abonnement Unibet Coolblue
pi_59228289

Note: Deze OP is het best te bekijken met de baggerlayout en default achtergrond kleur.
O fijn! Een cursus voor beginners? Nee, Turks voor Beginners is geen cursus voor beginners. Hoewel veel mensen zo fan zijn geworden van de serie omdat ze eerst dachten dat het een cursus was maar achteraf bleek het een geweldige serie te zijn . Turks voor Beginners (oftwel Türkisch für Anfänger) is een duitse comedy serie/soap. De Duitse psychoterapeute Doris besluit samen te gaan wonen met de Turkse politieman Metin. Zij hebben weinig problemen met de cultuurverschillen tussen Turken en Duitsers, maar dit geldt bepaald niet voor hun kinderen

Oh okee . Maar wanneer is het dan? Turks voor Beginners is elke zondag te zien om 17:20 tot 18:15 (dubbele aflevering) op Zapp (NED3). De herhaling is op zaterdag om 11:00 tot 11:50 en ook op Zapp (NED3).



Lena
Na bijna tien jaar ervaring als kind zelf managendes Lena is de grootste problemen in een keer deel uit van een Turks-Duitse familie. De vader cijfer is nog Metin spoedig aangename verlenging van Lenas kosmos - tijdens de stepbrother Cem meer dan alleen schwesterliche gevoelens in hun wakes.

Maar Lena ijverig struikelt over hun ego, en slechts met tegenzin toe, dat de nieuwe gezinssituatie ook goede kanten. Achter de grote deur, niet eerder bijten zurückschreckt waarheid verbergen tippen menselijke angsten en het verlangen naar een constante in hun verleden nogal wirren gezinsleven. Lena heeft zijn eigen educatieve moeder geleerd hoe te heersen. Maar wat liefde en een relatie eigenlijk bedoel, het moet nu zelf bereiden.
|
|
|

Cem
Cem is de gepersonaliseerde macho, typische personages: de groot deel van hybris. Maar Metins zoon is door middel van humor en charme in dat achter de gevel van de Turkse "Prolls" is een multi-romantici. Maar liebestrunkene Säuseleien het imago van de straat en niet schadelijk voor de geloofwaardigheid, verkocht zichzelf als een koeler checker.

Lena, maar biedt hem zoveel Paroli dat Cem verward en helemaal in de liefde steeds herauskehrt zijn zachte kant. De Cool toont hart - en dat is precies wat de meiden zo zittrig.

Altijd Cems kant is zijn beste maatje Costa. Op zoek naar complexe relaties en de vraag in hoeverre een van de Ladys daadwerkelijk zijn gedaald, de zelf-uitgeroepen tot "Chefs" het levende bewijs dat de Grieken en de Turken kunnen worden goede vrienden.
|

Yagmur
Als je zou vragen wat ze wilden, zou Metins dochter Yagmur lang geleden terug naar Turkije, zou een budget schmeißen, vijf keer per dag te bidden. En zo konden de complicaties, een moslim in Duitsland te missen. In plaats, maar ze woont in een van zijn ethische en morele mening niet geheel correcte begroting, die door hun vader in het wild levende huwelijk met Doris wordt gegeven. Yagmur zelf is echter kuis, hardwerkende en besluit samen met al onze kracht aan Allah. Maar het gevolg is traag. Zijn alle Duitse meisjes echt verwend?
En is het echt verstandig jongens na de ceremonie worden? Yagmur dapper geprobeerd, de beginselen van hun overleden moeder nodig, hoewel zij opgemerkt dat er menselijke emoties die niet kan worden genegeerd op de lange termijn, zoals bij vliegtuigen plotseling verschijnen in de buik. Zoals haar droom man persoonlijk dan virtueel zijn, is het moeilijk het recht voor hen.
|

Axel
Die weet wat vrouwen willen? Axel weet. Omdat de Blond crested uit het weeshuis heeft altijd al gedroomd van een echte familie. Toen hij werd verliefd op Lena, hij valt recht in de Schneider-Öztürks. Het is een beetje ongebruikelijk, maar Doris en Metin voor Axel snel tot reserveonderdelen ouders. Hij leert zelfs het Turks, die toebehoren aan. Het feit dat zijn relatie met Lena gestaag naar beneden, zal hij niet en kan niet erkennen dat voor een Frauenversteher de show uiteindelijk eindigt, maar de meiden kunnen de voorkeur "echte mannen" kunnen de voorkeur.

Als Lena conclusie zou zijn dat zou betekenen ten slotte: Adieu plaatsvervangende familie. Met alle middelen probeert hij zijn rivalen uit Cem en Lena voor zichzelf. Ten slotte krijgt hij raakt steeds dieper in zijn leugens en zijn acties crashes met het hele team tiener in tragischkomische Fouten en Wirrungen.

Note: foto dateert uit seizoen 2.
Doris & Metin
Zoals een tijdige, ordelijke Kriminalkommissar is de Duitse als een Turk Metin Doris, was het voor zijn kinderen, helaas beperkt tot een model. Dat is de reden waarom hij ook ARGE problemen, zijn macho zoon Cem onder controle. De mening van zijn vader voor een eerste klas Softi. Voor Doris is hun "Hasi One" is de perfecte partner. Hij is waarschijnlijk de enige man in de wereld, naar hun aard wilde mix Duitse en durchgeknallt ". Een beetje ontbreekt in de discussie echter Metin vreugde - aan de zijde van een psychotherapeut is nogal problematisch tekort. Als conflicten dreigen disfiguration hij geeft de voorkeur aan in de tuin en roept de grill.
|
|
|
|
|
|
|
Bron: DasErste.de. Vertaald met Google Translate. Betere, zelfgemaakte omschrijvingen zijn welkom per PM!



Wordt nog aan gewerkt.

[ Bericht 37% gewijzigd door SaintOfKillers op 15-06-2008 19:51:46 ]
pi_59228382
Nederlands voor turken zou beter programma zijn
pi_59228394
Ja, ik heb het gisteren voor het eerst gezien en het is wel geinig om te zien. Ik moet vooral lachen om het turkse zusje
pi_59228414
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:32 schreef rjbrethouwer het volgende:
Ja, ik heb het gisteren voor het eerst gezien en het is wel geinig om te zien. Ik moet vooral lachen om het turkse zusje
Gisteren was herhaling van vorige week.
pi_59230333
leuk programma! vandaag gekeken
pi_59230361
Vind het spijtig dat er enkel sites over zijn in het duits. Er zijn geen enkele engelse fansites te vinden. Laat staan torrents van oude episodes.
pi_59234199
Was laatst ook eens blijven hangen, denkende dat het een Teleac-cursus was. Heb een kwartier gewacht en uiteindelijk maar 1 Turks woordje geleerd.

'Als ze deze voorbeeldsituaties nog langer rekken is het net een of andere jeugdserie', dacht ik serieus
pi_59234250
Meer mensen zijn zo in aanraking gekomen met de serie ja
  maandag 9 juni 2008 @ 13:42:04 #9
1234 HiZ
Istanbullu
pi_59245571
Het was redelijk grappig... soms een beetje gezocht... maar dat krijg je met sitcoms. Overigens, engelse sites over duitse series? Hoe onrealistisch kun je zijn in je verwachtingen.
pi_59246817
Turkish for Beginners levert veel hits op @ google. Er is zelfs een fansub (half afgestorven nu ).
pi_59385358
Hee ik vind de serie super leuk!!
Ik vind dat Lena voor Cem moet kiezen!
Hij is veel knapper en leuker!:D
Hee ik ben Brenda:)
pi_59385374
Maar kan je hier ook een aflevering terug kijken?
dat zou wel fijn zijn!!:D
Hee ik ben Brenda:)
pi_59408548
Voor de liefhebbers dalijk om 17:20 op NED3
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:30 schreef 00Brenda00 het volgende:
Maar kan je hier ook een aflevering terug kijken?
dat zou wel fijn zijn!!:D
Zijn nergens te vinden. Alleen op youtube is episode 1 met duitse dubs en engelse fansubs terug te vinden.
pi_59408578
-knip-

[ Bericht 71% gewijzigd door Cahir op 15-06-2008 17:21:02 ]
pi_59412226
Toevallig laatst een stukje van gezien, was wel leuk en het leek me wel een puik idee om zo aan mijn Duits te werken (en Turks ).

Maar beter doe je géén teksten bij karakters als je via Google Translate vertaalde teksten er neer zet.
pi_59412298
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:24 schreef Cahir het volgende:
Vind het spijtig dat er enkel sites over zijn in het duits. Er zijn geen enkele engelse fansites te vinden. Laat staan torrents van oude episodes.
vind op usenet wel het eerste seizoen en wat afleveringen van S2
You dream it, I live it.
pi_59412393
ik heb seizoen 1 en 2 op dvd, amazon.de ik ben fan en goed voor mn Duits

heb alleen inmiddels alles al gekeken..
seizoen 1 heeft 12 afleveringen en seizoen 2: 24.
pi_59412716
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:13 schreef -Mo- het volgende:
Toevallig laatst een stukje van gezien, was wel leuk en het leek me wel een puik idee om zo aan mijn Duits te werken (en Turks ).

Maar beter doe je géén teksten bij karakters als je via Google Translate vertaalde teksten er neer zet.
Anders is de OP zo kaal . En zie de note, jij mag het altijd verbeteren .
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:17 schreef Meddo het volgende:

[..]

vind op usenet wel het eerste seizoen en wat afleveringen van S2
Op usenet kijk ik nooit, welke subs hebben die episodes?
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb seizoen 1 en 2 op dvd, amazon.de ik ben fan en goed voor mn Duits

heb alleen inmiddels alles al gekeken..
seizoen 1 heeft 12 afleveringen en seizoen 2: 24.
Daar kwam ik ook net achter ja, ik gok dat we nu rond episode 10 of 12 zitten.

Trouwens volgende week komt er een nieuwe hoofdrolspeelster gezien de preview, Diana. De zus van Doris, andere dochter van die opa.
pi_59412744
Als ik weer eens tijd heb zal ik Costa, die Opa, het broertje van Lena enz nog wel toevoegen.
pi_59412753
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef Cahir het volgende:


Op usenet kijk ik nooit, welke subs hebben die episodes?

geen
You dream it, I live it.
pi_59413036
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:36 schreef Cahir het volgende:

[..]

Anders is de OP zo kaal . En zie de note, jij mag het altijd verbeteren .
[..]

Op usenet kijk ik nooit, welke subs hebben die episodes?
[..]

Daar kwam ik ook net achter ja, ik gok dat we nu rond episode 10 of 12 zitten.

Trouwens volgende week komt er een nieuwe hoofdrolspeelster gezien de preview, Diana. De zus van Doris, andere dochter van die opa.
nee vandaag was op zapp afleverin 1-2 van seizoen 2 al (ep 13+14) de telling gaat gewoon door in seizoen 2 dus

die foto van axel en lena komt uit ep 36 trouwens

[ Bericht 3% gewijzigd door Memento-Mori op 15-06-2008 20:53:49 ]
pi_59413218
Zo snel gaat het . Ik vind het jammer dat er geen seizoen 3 komt. Deze serie is geniaal. Nu maar hopen dat seizoen 2 net zo goed is als 1. Vandaag was er niet zo veel super humor, meer het romantiek genre wat aan bod kwam.
pi_59413262
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee vandaag was op zapp afleverin 1-2 van seizoen 2 al (ep 13+14) de telling gaat gewoon door in seizoen 2 dus

die foto van axel en lena komt uit ep 36 trouwens
DVD box met subs bestaan zeker nog niet? Ik had frans gekozen op de HAVO dus mijn duits is beroerd. Gelukkig krijg ik met VWO wel weer duits
  zondag 15 juni 2008 @ 20:56:04 #24
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_59413269
Ik zag de serie vandaag in de gids staan en wilde best elke zondag meedoen met een cursus Turks. Toen ik even later zag dat het geen cursus was ben ik er niet aan begonnen
pi_59413326
Zie OP Dit is echt heel veel mensen overkomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')