abonnement Unibet Coolblue
pi_59005460
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ben normaal helemaal geen voorstander van bewerkingen die de foto onrealistisch maken, maar in dit geval vond ik 'm toch wel aardig in duotone. Geeft wel een onheilspellende tintje aan de foto. Vind ik dan:
Die duotone doet dat best goed Lekker plaatje
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:12:50 #27
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_59010926
@ Beathoven:
+ Lekkere sinistere sfeer, je oog wordt mooi naar dat figuurtje in de verte getrokken. Doordat het licht op de glanslak reflecteerd wordt de diepte heel mooi geaccentueerd. Mooie foto!
- Iets teveel donker onder op de voorgrond. (mierenneuk puntje hoor)
Mijnes: Een abstracte foto van een duikboot.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_59014248
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:12 schreef tonja het volgende:
@ Beathoven:
+ Lekkere sinistere sfeer, je oog wordt mooi naar dat figuurtje in de verte getrokken. Doordat het licht op de glanslak reflecteerd wordt de diepte heel mooi geaccentueerd. Mooie foto!
- Iets teveel donker onder op de voorgrond. (mierenneuk puntje hoor)
Mijnes: Een abstracte foto van een duikboot.
[ afbeelding ]
+ de locatie. ik zie niet precies wat het is maar dat kan het juist ook weer mooi maken.
- ik heb niet echt 1 punt op de foto waar ik me ogen op kan richten.

Hoop dat er nog iemand op je foto kan reageren want ik weet er nog niet genoeg van dat ik goede tips kan geven


Dit is mijn foto. was zondag genomen met een optreden van leaf hier in de buurt.. ik vind de foto persoonlijk zelf leuk omdat ze niet zo standaard in de camera kijken



[ Bericht 2% gewijzigd door mash_ op 30-05-2008 16:09:15 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:02:32 #29
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59014623
Leuk plaatje Mash, heel jammer dat ie absoluut onscherp is. En hij is een beetje te groot voor dit forum, mag maar max 610 pixels breed zijn helaas

Tonja, ik vinnum mooi zeg! Ik heb laatst ook zo'n boot geschoten, een heel ouwe die al jaren ligt te roesten. Ik vind jouw uitsnede ook wat hebben, je ziet wat het is, en toch ook weer niet. Ow wat leg ik dat weer duidelijk uit, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_59014730
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
Leuk plaatje Mash, heel jammer dat ie absoluut onscherp is. En hij is een beetje te groot voor dit forum, mag maar max 610 pixels breed zijn helaas

Tonja, ik vinnum mooi zeg! Ik heb laatst ook zo'n boot geschoten, een heel ouwe die al jaren ligt te roesten. Ik vind jouw uitsnede ook wat hebben, je ziet wat het is, en toch ook weer niet. Ow wat leg ik dat weer duidelijk uit, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel!!
sorry meteen ff verkleind
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:30:03 #31
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59016487
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:03 schreef kvdv het volgende:
mrSpliffy:
+ Blik, oren , weerspiegeling op de vloer, paarse achtergrond. (Is dit toevallig een Welsh Corgi?)
hehehe thnx
nee tis geen welsh... gewoon een boerderijfok noemde ze het...
ik zeg gewoon altijd "een Foetshiebah"
oftewel vuilnisbak als je t maar duur laat klinken.. moet je dan de reacties van de mensen soms zien
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:36:08 #32
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59016574
@ Mash

+ toch wel leuk plaatje! Idd leuk dat ze niet in de camera kijken en leuke kleurtjes
- inderdaad niet scherp en kan haar na spuiten en slikken niet meer zien zonder te denken dat ze 2 a 3 keer per week masturbeerd maar das een ander verhaal hehehe

hier een speeltuinplaatje van gisteravond



Of hier groter
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:08:06 #33
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_59017161
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
Leuk plaatje Mash, heel jammer dat ie absoluut onscherp is. En hij is een beetje te groot voor dit forum, mag maar max 610 pixels breed zijn helaas

Tonja, ik vinnum mooi zeg! Ik heb laatst ook zo'n boot geschoten, een heel ouwe die al jaren ligt te roesten. Ik vind jouw uitsnede ook wat hebben, je ziet wat het is, en toch ook weer niet. Ow wat leg ik dat weer duidelijk uit, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel!!
Tnx!!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:22:33 #34
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_59018528
Inderdaad, je hebt teveel blokhaakjes. Verder is het in dit topic de bedoeling dat je commentaar geeft op de foto voor je, en je mag maar 1 fot plaatsen. Zie OP.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_59018729
Ow ik wil best reageren

+ Goed op het juiste moment geschoten, erg leuke actie foto (kinderen in de speeltuin in plaats van achter de WII, Playstation 3 of de XBox... WOW!)
- Ik vind het een vrij druk plaatje met alles eromheen, en het lijkt alsog er rechts nog iemand met 1 hand en een stukje lichaam erop staat.

(Kan je me nu helpen met het uploaden.... Pleeeeeaaaaase)

[ afbeelding ]

[ Bericht 7% gewijzigd door Joyna op 01-06-2008 14:59:17 ]
They never tell you truth is subjective. They only tell you not to lie.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:55:09 #36
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_59019180
Je moet de link (1!) tussen image tags zetten dus: [img]link[/img]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:58:20 #37
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59019247
The photo you were looking for has been deleted.

You might like to ask naojoy22 about it!

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_59019771
We hebben ook een edit-knop hier, waarmee je je post kunt wijzigen.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:54:10 #39
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59021810
It better be good!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_59021975
Hmm.. kan de foto niet zien.

Mijnes dan maar =D
"Het maakt niet uit wat je doet, zolang je het maar goed doet!"
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:17:47 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59022424
@ MrSpliffy
+ leuke actiefoto én een leuk standpunt (laag).
- jammer dat de achtergrond zo rommelig is en dat de voeten er net niet helemaal op staan.

@ Mystical_Moonlight
+ gave macro, mooi scherp en goede kleuren
- het stukje vleugel. Ik zou er daarom voor gekozen hebben daar nog wat meer te croppen, zodat het beestje meer in de linkerbovenhoek uitkomt.

Mijn foto
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_59022888
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef Sugar het volgende:
@ MrSpliffy
+ leuke actiefoto én een leuk standpunt (laag).
- jammer dat de achtergrond zo rommelig is en dat de voeten er net niet helemaal op staan.

@ Mystical_Moonlight
+ gave macro, mooi scherp en goede kleuren
- het stukje vleugel. Ik zou er daarom voor gekozen hebben daar nog wat meer te croppen, zodat het beestje meer in de linkerbovenhoek uitkomt.

Mijn foto
[ afbeelding ]
Over er helemaal klaar voor staan gesproken...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:51:54 #43
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59024590
Sugar:
Erg leuke foto! Compositie is erg tof, en het is een foto die je niet snel weer zult zien. Uniek, en daarom prima zoals hij is. Heb er niets op aan te merken.

Mijnes:


Ricoh 500G, Kodak Color 200 film, behoorlijk aan geshopped.

edit: stiekem gewisseld van foto

[ Bericht 16% gewijzigd door kvdv op 31-05-2008 00:23:53 ]
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:05:16 #44
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59024844
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef Sugar het volgende:


Mijn foto
[ afbeelding ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_59025453
Kvdv

Leuke foto om naar te kijken, met al die oudjes en zwart-wit, gotische kerk op de achtergrond, lijkt t zo uit rusland oid te komen maar dan staan daar opeens een volkswagen en een twingo!
Ik vraag het jou ook gewoon: wat vind je zelf speciaal aan je foto?

  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:47:38 #46
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59025595
kvdv, deze vind ik mooier dan die van de auto, die er net stond. Daar wist ik ook niets op te zeggen. Deze vind ik qua compositie heel erg aardig. De bewerking vind ik wat minder, want hij komt zo wel erg hard over, als je hem nog iets verder had doorgedrukt dan was het bijna een B/W negatief. Hoeveel foto's heb je hier voor gebruikt?

MarkG, erg fraai lijnenspel, en de toning is geweldig. Jammer dat het stukje vloer niet net als de linkerkant gewoon zwart is. Dat grijs valt een beetje uit de verder prachtige compositie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_59025631
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
kvdv, deze vind ik mooier dan die van de auto, die er net stond. Daar wist ik ook niets op te zeggen. Deze vind ik qua compositie heel erg aardig. De bewerking vind ik wat minder, want hij komt zo wel erg hard over, als je hem nog iets verder had doorgedrukt dan was het bijna een B/W negatief. Hoeveel foto's heb je hier voor gebruikt?

MarkG, erg fraai lijnenspel, en de toning is geweldig. Jammer dat het stukje vloer niet net als de linkerkant gewoon zwart is. Dat grijs valt een beetje uit de verder prachtige compositie.
Thx! Post jij geen foto's meer?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:53:51 #48
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59025687
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:39 schreef MarkG het volgende:
Kvdv

Ik vraag het jou ook gewoon: wat vind je zelf speciaal aan je foto?
Het bevriezen van alledaagse momenten vind ik interessant.

Ben me bezig aan het houden met straatfotografie, 't gaat moeizaam (lef kweken) en dit vind ik tot nu toe m'n beste. (Hij is geschoten zonder de zoeker te gebruiken, en onopvallend, dus langslopen, eventjes stilstaan, klik, verder lopen.) Niemand in dat plaatje heeft me waarschijnlijk in de gaten gehad. Was er eigelijk gewoon trots op, omdat ik hier toch redelijk dicht bij de mensen in kwestie was en vond het resultaat wel interessant. Al was het misschien maar voor eventjes.

Ik een berg negatieven liggen waar ik niet tevreden over ben, dit is dan ook de eerste straatfoto van me die ik hier post geloof ik. Hopelijk volgt er meer en beter werk.

Edit: @ElizabethR, dankje voor je commentaar, ik ben qua bewerking nog wat aan het experimenten. Wat bedoel je met "hoeveel foto's heb je hiervoor gebruikt?"
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 01:02:30 #49
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59025808
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 00:50 schreef MarkG het volgende:

[..]

Thx! Post jij geen foto's meer?
Nope.

En kvdv, ik dacht werkelijk dat je een aantal foto's had samengevoegd om tot deze compositie te komen. Als dit allemaal op de achtergrond te zien was zou ik erg graag het onbewerkte origineel ook willen zien? Ik vind het nu moeilijk om te bepalen waar ik precies naar kijk in de achtergrond, kan een en ander niet samenzien. Waarschijnlijk door de heftige bewerking. Ik vraag me dus gewoon af waar die mensen dan voorzaten?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 31 mei 2008 @ 01:05:22 #50
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_59025854
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 01:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nope.

En kvdv, ik dacht werkelijk dat je een aantal foto's had samengevoegd om tot deze compositie te komen. Als dit allemaal op de achtergrond te zien was zou ik erg graag het onbewerkte origineel ook willen zien? Ik vind het nu moeilijk om te bepalen waar ik precies naar kijk in de achtergrond, kan een en ander niet samenzien. Waarschijnlijk door de heftige bewerking. Ik vraag me dus gewoon af waar die mensen dan voorzaten?
Origineel (enkel omgezet naar z/w) staat hier. Ze zaten in een bushokje, voor een kerk.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')