abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 juni 2008 @ 14:48:59 #1
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59218579
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..


Vorige beslommering zijn hier te vinden.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59218602
tvp
pi_59218665
hahaha ik dacht al: heeft Kastanova die TT gemaakt???

vond het al niets voor hem
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 14:54:56 #4
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59218749
Oja Shady-lane; ik kan veeeeel harder
pi_59218779
Het is al 78!
  zondag 8 juni 2008 @ 14:56:28 #6
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59218790
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dat klinkt best eng
Hoezo klinken, dat is volgens mij best eng.. Aan de andere kant, je kunt dan wel heel doel gericht op zoek gaan naar iemand.

naah, ik had dat vroegah ook wel, een soort van ideaal beeld dat iemand volledig bij mij paste en in mijn hoofd al duizenden scenario's uitgedacht over hoe gezellig we het waar wel niet zouden hebben. Tot in de praktijk bleek dat ze gewoon zo saai was dat van het hele ideaal beeld weinig meer over bleef.

De hamkaas vraag is, hoe doe je dat in de virtuele slagerij van RP/Lexa of wat dan ook. Ik lees toch vaak in profielen dat mensen een soortje van ideaal beeld van hun ridder met wit paard hebben geschetst waar volgens mij met de beste wil van de wereld niet aan te voldoen valt. En ze sturen je heel makkelijk een afwijzing als er ook maar 1 haartje verkeerd zit in jouw profiel. En nu ik het daar toch over heb, is het done of not done een leeftijds bovengrens aan te geven bij je eigen profiel? Ik bedoel, leuk dat iemand van 44 me aardig vind, en ik besef me ook dat het krom is, maar ik ik sta niet echt open voor oudere mensen, terwijl ik het zelf eigenlijk wel verwacht van de andere kant. Ik heb namelijk vrij weinig tot niets met mensen uit mijn eigen leeftijdsdoelgroep, de boven de 30+ variant. De meeste die ik tegen kom zijn veel te druk bezig met die tikkende eierwekkers dan met hun eigen leven. En kwa levenstijl passen ze totaal niet bij mij. (impulsief en weigeren oud te worden, je kent dat wel toch??)
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59218828
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef m-niki het volgende:
je vergeet: "ik wil mezelf leren kennen"-typjes uit mijn mentorgroepje die vervolgens rond het tweede jaar afhaakten wegens opkomende depressies of zelfs psychoses...
En de typjes die het wel hebben gehaald die zijn nu de collega's van de GGZ idd zodat ik met afschuw hun tenenkrommende verslagen moet lezen en de verhalen moet aanhoren van clienten die echt meer de vernieling ingeholpen zijn dan eruit door mevrouw-de-psycholoog-van-het-GGZ (uiteraard zijn er uitzonderingen, maar ik moest effe frustratie kwijt)
Gisteren bij een BBQ een meid ontmoet die muziek-therapie studeert.
En terwijl ik begon te lachen bleek dat ik haar al eens eerder ontmoet had tijdens het uitgaan en ik destijds ook al spontaan in lachen uitbarste.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik haar wat dat betreft serieuzer nam dan het meerendeel van de psychologie studentes die ik ontmoet heb.
quote:
ah, het is dus vooral de illusie van controle die je vooraf bezighoudt maar je er niet toe drijft om alles in de hand proberen te houden (mijn motto is vooral: praktische zaken kun je vooraf en achteraf overdenken, de meeste zaken zijn veel beter on the flow te begrijpen en dus beter te controleren)
Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 14:57:50 #8
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59218832
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef MLI het volgende:
Het is al 78!
oops... tellen is best lastig voor ouwe mensen he Heb het gemeld bij de directie en gevraagd of ze een +1 willen doen
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59219052
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gisteren bij een BBQ een meid ontmoet die muziek-therapie studeert.
En terwijl ik begon te lachen bleek dat ik haar al eens eerder ontmoet had tijdens het uitgaan en ik destijds ook al spontaan in lachen uitbarste.
Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik haar wat dat betreft serieuzer nam dan het meerendeel van de psychologie studentes die ik ontmoet heb.
ik ben óók beeldend therapeut (doe er niets mee however, ook omdat deze therapiestroming totaal niet wetenschappelijk onderbouwd is en wat mij betreft dus in de categorie 'alternatief' valt en daar mogen anderen zich best mee bezig houden, maar ik niet --> ik snap je reactie dus)
quote:
Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
maar goed, ik zou ook met 180km/u naar die BBQ gereden hebben, maar puur uit nieuwsgierigheid wat er nu in dat mailtje zou staan
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59219312
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:04 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik ben óók beeldend therapeut (doe er niets mee however, ook omdat deze therapiestroming totaal niet wetenschappelijk onderbouwd is en wat mij betreft dus in de categorie 'alternatief' valt en daar mogen anderen zich best mee bezig houden, maar ik niet --> ik snap je reactie dus)
Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los .
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is .
quote:
maar goed, ik zou ook met 180km/u naar die BBQ gereden hebben, maar puur uit nieuwsgierigheid wat er nu in dat mailtje zou staan
Naja, vrijwel iedereen in mijn omgeving weet dat ze dergelijke drama-smsjes alleen moeten sturen wanneer er een failisement dreigt of er iemand dood is, maar deze beste man kende me slechts een maandje, vandaar.
M'n reply op zijn mailtje was dan ook slechts "Drama-queen."
I was an atheist until I realized I was God
pi_59219354
teeveepee
pi_59219369
Iemand tips hoe ik mijn vlam uit de kleren krijg?

Ik wil wel, maar hij niet omdat ie denkt dat ik hem dan gebruik. . OK, eigen schuld wel, hij is het wachten ook dik waard enzo. Maar dan nog. Ik wil hem . NU!
pi_59219396
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef MLI het volgende:
Iemand tips hoe ik mijn vlam uit de kleren krijg?

Ik wil wel, maar hij niet omdat ie denkt dat ik hem dan gebruik. . OK, eigen schuld wel, hij is het wachten ook dik waard enzo. Maar dan nog. Ik wil hem . NU!
Nodig hem uit en zet al je geld op de subtiele, semi-onbewuste aanrakingen. Vereist enige oefening, maar werkt altijd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59219424
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nodig hem uit en zet al je geld op de subtiele, semi-onbewuste aanrakingen. Vereist enige oefening, maar werkt altijd .
Ja, allang gedaan. We hebben al een paar nachten samen doorgebracht maar we hebben alleen gezoend (en hij heeft een natte vinger gehaald om me te teasen )
pi_59219518
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:19 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, allang gedaan. We hebben al een paar nachten samen doorgebracht maar we hebben alleen gezoend (en hij heeft een natte vinger gehaald om me te teasen )
Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.
Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.

En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 15:34:50 #16
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59219819
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.
Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.

En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts .
legendaaariese zelfspot Kasta
pi_59220232
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:49 schreef Tegan het volgende:
tvp
pi_59220360
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan zijn je aanrakingen toch echt iets té subtiel.
Zodra ik met een vrouw in bed beland zit ze al minimaal een uur te soppen en hunkeren.

En ik zal het er eenmalig bij vermelden: Ja, ik ben niets meer dan een kansloze pocher die in real life niets klaarmaakt en zich dagelijks rukt op z'n eigen posts .
Thing is, hij is dominant in bed. En hij wil schijnbaar het initiatief nemen enzo. . Oowh, wat moet je d'r mee?!?!?!!!
pi_59220649
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:54 schreef MLI het volgende:

[..]

Thing is, hij is dominant in bed. En hij wil schijnbaar het initiatief nemen enzo. . Oowh, wat moet je d'r mee?!?!?!!!
1. Als hij alleen nog maar speels aan het porren is geweest en er verder nog niet geneukt is; vanwaar in godsnaam je conclusie dat hij dominant en een initiatiefnemer is .

2. Wat je er mee doet? Beter je best doen of wachten tot mijn boek uitkomt .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 16:16:01 #20
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59220971
Wat een slap gelul zeg
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 17:26:56 #21
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59223030
ik denk idd dat de slappe lul deel van het probleem is. Beetje gezonde man krijgt bij het halen van een natte vinger toch wel last van enige stijfheid, tenzij deze man dermaat goed is in de zelfbeheersing of gewoon niet opgewonden kan raken van de vrouw waar zijn vinger op dat moment in prikt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59223032
quote:
Op zondag 8 juni 2008 16:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

1. Als hij alleen nog maar speels aan het porren is geweest en er verder nog niet geneukt is; vanwaar in godsnaam je conclusie dat hij dominant en een initiatiefnemer is .

2. Wat je er mee doet? Beter je best doen of wachten tot mijn boek uitkomt .
Zegt 'ie zelf. En er is een geldig argument waarom hij wil wachten, buiten dat hij niet gebruikt wil worden wat die conclusie ook ondersteund.
pi_59223134
Wat bedoelen jullie met een natte vinger halen?
A little bit hateful
pi_59223143
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:27 schreef MLI het volgende:

[..]

Zegt 'ie zelf. En er is een geldig argument waarom hij wil wachten, buiten dat hij niet gebruikt wil worden wat die conclusie ook ondersteund.
Kollere, scoor jij al je mannen bij het Riagg ofzo?
I was an atheist until I realized I was God
pi_59223168
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:30 schreef Liquidootje het volgende:
Wat bedoelen jullie met een natte vinger halen?
I was an atheist until I realized I was God
pi_59223304
pi_59223311
Cue doe eens op msn komen
pi_59223329
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn .
  zondag 8 juni 2008 @ 17:38:40 #29
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59223349
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kollere, scoor jij al je mannen bij het Riagg ofzo?
Inderdaad zeg... Ik wil niet gebruikt worden. Ben geen stuk vlees... Hihihi

Wat een homo
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 17:39:34 #30
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59223364
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn .
Doen ze expres. Ff checken hoe hard ze je in de zeik kunnen nemen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59223365
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59223383
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

quote:
Kijk kasta. ZOOO strak ben ik
quote:
Toe nou kasta, laat mij jouw darmgassen eens ruiken!
quote:
Ohhh nooess zo dun is je pik toch niet!
A little bit hateful
pi_59223418
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Doen ze expres. Ff checken hoe hard ze je in de zeik kunnen nemen.
Het was niet eens een date, maar gewoon met een vriend. Ik ga maar eens nieuwe vrienden zoeken. Had hem een uur geleden een niet-zo-aardig-smsje gestuurd dat ik dat niet zo tof vindt, en hij geeft nog steeds niet gereageerd met sorry ofzo.
pi_59223423
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:37 schreef Tegan het volgende:
Pfff, ik heb zo'n hekel aan mensen die dingen (tot drie keer toe) afzeggen, op dezelfde dag nog wel. MIsschien moet ik maar niet zo beschikbaar zijn .
Sure... meerdere keren afzeggen? Daar zou ik echt voor passen.
En niet zo beschikbaar zijn? Je wilt toch helemaal geen date die jou tot 3x toe afzegt? Of wel?
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59223483
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het was niet eens een date, maar gewoon met een vriend. Ik ga maar eens nieuwe vrienden zoeken. Had hem een uur geleden een niet-zo-aardig-smsje gestuurd dat ik dat niet zo tof vindt, en hij geeft nog steeds niet gereageerd met sorry ofzo.
Ow, was geen date
Nou ja, ander woord, zelfde strekking
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_59223912
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
Nou ja, ik wil ook wel redelijk snel, moet ik zeggen. Ken hem nu anderhalve week . Alsof dat zo normaal is.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:17:47 #37
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224394
Mannen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59224442
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Lips het volgende:
Mannen
what happened?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:24:11 #39
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224536
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:20 schreef MLI het volgende:

[..]

what happened?
Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59224572
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Mannen
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:07 #41
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59224598
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Wijven
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:22 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224603
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:

[..]

Gisteren wezen stappen, super gezellig. Personage van mannelijk geslacht leren kennen waar ik de hele avond beetje mee op heb getrokken. Hij mijn nummer vragen. Zat ik op 't fietsje naar huis, smste hij dat ie het leuk vond bla bla. Paar keer gesmst, onder andere dat we ons misschien vandaag zouden zien om voetbal te kijken.
Dus ik smste vanmiddag dat ik het leuk vond en 'm zeker nog wil zien maar dat ik vanaaf visite krijg (die ik was vergeten). Krijg je alleen iets terug over dat hij thuis voetbal ging kijken en brak was en veel plezier met je visite.

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Lips, een beetje geduld hé
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:54 #43
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224617
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wijven
Leg het dan ff uit

Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:27:57 #44
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59224618
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Lips, een beetje geduld hé
Dat dus...

Onzekerheid siert de mens
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 18:28:06 #45
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224624
niet quote, edit!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:28:59 #46
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59224642
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Lips het volgende:

[..]

Leg het dan ff uit

Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar :T
Als je duidelijkheid wil vraag dan gewoon om een datum. Nu reageert hij gewoon op je smsje.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59224664
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:27 schreef Lips het volgende:

[..]

Leg het dan ff uit

Mannen roepen altijd dat ze duidelijkheid willen maar zelf duidelijkheid geven ho maar
Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn .
pi_59224688
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Lips het volgende:

Hallo lulhannes Ik zeg dat ik je nog een keer wil zien, reageer daar gewoon ff op. Wat je er op zegt maakt niet uit, maar reageer ff!!!!
Dat heeft ie toch gedaan? What's your problem?
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 18:31:35 #49
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224709
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat heeft ie toch gedaan? What's your problem?
Ik heb geen reactie daarop gelezen hoor
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59224746
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:31 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb geen reactie daarop gelezen hoor
Jij zegt visite te krijgen, hij wenst je veel plezier met die visite. Case closed.

Als je antwoorden wilt moet je vragen stellen, duh.
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 18:33:21 #51
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59224748
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Idd! En ik maar zo duidelijk mogelijk zijn .
Jij jij laat je drie keer afschepen. Dat kan je dan idd ook niet meer serieus nemen
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 18:34:10 #52
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59224766
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:35:21 #53
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59224794
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 18:36:52 #54
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224835
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Ja, en wat Kasta zegt.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
Morgen gaan we weer naar school Joey
pi_59224867
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
  zondag 8 juni 2008 @ 18:38:08 #56
77330 m-niki
for real
pi_59224871
quote:
Op zondag 8 juni 2008 15:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, oeh, laat anders eens een keer 1 van je analyses/therapiën op míj los .
De enige professionele psychiater die ooit zijn theoriën op me los liet noemde me aan het eind van het doldwaze gesprekje een tikkende tijdbom die in staat is zijn omgeving af te slachten, dus ben benieuwd in hoeverre een psycholoog te manipuleren is .

grappig!

nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan (vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).

Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald ). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 18:39:30 #57
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59224899
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Met de kanttekening dat een man wel weet hoe je allebei spelt. En verschil d/t is toch ook wel redelijk bekend bij ons
zo he... die is goed met letters
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:40:26 #58
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59224918
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
@lips :
Jij sms'ed dat je hem wil zien maar vandaag geen tijd hebt, een simpele mannelijke reactie is dan de volgende "Komt goed uit ben toch brak en wil vanavond voetbal kijken, veel plezier straks en spreek je later" wat in mannen taal betekend, geen zorgen meisje, ik will je nog wel een keertje zien als het beter uitkomt voor ons allebij.
Klinkt misschien ook wel logisch

* Lips gaat zich geen zorgen zitten maken en de home made lasagna verorberen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:41:46 #59
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59224960
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:43:49 #60
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59225015
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:44:39 #61
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59225039
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:39 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

zo he... die is goed met letters
Nee dat heet basisschool...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 18:45:31 #62
77330 m-niki
for real
pi_59225056
mja, lips, ik heb ook wel eens een toffe avond gehad met een jongen die ik in de stad had ontmoet en nummers uitgewisseld en vage uitspraken als: morgen hè, morgen zien we elkaar misschien wel weer!

en dan 's middags wakker worden the next day met een kater en een smsje krijgen van die jongen en denken: oowwneeeee, hoe vond ik DIE gister nu leuk :S en dan een vaag smsje terug in de trand van: die zien we nooit meer terug

het kan alle kanten op. Als je duidelijkheid wilt, moet je om duidelijkheid vragen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59225079
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:46:49 #64
77330 m-niki
for real
pi_59225081
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat heet basisschool...
taalpurist
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 18:48:04 #65
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59225115
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee dat heet basisschool...
Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 18:50:06 #66
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59225177
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Oh okay... mischien moet je daar dan eens een sollicatie doen als je zo graag spelfouten van andere mensen corrigeert
Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
pi_59225793
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar als je iemand wilt dumpen of je weet toch niet anders hoe dan wel. Ik zou toch liever een mailtje schrijven omdat je daar iets meer ruimte hebt om je uit te drukken.
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:43 schreef Lips het volgende:
@ Tegan: Dat ligt er maar aan. Ik geloof dat ik er het levende voorbeeld momenteel van ben over hoe geschreven tekst verkeerd geinterpreteerd kan worden
Ook een mailtje, wat kaasplankje voorstelt, kan dan verkeerd uitpakken.

Als de boodschap heel herder en duidelijk is kan het dus wel, maar als het op meer manieren uit te leggen is zou ik het niet doen!
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:46 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, belangrijke dingen zeg ik per definitie niet per SMS of telefoon.
Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:18:45 #68
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59225838
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk dat Joey is blijven hangen op de basisschool
Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:12 #69
101353 mrbox
Miep miep
pi_59225923
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:22:34 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59225936
quote:
Op zondag 8 juni 2008 17:39 schreef MNR het volgende:
Een man die geen seks wil? Zou je je dan niet af moeten gaan vragen of dat klopt of niet?
Nou, dat kan toch, ik vind er ook niet zoveel aan.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 8 juni 2008 @ 19:26:12 #71
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59226031
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Toch alweer bijna mn tweede universitaire graad binnen .

Verder is het gewoon een totale afknapper als iemand niet kan spellen. Dus het posten in deze topic verbaast me dan ook niet.
dit topic Joey
  zondag 8 juni 2008 @ 19:29:31 #72
77330 m-niki
for real
pi_59226122
wat een geouwehoer over taal
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59226167
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
@MLI jij bent eng... Heb je eindelijk een keer een uitdaging is het weer niet goed. Heb je het al geprobeerd met een massage?
OK, OK! We wachten rustig af. .

En nee, geen massage geprobeerd, maar ik laat het initiatief maar aan hem over.
  zondag 8 juni 2008 @ 19:35:07 #74
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59226344
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

dit topic Joey
Auw dat zal pijn bij je doen...

to·pic (de; topics)
1 onderwerp van gesprek

"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 19:35:41 #75
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59226373
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef m-niki het volgende:
wat een geouwehoer over taal
Ja dat zeggen alle analfabeten
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_59226382
Hallo, dit is het singles topic. Over grammaticale dingen moet je een paar deurtjes verder zijn .
  zondag 8 juni 2008 @ 19:37:37 #77
77330 m-niki
for real
pi_59226447
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:35 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja dat zeggen alle analfabeten
eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 19:38:34 #78
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59226489
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef m-niki het volgende:

[..]

eh... wat is jou overkomen dat je zo raar uit de hoek komt??? Ga effe lekker in de zon zitten kerel en kom straks terug als je gekalmeerd bent
Lees de knipoog. Dat betekent dat je het niet zo serieus moet opvatten
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 19:41:13 #79
77330 m-niki
for real
pi_59226580
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??

pretty please?
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 19:42:56 #80
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_59226652
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:41 schreef m-niki het volgende:
ok ok ok knipoog... nou ja, zullen we dan nu écht stoppen met praten over t's en d's en deze's en dit's ??

pretty please?
Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.

Waarom ben je nog vrijgezel?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 juni 2008 @ 20:00:39 #81
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59227343
Zow was ik ook weer
@logi, nu ben ik er wel, jij niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 8 juni 2008 @ 20:04:09 #82
3038 Emel
realist
pi_59227470
TT aangepast
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 8 juni 2008 @ 20:07:53 #83
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59227596
Fijn fietsweer, gassies!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:08:25 #84
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59227608
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
Oja Shady-lane; ik kan veeeeel harder
Vrouwen willen niet altijd alleen maar harder.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:12:16 #85
3038 Emel
realist
pi_59227739
Blijven we ontopic aub.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59227790
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Emel het volgende:
Blijven we ontopic aub.
Geef eens het goede voorbeeld dan.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:14:55 #87
77330 m-niki
for real
pi_59227848
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja ff offtopic is nou niet echt een ramp toch. Maar ok.

Waarom ben je nog vrijgezel?
offtopic is geen ramp (maar dit was wat saai )

ik zal maar starten dan:
ben nog vrijgezel want had een relatie van meer dan zes jaar, samengewoond en alles, toen ik het uitmaakte was ik 28. Daarna wel scharrels gehad, paar die ik wel echt 'vriendje' noem, veel vriendschappen+ , maar ook paar blauwtjes gelopen terwijl ik hopeloos verliefd was.. ik was niet echt toe aan een relatie denk ik ook, of misschien ontkende ik dat vooral (maar kon altijd nog meer na- dan voordelen opnoemen)

Al die jongens die ik hier net noemde hebben 1 ding gemeen: ze waren minstens 5 jaar jonger dan ik (maximaal zelfs 8 jaar) en sinds een poos heb ik ook voor mezelf erkend dat ik gewoon heel erg een vriend mis. En ik kom alleen maar van die jonkies tegen die net niet met mij matchen wegens leeftijdsverschil, of zelf nog niet toe zijn aan een relatie (en dan vooral niet met iemand die zoveel ouder is).

Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).

Moet zeggen: valt me niet écht tegen, die datingsites, heb momenteel ook een heel leuk contact (via mail/sms/bellen/msn nog steeds, maar is erg leuk!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 20:17:03 #88
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59227922
quote:
Op zondag 8 juni 2008 19:16 schreef Tegan het volgende:

[..]


[..]


[..]

Nou, echt belangrijke dingen doe ik wel persoonlijk natuurlijk. Uitmaken enz. Maar andere dingen doe ik altijd sms, want ik kan die confrontatie niet echt aan, ik ben ook degene die dingen liever negeert, dan er iets van te zeggen.
Hallo negeermaatje
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:19:44 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59228003
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hallo negeermaatje
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
pi_59228066
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:38 schreef m-niki het volgende:

nee, ik laat geen "analyses los" op mensen die zelf geen hulp willen/nodig hebben...dat zou namelijk nergens over gaan (vraag me dan wel af waarom je bij een psychiater terechtkwam want voor zover ik weet zit je daar vrijwillig).
Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.
quote:
Wanneer iemand het ooit in z'n hoofd zou willen halen om me voor de gek te willen houden tijdens een intake bv. dan denk ik alleen maar: tja moet je doen (ik word toch wel betaald ). Ik vind dat je niet bij elke scheet die dwars zit een psycholoog nodig hebt en als ik dat misschien wel zou denken/vinden dan nog is de mening van degene met wie ik praat belangrijker dan m'n eigen mening (dus je hoeft je niet in rare bochten te wringen, je kunt ook gewoon gaan als je geen hulp nodig denkt te hebben/hebt)
Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.
Maar aangezien kennelijk iedereen tegenwoordig een psychische aandoening heeft, ben ik benieuwd wat de schrokkende resultaten bij mij zouden zijn.
Consult in ruil voor een fles wijn naar keuze? .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 8 juni 2008 @ 20:26:45 #91
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59228224
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

tja, als je liever een probleem negeert blijf je er zelf steeds mee zitten.
Een ander weet dan nooit dat jij ergens een klotegevoel over hebt.
Jah en dat is voor mij blijkbaar een goede situatie, want ik ben helemaal niet zo belangrijk vind ik
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:35:22 #92
101353 mrbox
Miep miep
pi_59228503
Worden jullie nooit moe van het hele date en het verhaal er omheen gebeuren ? Vooral natuurlijk als het niet gaat allemaal zoals je graag zou zien hoe het gaat...
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 8 juni 2008 @ 20:42:15 #93
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59228780
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:14 schreef m-niki het volgende:

[..]

Zit nu af en toe op datingsites, op zoek naar jongens van mijn eigen leeftijd (of 1 of 2 jaar ouder) die net als ik misschien wel nooit volwassen zullen worden en nog graag gaan dansen en feesten, maar wél snappen dat werken ook bij het ouder worden hoort (beeeetje geld is wel lekker namelijk).

er is nog hoop dus, ze bestaan echt.. vrouwen die ook toe durven te geven dat volwassen worden maar saai is.

Ik ben ook zo iemand die met grote verbazing kijkt naar hoe ongekend serieus leeftijd genoten zich gedragen, en de wereld benaderen met een bijna enge serieusheid. Geld verdienen is leuk, want er is niets mis met wat knaken in de broekzak. Maar dat serieuze bijna enge streverige carriere gejaag nee dat is niet mijn dingetje. Tot op heden zocht ik het ook vaak jonger, met als klap op de vuurpijl een verschil van bijna 15 jaar. Dit heeft me een hoop lol en ook ellende gebracht want zo onserieus was ik nu ook weer niet en zij wilden zich eigenlijk nog niet binden en dan zeker niet aan iemand die toch wel wat ouder is.

Wat ik twee topics geleden ook al beschreef, ik merk toch dat ik de laatste gewoon iemand mis, iemand die mij accepteerd zoals ik ben, iemand die ook snapt dat ik me niet altijd gedraag naar de leeftijd die in mijn passpoort staat.


Oh wacht als ik het zo lees, klinkt het als een matchmaker en dat was niet de bedoeling van deze reeks en ik wil ook zeker niet deze kant op sturen. Vind het wel gewoon erg leuk te lezen dat er ook van het andere geslacht mensen zijn dat gevoel toch ook hebben. Het gevoel dat feesten gewoon leuk is, en je leven wel gezellig moet zijn. Dat je gewoon lekkere impulsieve dingen kunt doen. Alleen dat dansen he... dat is geen goed idee, met mijn motoriek vallen er zeker gewonden
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59229195
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fijn fietsweer, gassies!
Was it as good for you as it was for me?
pi_59229415
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.

Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
  zondag 8 juni 2008 @ 20:59:56 #96
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59229490
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59229501
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik wel echt dringend een man moet. Ik heb daarnet OP EEN BLOEDHETE ZONDAGAVOND een electricien van 50km hiervandaan naar hier laten rijden omdat ik dacht dat alle stoppen op 'aan' stonden en ik toch geen stroom had, maar ze stonden op 'uit'.

Hij kon erom lachen (de schat!), wilde geen geld of andere goodies aannemen, en zei dat niemand er ooit van hoefde te weten
Dat is wel heel erg lief
  zondag 8 juni 2008 @ 21:02:32 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59229575
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
wedden dat het morgen toch een gesprekje aan de koffie tafel is
ik denk ´t ook, heb je geen buurman voor deze soort werk Shady?

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 08-06-2008 21:24:51 ]
pi_59229615
Nou, dat is dus het ergste. Omdat ik weet hoe ik in die dingen ben, heb ik eerst de buurman erbij gehaald voordat ik de storingsdienst ging bellen. Die begreep ook niet wat er mis was
  zondag 8 juni 2008 @ 21:10:02 #100
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59229847
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
KuikenGuppy
pi_59230395


Hehehehe, tijden niet zo gelachen .
pi_59230438
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Burdie het volgende:
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.
Ik neem aan dat dit weer 1 van je reageerstellingen is?
  zondag 8 juni 2008 @ 21:42:15 #103
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59231107
gatverdamme dit vroeg slapen gaan, gaat me echt zwaar tegen staan zeg. Maar het is beter dat ik niet weer tot 1 uur wakker blijf zitten om vervolgens de trein te missen en pas tegen een uur of 11 nog eens op kantoor aan te komen kakken.

Leuk feit, morgen wel ff langs een verhuurder van woningen als ik wat tijd tussendoor heb, heb zowaar iets gezien wat me wel intressant lijkt voor de komende maanden. Ik plan nooit zo lang vooruit, kan niets en niemand beloven waar ik over een jaar zit. Mischien in NL, mischien weer in het verre buitenland. Hangt 100% af van hoe balletjes gaan rollen. Half jaar niet in NL zitten beviel me best goed eigenlijk, en ik zou het nadat ik het saldo van mijn rekening beetje aangevuld hebt, zo weer een keertje doen eigenlijk. Wel op andere voorwaarden want dit geintje was best een duur geintje achteraf :|
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:45:36 #104
77330 m-niki
for real
pi_59231242
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tv-programma en naar aanleiding van zo'n 400 vragen werd ik voor de zekerheid toch maar even uitgenodigd voor een gesprekje met de psychiater.
[..]

Naja, ik ben een dusdanig zelfoverschattende narcist dat ik hulp inderdaad niet nodig acht.
Maar aangezien kennelijk iedereen tegenwoordig een psychische aandoening heeft, ben ik benieuwd wat de schrokkende resultaten bij mij zouden zijn.
Consult in ruil voor een fles wijn naar keuze? .
nah, d'r is pas wat aan de hand als je zelf ook echt vindt dat er wat aan de hand is (oh ja en als veel dingen mislukken in je leven, terwijl je ze wel zou willen, zoals een baan/opleiding, relatie, vriendschappen etc. dan is het ook wel tijd om eens kritisch naar je eigen handelen te kijken)

Hm....een fles wijn....aanlokkelijk voorstel...kom ik later wellicht nog wel op terug
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 21:49:55 #105
77330 m-niki
for real
pi_59231419
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:10 schreef Burdie het volgende:
Whehe, bestaat deze reeks nog steeds?
Misschien helpt het als jullie eens actie ondernemen in plaats van je hele persoonlijke liefdesleven - en dat van anderen - uit den treure te gaan analyseren en bespreken en volkomen doodredeneeren.

als je een beeeeetje had meegelezen, dan had je kunnen zien dat bijna 80% van de users hier juist niet op zoek zijn naar een vaste relatie, maar vooral heel veel en vrij leven (en dus veel actie ondernemen )

maar goed, jij vond het dus nodig om jouw stelling even te uiten...vertel eens, waarom kwam dat zo opeens?
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 21:52:05 #106
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59231493
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef m-niki het volgende:

[..]


als je een beeeeetje had meegelezen, dan had je kunnen zien dat bijna 80% van de users hier juist niet op zoek zijn naar een vaste relatie, maar vooral heel veel en vrij leven (en dus veel actie ondernemen )

maar goed, jij vond het dus nodig om jouw stelling even te uiten...vertel eens, waarom kwam dat zo opeens?
Ojee, je gaat er op in...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:52:44 #107
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_59231515
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Ojee, je gaat er op in...
.
KuikenGuppy
  zondag 8 juni 2008 @ 21:53:48 #108
77330 m-niki
for real
pi_59231546
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:52 schreef Lips het volgende:

[..]

Ojee, je gaat er op in...
had dat niet gemogen dan??
(ik zag nergens een handleiding bij Burdie staan....)

is het nog terug te draaien?
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 8 juni 2008 @ 21:55:10 #109
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59231608
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:53 schreef m-niki het volgende:

[..]

had dat niet gemogen dan??
(ik zag nergens een handleiding bij Burdie staan....)

is het nog terug te draaien?
Gewoon snel over iets anders beginnen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:57:04 #110
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59231670
iemand chocolade?? heb alleen puur, cote d'or extra dark om precies te zijn
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:58:58 #111
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59231744
Oeh die heb ik laatst volgens mij gehad en die vind ik echt smerig! als het die dus is

Maar ik vermaak me prima met mijn reep melkchocola
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_59231920
Elegy had hele lekkere bonbons voor me meegenomen van Australian. De doos is wonderbaarlijk genoeg nog niet leeg!
  zondag 8 juni 2008 @ 22:26:38 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59232858
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
Elegy had hele lekkere bonbons voor me meegenomen van Australian. De doos is wonderbaarlijk genoeg nog niet leeg!
Graag gedaan

nog steeds niet leeg?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59233360
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Graag gedaan

nog steeds niet leeg?
Ik probeer het bij 1 bonbon per dag te houden. Maar ik heb inmiddels ook 2 Mars Icecreams op dus dat is alweer gecompenseerd.
pi_59233492
quote:
Op zondag 8 juni 2008 20:17 schreef Nexie het volgende:

[..]

Hallo negeermaatje
Ik doe eigenlijk ook teveel over sms denk ik
Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
  zondag 8 juni 2008 @ 22:46:28 #116
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59233516
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:41 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik probeer het bij 1 bonbon per dag te houden. Maar ik heb inmiddels ook 2 Mars Icecreams op dus dat is alweer gecompenseerd.
Het waren toch Twixen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59233820
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:46 schreef Elegy het volgende:

[..]

Het waren toch Twixen?
  zondag 8 juni 2008 @ 23:00:36 #118
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59233910
tvp...en bijgelezen, al vraag ik me af waarom ik de moeite neem...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 8 juni 2008 @ 23:03:36 #119
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59234006
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:57 schreef MLI het volgende:

[..]


De Cruesli was oké trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 8 juni 2008 @ 23:06:07 #120
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59234083
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Omdat ik op dit moment niet de tijd en motivatie heb om een relatie te laten slagen. En omdat ik ontzettend kritisch ben natuurlijk. En natuurlijk ook vooral omdat anderen dat ook over mij zijn. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 8 juni 2008 @ 23:06:18 #121
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59234093
Maar bovenal natuurlijk om hier te kunnen posten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_59234220
Goedeavond!
ff alles terug gelezen en het was weer gezellig hier
Meld me na het weekend nog steeds als single en kan zeggen dat het me eigenlijk verdraaid goed bevalt.
Gister mijn eerste tentfeest overleeft en kan vertellen dat dat helemaal zo slecht nog niet is Nu alleen nog ff afkomen van die kater.
pi_59234253
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar bovenal natuurlijk om hier te kunnen posten.
+1
  zondag 8 juni 2008 @ 23:26:14 #124
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59234710
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Verlegen, voorheen meer dan nu, daardoor weinig ervaring. Gecombineerd met een matig zelfbeeld -> relaties zijn eng. Ik ben zegmaar zoals hem maar dan een paar jaar en een paar ervaringen rijker. Het gaat me dan ook wel een stuk beter af dan hem, inmiddels.
Het voelt raar dat iemand een relatie met mij zou willen, terwijl ik rationeel gezien toch best heel leuk ben
Every super woman needs a superman; here I am.
  zondag 8 juni 2008 @ 23:30:12 #125
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59234826
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef m-niki het volgende:

[..]

nah, d'r is pas wat aan de hand als je zelf ook echt vindt dat er wat aan de hand is (oh ja en als veel dingen mislukken in je leven, terwijl je ze wel zou willen, zoals een baan/opleiding, relatie, vriendschappen etc. dan is het ook wel tijd om eens kritisch naar je eigen handelen te kijken)

Hm....een fles wijn....aanlokkelijk voorstel...kom ik later wellicht nog wel op terug
Nah, ik zag dat je in Nijmegen woont en laat ik nu net afgelopen week een relaxed kroegje naast Nijmegen centraal ontdekt hebben .

Kunnen we het mooi een keer na m'n werk plannen; kosten voor de drank en het eten zijn voor mij, die van het consult voor jou .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59234827
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Hello .

Ik vond dat verhaal van m-niki wel interessant om te lezen. Nog meer mensen die hun dateleven willen samenvatten? Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Ik heb het al te vaak uit de doeken gedaan
pi_59235260
Oke, ik begin wel. Ik was sowieso al vrij laat (van mijn vriendinnengroep) met mijn eerste zoen enzo. Ik was net 15. Toen daarna heb ik een jaar lang ofzo heel Brabant afgezoend . Ik overdrijf nu heel erg omdat ik die periode echt zo zag, maar uiteindelijk als ik ze ga tellen valt het allemaal echt reuze mee. Maar goed, om er vervolgens achter te komen dat dat echt niets is voor mij, random zoenen. Daarom ook dat ik dat nu niet doe zonder dat ik degene heel goed ken en er gevoelens voor heb, anders is het voor mij echt niet leuk/speciaal, wat ik wel vind dat het moet zijn. Dit alles terwijl iedereen om mij heen een vriend had (ik was altijd een van de weinigen zonder vriend).

Toen had ik er op gegeven moment beetje genoeg van en ben ik wat gaan daten. Paar blauwtjes later of dingen die niet echt werkten kreeg ik mijn eerste vriend, ik was 16 bijna 17 (mei/juni 2006). Maar dat is nooit al the way gegaan, (was overal laat mee). Hij was echt een bad boy, zat allemaal aan de drugs enzo. Ik ben tov hem echt het tegenovergestelde. Toen kwam ik erachter dat hij echt over allemaal kleine dingen loog. Kijk het maakt mij niet uit wat je allemaal doet, maar als je niet eerlijk bent, dan kan ik je nooit vertrouwen. Dus toen heb ik het echt na een paar weken maar uitgemaakt. Terwijl het nog heel pril was. Had gewoon geen zin in dat gedoe. Als ik hem nu zie dan zou ik niet kunnen zeggen of het echt nog iets had kunnen worden. Hij was door mij ook gestopt met roken. En dan iedere keer dat ik langskwam zei hij zo. Ik heb al een dag niet gerookt etc. Hij dacht echt dat ik daardoor nog verliefder oid op hem zou worden, maar dat maakte me eigenlijk geen zak uit. Of hij nou rookte of niet. Vond dat dingen verzwijgen of dingen anders vertellen veel erger.

Maar goed. Toen daarna rond mijn verjaardag (juli 2006) heb ik mijn tweede vriend ontmoet, in de kroeg. Hij was echt een hele grote liefde voor mij, beetje een obsessie ook. Maar ik kwam er later achter dat ik dingen altijd zo romantiseer. Maar na een half jaar besloten we dat het leeftijdsverschil toch echt te groot was (was ook zo). Ik ben daar toen echt enorm van slag van geweest, heb nog maanden aan hem gedacht voor het over was. Het was eigenlijk alleen maar een beetje over gegaan omdat ik toen iemand anders had ontmoet. Op een verjaardag in september 2006 al (toen had ik nog met vriend #2 dus). Maar daarna hele tijd niet meer gezien.

Toen in januari/februari 2007 (toen het net uit was met vriend #2) en ik dus nog best hartbroken was, kreeg mijn beste vriendinnetje een nieuwe vriend. Super lieve leuke jongen, en nu ook onderhand een van mijn goede vrienden (ze hebben nog steeds, nu bijna 1,5 jaar dus). Maarja, op gegeven moment kwam ik erachter dat die vriend het broertje van die jongen op die verjaardag was. Vond hem op die verjaardag wel een leuke jongen, maar toen verder niets mee gedaan (had ook een vriend dus). Maar goed, na wat grapjes enzo, namen ze hem een keer mee naar onze stamkroeg (hij gaat eigenlijk altijd in de andere kroeg uit hier in het dorp). Maar toen is het een beetje gegroeid, en jullie kennen het verhaal ook. Ik begon hem steeds leuker te vinden. Hij vond me eerst te jong (hoewel het minder scheelt dan met mijn tweede vriend, dus ik vond het eigenlijk totaal geen punt). Toen later wilde hij geen relatie maar wel scharrelen dus, niet dat hij dat ooit zo letterlijk heeft gezegd. Ik heb ook heel lang getwijfeld, van wat is er nou mis met mij, ik ben toch best leuk etc. Ik was ondertussen ontzettend verliefd op hem geworden enzo. Dus ik kon daar geen afscheid van nemen. Weer zo'n obsessie/liefde eigenlijk. Maar ik ken het niet echt anders.

Maar ondertussen heb ik dus Loos-zoen-jongen ontmoet in november 2007 oid, op een feest. Hij versierde mij, en ik dacht waarom niet. Scharrel wilde me toch niet, dus ik ben ondertussen met hem gaan daten. Maar dat werkte echt niet, er is alleen lust, en geen gevoelens van beide kanten. Is trouwens nooit meer dan zoenen gebeurd met hem. En tegelijkertijd had ik dus nog steeds scharrel, dus ik denk dat ik het ook geen echte kans heb gegeven. Maar toch, er was ook geen echte klik. Dat van hem was dus ongeveer over in december 2007, dat we besloten dat het niets werd. Daarna dus nog aantal keer gezoend, maar verder niets. En dat van scharrel tja. Ik denk dus dat ik het pas echt kan loslaten als ik een nieuw iemand ontmoet. Net als dat ik heb gedaan om over mijn tweede vriend heen te komen. Is nu eigenlijk nog bezig dus. Kan gewoon niet zonder hem.


Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
  zondag 8 juni 2008 @ 23:54:00 #128
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59235477
Leeftijdsverschil is ook een klotereden om overheen te komen, omdat je daarmee niet echt iets hebt om te "haten" aan de andere persoon waardoor het makkelijker wordt
Naast negeermaatje mag je ook mijn romantiseermaatje zijn
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59235715
. Hier met jouw verhaal dan! Hoeft niet zo gedetailleerd te zijn als je dat niet wilt hoor . Maar om mijn maatje te worden, moet ik je eerst maaeeten !
  maandag 9 juni 2008 @ 00:07:04 #130
77330 m-niki
for real
pi_59235777
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, ik zag dat je in Nijmegen woont en laat ik nu net afgelopen week een relaxed kroegje naast Nijmegen centraal ontdekt hebben .

Kunnen we het mooi een keer na m'n werk plannen; kosten voor de drank en het eten zijn voor mij, die van het consult voor jou .
ah, eh..naast het station? (daar zit Mercure hotel en aan de andere kant het laatst nog gekraakte oude postkantoor...tenzij je aan de overkant bedoelt, maar daar zit Stationszicht en het 'kroegje' is net zo inspirerend als de naam) raak benieuwd zo

ik vind het een prima plan om een keer te doen, maar mind you, ik werk dus niet in Nijmegen, maar in Arnhem (ben vaak rond zes op centraal in Nijmegen) dus dat sluit vast voor geen meter aan met jouw werktijden?

-edit-
nee ik weet het!!!
je bedoelt die schuin tegenover denk ik! Iets met Serre ofzo ja, die is leuk
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 00:14:36 #131
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59235923
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:07 schreef m-niki het volgende:

[..]

ah, eh..naast het station? (daar zit Mercure hotel en aan de andere kant het laatst nog gekraakte oude postkantoor...tenzij je aan de overkant bedoelt, maar daar zit Stationszicht en het 'kroegje' is net zo inspirerend als de naam) raak benieuwd zo

ik vind het een prima plan om een keer te doen, maar mind you, ik werk dus niet in Nijmegen, maar in Arnhem (ben vaak rond zes op centraal in Nijmegen) dus dat sluit vast voor geen meter aan met jouw werktijden?
Aangezien maandag een standaard overwerkdag is, zal ik waarschijnlijk rond 17:30 / 18:00 vertrekken vanaf Nijmegen Dukenburg, komt dus wel lekker uit.

Hebben we precies een uurtje, want 18:58 moet ik de volgende trein hebben om op tijd thuis te zijn voor het voetbal .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59235959
Wat is er met de s gebeurd in de TT ?
  maandag 9 juni 2008 @ 00:17:03 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59235970
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
Ik ben gewoon ontzettend op mezelf. Zo'n egoïst dat ik zelfs seks niet leuk vind omdat je daar twee mensen voor nodig hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 00:19:28 #134
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59236008
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:03 schreef Tegan het volgende:
. Hier met jouw verhaal dan! Hoeft niet zo gedetailleerd te zijn als je dat niet wilt hoor . Maar om mijn maatje te worden, moet ik je eerst maaeeten !
Staat al op de vorige pagina!

Ter uitbreiding dan, bij de meeste vrouwen die ik leuk vond was het niet wederzijds of durfde ik geen stappen te zetten. Dat laatste werd vanzelf minder van toepassing omdat je na een tijdje steeds meer inziet dat zij ook niet vanzelf weten dat jij hen leuk vindt. Ook zoiets: ik geloof(de) te sterk in zo'n ware liefdesverhaal zoals je in films ziet, waar twee mensen elkaar ontmoeten en gewoon weten dat het iets is.
Vorig jaar rond deze tijd vond ik iemand leuk en zij mij ook. Voor de vakantie was het gezellig, ik ging op vakantie en er werd heel wat veel te kleffe smsjes uitgewisseld. Toen ik terugkwam bij haar langsgeweest, en de twijfels begonnen al te komen Er was een "zoenmoment" maar ik chickende en rende naar mijn auto. Daarna ging zij op vakantie, nog wat lieve sms acties en toen ze terug kwam heb ik na veel gepieker toch maar aangegeven dat het wat mij betreft niet hoefde
Volgende crush, de date stond gepland en ze leek er zin in te hebben, maar werd steeds verschoven door verschillende redenen. Opeens had mevrouw een vriendje en toen heb ik het idee maar laten varen. Jammer want het had best leuk kunnen zijn! Maar zij is nog steeds bij hem en ik zie haar nog regelmatig (zonder gevoelens).

Ik heb vaak het idee dat ik goed bij iemand pas terwijl ik ze leuk vind, maar naderhand valt dat toch wel tegen. Veel mannen klagen over het belanden in de "friends zone" maar ik zou eigenlijk op dit moment geen van mijn goede vriendinnen willen daten. Als ik iemand leuk vond en het werd niks dan ga ik niet allemaal vriendelijk doen tenzij ik haar als vriend wil behouden en zelf ook niet meer wil Wat dat betreft heb ik wel nog waardigheid en blijf ik niet aandringen of hopen. Ik ben ook redelijk snel over iemand heen, maar kan wel opeens enorm hard op iemand vallen.

En daarom ben ik nog single. Maar er is wel iemand

Tilburg is niet ver
Every super woman needs a superman; here I am.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:36:00 #135
77330 m-niki
for real
pi_59236263
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

Aangezien maandag een standaard overwerkdag is, zal ik waarschijnlijk rond 17:30 / 18:00 vertrekken vanaf Nijmegen Dukenburg, komt dus wel lekker uit.

Hebben we precies een uurtje, want 18:58 moet ik de volgende trein hebben om op tijd thuis te zijn voor het voetbal .
maandag? als in morgen? want morgen heb ik al een andere eet-afspraak staan
maandag als in volgende week moet lukken...maar die dinsdag (of overmorgen) komt me nóg beter uit
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 00:40:41 #136
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59236326
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:36 schreef m-niki het volgende:

[..]

maandag? als in morgen? want morgen heb ik al een andere eet-afspraak staan
maandag als in volgende week moet lukken...maar die dinsdag (of overmorgen) komt me nóg beter uit
Overmorgen zou ik eventueel later in de avond kunnen; als in 21:30 / 22:00.

Als dat jou uitkomt en je me direct je bank aanbiedt, hebben we een deal .
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 9 juni 2008 @ 00:41:09 #137
77330 m-niki
for real
pi_59236330
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef Nexie het volgende:


En daarom ben ik nog single. Maar er is wel iemand
natuurlijk is er iemand! ik tel al zo een stuk of wat leuke meiden dus in je verhaal, alleen was dat het dan net niet, je weet nooit wat er nog langs komt huppelen (letterlijk)

als ik terugdenk en alle leuke jongens/kerels waar ik wat tijd (ik begin dan te tellen vanaf een paar weken) mee heb doorgebracht, dan denk ik: poh! da's niet mis! Allemaal mooie jongens, bij tijde heel lief, intelligent, veel humor..nee, ik heb het niet slecht gedaan in de afgelopen jaren...kun je nagaan wat er nog gaat komen!! Zelfde geldt voor iedereen natuurlijk!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 00:44:24 #138
77330 m-niki
for real
pi_59236382
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:40 schreef kastanova het volgende:

[..]

Overmorgen zou ik eventueel later in de avond kunnen; als in 21:30 / 22:00.

Als dat jou uitkomt en je me direct je bank aanbiedt, hebben we een deal .
ik kan je helaas niet mijn bank aanbieden (leg ik nog wel uit) dus...volgende week maandag dan maar?
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 00:48:53 #139
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59236436
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:44 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik kan je helaas niet mijn bank aanbieden (leg ik nog wel uit) dus...volgende week maandag dan maar?
Je vloer of bed is ook goed hoor .

Geen idee hoe het dan met mijn planning en rooster zit, maar ik heb deze week om het EK heengeplanned, dus zoveel vrije tijd heb ik niet... Morgen zou me dan ook stukken beter uitkomen.
Valt die eetafspraak niet te verzetten?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 9 juni 2008 @ 00:50:58 #140
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59236460
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:41 schreef m-niki het volgende:

[..]

natuurlijk is er iemand! ik tel al zo een stuk of wat leuke meiden dus in je verhaal, alleen was dat het dan net niet, je weet nooit wat er nog langs komt huppelen (letterlijk)

als ik terugdenk en alle leuke jongens/kerels waar ik wat tijd (ik begin dan te tellen vanaf een paar weken) mee heb doorgebracht, dan denk ik: poh! da's niet mis! Allemaal mooie jongens, bij tijde heel lief, intelligent, veel humor..nee, ik heb het niet slecht gedaan in de afgelopen jaren...kun je nagaan wat er nog gaat komen!! Zelfde geldt voor iedereen natuurlijk!


Dat sowieso, maar ik bedoelde ook dat er op dit moment ook echt een bepaald iemand is

Weltruste Fokkers!
Every super woman needs a superman; here I am.
  maandag 9 juni 2008 @ 00:51:05 #141
77330 m-niki
for real
pi_59236463
nope...
dan zien we volgende week zondag wel weer

ach, zo'n consult is ook niet wereldschokkend en acuut nodig hoor it can surely wait a week or so
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 00:52:41 #142
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59236485
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:51 schreef m-niki het volgende:
nope...
dan zien we volgende week zondag wel weer

ach, zo'n consult is ook niet wereldschokkend en acuut nodig hoor it can surely wait a week or so
Komt goed .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59236534
OK, OK, korte samenvatting van mijn liefdesleven tot nu toe.

Op mijn 12e voor het eerst gezoend met een jongen van 16, 4 weken 'verkering' mee gehad. Daarna een paar keer 2 tot 6 weken verkering en af en toe gezoend met jongens. Toen ik bijna 15 was kreeg ik mijn eerste serieuze vriendje. Met hem had ik voor het eerst seks (painfull!) en we zijn 8 maanden burgerlijk onafscheidelijk geweest. Was eigenlijk totaal mijn type niet, hij was jaloers, foute humor. Daarna een jaartje geen vriendje, regelmatig met jongens gezoend.

Toen ik bijna 17 was kreeg ik 2 maanden verkering met een jongen. We waren sowieso niet al te zorgvuldig (1 of 2 keer voor het zingen de kerk uit) en na een ongelukje met het condoom zelfs een keer de morning-after pil genomen. Ik was niet aan de pil destijds. Nadat ik het uitmaakte, (het zal niemand verbazen) kwam ik erachter dat ik zwanger was. Daar veel over gepraat met mijn beste vriendin en toen ik het hem vertelde bleek dat hij verkering had met haar. Kindje heb ik weg laten halen, en ja, mijn ouders waren op de hoogte, net als de rest van mijn toenmalige woonplaats.

Daarna ben ik op mezelf gaan wonen, ik kreeg na 3 maanden een vriendje. Na 3 maanden stonden al zijn bezittingen bij mij en woonden we samen. Uiteindelijk huisje gekocht en op een zeer lullige manier uit elkaar gegaan. 4,5 jaar samen geweest, maar we waren totaal niet geschikt voor elkaar. Elke dag ruzie, maar ik dacht heel lang dat ik zonder hem nog slechter af was.

Erm, toen kwam er een hele leuke periode, mijn laatste vriendje. 1,5 jaar veel lol mee gehad, veel steun bij gevonden en veel zelfvertrouwen door gekregen. Ook mee samengewoond trouwens. Ik ben hem nog steeds eeuwig dankbaar, er is een wereld voor me open gegaan omdat ik eindelijk uit wegging uit Oost-NL. Uiteindelijk was er alleen nog vriendschap over. Da's nu 15 maanden geleden.

Daarna in Nederland nog een serieus ding gehad met een jongen die eigenlijk een vriendin had, was een hopeloze situatie, was best wel gek op die jongen. Daarna behoorlijk los gegaan, meestal waren het kortstondige 'relaties' die vooral op seks gebaseerd waren, maar waarbij je elkaar toch nog redelijk leert kennen. Nog een paar keer langere tijd (maanden) met 1 persoon gesekst. Paar mensen leren kennen waarvan ik echt wel onder de indruk was maar écht allesoverheersend flieft is nooit aan de orde geweest. Tussen de bedrijven door een paar one night stands gehad. Nu trouwens wel redelijk heftige gevoelens voor mijn Franstalige vlam, ben benieuwd hoe lang het aanhoudt.

Ik ben single omdat ik niets tekort kom. Er is vaak iemand in mijn leven om affectief mee te zijn en als ik daar een maandje geen behoefte aan heb, dan kan ik doen wat ik wil. Tenminste, zo denk ik normaal gesproken. Nu ben ik dus een beetje gek op iemand dus dan bekijk je dat soort dingen toch anders .

[ Bericht 0% gewijzigd door MLI op 09-06-2008 01:01:22 ]
pi_59236694
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:50 schreef Nexie het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik bedoelde ook dat er op dit moment ook echt een bepaald iemand is

Weltruste Fokkers!
Vertel daar morgen eens wat meer over?
pi_59237492
quote:
Op maandag 9 juni 2008 00:56 schreef MLI het volgende:
Ik ben single omdat ik niets tekort kom.
De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2008 03:35:11 ]
pi_59237497
nog iemand wakker ?
  maandag 9 juni 2008 @ 03:38:01 #147
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59237500
Ik heb gisteravond iets verkeerd gegeten, en nu ben ik onvrijwillig wakker.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_59237504
beterschap!
pi_59237513
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

niet helemaal hoor, ze komen aardig overeen als je zo stelt, dat is de grote gok bij liefde in het algemeen namelijk .

Je neemt de gok of iemand is wat je er in denkt te zien. En dat kan soms goed mis gaan of goed uitpakken Wat ik meer bedoelde is dat ik me gewoon niet prettig voel bij de gedachte dat het gewoon casual sex is. Neuken tegen de verveling of gewoon pure geilheid is. Dat er verder niets in zit, en ook nooit gaat komen. Naief als ik dan toch ben, denk ik dat het bij die persoon wel kan komen omdat er in ieder geval van mijn kant sprake van aantrekking is. En het is een mythe om te denken dat enkel mannen zo zijn. Want ik ken toch ook wat vrouwen die elk weekend op jacht zijn naar een zondagochtend vriendje. Nee eigenlijk verschelen mannen en vrouwen daar niet zo gek veel in. Alleen mannen zijn stoer als ze vertellen dat ze met minstens 100 vrouwen in bed hebben gelegen en vrouwen zijn een slet als ze vertellen dat ze zich door diezelfde 100 mannen hebben laten nemen.

En dat vind ik dan weer krom, iemand is niet stoer omdat ie veel sex heeft gehad, net als iemand geen slet is als ze dat doen. Als je het aan jezelf kunt verantwoorden, dan is het prima. Als iemand zich er goed bij voelt, moet je het vooral doen, alleen die personen moeten niet verwachten dat iedereen er zo over denkt en vooral laat dunkend iemand proberen te vernederen omdat ze niet elk weekend met iemand anders onder de douche staan en zuivelontbijt zitten te drinken aan de keuken tafel
Hier heb ik het net heel lang over gehad met een kennis + aanhang. En je maakt de conclusie eigenlijk wel heel mooi. + het was echt een ervaring om een keer echt met mensen over meningen gevoelens echt heel openhartig te praten. Echt gewoon heel fijn. Gewoon zoals op fok maar dan met echte mensen
  maandag 9 juni 2008 @ 03:50:15 #150
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_59237519
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
beterschap!
Dank je. Ik ga nu maar een kop thee drinken, maar ik ben heel licht in mijn hoofd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_59237523
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alhoewel ik een sucker ben voor (extreme) spontaniteit ben ik niet echt een liefhebber van verrassingen.
Voorbeeldje:
Gisteren kreeg ik van een onbekend nummer het smsje: "Martin, lees je mail. Belangrijk."
In plaats van gewoon even te bellen van wie het smsje is godsnaam afkomstig was, koos ik er liever voor om een half uur te stressen en met 180 richting de BBQ te rijden om daar m'n mail te lezen.
Puur en alleen zodat ik voorbereid was voordat ik terugbelde. I know, it's sad.
Dat zou ik ook doen (eerst lezen, voorbereiden, inschatten) dan doen.
pi_59237539
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
Oke, ik begin wel.


Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
Leuk zo gedetailleerd
pi_59237541
quote:
Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef Tegan het volgende:
Even out of the blue iets anders:

Soms heb je weleens van die dingen, die je moet zeggen tegen iemand, maar dat je er zo tegenop zit, dat je het maar smst. Ik sms altijd dat soort dingen, want als ik het pratend moet vertellen, komt het altijd anders over dan in mijn hoofd. Dan sla ik ook altijd de belangrijke dingen over volgens mij. Smsje kan ik nog teruglezen, en dan besluiten of ik het wel ga zeggen of niet. Maw, is een smsje persoonlijk genoeg om synoniem te zijn voor een face-to-face gesprek, als je dat niet durft? Wat vinden jullie?
Heel herkenbaar ook. Je moet jezelf gewoon dwingen face 2 face.
  maandag 9 juni 2008 @ 06:25:52 #154
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59237721
Goedemorgen... of voor sommige onder jullie weltrusten volgens mij
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 06:38:43 #155
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59237735
goedemorgen op naar de trein...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 07:11:01 #156
3038 Emel
realist
pi_59237802
Geen slowchat aub. Dat is niet de bedoeling van dit topic.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_59237825
Morge,

ik meldt me ook weer even.
Vorige topic was alweer vol
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 9 juni 2008 @ 08:07:28 #158
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59238105
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:

Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
Ok, ik heb ook nog wel zin om even op de biechtstoel plaats te nemen voor een kort verhaal.
Sinds begin dit jaar (januari) ben ik alweer single, pff ik heb 't een beetje druk met werken & trainen de laatste tijd en de dagen gaan akelig snel daardoor.

Mijn laatste vlam: Afgelopen winter had ik een korte vurige. We pasten niet echt bij elkaar ofzo maar de sex was wel vet goed. Als ze langs kwam gingen we letterlijk door totdat de zon opkwam.

We waren allebei heel heftig verliefd in het begin en het is daarom misschien wel een beetje in de verstikking gekomen; allebei teveel bellen smsen op msn etc. Ik was daarvoor ook al een tijdje single dus heb me misschien ook een beetje teveel laten gaan erin, zij ook trouwens. Had achteraf wel spijt dat ik niet wat eerder op de rem had getrapt. Het ging het m dus niet worden wij met z'n 2 en zij was de eerste die erachter kwam, want ik had een hele dikke roze bril op mijn neus. Ja ik ben dus gedumpt.

Sindsdien nog geen ander waar de vonk in vuur overging. Het knettert wel behoorlijk aan verschillende kanten. Ik moet ook maar eens wat vaker de deur uit want dat is er wel een beetje bij ingeschoten de laatste tijd. Sinds een jaar of 10 doe ik vrij fanatiek aan wedstrijdsport en ga daarom zowiezo niet heel veel vaak stappen.
pi_59238482
tvp maar ff.
  maandag 9 juni 2008 @ 08:54:14 #160
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59238576
quote:
Op zondag 8 juni 2008 23:45 schreef Tegan het volgende:
Dus daarom ben ik nu vrijgezel.

Nu jullie?
Ok dan.
Op m'n 15/16e kreeg een relatie met een jongen die vijf jaar ouder was. Was allemaal erg leuk, hij wat opener, spontaner, gezelliger, waardoor ik ook meer uit m'n schulp kwam enzo. Op een gegeven moment ben ik in een studentenhuis gaan wonen, na 1,5 jaar wou ik daar weer weg, hij wou weg uit zijn studentenwoning, dus.. gingen we samenwonen
Moet zeggen dat het een erg leuke tijd was en het werkte ook zeg maar. Maar de relatie liep wel langzaam dood. M'n gevoel voor hem was niet meer wat het moest zijn en na 4,5 jaar relatie heb ik het uitgemaakt. Zal er ook wel mee gemaakt hebben dat hij halverwege onze relatie het een keer heeft uitgemaakt (daarvoor heeft ie een keer gezoend met zo'n meisje) en toen het uitwas heeft ie haar geneukt

Nu ondertussen alweer 1,5 jaar vrijgezel. Heb er ook gebruik van gemaakt, met wat jongens liggen rotzooien, maar om nou te zeggen dat het het waard is.. nee
Het vrijgezelle leven bevalt me wel, maar toch wil ik gewoon eens de kriebels in m'n buik krijgen. Kan het me niet meer herinneren van de tijd met m'n ex, en sinds die relatie over is, ben ik ook niemand meer tegen gekomen waar ik ook maar enigzins een beetje kriebels van kreeg. Dus dat wil ik gewoon weer eens meemaken, weten dat ik het nog in me heb ofzo

Ben sinds kort een beetje aan het daten geweest, maar is allemaal op niets uitgelopen.

Thats my story
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59238689
mjah, die van mij is kort samentevatten.

Ik ben eigenlijk altijd gewoon mezelf in kroegen, lekker los en veel plezier met vrienden. Nooit echt aan het rondkijken maar als ik iemand zie dan komt het altijd op het zelfde neer.
Ik durf er niet op af te stappen
Of ze heeft een vriend,
Of ze vinden mij niet leuk maar wel als normal vriend. (gebeurt me maar al te vaak)
Of ze zijn lesbische.

Maar laatste tijd trekt mn oog steeds meer naar meisjes met zwart haar en dan voor de rest "normaal" dus geen piercings of what ever, gewoon meisjes die van nature zwart haar hebben
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 9 juni 2008 @ 09:06:04 #162
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59238786
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
Daar ben ik het niet mee eens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 09:09:17 #163
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59238841
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
'... of je bent een combinatie van beiden. '
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 09:15:20 #164
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59238951
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

'... of je bent een combinatie van beiden. '
iemand hebben en tegelijkertijd iemand zoeken? het komt voor inderdaad...

maar 'geen van beiden' is ook een optie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:18:22 #165
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239006
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

iemand hebben en tegelijkertijd iemand zoeken? het komt voor inderdaad...

maar 'geen van beiden' is ook een optie...
Dan is dus de vraag of de 'happy single' bestaat.
Maar ik citeerde iemand ermee, en vond de tekst wel grappig
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 09:20:20 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59239042
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dan is dus de vraag of de 'happy single' bestaat.
Maar ik citeerde iemand ermee, en vond de tekst wel grappig
ik krijg behoorlijke jeuk van de term 'happy single', maar ik ben vrijgezel, en ik ben er in principe gelukkig mee...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:22:04 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59239066
Waarom zou de hapy single niet bestaan? Ik ben toch echt, uhm, echt. Ik vind het zo'n lulkoek dat als je geen relatie zou hebben dat je een zielig sneu figuur zou moeten zijn, die continu alle datingsites en feesten afstroopt op zoek naar die Ene Ware.

Ik ben heel erg tevreden met mijn leven zo en ik zie een relatie vooral als iets waar ik veel te veel voor moet inleveren en voor moet doen. En dat is het me allemaal niet waard gezien wat je ervoor terug krijgt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 09:22:33 #168
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239069
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik krijg behoorlijke jeuk van de term 'happy single', maar ik ben vrijgezel, en ik ben er in principe gelukkig mee...
Ja het is ook een term waarvan je haren overeind gaan staan.
Maar betekend het dat je tevreden bent met je single leven, maar als de juiste persoon op je pad komt dan ben je graag weer saampjes.. of betekend het ook dat je je afsluit van alle mogelijke partners en liever single bent?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 09:23:04 #169
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239080
Heb ik iets gemist?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 09:25:28 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59239134
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ja het is ook een term waarvan je haren overeind gaan staan.
Maar betekend het dat je tevreden bent met je single leven, maar als de juiste persoon op je pad komt dan ben je graag weer saampjes.. of betekend het ook dat je je afsluit van alle mogelijke partners en liever single bent?
in theorie het eerste, maar in de praktijk lijkt het meer op het tweede, de laatste paar jaar...dat wil zeggen, ik date zo af en toe wel, en sta best open voor een relatie, maar in de praktijk kom ik eigenlijk niemand tegen die ik uiteindelijk leuk genoeg vind...vooralsnog
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:26:23 #171
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239152
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:25 schreef Abbadon het volgende:
in theorie het eerste, maar in de praktijk lijkt het meer op het tweede, de laatste paar jaar...dat wil zeggen, ik date zo af en toe wel, en sta best open voor een relatie, maar in de praktijk kom ik eigenlijk niemand tegen die ik uiteindelijk leuk genoeg vind...vooralsnog
Zolang je maar happy bent met hoe het loopt dan is het allemaal goed lijkt me. Maarja overal moet een labeltje op geplakt worden he!
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 09:32:16 #172
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59239262
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.

Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.

Wat een analyse eigenlijk.....
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 09:32:37 #173
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59239268
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Zolang je maar happy bent met hoe het loopt dan is het allemaal goed lijkt me. Maarja overal moet een labeltje op geplakt worden he!
ja hoor...ik vermaak me prima...heb al een behoorlijk vol leven zonder relatie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:34:30 #174
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59239311
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.

Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.

Wat een analyse eigenlijk.....
Dan kunnen we overal ons mond over houden.. en wordt het erg rustig hier op fok
Maar je hebt wel gelijk.. beetje discussieren over termen of zaken die per persoon verschillen,d us geen standaard van is, is redelijk onzinnig.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 09:36:18 #175
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239350
hm, niks gemist
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 09:42:16 #176
101353 mrbox
Miep miep
pi_59239497
quote:
Op zondag 8 juni 2008 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom is iedereen hier vrijgezel?
Mja ben een laatbloeier, heb gewoon een hele tijd geen oog gehad voor dames en dates enzo
En daarbij ben ik veelste druk en te gefocused geweest met studie en bijbaantjes merk ik zo achteraf...
Heb daarom eigenlijk nog nooit een echte relatie gehad maar nu sinds 3 jaar druk bezig met daten enzo. (helaas nog geen relatie uit ontstaan maar wel wat leuke avonturen aan overgehouden).

Ben ook nog erg opzoek naar wie ik ben en wat ik nu werkelijk wil dus dat kan ook nog een grote rol spelen waarom ik nu nog single ben
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 9 juni 2008 @ 09:44:16 #177
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59239555
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.

Maar dat denk ik over veel dingen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik single ben.

Wat een analyse eigenlijk.....
Zelfkennis is een goed ding
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 09:46:24 #178
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59239609
Af en toe krijg ik het idee dat ik of te nuchter ben of alles overmatig relativeer.

Maar ik zal vast wel weer 1 van m,n buien hebben.

Dat krijg je ervan als je wakker wordt van zo,n brultokkie hier uit de buurt.......
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 09:48:53 #179
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239656
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:46 schreef Feitosa het volgende:
Af en toe krijg ik het idee dat ik of te nuchter ben of alles overmatig relativeer.

Maar ik zal vast wel weer 1 van m,n buien hebben.

Dat krijg je ervan als je wakker wordt van zo,n brultokkie hier uit de buurt.......


Waar woon je ergens?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 09:51:26 #180
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59239707
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Waar woon je ergens?
Omgeving kruisstraat.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 09:55:57 #181
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59239812
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Omgeving kruisstraat.
okee.
Das niet ver uit de buurt.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 10:07:14 #182
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59240092
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb ik iets gemist?
Anders komt JB even terug en niemand merkt er iets van
Hi! Leuk dat je er weer bent
quote:
Op maandag 9 juni 2008 01:10 schreef MLI het volgende:

[..]

Vertel daar morgen eens wat meer over?
Nou vooruit, vanuit een vereniging (sport-achtig) heb ik iemand leren kennen. Ze zat er al even bij maar eigenlijk niet zoveel contact buiten de normale small talk. Stom hoe weinig je dan van zo iemand weet. Totdat we een weekend met de groep bij elkaar waren, ook in het kader van die vereniging. Opeens elkaar wat meer opzoeken, en haar veel leren kennen. Ik merkte dat ik opeens meer en meer zin kreeg om haar weer te zien Daarna heb ik ook een paar keer (real life) contact gezocht buiten de vaste wekelijkse keren om.
Ook een paar keer niet al te slim gehandeld (een aantal weken zonder contact ) maar goed, zij heeft na een tijdje mijn nummer geregeld (!!) en ik besloot laatst om toch maar af te spreken om iets leuks te gaan doen.
Every super woman needs a superman; here I am.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:10:56 #183
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59240162
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:07 schreef Nexie het volgende:

[..]

Anders komt JB even terug en niemand merkt er iets van
Hi! Leuk dat je er weer bent
[..]
hebben ze wel gemerkt, ze zeggen gewoon niks Zo bijzonder is het niet
quote:
Nou vooruit, vanuit een vereniging (sport-achtig) heb ik iemand leren kennen. Ze zat er al even bij maar eigenlijk niet zoveel contact buiten de normale small talk. Stom hoe weinig je dan van zo iemand weet. Totdat we een weekend met de groep bij elkaar waren, ook in het kader van die vereniging. Opeens elkaar wat meer opzoeken, en haar veel leren kennen. Ik merkte dat ik opeens meer en meer zin kreeg om haar weer te zien Daarna heb ik ook een paar keer (real life) contact gezocht buiten de vaste wekelijkse keren om.
Ook een paar keer niet al te slim gehandeld (een aantal weken zonder contact ) maar goed, zij heeft na een tijdje mijn nummer geregeld (!!) en ik besloot laatst om toch maar af te spreken om iets leuks te gaan doen.
en was t leuk? (of moet je nog? )
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 10:20:01 #184
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59240389
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb ik iets gemist?
Behalve het feit dat ik me af vroeg waarom je zo snel weg moest, en een collectieve complot theorie waarom waar zelfs Dan Brown het schaamrood van op de kaken krijgt.. uuh nee niet zo heel veel eigenlijk
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:20:47 #185
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59240413
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Feitosa het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal loos gezever in de ruimte waar we niks mee opschieten. Dat denk ik.

Eigenlijk zou je het hele leven zo kunnen samenvatten...maar je moet toch iets met je tijd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:23:22 #186
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59240497
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je het hele leven zo kunnen samenvatten...maar je moet toch iets met je tijd
Het leven is ook gewoon compleet nutteloos als je eerlijk bent. Niet deprimerend bedoeld verder.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 10:27:55 #187
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59240619
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:23 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Het leven is ook gewoon compleet nutteloos als je eerlijk bent. Niet deprimerend bedoeld verder.
is het ook, en er is heel wat meer nodig om mij te deprimeren ...dus moet je er voor jezelf iets van maken, want de wereld doet het niet voor je...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:29:09 #188
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59240642
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:20 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Behalve het feit dat ik me af vroeg waarom je zo snel weg moest, en een collectieve complot theorie waarom waar zelfs Dan Brown het schaamrood van op de kaken krijgt.. uuh nee niet zo heel veel eigenlijk
Het ging om mijn ex.
Maar dat was misschien al wel duidelijk
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 10:33:35 #189
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59240754
Mijn huisje met vorderingen:

Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...


Woonkamer (Met laminaat )


Keuken (met vader erin en witte tegeltjes )


Overloop, niet meer geel


De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn


Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij )


En de kamer van A, met heel leuk behang



Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 10:36:23 #190
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59240836
Hee, dat ziet er goed uit JB! zo goed als klaar om ingericht te worden!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:38:09 #191
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59240869
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn huisje met vorderingen:

Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...
[ afbeelding]afbeelding ]

Woonkamer (Met laminaat )
[ afbeelding]afbeelding ]

Keuken (met vader erin en witte tegeltjes )
[ afbeelding]afbeelding ]

Overloop, niet meer geel
[ afbeelding]afbeelding ]

De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn
[ afbeelding]afbeelding ]

Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij )
[ afbeelding]afbeelding ]

En de kamer van A, met heel leuk behang
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]

Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
Die laatste kamer, dat behang Konijntjes

Ziet er goed uit JB!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 10:53:47 #192
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59241282
Die print van die konijntjes is koel! Heb je die kant en klaar gekocht of ergens laten drukken?
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 10:56:58 #193
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59241373
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef kwaakvaak het volgende:
Die print van die konijntjes is koel! Heb je die kant en klaar gekocht of ergens laten drukken?
Zo gekocht
Er is een speciale behangleverancier die heel goed en heel bijzonder behang heeft, ik kom alleen even niet op de naam
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59241424
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.


Bullshitcliché dat niet voor mij opgaat. OK, OK, als je het heel objectief gaat bekijken, er is vaak wel iemand, maar ik hou dat bewust vrijblijvend dus ben je dan op zoek naar seks of naar iemand?
  maandag 9 juni 2008 @ 11:05:56 #195
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59241569
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Zo gekocht
Er is een speciale behangleverancier die heel goed en heel bijzonder behang heeft, ik kom alleen even niet op de naam
Is zo,n printbehang nou duur? ( niet dat ik konijntjes wil.... )

Heb wel eens zo,n strandbehang gezien. Misschien iets voor m,n slaapkamer.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 11:07:11 #196
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59241602
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:05 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Is zo,n printbehang nou duur? ( niet dat ik konijntjes wil.... )
het gaat, volgens mij voor deze muur 125 euro ofzo, maar iki kan me vergissen, want A heeft het gekregen van haar vader

O, en tis goed dat je het erbij zegt, want we zouden eens denken dat jij konijntjes op je muur zou willen
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59241709
JB is terug!

En waauw, je huisje wordt supermooi!
  maandag 9 juni 2008 @ 11:16:56 #198
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59241821
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:12 schreef MLI het volgende:
JB is terug!

En waauw, je huisje wordt supermooi!
Veel wit

En een rode bank en groene gordijnen en op mijn slaapkamer oranje

En ik wil een keer met je uit
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 11:19:00 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59241874
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:07 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]


O, en tis goed dat je het erbij zegt, want we zouden eens denken dat jij konijntjes op je muur zou willen
Wat is er mis met konijntjes?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59241985
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Veel wit

En een rode bank en groene gordijnen en op mijn slaapkamer oranje

En ik wil een keer met je uit
Oranje , word ik altijd zo lekker vrolijk van.

Kunnen we een meet doen in Eindhoven met andere Fokkers! Ik beloof dawg sowieso al maaaaaaaanden dat ik een keer langskom. Maar het moet dan waarschijnlijk wachten tot in juli want mijn zus staat op het punt te bevallen. Ik zou na de bevalling in het weekend weer huiswaarts kunnen gaan, dan sla ik twee vliegen in 1 klap. Zien nog wel hoe dat loopt dan. Maar lijkt me wel zeer cool.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:28:35 #201
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59242125
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wat is er mis met konijntjes?
Ik vind er niks mis mee, maar een man als feitosa wil toch geen konijntjes op zijn muur

En dat nijntje douchegordijn van je is gewoon fout
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59242276
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:36 schreef JamesBrownie het volgende:
hm, niks gemist
Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd , Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND , garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.

Dat was het volgens mij.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:36:04 #203
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59242330
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd , Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND , garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.

Dat was het volgens mij.
Hmm, Liquidootje is weg
Eigenlijk had die verslag moeten doen he...

MAar dank je voor de update
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59242350
Zo, ik ga werken.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:47:07 #205
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59242653
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:28 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind er niks mis mee, maar een man als feitosa wil toch geen konijntjes op zijn muur

En dat nijntje douchegordijn van je is gewoon fout
Proud to be fout
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 11:47:15 #206
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59242659
Mijn weekend zit er weer op dus het gekwaak van de week zal wel mee vallen
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:50:30 #207
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59242730
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd , Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND , garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.

Dat was het volgens mij.
Geen uitgebreidt verslag, maar we hebben wel wat verteld
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 11:52:29 #208
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59242769
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

Proud to be fout
vrouw neergooien en onder het toeziend oog van een levensgrote nijntje mishandelen...
Eigenlijk kan dat gewoon niet hoor.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 12:14:28 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59243306
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

vrouw neergooien en onder het toeziend oog van een levensgrote nijntje mishandelen...
Eigenlijk kan dat gewoon niet hoor.
Buig voor de Nijntje god
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 12:16:42 #210
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59243354
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:14 schreef Elegy het volgende:

[..]

Buig voor de Nijntje god
Ik vind het bijna eng...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 12:30:57 #211
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59243672
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

vrouw neergooien en onder het toeziend oog van een levensgrote nijntje mishandelen...
Eigenlijk kan dat gewoon niet hoor.
dit vraaagt om een uitgekauwde klassiekert:

Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:35:59 #212
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59243771
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:25 schreef MLI het volgende:


Hehehehe, tijden niet zo gelachen .
2007 belde .
There is no rehab for stupidity.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:50:24 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59244122
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:16 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind het bijna eng...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 12:51:14 #214
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59244149
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dit vraaagt om een uitgekauwde klassiekert:

[ afbeelding ]
Dat konijn vind ik dan weer helemaal eng
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 12:51:47 #215
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59244172
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Elegy het volgende:

[..]


Ja, dat zal jij niet erg vinden...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59244292
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:33 schreef JamesBrownie het volgende:
Mijn huisje met vorderingen:

Hal, net geschilderd door mij, niet de beste schilder...
[ afbeelding]afbeelding ]

Woonkamer (Met laminaat )
[ afbeelding]afbeelding ]

Keuken (met vader erin en witte tegeltjes )
[ afbeelding]afbeelding ]

Overloop, niet meer geel
[ afbeelding]afbeelding ]

De kamer van K, ik ben zo blij dat die schuine wanden niet meer bruin zijn
[ afbeelding]afbeelding ]

Mijn kamer (Daar ligt nu ook laminaat, maar het fototoestel was niet meer aanwezig, ik ben zo blij )
[ afbeelding]afbeelding ]

En de kamer van A, met heel leuk behang
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]

Er moet nog veel gebeuren, maar aangezien ik nu gewoon zsm weg wil, zal het meeste moeten als ik erin zit...
Dat komt wel, het belangrijkste is gedaan
Wauw, wat een verschil zeg. Mooi ook dat laminaat.
  maandag 9 juni 2008 @ 12:57:39 #217
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59244325
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
There is no rehab for stupidity.
pi_59244393
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
Ik beloof dawg sowieso al maaaaaaaanden dat ik een keer langskom.
Al heel lang inderdaad.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:09:16 #219
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59244614
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat zal jij niet erg vinden...

Nee, ph34r m3!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 13:10:46 #220
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59244653
Kom net terug van de AH, word ik onderweg door een paar appetijtelijke jonge meiden gevraagd of ik een dansje wil doen voor de camera op door hen verzorgde muziek. Toch vriendelijk bedankt, straks sta je op geenstijl......
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 13:12:37 #221
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59244702
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:10 schreef Feitosa het volgende:
Kom net terug van de AH, word ik onderweg door een paar appetijtelijke jonge meiden gevraagd of ik een dansje wil doen voor de camera op door hen verzorgde muziek. Toch vriendelijk bedankt, straks sta je op geenstijl......
Nog een foonnummer gescoord dan wel?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 13:14:18 #222
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59244744
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nog een foonnummer gescoord dan wel?
Te jong voor mij, daar begin ik niet meer aan. Been there....won,t do it again.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 13:15:06 #223
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59244771
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Te jong voor mij, daar begin ik niet meer aan. Been there....won,t do it again.
hoe oud ben jij dan?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59244827
quote:
Op maandag 9 juni 2008 03:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

De 'happy single' is een bullshit Volkskrantterm. Of je hebt iemand, of je zoekt iemand.
dat komt omdat je pas happy bent als je stopt met zoeken.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:35:19 #225
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59245358
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:14 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Te jong voor mij, daar begin ik niet meer aan. Been there....won,t do it again.
Ach, als je ze jong krijgt kan je ze nog disciplineren naar jouw wensen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59245538
Over het happy single.
Gewoon niet zoeken, wel ogen openhouden. Als je echt gaat zoeken is het inderdaad niet goed.
Gewoon gezellig stappen en leve de lol.

Wat dat betreft voel ik me een Happy single
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 9 juni 2008 @ 13:45:33 #227
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59245683
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:15 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

hoe oud ben jij dan?
30+
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 13:49:46 #228
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59245806
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef Feitosa het volgende:

[..]

30+
Dat zegt me niks.
Schaam je je voor je leeftijd?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 9 juni 2008 @ 13:53:11 #229
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59245905
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:49 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dat zegt me niks.
Schaam je je voor je leeftijd?
Nee, maar ik hou me liever low profile en zo anoniem mogelijk. Zo zit ik in elkaar.

En aangezien ik geen hoge pet op heb van het menselijk ras, laat ik bepaalde details achterwege.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 9 juni 2008 @ 13:59:59 #230
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59246091
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:53 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nee, maar ik hou me liever low profile en zo anoniem mogelijk. Zo zit ik in elkaar.

En aangezien ik geen hoge pet op heb van het menselijk ras, laat ik bepaalde details achterwege.
Okee.
Ik vertrouw altijd (om onduidelijke redenen) iedereen tot op zekere hoogte, maar niemand helemaal.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59246118
Happy single soms dan maar veel te vaak mis ik het gezelschap. Ik heb nog contact met m'n ex maar helaas is ze 'n beetje uitgekauwd dus niet echt 'n uitdaging meer. Vooral omdat ze nog steeds geleefd wordt en tegenover mij dit in geuren loopt te vertellen ipv hier iets aan te doen.
Dus tja, ogen openhouden maar door diverse omstandigheden kom ik niet vaak buiten de deur muv boodschappen en het werk. Ook hier op de zaak zijn de betere vrouwen reeds voorzien alhoewel ik de laatste jaren behoorlijk kieskeurig ben geworden. Ik zoek niet de princes op het witte paard maar ik neem geen genoegen met 'n huishoudster zonder eigen wil (uit ervaring).

Dus idd, ogen openhouden en tot die tijd jezelf proberen te vermaken zodat de wanhoop en eenzaamheid niet van je smoel straalt

[ Bericht 4% gewijzigd door CybErvee op 09-06-2008 14:08:45 ]
Google knows....
pi_59246285
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Zo gekocht
Er is een speciale behangleverancier die heel goed en heel bijzonder behang heeft, ik kom alleen even niet op de naam
Ik vind die konijntjes eng
Leuk dat je er weer bent!
pi_59246347
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd , Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND , garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.

Dat was het volgens mij.
Ik ging zo zelf nadenken zonder hier eerst alle meningen over te nemen wist je nog
+ ik ben dit weekend bijna niet thuis @ computer geweest
  maandag 9 juni 2008 @ 14:10:18 #234
101353 mrbox
Miep miep
pi_59246412
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind die konijntjes eng
Leuk dat je er weer bent!
Hey PF Nog wat beleefd dit weekend ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:12:31 #235
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59246475
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind die konijntjes eng
Leuk dat je er weer bent!
Ik ken nog iemand die dat zei..

I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59246650
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:12 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik ken nog iemand die dat zei..


Je kindje ?
pi_59246667
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:10 schreef mrbox het volgende:

[..]

Hey PF Nog wat beleefd dit weekend ?
Ja het was echt doldwaas! Ben net wakker Moet alles eerst even verwerken en op een rijtje zetten!
  maandag 9 juni 2008 @ 14:20:12 #238
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59246692
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je kindje ?
Nee, die heeft ze zelf uitgezocht.
Een vriendin van me die ik heel graag mag
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59248217
Was ik maar weer kind. Dan kon ik ook behang met knalrode ferrari's in mijn slaapkamer hangen.
Of Zorro. Zo een megagrote Z boven mijn bed.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:24:08 #240
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59248407
dat kan nog steeds hoor, niemand die je tegen houdt. En als dat wel zo is, wat doe je dan in het singles topic :p
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59248540
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef kwaakvaak het volgende:
dat kan nog steeds hoor, niemand die je tegen houdt. En als dat wel zo is, wat doe je dan in het singles topic :p
Nah nee, ik wil eerst nog een keer een groot deel van mijn plafond in de slaapkamer met spiegels bedekken. Misschien moet ik dat binnenkort maar eens echt doen, dat wil ik al sinds ik hier ben gaan wonen, maar het komt er maar niet van (geldgebrek ).
pi_59248945
Das niet zo fijn wakker worden hoor!
  maandag 9 juni 2008 @ 15:45:00 #243
101353 mrbox
Miep miep
pi_59248985
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef dawg het volgende:

[..]

Nah nee, ik wil eerst nog een keer een groot deel van mijn plafond in de slaapkamer met spiegels bedekken. Misschien moet ik dat binnenkort maar eens echt doen, dat wil ik al sinds ik hier ben gaan wonen, maar het komt er maar niet van (geldgebrek ).
Ja kan je beter voor het Zorro behang gaan denk ik
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 9 juni 2008 @ 15:45:25 #244
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59249000
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Das niet zo fijn wakker worden hoor!
Of je moet jezelf helemaal geweldig vinden
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59249053
  maandag 9 juni 2008 @ 16:07:29 #246
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59249600
quote:
Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef MLI het volgende:

[..]

Jawel, m-niki en kasta gaan meeten, ik ben een beetje verliefd , Elegy is hier geweest dit weekend en dat was tof. PF houdt zich op de vlakte de laatste dagen. Logi en Cue hebben NOG STEEDS GEEN VERSLAG GEDAAN VAN DE STAPAVOND , garrister en dawg zijn wat stilletjes. kwaakvaak kwaakt aan één stuk door soms en Tegan doet veel ontboezemingen aangaande haar liefdesleven.

Dat was het volgens mij.
Dat was het volgens jou
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:10:14 #247
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59249683
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:07 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat was het volgens jou
Ah, en dan nu dames en heren...*tromgeroffel en klaroengeschal*

Het verslag van het wilde weekend van Lips!

Ik ben benieuwd!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 16:12:15 #248
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59249750
Op pagina 1 van dit topic stond mijn weekend al

Maar de aanvulling is dat meneer vandaag netjes smste of ik vanavond in de stad ben

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:23:00 #249
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59250001
quote:
Op maandag 9 juni 2008 10:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]

en was t leuk? (of moet je nog? )
Moet nog Eng!

Het huisje ziet er mooi uit!
Every super woman needs a superman; here I am.
  maandag 9 juni 2008 @ 16:25:49 #250
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59250069
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:12 schreef Lips het volgende:
Op pagina 1 van dit topic stond mijn weekend al

Maar de aanvulling is dat meneer vandaag netjes smste of ik vanavond in de stad ben


Ah, dat heb ik niet gelezen, had geen zin om alles nog een keer te moeten lezen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 9 juni 2008 @ 18:08:15 #251
58063 uppie83
Sousousou
pi_59252828
Toch wat te laat geworden gister, maar ik ben er weer
2 topics gemist ongeveer... te veel werk om bij te lezen

Wat heb ik allemaal gemist? Hoe was de party vrijdagavond in Enschede?

En JB is weer terug van weggeweest?
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
  maandag 9 juni 2008 @ 21:39:53 #252
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59259723
quote:
Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb ik iets gemist?
Nee, maar wij jou wel! een beetje dan.
Je huis ziet er leuk uit!
pi_59259794
Dat EK Lingerie. Maar ik moest er wel even heen zappen natuurlijk.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:42:54 #254
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59259883
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef dawg het volgende:
Dat EK Lingerie. Maar ik moest er wel even heen zappen natuurlijk.
Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.
pi_59259958
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:42 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh, is dat ook weer? Dat kan ik nog best waarderen.
Ik ook.
pi_59260253
ek lingerie vind ik wel leuk
  maandag 9 juni 2008 @ 21:56:58 #257
77330 m-niki
for real
pi_59260465
het EK lingerie toont aan dat mannen tijdens EK's en WK's behoorlijk hun gang mogen gaan wb televisie en de rest van het jaar is het gewoon weer ok

(thank god)

Maar..serieus..wie is tokkie genoeg om mee te doen aan dat EK lingerie? Of wie is dom genoeg? Of wie krijgt er genoeg geld voor om het te doen...want het is echt...bizar...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59260550
o ik zou het wel doen denk ik
nou ja. misschien ook niet
chicken

op m'n werk loopt echt een superknap lang dun mooi etc meisje. was ergens en ze was echt als een kerel over meisjes aan het praten dat ze allemaal echt knap waren en dat mijn benen ook echt mooi zijn. (lag in bikini naast haar) maar die blijkt dus op meisjes te vallen. en nu heb ik met haar een beetje misverstanden zoals ik met sommige gasten heb.

okee meest nutteloze post van 2008
  maandag 9 juni 2008 @ 22:05:50 #259
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59260733
bah... voetbal.. alhoewel, voetbal is niets mis mee op zichzelf. Maar die opgefokte nederlandse hype er om heen. Oh wel, van mij mag NL best winnen vanavond, lekker rustig morgen ochtend in de trein dan
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:16:28 #260
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59261104
quote:
Op maandag 9 juni 2008 21:56 schreef m-niki het volgende:
het EK lingerie toont aan dat mannen tijdens EK's en WK's behoorlijk hun gang mogen gaan wb televisie en de rest van het jaar is het gewoon weer ok

(thank god)

Maar..serieus..wie is tokkie genoeg om mee te doen aan dat EK lingerie? Of wie is dom genoeg? Of wie krijgt er genoeg geld voor om het te doen...want het is echt...bizar...
Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?
edit: niet om te geilen ofzo maar gewoon estetisch

Ok ok, dat EK Lingerie is dan wel een andere categorie maar dat moet je maar met een korreltje zout nemen. Das toch lachen
pi_59261258
ik kijk soms naar kunstschaatsen omdat ik hoop dat ze vallen

o en k1 vind ik wel super vet om te zien
  maandag 9 juni 2008 @ 22:35:32 #262
77330 m-niki
for real
pi_59262064
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hoezo bizar? Kijk jij nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten dan? Zoals turnen (ringen oid)?
edit: niet om te geilen ofzo maar gewoon estetisch

Ok ok, dat EK Lingerie is dan wel een andere categorie maar dat moet je maar met een korreltje zout nemen. Das toch lachen
tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?

enne...nee, ik kijk eigenlijk nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten, ik kijk eigenlijk niet zoveel sport hahaha (vind het vaak maar saai... alleen vrouwen-turnen en sommige vechtsporten - taekwondo - wil ik nog wel eens bij blijven hangen, maar dan vooral vanwege de krachtige en toch sierlijke elementen)
(ow en afgetrainde mannenlichamen --> vind ik niet zooo mooi, geef mij maar een 'gewone' man...mag zelfs wel een beeeeetje vet op zitten, als ie maar niet van die afschuwelijk big muscles heeft in de armen en benen... maar gewoon, gewoon )
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 22:37:42 #263
77330 m-niki
for real
pi_59262179
ik hoor vuurwerk....

hebben 'we' gewonnen???
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 juni 2008 @ 22:40:05 #264
101353 mrbox
Miep miep
pi_59262280
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:37 schreef m-niki het volgende:
ik hoor vuurwerk....

hebben 'we' gewonnen???
Jep en de gekte neemt nu toe
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59262438
Ja, hier ook gejoel in de verte.
  maandag 9 juni 2008 @ 22:44:05 #266
77330 m-niki
for real
pi_59262480
ik heb zo'n vaag 1988 flashback gevoel...ik bedoel... vuurwerk!!!

(nah ik snap het wel, ik las vandaag in de krant dat NL nog nooit van IT had gewonnen dus tja, dan is dit voor fans wel heel erg gaaf)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59262522
ik hoor helemaal niets
pi_59262632
Ik heb maar muziek aangezet. En nee, geen 'we are the champions!'
  maandag 9 juni 2008 @ 22:49:20 #269
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59262787
quote:
Op maandag 9 juni 2008 18:08 schreef uppie83 het volgende:
Toch wat te laat geworden gister, maar ik ben er weer
2 topics gemist ongeveer... te veel werk om bij te lezen

Wat heb ik allemaal gemist? Hoe was de party vrijdagavond in Enschede?

En JB is weer terug van weggeweest?
Ja die was erg geslaagd Erg leuk gehad, fllnk gedanst.. en heb het te laat gemaakt
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 9 juni 2008 @ 22:51:07 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59262868
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:46 schreef dawg het volgende:
Ik heb maar muziek aangezet. En nee, geen 'we are the champions!'
Thunderdome?
Ik heb ook music aan. check dnb

anyway, about EK Lingerie enzo; er wel zijn onwijs veel mensen die er alles voor over hebben om met hun kop op tv te komen.
pi_59262916
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Thunderdome?
Ik heb ook music aan. check dnb

anyway, about EK Lingerie enzo; er wel zijn onwijs veel mensen die er alles voor over hebben om met hun kop op tv te komen.
Nee, In Flames, Zombie Inc.

En ja, mee eens. Maar ik ben en blijf een man.
pi_59264433
Jongens, om ontopic te blijven, hoe kan ik Van der Sar versieren?
pi_59264486
quote:
Op maandag 9 juni 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:
Jongens, om ontopic te blijven, hoe kan ik Van der Sar versieren?
Zijn keepersshirt zien te bemachtigen en aantrekken als je om zijn handtekening vraagt.
pi_59264561
Ik moet zijn shirt hebben, maar hij is nergens te koop .
pi_59265066
Misschien zijn er wat mede-singles wel bereid met je mee te zoeken.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:04:38 #276
58063 uppie83
Sousousou
pi_59265906
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kijk soms naar kunstschaatsen omdat ik hoop dat ze vallen

o en k1 vind ik wel super vet om te zien
Wat zij zegt
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ja die was erg geslaagd Erg leuk gehad, fllnk gedanst.. en heb het te laat gemaakt
Dat belooft wat
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_59266315
DRIE NUL JONGENS! DRIE NUL! TEGEN DE VOORMALIGE WELTMEISTER! HA!

Dat cafe trouwens waar m-niki en kasta gaan afspreken, daar woon ik vlakbij. Moet ik nog sneaky paparazzifoto's nemen?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:24:16 #278
77330 m-niki
for real
pi_59266521
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef ShadyLane het volgende:
DRIE NUL JONGENS! DRIE NUL! TEGEN DE VOORMALIGE WELTMEISTER! HA!

Dat cafe trouwens waar m-niki en kasta gaan afspreken, daar woon ik vlakbij. Moet ik nog sneaky paparazzifoto's nemen?
maareh...je kunt ook gewoon gezellig mee-eten? (wel zo makkelijk foto's maken ook, scheelt een hoop gedoe)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59266733
Als het aan mij ligt ben je inderdaad van harte welkom .

Jullie zijn toch niet allebei godsgruwelijk lelijk hé? Er lopen daar namelijk regelmatig bekenden van me..
I was an atheist until I realized I was God
pi_59266962
Oh god wat ben ik een mongool!!!.................Help ik zojuist op de terugweg een bloedmooie dame met d,r fiets, vergeet ik natuurlijk weer d,r nummer te ritselen..............echt weer zo,n scoormomemt dat ik verziek., typisch.

Maar goed , het was geen actie met voorbedachte rade, en ik was natuurlijk zat na deze glorieuze avond.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59267001
Oh ja , van Bronckhorst MVP !!!!!!
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59267058
Ja, ongelooflijk, ik weet nog hoe we een paar jaar terug collectief stonden te vloeken op v. Bronckhorst. Nu mag ie wel man of the match genoemd worden

kasta, m-niki, allemaal leuk en aardig, maar hadden jullie niet afgesproken op de dinsdag dat NL weer voetbalt?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 00:58:28 #283
77330 m-niki
for real
pi_59267278
we hadden nog niets afgesproken

@kasta: nog niet eens mijn fobo gecheckt?? ik ben diep diep teleurgesteld over zoveel lack of interest

zo en nu ga ik maar es slapen
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_59267542
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

o en k1 vind ik wel super vet om te zien
K1!!! , een vrouw met smaak. Maar was te verwachten, aangezien je Muai -thai beoefent.

Nu ga ik ook maar pitten , aangezien Amstel veel aan me heeft verdient zal dat niet zo,n probleem zijn. Mzzl.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59268428
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

2007 belde .
Ik heb 'm pas ontdekt en ik ga 'm gewoon nóg een keer kijken nu.

Goeiemorgen allemaal!
pi_59268430
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Okee.
Ik vertrouw altijd (om onduidelijke redenen) iedereen tot op zekere hoogte, maar niemand helemaal.
GMTA.
pi_59268440
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ging zo zelf nadenken zonder hier eerst alle meningen over te nemen wist je nog
+ ik ben dit weekend bijna niet thuis @ computer geweest
Goezzo. Je moet lang niet alles dat je hier leest letterlijk nemen. Maar eerlijk gezegd, ik leer veel van fok en met name van deze reeks. Al is het alleen maar het besef dat mijn opvattingen en omgang met het andere geslacht afwijken van de meeste mensen die hier posten. Soms moet je even weten hoe het voor de meeste mensen werkt, om zelf te snappen hoe je ergens mee om zou kunnen gaan. De meeste dingen leer je in de praktijk vanzelf wel. Uiteindelijk kun je maar op 1 ding vertrouwen en dat is je eigen gevoel. Soms kun je jezelf voor de gek houden, maar als je heel goed oplet en eerlijk bent tegen jezelf, dan weet je precies wat een ander van je wil. Je bent niet voor niets een jonge vrouw, gebruik je gevoel in je voordeel (hoe chaotisch dat soms ook is) en na een tijdje kom je echt niet meer voor verrassingen te staan wat betreft andermans intenties.
pi_59268442
quote:
Op maandag 9 juni 2008 16:12 schreef Lips het volgende:
Op pagina 1 van dit topic stond mijn weekend al

Maar de aanvulling is dat meneer vandaag netjes smste of ik vanavond in de stad ben



VERSLAG! Heb je hem weer gezien?
pi_59268445
quote:
Op maandag 9 juni 2008 22:35 schreef m-niki het volgende:

[..]

tuurlijk neem ik het met een korrel zout, maar ..hm het is echt wel raar toch?

enne...nee, ik kijk eigenlijk nooit naar sport om van afgetrainde lijven te genieten, ik kijk eigenlijk niet zoveel sport hahaha (vind het vaak maar saai... alleen vrouwen-turnen en sommige vechtsporten - taekwondo - wil ik nog wel eens bij blijven hangen, maar dan vooral vanwege de krachtige en toch sierlijke elementen)
(ow en afgetrainde mannenlichamen --> vind ik niet zooo mooi, geef mij maar een 'gewone' man...mag zelfs wel een beeeeetje vet op zitten, als ie maar niet van die afschuwelijk big muscles heeft in de armen en benen... maar gewoon, gewoon )
Vrouwenturnen
beeeeeetje vet

Maar een sterke borstkas mét borsthaar is wel wenselijk
pi_59268452
Oh ja:

DRIE NUL, DRIE NUL, DRIE NUL, DRIE NUL!!!!!!! Wtf, ik was tot 9 uur aan het werk en ik las op www.hetlaatstenieuws... elke keer berichten dat de Italianen zo sterk bezig waren. Half uur later, kom aan in een café afgeladen vol met Hollanders, TWEE NUL! . Maar OK, na de wedstrijd lekker doorgezopen, nu een uurtje thuis of zow.

Whehehe, zo'n Hollander probeerde nog wat. Dus ik zo vragen 'heel eerlijk, je zou nooit verliefd worden op een type als ik, toch?'. Nou ja, voor de verandering een eerlijk heerschap, dus ik bedacht me ineens dat het de moeite niet waard was. Ik bedoel, als je kunt kiezen tussen iemand waarvoor er wederzijdse gevoelens zijn (en al moet je een paar weken wachten voor je elkaar goed genoeg kent) en iemand waarvan je weet dat er van beide kanten nooit (sterke) gevoelens zullen zijn... Nou ja, ineens sta je dan op, je zoent iemand op zijn wang en je zegt dat je er dríngend vandoor moet omdat je ineens beseft dat je in een café met mannen die je geen van allen kent, niets meer te zoeken hebt. Doei .

Als dit niks wordt, ben ik wel serieus hartbroken
pi_59268453
En ik had natuurlijk honger . Even een paar crackers klaarmaken.
pi_59268456
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 00:58 schreef m-niki het volgende:
we hadden nog niets afgesproken

@kasta: nog niet eens mijn fobo gecheckt?? ik ben diep diep teleurgesteld over zoveel lack of interest

zo en nu ga ik maar es slapen
kasta doet casual maar ondertussen vindt hij je interessant genoeg om mee af te spreken. Het feit dat hij je interessant genoeg vindt om mee af te spreken, wil zeggen dat hij waarschijnlijk ook de moeite heeft genomen om je FoBo te checken. En jij weet dat ook dondersgoed.
pi_59268463
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 05:21 schreef MLI het volgende:
En ik had natuurlijk honger . Even een paar crackers klaarmaken.


Ik dacht, even lezen wat ik ook alweer gepost had. Nou, ik heb nog steeds honger. _!
pi_59268471
Nu niet meer. De bonbons van Elegy zijn niet op maar het is wel een prima aanvulling op het ontbijt . Als het mooi weer wordt, dan ga ik vroeg naar het park en dan slaap ik daar wel.
pi_59268475
Hmmm, nog 6 posts om 'm vol te babbelen, het zou wel een gemiste kans zijn. Maar ik laat het hierbij, anders voel ik me zo ongetwijfeld geroepen om met HEEL FOK IN HOOFDLETTERS te delen dat ik een beetje verliefd ben. .
pi_59268497
Slaap lekker allemaal
  dinsdag 10 juni 2008 @ 06:33:09 #297
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59268505
om je monoloog maar te onderbreken: welterusten!

...en goedemorgen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 06:45:12 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_59268532
Goeiemorgen lieve singletjes van me.
For great justice!
pi_59268537
Jaa! Ik kan nog posten zonder 'm te sluiten!
pi_59268546
Ik ook!
pi_59268552
Goeiemorgen

Ow, onze helden gisteren!

= edit =
Ik niet
You're never fully dressed until you wear a smile
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')