abonnement Unibet Coolblue
pi_59330055
ik heb eigenlijk gewoon kort maar krachtig gedaan
datum dat we gaan trouwen
dat we de mensen graag uitnodigen dit met ons te vieren
kort het programma
en afsluiting
pi_59335389
Thnx voor de tip draculettetje. Ik wist niet dat dit forum bestond. Wel grappig om door te lezen! Merk alleen wel dat jullie er al veel dichter opzitten en veel meer mee bezig zijn dan ik, natuurlijk omdat het bij ons nog langer duurt (27-03-09 dan weet iedereen dat meteen maar ).

Mijn aanstaande schoonzus en zwager over dik 2 weken, de 27e. Mijn aanstaande (wat klinkt dat.... ) mogen ceremoniemeester zijn. Zij zijn er inderdaad wel wat meer mee bezig maar valt ook nog best mee. Zal er ook mee te maken hebben hoe je als stel zelf bent. En wat voor ceremoniemeester je hebt waarschijniljk

Waar zijn al die mannen hier trouwens? Tis wel een overwegend dames-topic of niet...?
pi_59335656
Welkom sna1ke Ik ga ook pas in 2009 trouwen hoor, duurt nog laaaaang!

Wat betreft de heren: die van mij schudt zijn hoofd met een blik in zijn ogen ergens tussen amusement en medelijden als ik er over begin, dus die zal je hier niet gauw vinden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_59337749
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
ik heb eigenlijk gewoon kort maar krachtig gedaan
datum dat we gaan trouwen
dat we de mensen graag uitnodigen dit met ons te vieren
kort het programma
en afsluiting
Ik weet ook wel wat erin moet komen te staan, maar juist de manier waarop vind ik lastig.

En welkom hier sna1ke De tijd gaat sneller dan je denkt hoor, dus voor je het weet komt het voor jou ook al heel dichtbij

Mijn Lief zal je in dit topic ook niet vinden, hij is niet zo besprekerig over het trouwen haha, volgens mij de meeste mannen niet.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59339669
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik weet ook wel wat erin moet komen te staan, maar juist de manier waarop vind ik lastig.

En welkom hier sna1ke De tijd gaat sneller dan je denkt hoor, dus voor je het weet komt het voor jou ook al heel dichtbij

Mijn Lief zal je in dit topic ook niet vinden, hij is niet zo besprekerig over het trouwen haha, volgens mij de meeste mannen niet.
Dit staat in de onze kaart:

[Rechts]
Op 20 juni 2008 om 13.30 uur geven wij
Erik ... & Patricia ... [sierletters]
Elkaar het ja-woordt in het stadhuis van Naarden.

Wij nodigingen graag iedereen uit om dit speciale moment met ons mee te beleven. Hierna zal het aansnijden van de taart en koffie plaatsvinden op de [straatnaam + huisnummer]

Voor ons bruiloftsfeest willen we ook graag iedereen uitnodigen.
Het feest is vanaf 20.00 uur in de zaal van restaurant [ naam van restaurant, adres]

[Links]
Kadotip: [afbeelding enveloppe]

Ceremoniemeesters:
Petra - [telefoonnummer]
Evelien - [ telefoonnummer]
Bij afwezigheid van de feestavond graag voor 1 juni bellen

Meer informatie: www.20juni2008.nl

Ons adres:
[ straatnaam + nummer]
[ postcode + plaatsnaam]
pi_59339845
ik heb het gewoon in de bewoording gedaan zoals ik ook ongeveer zou hebben gezegd
en in de stijl van remember the date kaartje!
pi_59339895
Vandaag wegwerp fotocamera's gekocht. We willen deze her en der neerleggen op tafels tijdens het feest. Zo kunnen mensen zelf foto's maken, en krijg je hele spontane en leuke foto's die een fotograaf niet altijd kan maken zo de hele avond door

Morgen de ringen halen, naar de drukker om nog geld te halen, en gesprek met de BABS
Vanavond de kaartjes aan de bedankjes samen met onze ceremoniemeesters

Nog 3 daagjes werken (volgende week ma,di en woe) en dan vakantie voor 2.5 week!!!
Nog 8 daagjes en dan trouwen!!
pi_59339934
ja dat schiet op he patries!

hier nog precies 3 weken vandaag
pi_59340547
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
ja dat schiet op he patries!

hier nog precies 3 weken vandaag
Ja schiet zeker op.. ! Ben benieuwd wat voor weer het wordt... kan niet een week van te voren kijken
Voor jou schiet het ook op!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 12 juni 2008 @ 17:45:27 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59340664
Ik heb mijn vriendje zo ver dat ie voor de bruiloft van tessie een pak wil kopen

Als het zo doorgaat lukt het me ook nog wel een keer om 'm te strikken voor zelf trouwen
pi_59341015
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb mijn vriendje zo ver dat ie voor de bruiloft van tessie een pak wil kopen

Als het zo doorgaat lukt het me ook nog wel een keer om 'm te strikken voor zelf trouwen


...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59341035
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:45 schreef Yoni het volgende:
Ik heb mijn vriendje zo ver dat ie voor de bruiloft van tessie een pak wil kopen

Als het zo doorgaat lukt het me ook nog wel een keer om 'm te strikken voor zelf trouwen
hihi wie weet!
pi_59341879
Oh en bedankt voor het voorbeeld van jullie tekst Patries!

Ik kreeg net een mailtje van Sasha (die schoenenwinkel), dat ze misschien die schoenen die mijn Lief voor bij zijn pak zocht toch waarschijnlijk nog hebben, hele mooie zwart/witte. En dat nadat we net 2 weken terug zwart/witte schoenen hebben gekocht die echt wel iets minder mooi zijn... Toch maar even terug gemailt of ze zijn maat ook nog hebben, ben benieuwd.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59343949
dat zou wel mooi zijn tessie!
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:27:04 #65
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59345029
Ik denk dat die van ons niet zo heel erg veel scheelt met die van Patricia hahahaa

Wij hebben een kaart in 3 delen aan elkaar (soort harmonica idee)

op meest linkse deel
Rajendra & Jeanette
20 juni 2008

Over het middelste en rechtse stuk staat met grote sierletters licht gedrukt Trouwen 20-06-2008 en wat kleiner en dikker gedrukt Jij en ik. ik en jij. voor altijd samen. voor altijd wij.

en dan daaronder waar we trouwen, hoe laat en waar mensen verwacht worden.
en rechts onze gegevens, onze ceremoniemeester en cadeautip (mocht u ons willen verrassen dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59346894
J-net en Patries86, mag ik jullie vragen waarom jullie voor 20 juni gekozen hebben? Uit pure nieuwsgierigheid hoor Wij trouwen namelijk precies één jaar later, op 20 juni 2009, en ik ben benieuwd of er een logische reden is dat het een populaire datum is (als dat ook zo is tenminste).
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_59348733
omdat ze beide op 13 juni wilde trouwde (vrijdag de 13de) maar die vol was.
Ben even zo vrij geweest antwoord te geven
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:29:04 #68
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59349044
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:21 schreef draculettetje het volgende:
omdat ze beide op 13 juni wilde trouwde (vrijdag de 13de) maar die vol was.
Ben even zo vrij geweest antwoord te geven
Hahahaa, nou bijna 13 juni was een optie voor ons (R en mijn persoontje).

Eerst wilden we op 16 mei 2008 trouwen, maar mijn schoonzusje die heeft eindexamens gedaan, dus op voorhand wisten we het rooster..... En in deze week kreeg ze uitslag en volgende week de 1e 3 dagen zijn herkansingen, dus we hebben een dag dat er absoluut geen kans was dat zij een examen zou moeten doen of ervoor zou moeten leren; dus vandaar 20 juni 2008.
En vandaag heeft ze geleerd dat ze is geslaagd!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59349288
Wij hebben als text

Alles is Liefde
Voor iemand zoals jij...

Wij gaan trouwen!!!

Meneer Poison & Mevrouw Poison

En wel op 1augustus 2006 om 16.00 in
het ...... van........

Graag willen wij U uitnodigen om 20.30 in Het ....
...........om dit met ons te vieren

Wilt U uiterlijk 20-07 aan de ceremoniemeester laten weten
als U niet bij het feest aanwezig kan zijn.....

Mocht U ons met iets willen verrassen,dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

En dan voor de mensen die uitgenodigd zijn voor het dinner een klein apart kaartje
met daarop:

Wij zouden het fijn vinden als U bij het dinner
aanwezig wilt zijn.
Plaats en tijd

Ze zijn trouwens pas de deur uitgegaan.Al hele leuke reacties gehad
01-08-2008
pi_59349503
ja is echt leuk reacties op je uitnodigingen

wij hebben op zich best al wat afmeldingen ook! maar er blijven genoeg mensen over hoor! ha ha
  vrijdag 13 juni 2008 @ 06:25:27 #71
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59354323
Wij hebben eigenlijk geen afmeldingen gekregen........ Alleen 2 mensen die voor 's avonds waren uitgenodigd en die vanuit Groningen komen en dat te laat en te lang vinden en die komen 's middags mee naar de ceremonie en gaan na het taart eten naar huis.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59354363
ik had wel wat afmeldingen verwacht ook, diegene die niet kunnen zijn eigenlijk allemaal ook al met vakantie
  vrijdag 13 juni 2008 @ 06:45:54 #73
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59354394
Over een week en een uur gaat de wekker....

K ben eigenlijk vrij rustig, zelfs een soort van koel..... vraag me af wanneer de zenuwen terugkeren (ze zijn nu ongeveer een weekje weg)..... ach zien het wel vandeweek
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59354476
fijn toch dat de zenuwen (even) weg zijn!
Misschien toch echt de malaria pillen geweest?
pi_59355434
Wij hebben ook een stel afmeldingen gehad ivm vakantie.Het is jammer maar de mensen die we echt het belangrijks vinden zijn erbij (die wisten natuurlijk ook al lang dat we die datum zouden trouwen),het zijn meer collega's enzo.
01-08-2008
pi_59355515
ja precies, hier ook wat verre familie en 1 vriend van wie ik het echt jammer vind!
maar goed daar is dan weer niks aan te doen!

en hey uiteindelijk scheelt het ook in de kosten, bedoel 10 afmeldingen (op 160 genodigde) scheelt wel zo'n 300 euro ha ha
pi_59355671
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben als text

Alles is Liefde
Voor iemand zoals jij...

Wij gaan trouwen!!!

Meneer Poison & Mevrouw Poison

En wel op 1augustus 2006 om 16.00 in
het ...... van........

Graag willen wij U uitnodigen om 20.30 in Het ....
...........om dit met ons te vieren

Wilt U uiterlijk 20-07 aan de ceremoniemeester laten weten
als U niet bij het feest aanwezig kan zijn.....

Mocht U ons met iets willen verrassen,dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen.

En dan voor de mensen die uitgenodigd zijn voor het dinner een klein apart kaartje
met daarop:

Wij zouden het fijn vinden als U bij het dinner
aanwezig wilt zijn.
Plaats en tijd

Ze zijn trouwens pas de deur uitgegaan.Al hele leuke reacties gehad
Tenzij je gasten Goden zijn mag U met een kleine letter
I had a signature once. It was awful.
pi_59356663
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:05 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Tenzij je gasten Goden zijn mag U met een kleine letter
U mag altijd met een hoofdletter toch, het is niet verplicht maar wel heel netjes. In zakelijke communicatie zie je het ook vaak genoeg. Taalkundig zal het niet kloppen misschien maar het komt heel beleefd over denk ik, respectvol. Niet dat je anders niet respectvol over komt ofzo....

Wel gaaf om ook de kant te lezen van mensen die er echt heel kort voor staan. Ik zou volgens mij ongelofelijk zenuwachtig zijn (ben dan ook een mietje... ).

Patries, waar heb jij die wegwerpcamera's gekocht? Wij zijn ook nog op zoek voor de kinderen die komen op de bruiloft van schoonzus en zwager. Gezien hun situatie moeten we wel even opletten dat dat low-budget gebeurt.
pi_59357894
ik vind het ook leuk om weer van mensen te lezen die net beginnen
echt ik vind het gewoon een leuke tijd!
pi_59358687
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:21 schreef draculettetje het volgende:
omdat ze beide op 13 juni wilde trouwde (vrijdag de 13de) maar die vol was.
Ben even zo vrij geweest antwoord te geven
Klopt Dankjewel voor het antwoord geven haha!
Wilde eerst op de 13de trouwen (vandaag dus), maar zat vol inderdaad
We wilde in de zomer trouwen, maar niet in de schoolvakantie...
Dus zitten er nu 1 week voor
pi_59358712
en dat houdt in vandaag nog 1 week!
pi_59358751
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef sna1ke het volgende:

[..]

U mag altijd met een hoofdletter toch, het is niet verplicht maar wel heel netjes. In zakelijke communicatie zie je het ook vaak genoeg. Taalkundig zal het niet kloppen misschien maar het komt heel beleefd over denk ik, respectvol. Niet dat je anders niet respectvol over komt ofzo....

Wel gaaf om ook de kant te lezen van mensen die er echt heel kort voor staan. Ik zou volgens mij ongelofelijk zenuwachtig zijn (ben dan ook een mietje... ).

Patries, waar heb jij die wegwerpcamera's gekocht? Wij zijn ook nog op zoek voor de kinderen die komen op de bruiloft van schoonzus en zwager. Gezien hun situatie moeten we wel even opletten dat dat low-budget gebeurt.
Bij de action ¤ 2.90 (camera met 27 foto's en flits en is nog herbruikbaar ook)
pi_59358816
Vandaag ringen halen en gesprek met de BABS, maar daarvoor nog even met mams naar de feestwinkel om slingers en andere versiering te kopen voor bij haar thuis (daar is de receptie)

Morgen kleding kopen voor bruidsjonker + bordjes voor de taart + vorkjes

Geen zenuwen, komt denk ik omdat alles nu wel zo goed als af is en duidelijk is. Gisteren de bedankjes afgemaakt met hulp van de ceremoniemeesters!

Oei! Vandaag nog 1 week, goed gezien draculettetje
pi_59358999
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:16 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Bij de action ¤ 2.90 (camera met 27 foto's en flits en is nog herbruikbaar ook)
ah dank ga daar dan ook maar eens langs!
pi_59359170
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ah dank ga daar dan ook maar eens langs!
Mijn ceremoniemeester belde dat ze camera's hadden van ¤ 1.89 en van ¤2.90
Ik ben er toen gisteren meteen gaan kijken en de iets duurdere genomen, die heeft namelijk flits en komt bij mij iets beter over dan die goedkoperen.
Van de week al gekeken in de winkel (hema, blokker, fotozaak) allemaal 7 a 8 euro
pi_59359270
ja drom en ik wel er voor in de avond wat neer leggen
dan is bijna 3 euro een mooie prijs
pi_59359425
Oh leuk die camera's, das idd niet duur. Alleen is het ontwikkelen en afdrukken volgens mij wel prijzig, toch?

En u hoort volgens mij idd alleen met een hoofdletter als het over God of een andere heilige gaat...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59359456
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 11:41 schreef tessie het volgende:
Oh leuk die camera's, das idd niet duur. Alleen is het ontwikkelen en afdrukken volgens mij wel prijzig, toch?

En u hoort volgens mij idd alleen met een hoofdletter als het over God of een andere heilige gaat...
Onze fotograaf ontwikkeld de foto's, en dan via het scherm kunnen we de leukste uitzoeken.
We betalen dus alleen voor de gene die we uitkiezen en laten afdrukken
pi_59360770
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef sna1ke het volgende:
U mag altijd met een hoofdletter toch, het is niet verplicht maar wel heel netjes. In zakelijke communicatie zie je het ook vaak genoeg. Taalkundig zal het niet kloppen misschien maar het komt heel beleefd over denk ik, respectvol. Niet dat je anders niet respectvol over komt ofzo....
Nee, u mag nooit met een hoofdletter tenzij je naar God of Jezus verwijst.... heeft niets met wel of geen respect te maken, dat is het verschil tussen u en je
I had a signature once. It was awful.
pi_59361306
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Nee, u mag nooit met een hoofdletter tenzij je naar God of Jezus verwijst.... heeft niets met wel of geen respect te maken, dat is het verschil tussen u en je
ahh, mag het ook niet als ik het heel lief vraag?

maar duidelijk, thnx voor de uitleg (Pabo is dus echt waardeloos )

Die camera's ga ik ook maar ophalen. Bedankt voor het advies Patries
pi_59362731
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:06 schreef sna1ke het volgende:
ahh, mag het ook niet als ik het heel lief vraag?
Van mij wel hoor haha Weet alleen niet wat meneer Van Dale ervan zal zeggen
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 19:01:37 #92
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59370366
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 07:09 schreef draculettetje het volgende:
fijn toch dat de zenuwen (even) weg zijn!
Misschien toch echt de malaria pillen geweest?
Ik denk het wel, want ben nu inderdaad er vrij cool onder, alleen vanmiddag rond het tijdstip dat we trouwen zo'n soort scheut in mn buik ...... maar verder gaat het heel goed.
Zondag mag k weer een malariapil ben benieuwd.
Ach nog maar 9 te gaan van die malariapillen

Wegwerpcameraatjes zijn ook wel een aardig idee, eens met aanstaande overleggen....

Over een week eindigt nu het diner en komen over een uur de feestgasten ow ja en het belangrijkste: ben ik nu een getrouwde vrouw.... spannund!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59370841
Ik ga toch even iets negatiefs noemen over de wegwerpcamera's. Mijn zus had die dingen, een stuk of 10. Ze was behoorlijk wat geld kwijt voor het ontwikkelen en d'r stond echt in totaal één leuke foto op. De rest was bewogen of veel te donker. Achteraf zonde van het geld dus.

Wij hebben vrienden met een goede digitale camera gevraagd om 's avonds foto's te maken. Dat deden ze graag en nu hebben we 800 mooie foto's van 's avonds. Misschien ook een tip voor jullie?

Bij ons stond dit op de kaart:

Wij gaan trouwen!

Op dinsdag 22 april 2008 geven wij elkaar om 14.00 uur het jawoord in het stadhuis van 's-Hertogenbosch.
Wij nodigen u uit om dit met ons te vieren.
U bent vanaf 20.00 uur welkom in de zaal van d'n Boerderij, Herven 52-54 te 's-Hertogenbosch.

Als u niet aanwezig kunt zijn, horen we dit graag vóór 7 april.

Cadeautip: envelopje

Op de linkerpagina staan dan nog onze namen, de trouwdatum, de contactgegevens van de ceremoniemeester en ons adres.
pi_59371030
wij doen het ook meer voor de lol foto's
er lopen genoeg mensen met goede camera's rond
dus we zien wel!
zat er ook meer aan 5 te denken maar niet aan het ontwikkelen gedacht ha ha
pi_59371121
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:01 schreef J-net het volgende:

[..]

Ik denk het wel, want ben nu inderdaad er vrij cool onder, alleen vanmiddag rond het tijdstip dat we trouwen zo'n soort scheut in mn buik ...... maar verder gaat het heel goed.
Zondag mag k weer een malariapil ben benieuwd.
Ach nog maar 9 te gaan van die malariapillen

Wegwerpcameraatjes zijn ook wel een aardig idee, eens met aanstaande overleggen....

Over een week eindigt nu het diner en komen over een uur de feestgasten ow ja en het belangrijkste: ben ik nu een getrouwde vrouw.... spannund!!!
Spannend hoor. Raar he, om te bedenken dat je dan alles al zo goed als achter de rug hebt!

Ik moet er morgen weer 1 fotograferen. Lekker gezonde spanning, wordt altijd bijna net zo zenuwachtig als het stel Nou ja, met beetje empathie goede foto's denk ik dan maar
  vrijdag 13 juni 2008 @ 20:07:57 #96
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59372448
Wij hebben 2 kleine handcameraatjes en 2 DSLR's maar misschien dat we die 2 handcameraatjes laten rouleren en door broers en zussen foto's laten maken
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59373646
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga toch even iets negatiefs noemen over de wegwerpcamera's. Mijn zus had die dingen, een stuk of 10. Ze was behoorlijk wat geld kwijt voor het ontwikkelen en d'r stond echt in totaal één leuke foto op. De rest was bewogen of veel te donker. Achteraf zonde van het geld dus.

Wij hebben vrienden met een goede digitale camera gevraagd om 's avonds foto's te maken. Dat deden ze graag en nu hebben we 800 mooie foto's van 's avonds. Misschien ook een tip voor jullie?

Bij ons stond dit op de kaart:

Wij gaan trouwen!

Op dinsdag 22 april 2008 geven wij elkaar om 14.00 uur het jawoord in het stadhuis van 's-Hertogenbosch.
Wij nodigen u uit om dit met ons te vieren.
U bent vanaf 20.00 uur welkom in de zaal van d'n Boerderij, Herven 52-54 te 's-Hertogenbosch.

Als u niet aanwezig kunt zijn, horen we dit graag vóór 7 april.

Cadeautip: envelopje

Op de linkerpagina staan dan nog onze namen, de trouwdatum, de contactgegevens van de ceremoniemeester en ons adres.
Daarom zijn wij blij met onze fotograaf, die laat ze eerst zien op scherm van zijn ontwikkel apparaat en dan kiezen we uit welke we wilen.

Gesprek met de BABS was leuk! Hele lieve en spontane vrouw.
Bijna een uur met elkaar gepraat, we hebben er beide een goed gevoel over!
Wel ffies kriebels toen ze het JA moment ffies ging oefenen Maar ik kan heel goed JA zeggen Erik ook hoor haha!

Ringen nog niet klaar... wel gepoets, maar stond nog geen datum in
Morgen klaar als goed is, daarna naar de fotograaf om alles door te spreken.

Volgende week is het feest al 1 uur aan de gang
Vanmiddag nog even naar een bruidspaar gekeken, die gingen trouwen net voor wij het gesprek hadden
pi_59373729
kan het even niet laten

1 -0 woei
pi_59373847
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 21:03 schreef draculettetje het volgende:
kan het even niet laten

1 -0 woei
Hahaha ik wilde het zeggen, maar dacht.. nee ik hou me in!

1 - 0
pi_59373891
ow ja dat JA zeggen ben benieuwd hoe dat er bij mij uitkomt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')