abonnement Unibet Coolblue
pi_63170287
Nee ik ben nog niet geweest.
Ik moet toch maar eens een keertje in de Vlijtseweg kijken, daar blijken er dus een paar te zitten. Iemand nog ervaring met die Achmea Healthcenters? (Ik ben verzekerd bij Achmea dus dan krijg je korting en korting is altijd goed )
pi_63170562
ik heb altijd met plezier gesport bij achmea in de maten en daarna lekker in de sauna daar
hoop het snel weer te kunnen doen!
pi_63200518
Sauna klinkt wel lekker erbij.
pi_63200550
en het ligt een beetje aan de tijden of het er druk is
sauna was gewoon in de kleedkamer dus alleen dames dus
  donderdag 13 november 2008 @ 20:53:40 #255
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_63201052
Sauna bij Achmea Health Center in de maten is prima. Maar wel gewoon een klein functioneel hokje. Verder is dat Health Center prima. Vlakbij voor mij. Vrijwel nooit echt druk (ik heb nog nooit op een apparaat moeten wachten), aardige gasten die er werken. Maar goed, het kan in Apeldoorn wel een stuk cheaper (zelfs als je Achmea-korting hebt).
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_63201077
ben nog nooit in noord geweest eigenlijk
pi_63266326
iedereen een goed weekend gehad?
Gr. Gr.
pi_63273841
hier wel! en jij unox? hoe staat het met de marine plannen?
pi_63274785
Ja, weekend was goed, ben naar Zwolle geweest, 'spellenspektakel' in de IJsselhallen.
Was best leuk, vooral mooi om te zien waren die 'grote' modellen van op afstand bestuurbare autootjes en helicopters. Ik heb ook een spelletje geprobeerd, 'the name of the Rose' (geloof ik), en die heb ik ook gekocht. Verder 4 euro besteed aan hoesjes voor kaarten (alleen niet voor een tradingcardgame), en het eten was er erg duur.
And the druids turn to stone...
pi_63274941
hey panthera kom je ook weer eens langs!
pi_63941075
APELDOORN - Koningin Beatrix en leden van de koninklijke familie vieren Koninginnedag op 30 april volgend jaar in Apeldoorn. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst donderdag bekendgemaakt.


De koningin gaat naar Apeldoorn op uitnodiging van burgemeester van de stad, G. J. de Graaf. Hij maakte de komst van de koningin donderdag bekend samen met de commissaris van de Koningin, C. Cornielje, tijdens een werkbezoek van de commissaris aan de gemeente.

Apeldoorn is qua oppervlakte de vierde gemeente van Nederland en heeft 155.000 inwoners. Voor de koningin en haar familieleden is het de vierde keer dat ze in de provincie Gelderland Koninginnedag vieren.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Apeldoorn__.html
pi_63942986
Wat leuk

Hoop ik.
pi_63954152
Nou, Apeldoorn is volgens mij best wel een stad waar de monarchie leeft. Volgens mij woont haar zuster nog hier, en het Loo staat hier, volgens mij komen ze nog wel eens op ''t Oude Loo"... Dus Apeldoorn is een goede keuze Vind ik.

Ik hou er alleen niet zo van dat het dan in de stad geen doorkomen aan is.
And the druids turn to stone...
pi_63989702
Misschien dat ze de stad van te voren nog even op gaan knappen
pi_64040717
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 09:49 schreef Panthera1984 het volgende:
Nou, Apeldoorn is volgens mij best wel een stad waar de monarchie leeft. Volgens mij woont haar zuster nog hier, en het Loo staat hier, volgens mij komen ze nog wel eens op ''t Oude Loo"... Dus Apeldoorn is een goede keuze Vind ik.

Ik hou er alleen niet zo van dat het dan in de stad geen doorkomen aan is.
apeldoornse mentaliteit in a nutshell

pi_64053088
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 18:26 schreef Smirnov het volgende:
Misschien dat ze de stad van te voren nog even op gaan knappen
hebben ze toen ook met het station gedaan toch?
pi_64460562
Het station zijn ze wel een paar jaar bezig geweest en volgens mij is het nog steeds niet helemaal af?
Gr. Gr.
pi_64603584
Toch is er wel iets veranderd aan Apeldoorn, als ik mensen hier over "de stad" zie schrijven. Voor mij is het nog steeds "het dorp" als ik het over het centrum heb. Maar misschien ligt het eraan dat ik langzamerhand al een ouwe lul begin te worden. (voor Fok begrippen)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_64609443
krijgen we die discussie hier weer...
Hooray for boobies!
pi_64612484
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
krijgen we die discussie hier weer...
Het is geen discussie voor mij hoor,
Iedereen mag Apeldoorn zo beleven als hij/zij het oord wil beleven. Maar ik was alleen wat verbaasd om over "de stad" te lezen. Een confrontatie dat de wereld om me heen verandert.
Zo'n besef van "Ai, ik word oud"

groet
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_64614133
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:26 schreef barthol het volgende:
Toch is er wel iets veranderd aan Apeldoorn, als ik mensen hier over "de stad" zie schrijven. Voor mij is het nog steeds "het dorp" als ik het over het centrum heb. Maar misschien ligt het eraan dat ik langzamerhand al een ouwe lul begin te worden. (voor Fok begrippen)
God zeg, die uitgekauwde discussie ben ik toch zo spuugzat.

Wie is er eigenlijk ook naar dat feestje in de Nettenfabriek geweest?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64629032
Not me.

Ik heb sterretjes op mijn balkon afgestoken.
And the druids turn to stone...
  zondag 4 januari 2009 @ 21:03:31 #273
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_64663114
Ik ook niet, schijnt wel een leuk feestje te zijn geweest wat ik gehoord heb.
De beste wensen nog voor iedereen trouwens.
Gr. Gr.
pi_64694897
bovenop de loolaan flat gestaan, beste uitzicht over heel apeldoorn
Hooray for boobies!
pi_64773169
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
bovenop de loolaan flat gestaan, beste uitzicht over heel apeldoorn
Dat heb ik 4 jaar geleden gedaan, en toen zagen we om kwart over 12 geen klap meer door de mist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')