En wat laatste posts:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:23 schreef Greys het volgende:
Ja tuurlijk!!!!
Eerst van binnen uit het toilet checken of mams er is (die wil ik niet bang maken). Net was ze even weg, dus gauw het fototoestel er boven gehangenNiet zo'n mooie foto want ik kon niet op het schermpje kijken of het scherpgesteld was
Over een dag of 14 word ik tante!!!!!!!
quote:Op zondag 8 juni 2008 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
Bijna 24 uur geen post!
Of is er een ander topic ofzo?
HIer weer terug van een heerlijk dagje boot.
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb vanavond in de kroeg gezeten (net als gisteren) met een vriendin tussen een stel voetbalkijkende kerels. We hebben af en toe 'Oehhhhhhhh' geroepen, net alsof we het spannend vonden (terwijl we geen flauw benul hadden welk land er nou in welk kleur shirtje speelde
).
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen![]()
Sorry dames, ik had verwacht dat ik nog wel tijd en puf zou hebben dit weekend om ook even hier langs te komen.. maar helaas..
Ik ben vanaf donderdagmiddag tot gisteravond druk in touw geweest..
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:33 schreef Nonneke het volgende:
helleuh ladyz !
Hehehe Anka dacht lief te zijn voor de parkietjes, en had een nieuw speeltouw en een nieuwe puimsteenstok voor ze gekocht, vinden ze het dood engZe zitten sinds zaterdagmiddag al op een stokje bovenin de hoek heel boos te doen tegen het touw.
Oja en het is ook doodeng als je er prongelijk tegenaanvliegt, dan moet je als een debiel gaan schreeuwen en fladderen zodat wij denken dat ze opzenminst door alle 4 de katten tegelijk worden aangevallen![]()
Net weer hun bad terug gegeven, daar willen ze dan wel in, maar je moet dan wel nogsteeds heel gevaarlijk doen tegen het touw![]()
Eten vinden ze ook een beetje tricky, het touw hangt er vlak achter, maarja die snoepjes die ik daar doorheen gedaan heb zijn toch wel erg verleidelijk
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:34 schreef Nonneke het volgende:
net gebeld door mn leraar, hij had mn scriptie gekeken en het is een 7,5 gewordenmorgen nog even presenteren en dan ben ik klaaaaaaaaaar
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:30 schreef nokwanda het volgende:het is hier echt heel erg maandag. Dat zou gewoon Murphydag moeten heten
Zo van: op het hoogtepunt neergaan?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was heel ff boven....en toen allemaal toeters en gegil in de straat. En ff later al 2-0.![]()
Laten ze nou alsjeblieft niet verslappen, daar zijn ze nogal goed in.
aaarrrgghhh, ik heb hoofdpijn en het wordt erger na het zien van deze postquote:Op maandag 9 juni 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |