quote:Ik ga em sluiten....
Wat kun je dan tegen een whammy doen?
De hele gitaar slat vast en je kan geen flikker doen als tegengas.
* Ingetje79 wordt pissig hiervan
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil dit topic in mijn AT maar ik heb niks te melden![]()
Oh jee, arme Bink, sterkte voor jullie en ik ga meeduimen dat het meevaltquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef Greys het volgende:
Bink is vandaag jarig. Twaalf hele jaren.
En hartstikke ziek![]()
Vannacht hebben we zelfs het noodnummer gebeld. Bink at gisteravond niets (dachten dat ze gewoon een beetje misselijk was ofzo). Zelfs de lekkere koekjes enzo wil ze niet. Vervolgens ging ze de halve nacht proberen over te geven zonder resultaat en ze doet heel erg zielig. Dus wij hebben op Google gezocht op dat tevergeefse braken, maar dan vind je alleen erge dingen. Er staat overal letterlijk 'Wees zeer alert op tevergeefs braken!!!! Ga direct naar de dierenarts!!'. Noodnr gebeld, die zei 'ach ga morgen maar naar je eigen dierenarts'.
Vannacht ging ze een paar slokjes water drinken en dat kwam er ook met dezelfde vaart weer uit. En nu eet ze nog steeds niets. Dus we gaan straks naar de dokter (die is er tussen 13 en 14 uur).
Duimen hoor, dat het meevalt
Nog even ruim een uurtje wachtenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef Greys het volgende:
Dankjewel Senesta
Ze ligt ook alleen maar een beetje op de grond te hangen. En ze wil steeds naar de gang en naar boven, alleen. Nou dat is NIETS voor Bink!Ben echt heel erg bezorgd en ik wou dat het al 13.00 uur was.
Hoop dat de pilletjes werken voor Elco!
Gisteravond kreunde ze echt als ik over haar buikje aaide.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nog even ruim een uurtje wachten![]()
Maar als je je echt veel zorgen maakt zou je misschien kunnen bellen dat je graag meteen wil komen?
Merk je verder niets aan haar? pijn of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |