abonnement Unibet Coolblue
pi_59057136
Ik, 17, ben niet bepaald ervaren in de liefde, om eerlijk te zijn heb ik zelfs nog nooit echt een vriendin gehad. Heb veel vrienden, weet dat ik er niet slecht uitzie, maar door de manier waarop ik dingen aanpak is het er nooit echt van gekomen.

Nu is het dan zo dat ik bijna zeker weet dat een meisje me leuk vind, merk ik wel aan bepaalde signalen, wat ik alleen nog niet zeker weet is of ik haar ook echt leuk vind. Ze ziet er goed uit, is ook wel aardig, maar toch ben ik nog niet bepaald verliefd ofzo. Gister in de stad kwam ze de hele tijd tegen me aan dansen, en ongemakkelijk als ik dan ben weet ik niet wat ik dan moet doen, al weet ik dat dat heel dom klinkt. Ik weet gewoon niet wat ik in zulke situaties moet doen, weet ook zeker dat als ik het gister een beetje handiger had gedaan, dat er dan wat meer was gebeurd dan alleen een beetje dansen en praten.

Ik zit nu alleen een beetje met vragen in mijn hoofd: Moet ik iets met haar beginnen? Vind haar leuk, aardig en ook knap maar het is niet zo dat ik niet kan stoppen met aan haar denken ofzo. Zal ik toch iets met haar beginnen om zo een beetje minder "groen" in de liefde te zijn? Het andere is: Wat moet ik doen? Ik voel me in sommige situaties ongemakkelijk. Als ik met vrienden en ook meisjes als "vrienden" ben, ben ik een gangmaker, en kan ik het eigenlijk wel goed vinden met iedereen. In de liefde echter ben ik super ongemakkelijk en weet ik totaal niet wat ik moet zeggen en doen. Het klinkt natuurlijk zo simpel als " gewoon naar haar toe lopen en iets zeggen", dat lukt dan ook wel, kan het goed met haar vinden. Maar als ze dan tegen me aan begint te dansen weeti k totaal niet wati k moet doen, en wat ik daarna moet doen...
pi_59057188
De jeugd van tegenwoordig is inderdaad fijn, maar daar gaat het hier niet over
  zondag 1 juni 2008 @ 22:16:52 #4
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59057189
met r mee dansen, en met een beetje geluk mag je daarna met r mee naar huis
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_59057227
Ik wil je wel helpen. Maar om te beginnen. Hoe voelde je naast de ongemakkelijkheid toen ze tegen je aan het rijen was?
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 22:19:10 #6
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_59057234
Of zij met jou...

Doen, krijgt alleen maar spijt van het níet doen.
pi_59057240
Ook dat is weer iets waar ik me niet totaal comfortabel bij voel , dansen. Met haar mee naar huis gaan zal moeilijk gaan want ze woont echt 20 km uit de stad en slaapt dan altijd als ze uitgaat bij iemand anders. En mee naar huis nemen zie ik niet zo zitten, zie mezelf al aankomen met haar bij mij thuis met m'n vader, moeder, broertjes

En die andere vraag, ik weet dat ze mij leuk vind, maar ik vind haar nog niet op die manier leuk, wel aardig, mooi enzo, maar moet ik dan nu al toch iets "doen" ?

@Liquidootje: Natuurlijk is dat leuk , maar dan?
pi_59057316
Gewoon niks. Laat haar die bobbel dan ook voelen zodat ze weet dat jij haar ook leuk vind. Dan regelt zij de rest wel.
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 22:24:54 #9
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_59057341
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:19 schreef Datvindjeleukhe het volgende:
Ook dat is weer iets waar ik me niet totaal comfortabel bij voel , dansen. Met haar mee naar huis gaan zal moeilijk gaan want ze woont echt 20 km uit de stad en slaapt dan altijd als ze uitgaat bij iemand anders. En mee naar huis nemen zie ik niet zo zitten, zie mezelf al aankomen met haar bij mij thuis met m'n vader, moeder, broertjes

En die andere vraag, ik weet dat ze mij leuk vind, maar ik vind haar nog niet op die manier leuk, wel aardig, mooi enzo, maar moet ik dan nu al toch iets "doen" ?

@Liquidootje: Natuurlijk is dat leuk , maar dan?
Spreek anders eens wat met haar alleen af? en lekker boeiend wat ze thuis denken, gaat toch om jou? Ben je anders liever nog steeds single tot je ooit op jezelf woont, omdat je niet een meisje mee durfde te nemen?
pi_59057346
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
Gewoon niks. Laat haar die bobbel dan ook voelen zodat ze weet dat jij haar ook leuk vind. Dan regelt zij de rest wel.
Ok

Kijk het klinkt voor mij altijd heel simpel van "gewoon doen", en ik weet ook wel dat het heel simpel is, maar toch weet ik dan niet wat ik moet doen en doe ik het uiteindelijk vaak niet.

@Cocktailprikker: Het is niet echt wat ze er thuis van denken, ik denk eerlijk gezegd dat ik daar zelf nog niet eens helemaal aan toe ben, zeker als ik nog niet zeker weet of ik iets met haar wil, ben op dat vlak namelijk ook nog niet echt ervaren
  zondag 1 juni 2008 @ 22:25:21 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59057350
Je gaat gewoon een keertje stappen waar zij dan ook is, beetje dansen (samen is 'makkelijker' dan in je uppie hoor ). Dan kijk je haar gewoon lief aan, handen zo onder d'r haren bij d'r nek, en dan haar hoofd naar de jouwe brengen, en dan die slet keihard afneuken in een donker steegje.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_59057431
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef Datvindjeleukhe het volgende:
ben op dat vlak namelijk ook nog niet echt ervaren
Als je dat als reden/smoes blijft gebruiken krijg je ook nooit ervaring hè
Snap dat het lastig is, die eerste stap, maar ga er gewoon voor
pi_59057469
Hmmm. We zijn er dan uit of niet. Lekker batsen en laat haar leiden.
A little bit hateful
pi_59057494
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:29 schreef Piles het volgende:

[..]

Als je dat als reden/smoes blijft gebruiken krijg je ook nooit ervaring hè
Snap dat het lastig is, die eerste stap, maar ga er gewoon voor
Mja, maar ik denk dat ik het ook nog niet wil als ik er nog niet eens helemaal zeker uit ben of ik wel iets met haar wil doen, wil het sowieso iets meer "opbouwen", hell, ik heb de afgelopen jaren zelfs met geen enkel meisje gezoend.

Wat er wellicht ook wel mee te maken heeft dat ik vroeger wat "dikkig" was, en nu ik vaak naar de fitness ga en erbij veel sport en let op m'n voeding er een stukkie strakker bijloop.
pi_59057534
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef Datvindjeleukhe het volgende:
Mja, maar ik denk dat ik het ook nog niet wil als ik er nog niet eens helemaal zeker uit ben of ik wel iets met haar wil doen, wil het sowieso iets meer "opbouwen"
Dat kan toch ook
Je hoeft toch niet elk meisje gelijk mee naar huis te nemen
Eerst maar eens contact maken lijkt me handiger
  zondag 1 juni 2008 @ 22:33:59 #16
216466 Chantal12345
* ChantieelicioussszBaby!
pi_59057546
Zorg eerst dat jullie band close wordt zodat je dan op je gemak voelt bent bij haar.
hate it, or love it.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:43:47 #17
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_59057792
Je kan haar sowieso gebruiken om van dat "issue" met nooit relaties gehad te hebben enz af te komen.
Is voor haar niet echt fijn maar ik wed dat je zelfvertrouwen t.o.v zo'n situatie er wel een stuk beter van wordt.
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  zondag 1 juni 2008 @ 22:48:14 #18
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59057920
doe gewoon waar je zin in hebt en zodra het niet meer leuk is hou je ermee op.
ik zie het punt niet.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_59058050
ok bedankt voor jullie reacties
  zondag 1 juni 2008 @ 22:54:00 #20
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_59058096
niet meteen aan sex denken... dat doet zij wel voor je.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_59058104
-onnodig-

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 01-06-2008 23:00:39 ]
pi_59058105
Graag gedaan. Laat nog even weten wat er van geworden is.
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 22:54:48 #23
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_59058121
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Chantal12345 het volgende:
Zorg eerst dat jullie band close wordt zodat je dan op je gemak voelt bent bij haar.
Goede tip, maar niet te lang wachten anders zegt ze straks je bent echt een hele goede vriend van me (oftewel ik zie je als broer) en dan ben je te laat en neukt iemand anders haar die wel eerder de stap nam om te zeggen dat hij haar leuk vind. ;-)
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  zondag 1 juni 2008 @ 22:55:04 #24
82136 Xennia
gekroond
pi_59058129
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:25 schreef LasTeR het volgende:
Je gaat gewoon een keertje stappen waar zij dan ook is, beetje dansen (samen is 'makkelijker' dan in je uppie hoor ). Dan kijk je haar gewoon lief aan, handen zo onder d'r haren bij d'r nek, en dan haar hoofd naar de jouwe brengen, en dan die slet keihard afneuken in een donker steegje.
Zit dat jochie niet meteen zo te bederven. Wat is er mis met eerst eens lekker kussen?
pi_59058163
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
Graag gedaan. Laat nog even weten wat er van geworden is.
Zal ik doen
  zondag 1 juni 2008 @ 22:57:52 #26
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59058198
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zit dat jochie niet meteen zo te bederven. Wat is er mis met eerst eens lekker kussen?
Tot die allerlaatste zin, ging het nog goed. Ik ben bedorven. TS, ipv het afneuken, gewoon lief kusjes geven.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_59058208
op je 17e hoef je echt nog niks op te bouwen. Hoe weet je of iemand de ware is als je geen vergelijkingsmateriaal hebt.
Spreek een kkertje met zijn tweeen af. Gewoon iets dufs als een bioscoopje ofzo. Kies wel een film die jullie allebei leuk vinden en daarna de kroeg in, heb je in ieder geval al een onderwerp om het over te hebben. Praat gewoon met haar als met een gewone vriendin maar maak ook af en toem lichamelijk contact en dan komt de rest vanzelf.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  zondag 1 juni 2008 @ 23:10:37 #28
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_59058586
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doen, krijgt alleen maar spijt van het níet doen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 juni 2008 @ 23:16:04 #29
163650 Greys
pi_59058732
Gewoon eerst maar eens een lekker potje zoenen en kijken of dat bevalt.
Dan zie je daarna wel verder
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59061171
tvp, ik ben hetzelfde geval, dus herkenbaar

Ik kan TS best begrijpen, wou een vriendin van een vriendin van een vriend van me (joh, connectie ) met me dansen.

Ik dacht: Waat?!
Ach, was laat, de helft bezopen, dus /care
Later de vraag van een vriend of ik dr leuk vond.
Ja ze was wel leuk, maar niet dat ik verkering wil ofzo.
De volgende keer dat ik dr in de bus tegenkwam werd ik keihard genegeerd Goddammit
In de 2de klas had ik ook een kans, erg lieve meid, ik zag het wel zitten. Maar was echt een schijterd.. lag ook puur aan mezelf (situatie was thuis ook niet bepaald gezellig enz.. Was toen heeeel anders).

Je hoeft niet gelijk een bioscoop te pakken ofzo, je kan ook gewoon met de hele vriendengroep ergens heen gaan en een beetje met dr omgaan enz.

En er zijn kansloze gevallen die wel es zeggen dat ik nooit een vriendin zou krijgen, en er nooit een heb gehad, of zij er een eerder krijgen.
De meeste met zo'n ego zijn de grootste sukkels of falen in een relatie.
Zo zijn er typjes die door elke meid die ze hadden keihard worden genaaid door vreemdgaan, of dumpen voor een andere jongen (valt op hetzelfde neer). Of typjes die elke meid achterna rennen, of die ze goed kennen, heel gesprek voeren maar dat ik toch overduidelijk kan zien dat die meid hints blijft geven dat ze geen interesse geeft, maar die jongen er niks van snapt. Want zn ego is zo groot dat ie denkt te weten dat elk meisje em leuk vind .


Oftewel, zoek meningen over hoe je het aan moet pakken, mocht je het willen.
Daaruit pik je wat, naar eigen mening, goeie dingen uit, en maakt er zelf een eigen draai van aanpak van.
Je bent niet verplicht een vriendin te hebben, en het kan altijd groeien vanuit een vriendschap he .

Moge gij wat aan mn post hebben gehad..
En eh... jij hebt het ook in de hand he, want je kan ook langzaam een relatie krijgen.
Ik zal het wel mis hebben, maar als ik er in inleef lijkt het krijgen van een relatie wel een potje SM
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 2 juni 2008 @ 14:03:02 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59068696
Daten.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_59072381
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Zit dat jochie niet meteen zo te bederven. Wat is er mis met eerst eens lekker kussen?
Niks, maar neuken is beter
Beneath the gold, bitter steel
pi_59107177
Heeft ze een chille zus?
pi_59107211
-offtopic-

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 04-06-2008 05:58:49 ]
pi_59115153
TS: Misschien nare ervaringen gehad met meiden?
Zoals gepest ofzo.

Heb je de gedachte dat je belachelijk word genomen, in de maling... Of weet je echt niet wat je moet doen?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59119055
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef Datvindjeleukhe het volgende:
Ik, 17, ben niet bepaald ervaren in de liefde, om eerlijk te zijn heb ik zelfs nog nooit echt een vriendin gehad.
Daar stopte ik al met lezen.
Ik was 19 toen ik ontmaagd werd.. big deal. Heb de schade nu ingehaald...
Snap niet dat dit zo'n issue is voor pubers.. alsof je sociale status een enorme boost krijgt als je een meisje hebt gepaalt.

Edit: toch maar gelezen..
Denk dat je (geestelijk gezien) nog niet toe bent aan een relatie.. of je moet alles heel langzaam aan doen. Je weet nog niet eens wat je moet doen als ze tegen je op loopt te rijden! dude!

[ Bericht 11% gewijzigd door Netstorm op 04-06-2008 16:17:07 ]
pi_59119645
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:49 schreef Netstorm het volgende:

Je weet nog niet eens wat je moet doen als ze tegen je op loopt te rijden! dude!
In haar gezicht uitlachen, naar de bar lopen en daar met je vrienden lachend pullen bier bestellen. Dat is het correcte antwoord toch?
Ja, ik generaliseer.
pi_59119947
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:08 schreef Northside het volgende:

[..]

In haar gezicht uitlachen, naar de bar lopen en daar met je vrienden lachend pullen bier bestellen. Dat is het correcte antwoord toch?
Een vriendin hebben is zooo gay
Met vrienden zuipen is voor echte mannen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:41:30 #39
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59122121
Je moet gewoon eerst op lelijke chickies oefenen.
Net zoals je eerst een ouwe Golf uit '91koopt, en na een tijdje pas een blinkende BMW 316i uit '95.
pi_59125333
Willen de baggeraars wegblijven uit dit topic? Kappen met onzinreacties aub.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:38:43 #41
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59145077
Gewoon doen, anders krijg je dr alleen maar spijt van

Lig je 's avonds in je bedje met allemaal spermadoekjes en betraande oogjes dat je niet dat ene meisje gepakt hebt
Primum non nocere
pi_59154302
dubbel
pi_59154335
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:53 schreef Datvindjeleukhe het volgende:

[..]

Haha nee geen nare ervaringen gehad met meiden, weet ook wel zo goed als zeker dat ik niet belachelijk word genomen. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen .
quote:
Daar stopte ik al met lezen.
Ik was 19 toen ik ontmaagd werd.. big deal. Heb de schade nu ingehaald...
Snap niet dat dit zo'n issue is voor pubers.. alsof je sociale status een enorme boost krijgt als je een meisje hebt gepaalt.

Edit: toch maar gelezen..
Denk dat je (geestelijk gezien) nog niet toe bent aan een relatie.. of je moet alles heel langzaam aan doen. Je weet nog niet eens wat je moet doen als ze tegen je op loopt te rijden! dude!
Ik vind het ook totaal geen big deal, het is ook niet waardoor mijn sociale status imo een boost ofzo zou krijgen. Maar het lijkt me wel "leuk", dusja, waarom niet Alleen ik weet dus totaal niet hoe en wat ik aan moet pakken.

Heb wel wat gehad aan een aantal van de reacties hier
pi_59159915
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:54 schreef Datvindjeleukhe het volgende:

[..]


[..]

Ik vind het ook totaal geen big deal, het is ook niet waardoor mijn sociale status imo een boost ofzo zou krijgen. Maar het lijkt me wel "leuk", dusja, waarom niet Alleen ik weet dus totaal niet hoe en wat ik aan moet pakken.

Heb wel wat gehad aan een aantal van de reacties hier
Gewoon rustig aan en kat uit de boom kijken; ze vind je wel wat hebben anders danst ze niet tegen je op, lijkt mij. Als je geen gevoelens voor d'r krijgt na een paar weken.. jammer dan, komt vanzelf wel weer een ander waar je het wel bij weet.


je moet gewoon wachten ermee totdat je zelf weet dat je eraan toe bent, en aan je verhaal op te merken ben je dat nog niet ( nouja.. in ieder geval niet bij haar ) .. omdat je je nog ongemakkelijk voelt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Netstorm op 06-06-2008 01:12:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')