Topicgallery™ : |
|
|
|
A.F.C.A. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
www.goddoesnotexist.org |
|
Geert Witler |
|
|
|
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.... Bansheeboy: Fok!ker van de week! "There is no knowledge that is not power". |
|
spreekt voor zich |
[ Moderator ]
|
|
|
"Mensen zijn geen tram. Geen rode tram. En ook geen witte tram." |
|
I Just Need Myself |
|
|
|
The Band: The Shape I'm in | Up on Cripple Creek | Slippin' and Slidin' | Rockin' Chair | The Weight | Time to Kill Hattrick: The Northern Souls (764346) De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3. |
|
rasgroninger |
|
|
|
.woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
|
Geert Witler |
|
|
|
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.... Bansheeboy: Fok!ker van de week! "There is no knowledge that is not power". |
|
Afleidingsmanoeuvre |
|
|
|
[Tournament] Beste film van de jaren '00 - Eerste ronde |
|
TINSTAAFL! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rasgroninger |
|
|
|
.woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
|
. . .sterf . . . |
|
|
|
Let us not seek to satisfy our thirst for freedom by drinking from the cup of bitterness and hatred. We must forever conduct our struggle on the high plane of dignity and discipline. |
|
pfief, pfaf, pfoef! |
|
|
|
[In•de•pen•dent: (adj.) Not having sold one's life, career, and creative works over to a corporation.] |
|
|
|
|
|
|
Ik bedoel maar te zeggen: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul! |
|
David Hasselhoff fan |
|
|
|
Ik ben een tijdbom | Je danst zoals je in bed bent zeggen ze | Ruimte Aap | Mo Solid Gold | Hé, ga je mee? | BIRTHAAAAAAA!!! | Coolin'in Cali | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik bedoel maar te zeggen: |
|
|
|
|