abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:01:10 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59640974
Ik geloof niet in omkoping, die jongens zijn allemaal, op Afellay na want die is Marokkaan, miljonair. Dus voor het geld hoeft het niet.

Aan de andere kant, leuk de hoeveelheid posts van me, viel het me wel op dat ze als makke lammetjes voetbalden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:02:24 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59641015
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef J.Herrer het volgende:
Je zag wel duidelijk aan Sneijder dat ie er de pest in had, maar of dat nou aan zn domme afstandsschoten lag of dat hij wist dat ze uitgeschakeld waren ben ik nog niet over uit
Sneijder was wel de enige die het echt probeerde. van Persie was bezig met zijn Feyenoord reëunie. Wat was hij gaar. Terwijl ik een groot fan van hem ben.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59642072
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geloof niet in omkoping, die jongens zijn allemaal, op Afellay na want die is Marokkaan, miljonair. Dus voor het geld hoeft het niet.

Aan de andere kant, leuk de hoeveelheid posts van me, viel het me wel op dat ze als makke lammetjes voetbalden.

²
Ik zal vast de 10.000ste zijn die het vraagt, maare... Ben jij wel goed bij je hoofd?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 04:22:46 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59643335
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:18 schreef monco13 het volgende:
Het viel me enorm op dat zhet elftal heel gelaten het veld verliet en reageerde na afloop. Het leek bijna alsof het verlies niet zo erg leek als andere jaren. Vreemd, want als er één jaar was dat ze kampioen zouden kunnnen worden dan was het wel dit jaar met een aantal prachtige resultaten in de groepswedstrijden.
Men was er toch dichter bij leek het op de een of andere manier dan in andere jaren. Ik denk dat ook de spelers dat zelf heel goed beseften.

De algemene reactie was dat de Russen beter waren, het zij zo. Waarom zag ik geen verbazing, geen verdriet, geen verdedigende houding? Ik ga bijna denken dat er iets gebeurd is.

Viel dit meer mensen op?
Misschien zijn ze toch niet zo goed als we dachten..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59643342
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:29 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ehm ja
een teamgenoot had zijn ongeboren kind verloren. ik denk dat dat dingen wel een beetje in perspectief zet - en ga me niet vertellen dat dat niet speelt in de reactie na het verliezen van een voetbalwedstrijd.
Tuurlijk zet je het aan het denken. Maar deze mensen leven van en voor het voetbal. Dit is hun ding, hier hebben ze als kind van gedroomd. Jij kan mij niet wijsmaken dat iedereen opeens dacht "goh, familie is ook wel belangrijk, voetbal doet er niet echt toe". Zou me ook niks verbazen dat ze straks massaal weer terug verhuizen naar Nederlandse clubs, kunnen ze hun familie weer wat vaker zien.

Tuurlijk het eist zijn tol. Maar we hebben het nu wel over top-atleten. Gevoelens en zorgen spelen niet mee in zo'n geval, zonder zo'n mentaliteit hadden ze niet zover gekomen.
pi_59643408
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 04:30 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Tuurlijk zet je het aan het denken. Maar deze mensen leven van en voor het voetbal. Dit is hun ding, hier hebben ze als kind van gedroomd. Jij kan mij niet wijsmaken dat iedereen opeens dacht "goh, familie is ook wel belangrijk, voetbal doet er niet echt toe". Zou me ook niks verbazen dat ze straks massaal weer terug verhuizen naar Nederlandse clubs, kunnen ze hun familie weer wat vaker zien.

Tuurlijk het eist zijn tol. Maar we hebben het nu wel over top-atleten. Gevoelens en zorgen spelen niet mee in zo'n geval, zonder zo'n mentaliteit hadden ze niet zover gekomen.
Denk je dat? Ik denk zelf dat dat soort dingen heel erg hard doorwerken. Ligt er natuurlijk ook aan of je een teamsport doet of individueel.
pi_59643551
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat onderschatting, de druk en de favorietenrol grotere factoren zijn geweest.
Idd. Denk ook dat het verhaal Bouhlarouz minder heeft meegespeeld dan men denkt. Tis natuurlijk wel mooi om dat te kunnen aandragen nu na het verlies. Maar ik geloof er niet zo in (zeker weten doe ik dat ook niet, natuurlijk).

Ik denk dat ze niet verwacht hadden dat ze vanaf het begin al geen ruimte kregen om te voetballen. Toen waren ze duidelijk van slag, teveel blijkbaar om er nog echt wat van te maken. En uiteindelijk wat frustraties.
all your heroes are whores
pi_59643650
Rusland deed gewoon wat Italië, Frankrijk en Roemenië niet deden: ze lieten ons niet voetballen. Ze gaven de creatieve middenvelders geen meter ruimte. Sneijder? Niet gezien. Van der Vaart? Niet gezien. Van Persie? Enz......

Hiddink weet als geen ander hoe het Nederlands voetbal in elkaar steekt en dus ook hoe dat te bestrijden.
pi_59643684
Ik denk dat het wel helpt dat ze er voor hun eigen gevoel alles aan gedaan hebben, maar de tegenstander was gewoon beter...de klik van de 1e wedstrijden was er gewoon niet....Dan accepteer je het verlies wat makkelijker misschien...ik weet het niet...ik zou er toch kapot van zijn...op welke manier je ook verliest...verlies is verlies is uitschakeling.

Waarom de klik er niet was...gééén idee..onderschatting? dochter boulah? onderbroken ritme?

omkoping is BS natuurlijk
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:11:37 #35
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59644317
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:49 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Ik zal vast de 10.000ste zijn die het vraagt, maare... Ben jij wel goed bij je hoofd?
Met alle respect, voor mezelf, maar wat is dit nou weer voor vraag?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:28:49 #36
102912 crv
Screwed up
pi_59644547
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 07:50 schreef Saekerhett het volgende:
Rusland deed gewoon wat Italië, Frankrijk en Roemenië niet deden: ze lieten ons niet voetballen. Ze gaven de creatieve middenvelders geen meter ruimte. Sneijder? Niet gezien. Van der Vaart? Niet gezien. Van Persie? Enz......

Hiddink weet als geen ander hoe het Nederlands voetbal in elkaar steekt en dus ook hoe dat te bestrijden.
Zo denk ik er dus ook over.
Wat mij wel verbaasd is dat zaterdagavond het hele team er niet voor ging. Het leek wel of ze ALLEMAAL (niemand uitgezonderd vanaf het begin er geen zin in hadden. Zelfs van der Sar vond ik bij het eerste doelpunt niet vrijuit gaan.
En ik geloof best in het hebben van slechte dagen/wedstrijden. Dat hoort bij topsport. maar IEDEREEN
Dat wil er bij mij niet in.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:48:53 #37
40566 Ericr
Livewrong
pi_59647708
De kater komt nog wel, voor een aantal spelers toch de laatste kans om een grote prijs te pakken.
pi_59653172
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 07:50 schreef Saekerhett het volgende:

Hiddink weet als geen ander hoe het Nederlands voetbal in elkaar steekt en dus ook hoe dat te bestrijden.
Wordt het niet eens tijd dat ook de nationale bondscoaches van eigen nationaliteit zijn? Waarom voetballers wel en bondscoaches niet?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_59653286
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef Ericr het volgende:
De kater komt nog wel, voor een aantal spelers toch de laatste kans om een grote prijs te pakken.
volgens mij geldt dat alleen voor vd sar hoor . de rest kan nog wel 2 jaar mee.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:30:22 #40
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59653290
Omdat Rusland gewoon beter was en ze dat zelf ook beseften. Dan reageer je toch anders op een uitschakeling dan als bij die worstelpartij tegen Portugal in Duitsland of als je door penalty's wordt uitgeschakeld, zoals zo vaak gebeurd is.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:21:28 #41
40566 Ericr
Livewrong
pi_59656879
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:30 schreef koemleit het volgende:

[..]

volgens mij geldt dat alleen voor vd sar hoor . de rest kan nog wel 2 jaar mee.
WK is een stuk lastiger dan een EK en Oijer zie ik over 4 jaar er niet meer bij. Van Nistelrooij, van Bronkhorst en nog wel wat anderen geboren in de jaren 70 hebben in 2012 ook wel hun beste tijd gehad. 34 a 35 jaar is toch meestal wel de maximale leeftijd, uitzonderingen daargelaten.
pi_59657511
Ze zijn alles bij mekaar toch vrij kansloos weggetikt. Bijna iedereen reageert gelaten op een nederlaag als je beseft dat er niks aan te doen was. Ze moeten ook beseft hebben dat ze gewoon niet goed genoeg voetbalden voor de hoofdprijs. Dus ze kunnen zich gelukkig prijzen dat velen toch nog even gedacht hebben dat ze goed waren, dus dan zit er niks anders op dan gelatenheid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:33:41 #43
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59661375
Waarom? Omdat we geen winnaarsmentaliteit hebben. Daarom winnen we ook zelden een EK of wk.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59661763
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef Barca het volgende:
Waarom? Omdat we geen winnaarsmentaliteit hebben. Daarom winnen we ook zelden een EK of wk.
Dus als je naar huis moet moet je juichend van het veld af?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:51:41 #45
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59661945
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dus als je naar huis moet moet je juichend van het veld af?
Nee, dan ga je, nadat je je tegenstanders hebt afgemaakt uit afgunst, janken het veld af.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:02:05 #46
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_59665621
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:26 schreef Karammel het volgende:
Ze hadden al 120 minuten het idee dat winst er niet in zat. Als ze er de hele wedstrijd keihard voor hadden gewerkt, maar uiteindelijk aan het kortste eind hadden getrokken waren ze vast meer bedroeft geweest. Daar was absoluut geen sprake van. Vanaf het begin van de wedstrijd liepen ze de kantjes er van af. Dan komt het ook niet als een verrassing als je verliest.
Jij bent vast geen sportmens. Je loopt er als fanatieke sporter echt niet de kantjes er van af.
Soms heb je gewoon dat het niet wil, je kan er geen verklaring voor vinden. Zo is het nu eenmaal iedereen kan zijn dag eens niet hebben. Een aantal spelers speelde wel degelijk een goede wedstrijd. Maar het blijft een teamsport, je moet het dus samen doen. Alles kan de mist in gaan wanneeer een paar teamgenoten niet functioneren.
Dit heeft niks met de kantjes eraf lopen te maken.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_59665878
Ze waren zo gelaten omdat ze wisten dat ze tegen een team speelde dat stijf van de drugs stonden en ze wisten dat ze de scheidsrechter tegen hadden. En ze wisten dat de KNVB hun vervolgens in de steek lieten door niets te doen. Dus tijdens de wedstrijd hadden ze hun verlies allang geaccepteert
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:47:29 #48
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_59666473
Ben ik de enige die denkt dat ze misschien wel een aardig stapje in de wereld hadden gezet een van de dagen voor de wedstrijd en dat hun slecht bekomen is ? (of gewoon in het hotel hadden zitten zuipen ?)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_59666572
Heel een wedstrijd achter de feiten aanlopen, gaat niet in je koude kleren zitten en dat lijkt me een logische verklaring.
***** Kraak.....
pi_59666785
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:55 schreef kraaksandaal het volgende:
Heel een wedstrijd achter de feiten aanlopen, gaat niet in je koude kleren zitten en dat lijkt me een logische verklaring.
Of inderdaad eerst zuipen en dan dat de volgende dag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')