abonnement Unibet Coolblue
pi_59243911
Platform: Xbox 360 en Playstation 3
Uitgever: Electronic Arts
Ontwikkelaar: DICE
Genre: First Person Shooter
Release: 27 juni 2008

Screenshots




Details

  • Battlefield: Bad Company neemt je mee naar de nabije toekomst gedurende een conflict tussen Europa en Azië. De game dropt je achter de vijandelijke linies, samen met een groep van vier afvallige soldaten die tijdens een zoektocht naar goud en wraak hun leven op het spel zetten. Het grootste deel van de game speelt zich af in een fictioneel Oost-Europees land, genaamd Serkozache.

  • De game draait op de Frostbite™ engine, die het mogelijk maakt dat 90% van de omgeving vernietigbaar is, waaronder gebouwen, vegetatie en voertuigen. Om de gameplay niet te verstoren zullen de frames van gebouwen echter altijd overeind blijven staan, zodat het speelveld niet geheel vlak kan worden.

  • De game beschikt over uitgebreide online mogelijkheden met maximaal 24 man. Daarnaast bevat de game diverse voertuigen, vaartuigen en helikopters en kunnen spelers kiezen uit verschillende klassen, te weten Assault, Demolition, Recon, Specialist, en Support.

    Videos

    Developer Walktrough part 1 SD | HD
    Developer Walktrough part 2 SD | HD
    Developer Walktrough part 3 SD | HD
    Developer Walktrough part 4 SD | HD
  • Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59243924
    Verveel jij je ofzo ?
    pi_59243995
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
    Verveel jij je ofzo ?
    Beter nuttige topics openen dan alleen maar irritant zijn en relletjes uitlokken, zoals sommige users..
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59244090
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:

    [..]

    Beter nuttige topics openen dan alleen maar irritant zijn en relletjes uitlokken, zoals sommige users..
    Ik vraag gewoon of jij je verveeld, ik ben niet irritant. Ik lok al helemaal geen relletjes uit. Maar leuk dat jij je zo druk bezig houd met het maken van topics, doet tenminste iemand het
      maandag 9 juni 2008 @ 12:57:40 #5
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59244326
    moet deze game hebben.
    hopelijk hebben ze met de launch t serverpark ver1000voudigd.
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_59244402
    Ontopic, DICE heeft gezegd dat er geen parachutes in de game zitten, maar in de lijst van achievements staat deze achievement:
    quote:
    Darwin's Parachute 10GP
    (Online) Glide in the parachute for 3 seconds
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59244501
    Niet helemaal het topic door gelezen of wel ?
    pi_59246858
    tvp
    pi_59253677
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 12:53 schreef Wessiej het volgende:

    [..]


    [..]
    HAHAHAHAHHA


    Screens uit de OP zijn duidelijk van de pc versie
    pi_59254096
    quote:
    Op maandag 9 juni 2008 18:45 schreef ach het volgende:
    Screens uit de OP zijn duidelijk van de pc versie
    Die niet bestaat
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
     
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      maandag 9 juni 2008 @ 19:11:46 #11
    162596 Dennehy
    Kan niet dood
    pi_59254416
    Wat een rommeltopic dit
    Putting the laughter back in slaughter.
    pi_59267913
    Ze moeten het een en ander nog ff finetunen (physics, korrelfilter eruit mikken, alles wat iets minder gescript maken, objecten niet insta-laten verdwijnen als je ze gesloopt hebt etc)

    MAAR ZOMG MUSTHAVE
    pi_59269698
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 02:00 schreef SuperFruitig het volgende:
    Ze moeten het een en ander nog ff finetunen (physics, korrelfilter eruit mikken, alles wat iets minder gescript maken, objecten niet insta-laten verdwijnen als je ze gesloopt hebt etc)

    MAAR ZOMG MUSTHAVE
    Soms blijven dingen fikkend liggen dat ziet er wel tof uit Physics mee eens, als je met je auto botst ziet het er echt gaar uit en je wordt gewoon 3 meter aan de kant geteleporteerd

    Wat wel tof is dat als je keihard tegen iemand oprent je health kwijtraakt
      dinsdag 10 juni 2008 @ 10:05:25 #14
    141104 Patje1987
    Madre me quiero un frikandel.
    pi_59270729
    Ik heb heel even de demo gespeeld maar ben nog niet overtuigd om hem te kopen, eerst nog even de demo verder spelen, misschien dat ik hem dan koop.
    Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
    Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
    Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
    Aan ons de victorie aan RKC!
      dinsdag 10 juni 2008 @ 10:15:30 #15
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_59270953
    Sowieso, ik had verwacht dat de destructie physics based zou zijn. Als je een paar keer op een gebouw zou schieten had ik verwacht dat het gebouw zou instorten. Maar nee. Je kunt alleen stenen weg schieten... En dat deden we in Red Faction ook al. Beetje jammer.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_59271011
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 10:15 schreef BMH het volgende:
    Sowieso, ik had verwacht dat de destructie physics based zou zijn. Als je een paar keer op een gebouw zou schieten had ik verwacht dat het gebouw zou instorten. Maar nee. Je kunt alleen stenen weg schieten... En dat deden we in Red Faction ook al. Beetje jammer.
    Het is wel gaaf dat dit op fullscale 16mans (ook 32 in toekomst?) multiplayer levels kan (ik weet niet of dit in RF ook zo is?). Het camp aspect is in ieder geval zwaar onderuit geschopt Als ik 1x gekilled wordt door zon camper gaat er gewoon een dozijn aan nades in, hoppa
      dinsdag 10 juni 2008 @ 11:44:44 #17
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_59273209
    Het kan aan mij liggen maar als ik de demo speel zie ik een heel vet spel
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      dinsdag 10 juni 2008 @ 14:55:30 #18
    69710 Sixty4
    1, 2, 3,.... 64
    pi_59278066
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef ikookhier het volgende:
    Het kan aan mij liggen maar als ik de demo speel zie ik een heel vet spel
    Was even bang dat ik de enige was...
    "There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
    FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
      dinsdag 10 juni 2008 @ 14:57:13 #19
    67763 Girlhunter
    doe wat je niet laten kunt...
    pi_59278107
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 02:00 schreef SuperFruitig het volgende:
    Ze moeten het een en ander nog ff finetunen (physics, korrelfilter eruit mikken, alles wat iets minder gescript maken, objecten niet insta-laten verdwijnen als je ze gesloopt hebt etc)

    MAAR ZOMG MUSTHAVE
    Multi op 360 is zwaar gaaf,vooral als aanvaller veel lol gehad. Maar dat er nog veel te tweaken is voor DICE is zekers,nog veel bugs en glitches jammer genoeg.
    Inderdaad die korrelfilter moeten ze eruitslopen,of na enkele seconden weg-faden ofzo.Ook het spawnen bij je squad is soms best buggy,spawnen op een raket hoog in de lucht?? met lag kan je spawnen in vaten en tanks??
    Heb ook een glitch gevonden waar ik in een rots val en in de rots kan knallen op mannetjes.
    Wat me ook opgevallen is is dat granaten geen muren beschadigen en in het algemeen vrij zwak zijn.
    Support-class vind ik een beetje overpowered,deze class is echt een punten-magneet met die med-packs,terwijl de specialist-class vrijwel nutteloos is als je een lonewolf bent.Het artillery kanon is een verhaal apart,net een beetje te frequent,spelers kunnen de hoogste scores halen elke ronde door alleen maar in dat arti-kanon te zitten,het is maar wat je leuk vind.
    Ondanks de minpunten toch hebbe hebbe hebbe......
    pi_59278529
    Ik heb net een scriptie marathon van 50 uur gehouden, 3x raden wat ik na mn deadline ga doen dalijk JAJAJAJAJAJAJAJAA
    pi_59279796
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 10:15 schreef BMH het volgende:
    Sowieso, ik had verwacht dat de destructie physics based zou zijn. Als je een paar keer op een gebouw zou schieten had ik verwacht dat het gebouw zou instorten. Maar nee. Je kunt alleen stenen weg schieten... En dat deden we in Red Faction ook al. Beetje jammer.
    Ben ik het opzich wel mee eens, als je destructability als major feature van je game promoot moet je op z'n minst zorgen dat alles in realtime te vernietigen is. Aan de andere kant hebben ze wel een punt dat als alle gebouwen konden instorten het speelveld in een multiplayergame binnen korte tijd helemaal vlak zou zijn.
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Girlhunter het volgende:
    Wat me ook opgevallen is is dat granaten geen muren beschadigen en in het algemeen vrij zwak zijn.
    Support-class vind ik een beetje overpowered,deze class is echt een punten-magneet met die med-packs,terwijl de specialist-class vrijwel nutteloos is als je een lonewolf bent.Het artillery kanon is een verhaal apart,net een beetje te frequent,spelers kunnen de hoogste scores halen elke ronde door alleen maar in dat arti-kanon te zitten,het is maar wat je leuk vind.
    Ben ik het wel mee eens, de granaten zijn echt heel zwak, je hebt er bijna niks aan. Ook snap ik niet wat het voordeel van de specialist class is, die standaard gun van die class is vrij zwak imho.

    Die artillery kan je inderdaad major points mee scoren als je er eenmaal opzit (en als je teammaten je er niet van af knallen), maar ik vind het ook wel een beetje te makkelijk om zo punten te halen. Wel supertof als je al die kraters ziet die dat ding veroorzaakt
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
    &nbsp;
    Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
    pi_59282031
    OMFG WIE WIL ER GERAPZ0RZED WORDEN JAAAA
    pi_59287281
    Teammaten die je uit de artillery knallen Teammaten die met een tank de artillery waar je inzit kapotrijden waardoor je -10 punten krijgt omdat je jezelf doodrijdt ( )
    pi_59294128
    quote:
    Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef ach het volgende:
    Teammaten die je uit de artillery knallen Teammaten die met een tank de artillery waar je inzit kapotrijden waardoor je -10 punten krijgt omdat je jezelf doodrijdt ( )
    Teammaten

    Ik merk wel dat als er 16 mensen op een server zitten er meestal maar 6 serieus spelen, de rest ligt wat duf rond te rijden in autos of helis ipv doelgericht met die goldchests bezig te zijn. Ik had net een rondje waarin ik 484 punten had en nummer 2 van mijn team 84 -_- toen had ik zoiets van, tijd voor een nieuwe server
      woensdag 11 juni 2008 @ 08:47:02 #25
    178311 Motorhoofd
    Do you feel lucky, punk
    pi_59297197
    Als ik de 360 demo wil spelen, zeg de 360 dat ik de disc met een doekje moet schoonmaken.
    Maarja ik heb die demo gedownload natuurlijk en heb er geen disc van.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Motorhoofd op 11-06-2008 10:34:23 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')