abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59062077
Ik heb dit jaar Management, Economie en Recht gedaan in Utrecht. Maar ik wil volgend jaar verder gaan in Amsterdam. Maar ik weet niet precies wat de verschillen zijn tussen deze 2 gebouwen, dus ik kan nog geen keuze maken. De open dag is 12 juni maar die dag kan ik niet. Dus als mensen die op 1 van de 2 gebouwen een economische opleiding heeft gevolgd mij er wat over kan vertellen.
pi_59062166
ik zou kijken naar de bereikbaarheid
pi_59062223
Als het goed is liggen ze beiden op loopafstand van de stations (station bijlmer en station amstel), dus dat zit wel goed.
pi_59062246
dan kijk je naar reistijd, kantinejuffrouwen en waar je dichtbij een kroeg hebt zitten ofzo
  maandag 2 juni 2008 @ 09:33:13 #5
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_59062757
Hoi, hier een bijna afgestudeerde aan de Fraijlemaborg. Bevalt mij prima, nieuw gebouw, goede faciliteiten, kleiner en persoonlijker dan de Leeuwenburg. Daarentegen is de Leeuwenburg dichter bij het centrum, makkelijker te bereiken (stoppen meer metro´s e.d.) en heeft de Laks (studentencafé).

Qua onderwijs is de Fraijlemaborg wat stricter, veel (verplichte) lesuren. De Leeuwenburg richt zich meer op projecten.

Daarnaast is mijn indruk dat de Fraijlemaborg ook wat internationaler is ingesteld, maar ik weet niet hoe mensen op de Leeuwenburg dit ervaren. Er lopen op de Fraijlemaborg best veel buitenlanders rond door de vele, in verhouding, Engelse opleidingen en uitwisselingsstudenten.

De kantine op de Fraijlemaborg is trouwens niet geweldig. Maar gelukkig zitten er legio aan bakkers in het winkelcentrum (Amsterdamse Poort) om de hoek.

Als je nog specifieke vragen hebt hoor ik het wel .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_59084304
Over een paar jaar verhuist de vestiging van Leeuwenburg....daar zou ik wel rekening mee houden.
pi_59084425
@Leinonlein: Bedankt voor de informatie.

@Marreco: Waar verhuist die heen dan?
pi_59093431
Je hebt er geen idee van dat er een verschil is tussen de HES en de HvA hè?
Het zijn niet alleen verschillende locaties, maar ook verschillende onderwijsinstellingen. (Ook al is de HES wel een onderdeel van de HvA)
pi_59114232
HEs mot je verplicht sporten toch?
pi_59132651
Inderdaad. 1 keer per week.
Maar dat kan ook bowlen oid zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')