index       ek 2008
PI Bert Maalderink
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
_Mike_
A.F.C.A.
donderdag 12 juni 2008 @ 20:10 (#201) 

Was net van plan een topic voor deze klootzak te openen.

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."

Pulu
donderdag 12 juni 2008 @ 20:14 (#202) 

Maalderink zuigt als sinds het EK'96 toen hij echt domme en suggestieve vragen stelde aan Seedorf na zijn wissel tegen Zwitserland.....wat je ook van Seedorf vindt die vragen die hij toen stelde, vroeg hij eigenlijk een stoot op zijn bek

Sora
donderdag 12 juni 2008 @ 20:25 (#203) 
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:14 schreef Pulu het volgende:
Maalderink zuigt als sinds het EK'96 toen hij echt domme en suggestieve vragen stelde aan Seedorf na zijn wissel tegen Zwitserland.....wat je ook van Seedorf vindt die vragen die hij toen stelde, vroeg hij eigenlijk een stoot op zijn bek
Ik hoop dan ook echt dat die gast 'ns goed hard tegen de stenen word gesmeten.

www.goddoesnotexist.org

BansheeBoy
Geert Witler
donderdag 12 juni 2008 @ 20:29 (#204) 

Is dit eigenlijk ook de klinisch dode poedel die Kluivert gelijk vragen begon te stellen over zijn gemiste penalty direct na het winnen van de wereldbeker met Ajax?

²

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe
Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden....
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
"There is no knowledge that is not power".

Gert
spreekt voor zich
[ Moderator ] donderdag 12 juni 2008 @ 20:38 (#205) 

De bijtjes schijnen het niet zo goed te doen momenteel, maar wij hebben gelukkig een dikke vette horzel.

"Mensen zijn geen tram. Geen rode tram. En ook geen witte tram."

The_Verve
I Just Need Myself
donderdag 12 juni 2008 @ 21:32 (#206) 

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 16:34 schreef schaap001 het volgende:
Zojuist op 3FM belde Rob Stenders Bert Maalderink op z'n mobiel met de vraag waar 'ie nou op uit was gisteren.

Bert zei, dat hij informatie had ontvangen dat Robben eigenlijk niet of nauwelijks geblesseerd meer was en dat Van Basten hem morgen als grote surprise ineens in de basis wilde zetten tegen Frankrijk. En om die vraag cq suggestie zou Van Basten geirriteerd zijn.

Dus Stenders zegt: Ah! Dus Van Basten wilde eigenlijk Robben als konijn uit de hoge hoed toveren, waardoor de Fransen van slag zouden zijn, daar geen gepast antwoord op zouden hebben en we wellicht weer een lekkere overwinning kunnen boeken. En dat heb jij nu verpest door die vraag te stellen, Dus je bent eigenlijk gewoon een landverrader?

Bertje: ik doe gewoon mijn werk. Ben ik dan een journalist of een landverrader?

Stenders: Nou, dat laatste natuurlijk.

Leuk om te horen dat Bertje er niet zo van gediend was om zuigende grafvragen te krijgen.
Gisteren werd Tom Egbers in niet zoveel woorden gevraagd wat hij van Bert Maalderink vond. Het is wel duidelijk dat Egbers geen fan is van Maalderink. (© Stenders Eetvermaak)
quote:
Verslaggever: Ik wil nog één weg met je in, namelijk de manier van verslag geven op het EK door de NOS-coryfeeën. Rob, Jelmer en ik zijn dit EK naar Bern gekomen met één missie, en met één held: Bert Maalderink.
Tom Egbers: Ja.
-stilte-
Tom Egbers: Eh... Ehhh. Nou, ik vind het niet zo makkelijk om over collega's te praten, want ik val een collega nooit af. Bert Maalderink heeft zeker een eigen stijl. En dat is in ieder geval fijn als iemand een eigen stijl heeft. Dan is het in ieder geval niet grijs, het is herkenbaar. Dat ben ik met je eens. Eh... Ik kan me tegelijkertijd wel voorstellen dat hij bij een aantal mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt. Dat is het gevolg van zijn aanpak en dat is zijn verantwoordelijkheid.

Met geluid is het leuker.

http://player.omroep.nl/?aflID=7234399: Bijna aan het einde, na Gavin DeGraw.

The Band: The Shape I'm in | Up on Cripple Creek | Slippin' and Slidin' | Rockin' Chair | The Weight | Time to Kill
Hattrick: The Northern Souls (764346)
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.

Grulez
rasgroninger
donderdag 12 juni 2008 @ 22:47 (#207) 

Iemand die gedoe maakt door te zeuren en te zeuren. Kritische vragen zijn leuk, maar zeuren en zanikken valt bij mij niet onder kritisch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grulez op 13-06-2008 00:52 ]

.woorden binnen niks, eenden leggen de aaier.

DrDentz
donderdag 12 juni 2008 @ 23:00 (#208) 

Hij stelt ook steeds vragen over zichzelf, aan Van Basten "Waren deze vragen beter dan gisteren?" en aan Kuijt "Hoe doe ik het?".. zucht

BansheeBoy
Geert Witler
donderdag 12 juni 2008 @ 23:02 (#209) 

Die Maalderink is echt ziek in zijn tedere hoofdje.

²

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe
Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden....
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
"There is no knowledge that is not power".

Falco
Afleidingsmanoeuvre
donderdag 12 juni 2008 @ 23:03 (#210) 

Een teken van onzekerheid! Misschien dat ie nu ook doorheeft dat ie een ontzettende dork is.

[Tournament] Beste film van de jaren '00 - Eerste ronde

Bolkesteijn
TINSTAAFL!
donderdag 12 juni 2008 @ 23:04 (#211) 

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Hij stelt ook steeds vragen over zichzelf, aan Van Basten "Waren deze vragen beter dan gisteren?" en aan Kuijt "Hoe doe ik het?".. zucht
Hij denkt vast dat de kijker geïnteresseerd is in het wel en wee van onze interviewer. Journalisten die zichzelf belangrijk vinden dan het nieuws.

DrDentz
donderdag 12 juni 2008 @ 23:05 (#212) 

Bert Maalderink is de grote ster van dit EK

SCH
donderdag 12 juni 2008 @ 23:07 (#213) 

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Bert Maalderink is de grote ster van dit EK
Zo is het Juist door al die zure kijkers die geen kritische vragen wensen

jmac
donderdag 12 juni 2008 @ 23:08 (#214) 

Bert is een voorbeeld!

Grulez
rasgroninger
vrijdag 13 juni 2008 @ 00:53 (#215) 

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Het verbaast me niks dat jij gezeur interpreteerd als kritisch.

.woorden binnen niks, eenden leggen de aaier.

NDAsilenced
vrijdag 13 juni 2008 @ 01:40 (#216) 

Ik denk overigens dat Bert, wanneer hij dit topic leest, apetrots en bevestigd voelt in de juistheid van zijn manier van doen.

heiden6
. . .sterf . . .
vrijdag 13 juni 2008 @ 04:01 (#217) 

quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:40 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik denk overigens dat Bert, wanneer hij dit topic leest, apetrots en bevestigd voelt in de juistheid van zijn manier van doen.
't Is ook moeilijk goed te zien met zo'n betonnen plaat voor je hoofd.

Let us not seek to satisfy our thirst for freedom by drinking from the cup of bitterness and hatred. We must forever conduct our struggle on the high plane of dignity and discipline.

pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
vrijdag 13 juni 2008 @ 08:47 (#218) 

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Nogmaals: daar gaat het niet om...
a) Het zijn geen kritische vragen, het zijn vragen die voor de hand liggen. Na een verloren wedstrijd vragen: " Voel je je nu niet erg slecht?" is zo'n overbodige vraag dat alleen KwalBert 'm, kan stellen.
b) Zoals al honderden malen gemeld stelt hij de vragen met het antwoord er in, zoals ook in het voorbeeld hierboven.

Kritisch mag, maar doe goed. En als je dat niet ziet vraag ik me werkelijk af hoe jij je journalistiek bedrijft....

[In•de•pen•dent: (adj.) Not having sold one's life, career, and creative works over to a corporation.]

Stansfield
vrijdag 13 juni 2008 @ 08:54 (#219) 

Precies, hij stelt vragen waar alleen het antwoord mogelijk op is wat hij wil horen.

schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
vrijdag 13 juni 2008 @ 09:21 (#220) 

Ik kan me goed voorstellen dat spelers hem straal voorbij lopen of nauwelijks nog een serieus antwoord gaan geven op een bepaald moment. Waterreus was daar een ster in: hij liet zich alleen ook weer binnen 2 minuten opnaaien en verleiden tot boude uitspraken. Maar die kon altijd zo lekker strak kijken en gewoon zwijgen.

Kan me nog een "interview" herinneren met hem toen Oranje een persboycot had ingelast. Toen ging ' ie wel gewoon doodleuk voor de camera staan, maar zei gewoon helemaal niks. Mooi was dat.

Longmen
vrijdag 13 juni 2008 @ 09:37 (#221) 

quote:
Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Op een gegeven moment was Bert door de antwoorden van Van Basten de kluts kwijt, en wist hij zijn eigen vraag niet meer
Het was gisteren ook weer één grote humor act .

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!

TheZapster
David Hasselhoff fan
vrijdag 13 juni 2008 @ 09:47 (#222) 

De Bert Maalderink fan hyve

Ik ben een tijdbom | Je danst zoals je in bed bent zeggen ze | Ruimte Aap | Mo Solid Gold | Hé, ga je mee? | BIRTHAAAAAAA!!! | Coolin'in Cali |

Ciske-
vrijdag 13 juni 2008 @ 09:50 (#223) 

quote:
Nogmaals: daar gaat het niet om...
a) Het zijn geen kritische vragen, het zijn vragen die voor de hand liggen. Na een verloren wedstrijd vragen: " Voel je je nu niet erg slecht?" is zo'n overbodige vraag dat alleen KwalBert 'm, kan stellen.
b) Zoals al honderden malen gemeld stelt hij de vragen met het antwoord er in, zoals ook in het voorbeeld hierboven.

Kritisch mag, maar doe goed. En als je dat niet ziet vraag ik me werkelijk af hoe jij je journalistiek bedrijft....
Helemaal mee eens. Als kijker wil ik de werkelijkheid zien en daar m'n eigen conclusies aan verbinden. Als daar wat (kritisch) voor doorgevraagd moet worden, no problem. Maar hier gaat het niet om doorvragen. Bert geeft eerst zijn eigen draai aan de werkelijkheid en stelt dan enkel vragen om dat bevestigd te krijgen. Hij staat niet meer open voor andere meningen of ideeën, wat imo een eerste vereiste is voor goede journalistiek.

schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
vrijdag 13 juni 2008 @ 10:03 (#224) 

Wat ik weleens zou willen zien is een interview van Bert Maalderink met Johan Cruijff. En dan van een half uurtje ofzo. De ene probeert alleen maar woorden in de mond van de ander te leggen, terwijl de andere helemaal nooit iets wil zeggen, behalve een hoop vaagheden in slecht nederlands.

Ik zou Bertje DAAR weleens z'n tanden in willen zien zetten, haha!

Longmen
vrijdag 13 juni 2008 @ 10:39 (#225) 

quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:47 schreef TheZapster het volgende:
De Bert Maalderink fan hyve
2x
Maalderink
Hyves

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       ek 2008
Bert Maalderink
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500