abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 juni 2008 @ 07:07:13 #1
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59618386
Voor het concert dat Justice tijdens 5 Days Off (zaterdag 5 juli in de Heineken Music Hall) zal geven, mogen wij 2x2 toegangskaarten weggeven!

Wil jij kans maken op deze kaarten? Dat kan!
Omdat een van de bekendste en meest recente nummers van Justice 'Stress' heet, zijn wij erg benieuwd naar jouw meest stressvolle (concert)moment.
Post hier vóór vrijdag 27 juni 22.00 uur een foto of beschrijving en misschien wordt jij wel een van de gelukkige winnaars!



Wil je meer weten over 5 Days Off, neem dan eens een kijkje op de website.


Deze actie wordt mode mogelijk gemaakt door Heineken Refreshing Sounds, hoofdsponsor van 5 Days Off.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muck op 26-06-2008 12:09:41 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 23 juni 2008 @ 07:23:02 #2
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59618430
Mijn absoluut meest gestressede concertmoment ooit!


Arnhem, buitenfestival;
-20.000 bezoekers
-34.000 Watt geluid
-zondagochtend na een zaterdag avond vol pop en rock en bier
-compleet klassiek orkest on stage + koor
mijn eerste keer klassiek, buiten, nog nooit zo hard aan t werk geweest om er wat van te maken, flink staan zweten en na afloop veel complimenten gehad


voor alle duidelijkheid, ik ben de knakker achter de mengtafel...


heb ik gewonnen? heb ik gewonnen? heb ik gewonnen?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59618536
Tijdens een klassiek concert plotseling de slappe lach krijgen. Met een rood hoofd worden weggestuurd, mocht nog een tijd niet terugkomen. Zal wel terecht zijn geweest aan alle boze hoofden te zien.
pi_59623748
Komt ie:

Op een doelloze zondagmiddag in een plaatstelijk krantje lezen dat Corry Konings die middag haar zoveel-jarige jubileum viert (met de Rekels en vele andere genodigden) en besluiten om daar heen te gaan om de wereldhit 'Huilen is voor jou te laat' n keer live mee te kunnen bleren.

Na een hele vracht bier en wel 100 praatjes over de carriere van Corry (en haar Rekels) werden mijn vrienden opstandig, omdat Corry nog niet had gezongen. Zij brulden 'Corry, ik wil je lichaam!', saillant detail was de joint die zij daarbij rookten (legaal, want het feest was in de 013).

En jawel hoor waar ik bang voor was (lees: stress) gebeurde.. Toen ik terugkwam nadat ik een gehandicapte meneer (ja, zo zijn we dan ook wel weer) had geholpen om zijn drankjes van de bar naar zijn zitplaats te brengen, stond een medewerker van de 013 mij op te wachten. Zij verzocht mij vriendelijk de zaal te verlaten. Buiten stonden mijn vrienden al op me te wachten......

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?
pi_59624386
erg toepasselijke wedstrijd, aangezien mijn meest stressvolle concertmoment om Justice draait. Ik was namelijk afgelopen pinkpop ook aanwezig, en na de lowlands van vorig jaar wist ik dat ik Justice voor geen goud wilde missen. Ze waren namelijk voor mij het hoogtepunt van Lowlands vorig jaar. Dus ruim op tijd naar de GMnext stage gegaan, en ik stond helemaal vooraan. Ik vond het wel irritant dat ze te laat begonnen, maar toen kwam eindelijk de aankondiging. Stereophonics!!! Sta ik gewoon bij het verkeerde podium!

Ik wist niet beter dan dat de 3FM tent naast het hoofdpodium was, en dacht dus dat het andere podium tegenwoordig wel GMnext zou heten. Niet dus! Vervolgens als een dolle naar het juiste podium gerend, en gelukkig weer een plekje vrij ver vooraan bemachtigd, maar helaas wel de helft van het optreden gemist. Desondanks was het weer het hoogtepunt, dus zelfs dat halfuurtje was de moeite waard. Maar ik zou graag de kans krijgen om ze nog een keer vanaf het begin te bekijken en deze kaartjes zouden daar heel handig voor zijn

Dit heb ik dus mooi gemist




[ Bericht 4% gewijzigd door Muck op 26-06-2008 13:54:33 ]
pi_59624681
Even diep nadenken
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juni 2008 @ 14:07:06 #7
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59625431
Ja even denken, later op de dag zal ik eens editten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59625744
"Post hier vóór woensdag 26 juni 22.00"

Woensdag is 25 juni .
  maandag 23 juni 2008 @ 14:28:21 #9
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_59625816
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:24 schreef Noodlez het volgende:
"Post hier vóór woensdag 26 juni 22.00"

Woensdag is 25 juni .
je hebt helemaal gelijk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 23 juni 2008 @ 21:55:10 #10
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_59637158
Ongeveer 2 jaar geleden op festival mundial was er een enorm goeie hip-hop line up. Wij (ik en mijn vrienden) als echte die-hard Opgezwolle fans meteen kaartjes gehaald. Eenmaal daar aanbeland en na dat we paar leuke bandjes gezien habben, kwamen ze eindenlijk op. Ze gaven een geweldige show weg. Een en al vette muziek, mooi weer, goed publiek en een geweldige sfeer. Twas een avond om nooit te vergeten
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 23 juni 2008 @ 22:32:43 #11
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_59638183
Helemaal vooraan staan bij Rage Against the Machine, een half uur voor ze begonnen. Ontzettend nodig moeten pissen. Een half uur ophouden, want je komt er natuurlijk nooit meer terug als je wegloopt. Bijna in je broek pissen. Ze kwamen iets te laat. Nog meer ophouden. Mensen overal om je heen waar je niet tegenaan kunt pissen. Alle bekertjes op de grond kapotgetrapt. Stress.

Toch wel gaan pissen, uiteindelijk .
pi_59642616
Hier ook een stressmoment tijdens Pinkpop. Tijdens The Hives wilde ik een foto make met mijn telefoon, totdat een paar dronkelappen besloten om een pit achter mij te beginnen. Ik kreeg een duw in mijn rug en je raadt het al, de greep op mijn telefoon verslapte en een seconde later kletterde hij op de witte plastic vloer. Het zweet brak mij natuurlijk compleet uit en zonder nog verder na te denken dook ik naar onder toe. Enkele rake trappen gehad maar mijn telefoon redelijk ongeschonden kunnen redden (het is een wonder). Enkel het fronte was afgebroken maar dit was redelijk makkelijk te vervangen.
Maar ik heb wel even lopen zweten daar dus!

@ foto: sorry, daar had ik éven geen tijd voor
  dinsdag 24 juni 2008 @ 02:45:10 #13
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_59643164
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 01:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hier ook een stressmoment tijdens Pinkpop. Tijdens The Hives wilde ik een foto make met mijn telefoon, totdat een paar dronkelappen besloten om een pit achter mij te beginnen. Ik kreeg een duw in mijn rug en je raadt het al, de greep op mijn telefoon verslapte en een seconde later kletterde hij op de witte plastic vloer. Het zweet brak mij natuurlijk compleet uit en zonder nog verder na te denken dook ik naar onder toe. Enkele rake trappen gehad maar mijn telefoon redelijk ongeschonden kunnen redden (het is een wonder). Enkel het fronte was afgebroken maar dit was redelijk makkelijk te vervangen.
Maar ik heb wel even lopen zweten daar dus!

@ foto: sorry, daar had ik éven geen tijd voor
Was jij dat
pi_59644491
Lekker saai zijn jullie zeg, alleen maar tekst (props voor de foto van YF). Doe eens creatief met youtube ofzo.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59671159
* kick
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 juni 2008 @ 15:22:24 #16
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59677867
Nou dat weet ik nog wel!

Roskilde 2006, een bijzonder fraai jaar qua concerten en festivals en ook op dit enorm Deense evenement wilde ik veel acts zien. Normaliter haal ik de 10 ongeveer maar hier wilde ik toch een ruim 40 tal acts gaan bekijken. Dus prima! Daar gaan we dan maar, eerste nacht, rennen van podia naar podia, ondertussen de Scandinavische dames gaan bekijken en mee bleren met welcome to the jungle! Zo kwamen we de eerste dagen wel door, maar het hoogtepunt kwam toch wel op de laatste dag aan. Ik wilde zo enorm graag The Strokes zien aangezien ze amper touren door Europa. Ik wilde ze zo graag zien, echt. Pffrt. Stress door mijn lichaam de avond van te voren en leefde naar de volgende dag toe. En daar lag ik dan.



Het leven van een festivalganger is af en toe zo zwaar.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59678189
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:55:30 #18
163981 botar
acoustic revolution
pi_59678729
Nou ja,

Na een overweldigend optreden op Pinkpop wil ik ook graag mee doen aan deze contest..

Ik had een aantal stressverhalen mbt festivals en concerten in mijn hoofd, maar bij gebrek aan beeldmateriaal heb ik niet voor deze verhalen gekozen. Nu kies ik voor één van mijn geniaalste festivalmomenten welke voor bepaalde mensen zeker ook stressvol is geweest..

Het was 2004 en ik vond het nodig om Pinkpop met een bezoekje van mijn persoon te vereren. Less than Jake maakte het feestje completer, want ja ik en Less than Jake was toen al een tijdje pure liefde....
Het leuke aan Less than Jake live vind ik vooral het feit dat ze goed zijn in het verzinnen van originele momentjes / items tijdens de show...

Op Pinkpop vonden de mannen het nodig om de gehele pit + extra aanvoer van mensen rondjes te laten rennen rond de geluidstoren.... Ik had dit nooit eerder ergens zien gebeuren en als Less than Jake liefhebber was ik wel in voor een dergelijk verzetje...

Uiteindelijk renden echt veel mensen om de geluidstoren heen...

hier bij metalheads live op pinkpop (bij audio/video) staat een filmpje en dit is hetzelfde filmpje op youtube.. zo rond de 1:30 kom ik ook nog zelf voorbij in een rise against shirt..

De reden dat dit mijn inzending is vooral die volksverhuizing van voor naar achter toe aan het begin... Dit is mij voorlopig bijgebleven als één van de meest geniale concertdingetjes ooit... Het gevoel daarbij was toen echt geniaal... En mass naar achteren rennen en de mensen die daar staan compleet verrassen... Zo herinner ik me nog prima dat ik meerdere malen een 2 seconden filmpje zich zag afspelen waarbij een gezinnetje of groepje mensen achterin rustig met hun net gehaalde drankjes stonden, er vervolgens een hele horde mensen langs kwam en de mensen en de drankjes hierna werkelijk alle kanten op vlogen....

Ik zeg mo-fucking geniaal!!
Music falls back to second place in this commercial race
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:59:17 #19
163981 botar
acoustic revolution
pi_59678827
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef Love Mae King het volgende:
Woorden overbodig denk ik (and yes, thats me)

http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=7655839
Damn.... das ook wat he...
Gelukkig reageerden ze niet zoals op sensation black toen er een "kennelijk miusplaatste" act stond.
Music falls back to second place in this commercial race
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:00:43 #20
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_59678868
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef Love Mae King het volgende:
Woorden overbodig denk ik (and yes, thats me)

http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=7655839
waren jullie het voorprogramma van Pink?
Wat je vindt, ...
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:03:11 #21
163981 botar
acoustic revolution
pi_59678924
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:22 schreef Byte_Me het volgende:
erg toepasselijke wedstrijd, aangezien mijn meest stressvolle concertmoment om Justice draait. Ik was
....

Dit heb ik dus mooi gemist

Niet om je af te kraken ofzo, maar als je het laatste half uur hebt kunnen zien heb je dit (het filmpje) toch niet gemist....
Of is mijn hoofd nou zo chaotisch dat het er zelf van maakt dat dit aan het einde van de set was
Music falls back to second place in this commercial race
pi_59679395
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:00 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

waren jullie het voorprogramma van Pink?
Damn right haha
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_59685124
Nou ik moet natuurlijk ook nog meedoen!
27 juni 2006: TOOL in de HMH.
ik en mijn zus hadden al kaarten, drie anderen gingen ook mee. Zij hadden alleen nog geen kaarten, ze hadden afgesproken voor de HMH met een kerel die nog wel drie kaarten had. Op tijd vertrokken we vanuit Den Bosch. Maarrr.. net na Utrecht begon de auto te pruttelen, niet lang daarna besloot hij er al helemaal mee te kappen..! Stonden we daar, kilometers van huis en van Amsterdam. Auto stuk, nou de ANWB bellen dan maar, maar eer dat die konden komen, had TOOL al 3 nummers gespeeld.
.
Om toch enigszins nog iets mee te maken van het concert besloten we om vrienden van ons te bellen, gelukkig konden er 2 komen met 2 auto's. Het zou wel nog even duren, ook zij zouden er nog ongeveer een uur over doen eer ze bij ons waren. Nog steeds stress dus, want zouden we het begin van het concert wel halen !?
Gauw met die kaartenhandelaar gebeld.. maar die had geen zin om te wachten en zou zijn kaarten aan de eerste beste verkopen(wat ook niet al te moeilijk was blijkbaar want hij belde al na 10 minuten dat ze verkocht waren) Toen onze vrienden waren ik en mijn zus dus racen naar de HMH, de andere drie helaas naar huis..

We kwamen net na dit nr binnen:
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:44:28 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_59686116
Mijn meest gestresste concertmoment was in 2000 op pinkpop. Ik had een paar weken eerder een meisje via het internet leren kennen. We spraken elkaar vooral op MSN. Toen bleek dat we beide naar Pinkpop zouden gaan leek het leuk om elkaar eens te ontmoeten. Lieke zou alleen de Maandag komen terwijl ik het hele weekend verbleef.

We zouden die dag om afspreken bij de muntverkoop bij het hoofdpodium bij het begin van Korn, waar we op dat moment beide gek van waren. Maar op het afgesproken tijdstip was ze er niet. Ik wachtte vijf minuten maar ze kwam niet. Ik werd ongerust. Uit mijn tas pakte ik toen het kaartje van het terrein en er bleek dus nog een muntverkoop aan de zuidkant van het hoofpodium te zijn. Ik rende er naartoe door de menigte. Dat was niet eenvoudig want met Korn was het veld vol en flink in beweging. Intussen was ik bang dat ze alweer weg was gegaan omdat ik niet kwam opdagen. Of nog erger, dat ik toch goed stond en ze te laat was, en ik nu van haar weg liep. Een mobiele telefoon had ik nog niet in die tijd dus waarschijnlijk zou het me dan niet meer lukken haar nog te ontmoeten. Ik moest flink duwen en kreeg ook een paar flinke duwen en struikelde drie keer. Ik moest er zo snel mogelijk komen door deze mensenmassa.

Mjn stress verdween toen ik bij de muntverkoop aankwam.. Ik herkende haar meteen aan haar dreadlocks en aan haar neusringetje die ik ook al op de foto had gezien. Ik was tien minuten te laat maar gelukkig was ze geduldig geweest. Bijna was ik een prachtige avond misgelopen.
pi_59686187
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:57 schreef MOETIG het volgende:
Komt ie:

Op een doelloze zondagmiddag in een plaatstelijk krantje lezen dat Corry Konings die middag haar zoveel-jarige jubileum viert (met de Rekels en vele andere genodigden) en besluiten om daar heen te gaan om de wereldhit 'Huilen is voor jou te laat' n keer live mee te kunnen bleren.

Na een hele vracht bier en wel 100 praatjes over de carriere van Corry (en haar Rekels) werden mijn vrienden opstandig, omdat Corry nog niet had gezongen. Zij brulden 'Corry, ik wil je lichaam!', saillant detail was de joint die zij daarbij rookten (legaal, want het feest was in de 013).

En jawel hoor waar ik bang voor was (lees: stress) gebeurde.. Toen ik terugkwam nadat ik een gehandicapte meneer (ja, zo zijn we dan ook wel weer) had geholpen om zijn drankjes van de bar naar zijn zitplaats te brengen, stond een medewerker van de 013 mij op te wachten. Zij verzocht mij vriendelijk de zaal te verlaten. Buiten stonden mijn vrienden al op me te wachten......

Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?
Ik hoorde dat ie leuker moest. Het staat allemaal helaas niet op foto of film, dus ben ik maar creatief geweest met Paint. Alhoewel het eindresultaat niet echt geweldig is . Een paint van het moment waarop alles misging::

[ Bericht 5% gewijzigd door MOETIG op 26-06-2008 12:13:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')