Beter nuttige topics openen dan alleen maar irritant zijn en relletjes uitlokken, zoals sommige users..quote:
Ik vraag gewoon of jij je verveeld, ik ben niet irritant. Ik lok al helemaal geen relletjes uit. Maar leuk dat jij je zo druk bezig houd met het maken van topics, doet tenminste iemand hetquote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beter nuttige topics openen dan alleen maar irritant zijn en relletjes uitlokken, zoals sommige users..
quote:Darwin's Parachute 10GP
(Online) Glide in the parachute for 3 seconds
Die niet bestaatquote:Op maandag 9 juni 2008 18:45 schreef ach het volgende:
Screens uit de OP zijn duidelijk van de pc versie
Soms blijven dingen fikkend liggen dat ziet er wel tof uit Physics mee eens, als je met je auto botst ziet het er echt gaar uit en je wordt gewoon 3 meter aan de kant geteleporteerdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ze moeten het een en ander nog ff finetunen (physics, korrelfilter eruit mikken, alles wat iets minder gescript maken, objecten niet insta-laten verdwijnen als je ze gesloopt hebt etc)
MAAR ZOMG MUSTHAVE
Het is wel gaaf dat dit op fullscale 16mans (ook 32 in toekomst?) multiplayer levels kan (ik weet niet of dit in RF ook zo is?). Het camp aspect is in ieder geval zwaar onderuit geschopt Als ik 1x gekilled wordt door zon camper gaat er gewoon een dozijn aan nades in, hoppaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:15 schreef BMH het volgende:
Sowieso, ik had verwacht dat de destructie physics based zou zijn. Als je een paar keer op een gebouw zou schieten had ik verwacht dat het gebouw zou instorten. Maar nee. Je kunt alleen stenen weg schieten... En dat deden we in Red Faction ook al. Beetje jammer.
Was even bang dat ik de enige was...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:44 schreef ikookhier het volgende:
Het kan aan mij liggen maar als ik de demo speel zie ik een heel vet spel
Multi op 360 is zwaar gaaf,vooral als aanvaller veel lol gehad. Maar dat er nog veel te tweaken is voor DICE is zekers,nog veel bugs en glitches jammer genoeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ze moeten het een en ander nog ff finetunen (physics, korrelfilter eruit mikken, alles wat iets minder gescript maken, objecten niet insta-laten verdwijnen als je ze gesloopt hebt etc)
MAAR ZOMG MUSTHAVE
Ben ik het opzich wel mee eens, als je destructability als major feature van je game promoot moet je op z'n minst zorgen dat alles in realtime te vernietigen is. Aan de andere kant hebben ze wel een punt dat als alle gebouwen konden instorten het speelveld in een multiplayergame binnen korte tijd helemaal vlak zou zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:15 schreef BMH het volgende:
Sowieso, ik had verwacht dat de destructie physics based zou zijn. Als je een paar keer op een gebouw zou schieten had ik verwacht dat het gebouw zou instorten. Maar nee. Je kunt alleen stenen weg schieten... En dat deden we in Red Faction ook al. Beetje jammer.
Ben ik het wel mee eens, de granaten zijn echt heel zwak, je hebt er bijna niks aan. Ook snap ik niet wat het voordeel van de specialist class is, die standaard gun van die class is vrij zwak imho.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:57 schreef Girlhunter het volgende:
Wat me ook opgevallen is is dat granaten geen muren beschadigen en in het algemeen vrij zwak zijn.
Support-class vind ik een beetje overpowered,deze class is echt een punten-magneet met die med-packs,terwijl de specialist-class vrijwel nutteloos is als je een lonewolf bent.Het artillery kanon is een verhaal apart,net een beetje te frequent,spelers kunnen de hoogste scores halen elke ronde door alleen maar in dat arti-kanon te zitten,het is maar wat je leuk vind.
Teammatenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:39 schreef ach het volgende:
Teammaten die je uit de artillery knallen Teammaten die met een tank de artillery waar je inzit kapotrijden waardoor je -10 punten krijgt omdat je jezelf doodrijdt ( )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |