abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 7 november 1999 @ 17:36:00 #1
1201 tina
Fok!Member
pi_216996
Nou over een half uurtje de zondag uitzending.
Zoals gewoonlijk zullen er wel weer veel herhalingen volgen met wat nieuwe beelden tussendoor. Ik hoop dat ze wat meer ingaan op de reactie van Bart nadat hij Sabine sprak in de DBK. Verder is het misschien een goed idee om nu echt even goed en kritisch te bekijken wie er nu eigenlijk uit moet mocht je van plan zijn te gaan stemmen, Ik denk toch Anouk. Kijk Ze!!
Greetz Tina

pi_216997
Ik wil Cyrille én Anouk uit de hut
pi_216998
Volgens mij was Bartje in eerste instantie best wel geinteresseerd in Noekje (ik zie 't nu weer in de zondaguitzending). Met het gastoptreden van Sabine in de DB-kamer is dat flink de kop ingedrukt.

Kwootje van de BB-site: Sabine komt ook aan bod. Bart: “Ik vind haar nu het belangrijkste, niet dit programma.”

Is dit wat Veronica beoogde?? Bart verlaat op een gegeven moment het huis (misschien wel als winnaar met 250.000 piek in z'n zak) en kan zijn Sabientje weer in zijn armen sluiten. De enige hoofdprijs waaraan hij al die dagen dacht. Zakdoekjes klaar...

  zondag 7 november 1999 @ 19:01:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_216999
Cyrille zet Anouk aardig te kakken met d'r hockeyvereniging LOL
pi_217000
quote:
op 11-07-1999 om 07:01 PM schreef misterDre het volgende:
Cyrille zet Anouk aardig te kakken met d'r hockeyvereniging LOL

En ze bleef maar door gaan... Noekje was duidelijk niet blij!

  zondag 7 november 1999 @ 19:16:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_217001
Binnen een week vraagt Anouk al om genomineerd te worden ?????? waarom is ze in godnaam eigenlijk gekomen!
En V. zendt het nog uit ook dit zegt toch genoeg! Die is pleite!!!!!! De balk!
pi_217002
Sorry hoor, maar die cerylle (ofzo) is gewoon zo dom dat ze het niet eens doorhad dat ze een ander individu voor het hoofd stootte!! ik haaaaat dat mens!
-------------------------
beter met je hoofd in de wolken,
dan met de kop in het zand.. :)
  zondag 7 november 1999 @ 19:16:00 #8
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_217003
Ik heb vandaag eens gelachen om de uitzending. waar ik normaal met kromme tenen zit te kijken als de bewoners toneelstukjes etc. opvoeren vond ik op de een of andere manier het wie van de 3 komisch. He he werd wel tijd!
fake a dream
pi_217004
quote:
op 11-07-1999 om 07:16 PM schreef derkie het volgende:
Sorry hoor, maar die cerylle (ofzo) is gewoon zo dom dat ze het niet eens doorhad dat ze een ander individu voor het hoofd stootte!! ik haaaaat dat mens!

Ze had 't absoluut wel door, mag was gewoon lekker aan het zuigen. Heerlijk!!! I love her Cyrille moet blijven, Noekje mag terug naar haar hockeyclub... (wat dacht ze nou, dat Cyrille een keertje ging zingen voor die jaarclubgleuven??? Ech-nie!!)

  zondag 7 november 1999 @ 19:34:00 #10
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_217005

Ik vond de stoïcijnse Ruud-Met-Breznjev-Uitstraling wel mooi tijdens het gesprek (nah ja, gesprek) over Cyrille die in Kak bij de jaarclub langs zou gaan ..

Zat echt een minuut als een zombie aan allerlei geile sexspelletjes te denken volges mij ..

pi_217006
Hoorden jullie ook wat Anouk zei toen ze haar hand brandde?
"OE, FOK!"

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 19:39:00 #12
862 Arcee
Look closer
pi_217007
HET hoogtepunt van de uizending was natuurlijk Ruud die in slaap viel bij de conversatie van de 2 nieuwe dames. En z'n gelaatsuitdrukking toen-ie nog niet sliep! Het liet hem allemaal volledig koud. Erg leuk!

Verder vond ik Cyrille wel meevallen. Zonder die tarotkaarten en magnetiseershit is ze best te genieten. Maar Anouk vind ik leuker. Sneu voor d'r hand...

Het (Wie Van De Drie) toneelstukje vond ik weer niks. Het leukst was nog Maurice die de tekst van I Can See Clearly Now niet kende.

pi_217008
quote:
op 11-07-1999 om 07:34 PM schreef BAF het volgende:
Zat echt een minuut als een zombie aan allerlei geile sexspelletjes te denken volges mij ..

*LOL*

  zondag 7 november 1999 @ 19:44:00 #14
1201 tina
Fok!Member
pi_217009
Beste Fokkers,

Luister naar ANOUK: Ze wil er uit!
Dus allemaal stemmen graag. Wat een opluchting zal dat zijn zeg als balk er uit is.

De herhalingen vielen trouwens wel mee deze zondag, het was ook niet echt een weekoverzicht. Jammer dat Sabine in de DBK en daarna de reactie van Bart toch niet is uitgediept, maar ja je kunt niet alles hebben.

Niet vergeten : ANOUK OUT!

Greetz Tina

  zondag 7 november 1999 @ 19:51:00 #15
1201 tina
Fok!Member
pi_217010
bart: Ze zijn erg klein
Ruud: Wel een verademing die Cyrille
Bart: Ja eindelijk iemand in huis die kan zingen.
Maurice: I can see clearly now the rain again ha ha ha
Greetz Tina

  † In Memoriam † zondag 7 november 1999 @ 19:55:00 #16
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_217011
Wat is die Bart toch een akelig agressief kereltje!
Maurice voer je katten procedure uit
Hett wordt tijd dat de kijkcijfers gaan dalen, ik wordt niet goed van de hoeveelheid reclame er tussendoor.

Wat wel leuk is tijdens een uitzending is bedenken waar Nico het over gaat hebben vanavond.
XTC van Psylsabien vind ik wel een kansmaker, erg leuk van Willem.

The future is after you
pi_217012
Ruud en willem 16 keer en bart 3...dat wilde ik nou niet bepaald horen...gatver ook niet te veel over nadenken
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 20:13:00 #18
862 Arcee
Look closer
pi_217013
Ja, en 16 keer lijkt me wel errug veel trouwens.....
  zondag 7 november 1999 @ 20:14:00 #19
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_217014
De opmerking van Psylsabien was volgens mij van Maurice, leuk woordspelinkje.
Ook leuk dat Anouk na het verbranden van de bovenkant van haar duim (rare plek trouwens als je iets optilt) zei dat ze het helemaal met zichzelf had gehad. Vandaar waarschijnlijk dat ze wil dat de anderen haar nomineren.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  zondag 7 november 1999 @ 20:23:00 #20
572 Sniper
Gull Catcher
pi_217015
quote:
op 11-07-1999 om 08:13 PM schreef Arcee het volgende:
Ja, en 16 keer lijkt me wel errug veel trouwens.....

Tja, kweenie...Kunnen die getallen nader gequantificeerd worden? Waar spreken we over? Per maand, per dag, per uur? En wat is het Nederlands gemiddelde eigenlijk. Misschien een leuke topic voor onze BB-ers als natafelconversatie....

  zondag 7 november 1999 @ 20:26:00 #21
242 Pinball
Electric Monk
pi_217016
Nog even opgelet bij het broodgooi incident. Minder duidelijk dan bij de orginele uitzending, maar toch was weer duidelijk hoezeer willem baalde van de inmenging van r&b. "Zijn" speeltje werd afgepakt en daar was hij volgens mij niet blij mee!!
Als een boer met rotte kiezen en z'n mond vol zilverpapier stond hij in de deuropening te kijken hoe de leiders even de pikorde duidelijk maakten.

Jammer dat ze zo snel weg moet, ons anoukje. Met haar uitgestreken gezicht tijdens haar sexlijn-act had ze net een plekje in mijn hart veroverd.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 20:27:00 #22
862 Arcee
Look closer
pi_217017
quote:
De opmerking van Psylsabien was volgens mij van Maurice

Ja, natuurlijk was dat Maurice. Wie dacht dat dat Willem was kijkt echt te weinig BB.

quote:
Kunnen die getallen nader gequantificeerd worden?

"16 keer in 50 dagen, dus 1 keer per 3 dagen", zei Ruud.

  zondag 7 november 1999 @ 21:24:00 #23
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_217018
Als ik zou moeten kiezen tussen Cyrille of Anouk, dan kies ik voor Anouk.

OK, ze past totaaaaaal niet in de groep: allemaal te oud voor haar, en degene die een beetje in de buurt komen qua leeftijd (Bart/Maurice) zien haar niet staan...

Dus: ze heeft geen houvast.

Maar alle jemig wat is die SLET vervelend zeg; ik was al tegen Mona, maar deze snol Cyrille GATVER.

Ik van haar gedrag; dat gemaakte... Typisch iemand die over lijken gaat: ze zette Anouk compleet voor lul terwijl ze tot nu toe altijd poeslief was voor A.

Nee, ik ben bang: Anouk haalt het denk ik niet. Maar hoe zit het met de andere twijfelgevallen zoals Bart en Karin? 'k Ben benieuwd of er ook iemand tussen de genomineerden zal zitten uit de 'vaste' groep....

We shall see...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

pi_217019
Ik heb vandaag weer eens hartelijk gelachen. Bart deed het goed als spelleider, en het was natuurijk weer typisch Ruud om te vragen of de vrouwen een orgasme konden nabootsen. Vooral Karin met haar :ja Ruud ja Ruud, ja, ja Ruud NEE!
En Maurice kwam vandaag wel 2 keer komisch uit de hoek: de variatie op Lee Towers en die stof uit paddo's waar hij ps...sabine van maakte.
Eerder deze wek was het ook al te zien, maar vanavond ook weer: de broodknedende mannen pesten Anouk. Dat vind ik nou typisch testgedrag van mannen. Ze zien je wel zitten maar ze willen weten of je tegen een geintje kunt. Ik vond dat een positief gebaar van Ruud en Bart.
Morgen wordt spannend.
Pezen kan ook een hobby zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 1999 @ 22:16:00 #25
862 Arcee
Look closer
pi_217020
quote:
n die stof uit paddo's waar hij ps...sabine van maakte.

Sorry hoor, maar was ik nou de enige die dat gelijk al opmerkte voordat Maurice er een "grapje" over maakte??

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')