broken Heart stond weken in de airplaycharts.
* John heeft twee Grammy\'s dit jaar binnengesleept; Best Male Vocal Pop Performance, Best Pop Album. In totaal heeft John 5 Grammy\'s inmiddels, waarvan drie voor Best Male Pop Vocal Performance ('Your Body Is A Wonderland', 'Daughters', 'Waiting On The World To Change').

Gig Geschiedenis
Melkweg Amsterdam - 17 oktober 2006
Picnic In The Park - 22 Juni 2008

SITES
www.johnmayer.com (officiele site)
www.j-mayer.org (fansite)
www.mystupidmouth.com (fan forum)
www.myspace.com/johnmayer (blog)
http://blog.honeyee.com/john/ (blog)
www.local-83.com (official fanclub)
pi_59637203
En hier weer verder...
pi_59637294
Zo ik moet duidelijk weer even wat john mayer muziek inhalen.
pi_59637417
Deze net even snel een beetje geshopt. Ik vond 'm wel karakteristiek. Doe dit niet vaak tho dus niet meteen bashen


pi_59637451
Held
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59637461
ik was m al ff kwijt haha

Het was echt super gister! Vond t leuk je te leren kennen Eline! We werden wel helemaal weggekeken tijdens Donavon maar we moesten eerst rustig ons frietje opeten en m laten zakken voordat we konden gaan staan.

Mijn favoriete moment moet toch wel zijn dat we "WE LOVE YOU JOHN" riepen en dat ie met "I LOVE YOU TOO" reageerde.. doet ie wel vaker ik weet t. Maar ik heb dat altijd al willen doen dus..

Hier ff wat foto's van gister:





pi_59637826
haha hebben jullie de audio van gister al terug geluisterd? (te vinden via tryjm.com)

Ik moet zo lachen om WOTWC.... 1,2,1,2,3 OMG! haha!
pi_59637866
Welk album raden jullie aan om te beginnen met John?
pi_59637933
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Welk album raden jullie aan om te beginnen met John?
Download ze allemaal, en luister gewoon van elk album 10 seconden van elk nummer. Kies dan het album dat je het best vond klinken en luister dat een paar keer. Uiteindelijk ga je toch wel al zijn muziek waarderen, is mijn ervaring
pi_59637946
Ohja, en na het download; mochten ze bevallen, dan koop je ze uiteraard
pi_59638547
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:25 schreef Chr0nicle het volgende:
Ohja, en na het download; mochten ze bevallen, dan koop je ze uiteraard
Thanks, zo eens Try! proberen
pi_59638978
Hmm try is denk ik wel het minst toegankelijk Heavier things en Continuum kan ik wel aanraden. En dan vooral Heavier Things eigenlijk, omdat het erna wel leuk is om te zien hoe op Continuum de hele feel weer is veranderd en het allemaal nog net wat volwassener is
pi_59640118
Continuum is ook een kruising tussen "commerciele" muziek en dat wat ie met het Trio deed. Dus wat dat betreft is Heavier Things wel een goed begin als vergelijking tussen vóór en na het Trio. Of als je van wat meer akoestische, makkelijkere gitaarpop houdt dan is vooral Room For Squares een goede (daar was ie nog meer de man van de geniale teksten dan de man van de geniale gitaarrifjes)
pi_59641542
Tof festival was het! Hier 3 foto's. Meer staan online op www.pacoweekenstroo.com.





pi_59643600
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:23 schreef InspectorPaco het volgende:
Tof festival was het! Hier 3 foto's. Meer staan online op www.pacoweekenstroo.com.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's!
I'm an assassin and I had a job to do
pi_59643918
quote:
Op maandag 23 juni 2008 16:54 schreef Gosjke het volgende:
Met wegkomen geen problemen gehad. Een halte teruglopen waar bijna niemand staat werkt altijd prima. Tram reed toen in 1 keer door naar HS, binnen 10 min op t station Maar zoals Jill idd al eerder opmerkte.. de HTM en meedenken met situaties is niet zo'n combi.
Duidelijk dat jullie een stukje later dan mij weggingen. Toen ik bij die halte aankwam was het echt bijna even druk als de Zuiderpark halte. Toen kwam eerst tram 16 voorbij...stampend vol. Toen werd tram 9 volgeladen. Gelukkig spotte ik een bushalte met low and behold bus 23. Wel hele tour de Rijswijk, Voorburg, Den Haag gehad (oftewel lekker geslapen) en zo bijna voor de deur de bus uitgerold in Scheveningen


Foto's en video's duren nog even.....druk druk druk
pi_59644502
Evenement: Picnic In The Park

Review van het gebeuren
pi_59644593
Het was cool!


Vraag me af wat hij op had toen hij over die meeuwen begon
pi_59645164
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:31 schreef Frenkel het volgende:
Vraag me af wat hij op had toen hij over die meeuwen begon
Niets... dat is zo typisch JM!
pi_59645220


Al zag ik op tryJM wel degelijk het bewijs dat hij die middag wel high was op iets...
pi_59647965
Iedereen Where The Light Is al gepre-orderd?
pi_59648362
Jup, alleen de CD nog niet, eff kijken hoe ik uit kom met salaris
pi_59649919
Nope.
Haal 'm wel ergens cheapo tegen de tijd dat ie goed en wel uit is We krijgen niet allemaal onze DVD's gratis zoals Numb
pi_59650010
Ach, wat is 16 euro nou? De CD was zelfs duurder bij Bol.com... vreemd genoeg eigenlijk.
pi_59650944
Das wel vaker... maar ik ben van mening dat 't altijd goedkoper kan... anders dan had ik nooit al die cd's en dvd's die ik heb kunnen betalen van mijn studiefinanciering
pi_59652743
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef Gosjke het volgende:
Nope.
Haal 'm wel ergens cheapo tegen de tijd dat ie goed en wel uit is We krijgen niet allemaal onze DVD's gratis zoals Numb
Hoho, de LP moet ik toch echt zelf betalen...
Zijn er ook mensen die de blu-ray ook willen gaan halen? Die schijnt meer extra's te hebben tov de DVD...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 17:27:45 #27
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_59655966
Wat heerlijk dat het hele concert op mp3 staat (en ik het in mijn bezit heb ). John Mayer is live nog lekkerder als je bij alles kunt denken, daaar was ik!
pi_59657409
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Numbie het volgende:

[..]

Hoho, de LP moet ik toch echt zelf betalen...
Zijn er ook mensen die de blu-ray ook willen gaan halen? Die schijnt meer extra's te hebben tov de DVD...
Ok, ok.. vooruit, je hebt 't zwaar
pi_59657588
John
Mooie foto's hierboven
pi_59657622
Mmm en ik begrijp nu waarom we een btje lamme armen kregen Margo...dacht dat het wel meeviel met wat we hadden opgenomen

1. Vultures


2. Crossroads


3. I Don't Trust Myself


4. My Sweet Lord


5. Good Love


6. Believe


7. Slow Dancing


8. NST-WG


9. Stitched Up
Bekijk deze YouTube-video

*korte bloedsomloop pauze voor beide*

10. Say
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 27% gewijzigd door Jill-RMC op 25-06-2008 20:39:49 ]
pi_59671433
quote:
After the tour, Mayer says, "I'm not sure when I'll come back with another record. I feel like I've done everything I can do with this set of tools."

It's as if he were an actor "doing my final shot on Lord of the Rings, and it'll be nice to do another movie. It will still be me acting, but I'm going to reappear in a completely new vernacular."
pi_59672492
Ik hoop persoonlijk niet dat hij meer bijvoorbeeld de instrumentale kant op gaat. Of dat het meer blues-achtig wordt, ik vind de variatie op zijn laatste album continuum echt super. Hoeft wat mij betreft niet te veranderen. Maar van de andere kan moet je als artiest natuurlijk ook wel vernieuwend blijven, anders wordt het zowel voor jezelf als het publiek gewoon saai.

Nouja, laten we maar eerst eens gaan genieten van zijn nieuwe album en dan zien we wel verder Ben erg benieuwd moet ik zeggen! (net als iedereen hier neem ik aan..)
pi_59673067
Wanneer komt zijn nieuwe album uit dan?
pi_59678542
Where The Light Is komt aanstaande vrijdag. Een nieuw studioalbum laat nog wel ff op zich wachten denk ik. Kijkend naar Continuum kunnen we warschijnlijk wel weer minimaal een jaar wachten.
pi_59678643
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:48 schreef Numbie het volgende:
Where The Light Is komt aanstaande vrijdag. Een nieuw studioalbum laat nog wel ff op zich wachten denk ik. Kijkend naar Continuum kunnen we warschijnlijk wel weer minimaal een jaar wachten.
Wat voor album is Where The Light dan?
pi_59679108
Live optredens
pi_59679158
Ook niet verkeerd natuurlijk.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:17:59 #38
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59682221
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:07 schreef Joyce86 het volgende:
ik was m al ff kwijt haha

Het was echt super gister! Vond t leuk je te leren kennen Eline! We werden wel helemaal weggekeken tijdens Donavon
Heh, dan stond ik achter jou.
Het was wel irri dat jullie echt ONDER de mic zaten te chillen terwijl iedereen platgedrukt werd, maar first come, first served he


Mooie foto's trouwens!

Nog 3 nachtjes slapen!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59682909
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef Chr0nicle het volgende:
Ik hoop persoonlijk niet dat hij meer bijvoorbeeld de instrumentale kant op gaat. Of dat het meer blues-achtig wordt, ik vind de variatie op zijn laatste album continuum echt super. Hoeft wat mij betreft niet te veranderen. Maar van de andere kan moet je als artiest natuurlijk ook wel vernieuwend blijven, anders wordt het zowel voor jezelf als het publiek gewoon saai.


Instrumentaal Echt niet, dan kan ik niet meer van die geile sopstem genieten !
pi_59685977
Pfff bijna 2 dagen bezig geweest Maar de videos staan op youtube
pi_59686083
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:52 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Instrumentaal Echt niet, dan kan ik niet meer van die geile sopstem genieten !
Dat zeg ik toch? ik hoop niet dat... Ik kan zijn stem ook waarderen, al ben ik dan een kerel waardoor ik dat waarschijnlijk iets anders zie
pi_59689665
Oeh, ik las het woordje niet niet
pi_59694729
Zooooo koffertje is gepakt.. over 6 uurtjes vlieg ik naar Londen!

Ik zal 1000 foto's en filmpjes maken zodat jullie straks allemaal weer kunnen meegenieten.
Wohooo! Wat een heerlijke JM week!
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:10:00 #44
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59696544
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Joyce86 het volgende:
Zooooo koffertje is gepakt.. over 6 uurtjes vlieg ik naar Londen!

Ik zal 1000 foto's en filmpjes maken zodat jullie straks allemaal weer kunnen meegenieten.
Wohooo! Wat een heerlijke JM week!
Je gaat niet weer voor me zitten op een kleedje he
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:37:33 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59696785
Ah! Hier is John
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59697399
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Joyce86 het volgende:
Zooooo koffertje is gepakt.. over 6 uurtjes vlieg ik naar Londen!

Ik zal 1000 foto's en filmpjes maken zodat jullie straks allemaal weer kunnen meegenieten.
Wohooo! Wat een heerlijke JM week!
Heel veel plezier Joyce!! Vond het echt te veel geld, anders was ik er zeker ook bij op het Hyde Park
Ga op vakantie naar Canada dit jaar, dus moest wel ergens kosten zien te besparen...
pi_59701701
Free Fallin'
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59701814
Was 1 van jullie toevallig een klein blond meisje met een zonnebril met groene rand die stond te zeiken over mijn gerook vlak voor het podium op picnic in the park?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:47:47 #49
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59702591
Ik heb liever een goed album dan snel een album.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59702941
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:12 schreef StarGazer het volgende:
Free Fallin'
Die versie op Where The Light Is staat is idd echt te mooi...
pi_59703032
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:17 schreef Northside het volgende:
Was 1 van jullie toevallig een klein blond meisje met een zonnebril met groene rand die stond te zeiken over mijn gerook vlak voor het podium op picnic in the park?
Nopes....maar hoe durf je ook te roken in de buitenlucht enzo
pi_59703465
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:17 schreef Northside het volgende:
Was 1 van jullie toevallig een klein blond meisje met een zonnebril met groene rand die stond te zeiken over mijn gerook vlak voor het podium op picnic in the park?
Pfff naast mij stond ook al een chick de hele tijd te zuchten dat ik aan het roken was. Terwijl ik netjes de rook omhoog aan het blazen was
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59703782
Misschien was het dezelfde... toen ze voor de 3e keer commentaar had heb ik haar op de mogelijkheid gewezen ergens anders te gaan staan. Zal ze toen wel naast jou zijn komen staan...
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:38:20 #54
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59704030
Ik vond Alphabeat een tikkie tegenvallen als ik eerlijk ben. Ik heb gelukkig wel een mooie actiefoto




En nog maar een gitaarmoment :

"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59704337
Echt waar, van de 198 foto's die ik heb gemaakt van Mayer zijn er ong. 188 zo als deze... Die in de review van PITP had ik overigens ook zelf gemaakt, maar een beetje moeten resizen...
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:53:58 #56
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59704507
Woah, ben je toevallig japans?

Tof.

Goeie review trouwens!


De Bigger Than My Body intro is echt smullen trouwens.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:03:56 #57
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:24:04 #58
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59705526
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59706375
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:53 schreef Laertes het volgende:
Woah, ben je toevallig japans?

Tof.

Goeie review trouwens!


De Bigger Than My Body intro is echt smullen trouwens.
Half-indisch telt dat ook?

Ja die intro's en outro's en breaks van Bigger waren echt te gek!
  FOK!fotograaf donderdag 26 juni 2008 @ 18:34:21 #60
159915 -Menn0-
MNO
pi_59711374
Ik kan die mp3's van het concert niet vinden.....
,,/
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:40:47 #61
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59711496
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ik kan die mp3's van het concert niet vinden.....
Klikkerdeklik

Beetje scrollen, beetje lezen
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59723922
Ja zijn top opnames inderdaad Heb zin om naar een cdwinkel te rijden vandaag puur om te zien hoe Where The Light Is erbij staat...
pi_59726290
Ik ga vandaag de cd en de dvd kopen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!fotograaf vrijdag 27 juni 2008 @ 12:40:21 #64
159915 -Menn0-
MNO
pi_59729218
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:40 schreef Laertes het volgende:

[..]

Klikkerdeklik

Beetje scrollen, beetje lezen
Thnx ik had em al gevonden

Hier hebben ze de dvd nog niet binnen, gister in Amsterdam wel maar mocht het dan vandaag pas verkopen. Kan ik weer terug
,,/
pi_59730385
Shit man op die opname die je kan downloaden hoor ik mezelf echt vaak gillen ! En mn vriendin tijdens I don't trust myself 0:17: lekker ding ! Dat tweede deel opent niet met .rar want het bestand is beschadigd nog meer mensen last van?
pi_59731997
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:03 schreef Numbie het volgende:
Ja zijn top opnames inderdaad Heb zin om naar een cdwinkel te rijden vandaag puur om te zien hoe Where The Light Is erbij staat...
Ik heb net een foto naar je mobiel gestuurd van hoe ze er hier bij staan
pi_59733095
DVD is super! Kon het niet laten, toch ook maar meteen de CD erbij gekocht
pi_59734083
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:38 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Ik heb net een foto naar je mobiel gestuurd van hoe ze er hier bij staan
Ja maar hallo; mijn mms werkt toch niet!!
Vanavond lekker kijken!
pi_59738405
Iedereen deze trouwens al gehoord? Weet niet in hoeverre het officieel of fake is tho....



Het zou een nieuwe single zijn...
pi_59743554
Nieuwe single?? Nee lijkt me zeker niet. Een nieuw album hoeven we denk ik ook voor even niet te verwachten. Op z'n vroegst eind dit jaar, maar hij zou wel weer eerst ff vrij willen na al het touren...
En ja het filmpje is for real, maar was meer een voorproefje van het werk waar Mayer mee bezig is...
pi_59743701
Oh, en net Where The Light Is gekeken... Wat een immens toffe dvd is dat! Enorm mooi camerawerk, zeer vette setlist, geluid knalt eruit, echt te gek! Nu nog een keertje op blu-ray bekijken op een mega groot scherm oid inclusief dolby surround. Dat lijkt me pas de ultieme manier om'm te bekijken
pi_59744250
Ja ik vond 'm ook super. Ik vond het alleen jammer dat er geen interview op die dvd staat van een half uurtje ofzo. Buiten zijn muziek vind ik het qua ideeën en manier van praten ook altijd gewoon een heel boeiend persoon, een van de weinigen waar ik langer naar kan luisteren als ie praat
  zaterdag 28 juni 2008 @ 19:10:10 #73
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_59758402
Ik heb de DVD vanmiddag gekocht! Heb hem al globaal gekeken, maar nog niet helemaal. Doe ik toch liever beneden op een grote tv met surround sound en aangezien mijn ouders niet zo weg zijn van JM als ik ben, moet ik nog ff wachten. Maar wat ik er van gezien heb, was super!
pi_59765715
Zoooo ben weer in NL!!!

Ik heb t echt super gehad! Heb voorafgaande aan de show de band ontmoet en lekker met J.J. (drummer) staan kletsen en natuurlijk een fototje.. wat een leuke gozer! John was heel sneaky en wist via een andere ingang aan ons (wat local-83 leden en ik) te ontsnappen.. mevrouw Aniston kwam ook nog even op bezoek dus t was een gekte met de paperazzi.. wel sneu eigenlijk. Ze had een kleed over dr hoofd gegooid zodat ze haar gezicht niet konden fotograferen.

Ik stond tijdens t concert tweede rij recht voor John zn neus. Hij heeft echt een geweldige set gespeeld die maar liefst twee uur duurde. Het leek wel een sauna daarbinnen.. er hing al snel zo'n muffe oksel lucht in de ruimte mja.. John was ook lekker aan t zweten en de druppels spatten er van af!

Hij speelde ook een extreem mooie versie van Wheel waar ik helemaal blij van werd. Verder de bekende nummers en Mercy en Stiched Up. Hij eindigde met Gravity waarbij hij veel mensen een traantje op de wangen bezorgde. Hij speelde zo'n mooie versie van het nummer. Na het spelen gooide hij zijn plectrum in de zaal.. en ik heb m gevangen!!!

Gelukkig kwam hij terug voor de toegift waar hij o.a ook Daughters speelde.. dit keer op de elektrische gitaar ivp de acoustische. Tijdens "Say" was hij de hele tijd naar een punt op het balkon aan het kijken.. miss Aniston zat daar lekker mee te zwijmelen. Was ontzettend lief allemaal.

Na het concert wilde ik natuurlijk nog even proberen een glimp bij de artiestenuitgang op te vangen. Het grote publiek was al weg en de uitgang zat helemaal aan de achterkant. Dus ik loop daar naartoe hoor ik ineens iemand naar me fluiten vanaf boven. J.J. hing uit t raam en sigaretje te roken! HIj herkende me nog van die middag en vroeg hoe de show was.. Voordat ik het door had hing de halve band uit t raam.. er liepen nog wel andere mensen langs en bleven ook kijken maar niemand durfte tegen de mannen te praten. Dus ik hele verhalen over hoe goed t wel niet was en dat ze in Den Haag ook super waren. J.J wilde weten of ik ook naar Hyde Park zou gaan maar daarop antwoorde ik dat ik wel zou willen maar dat ik hardstikke blut ben. Vervolgens schoot de hele band in de lach gevolgd door een "Aaaahhh" in koor.

Maar ik beloofde ze dat ik in Hyde Park wel een plekje zou vinden waarvanaf ik ze kon zien. We hebben nog wel langer gekletst maar heb geen zin om t nu allemaal uit te typen.. tis al laat

Nou toen wilde ik John nog even opwachten dus liet ik de band uit t raam hangen en heb ze laten beloven snel weer naar Nederland te komen. John verscheen niet veel later bij de artiestenuitgang met zn vriendinnetje.. helaas was t afgeladen met paperazzi's waardoor ze snel de auto in moesten.

Vandaag heb ik inderdaad door een spleet tussen de hekken kunnen genieten van t hele optreden van John in Hyde Park. T publiek was wel een beetje slapjes, dat was wel jammer. Hij speelde ook maar 3 kwartier; WOTWC, I Don't Trust Myself, Belief, Mercy, Vultures, Stiched Up en Gravity (volgens mij waren ze dat)

Al met al een super JM week gehad. Heb ook super mooie foto's gemaakt maar die plaats ik nog wel een keertje. Ik ga nu lekker slapen
pi_59765797
Klinkt goed. Die drummer lijkt me idd wel een toffe gozer Ook gewoon vet om eens op hem te letten ipv. John tijdens de shows, leuk om te zien hoe die er altijd echt helemaal in zit.
pi_59772939
Klinkt supertof Joyce! Wel jammer dat je het Hyde Park concert niet zo'n succes vond... John nog wel zien optreden met Eric Clapton of ook niet?
pi_59790216


En wie ziet zichzelf terug op de foto? . Ik sta vooraan achter zn linkerarm, dus ben niet te zien.
pi_59793162
Volgens mij zit ik linksonder het kuiltje van zn rechteroksel .
pi_59799978
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef nemesis4 het volgende:
[ afbeelding ]

En wie ziet zichzelf terug op de foto? . Ik sta vooraan achter zn linkerarm, dus ben niet te zien.
Ik sta ook ergens achter z'n arm.
I'm an assassin and I had a job to do
  maandag 30 juni 2008 @ 20:02:33 #80
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_59801505
Ik kan de foto niet zien.

Edit: Nu wel.
"Wait, let me take a picture for my blog."

[ Bericht 77% gewijzigd door Hitmewithmusic_ op 01-07-2008 01:18:14 ]
pi_59809999
Ik sta helaas ook net achter zn linkerarm mja toch leuk...:D

@ Numbie: Heb John helaas niet meer met Clapton gezien want toen zat ik helaas al in t vliegtuig... die ik overigens bijna gemist had omdat ik zonodig John's hele optreden in Hyde Park wilde zien.
Ik heb hier ff foto's van vrijdag:









en deze hingen bij hyde park wilde er eigenlijk eetje meejatten maar ze waren net opgeplakt dus nog helemaal nat.. dus scheurde ze makkelijk kapot

pi_59810088
Echter supertof de HD opname die is gemaakt van DH, als je 'm nog niet hebt zoek even op Binsearch op de term "saj" en je hebt 'm. Best wel goede kwaliteit van het concert!

Ik snap ik ook wat de meid en de dude naast me aan het doen waren met zo'n vage grote camera
pi_59810127
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef Numbie het volgende:

[..]

Die versie op Where The Light Is staat is idd echt te mooi...
Repeat, repeat. Geweldig idd. En ja dit is een TVP.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59812812
Gisteren draaide Michiel Veenstra tussen de middag nog Free Fallin' van de WTLI
pi_59813589
Gave foto's Joyce! Wat een afschuwelijke outfit. Alhoewel ie ook z'n voordelen heeft

Als 't zo doorgaat met John's populariteit hier, dan MOET ie wel terugkomen (alhoewel ik dat eind 2006 ook even dacht )
pi_59813664
Al moet ik wel zeggen dat als TheAlternative dan ook maar waagt om'm voor Ahoy te boeken dat zelfs ik dan afhaak. Dat is zo'n enorme rotzaal waar je onmogelijk vooraan kunt staan zonder een dag vrij te nemen... `blèh. Dan nog liever die bak in zuid-oost...
pi_59818008
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef Numbie het volgende:
Gisteren draaide Michiel Veenstra tussen de middag nog Free Fallin' van de WTLI
Nu weer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_59818637
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef Numbie het volgende:
Gisteren draaide Michiel Veenstra tussen de middag nog Free Fallin' van de WTLI
Bij mij staat ie ook bijna non-stop op repeat.

Kippenvel bij dat nummer, niet normaal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_59820631
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Numbie het volgende:
Dan nog liever die bak in zuid-oost...
Nou...liever niet 2x Paradiso ofzo..dat zou pas lief zijn.

Ow en ik zie absoluut geen voordelen in die gruwelijke outfit. Ik zie zn kunstwerkjes liever bedekt, echt *gruwel*.
pi_59821846
Hij heeft ook nog een linkerarm. Daar focus ik op

En ik heb eigenlijk niets tegen de Ahoy. Zelfs liever de Ahoy dan de HMH. Misschien komt dat puur omdat ik het door die zitplaatsen helemaal rondom "gezelliger" vind ogen ofzo. Ik heb de DVD trouwens al 3 dagen thuis liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen *schaam*
pi_59828910
Eindelijk dan zaterdag m'n 2e concert van John gehad.
Jammer dat het maar 45 minuten duurde. Maar was wel .
Mraz was ook nog wel aardig.

En nu direct WTLI kijken...
  woensdag 2 juli 2008 @ 01:32:01 #92
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_59832686
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Numbie het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat als TheAlternative dan ook maar waagt om'm voor Ahoy te boeken dat zelfs ik dan afhaak. Dat is zo'n enorme rotzaal waar je onmogelijk vooraan kunt staan zonder een dag vrij te nemen... `blèh. Dan nog liever die bak in zuid-oost...
Eh... Als je het dan ipv "hoe kom ik zo dichtbij het podium" benadert als "waar klinkt John het beste" dan is die bak in zuid-oost not an option... Ook behoorlijk ongezellig zo'n enorm stadion. Ahoy is al stukken beter (mits je op de vloer staat) maar de HMH is helemaal top!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_59834834
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 01:32 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Eh... Als je het dan ipv "hoe kom ik zo dichtbij het podium" benadert als "waar klinkt John het beste" dan is die bak in zuid-oost not an option... Ook behoorlijk ongezellig zo'n enorm stadion. Ahoy is al stukken beter (mits je op de vloer staat) maar de HMH is helemaal top!
Met die bak doelde ik op de HMH en niet de Arena...
pi_59837913
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 01:32 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

de HMH is helemaal top!
pi_59865292
En Johnnyboy gaat weer uit mn auto. Ik schrik me iedereen kapot als ik tijdens het rijden op de meest nutteloze momenten ineens ergens WE LOVE YOU JOHN of iets in die trant vlak naast me hoor


Live opnamens die je nog niet goed kent in de auto is geen goed idee
pi_59866001
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Jill-RMC het volgende:
En Johnnyboy gaat weer uit mn auto. Ik schrik me iedereen kapot als ik tijdens het rijden op de meest nutteloze momenten ineens ergens WE LOVE YOU JOHN of iets in die trant vlak naast me hoor


Live opnamens die je nog niet goed kent in de auto is geen goed idee
Ik draai die eerste cd juist helemaal kapot in de auto! ' s Ochtends het acoustische deel (= ideaal om wakker te worden) en s middags het Trio deel om knallend de dag af te sluiten
pi_59867379
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Numbie het volgende:

[..]

Ik draai die eerste cd juist helemaal kapot in de auto! ' s Ochtends het acoustische deel (= ideaal om wakker te worden) en s middags het Trio deel om knallend de dag af te sluiten
Ja hijs uitermate relaxed in de auto. Alleen ga ik m eerst ff voorluisteren tot ik aan de random gilkippen gewend ben en mn auto niet in de vangrail parkeer Heb verder toch weinig extra ondersteuning nodig om knallend te rijden
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:41:15 #98
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59868062
ik snap wat je bedoelt, Jill-RMC
dat heb ik bij de As/Is cd's altijd, daar hoor je zeg maar alleen de mensen uit het publiek die meekrijsen en niet de mensen die meezingen :p

Ben sinds vrijdag ziek dus ik hou het kort.
Ik heb genoten van alles (ook Nelson Mandela's verjaardag en Amy Winehouse d'r pauperoptreden) en vond dat John echt veel beter speelde dan in Den Haag. Z'n solo's waren echt om in te lijsten.
Hij was ook weer lekker scherp en helaas wel wat serieuzer, maar dat was ook wel te verwachten met publiek tot zover je kon kijken en een levende legende 2 acts na je.
Eric Clapton was natuurlijk gewoon pure kwaliteit, ik vond alleen zijn tweede gitarist er absoluut niet bij passen. Z'n akoestische set werd eigenlijk was echt heel tof en helaas zijn we voordat ze met z'n allen crossroads gingen spelen weggegaan. Goeie timing om ziek te zijn
Jason Mraz was geweldig.
Sheryl Crow vond ik persoonlijk echt KUT, maar da's vast een kwestie van smaak. "Gasoline will be free!"
Robert Randolph was ook dope, kende ik niet. Goeie slide gitarist die eruit zag als een gangstarapper

Hier een paar (helaas een beetje korrelige) foto's: (spoiler anders wordt het zo'n tien a4'tjes post)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59868490
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef Laertes het volgende:
(spoiler anders wordt het zo'n tien a4'tjes post)
Oh, dankjewel dan
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59874844
Michiel Veenstra op 3FM is wel fan van Free Fallin zeg... Is al de derde keer deze week dat ik die track van WTLI voorbij hoor komen in een programma
Go Michiel!
pi_59879117
Ik ben niet naar het concert geweest omdat ik niet kon, maar wat voor nummer is dat?

Volgende keer als JM komt ben ik er bij, waar het ook is...
pi_59879693
Hmm vraag me af. Die foto op johnmayer.com/blog, is dat die van bij Picnic in the Park, toen hij zei " gonna take a picture for my blog" ??

Vind 'm wel humor, staat er nogal droog op.

http://www.johnmayer.com/blog
pi_59882112
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben niet naar het concert geweest omdat ik niet kon, maar wat voor nummer is dat?

Volgende keer als JM komt ben ik er bij, waar het ook is...
Staat op Where The Light Is, een cover van Tom Petty's Free Fallin'. Zo mooi!

En ja, dat is de foto van Picnic In The Park; ik zit precies onder z'n oksel verstopt... lol.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 09:45:08 #104
44151 SlaggY
Awesome.
pi_59882404
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef Laertes het volgende:
Eric Clapton was natuurlijk gewoon pure kwaliteit, ik vond alleen zijn tweede gitarist er absoluut niet bij passen. Z'n akoestische set werd eigenlijk was echt heel tof en helaas zijn we voordat ze met z'n allen crossroads gingen spelen weggegaan. Goeie timing om ziek te zijn
Ik heb juist enorm genoten van die tweede gitarist. Wat vond je er niet bij passen dan? Jammer dat je crossroads hebt gemist, was een geweldige afsluiter. Maargoed, het hele set van Clapton was geweldig. Erg stoer om hem eens live gezien te hebben.
quote:
Robert Randolph was ook dope, kende ik niet. Goeie slide gitarist die eruit zag als een gangstarapper
True.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_59886334
Die Robert Randolph staat volgens mij ook op die eerste Crossroads dvd van Clapton uit 2004...

Back on topic; je kunt wel merken dat de USA tour begonnen is zeggen. Ontvang dagelijks mailtjes, updates, pre-sales notifications van john mayers kamp. Tot vervelends aan toe.
pi_59949082
http://www.telegraaf.nl/p(...)_vrouw___.html?p=8,2

Hahahahahahaha... niet voor niets de Televaag....
pi_59949204
Dit doet ie gelukkig niet al jaren, onzin dingen aan journalisten vertellen. Maarja nu ie een Friend date is het natuurlijk ineens ontzettend interessant.
pi_59951221
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit doet ie gelukkig niet al jaren, onzin dingen aan journalisten vertellen. Maarja nu ie een Friend date is het natuurlijk ineens ontzettend interessant.
Ja precies. Die waarschuwing ook echt aan zijn adres onderaan...
pi_59998678
Z'n platenmaatschappij heeft flink wat geld toegelegd op WTLI; de cd is de komende weken Droomlijst Presents bij VanLeest...
pi_60071592
WTLI blu-ray vanaf komende week in de winkel
  zondag 13 juli 2008 @ 18:19:44 #111
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60079253
Wat een zalige Blog entry weer van de gitaarkoning.
quote:
I want all my fans to know that it is with great humility and embarrassment that I have to inform you that I was arrested tonight.
I hope that my forthrightness and honesty will help to ease some of your hurt. Here are the facts.

After my show in Mansfield, MA, I decided to try my hand at mixing the perfect watermelon margarita. Having served more than two dozen, and sipping from each drink as it was delivered, I became very inebriated. The rest makes me sick to my stomach, but here goes:

I thought in my impaired state that it would be a good idea to play Grand Theft Auto 4: Liberty City. It was not. As I left my cousin Roman's apartment with the afternoon to spare, the alcohol (and the loneliness) got to me. The combination of Patron, Triple Sec, Watermelon Pucker and my cousin Roman's misleading promise of the American Dream brought out the darkest side of me.

I decided to walk into traffic and stop a cab. When the driver came to a halt, I opened his door and ripped him from his seat. This is when I began to pummel him without mercy. When he fell to the ground covered in his own bright red blood, I slid into the driver's seat and drove through a busy park with reckless abandon.

I won't lie to you. I hit many, many people. While I can't say how many it was exactly, I garnered 4 white stars and a large police search canvas area. I know I should have surrendered, but I just don't know what got into me. While listening to my favorite hip-hop station, I led police on a three-mile chase through areas dense with innocent people. I was eventually shot, leading my vision to become monochromatic.


I want all my fans to know that I will do my best to redeem myself in your eyes. Though I came-to outside of the Liberty City Police Station two hours later after my arrest, I know that the damage has been done. I have decided from this point on to obey the plot's directive; to figure out just what the hell I'm supposed to do in this game while hitting fewer people and lampposts.

I hope those who hold tickets for the upcoming dates on my tour will still come to enjoy the shows to come.


Regretfully,

John,
proprietor,
Niko Bellic
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_60079561
ROTFLMAO.

Vreemd genoeg heb ik precies hetzelfde gedaan alleen in Vice City
pi_60080154
Ghehe k had m ook gelezen ja. Wel grappig. Maar ik heb wel leukere van hem gezien tho. Hij is wel altijd origineel, gotta give him that.
pi_60232599
TVP met toevoeging.
Hij is al vrij oud, maar kwam 'm tegen en vindt het toch wel leuk een leuk stuk. Zowel het origineel als zijn versie. Indien al gezien: excuses!

pi_60285121
Ik heb sinds dit weekend de nieuwe cd , en wat is hij heerlijk om naar te luisteren!

Als hij de volgende keer weer in .NL is... probeer ik er zeker bij te zijn.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:41:41 #116
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60351583
Het hele Mile High festival staat op youtube, TV rip.
Zie hier. Vooral Panama is heel tof, met een vette stagedive van DRH
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  zaterdag 26 juli 2008 @ 16:08:42 #117
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60361885
Bah, hij heeft z'n haar ge-16th of an inch'd!



[ Bericht 26% gewijzigd door Laertes op 26-07-2008 19:55:41 ]
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  FOK!fotograaf zaterdag 26 juli 2008 @ 18:24:13 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_60364528
Plaatje doet het hier niet.
,,/
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:55:50 #119
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60365944
Link gefixt!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_60372114
Das inderdaad niks. Ik vond dat echte lange haar ten tijde van Continuum nog het best tot nu toe. Lekker artistiek
pi_60374878
Heeft hij nou alweer dat shirt aan ? Moet kunnen natuurlijk, maar is zo niet superstar-like .
Dat haar vind ik doorgaans altijd wel leuk bij mannen, maar John kan het idd beter wat langer houden.
pi_60375923
Schrok me de pleuris toen ik vanochtend tryJM bekeek... Sorry hoor, maar hij kan zo mee met die andere 100000 man naar Irak.
  zondag 27 juli 2008 @ 16:01:40 #123
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60379151
Ik vond z'n Bowery Ballroom kapsel ook niet echt de bom.

Het haar dat ie bij Picnic had vind ik em het best staan, niet te kort niet te lang.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_60381244
Wat is jullie favoriete JM-nummer?
Die van mij Vultures
pi_60384230
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is jullie favoriete JM-nummer?
Die van mij Vultures
Belief.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60385728
Why Georgia, de tekst spreekt mij heel erg aan. Kon mijn levenslied wel zijn
  woensdag 30 juli 2008 @ 04:29:33 #127
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60435489
Ik vind op een of andere manier In Your Atmosphere van Where The Light Is zo ontzettend mooi!

Ik kan echt niet kiezen welk nummer ik het mooist vind, maar ik denk dat ik nu voor Heart of Life ga.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_60437244
In your atmosphere is ook heel mooi.. Maarja ik ken weinig nummers van hem die ik niet goed vind. Hooguit iets uit die oude covers, die blues. Niet altijd mijn ding.
pi_60439410
vultures, slow dancing in a burning room
pi_60526686
Het wisselt vaak, ligt ernstig aan mn bui van dat moment


http://perezhilton.com/20(...)y-this-delicately-82
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:13:21 #131
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_60567935
quote:
Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef Numbie het volgende:
Schrok me de pleuris toen ik vanochtend tryJM bekeek... Sorry hoor, maar hij kan zo mee met die andere 100000 man naar Irak.
Oke, dag 1: In shock.
Dag 2: Omg, dit is fucking hot.



Echt één lievelingsliedje heb ik niet.
Slow dancing.
Why georgia.
83 (Any given thursday)
Tracing.

Op het moment:
Free fallin'
pi_60595045


Neee John, trouw niet met die muts, pick me ! !
pi_60604451
Ze moeten ze wel hebben deze week in de bladen:

pi_60607129
OMG :p
  donderdag 7 augustus 2008 @ 03:33:29 #135
206679 Laertes
Everybody lies
pi_60617676
Die pers zooi is echt niet serieus te nemen.
Laat die gozer lekker leven, behalve z'n muziek boeit het mij echt niet op wat voor schoenen ie loopt of met wat voor vrouw ie in bed slaapt.

Trieste jaloersertjes, die paparazzi

Artikel uit Guitarist magazine :

Pagina 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_60801225
En de ene week ga je trouwen en krijg je een kind volgens de bladen en de volgende week is het over en uit.

http://perezhilton.com/2008-08-13-theyve-called-it-quits

Dammit nou moeten we het weer over muziek gaan hebben
pi_60801417
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Dammit nou moeten we het weer over muziek gaan hebben
Moet ie eerst iets noemenswaardigs uitbrengen.
Of weer naar Nederland komen.
pi_60832865
Nouja toch nog wat roddels....omdat we het niet kunnen laten

http://perezhilton.com/2008-08-14-not-in-the-mood
(sjees het lijkt net of ie in Prison Break meedoet ofzo op die tweede foto, nouja tegenwoordig lijkt het inchecken op een vliegveld verdacht veel op het inchecken in een bajes)

http://perezhilton.com/2008-08-14-mayers-out-for-cheating
Tsk tsk Johnnyboy toch
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:29:15 #139
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_60874350
Ik vindt het maar sneu voor JM. Is je relatie net over, wordt je oooooooveral op de foto gezet, terwijl je daar dan al helemaal niet voor in de mood bent. En dat is risico van het vak bladiebla. Maar toch.

Klik
Klikk.
pi_60875123
Idd maar moet wel zeggen dat die Batman hoodie echt briljant is!
pi_61093715
We gaan toch nog even door met het non-nieuws

http://www.telegraaf.nl/p(...)Aniston__.html?p=1,1
  zondag 28 september 2008 @ 20:57:34 #142
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_61980294
Om toch wat leven in dit topic te houden.

JM mét snor en baard.
pi_61981855
Ja het ziet er eigenlijk echt niet uit. Gaat een beetje richting een samurai achtig iets. Hij heeft te dunne beharing hiervoor
pi_61984957
Ach, da's gewoon een fase waar hij even doorheen moet. Net een verbroken relatie, en nu even met behulp van wat lichaamshaar zijn mannelijkheid tonen . Over een paar weekjes is het weer weg.
  maandag 29 september 2008 @ 12:27:33 #145
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_61993184
Laten we hopen. Ik kan dit psychisch niet aan hoor.
pi_61995908
Op alle stilistische opmerkingen heb ik geen commentaar , maar weet iemand of de hartenbreker ook nog een keertje nieuwe muziek gaat maken?
Ik bedoel, WTLI is een lekker live-album en bevatte wel een klein beetje nieuw materiaal, maar ik wil gewoon een nieuw studio-album zien!
Anyone?
  maandag 29 september 2008 @ 16:14:09 #147
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_61999050
Hij zit al maanden in de studio, had een break voor z'n tour en is nu weer druk bezig, dus ik gok zo van ja.
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:59:41 #148
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_62327570
Ik zit nu Where The Light is te kijken, hoe vet!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:58:16 #149
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_62632585
Gister de DVD van Any given thursday maar weer eens gekeken. En fuck, wat houd ik van JM hoe hij is op die DVD. Nog zo'n heerlijk ventje die staat te genieten, de meest gekke bekken trekt en springt, hupst en gekke dingen met z'n benen doet. Tuurlijk, tuurlijk, zulke dingen doe hij nu nogsteeds, maar nu is het meer zo'n Hollywood-vent geworden, terwijl het hij daar nog zo'n lekker down to earth is.
pi_62632650
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Gister de DVD van Any given thursday maar weer eens gekeken. En fuck, wat houd ik van JM hoe hij is op die DVD. Nog zo'n heerlijk ventje die staat te genieten, de meest gekke bekken trekt en springt, hupst en gekke dingen met z'n benen doet. Tuurlijk, tuurlijk, zulke dingen doe hij nu nogsteeds, maar nu is het meer zo'n Hollywood-vent geworden, terwijl het hij daar nog zo'n lekker down to earth is.
Helemaal met je eens! Hij mag zich toen nog niet helemaal bewust geweest zijn van zijn meesterwerkjes in Try! en Continuum, maar ik denk dat het toen een veel toffere vent was.

Ik heb ook het idee dat hij het gekke bekken-trekken nu toch iets meer onder controle gebracht heeft . Jammer, de spastische beweginkjes zijn namelijk allemaal hoogtepuntjes op die dvd.
pi_63778062
Gisteren een aantal John Mayer nummers in interview bij " Live at Abbey Road" op Canvas!
(ik weet het: beetje laat, maar kwam er achter toen het net begonnen was )

Dit dus:





pi_63785693
Die Abbey road opnames zijn ook al oud hoor Maar wel leuk ja, het blijft een interessante kerel, ook buiten zijn muziek om.
pi_63785987
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:11 schreef RRGJL het volgende:
Die Abbey road opnames zijn ook al oud hoor Maar wel leuk ja, het blijft een interessante kerel, ook buiten zijn muziek om.
Weet ik, maar ik vond het al heel wat dat John Mayer op TV kwam..
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:34:56 #154
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_63796608
Zijn er eigenlijk nog users hier die fannatiek aan het bakken geslagen zijn n.a.v. JM's blog?
pi_63856841
Deze al gezien?
http://www.bol.com/nl/p/m(...).html#product_images

Check die previews Hoe vet ^^
pi_63868256
Heb eindelijk die livestream van het concert op 6 december beluisterd:
http://www.johnmayer.com/live/?event=live

Damn, die setlist! Hummingbird, Vultures met intro I Heard It Through The Grapevine* (Love Lockdown& beat) Vultures, In your atmosphere.

Wat vinden jullie van de Clarity/Lost/No hook remix?
pi_63871531
Ja ik vond 'm ook nice idd, toevallig gisteravond kwam ik 'm tegen
Ik merk alleen dat ik nu al zoveel live concerten en optredens heb gehoord en gezien dat ik zoiets begin te krijgen van 'hmm ja dit ken ik nu wel. het wordt tijd voor wat nieuws'. Dus hopelijk komt die nieuwe CD snel
pi_64775567
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zijn er eigenlijk nog users hier die fannatiek aan het bakken geslagen zijn n.a.v. JM's blog?
No way... Zelfs een appeltaart krijg ik niet onaangebrand / niet half gaar uit de oven

Ik hoop dat we dit jaar weer de beste man in Europa mogen aanschouwen...
pi_64775847
Dan ben ik er zeker bij ! John Hoop dat hij dan weer naar me gaat zwaaien
pi_64846852
Om eerlijk te zijn denk ik dat hij eerst het nieuwe album af zal maken voor dat hij weer deze kant op komt. Dit jaar is het immers alweer drie jaar geleden dat Continuum uitkwam. Hoog tijd voor nieuw materiaal dus
pi_65049405
Las het idd... Nu wordt het dus "John Mayer Has Several TV Shows"
Ben benieuwd hoe het uitpakt...
pi_65130633
Begin deze gast ook steeds meer te waarderen
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:42:56 #165
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
  FOK!fotograaf zaterdag 31 januari 2009 @ 15:43:43 #166
159915 -Menn0-
MNO
pi_65596685
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:


<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fj6bHflRryM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/fj6bHflRryM&hl=nl&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>
Werkt niet....
,,/
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:45:31 #167
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_65596732
Jaaaaa, kwas nog bezig. Ondertussen al gefixed hoor.
pi_65596884
Oooooooooh wat cutieputieputieputieputie !
  zondag 1 februari 2009 @ 01:45:10 #169
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_65614365
John Mayer mag onderhand wel met een nieuw album komen.
Iemand al informatie over de ontwikkelingen op dat vlak?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 februari 2009 @ 12:10:41 #170
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_65618726
quote:
Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
John Mayer mag onderhand wel met een nieuw album komen.
Iemand al informatie over de ontwikkelingen op dat vlak?
Geloof dat 'ie wel in de studio zit, maar doet ook nogal wat andere dingen als ik dat zo eens lees.
  zondag 8 februari 2009 @ 00:30:36 #171
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_65839436
quote:
Volgende keer als JM komt ben ik er bij, waar het ook is...
.... Ja, ja, ja, second that! Heb hem kortgeleden 'echt' ontdekt via Last.fm, en ben er wég van (stiekem ook van zijn donkere krullen en lippen ) Heb net Continuum gekocht, fantastisch.

God prijze de dag dat ik John Mayer ontdekte, wat een muziek!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_65859782
quote:
Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

.... Ja, ja, ja, second that! Heb hem kortgeleden 'echt' ontdekt via Last.fm, en ben er wég van (stiekem ook van zijn donkere krullen en lippen ) Heb net Continuum gekocht, fantastisch.

God prijze de dag dat ik John Mayer ontdekte, wat een muziek!
Sluit ik me volledig bij aan, hoop dat ie snel richting Nederland komt!
pi_65874380
En ja hoor, de Grammy jury vind'm nog steeds fantastisch; hij won gisteravond twee grammy's. In de enigste twee categorieën waarin hij overigens genomineerd was... Of te wel, maakt niet uit waarvoor hij genomineerd is, hij wint toch wel :p
pi_65886404
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Numbie het volgende:
En ja hoor, de Grammy jury vind'm nog steeds fantastisch; hij won gisteravond twee grammy's. In de enigste twee categorieën waarin hij overigens genomineerd was... Of te wel, maakt niet uit waarvoor hij genomineerd is, hij wint toch wel :p
Nou, hij was ook nog voor drie andere categorieën genomineerd: Best Pop Collaboration voor 'Lesson learned' met Alicia Keys, Best Song Written For Motion Picture, Television Or Other Visual Media voor 'Say' & Best Long Form Music Video voor 'Where the Light Is'. Maar nog steeds geweldig dat hij er twee heeft gewonnen

Vond alleen jammer dat het optreden zo kort was
  maandag 9 februari 2009 @ 21:47:20 #175
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_65895325
Leuk filmpje ook, waarin hij even laat zien waaraan hij aan werkt wat betreft zijn gitaarspel.

Heb het over deze:

Veel muzikanten schermen zich totaal af als ze opnemen, Mayer laat lekker zien wat er gebeurt
pi_65935938
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Numbie het volgende:
En ja hoor, de Grammy jury vind'm nog steeds fantastisch; hij won gisteravond twee grammy's. In de enigste twee categorieën waarin hij overigens genomineerd was... Of te wel, maakt niet uit waarvoor hij genomineerd is, hij wint toch wel :p
Hoewel ik natuurlijk blij voor hem ben dat hij credit krijgt voor zijn werk, vind ik 'Say' nog steeds een onder de maat nummer voor zijn doen.

Maar goed, nieuw materiaal = ik ben heeel benieuwd!
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:50:52 #177
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_66065424
Why did you mess with forever.

Geen idee of de meeste van jullie hem al kennen? Ik ken deze versie pas sinds gisteravond. En er is geen achtergrond geluid, dus ik zeg, allemaal snel verliefd worden, want de lyrics is grrrrreat!
pi_66066919
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:53 schreef fjboere het volgende:

[..]

Hoewel ik natuurlijk blij voor hem ben dat hij credit krijgt voor zijn werk, vind ik 'Say' nog steeds een onder de maat nummer voor zijn doen.

Eens... Beetje de "Not Myself" track van Continuum. (Het is het gewoon net niet; een leuk niemedalletje, maar niet albumwaardig.)
pi_66067428
Not myself? Vind ik een goed nummer hoor (zowel tekstueel als muzikaal). Net als Say trouwens. Maar misschien vind ik alles van JM per definitie goed... ik weet niet. De tekst van Say vind ik best goed, al lijkt het in eerste instantie vooral 'say what you need to say' te zijn
  maandag 23 februari 2009 @ 22:04:00 #180
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_66389467
JM op z'n Twitter:

February 23, 2009:
It's all hoodies from here on out! Hoodies are the official uniform of recording studios.

Dus ik zeg, met dat nieuwe album zit het wel weer snor.

Oscars kiekje.
pi_66389890
Had het ook gezien ja. En 2 dagen geleden zei hij in een Twitter dat 'vanaf morgen' (gisteren dus) zijn Twitters "more interesting" zouden worden. Dit was dus waarschijnlijk een van de dingen waar hij naar verwees.
Hij heeft het wel goed voor elkaar denk ik zo, hij doet echt aan slimme marketing Houdt iedereen goed aan het lijntje. Ik weet ook gewoon nu al dat ik het album ga kopen, ongeacht wat erop staat
pi_66399283
Ik denk dat hij klaar is met de songs en ze nu gaat opnemen in de recording studios... Een beetje kijkend naar tijdsplanning zou dat dus betekenen dat we dit najaar een nieuwe plaat zouden kunnen krijgen Hoop het!
pi_66876310
Slow dancing in a burning room van Where The Light Is.


Heerlijk die solo ergens rond 4:30
Ben normaal niet helemaal weg van dat nummer ofzo, maar deze versie is echt geweldig.
pi_66876328
Ja dat moest ik even zeggen, want het is natuurlijk schandalig dan John zo ver afzakt dat ik 'm niet eens meer kan vinden met ctlr+f.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:12:39 #185
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_66898062
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef RRGJL het volgende:
Slow dancing in a burning room van Where The Light Is.


Heerlijk die solo ergens rond 4:30
Ben normaal niet helemaal weg van dat nummer ofzo, maar deze versie is echt geweldig.
Helemaal mee eens. Ik zet hem maar weer eens aan
pi_66924988
Bij mij ook nog altijd in de auto binnen handbereik
Vind de nieuwe snippet van half of my heart wel heel ok klinken. Erg a la the police...
  woensdag 11 maart 2009 @ 22:40:34 #187
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_66952912
Sowieso tof dat ie zoveel nieuwe dingen en ideeën op internet gooit. (y)

Half of my heart is a shotgun wedding to a bride with a newspaper ring,
half of my heart is the part of a man who knows he's never really loved a thing.

Wordt een lekker nummer.
pi_66953830
Ja idd, die Twitters en blogs ook. Heerlijk om te lezen.
Vind het sowieso ook een interessant persoon, niet alleen muzikaal. Ik zie interviews met hem net zo graag.
pi_66995962
Leuk dat John ons zo up to date houdt.
Ik ben benieuwd naar z'n volgende album.
pi_67282365
Het viel me nu weer op, en ik dacht ik gooi het maar even in de groep. Is het iemand al opgevallen dat bij sommige shots van 'Where the light is' duidelijk opvalt dat er met twee bassisten en soms zelfs twee drummers gespeeld wordt?
Is het een grote coverup?
  zondag 22 maart 2009 @ 10:22:00 #191
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67286964
Klopt inderdaad, weet niet wanneer Steve Jordan er weer bijkomt, maar bij ongeveer de laatste 3 nummers staat Pino Palladino er ook weer bij. Waarom ze dat doen weet ik eigenlijk niet
pi_67405319
quote:
Ik zag het ook net. Wat een gast is het toch ook.

Hij begint volgens mij wel een beetje hét gezicht van Twitter te worden. Hij heeft het nu in ieder geval goed in de media gebracht met zijn heerlijk dubieuze (door Twitter in motie gezette) break-up.
pi_67407204
Wtf, waarom in het Nederlands Hoe komt ie daar nou weer bij.
pi_67411627


Die man doet me elke keer weer versteld staan

"Ik beëindigde enkel een sandwich van Turkije met mijn vriend Elsken. Zij is zeer zeer lang en droogt haar eigen fruit."

Ach ja, de vertaalmachine heeft blijkbaar moeite met het broodje kalkoen, lol
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:47:39 #196
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_67412448
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef RRGJL het volgende:
Wtf, waarom in het Nederlands Hoe komt ie daar nou weer bij.
Zijn nieuwe vriendin, Elske (?) is een Nederlandse. Die heeft hem zeker een paar zinnetjes Nederlands geleerd.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_67412593
Elske? Ik heb iets gemist.
pi_67416963
Even al z'n nederlandstalige tweets op een rijtje:
quote:
johncmayer Goedemorgen, iedereen! Ik hoop iedereen een fantastische dag heeft!

johncmayer vandaag zal ik mijn fiets aan Internet cafe berijden en dan zal ik sommige hard suikergoed en een nieuwe nieuwe vulling voor mijn pen kopen.

johncmayer Ik beëindigde enkel een sandwich van Turkije met mijn vriend Elsken. Zij is zeer zeer lang en droogt haar eigen fruit.

johncmayer http://twitpic.com/2fyvp - Ik ben het werk teruggekomen. Ik dacht u zou kunnen houden van te weten wat ik zie.
Het ziet er uit als redelijk knullig vertaalmachinewerk, maar ik ben nu ook wel erg benieuwd naar z'n motieven en de mysterieuze Elske(n).
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Zijn nieuwe vriendin, Elske (?) is een Nederlandse. Die heeft hem zeker een paar zinnetjes Nederlands geleerd.
Jij weet meer? Of je babbelt maar gewoon wat?
  donderdag 26 maart 2009 @ 00:45:42 #199
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_67417139
Ja. Ik heb net nog aan de lijn gehangen met John.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 26 maart 2009 @ 06:53:32 #200
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_67418508
Misschien is hij wel in Nederland en is dit zijn manier het ons te vertellen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:43:58 #201
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67420666
Geinig. Natuurlijk is het een vertaalmachine, maar nog steeds is het geinig. Ben benieuwd wat dit te betekenen heeft .
pi_67421637
Verrasingsconcert morgenmiddag in mijn huis?
pi_67438511
quote:
Hehe

Weet iemand wanneer John Mayer nederland weer aandoet?
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:01:07 #204
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67439333
Denk dat ie voorlopig nog met z'n album bezig is en daarna tourdates bekend zal maken ofzo.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:09:49 #205
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67465942
Bekijk deze YouTube-video

Nieuw nummertje van 'm. Had het leuker gevonden als het wat minder akoustische pop was, maargoed. Er is nog genoeg ruimte over op de CD
pi_67472797

Hier legt ie er iets meer over uit.
pi_67476119
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 29 maart 2009 @ 18:21:58 #208
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_67524285
MP3tjes en lyrics.

Half of my heart.

I was born in the arms of imaginary friends
Free to roam, made a home out of everywhere I've been
Then you come crashing in
Like the realest thing
Trying my best to understand all that your love can bring

Oh, half of my heart's got a grip on the situation
Half of my heart takes time
Half of my heart's got the right mind to tell you that I cant keep loving you
Oh, half of my heart

I was made to believe I'd never love somebody else
I made a plan, stayed the man who can only love himself
Lonely was the song I sang
'Til the day you came
Showing me a better way and all that my love can bring

Oh, half of my heart's got a grip on the situation
Half of my heart takes time
Half of my heart's got the right mind to tell you that I cant keep loving you
Oh, half of my heart
with half of my heart

Your faith is strong
But I can only fall so far so long
Time to hold, later on
You will hate that I never gave more to you
than half of my heart
But I can't stop loving you
But I can't stop loving you
But I can't stop loving you

With half of my, half of my heart
Oh, half of my heart
Half of my heart's got a real good imagination
Half of my heart's got you
Half of my heart's got a right mind to tell you
That half of my heart won't do

Half of my heart is a shotgun wedding to a bride with a paper ring
Half of my heart is the part of a man who's never really loved anything

Oh, half of my heart
Oh, half of my heart
Half of my heart
Oh, half of my heart
Half of my heart
Oh, half of my heart
Half of my heart

Heartbreak warfare.

Lighting strikes inside
The chance to keep me up at night
Dream of ways to make you want to stay in my room

Clouds of sulfur in the air
Bombs are falling everywhere
It's heartbreak warfare

Once you want it to begin
No one really ever wins
In heartbreak warfare

If you want more love
why don't you say so
If you want more love
why don't you say so

...
If she really trusts the ...
Watch my face
As I attempt to feel no pain

Clouds of sulfar in the air
Bombs are falling everywhere
It's heartbreak warfare

Once you want it to begin
No one really ever wins
In heartbeak warfare

If you want more love
Why don't you say so
If you want more love
Why don't you say so
Just say so

How come the only way you know
How hard to hit me
Is to see how far I fall

God only knows how much
I'd love you if you let me
But I can't break free at all

It's heart, heartbreak

I don't care if we don't sleep at all tonight
Let's just just fix this whole thing now
I swear to god we're going to figure out
If you put your weapons down

... in the air
Your ... is shaking
It's heartbreak warfare

Good to know it's only me
Disappointed eyes that mean

It's heartbreak, heartbreak

It's heartbreak warfare
It's heartbreak warfare

Live op de Mayercraft Carrier 2 dusch. Wel een belachelijk lange post met die lyrics erin, maar met deze kwaliteit is het wel fijn de lyrics erbij te hebben.
pi_67539160
Ja is weer een fijne track. Wel erg a la the police / clapton maar des te fijner eigenlijk...
pi_67650756
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:05 schreef Numbie het volgende:
Ja is weer een fijne track. Wel erg a la the police / clapton maar des te fijner eigenlijk...
Inderdaad weer een fijne track van J. Mayer , ben benieuwd hoe het nieuwe album is.
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_67651145
Ik ben tot nu toe nog niet echt kapot van de nieuwe nummers zoals ik ze gehoord heb. Misschien moet ik er aan wennen. Ik wacht sowieso even braaf het album af voordat ik zometeen de nummers al beu geluisterd ben
pi_67651531
Klopt het dat het nieuwe album 'Battle Studies' gaat heten?
pi_67652326
Niet echt catchy, hoop het niet.
  donderdag 2 april 2009 @ 21:49:59 #214
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_67658879
Ja, het nieuwe album gaat Battle Studies heten. Dat heb ik hem iig horen zeggen op een mp3tje van de Mayercraft Carrier 2.
pi_67660121
pi_67676485
Niet echt een catchy naam om zo te zeggen, noch erg inspiratievol, maar goed. Dacht dat het een project-naam was...
pi_67693040
Vind Half Of My Heart wel goed klinken!
  vrijdag 3 april 2009 @ 23:09:06 #218
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67693176
Ook weer typisch: Doet ie op twitter een contest wie de langste filmtitel uit bestaande filmtitels kan maken. Winnaar krijgt een sig-gitaar. Kan de winnaar niet eens gitaar spelen
  maandag 6 april 2009 @ 07:33:19 #219
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_67749169
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Numbie het volgende:
Niet echt een catchy naam om zo te zeggen, noch erg inspiratievol, maar goed. Dacht dat het een project-naam was...
Ja, ik dacht ook dat dat de project naam was. Vind het ook niet echt super, maar achh, als hij een prachtig album levert hoor je mij niet klagen.
pi_67756155
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:33 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook dat dat de project naam was. Vind het ook niet echt super, maar achh, als hij een prachtig album levert hoor je mij niet klagen.
Mei neither hoor, maar goed. Misschien wel iets te maken met z'n krav maga oid lessen... lol.
pi_67763933
Ben wel benieuwd hoe de andere nummers worden nu.
Ben nog niet echt enthousiast helaas (zeker niet zo enthousiast als ik was over Continuum).
Misschien had hij beter niet al nummers uit kunnen brengen akoestisch en live, en mensen ze eerst laten leren kennen vanaf het album.
  maandag 6 april 2009 @ 19:55:24 #222
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_67770389
Ben tot nu toe ook nog niet helemaal enthousiast, maar hij zal echt nog wel een paar nummers maken waarbij hij tijdens live-optredens lekker kan soleren.
pi_68046602
Stenders van 3FM maakt een soort canon van de popmuziek. Je kan nu op John Mayer stemmen:

http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/298522/

Wat scoort Free Falling hoog.
  woensdag 15 april 2009 @ 18:20:37 #224
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68046676
Geen 'Who did you think I was' ertussen . Dan maar I Don't Trust Myself ( ). Vind die, op het album, net iets beter dan Slow dancing... Bold as love is wel goed, maar blijft een cover.

Maargoed, er zal wel weer een acoustisch popnummer winnen
pi_68046747
Op Stop this train gestemd, die tekst doet me veel. Maar vind zoveel andere ook goed. Free fallin heb ik niet zoveel mee..
pi_68046916
Hey, een John Mayer-topic, kom dr nu pas achter

Ik heb op slow dancing in a burning room gestemd.. blijft mijn favo
pi_68057058
Ik heb op : Dreaming With A Broken Heart gestemd, omdat het een mooi nummer is van John Mayer
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:40:18 #228
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_68108954
Ik heb op Gravity gestemd, heerlijke gitaar solo's op Where the Light is!

Ahhh, John Mayer!

Where the Light is is mijn meest gedraaide album ooit!

Ik ben er zeker bij met zijn volgende concert in NL!
pi_68113001
Ik op Clarity, mijn all time fav
pi_68139225
Geweldige akoestische versie van 'back to you'



Good old days..
pi_68167519
goh, volgens mij heb ik deze versie wel in m'n kast staan...
*rent gauw naar d'r cd kast*
pi_68167687
Ik heb op Stop this train gestemd btw.
pi_68167697
Bingo! Alleen jammer dat het een vcd is en niet te rippen valt...
pi_68521327
John moet eens ophouden met dat getwitter en meer muziek maken... Begint een beetje door te slaan hoor.
pi_68521652
Ach, is op zich zo, maar nobody's perfect. Ik ben al lang blij dat hij zoveel contact maakt met zijn fans. Die blog berichten... Youtube-filmpjes van studio-opnames of jamsessies. Ik vind het geweldig. Dit nemen we dan maar voor lief.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:05:36 #236
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_68534806
Dooie boel hier zeg...............................................................................................................
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_68550275
Nieuwe nederlandse ontwikkeling dan: platenmaatschappij Sony Music (John's label in NL) heeft een 3CD package uitgebracht met daarin zijn drie studioalbums. Prijs in de winkel ligt rond de 20 euro. Mooie cadeaupackage

  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:07:28 #238
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_68552431
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe nederlandse ontwikkeling dan: platenmaatschappij Sony Music (John's label in NL) heeft een 3CD package uitgebracht met daarin zijn drie studioalbums. Prijs in de winkel ligt rond de 20 euro. Mooie cadeaupackage

[ afbeelding ]
wow best mooie prijs ook
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_68555339
Alleen heb ik ze allemaal al
  vrijdag 1 mei 2009 @ 14:11:09 #240
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_68557710
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:44 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heb ik ze allemaal al
ik ook op mp3 >_>
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 3 mei 2009 @ 23:04:49 #241
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_68638815
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

ik ook op mp3 >_>
Haha, ik vind dit wel een beetje een domme opmerking. Als je het zo bekijkt "heb" ik héél veel films en muziek.
Had die box vorige week in de winkel zien liggen. Maar idd een mooie prijs, ik heb ze alleen alle 3 al.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 13:08:00 #242
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_68689291
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 14:30:07 #243
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_68692315
quote:
nice
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_68694052
Hopelijk heeft'ie binnenkort een keer de opnames afgerond, dan kan'ie weer gaan nadenken over een nieuwe (internationale) tour oid
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:21:36 #245
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68694348
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef Numbie het volgende:
Hopelijk heeft'ie binnenkort een keer de opnames afgerond, dan kan'ie weer gaan nadenken over een nieuwe (internationale) tour oid
Mja, heb liever dat 'ie een geniaal album afleverd dan hem nu afraffelt met als gevolg dat 'ie tegenvalt.
Hoop wel dat hij nog eens naar Nederland komt.
pi_68784497
http://www.lacebag.nl/forum/viewtopic.php?t=9572

Hij is ook druk met tshirtjes ontwerpen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:31:16 #247
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_68844489
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Mja, heb liever dat 'ie een geniaal album afleverd dan hem nu afraffelt met als gevolg dat 'ie tegenvalt.
Hoop wel dat hij nog eens naar Nederland komt.
Hij heeft het beloofd. Heb het bewijs op mp3 , voor Say, Picnic in the Park.

(...) and I hope that next time we show up, which is very soon (...)

Op z'n site heb ik nu bij filmpje NO. 2 op het einde het echte ritme van Heartbreak Warfare gehoord en ik denk dat ik het nu wél een heel tof nummer ga vinden.
pi_69106405
Het duurt zo lang.
Ik voel me als een kind dat eind oktober uitkijkt naar Sinterklaas
pi_69132029
Ja zittie!
pi_69134677
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:12 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe nederlandse ontwikkeling dan: platenmaatschappij Sony Music (John's label in NL) heeft een 3CD package uitgebracht met daarin zijn drie studioalbums. Prijs in de winkel ligt rond de 20 euro. Mooie cadeaupackage

[ afbeelding ]
Heb 'm meteen gekocht, alleen vind ik de box zelf niet zo heel mooi dus die heb ik maar weggegooid
Dus nu heb ik 3 cd's voor een mooi prijsje!
  maandag 18 mei 2009 @ 15:15:51 #251
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_69152506
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:



Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:26:35 #252
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69152829
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:



Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
Weet niet of het komt door teveel drank, een aandachtstekort (hoeveel moet ie dan wel niet nodig hebben?) of allebei, maar je hebt inderdaad gelijk . Maak nou maar gewoon je album af
  maandag 18 mei 2009 @ 17:28:15 #253
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69157032
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
John is qua persoonlijkheid wel erg veranderd heb ik de laatste tijd het idee.
Als ik bijvoorbeeld ook dit filmpje weer zie:



Krijg ik toch wel een bepaald gevoel van 'zucht'
haha typisch gevalletje van

doe nou niet.....
  maandag 18 mei 2009 @ 18:35:34 #254
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_69159160
Pfft lekker boeiend. Het is ook gewoon maar een mens, iedereen heeft zo zijn lolletjes. Iedereen doet wel eens gek
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 18 mei 2009 @ 19:18:47 #255
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_69160512
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef GoodGawd het volgende:
Pfft lekker boeiend. Het is ook gewoon maar een mens, iedereen heeft zo zijn lolletjes. Iedereen doet wel eens gek
Mja ik vind dit gewoon aandachttrekkerij. Beetje jammer want het feit dat hij zo down to earth en enigszins introvert was kon ik erg waarderen aan hem.
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
  maandag 18 mei 2009 @ 21:13:18 #256
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_69166008
Wat moet ie dan doen? Als een monnik leven?
Iedereen doet wel eens gek, maar bij hem staan er toevallig altijd fotografen en camera leute. Ik vind dit nou niet bepaald raar gedrag, net terug van een party of iets waar het op lijkt nou leuk gezellig, niks aparts.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  maandag 18 mei 2009 @ 23:01:32 #257
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_69171722
Wat is dat toch waardoor mensen denken altijd het andere uiterste te moeten noemen als tegenargument

Maar goed, laat maar, zo een big deal was het nou ook weer niet.
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
pi_69174361
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:01 schreef JJ.Johnson het volgende:
Wat is dat toch waardoor mensen denken altijd het andere uiterste te moeten noemen als tegenargument

Maar goed, laat maar, zo een big deal was het nou ook weer niet.
Volgens mij was zijn argument meer het 2e gedeelte van t verhaal...

Maar om ff on-topic te blijven: Room for squares
  dinsdag 19 mei 2009 @ 16:07:42 #259
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69192276
Celebs onflatteus op de kiek #74

Verklaart alles (post #150 dacht ik)

Heb die hele tweet gemist geloof ik.
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:26:54 #260
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:17:00 #261
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69673174
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

Mooi filmpje, maar ik hoopte eigenlijk op een filmpje over de opnames Ik wil toch wel de nieuwe nummertjes horen.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:08:45 #262
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69740583
Sorry voor de dubbelpost, maar



lijkt me een goede reden
  zaterdag 6 juni 2009 @ 02:57:33 #263
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_69761619
Hijs fijn he. Vooral als de orginele versie luistert en daarna deze hoor je pas écht hoe geniaal JM is.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:33:09 #264
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_69770684
Weet iemand wat voor soort effect dat is, die hij heeeel vaak in zijn solo's gebruikt. Zoals in die van Clifornia Dreamin ook?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:29:17 #265
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69771941
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:33 schreef GoodGawd het volgende:
Weet iemand wat voor soort effect dat is, die hij heeeel vaak in zijn solo's gebruikt. Zoals in die van Clifornia Dreamin ook?
Is dat geen tubescreamer of een bluesdriver?
pi_69775408
Vraag t anders aan de gitaristen een paar topicjes verderop
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:54:19 #267
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_69780684
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:08 schreef BoerBert het volgende:
Sorry voor de dubbelpost, maar



lijkt me een goede reden
hij doet het nier meer !?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 7 juni 2009 @ 10:31:21 #268
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69788265
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

hij doet het nier meer !?
Hier ook niet, en een andere versie, die in HD zou zijn, doet het ook niet
pi_69788595
IDD
pi_69827103
Whaaaaa ben verliefd op John en zn muziek
mijn ipod zit aan me oren vast....helemaal super!!

Iemand enig idee wanneer hij naar nederland komt?
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  maandag 8 juni 2009 @ 16:45:03 #271
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69829854
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:21 schreef K-Girly het volgende:
Whaaaaa ben verliefd op John en zn muziek
mijn ipod zit aan me oren vast....helemaal super!!

Iemand enig idee wanneer hij naar nederland komt?
Nee, misschien binnenkort meer bekend?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:33:48 #272
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_69857901
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Nee, misschien binnenkort meer bekend?
Ik schat dat hij eerst het album afmaakt, dan promotietour gaat doen en erna pas echt gaat touren.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_69858634
Ik ontdek dit topic pas net, maar ben al lang fan van Mayer, heb ook alle 3 de albums en Where The Light is op CD én DVD Hij is inderdaad geweldig op de gitaar zeg, vooral op de DVD van WTLI speelt ie met zoveel passie en gevoel

Hoop nog dat ie een keer gaat touren want wil hem echt graag live zien!
The dead ball specialist!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 14:11:09 #274
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_69861159
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ontdek dit topic pas net, maar ben al lang fan van Mayer, heb ook alle 3 de albums en Where The Light is op CD én DVD Hij is inderdaad geweldig op de gitaar zeg, vooral op de DVD van WTLI speelt ie met zoveel passie en gevoel

Hoop nog dat ie een keer gaat touren want wil hem echt graag live zien!
Mag ik je het volgende aanraden: John Mayer trio - Try (live)
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_69868222
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik schat dat hij eerst het album afmaakt, dan promotietour gaat doen en erna pas echt gaat touren.
Inderdaad. Summertour 2010 in Nederland wellicht ofzo?
pi_69875279
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Inderdaad. Summertour 2010 in Nederland wellicht ofzo?
Met een beetje geluk pakt'ie eerst een wintertourtje door Europa en dan pas de VS, maar kan ook vice versa zijn idd. Beetje afhankelijk van of'ie uberhaupt wel promotie gaat doen; kan me namelijk ook zo maar voorstellen dat'ie het lekker laat zitten ditmaal voor Europa. Hij is hier nu toch al doorgebroken na Continuum, en t kan zo maar dat z'n management dus redeneert dat interviews voor t nieuwe album niet echt nodig zijn. Weet nog dat'ie vorig jaar ook in NL enkele promo-dingen afgezegd had. Schijnbaar te druk met andere dingen
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:01:46 #277
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_69886381
Ik zit me al sinds Picnic op die wintertour te verheugen, dus die zal dr verdomme ook komen.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:02:48 #278
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_70002070

Alleen geluid, beeldmateriaal kan ik niet vinden. Al moet ik zeggen dat het OMGWTF-gevoel ( ) voor mij zonder beeld zeker 50% afneemt.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:07:20 #279
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70002151
ik heb hem op mijn hyve staan lol

http://sjoerdsimonbenjami(...)oole_Strat_pic/l9cZ/

je moet wel een hyver zijn.


haat krabbels achterwege laten svp
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:13:55 #280
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_70117662




War of Life Lyrics

Come out ghost
Come out darkness
Bring everyone you know
I'm not running
I'm not scared
I am waiting and well prepared
I'm in the war of my life
At the door of my life
Out of Time and theres no where to run
I've got a hammer
And a heart of glass
I got to know right now
Which walls to smash
I got a car key
Got no pills
Feels like I cant be in ??
All the suffering
And all the pain
Never liked the label
In the war of my life
At the door of my life
Out of time there is nowhere to run
I'm at the war of my life
At the core of my life
I've got no choice but to fight til it's won
No more suffering
No more pain
??? (sounds like he says medicate...but I'm not sure)
I'm in the war of my life
At the door of my life
Out of Time and theres no whre to run
I'm at the war of my life
At the core of my life
I've got no choice but to fight til it's won
So Fight on, fight on everyon, fight on
Got no choice but to fight til its won
I'm at the war of my life
At the core of my life
I've got no choice but to fight til it's won
pi_70119917
War of Life kwaliteit is echt te slecht om aan te horen, dus die laat ik ff schieten. En FLON heeft me nog niet overtuigd. Hij kan beter...
pi_70120378
Ik wil ook echt niets meer horen wat previews betreft van zijn nieuwe album. Tot nu toe ben ik alleen maar teleurgesteld. Ik hoop niet dat 'ie het verleerd is. Ik wacht iig zijn album gewoon even af
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:40:39 #283
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_70129357
Friends, lovers or nothing maakte in mij toch hele andere dingen los. Ik vind het zover ik het gehoord heb echt een prachtig nummer!
pi_70200199
Waarom twittered John Mayer dat hij in Europa is voor oa een optreden in Helsinki? En waarom weet ik daar niets van? http://twitter.com/johncmayer
pi_70200238
Volgens mij klopt er niet veel van. Staat ook dat hij in andere landen is geweest?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:55:37 #286
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70203385
hij houdt ervan om mensen in de zeik te nemen volgens mij
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_70204120
Op Youtube zijn best wel redelijk veel nieuwe nummers (in goede kwaliteit) te vinden.
Maar ik ben niet al te enthousiast.
  ESF Reporter zaterdag 20 juni 2009 @ 21:09:56 #288
87554 Cee
Welluk?
pi_70205843
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef Toad het volgende:
Volgens mij klopt er niet veel van. Staat ook dat hij in andere landen is geweest?
Ik zat ook even naarstig op zoek te gaan naar de datum van z'n optreden in België. Totdat ik doorhad dat hij binnen een uur tweets stuurde over dat hij net in Parijs is geland, een te gek optreden in Parijs heeft gegeven en net in Helsinki is aangekomen. Gekheid.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:59:15 #289
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70207275
btw waarom zit die dino paladino (of w/e) niet de JM trio, vind die andere gast altijd zo droog kijken
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:54:26 #290
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70208662
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:59 schreef GoodGawd het volgende:
btw waarom zit die dino paladino (of w/e) niet de JM trio, vind die andere gast altijd zo droog kijken
Pino zit wel in het trio hoor
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:31:47 #291
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70209583
Oh nee ik bedoel die andere gozert met die krullen XD
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 21 juni 2009 @ 08:44:09 #292
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_70214138
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik zat ook even naarstig op zoek te gaan naar de datum van z'n optreden in België. Totdat ik doorhad dat hij binnen een uur tweets stuurde over dat hij net in Parijs is geland, een te gek optreden in Parijs heeft gegeven en net in Helsinki is aangekomen. Gekheid.
Hij zal wel bezig zijn met "time travel".
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 23:31 schreef GoodGawd het volgende:
Oh nee ik bedoel die andere gozert met die krullen XD
David Labruyere?
pi_70214300
Ik denk dat die er niet in zit, omdat het idee van het trio ook wel een beetje het samenvoegen van grote namen is. Zowel Pino als Steve zijn gewoon erg goed. Steve is nog net geen god.
pi_70214417
quote:
Op zondag 21 juni 2009 08:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

[..]

Hij zal wel bezig zijn met "time travel".
Ik vermoed Las Vegas op z'n kop zetten om eerlijk te zijn...
pi_70230167
yeah er zijn nog veel meer mensen die john mayer kennen!
de rest van mijn omgeving kent em niet eens laat staan het trio terwijl ik 'where the light is' het 2na beste concert is dat ik ken

ff voor de duidelijkheid, er is geen concert in nederland/belgie/duitsland waarvoor ik heel hard naar kaarten moet gaan zoeken?
  zondag 21 juni 2009 @ 21:26:49 #296
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70233701
^
In wat voor een gat woon jij dan?

Muzikale noobs zo te horen.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_70235814
^

Enne, nee hij komt niet naar NL dit jaar...
  maandag 22 juni 2009 @ 07:38:24 #298
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_70242825
Ik heb er helemaal geen problemen mee dat JM niet zo'n hype is, ik ben niet zo van het delen. En al die mensen die hem niet kennen, zullen bij concerten ook niet voor mij staan zodat ik niets kan zien. Lekk0r houden zo.

Ik vind het dan wel weer tof als m'n beste vriendinnetje -die JM van bij mij in de auto kent-, aan een kerel op stap vraagt of hij toevallig een quarterlife crisis heeft.
  maandag 22 juni 2009 @ 09:32:39 #299
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_70244159
quote:
Op maandag 22 juni 2009 07:38 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb er helemaal geen problemen mee dat JM niet zo'n hype is, ik ben niet zo van het delen. En al die mensen die hem niet kennen, zullen bij concerten ook niet voor mij staan zodat ik niets kan zien. Lekk0r houden zo.

Ik vind het dan wel weer tof als m'n beste vriendinnetje -die JM van bij mij in de auto kent-, aan een kerel op stap vraagt of hij toevallig een quarterlife crisis heeft.
pi_70256232
quote:
Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Numbie het volgende:
^

Enne, nee hij komt niet naar NL dit jaar...
ok dankje! wel jammer dat ie niet komt
  maandag 22 juni 2009 @ 19:17:33 #301
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_70263330



WTF!?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')