abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_64719512
Zowel Jennifer Love Hewitt als Patricia Arquette breien er een einde aan:
quote:
Jennifer Love Hewitt verbreekt verloving
Uitgegeven: 6 januari 2009 08:38
Laatst gewijzigd: 6 januari 2009 08:38

LOS ANGELES - Actrice Jennifer Love Hewitt en haar verloofde Ross McCall zijn uit elkaar. Dat schrijft het Amerikaanse showbizzblad People. Het tweetal zou tijdens de feestdagen de verloving hebben verbroken.
De 29-jarige actrice, bekend van onder meer de film I Know What You Did Last Summer en de tv-serie Ghost Whisperer, verloofde zich in november 2007 met de 32-jarige Schotse acteur (Band of Brothers). Ze waren toen twee jaar samen.

Het paar had nog geen datum voor het huwelijk gepland.

Verbaasd

"Ze voelen zich beiden erg verdrietig over de breuk", zo zegt een bron in de nabijheid van het stel. "Zelfs hun vrienden zijn verbaasd. Ze leken erg gelukkig samen. Iedereen wil het beste voor de twee."
quote:
Patricia Arquette gaat scheiden
Uitgegeven: 6 januari 2009 08:43
Laatst gewijzigd: 6 januari 2009 08:43

LOS ANGELES - Actrice Patricia Arquette heeft de scheiding van haar echtgenoot, acteur Thomas Jane, aangevraagd. De 40-jarige Arquette geeft ''onoverkomelijke meningsverschillen'' als reden voor de breuk.
Arquette wil de volledige voogdij over hun dochter Harlow (5), maar ze gunt papa Jane wel bezoekrecht.

De actrice, bekend van films als True Romance en Lost Highway en de tv-serie Medium, hoeft geen alimentatie van haar aanstaande ex. Ze heeft de rechter verzocht om de 39-jarige Jane (Magnolia, The Mist) alimentatie te weigeren.

Zus

Het koppel trouwde in mei 2006, en was sinds 2001 samen. Arquette is de zus van acteurs Rosanna Arquette en David Arquette (die is getrouwd met actrice Courteney Cox).

Ze heeft naast haar dochter nog een zoon van negentien jaar, Enzo, met muzikant Paul Rossi.
nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:55:37 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64719562
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Katy Perry is weer single:
Of: Travis McCoy is weer single .
Hier is mijn kans .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64719590
Ik vraag me toch altijd af wat er achter die onoverkomelijke meningsverschillen zit.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64732333
sex( genoeg van elkaar) en natuurlijk het financiele gewin (wat dus tegenvalt voor de meeste Hollywood actrices aangezien ze altijd meer willen)
75 topics = FIN
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:32:45 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64733808
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:56 schreef rena het volgende:
Ik vraag me toch altijd af wat er achter die onoverkomelijke meningsverschillen zit.
"Daar op de kruising moeten we linksaf schat."
- "Nee rechts, dat heb ik thuis nog nagekeken."
"Mijn gevoel zegt anders héél sterk links, echt."
-"O dus jouw gevoel weet het beter dan de kaart??"
"Ook kaartenmakers hebben het wel eens verkeerd"
- * Zucht * "Ik ga toch links."
"Ik zeg je: we rijden verkeerd! Maar neeeeeeee jij weet het vast beter."
- "Schat, de kaart liegt niet."
"Stoppen."
-"Wat zeg je?"
"Stoppen. Hier. Ik wil eruit."
-"Toe nou schatje. Toe. Doe niet zo gek."
"En je vindt me te dik hè? Geef maar toe. Daarom wil je linksaf. Zodat je niet met dit dikke wijf door die drukke hoofdstraat moet!"
-"Lieverd, ik vind je helemaal niet te dik..."
"Zie nou wel!"

* Deur dichtsmijt *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64777735
het gerucht is weer opgedoken
quote:
SJPeePee Calling It Quits With Hubby and Moving Out???
Filed under: Love Line > Sarah Jessica Parker



As we first mentioned last summer, reports allegedly exposed that Matthew Broderick was having an affair with a 25 year old woman.

And it seemed Sarah Jessica Parker had known of Matthew's ways but stayed with him to try and make it work, especially for their kid.

However, Star magazine is now reporting that SJPeePee is moving out of their house!

According to the mag, SJP has been house hunting alone in New York City.

A friend of the couple says, "The time has come when she realizes it just isn't worth it. Sarah Jessica is determined to get her own place and bring down the curtain on her marriage."

And we kind of agree. If he doesn't love you enough to be faithful, then move on, honey!

Another source claims, "Sarah's not stupid. She knows exactly what's going on. For a while it was easier for her to stay than go through a harsh divorce. They're essentially living separate lives."

As for their son, James Wilkie, the source adds, "They spent the holidays with him, pretending to be happy. SJP is a great actress when she has to be!"

Time for Broderick to find a new beard!
pi_64777795
altijd al een smiecht gevonden die Ferris
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64777802
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

"Daar op de kruising moeten we linksaf schat."
- "Nee rechts, dat heb ik thuis nog nagekeken."
"Mijn gevoel zegt anders héél sterk links, echt."
-"O dus jouw gevoel weet het beter dan de kaart??"
"Ook kaartenmakers hebben het wel eens verkeerd"
- * Zucht * "Ik ga toch links."
"Ik zeg je: we rijden verkeerd! Maar neeeeeeee jij weet het vast beter."
- "Schat, de kaart liegt niet."
"Stoppen."
-"Wat zeg je?"
"Stoppen. Hier. Ik wil eruit."
-"Toe nou schatje. Toe. Doe niet zo gek."
"En je vindt me te dik hè? Geef maar toe. Daarom wil je linksaf. Zodat je niet met dit dikke wijf door die drukke hoofdstraat moet!"
-"Lieverd, ik vind je helemaal niet te dik..."
"Zie nou wel!"

* Deur dichtsmijt *
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64997327
quote:
En het wordt een mediagevecht :
quote:
The real-life Gossip Girl divorce has taken a turn for the ugly.

On-screen single mother Kelly Rutherford filed for divorce from her husband of two years, David Giersch, earlier this month. The couple have a two-year-old son and another kiddie on the way.

According to court papers, things could get pretty nasty between the couple, which is why Rutherford is seeking a court order to prevent Giersch from leaving the country with their son. She thinks he'll up and disappear with her kid forever.

Ugly!

Giersch countered that Rutherford is no good girl, once flying into such a rage that she launched a laptop at him, and even threatened to punch him in the face.

A laptop! That tops even Naomi Campbell!


Giersch is seeking full custody of their son, stating that with Rutherford's busy bicoastal schedule of filming, primping, and shopping, he was always the one looking out for little Hermes anyway.

A judge has denied Rutherford's requests and a January 21st court date has been set to discuss the details of the divorce.

It's wonderful when adults bicker like children
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65277105
Wesley Sneijder en zijn Ramona zijn na negen jaar uit elkaar.

Ramona is met 2-jarig zoontje Jessey vanuit Madrid naar Nederland teruggekeerd, zo weet Prive. Het stel kent elkaar al vanaf Wesley's 15e. Vier jaar geleden trouwden ze.

Familie

Ramona zou nu bij familie in de buurt van Utrecht zijn ingetrokken. Ook zou ze haar spullen al hebben laten overbrengen.

Relatieproblemen

Vorige maand ontkende het stel dat er relatieproblemen zouden zijn.
De vrouw van Wesley werkte afgelopen zomer nog als reporter voor Prive. In Madrid zou ze te weinig om handen hebben. Het blad suggereert ook dat Wesley iets zou hebben met een journaliste. Er zijn 'aanhoudende geruchten over andere vrouwen'..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_65277507
Verdrietig. Vond het wel een leuk setje.
live life
pi_65372029
quote:
'Prins Harry en vriendin Davy uit elkaar'
Uitgegeven: 24 januari 2009 22:11
Laatst gewijzigd: 24 januari 2009 22:15

LONDEN - De Britse prins Harry (24) en zijn vriendin Chelsy Davy (23) hebben na vijf jaar een punt achter hun relatie gezet en gaan uit elkaar.

Dat bericht het Engelse blad News of the World zondag.

De blondine besloot een einde te maken aan de relatie met Harry, waarmee ze drie weken geleden nog naar Mauritius was geweest voor een exotische vakantie, aldus het blad op internet.

Geschillen

Bronnen rond het koninklijk huis in Londen bevestigden dat het paar heeft besloten de relatie te beëindigen na een reeks geschillen. Volgens de zegslieden zijn de twee niet met ruzie uit elkaar gegaan en zijn ze nog steeds ''on speaking terms''.

Davy gaat weer naar de universiteit in Leeds waar ze rechten studeert en Harry begint maandag in het leger aan een helikoptertraining.
Bron: nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_66964610
Bristol Palin is weer vrijgezel.
quote:
Oops!

Looks like Bristol Palin and her baby daddy's teenage romance is over!

Bristol has split with boyfriend Levi Johnston and according to Levi's sister, Mercede, Bristol refuses to let him see their son Tripp.

In an interview with Star magazine, Mercede says, "Levi tries to visit Tripp every single day, but Bristol makes it nearly impossible. She tells him he can't take the baby to our house because she doesn't want him around 'white trash'! Bristol won't even allow him to watch the baby for a few hours — unless he's babysitting!"

Mercede also reveals that grandmama Sarah Palin approves of Bristol's behavior!

Sarah for Prez in 2012!
Lekker dan, een kind weghouden bij zijn vader
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_67068806
quote:
'John Mayer maakt het uit met Jennifer Aniston'

LOS ANGELES - Zanger John Mayer heeft zijn relatie met actrice Jennifer Aniston verbroken. Dat meldden vrijdag diverse Amerikaanse en Britse media.

Het stel ging een jaar met elkaar om, maar was ook tijdelijk 'on a break'. Mayer maakte het nieuws destijds bekend in een tamelijk vage toespraak tegenover journalisten.

Ook ditmaal zou de 31-jarige zanger er een punt achter hebben gezet. Bij de uitreiking van de Oscars verschenen Mayer en Aniston (40) nog samen en ze zagen er gelukkig uit.

Ruzie

De actrice vertrok daarna naar Europa om haar film Marley & Me te promoten. Na haar terugkeer zou het stel alleen maar ruzie hebben gehad, aldus vrienden.

The Daily Mirror meldde woensdag nog dat Mayer gespot was toen hij een trouwring aan het uitzoeken was.

Aniston had na haar huwelijk met Brad Pitt, dat in 2005 strandde, relaties met onder anderen acteur Vince Vaughn en model Paul Sculfor.
© ANP
Voor de zoveelste keer...
pi_67070015
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer...
Ach gossie..
pi_67107237
Aah Jen..
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
pi_67984766
Mel Gibson's Wife Files for Divorce


Mel Gibson's wife of nearly 30 years, Robyn Moore, has filed for divorce, PEOPLE has confirmed.

The couple released the following statement Monday: "Throughout our marriage and separation we have always strived to maintain the privacy and integrity of our family and will continue to do so."

Moore, 53, citing irreconcilable differences, is seeking joint physical and legal custody over their minor child, Thomas, 9, according to court papers. She is also seeking spousal support and attorney's fees, and is asking the court to deny her husband any spousal support.

Gibson, 53, met Moore, at the time a dental nurse, in the late 1970s after the American-born actor, who moved to Australia when he was 12, had filmed his breakthrough success, Mad Max. The pair, both now 53, married on June 7, 1980, and have seven children – Hannah, 28, twins Edward and Christian, 26, William, 24, Louis, 21, Milo, 19, and Thomas.
  dinsdag 14 april 2009 @ 09:46:00 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67996626
Pics van de zoons?

(En zo zie je maar..alles kan kapot ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:49:43 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_68010930
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 09:46 schreef Vivi het volgende:
Pics van de zoons?
[
Als in, het ultieme trio is er eentje met een tweeling?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_68209718
Geruchten gaan dat Justin Timberlake en Jessica Biel uit elkaar zijn.
quote:
Word on the street is that Justin Timberlake and his boyfriend of 2+ years, Jessica Biel, have called it quits.

No official confirmation yet, but Timberpuss was at ex-girlfriend Kate Hudson's 30th birthday party in Los Angeles this weekend and a source tells us he "was very much acting like a single guy."

Hey, they lasted a lot longer than we would have though!

Maybe they're gonna try and "work it out"?

Or maybe he's already dicking around!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 20 april 2009 @ 19:27:23 #196
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_68212530
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:56 schreef rena het volgende:
Geruchten gaan dat Justin Timberlake en Jessica Biel uit elkaar zijn.
[..]


quote:
Word on the street is that Justin Timberlake and his boyfriend of 2+ years, Jessica Biel, have called it quits.
hehe
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_68213182
Perez H. met z'n woordspelingen he
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:55:35 #198
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68552120
Gevalletje hormonen? Hoogzwangere zangeres Kelis vraagt scheiding aan.
quote:
'Milkshake' Singer Kelis Files for Divorce
Originally posted Thursday April 30, 2009 09:10 PM EDT



Photo by: Chance Yeh / PMc
Kelis, the singer of the provocative "Milkshake" song who is seven months pregnant with rapper Nas's son, has filed for divorce from the musician, her rep tells PEOPLE.

"We request the media to respect her privacy during this very difficult time," the rep says. Nas, 35, and Kelis, 29, met in 2002 at an MTV Video Music Awards after-party and were married in 2005 in Atlanta.
Bron: people.com
Fok!bejaarde
pi_68558891
Of een gevalletje "We krijgen een kind om onze relatie te redden" ? Sneu voor die baby.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_68682838
Die Ron Boszhard toch!
quote:
Minnares Ron Boszhard doet boekje open
Uitgegeven: 5 mei 2009 08:15
Laatst gewijzigd: 5 mei 2009 08:21

AMSTERDAM – Aan de soap rondom het liefdesleven van Ron Boszhard lijkt geen einde te komen. De presentator ontkende onlangs een affaire te hebben gehad met een stewardess tijdens zijn huwelijk met Gaby, maar deze stewardess in kwestie doet deze week een boekje open in Story.

Volgens de 24-jarige Celine van Dee is er wel degelijk sprake geweest van een relatie. Het koppel zou bijna vijf maanden samen zijn geweest.

“Ron wilde een halfjaar op zichzelf gaan wonen om te kijken of hij nog verder wilde met zijn huwelijk. Twee weken nadat hij zijn vrouw had verlaten, kregen wij een relatie.”

Van Dee ontmoette Boszhard in een Amsterdamse kroeg. “We raakten aan de praat en van het een kwam het ander.”

Bezinning

De blondine wist dat Boszhard niet met haar in het openbaar kon verschijnen. “Hij was immers nog maar net bij zijn vrouw weg om tot bezinning te komen”, zegt Van Dee in het weekblad.

“Ron wilde voorkomen dat Gaby er achter zou komen dat hij gevoelens had voor een jonge vrouw van 24. Dat wilde hij haar, maar ook zijn kinderen besparen.”

Liegen

Van Dee zegt dat ze in die periode bereid was te liegen om Boszhard te sparen. “Zelfs in mijn eigen vriendenkring heb ik een deel van mijn leven verzwegen.” Op een gegeven moment begon dat haar zo tegen te staan dat ze een punt achter de relatie zette.

Dat Boszhard hun relatie ontkent komt hard bij Van Dee aan. “Het getuigt van weinig respect naar mij toe en dat is het enige wat ik vraag. Ik vecht voor het herstel van mijn naam. Ik ben het liegen zat.”

Publiciteit

Boszhard ontkent in een reactie wederom dat er sprake is geweest van een relatie met Van Dee. Hij denkt wel te weten waarom Van Dee haar verhaal heeft willen doen. “Dit soort mensen zoekt een podium om ook eens in de publiciteit te kunnen staan.”

De Tros-presentator is momenteel gelukkig met danseres Emilie Rozenga. De twee leerden elkaar in 2004 kennen, toen de presentator nog getrouwd was met Gaby. Het gerucht gaat dat Boszhard ook met Rozenga is vreemdgegaan tijdens zijn huwelijk, maar de presentator ontkent ook dit verhaal.
nu.nl
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')