abonnement Unibet Coolblue
pi_59549063
maakt enorm vooruitgang. denkt aan andere spelers maar wil zich net te veel bewijzen. komt helemaal goed in 2010 met die jongen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59549119
Precies.

Hij moet het nu nog duidelijk afleggen tegen Van der Vaart, Sneijder en Van Persie. Maar hij heeft wel gigantisch veel potentie. Mooi dat hij dit toernooi een beetje in de luwte kan meemaken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_59549347
ik zie geen toekomst in hem bij het Nederlands elftal. Op het middenveld spelen nu en in het toekomst al Sneijder, Van Der Vaart, Kuijt, Robben en Van Persie. Kuijt is nu geloof ik 28 dus in theorie zou hij over 4 jaar kunnen stoppen. Dan is Afellay 26 jaar en heeft hij alsnog 4 spelers voor je. Tegen de tijd dat die 4 gaan stoppen is Afellay zelf ook al hardstikke oud.

Dus ik zie gewoon niet hoe hij nou van waarde kan zijn. Hoogstens als invaller.
pi_59549809
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
Past ook wel op een ouderwetse floppy.


Ja die was mooi.
pi_59549947
Hoe weet jij hoe het over 2 of zelfs 4 jaar voorstaat? Misschien is hij tegen die tijd wel de man op het middenveld bij Arsenal ofzo, speelt Nederland 4-4-2 en is het juist Afellay die mensen niet uit hun basis willen halen.

Voorlopig maakt hij elk jaar grote stappen, en in dit EK heeft hij er weer een belangrijke bij gezet
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:04:31 #31
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_59549994
Nu is het gewoon een geweldige invaller, maar over 2 jaar zie ik wel een grotere rol voor hem. Speelt dan in het buitenland, en kan me niet voorstellen dat vd Vaart dan nog beter is.
pi_59550586
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:02 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe weet jij hoe het over 2 of zelfs 4 jaar voorstaat? Misschien is hij tegen die tijd wel de man op het middenveld bij Arsenal ofzo, speelt Nederland 4-4-2 en is het juist Afellay die mensen niet uit hun basis willen halen.

Voorlopig maakt hij elk jaar grote stappen, en in dit EK heeft hij er weer een belangrijke bij gezet
Gast die kerel is al 22 jaar oud.
pi_59550634
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede voetballer, dreigend, heeft lef, ik post aardig veel, hij is lekker brutaal. Hij mist inderdaad het inzicht van lassiehond Sneijder, maar die is dan ook van wereldklasse.

²
Wtf makeert jou toch, ik ben razend benieuwd .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59550723
Ibi komt er wel, alleen moet hij waarschijnlijk nog een paar jaartjes rijpen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59550794
Als je zijn naam zo lees, iBrahim, lijkt het gewoon op een of andere ipod of gadget.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:33:54 #36
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59550831
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef planethugo het volgende:
hij is nu wat vd vaart en sneijder 4 jaar geleden in portugal waren. Dat beloofd dus nog wat
Idd. Hij moet gewoon nog net als vd Vaart, Sneijder en v Persie naar een grote buitenlandse club om daar die exta ervaring op te doen en volwassener te worden.
pi_59551425
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:24 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

Gast die kerel is al 22 jaar oud.
Ja en? Hij is 22, international, beste middenvelder van de kampioen van Nederland en nog volop doorgroeimogelijkheden. En ja, ook na je 22ste kan je nog beter worden. Juist de komende periode is cruciaal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59551866
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ja en? Hij is 22, international, beste middenvelder van de kampioen van Nederland en nog volop doorgroeimogelijkheden. En ja, ook na je 22ste kan je nog beter worden. Juist de komende periode is cruciaal.
Van Der Vaart was op 18 jarige leeft veel beter dan Afellay op 22 jarige leeft. De vergelijking met Cruijf werd toen vaak gemaakt. Hij kan natuurlijk op oudere leeftijd beter worden maar ik denk niet dat hij ooit beter dan van Der Vaart of Sneijder zal zijn. Hij zal een goede stand in zijn maar geen vaste waarde.
pi_59553093
Hij deed het netjes tegen Roemenië. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe hij is tijdens het volgende toernooi.
Ajax <3
pi_59553543
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

Van Der Vaart was op 18 jarige leeft veel beter dan Afellay op 22 jarige leeft. De vergelijking met Cruijf werd toen vaak gemaakt. Hij kan natuurlijk op oudere leeftijd beter worden maar ik denk niet dat hij ooit beter dan van Der Vaart of Sneijder zal zijn. Hij zal een goede stand in zijn maar geen vaste waarde.
Of ie beter wordt moet nog maar afgewacht worden, maar een nationaal team blijft nooit 2 of 4 jaar hetzelfde. Alles hangt af van de vorm van spelers en of ze bij hun club goed blijven(!) presteren. Wie weet haalt real Ronaldo en gooit de trainer het systeem om en speelt sneijder nog maar de helft, wie weet gaat vd vaart naar een club als inter waar ie op de bank terecht komt.... etc etc etc etc. Er is iig géén garantie hoe het middenveld er over bijv 4 jaar uitziet, ook nogeens onder een nieuwe bondscoach
pi_59553667
Ibi hoort er inderdaad bij. Maar niet in de basis!
  Moderator vrijdag 20 juni 2008 @ 17:50:48 #42
138438 crew  Pizzakoppo
pi_59555492
Ibi hoort er absoluut bij, net zo belangrijk als Colin bij Ajax!
pi_59558408
Zijn er alweer mensen jaloers op Affelay
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 20:21:27 #44
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_59559180
"Ibi"
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:22:35 #45
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59560944
Ik vraag me af of ze al gevochten hebben in de kleedkamer over die opmerking van Afellay:"'In Amsterdam winnen ze niets, altijd maar een grote mond." Huntelaar en Heitinga zullen hem vast wel geduwd hebben.

En dat ik dan wat vaker post, let it be.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59561374
Bij het lezen van de TT denk ik telkens aan

'en het kleine broertje Maarten hoort er ook een beetje bij'
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59561806
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:16 schreef dieselnoi het volgende:

[..]

Van Der Vaart was op 18 jarige leeft veel beter dan Afellay op 22 jarige leeft. De vergelijking met Cruijf werd toen vaak gemaakt. Hij kan natuurlijk op oudere leeftijd beter worden maar ik denk niet dat hij ooit beter dan van Der Vaart of Sneijder zal zijn. Hij zal een goede stand in zijn maar geen vaste waarde.
Waarom was VDV op 18-jarige leeftijd veel verder?Afellay is al 4 keer kampioen geworden, en heeft meer CL-wedstrijden gespeeld dan VDV op z'n 22e achter de rug had.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 21:54:47 #48
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59561971
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:42 schreef dieselnoi het volgende:
ik zie geen toekomst in hem bij het Nederlands elftal. Op het middenveld spelen nu en in het toekomst al Sneijder, Van Der Vaart, Kuijt, Robben en Van Persie. Kuijt is nu geloof ik 28 dus in theorie zou hij over 4 jaar kunnen stoppen. Dan is Afellay 26 jaar en heeft hij alsnog 4 spelers voor je. Tegen de tijd dat die 4 gaan stoppen is Afellay zelf ook al hardstikke oud.

Dus ik zie gewoon niet hoe hij nou van waarde kan zijn. Hoogstens als invaller.
Wanneer heeft Kluivert z'n laatste interland gespeeld?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59567091
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom was VDV op 18-jarige leeftijd veel verder?Afellay is al 4 keer kampioen geworden, en heeft meer CL-wedstrijden gespeeld dan VDV op z'n 22e achter de rug had.
Afellay heeft in totaal ook meer wedstrijden in de CL gespeeld dan VdV.
pi_59567404
Ik zie hem wel eens vergeleken worden met Modric en dan wordt Modric als veel beter gezien.
Maar ik vind Afellay veel beter presteren op het EK dan Modric. (Zoals vanavond bijvoorbeeld)
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')