abonnement Unibet Coolblue
pi_59246245
Voor de mensen onder ons die niet in Nederland verblijven is het mischien leuk om te vermelden waar ze terecht kunnen om met mede-landers onze jongens aan te moedigen.

Voor de omgeving van Manchester moet je in ieder geval in "the Orange Grove" zijn, in Fallefield.

Ieder jaar zitter er daar tussen de dertig en zestig man in het oranje.
at your service
pi_59246472
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:05 schreef the_butler het volgende:
Ieder jaar
Hoax.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:14:27 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_59246529
Ik kijk thuis voornamelijk, de tijden zijn hier een beetje dramatisch (eerste wedstrijd om 0:00, tweede om 2:45 am). Als Nederland verder komt dan de eerste ronde dan zoek ik wel een leuk plekje uit. Vrijdag komen er wel een paar Fransen bij mij thuis kijken
pi_59249786
Tijdens de kwalificatie wedstrijden zitten er ook mensen hoor, dus ik denk dat "ieder jaar" wel op ze'n plak is. (en dan vergeet ik voor het gemak dat we ooit eens niet kwalificeerden...
at your service
pi_59250271
Ik zit volgende week dinsdag in Nailsea (UK) voor mijn werk. Maar een Engelse collega heeft al aangeboden om ergens in een kroeg de wedstrijd te kijken.
History became legend, legend became myth.
pi_59306756
Ik zit in leuven (België) en ik heb maandag de wedstrijd in de huiskamer van mijn studentenhuis gekeken samen met vier italianen. De volgende wedstrijd ga ik gewoon thuis kijken en de laatste groepswedstrijd ga ik waarschijnlijk samen met wat nederlandse vrienden ergens op de oude markt kijken.
pi_59306801
Ik heb Portugal - Turkije in Amerika gekeken maar nu zit ik lekker weer ff thuis
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:20:42 #8
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_59306857
Ik kijk lekker thuis naar ESPN. De commentatoren zijn niet eens zo slecht--behalve Tommy Smyth--en ze laten dit toernooi ook de volksliederen etc. zien, wat ze bij het WK 2006 niet deden.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:25:03 #9
102912 crv
Screwed up
pi_59306974


Ik woon 3km van Basel
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_59321828
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef Nashje het volgende:
ieder jaar
Hoax.
eeeh is het miereneuker of MIERENNEUKER???

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_59323511
Toch vind ik dat de KWALITEIT van het Nederlands spel erg goed ivm al die andere wedstrijden, het was af en toe mooi vloeiend, Khalid pakte ze goed af, De Jong was zo goed dat ie onzichtbaar was enz. Al die andere wedstrijden waren meer vecht voetbal. Behalve die 6-1 tegen Joego misschien.
Ik ben het natuurlijk eens dat al die andere geen poule waren, maar tegen de Wereldkampioen? Is toch leuk.

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  donderdag 12 juni 2008 @ 07:55:04 #12
13495 TinToR
fair dinkum
pi_59325965
Ik was naief genoeg om te verwachten dat SBS (de australische versie) euro2008 wel uit zou zenden. Zondag viel het me pas op dat ze alleen wat samenvattingen hebben. Dus toen even checken of het op Foxtel (de oz versie van Canal+) misschien zou gebeuren. Ondanks dat ik het abo met alles erop en eraan heb blijkt het bij een zender (Setanta) te zitten waar je apart voor moet aanmelden Nou ja, dus maar even formuliertje ingevuld voor een maand abo, dus na overmaken van 30 ozzie dollars kan ik toch 3 keer om half 5 m'n nest uit om alles lekker live zien
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
  donderdag 12 juni 2008 @ 13:48:06 #13
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_59334304
Ik hoop volgende week hier ook bij te zijn: Zie hoe Nederlanders in Israel meekijken
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 12 juni 2008 @ 14:00:34 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_59334715
De Nederlandsche Club te Dhaka, Bangladesh



Bitterballen, Frikadellen, Dobbenkroketten, bami/nasi happen, kaassouffle's... patat met pindasaus etc etc... en dat in Bangladesh

* KNAK vermaakt zich al vanaf dag 1 dat het EK gestart is!
Mai pben rai~!
pi_59469490
In Philadelphia wordt het NL voetbal gevolgd vanuit fado,
MAAR -mijn brandende vraag van de dag:-
wie gaat er as zaterdag de kwartfinale kijken in Quebec City en vooral: WAAR???
Ik ben as zaterdag (met Heineken TROM-PET en al) in Quebec City!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:31:48 #16
62913 Blik
The one and Only!
pi_59469776
Een vriend van mij kijkt in Nairobi, Kenia. Waar een heel internationaal publiek zit. Hij had een weddenschap lopen met een Zwitser dat die 7 bier (halve liters) kreeg voor iedere goal die Nederland tegen Frankrijk zou scoren. Daar heeft die Zwitser spijt van gekregen 28 halve liters weggegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')