abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:34:43 #1
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_59104979
Voor een galafeest had ik lange nagels laten zetten, acrylnagels. Na een week of twee was ik het wel weer zat en heb ik mijn nagels kortgeknipt. Maar is het ook mogelijk om die laag acryl zelf te verwijderen en zo ja, waarmee? Geen zin om daarvoor naar die nagelstudio te gaan en ervoor te betalen, maar mijn nagels zien er nu niet zo tof meer uit door de 'uitgroei'.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:41:44 #2
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_59105134
Als ik google moet geloven kan het gewoon met aceton? Al waarschuwen de sites van nagelstylistes dat je het vooral niet zelf moet doen. Duh.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_59105432
Met aceton inderdaad. Mijn moeder heeft gelnagels omdat haar nagels snel breken, gewoon naturel kleur zeg maar, en bij haar hebben ze ook gewaarschuwd dat als ze ze ooit zelf lakt ze ze niet schoon mag maken met aceton omdat je dan dat gellaagje weg'smelt'. Dus je kan het proberen?
Vivre
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:58:28 #4
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_59105446
Hmkay, ga ik dat dus proberen. Morgen even halen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_59105536
Succes
Hoop trouwens wel voor je dat je het er dan wel in z'n geheel afkrijgt, want zou niet echt leuk zijn als de helft van je nagels er nog op bleef zitten (hobbeltje hier, bobbeltje daar..). Maar mijn moeder heeft ze nooit gelakt of zo, dus ik heb geen idee op wat voor manier het eraf gaat dan, of het er echt helemaal af gaat. (Ik krijg een soort flasbacks van al die keren dat ik m'n nagels heb gelakt, en ze vervolgens na een uur weer schoon gemaakt heb en dan altijd van die randjes bleef houden bij m'n nagelriemen ). Met acrylnagels lijkt me dat nog vervelender.
Vivre
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:26:13 #6
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_59105881
Het ziet er nu ook niet uit, want sommige heb ik er half afgepulkt enzo.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_59106844
Haha ok, veel succes ermee dan
Vivre
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')