abonnement Unibet Coolblue
pi_58903541






Officiële site:
http://www.sc-heerenveen.nl

Supportersverenigingen:
http://www.nieuwnoord.org
http://www.feanfan.nl/

Nieuws:
http://www.abelenstra.com
http://heerenveen.headliner.nl/

Foto's:
http://www.feanfans.nl
http://www.bwviking.nl/
http://www.sjdevries.com
http://www.martijnvandervaart.nl
http://www.feanfoto.nl

Overige fansites:
http://www.forzaheerenveen.nl/
http://www.frisianpride.nl
http://vak10.kingbee.nl/

Forum:
http://sc.heerenveen.org/forum

Multimedia:
Interview met de gebroeders Anker - SC Heerenveen.tv
Documentaire Omrop Fryslân over Gertjan Verbeek

Vorige topics:
Centraal Heerenveen Topic: nu al een finale
sc Heerenveen Topic: Deel II
[centraal] sc Heerenveen #3 - We gaan europa in!
[centraal] sc Heerenveen #4 - Bruggink onze verlosser!
[Centraal] SC Heerenveen topic5: Jeroen Drost op de back
[Centraal] SC Heerenveen - deel 6 - Alweer Europa in !!!!!
[centraal] SC Heerenveen #7
[centraal] SC Heerenveen #8
[centraal] SC-Heerenveen-topic # 9
[Centraal] SC Heerenveen topic #10
[Centraal] SC Heerenveen topic #11
[Centraal] SC Heerenveen topic #12
[Centraal] SC Heerenveen #13 ondanks de play-offs Europa in!
[Centraal] SC Heerenveen #14 Met een supertoffe selectie!!
[Centraal] SC Heerenveen #15 Laat ze maar komen!!
[Centraal] SC Heerenveen #16 Een flitsende start
[Centraal] SC Heerenveen #17 Leve de UEFA-Cup!!
[Centraal] SC Heerenveen # 18-Wij lusten de Parma-ham rauw
[Centraal] SC Heerenveen # 19 - Maar wij hebben Alves
SC Heerenveen # 20 Drie punten uit de Euroborg halen
SC Heerenveen # 21 Hier zijn de Heerenveensche jongens...
SC Heerenveen #22: Een plaats bij de eerste 5!
[Centraal] SC Heerenveen #23 We gaan (alweer) Europa in!!!
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuwe Hansson
SC Heerenveen #25: Zonder SCH :{
sc Heerenveen #30: Alvestêdentocht!
sc Heerenveen #31: De leukste club van Nederland!
SC Heerenveen #32: In de blote.../op zoek naar punten
pi_58903621
Laatste wedstrijd van Verbeek:

pi_58903853
geen Feyenoord tifo?
  zondag 25 mei 2008 @ 19:19:55 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58904105
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:06 schreef ruud_fr het volgende:
geen Feyenoord tifo?
Nee, er zijn maar weinig Feijenoorders in hun oude dagen goed genoeg voor Heerenveen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 25 mei 2008 @ 19:23:34 #5
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58904179
tvp

ben benieuwd wie er vertrekken en blijven en hoe goed heerenveen het volgend seizoen gaat doen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58917404
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:23 schreef DANILXL het volgende:
tvp

ben benieuwd wie er vertrekken en blijven en hoe goed heerenveen het volgend seizoen gaat doen
Goed punt, ik ook!
  maandag 26 mei 2008 @ 18:22:21 #7
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58923701
Gertjan Verbeek en Alex Pastoor vertrekken op zeker. Trond Sollied en Chris van Puyvelde gaan ons versterken. Wie er verder komen en gaa weet ik nog niet
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 26 mei 2008 @ 18:37:06 #8
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58923937
Wie zien we liever blijven? Sulejmani óf Pranjic...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58926222
Ik heb liever dat Pranjic blijft.
pi_58927812
Hup Gerald Sibon, schop ze d'r in
pi_58934659
quote:
Sportclub Hearrenfean hat Lesley Fellinga (22) oanlutsen as nije spiler. De ferdigener kaam de ôfrûne twa seizoenen út foar Veendam, dêrfoar spile er by de jongerein fan FC Grins. Fellinga waard berne yn Haïty, mar waard adoptearre troch in Drints gesin.

Omdat er noch twa paspoarten hat spilet Fellinga sûnt ferline jier as Haïtiaansk ynternasjonal. Foar dat lân docht er de kommende moanne mei yn de WK kwalifikaasjewedstriden.

Bron: www.omropfryslan.nl,
pi_58934793
Wat snap je er niet aan?
pi_58934803
De aankoop.
pi_58934816
Ze vinden hem goed, denk ik
pi_58937264
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
Wie zien we liever blijven? Sulejmani óf Pranjic...
Lastige.. Ik heb toch liever dat Sulejmani blijft, die heeft meer groeimogelijkheden denk ik.
pi_58937460
Wel opvallend ja die speler van Veendam. Zelfs ik heb nog nooit van hem gehoord.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:39:56 #17
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58937561
ach, zo kwam jong a pin ook uit de jeugd van volendam...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58944927
quote:
SC Heerenveen maakt interesse in Janmaat concreet
27/05/2008 16:33

SC Heerenveen lijkt de belangrijkste gegadigde om Darryl Janmaat over te nemen van ADO Den Haag. De achttienjarige rechtsback heeft al een eerste gesprek met de Friese club achter de rug.

Janmaat heeft onder andere gesproken met de nieuwe trainer Trond Sollied, wat er op duidt dat de interesse van Heerenveen zeer concreet is. De jonge verdediger staat nog tot medio 2010 onder contract bij ADO, wat betekent dat er een transfersom op tafel moet komen.

In Den Haag speelde Janmaat zich tijdens het afgelopen seizoen vanuit het niets in de basis. Hij maakte zijn debuut op 5 oktober tegen FC Zwolle en maakte in zijn tweede duel voor ADO met TOP Oss meteen zijn eerste doelpunt. In totaal kwam hij 25 keer in actie en scoorde twee keer.

Bron: VI.nl
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:10:24 #19
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58944983
en 2 jeugdspelers tekenen bij
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:13:53 #20
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58946142
1 + 2 = 3 zelfs..

Harm Zeinstra (18-jarige doelman), Arjen Bergsma (19-jarige verdediger) en Radovan Mitrovic (16-jarige middenvelder)
Bergsma heeft al eens bij de eerste selectie (op de bank) gezeten.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_58946612
Persoonlijk vind ik Sollied wel een speciale trainer, hij wil het op zijn manier. Maar z'n tactiek loont blijkbaar, bijna met alle teams heeft hij prijzen gepakt. Hij praat na al die jaren Vlaanderen ook al goed Nederlands. Hopelijk slaagt hij ook bij Heerenveen.
pi_58948190
quote:
Sollied: "Joao Carlos is prioriteit voor Heerenveen" Geplaatst op 27-05-2008
Het getouwtrek rond Joao Carlos blijft duren. Na Rode Ster Belgrado, Anderlecht, PSV en FC Groningen meldt nu ook Heerenveen zich in de strijd om de stijlrijke verdediger van Lokeren binnen te halen. Voor Trond Sollied zou de komst van Joao Carlos zelfs een absolute prioriteit zijn.

De Noor, die begin juli het roer van Gertjan Verbeek overneemt bij Heerenveen, kent Carlos nog uit zijn Belgische periode bij AA Gent. In zijn vierde seizoen bij Lokeren slaagde de Braziliaan er eindelijk in om een constante in zijn prestaties te leggen en behoorde hij wekelijks tot de uitblinkers in de Jupiler League.

De 26-jarige centrale verdediger, die ook aardig uit de voeten kan als middenvelder, ligt nog tot 2010 onder contract in het Waasland.
pi_58963028
Ik vind dat Sulejmani gewoon moet blijven, hij kan nog doorontwikkelen, bij Ajax krijgt hij misschien verkeerde impulsen van spelers die vaak vallen bij geringe aanraking van tegenstanders. Vind ik, en goed van Heerenveen dat deze al veel nieuwe spelers hebben gecontracteerd.
  woensdag 28 mei 2008 @ 14:25:59 #24
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_58964005
quote:
Sparta zou volgens RTV Rijnmond interesse hebben in Timmi Johansen, verdediger van Heerenveen. De 21-jarige Deen kwam in het afgelopen in 7 duels in actie voor de Friezen.

Johansen is een linksbenige verdediger die als back en als centrumverdediger uit de voeten kan. Heerenveen sprak in februari 2008 nog onomwonden het vertrouwen uit in Johansen door zijn contract (dat op 30 juni 2008 af zou lopen) te verlengen tot de zomer van 2010. Johansen is dus niet transfervrij.
Is het wat, deze jongen?
pi_58964460
Nee. Hij staat altijd op 5 meter te dekken. Het is meer een linkermiddenvelder waar ik hem in het tweede wél erg goed heb zien spelen. Centraal in de verdediging lijkt me een ramp, al heb ik hem daar nog niet gezien.
pi_58967127
Joao - dat is toch geen naam

Maar lijkt me goed plan, een stijlvolle verdediger kunnen we wel gebruiken!
pi_59064444
Sportweek.nl:
quote:
'Gonzalo García-García tekent bij Vitesse'

Tell-a-Friend Tell-a-Friend Print dit artikel print nieuwsartikel
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 2-jun-2008 10:11

Gonzalo García-García (foto) tekent bij Vitesse, meldt De Telegraaf. De Uruguayaan stond de afgelopen twee seizoenen onder contract bij SC Heerenveen maar slaagde er niet in zich in de basiself te spelen. Daarom werd hij na de winterstop uitgeleend aan Heracles Almelo.

Heracles wilde García-García graag behouden, maar verliest de strijd om de 24-jarige creatieve middenvelder van Vitesse. Voor hoeveel jaar García-García tekent is nog niet bekend. Eerder had hij al laten weten graag voor de Arnhemmers uit te willen komen. 'Ik vind Vitesse een mooie club, daar zou ik graag heen willen,' vertelde de Uruguyaan. (KvN)
Waarom ziet Heerenveen het niet zitten in deze jongen?
Hij lijkt mij een hele goede speler die wel een investering waard is.
pi_59064711
Uruguyanen groeien slecht in het Noorden. Persoonlijk vind ik hem ook te licht voor Heerenveen. Bovendien wil ie voor geen goud nog terug naar Heerenveen. Al die zielige verhaaltjes van hem dat Verbeek hem niet mocht,etc. Aansteller 1e klas die kennelijk geen doorzettingsvermogen heeft.

Heerenveen gaat dit seizoen echt een andere kant op...wellicht vallen we het eerste seizoen door de mand, maar zoals we de laatste jaren ons verstevigen doet goed. Daarbij heb je ook andere type voetballers nodig. Ik vermoed trouwens dat Sollied meer problemen heeft met Garcia dan Verbeek, dus is het beter dat ie nu lekker zijn tasje pakt.
pi_59066346
Mee eens, we zoeken winnaars, geen huilies.
pi_59066406
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:10 schreef dagizmo het volgende:
Uruguyanen groeien slecht in het Noorden.
Denken ze bij Ajax anders over
  maandag 2 juni 2008 @ 16:16:52 #31
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59071844
quote:
Viktor Elm in Heerenveen voor laatste details

Viktor Elm staat moet bij sc Heerenveen de opvolger worden van Michael Bradley, maar hij staat ook in de belangstelling van andere clubs binnen Europa.

Een paar weken geleden liet hij zijn club Kalmar FF weten zijn contract niet te willen verlengen.

Volgens Svante Samuelsson, technisch directeur van Kalmar FF, is er nog helemaal niets beslist en houdt de club er zelfs nog rekening mee dat de 22-jarige Elm zijn contract in Zweden uitdient. Viktor Elm zelf echter was donderdag en vrijdag te gast in Heerenveen en dat was niet vanwege het riante winkelaanbod, zullen we maar zeggen.

Heerenveen legde eerder al een bod neer van een half miljoen euro, maar dat werd door Kalmar naar de prullenbak verwezen. Geen van beide clubs wil iets zeggen over de huidige stand van zaken wat dat betreft.

Viktor Elm scoorde dit seizoen zes maal in de Zweedse competitie.


"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59083456
quote:
Sc Heerenveen haalt jonge Braziliaanse spits

03 juni 2008
sc Heerenveen blijft zich roeren op de Braziliaanse markt. Na Afonso Alves en Paulo Henrique haalt sc Heerenveen voor de derde maal in twee jaar tijd een Zuid-Amerikaanse aanvaller naar Friesland. De 19-jarige Pedro Henrique, voetbalnaam Pedro Beda, tekende een contract voor drie seizoenen. De spits van Flamengo uit Rio de Janeiro wordt gezien als potentiële opvolger van Gerald Sibon.

Pedro Beda ziet het helemaal zitten in sc Heerenveen. Pedro Beda ziet het helemaal zitten in sc Heerenveen.
Pedro Beda (5 maart 1989) werd begin dit jaar ontdekt. De talentvolle spits die uitkwam in het tweede team van Flamengo, viel op door zijn veelzijdigheid. De 1.85 lange Braziliaan is redelijk snel, beweeglijk, kopsterk, balvast en pikt regelmatig een doelpuntje mee. Beda kan als aanspeelpunt fungeren, maar ook met het gezicht naar het doel voetballen.

Pedro Beda is gehaald met het oog op de toekomst. De jonge centrumspits moet zich het komende seizoen ontplooien tot opvolger van routinier Gerald Sibon. Bij sc Heerenveen heeft men de hoop dat Pedro Beda en zijn landgenoot Paulo Henrique zich ontwikkelen tot een gevaarlijk spitsenduo. sc Heerenveen heeft Pedro Beda voor drie seizoenen vastgelegd en heeft daarnaast nog een optie van twee jaar op de spits.

Dat Paulo Henrique er met Pedro Beda een Braziliaans maatje bij krijgt, heeft geen rol gespeeld bij de transfer, maar is volgens directeur Yme Kuiper een mooie bijkomstigheid. Dat sc Heerenveen voor de derde maal in korte tijd een speler uit Brazilië in huis haalt, is echter geen toeval.

Yme Kuiper: ,,Met Alves heeft de Zuid-Amerikaanse markt zich voor Heerenveen geopend. Onze contacten worden steeds beter. Heerenveen is geen onbekende meer voor clubs, spelers en zaakwaarnemers. Ze nemen soms zelf ook contact met ons op. Dat maakt het zaken doen een stuk eenvoudiger.’’
Om het leed van de verkoop van Sulejmani (voor 18 miljoen ) wat te verzachten.
pi_59083746
Misschien betalen jullie voor hem ook wel 15 miljoen !!!!

Wel mooi hoor, Pedro en Paulo in de spits .
pi_59083772
Henrique2
pi_59083811
Ik voorzie nu alweer record transfers

Eigenlijks doen we het best goed...als je eens kijkt wat er binnenkomt qua transfer inkomsten. Ik denk dat Sollied momenteel ook met de portemonnee van Riemer mag gaan shoppen neem ik aan.
Kan ie wel zijn eigen team samenstellen.
pi_59083853
En als het niks wordt kunnen ze altijd nog zijn naam veranderen en hem aan NAC verkopen.
pi_59083860
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef TerroRobbie het volgende:
En als het niks wordt kunnen ze altijd nog zijn naam veranderen en hem aan NAC verkopen.
Pedo Breda?
pi_59085407


Het is een relaxte surfdude!
pi_59086300
Als dit een topper wordt is het wel weer meesterlijk gescout
Maar 18 miljoen voor Sulejmani klopt toch niet neem ik aan..?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:10:34 #40
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_59086779
viktor elm moeten ze halen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_59089083
Die meneer Pedro scoort hoog op de SCH-SCHaal
pi_59089104
Homo's met slechte smaak
pi_59089697
Hij heeft een beetje een Samaras-look. Voor een half miljoen valt er ook bijna geen buil aan te vallen, ben benieuwd.
That's all folks!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:58:46 #44
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59090836
Arme Tarvajervi
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59094317
Is Steur transfervrij?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:03:01 #46
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59094348
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Blawh het volgende:
Is Steur transfervrij?
Hij hoeft volgend jaar niet meer bij SC Heerenveen terug te komen iig.. Dus ik neem aan van wel
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59095388
quote:
'Geen Sulejmani voor Ajax'

De kans dat Miralem Sulejmani naar Ajax vertrekt is volgens algemeen directeur Yme Kuiper klein. Volgens Kuiper is het niet te bedoeling om Sulejmani aan een Nederlandse club te verkopen. De Serviër staat volgens De Telegraaf op het punt om een contract te tekenen bij Ajax.

Kuiper: "Wij hebben niet de behoefte Sulejmani bij een andere Nederlandse ploeg te zien. Sulejmani heeft nog een contract tot 2010 met een optie voor nog twee jaar. Hij kan bij ons Europees spelen en bovendien heeft hij maar één seizoen zijn kwaliteiten bij ons laten zien."
Als het een beetje mee zit speelt hij volgend seizoen nog gewoon bij h'veen
En met de nieuwe versterking(en) erbij zie ik het seizoen vol vertrouwen tegemoet,alleen de verdediging mag nog wel versterkt worden ..hoe is het touwens met baknielsen ?
pi_59095447
Heerenveen is lekker wat rommel aan het opruimen zo.. Gaat Lopes nog ergens heen?
pi_59095643
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Blawh het volgende:
Is Steur transfervrij?
Nog een jaar op contract, maar ik denk dat ie gratis is weggegaan.
pi_59096808
quote:
Tarvajärvi en Johnson verlaten De Graafschap
03 juni 2008
Niklas Tarvajärvi en Will Johnson verlaten De Graafschap. Beide spelers van sc Heerenveen kwamen afgelopen seizoen op huurbasis uit voor De Graafschap. Voor de Canadees Johnson is er geen toekomst meer bij sc Heerenveen. Hij mag van de clubleiding op zoek naar een andere club. Niklas Tarvajärvi krijgt een herkansing, maar sc Heerenveen is eventueel ook bereid de Fin nog een seizoen te verhuren


Niklas Tarvajärvi keert terug van De Graafschap. ,,Niklas keert in principe bij ons terug,’’ vertelt directeur Yme Kuiper. ,,Het is voor ons een optie om hem te verhuren, maar het hangt er ook vanaf wat de speler zelf wil. Misschien ziet hij kansen op een basisplaats en wil hij blijven. We gaan binnenkort om tafel. Dan weten we meer.’’

Niklas Tarvajärvi kwam afgelopen seizoen 28 maal in actie voor De Graafschap. De Fin was vier maal trefzeker en speelde een belangrijke rol in de strijd tegen degradatie. Mede dankzij zijn treffers in de play-offs wist De Graafschap zich in de eredivisie te handhaven. Will Johnson speelde 26 wedstrijden voor de Graafschap. De Canadese aanvaller wist twee maal het net te vinden.
Garcia-Garcia
Steur
Johnson
Wilusz
Johansen


Ruimt inderdaad lekker op.

[ Bericht 1% gewijzigd door MaxPower op 04-06-2008 09:24:04 ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:06:40 #51
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59098701
quote:
Viktor Elm zeer positief over Heerenveen

Viktor Elm was in Fryslân om de laatste details rond zijn overgang te regelen, zo meldden wij eerder deze week al. Omdat er echter nog niks officieel is, moest de Zweed zich vanochtend gewoon op de eerste seizoenstraining van Kalmar FF melden.

Op de vraag hoe zijn verblijf in Heerenveen bevallen was antwoorde Elm resoluut: "Geweldig. We hebben zo veel mogelijk dingen gezien op de club en in de omgeving en ik heb een hele positieve indruk gekregen. Het is heel belangrijk om goed te weten wat de voors en tegens zijn als je zo'n belangrijk besluit neemt.

Viktor Elm zou de opvolger moeten worden van Michael Bradley, die op dit moment in gesprek is met Everton.

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59108601
Volgens een Kalmarsupporter heeft Elm al een voorcontract getekend voor zijn komst na het Zweedse seizoen in december, maar zou Heerenveen nu nog wat geld bijleggen om hem al in juli hierheen te kunnen halen.
pi_59142233
Jezus, ook nog eens 4 miljoen voor Bradley .
pi_59145801
Strik eromheen. Ik wil em wel persoonlijk afleveren als het nodig is. Bizar bedrag voor iemand die volgend seizoen transfervrij is en de laatste 8 wedstrijden geen bal heeft geraakt.

Combinatie van factoren als slim inkopen, onderhandelen en de speler hypen in de media.
pi_59146605
De helft gaat naar de MetroStars.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:50:06 #56
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59171119
Niek Loohuis na 1 seizoen terug naar BV Veendam, GGG wordt nu genoemd bij onze buren uit Grunn' (zie oa. FCG-topic). 't Ruimt lekker op zo
Toch ben ik wel benieuwd naar welke spelers er aangetrokken zullen worden onder Sollied. Wie 'neemt hij mee'?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59192042
Dat een en ander nu definitief te licht wordt bevonden of niet passend lijkt mij wel een teken dat er ook een en ander richting Heerenveen gaat. De namen zullen wellicht al bekend zijn of in ieder geval met grote zekerheid richting Heerenveen vertrekken.

Ik ben vooral benieuwd of er ook Belgen deze kant op gaan komen op zijn verzoek. Opzich wel een relatief grote schoonmaak in Heerenveen, waar we anderen jaren vooral gaten probeerden dicht te maken, nemen we nu eens definitief afscheid van de twijfelgevallen.

En wat de plannen met Matusiak zijn: wel een beetje ala Sibon stijl een rustgevend aanspeelpunt in ieder geval.
pi_59192873
Timmy Johansson gaat terug naar Denemarken. Dag buurman
  maandag 9 juni 2008 @ 09:30:14 #59
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_59239224
tvp
pi_59245999
Ik hoorde dat RKC in gesprek is met Henrique, kan daar iets van waar zijn???? Wil Heerenveen hem verhuren?
Best een vreemde stap lijkt mij.....
pi_59249573
Henrico Drost ipv Henrique? Want dat Paulo Henrique bij ons wordt verhuurd lijkt me heeeeeeeel sterk.
pi_59250910
Welke van de 3 Henrico/que's inderdaad.
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:19:17 #63
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59296916
Petter Hansson
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59300792
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 08:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Petter Hansson
GJV: 'Daar hebben we veel op getraind'
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:30:00 #65
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59309048
Balkestijn naar Everton
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:55:45 #66
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59309783
Ipswich zou die toch heen?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59310041
Ruimt op ruimt op!
pi_59310127
De selectie tot nu toe:
quote:
Keepers:
Egil Etemadi
Rob van Dijk
Brian Vandenbussche

Verdedigers:
Kristian Bak Nielsen
Michel Breuer
Michael Dingsdag
Henrico Drost
Robin Huisman de Jong
Jeroen Drost
Calvin Jong-A-Pin
Tom Siwe
Michal Svec
Gianni Zuiverloon
Rico Wolven
Goran Popov

Middenvelders:
Christian Grindheim
Jakob Poulsen
Thomas Prager
Danijel Pranjic
Geert Arend Roorda

Aanvallers:
Samuel Armenteros
Roy Beerens
Cecilio Lopes
Radoslav Matusiak
Paulo Henrique
Gerald Sibon
Arnor Smárason
Miralem Sulejmani
Pedro Henrique Beda
Niklas Tarvajärvi

Verhuurd in 08/09:
Oguzhan Türk
Timmi Johanson

Onduidelijk:
Harmen Kuperus
Roy Terschegget (verkocht, verhuurd, vertrokken?)
Deekman (mag weg? of is al weg?)
Ghoochannejhad (hoe zit het met zijn blessure?)
Rozendaal (mag weg? of is al weg?)
André Hanssen (club verlengt zijn contract niet, neem ik aan)

Mag/wil weg:
Michael Bradley
Will Johnson

Vertrokken:
Gonzalo García-García
Christoph Mattes
Gunnar Drooduin
Maciej Wilusz
Sebastiaan Steur
Mark Bloemendaal
Niek Loohuis
Pim Balkestein


[ Bericht 0% gewijzigd door MaxPower op 12-06-2008 10:13:52 (nieuwe aankoop toegevoegd) ]
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:16:49 #69
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59310263
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 16:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ipswich zou die toch heen?
haha, dat ja, maar net zo onbegrijpelijk. Al gun je hem wel een Loovens carriere of beter natuurlijk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 11 juni 2008 @ 17:18:01 #70
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59310286
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:10 schreef MaxPower het volgende:
De selectie tot nu toe:
[..]


Reza heeft al weer gespeeld en gescoord voor de beloftes
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59310289
quote:
Balkestein verkast naar Ipswich Town
LC | Gepubliceerd op 11 juni 2008, 12:43
Laatst bijgewerkt op 11 juni 2008, 14:15
220x bekeken
HEERENVEEN -
Pim Balkestein (21) van SC Heerenveen vertrekt zo goed als zeker naar het Engelse Ipswich Town. De verdediger kwam al op zijn dertiende bij Heerenveen en tekende in 2006 zijn eerste contract. Hij had weinig uitzicht op speelminuten in de hoofdmacht. Ipswich Town eindigde afgelopen seizoen als zevende in de Championship, het op een na hoogste niveau in Engeland. Beide clubs hebben een akkoord bereikt, Balkestein moet persoonlijk nog wel rondkomen met de Engelsen.
Hij gaat ook naar Ipswich
pi_59310337
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 17:18 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Reza heeft al weer gespeeld en gescoord voor de beloftes
Blijft ie of wordt ie weer verhuurd aan de Eagles ofzo?
pi_59328164
quote:
sc Heerenveen versterkt zich met international Macedonië
12 juni 2008
sc Heerenveen heeft de Macedonische international Goran Popov aangetrokken. De 23-jarige verdediger komt over van Levadiakos dat afgelopen seizoen op de elfde plaats in de Griekse competitie eindigde. Popov tekende een contract voor vier seizoenen.


De 1.88 lange Goran Popov is een fysiek sterke, linksbenige verdediger, die op meerdere posities in de defensie uit de voeten kan. sc Heerenveen had Popov, die 17 interlands voor Macedonië speelde, al langere tijd in het vizier. Popov speelde eerder voor diverse Griekse clubs waaronder AEK Athene en Aigaleo, het Poolse Odra Wodzislaw en Rode Ster Belgrado.

Popov begon zijn betaalde carriere in Macedonié bij Belasica Strumica. De verdediger speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Levadiakos, maar stond nog onder contract bij Aigaleo dat hem na de degradatie in 2007 naar de Griekse tweede divisie op Popov’s verzoek verhuurde aan Levadiakos.
Als ie maar geen clowneske taferelen laat zien in de verdediging.
pi_59328445
Levadiakos, AEK, Aigaleo, Odra Wodzislaw, Rode Ster Belgrado, 23 jaar... Clubhoppertje dus

Nouja, hij is international dus hij zal wel kunnen voetballen En een linksbenige verdediger erbij is niet verkeerd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59330916


Assut maar geen clown is.

*check*

Goran heeft het typische houthakkershoofd dat goed bij Heerenveen past
pi_59553753
quote:
SC Heerenveen heeft het contract van verdediger Michel Breuer opengebroken en verlengd tot medio 2012
Nuttige speler!
pi_59557676
Wellicht al bekend en besproken, maar Heerenveen heeft er weer een international bij. Cecilio Lopes speelde vorige week met Kaapverdië tegen Kameroen en stond in de basis in de met 2-0 verloren wedstrijd. Volgens mij is dat zijn debuut, want ik had nog nooit ergens opgevangen dat hij geselecteerd was voor dat land.

Een stukje in AD / De Dordtenaar, vooral over Dordt-speler Guy Ramos, de zwager van Lopes: http://www.ad.nl/rotterda(...)eis_door_Afrika.html
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 juni 2008 @ 19:52:58 #79
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59558462
Ik had het nog niet gehoord, dus bedankt

Leuk voor 'm. Ik vrees dat 'ie het bij ons niet gaat halen, dus dan is dit iets leuks om toch in je carrière bereikt te hebben. Nu nog zien of hij deze transferperiode nog verkocht/verhuurd gaat worden.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59558769
Voor een club in het rechterrijtje zou het best een goede spits zijn, op basis van zijn spel bij FC Dordrecht. SC Heerenveen heeft een te hoog niveau inderdaad, denk niet dat hij daar nog bij kan aanpikken. Is toch al wat ouder ook en heeft al het nodige blessureleed achter de rug.

Als ik ADO Den Haag was zou ik een poging wagen, al is dat voor het gevoel van Lopes misschien weer iets te laag. Maar ook clubs als De Graafschap, Heracles en Sparta zijn prima geschikt denk ik. Alleen wil hij niet meer naar Sparta.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59570518
Zo goed deed hij het toch niet bij Sparta?
pi_59572554
quote:
'Heerenveen haalt verdediger uit Tsjechië'
Geschreven op vrijdag, 20 juni om 20:44

SC Heerenveen heeft zich versterkt met Milan Kopic, zo meldt het Tsjechische persbureau CTK vrijdagavond. De 22-jarige verdediger komt over van FK Mlada Boleslav en tekent voor vier jaar. De Friese club maakt nog geen melding van de transfer.

Kopic maakte tijdens het seizoen 2006/07 deel uit van Jong Tsjechië, maar heeft de stap naar het nationale elftal nog niet weten te maken. De mandekker, 1.87 meter lang, speelde in totaal 36 competitieduels voor de nummer zeven van de afgelopen Tsjechische competitie.

De vermeende aanwinst van de Friezen begon zijn carrière bij Vysocina Jihlava en werd vervolgens in 2006 door Sparta Praag aangetrokken. Kopic werd gelijk uitgeleend aan Mlada Boleslav, dat hem vorig jaar zomer definitief overnam.
Is al even bekend, maar hier nog niet gepost. We zijn flink aan het uitbreiden en verkopen. Ik heb er zin an
pi_59572598
En hier het definitieve stuk:
Officiele link Heerenveen website


  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:12:44 #84
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59573273
Wéér een 'onbekende' en in ieder geval onverwachte aankoop.. 'Jammer' dat het weer een niet-Nederlander is, maar met onze lichting Jong Oranje-klanten hebben we daar ook al een mooi stel van. Ik wacht eerlijk gezegd nog op aanvallende versterkingen en/of zou men toch Matusiak nog een echte kans gaan geven? En wie komt er bij op het middenveld en/of krijgt Thomas Prager toch nog een serieuze kans?

Voor de liefhebbers even overzicht van ander forum aangevuld met speellocaties:
11 juli te Oudemirdum: Gaasterlân-Sleat selectie – Sc Heerenveen
12 juli te Surhuisterveen: 't Fean 58 - Sc Heerenveen
15 juli te sportpark “De Meerkamp” te Havelte 19:00: regioteam West-Drente - Sc Heerenveen
16 juli te Langezwaag; Sc Heerenveen – Veendam
18 juli te Drachten: Drachtster Boys _ Sc Heerenveen
19 juli Jan Louwes stadion Eindhoven: Fc Eindhoven - Sc Heerenveen
23 juli te Mönchengladbach (Grenzlandstadion - Gladbach II): Borussia Mönchengladbach - Sc Heerenveen
25 juli sportpark Veenoord: Emmen - Sc Heerenveen
30 juli te Appelscha: Sc Heerenveen - FC Iraklis
2 augustus te Buitenpost 19:00: SC Heerenveen - Falkirk FC
5 augustus te Beetsterzwaag: Sc Heerenveen - Xanthi
8 augustus te Moeskroen (Cannoanier): Excelsior Moeskroen - Sc Heerenveen
10 augustus te Genk (Cristal Arena): KRC Genk - Sc Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59574145
Matusiak? Gewoon zo snel mogelijk verkopen. Wat een dikke miskoop. Hij is zijn twee miljoen totaal niet waard. Nu verkopen, voordat zijn waarde nog meer daalt.
pi_59574344
23 juli te Mönchengladbach (Grenzlandstadion - Gladbach II): Borussia Mönchengladbach - Sc Heerenveen


Sowieso van de parijt!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:39:00 #87
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59574672
Heerenveen en Groningen rond omtrent Garcia x2
pi_59577824
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 02:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo goed deed hij het toch niet bij Sparta?
Begon goed, maar viel wel terug daarna. Maar goed, als hij ergens vanaf de start kan meedraaien is dat al anders. Go Ahead Eagles zou interesse hebben in Lopes trouwens.

Heerenveen contracteert Tsjechische verdediger

Nog een Tsjech. Zullen er misschien wel meer volgen, nu er dus een vaste scout zit.

[ Bericht 4% gewijzigd door methodmich op 21-06-2008 15:25:36 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59579187
¤ 650.000 vangen jullie voor GGG.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59579948
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:11 schreef venomsnake het volgende:
¤ 650.000 vangen jullie voor GGG.
Mooi dat we het te weten komen via Groningen, gezien jullie het wel openbaar moeten maken en Heerenveen alles achter gesloten deuren behoudt.
Ik vind het geen gek bedrag en denk dat je voor een dergelijke vergoeding geen kat in de zak kunt verwachten.

Ik ben wel erg benieuwd of hij zich wel bij jullie staande houdt, want ik vermoed dat zijn top rondom de onderste middenmoot ligt in de eredivisie. Overigens ben ik ook benieuwd hoe deze publieksgeile voetballer zich staande houdt, nu hij zich dubbel zo hard zal moeten bewijzen aangezien hij wel van 'de vijand' komt.
pi_59584223
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:46 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Mooi dat we het te weten komen via Groningen, gezien jullie het wel openbaar moeten maken en Heerenveen alles achter gesloten deuren behoudt.
Ze moeten niets natuurlijk. Maar volgens mij vinden ze het altijd wel zo netjes dat de supporters en sponsoren ook weten wat er voor de spelers is betaald.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_59593712
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:50 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Ze moeten niets natuurlijk. Maar volgens mij vinden ze het altijd wel zo netjes dat de supporters en sponsoren ook weten wat er voor de spelers is betaald.
Want de enige manier om dat bekend te maken aan de sponsors is het in de media gooien natuurlijk
pi_59603619
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:11 schreef venomsnake het volgende:
¤ 650.000 vangen jullie voor GGG.
pi_59604411
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]


Vind je dat veel?
pi_59622103
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vind je dat veel?
Voor een overbodige bankzitter wel ja.
pi_59622130
SCH!!!! Waar ben je? Onze nieuwste aankoop:


Milan Kopic, 22 jaar, van Mlada Boleslav, Tsjechisch jeugdinternational.
  maandag 23 juni 2008 @ 12:20:52 #97
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59622935
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:44 schreef MaxPower het volgende:
SCH!!!! Waar ben je? Onze nieuwste aankoop:

[ afbeelding ]
Milan Kopic, 22 jaar, van Mlada Boleslav, Tsjechisch jeugdinternational.
't is hoogstwaarschijnlijk wat lastig typen met 1 hand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59630510
Het is een vriendje van Pelle, een vriendje van Pelle!!
pi_59630904
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Voor een overbodige bankzitter wel ja.
Ik blijf erbij dat hij het goed gaan doen, en dat we hem gaan missen.
pi_59635856
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat hij het goed gaan doen, en dat we hem gaan missen.
Als kiespijn...
Leuke speler voor zaalvoetbal of uitblinker bij een eerste divisie ploeg.
Voor de (sub)top komt hij te kort..
Misschien als je een ploeg om hem heen bouwt... Maar daar istie niet goed genoeg voor..
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:23:12 #101
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_59668856
quote:
Danijel Pranjić zou volgens GOAL in de nadrukkelijke belangstelling staan van Juventus. De speler van SC Heerenveen speelde een goed EK met Kroatië en dus viel hij op bij vele scouts van Europese topclubs.

Pranjić is een linkermiddenvelder, maar werd door bondscoach Slaven Bilić tijdens het EK gebruikt als linksback. Dit deed de 26-jarige Pranjić naar behoren. Naast Juventus zou ook Palermo interesse hebben.

Heerenveen zou graag zes miljoen euro willen hebben voor Pranjić. De Kroaat is sinds 2005 actief voor Heerenveen en kwam eerder uit voor NK Osijek en Dinamo Zagreb. Pranjić speelde tot nu toe vijftien interlands voor Kroatië.
voetbalcentraal.nl
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:48:27 #102
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59669342
Voor 6 miljoen gaat Pranjic niet weg

Juve is een mooie club en bij een goed bod moet de club 'm eigenlijk ook wel laten gaan. Hij is op-en-top prof en verdient zo'n avontuur. Maar 6 miljoen komt nog niet bepaald in de buurt van een goed bod voor de dragende speler van SC Heerenveen die net afgelopen seizoen z'n contract opengebroken heeft. Doe er de helft bij op en men zal hoogstwaarschijnlijk wel tot een akkoord kunnen komen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:02:50 #103
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59678915
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Voor een overbodige bankzitter wel ja.
Wel een van de smaakmakers van de laatste seizoenshelft hoor.
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:16:54 #104
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59679326
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wel een van de smaakmakers van de laatste seizoenshelft hoor.
In het land der blinden is éénoog koning.. (en daar zal vast nog wel een toepasselijker variant voor te vinden zijn).

Qua voetbalcapaciteiten (technisch vlak) is GGG fantastisch. Voor het overige heeft hij het bij SC Heerenveen simpelweg niet waar kunnen maken. En bij Heracles viel hij positief op, maar was dat omdat hij zo ontzettend goed speelde, of omdat zijn teamgenoten een klasse minder waren?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:25:46 #105
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59679604
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

In het land der blinden is éénoog koning.. (en daar zal vast nog wel een toepasselijker variant voor te vinden zijn).

Qua voetbalcapaciteiten (technisch vlak) is GGG fantastisch. Voor het overige heeft hij het bij SC Heerenveen simpelweg niet waar kunnen maken. En bij Heracles viel hij positief op, maar was dat omdat hij zo ontzettend goed speelde, of omdat zijn teamgenoten een klasse minder waren?
Ik vond 'm vooral goed spelen, dat niet iedereen bij Heracles zo geweldig als Heerenveen is doet daar niets aan af. Het Heracles overigens dat jullie ( dankzij een goal van GGG ) op 2-2 hield. Het boeit mij verder ook niet, ik vond het nogal opmerkelijk dat MaxPower zich een deuk lacht omdat GGG voor een schamel bedrag van 650.000 naar een concurent vertrekt. Maar we zullen zien wie er het laatst lacht.
pi_59680124
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vond 'm vooral goed spelen, dat niet iedereen bij Heracles zo geweldig als Heerenveen is doet daar niets aan af. Het Heracles overigens dat jullie ( dankzij een goal van GGG ) op 2-2 hield. Het boeit mij verder ook niet, ik vond het nogal opmerkelijk dat MaxPower zich een deuk lacht omdat GGG voor een schamel bedrag van 650.000 naar een concurent vertrekt. Maar we zullen zien wie er het laatst lacht.
Mee eens. Het is ook maar de vraag of het bij Heracles met slechte teamgenoten makkelijker spelen is.
pi_59680190
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 09:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor 6 miljoen gaat Pranjic niet weg

Juve is een mooie club en bij een goed bod moet de club 'm eigenlijk ook wel laten gaan. Hij is op-en-top prof en verdient zo'n avontuur. Maar 6 miljoen komt nog niet bepaald in de buurt van een goed bod voor de dragende speler van SC Heerenveen die net afgelopen seizoen z'n contract opengebroken heeft. Doe er de helft bij op en men zal hoogstwaarschijnlijk wel tot een akkoord kunnen komen..
Alleen een arbitragezaak wint Heerenveen in dit geval niet vrees ik. Hopelijk komt het niet zo ver, want dan zou het niet veel meer dan die 6 miljoen worden denk ik.
pi_59680268
Heeft Pranjic geen clausule in zijn contract gekregen dan?
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:58:12 #109
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59680460
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen een arbitragezaak wint Heerenveen in dit geval niet vrees ik. Hopelijk komt het niet zo ver, want dan zou het niet veel meer dan die 6 miljoen worden denk ik.
Heel jamme dat dit een standaard argument geworden is in zulke discussies
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59680530
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vond 'm vooral goed spelen, dat niet iedereen bij Heracles zo geweldig als Heerenveen is doet daar niets aan af. Het Heracles overigens dat jullie ( dankzij een goal van GGG ) op 2-2 hield. Het boeit mij verder ook niet, ik vond het nogal opmerkelijk dat MaxPower zich een deuk lacht omdat GGG voor een schamel bedrag van 650.000 naar een concurent vertrekt. Maar we zullen zien wie er het laatst lacht.
We hebben hem voor 1 ton gekocht... hij heeft 13 wedstrijden (slecht) gespeeld en we verkopen hem voor 650.000. Natuurlijk lach ik me een deuk. En natuurlijk heeft hij het bij heracles leuk gedaan, maar dat betekent niet dat WIJ daar nog wat aan hebben. Het boek was voor hem bij ons al dicht, dat je dan nog een mooie winst maakt is perfect.
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:53:35 #111
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59682941
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:00 schreef MaxPower het volgende:

[..]

We hebben hem voor 1 ton gekocht... hij heeft 13 wedstrijden (slecht) gespeeld en we verkopen hem voor 650.000. Natuurlijk lach ik me een deuk. En natuurlijk heeft hij het bij heracles leuk gedaan, maar dat betekent niet dat WIJ daar nog wat aan hebben. Het boek was voor hem bij ons al dicht, dat je dan nog een mooie winst maakt is perfect.
De vraag is dan ook, of je na zo'n seizoen niet veel meer voor hem had kunnen vangen. Of zijn jullie de laatste jaren zo verwend dat die paar tonnen niet meer uitmaken.
pi_59683037
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

De vraag is dan ook, of je na zo'n seizoen niet veel meer voor hem had kunnen vangen. Of zijn jullie de laatste jaren zo verwend dat die paar tonnen niet meer uitmaken.
Dat gaat allemaal bovenop die berg van 20 miljoen op de bank joh.
pi_59684493
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

De vraag is dan ook, of je na zo'n seizoen niet veel meer voor hem had kunnen vangen. Of zijn jullie de laatste jaren zo verwend dat die paar tonnen niet meer uitmaken.
Nee we hadden 10 miljoen moeten vragen!!!111!!

Kom op zeg. Ga er maar vanuit dat sc Heerenveen altijd het maximale eruithaalt.
pi_59684557
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:58 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Heel jamme dat dit een standaard argument geworden is in zulke discussies
?
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:58:26 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59684630
'Nee' van een club is niet meer gewoon 'nee.'

Nu kan een speler een derde erbij roepen die bepaalt dat het misschien toch wel 'Ja' moet zijn ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59684894
Ja wel mee eens. Voetballers zijn veel te verwend. Las ook dat Pranjic was gestopt met zijn Nederlandse les (twee keer in de week) omdat hij het zo 'druk' had met trainen
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:41:50 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59696823
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Nee we hadden 10 miljoen moeten vragen!!!111!!

Kom op zeg. Ga er maar vanuit dat sc Heerenveen altijd het maximale eruithaalt.
Er zit ook geen bedrag tussen 650.000 en 10 miljoen...

Er zit ook niets tussen het maximale eruit halen en lachen om de hoge prijs die Groningen er voor betaalt...
pi_59697343
Hey doe us lief tegen elkaar - het seizoen is nog niet eens begonnen
pi_59697450
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:41 schreef pfaf het volgende:

[..]

Er zit ook geen bedrag tussen 650.000 en 10 miljoen...

Er zit ook niets tussen het maximale eruit halen en lachen om de hoge prijs die Groningen er voor betaalt...
Heerenveen wilde erg graag van hem af. Het klikt niet en er is in het verleden al diverse malen via de media door GG naar de club uitgehaalt. Er is nu gewoon een marktconforme prijs betaald en dit zal ongeveer het maximale zijn geweest. Je verkoopt je spelers altijd tegen het maximale waarvoor je zeker weet dat je ze kwijt raakt. Alves is voor iets minder dan AZ bood vertrokken naar Boro; omdat Heerenveen toen zeker wist dat hij ook weg zou gaan, dan ipv met het grotere bod van AZ blijven te steggelen.
Op dit moment was dit ws het meest haalbare.
pi_59697720
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:41 schreef pfaf het volgende:

[..]

Er zit ook geen bedrag tussen 650.000 en 10 miljoen...

Er zit ook niets tussen het maximale eruit halen en lachen om de hoge prijs die Groningen er voor betaalt...
Nee.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:45:29 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59697872
Ik was inderdaad in Basel dit weekend.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:48:34 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59697900
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:47 schreef MaxPower het volgende:
Ik was inderdaad in Basel dit weekend.
Siert je! Zeker net zo stil als de rest van het publiek? Je bent immers wel wat gewend in Heerenveen.
pi_59697927
Stoer man, gaan we persoonlijk worden? Sukkeltje.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:51:09 #125
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59697955
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:50 schreef MaxPower het volgende:
Stoer man, gaan we persoonlijk worden? Sukkeltje.
!

Je blijft me verbazen.
pi_59697969
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Siert je! Zeker net zo stil als de rest van het publiek? Je bent immers wel wat gewend in Heerenveen.
Kan je dit even prive oplossen kneus?
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:52:23 #127
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59697981
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:51 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Kan je dit even privé oplossen kneus?
Sorry, pappa. !
pi_59698000
Met het verkeerde been uit bed pfaf? Ben dit niet van je gewend.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:56:16 #129
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59698057
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:53 schreef MaxPower het volgende:
Met het verkeerde been uit bed pfaf? Ben dit niet van je gewend.
Is dat zo? Ik ken mezelf eigenlijk niet anders!
Maar goed, jij begon met de geniale post : " Nee " Tegen zoveel retorisch geweld kon ik niet op, wellicht dat ik daardoor wat kort door de bocht was?
Ik zal dit topic nu met rust laten en hoop dat GGG de winnende scoort tegen jullie.
pi_59700048
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:53 schreef pfaf het volgende:

[..]

De vraag is dan ook, of je na zo'n seizoen niet veel meer voor hem had kunnen vangen. Of zijn jullie de laatste jaren zo verwend dat die paar tonnen niet meer uitmaken.
Ik vind het ook weinig hoor, zeker gezien de eenzijdige optie die Heerenveen had om het na dit seizoen alsnog te verlengen. Hij heeft het gewoon erg goed bij ons gedaan en hij heeft specifieke kwaliteiten die maar heel weinig spelers in Nederland bezitten.

Heerenveen gaat er denk ik ook spijt van krijgen dat ze hem zo hebben behandeld, de klasse druipt er vanaf als hij een beetje vrijheid en vertrouwen krijgt. Denk dat er tegenwoordig zelden voor dat geld zo'n speler te vinden in.
pi_59703018
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:24 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Alves is voor iets minder dan AZ bood vertrokken naar Boro; omdat Heerenveen toen zeker wist dat hij ook weg zou gaan, dan ipv met het grotere bod van AZ blijven te steggelen.

[..]

Hoe bedoel je?
pi_59708367
Het bod van Boro was netto minder dan het bod van AZ. Soms kun je beter iets minder vangen en zeker weten dat hij weg is, dan lopen stunten met de hoofdprijs en aan het einde vh verhaal wederom een jaar salaris kwijt te zijn aan iemand.
pi_59709645
Ze hadden hem natuurlijk ook gewoon aan AZ kunnen verkopen dan. Maar heb die vage soap niet meer helemaal helder.
pi_59709669
Dat wilde Alves zelf immers niet meer.
pi_59709761
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 17:05 schreef MaxPower het volgende:
Dat wilde Alves zelf immers niet meer.
Maar hij heeft het op een bepaald moment ook wél gewild toch? Toen had Heerenveen 'em dus voor extra geld kunnen verkopen. Maar goed, AZ is een concurrent dus wat dat betreft hebben we dat miljoen er wel uit denk ik.
  zondag 29 juni 2008 @ 17:40:50 #136
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59774918
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=7596

Interview met Yme Kuiper over het nieuwe seizoen. Ik vind het weer een heerlijke voorzitter, na Riemer
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 29 juni 2008 @ 19:47:25 #137
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59777188
Yme Kuiper maak je niet gek. Heb het idee dat hij heel goed weet waar de club (en hij dus als directievoorzitter) mee bezig is. Geen gekke dingen doen, weldoordacht beleid, etc.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59835145
En Zuiverloon vertrekt naar WBA voor 4 miljoen euro, aldus de Telegraaf.
pi_59835183
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Zuiverloon vertrekt naar WBA voor 4 miljoen euro, aldus de Telegraaf.
Staat ook op de site al aangegeven....
Hattrick: Annooo (509508)
Kampioen IX.1122 (seizoen 21)
Kampioen VIII.1278 (seizoen 23)
pi_59835516
Zuiverloon weg
Die had ik niet zien aankomen... Had (heeft) heel veel potentie.
  woensdag 2 juli 2008 @ 10:09:10 #141
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59835548
4 miljoen is niet gek voor een nog 1 jaar doorlopend contract

Nu kijken of Janmaat nog over komt van ADO, dan is er meteen een jonge/talentvolle vervanger
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59835732
Janmaat komt nu wel, dat lijkt me een zekerheidje.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:02:36 #143
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59836774
quote:
Vitesse en Heerenveen praten over Jeroen Drost
02/07/2008 09:00

Vitesse en SC Heerenveen zijn in gesprek over een transfer van Jeroen Drost. Zowel een huurovergang als een verkoop behoort tot de mogelijkheden, meldt De Telegraaf.

Vitesse is nog op zoek naar versterking voor de defensie. Drost kan als linksback en als linker centrale verdediger uit de voeten. Hij staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Friese club.

Het afgelopen seizoen kwam Drost niet voor SC Heerenveen in actie, mede door de concurrentie van Calvin Jong-A-Pin en Michel Breuer. Tijdens de winterstop verhuisde de 21-jarige verdediger op huurbasis naar NEC, waar hij vijfmaal in actie kwam, waarvan twee keer in de basis.

Voor het nieuwe seizoen lijfde Vitesse al Rogier Molhoek, Julian Jenner, Frank van der Struijk en Alfred Schreuder in.

VI.nl
Na over GGG te hebben gepraat nu over Drost wie wordt de volgende ?
En mocht het doorgaan zal het wel weer huren worden met een optie tot koop
pi_59836882
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:02 schreef vitessezuid113 het volgende:

En mocht het doorgaan zal het wel weer huren worden met een optie tot koop
Denk ik ook.
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:54:53 #145
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59838135
En Henrico of Breuer kunnen ook prima op de back. Of Poulsen. Mensen zat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59838674
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
En Henrico of Breuer kunnen ook prima op de back. Of Poulsen. Mensen zat
Drost en Breuer heb ik daar echt liever niet. Poulsen zou wel een hele goeie rechtsback kunnen zijn.
Sollied wil spelen met aanvallende backs toch? Wat dat betreft is het wel jammer dat Zuiverloon weggaat, hij bracht aanvallend wel veel. Hoe zit dat met die Janmaat?
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:15:41 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59838700
Die moet nu wel komen. Die zal in het schaduweltfal wel de eerste keuze zijn.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59839025
Zuiverloon zou begin van de competitie toch al missen vanwege de OS..
Denk dus wel dat er al een vervanger klaar staat..

Zuiverloon heeft zeker potentie, maar was afgelopen seizoen zeer wisselvallig.
pi_59840004
4 miljoen voor Zuiverloon krijgen is prima lijkt me, zo'n belangrijke kracht was het niet.
That's all folks!
pi_59840048
Rigters heeft na Emnes dus de volgende weten te verleiden voor een avontuur in Engeland. Hij zal vast niet hebben gezegd dat ze gigantisch door het ijs zullen zakken

Maar wat boeit het Heerenveen toch, 4 miljoen is een prachtig geschenk.
pi_59840499
4 mil. is prachtig. Gianni durfde de concurrentie niet meer aan denk ik. Met het aantrekken van de 2 nieuwe verdedigers/middenvelders en Svec die straks ook kan inschuiven wordt de concurrentie in de verdediging tamelijk groot. En ik geloof niet dat hij dat zou trekken.
pi_59844860
Sportweek.nl:
quote:
SC Heerenveen geeft strijd om Janmaat niet op

- Datum: 2-jul-2008 16:01

SC Heerenveen heeft opnieuw een bod uitgebracht op rechtsback Daryl Janmaat (foto), zo schrijft VI. Het zou het derde bod van de Friezen op de verdediger van ADO Den Haag betekenen. Mogelijk heeft het vernieuwde bod te maken met het vertrek van rechtsachter Gianni Zuiverloon van SC Heerenveen naar West Bromwich Albion, dat woensdagochtend wereldkundig werd gemaakt.

ADO-trainer André Wetzel peinst er niet over Janmaat van de hand te doen: ‘Verkopen is voor ons geen optie. We hebben een vraagprijs neergelegd waarbij we Janmaat willen terughuren voor een jaar. Deze week verwachten we duidelijkheid uit Friesland.’ (EvS)
Hoe zeker zijn jullie dat Janmaat wordt gekocht?
Overigens, die Wetzel verkopen is geen optie, maar wel een vraagprijs neerleggen
  woensdag 2 juli 2008 @ 16:41:09 #153
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59845185
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sportweek.nl:
[..]

Hoe zeker zijn jullie dat Janmaat wordt gekocht?
Overigens, die Wetzel verkopen is geen optie, maar wel een vraagprijs neerleggen
Vraagprijs waarbij hij het eerste jaar terug wordt verhuurd
Betekent dat de speler wel al eigendom van SC Heerenveen is, maar toch nog een jaar bij ADO speelt.. Beetje het idee waarmee ik Sulejmani graag voor groot geld aan een Engelse/Italiaanse/Spaanse (sub-)topper zou willen verkopen. Maar we zullen zien..
Nu Gianni z'n geluk in Engeland gaat beproeven, hoop ik me dit seizoen in ieder geval niet meer te hoeven ergeren aan 'hé, verrek.. als speler X nou even had opgelet, dan hadden we deze tegengoal nooit hoeven incasseren". Zoals Gianni vorig seizoen startte
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59845299
Boakye deze zomer niet in beeld?
pi_59845475
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Vraagprijs waarbij hij het eerste jaar terug wordt verhuurd
Betekent dat de speler wel al eigendom van SC Heerenveen is, maar toch nog een jaar bij ADO speelt..
Ja dat snap ik ook, maar dan verkopen ze hem dus gewoon wel. En huren ze hem vervolgens terug.
  woensdag 2 juli 2008 @ 17:16:46 #156
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59845929
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:46 schreef Blawh het volgende:
Boakye deze zomer niet in beeld?
Kennelijk... voor hoe lang had 'ie bij jullie ook al weer getekend? Maar net als Gianni is ook Boakye een kaartenpakker, tenminste, dat idee heb ik bij 'm.. En hij is ook al weer een paar jaar ouder toch? 23-24 ofzo?
Met Janmaat haal je (voorzover het doorgaat) een jonger talent, Nederlandse nationaliteit en meer groei- + evt. doorverkoopmogelijkheden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59846030
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 17:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Kennelijk... voor hoe lang had 'ie bij jullie ook al weer getekend? Maar net als Gianni is ook Boakye een kaartenpakker, tenminste, dat idee heb ik bij 'm.. En hij is ook al weer een paar jaar ouder toch? 23-24 ofzo?
Met Janmaat haal je (voorzover het doorgaat) een jonger talent, Nederlandse nationaliteit en meer groei- + evt. doorverkoopmogelijkheden
Hij heeft afgelopen zomer een 3-jarig contract getekend, niet onlogisch is dat hij daarin een clausule heeft laten opnemen. Verder is hij inderdaad 23 jaar, het kaarten pakken valt overigens nog wel mee. Zijn eerste seizoen had hij volgens mij maar 3 of 4 gele kaarten, dit seizoen waren het er inderdaad wel redelijk veel.
pi_59860942
quote:
HEERENVEEN - Viktor Elm tekent binnenkort zeer waarschijnlijk een contract bij SC Heerenveen. De aanvallende middenvelder van Kalmar FF, koploper in de Zweedse competitie, kwam eerder al tot een persoonlijk akkoord met Heerenveen. De clubs kwamen er tot nu toe echter niet uit. Kalmar lijkt nu bereid water bij de wijn te doen. ,,We hoopje hjir de kommende dagen in meidieling oer dwaan te kinnen”, zegt directeur Henk Hoekstra.

De kans dat Heerenveen Miralem Sulejmani voor de club behoudt, wordt met de dag kleiner. Technisch directeur Danny Blind van Ajax zegt in Voetbal International dat de Amsterdammers en de Servische aanvaller het eens zijn. ,,Mar wy binne ek partij yn dizze saak en fan in oerienstimming is gjin sprake”, zegt Hoekstra. ,,Ajax hat geregeld kontakt mei ús hân en de ynteresse bliuwt. Mar de deal is der noch net.” Hoekstra benadrukt dat Heerenveen Sulejmani niet kwijt wil en hoeft. ,,Mar der kin in oanbod komme dat je net wegerje kinne.”

Daryl Janmaat van ADO Den Haag moet als rechtsback de opvolger worden van Gianni Zuiverloon, die gisteren een contract tekende bij het Engelse West Bromwich Albion. ,,We ûntkenne net dat we ynteresse foar Janmaat ha, mar ha gjin haast de posysje fan Gianni te fersterken.” Hoekstra wil niks zeggen over de belangstelling van Heerenveen voor Ismail Aissati. ,,Dat is in gerucht.”

LC
pi_59860984
Nu nog een nieuwe keeper

Aissati?
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:25:11 #160
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59861200
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:14 schreef SCH het volgende:
Nu nog een nieuwe keeper

Aissati?
Vind ik niet zo'n sterke keeper eigenlijk.. Hij is wat aan de kleine kant
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:27:59 #161
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_59861272
quote:
Miralem Sulejmani en Ajax hebben een akkoord bereikt over een transfer. Dit meldt 's lands grootste voetbalmagazine Voetbal International in haar jongste uitgave.

Ajax' technisch directeur Danny Blind bevestigt tegenover bovenstaand tijdschrift dat Ajax akkoord is met de negentienjarige Servische aanvaller, en dat nu de clubs, Ajax en SC Heerenveen, er nog uit moeten komen. ''Die onderhandelingen lopen nog steeds'', bevestigt Blind.

Sulejmani staat te boek als een zeer groot talent. Eerder toonden onder meer Chelsea, PSV en Liverpool interesse in de jongeling.
bron: voetbalcentraal
pi_59861523
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

bron: voetbalcentraal
oud nieuws.
pi_59861555
Ik dacht dat Aissati naar Utrecht ging?
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:37:34 #164
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_59861558
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]

oud nieuws.
Niet helemaal, nu wordt het akkoord zelfs bevestigd door Blind en dat heb ik nog nergens gezien.
pi_59861642
In mijn post van 11.12
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:45:45 #166
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_59861800
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef MaxPower het volgende:
In mijn post van 11.12
Ik zag in de eerste zin Victor Elm naar Heerenveen, dus ik dacht mooi, dan kan ik het bericht wel plaatsen

Maar nu lees ik het bericht zelf ook...
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:47:11 #167
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59861852
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:37 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat Aissati naar Utrecht ging?
Werd nog dezelfde dag door PSV en Utrecht ontkend (ruil Aissati <-> Pieters).. Wat overigens niet betekent dat het volslagen uit de lucht gegrepen is. PSV heeft echter al 2 verdedigers aangetrokken voor het nieuwe seizoen, ik vraag me af of ze dan ook Pieters nog willen halen/ruilen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_59862734
Ik ben benieuwd wat de bedoelingen zijn met Pedro Henrique. Gelijk speelklaar of 1 seizoen wennen. Hij schijnt wel ready te zijn voor het niveau. Beide Henrique's om Sibon heen is natuurlijk ook een optie, vanuit het middenveld opkomend. Enm met Grindheim/Roorda een vast blok, zodat Grindheim achter Roorda komt te spelen. De verdediging lijkt met Svec en Kopic genoeg aanvallende kwaliteiten hebben.

Op een dergelijke manier, zoals Sollied meestal speelt, kan je een Sulejmani missen voor een 'Sneijder-achtig bedrag'
pi_59871035
quote:
Heerenveen en Kalmar bijna rond over Elm


Het scoutingapparaat van SC Heerenveen in de Scandinavische contreien draait weer op volle toeren. De Friezen zijn in gesprek met de Zweedse koploper Kalmar FF om aanvallende middenvelder Viktor Elm over te nemen, meldt de Leeuwarder Courant. Klik hier! Eerder al bereikten club en speler een akkoord over een overgang van de 22-jarige speler naar Friesland. Nu lijkt ook de huidige werkgever van de middenvelder water bij de wijn te willen doen. “We hopen hier de komende dagen meer over te kunnen zeggen”, aldus directeur Henk Hoekstra.

Elm maakte begin dit jaar zijn debuut in de Zweedse nationale ploeg. De lange middenvelder begon zijn carrière bij Falkenberg, maar maakte drie seizoen geleden de overstap naar het hoger aangeslagen Kalmar FF. Daar ontwikkelde hij zich tot één van de spelbepalende spelers en was hij met vijftien doelpunten in 59 duels een belangrijke pion op het middenrif van de ploeg.
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:29:10 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59871508
Die berichten van Sulejmani lezen alsof alles al in kannen en kruiken is, terwijl Heerenveen en Ajax nog nauwelijks aan het praten zijn.

overigens zijn veel reacties op voetbalzone weer van een geweldig niveau.
pi_59871531
Het is wel een teken aan de wand dat Ajax en Sulejmani al een tijdje rond zijn natuurlijk - dat geeft wel een signaal dat Heerenveen niet compleet tegen een transfer is.

Misschien kan Ogararu in een deal betrokken worden.
  donderdag 3 juli 2008 @ 18:36:56 #172
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59871627
Heerenveen is niet onwelwillend dat blijkt, maar de zaak Suarez heeft ook duidelijk gemaakt dat je gewoon een prijs moet noemen en niet halstarrig vasthouden aan een simpel nee
pi_59872353
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:36 schreef Prosac het volgende:
Heerenveen is niet onwelwillend dat blijkt, maar de zaak Suarez heeft ook duidelijk gemaakt dat je gewoon een prijs moet noemen en niet halstarrig vasthouden aan een simpel nee
Je hoorde Kuiper toch?

''Sneijder-achtige bedragen''

  donderdag 3 juli 2008 @ 19:29:35 #174
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59872614
dan noem je iig een bedrag.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:53:57 #175
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59873105
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

Misschien kan Ogararu in een deal betrokken worden.
Misschien had je het nog niet helemaal door maar Heerenveen kan PRIMA zelf spelers SCOUTEN...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59895885
Gefeliciteerd met 16.25m bruto.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:47:01 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59895978
Hoeveel geld hebben jullie inmiddels in kas?
Hulde!

Beetje goed inkopen en je kunt meedoen om de prijzen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:47:55 #178
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59896006
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd met 16.25m bruto.
Ga er nou maar niet blind van uit dat dat inclusief premies is. KJH was ook 9 mil ex premies.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:48:23 #179
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59896021
Heerenveen heeft het maximale eruit gehaald, erg netjes. En nu eens investeren in de verdediging en een nieuwe keeper.
pi_59896106
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ga er nou maar niet blind van uit dat dat inclusief premies is. KJH was ook 9 mil ex premies.
Bron?

Ik vind het woordje bruto veelzeggend in deze.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:55:20 #181
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59896178
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Bron?

Ik vind het woordje bruto veelzeggend in deze.
Geen bron, maar zo regelt SCH dat altijd. Standaard vragen ze bij talenten om een percentage van de volgende transfer bijvoorbeeld.

Lijkt me niet dat ze genoegen nemen met 12 mil en een kansje op op 4 extra bij CL plaatsing of kampioenschap...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59896206
Wat een klapper weer zeg, geweldig en een terechte beloning voor het gevoerde beleid daar. Er moet inderdaad genoeg geld in kas zijn om een aantal hele goede talenten te kopen, maar Heerenveen kennende gaat men gewoon door op de huidige voet en koopt men voor minimale prijzen uitstekende spelers.
pi_59896218
kankerbestuur!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:59:17 #184
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59896275
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:59:37 #185
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59896282
hahahahahaha
gefeliciteerd met deze verkoop fans van Heerenveen, een half jaartje jezelf in de picture spelen is dus goed voor 15 miljoen euro.

18 miljoen + 16 miljoen en nog nauwelijks een cent ervan uitgegeven.
pi_59896328
Maandag aub Elm en Janmaat presenteren!

En in de loop van augustus Ronaldinho. Teringkuthoerezooi
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:02:58 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59896356
wel een teken hoe goed het is gesteld met de scouting in Heerenveen (en Amsterdam)
pi_59896413
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:55 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Geen bron, maar zo regelt SCH dat altijd. Standaard vragen ze bij talenten om een percentage van de volgende transfer bijvoorbeeld.

Lijkt me niet dat ze genoegen nemen met 12 mil en een kansje op op 4 extra bij CL plaatsing of kampioenschap...
Waarom zou dat niet kunnen? Bij Ajax zijn het ook geen koekebakkers. Bruto zegt hier gewoon veel en het lijkt me heel erg sterk dat het netto bedrag hoger is dan een bruto bedrag. Dat is praktisch onmogelijk.

Denk dat je 10m netto heb, en de rest gestopt in clausules en premies bij kampioenschappen, CL, etc.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:06:10 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59896414
Het kutterige is natuurlijk wel dat er een topspeler vertrekt.
Leuk hoor al die miljoenen, maar als je er op het veld minder van wordt....

Geld zat voor aankopen, dat wel.
Nu is de vraag, welke (top)spelers willen er naar Heerenveen?

Ik ben benieuwd wie Heerenveen nu gaat aantrekken met al die centen.
Ook vraag ik me af wat Pranjic en Bradley gaan doen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59896433
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef MaxPower het volgende:
Maandag aub Elm en Janmaat presenteren!

En in de loop van augustus Ronaldinho. Teringkuthoerezooi
Voor Janmaat betaal je nu zeker de hoofdprijs.
pi_59896583
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Voor Janmaat betaal je nu zeker de hoofdprijs.
het zal nooit meer worden dan de vraagprijs die ADO al vóór deze transfer had neergelegd.
pi_59896687
Zo, genoeg geld om te investeren nu lijkt me
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59896757
DANKEWOL JER!!!

Op naar de volgende Heerenveen target. Pranjic
pi_59896828
Zien de Heerenveensupporters nu liever een 'naam' (MaxPower noemde Ronaldinho, maar heel serieus zal dat niet zijn), of gewoon weer een nieuwe, in Nederland onbekende speler met veel talent?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:26:25 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59896870
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zien de Heerenveensupporters nu liever een 'naam' (MaxPower noemde Ronaldinho, maar heel serieus zal dat niet zijn), of gewoon weer een nieuwe, in Nederland onbekende speler met veel talent?
Iedereen ziet natuurlijk liever een nieuwe Sulejmani dan een naam. Ik denk alleen dat ze liever zien dat zo'n speler 3 jaar blijft.

Voor de rest zie ik Heerenveen bar weinig goeds doen met het geld wat ze de afgelopen jaren hebben ontvangen. Dat je het niet direct uitgeeft op een achterlijke manier als dat ze bij Twente willen doen, prima. Maar er zullen toch investeringen gedaan moeten gaan worden.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:26:40 #196
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59896874


Wanneer ga ik geld toe krijgen op m'n seizoenkaart? Tjezis.., 16,25 miljoen voor Sulejmani, 4 miljoen voor Zuiverloon, 18 miljoen voor Alves en straks nog 3-5 miljoen voor Bradley.. Wie weet vertrekt ook Pranjic nog (7-10 miljoen)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:26:46 #197
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59896875
DIt speelt al zo lang dat de back-up al lang klaar staat en die zal wrs in de loop van de komende weken wel uit het niets gepresenteerd worden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:27:47 #198
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59896900
Dat moet idd bijna wel.. 't sil my benije..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:29:39 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59896938
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:26 schreef One_conundrum het volgende:
DIt speelt al zo lang dat de back-up al lang klaar staat en die er zal wrs in de loop van de komende weken wel uit het niets gepresenteerd worden


Verder vergeet je de 2x 9 miljoen van Huntelaar en Samaras ook nog. Niet al teveel daarvan zijn verkwanseld aan mislukkelingen als die Pool en die Braziliaan, toch?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:32:12 #200
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59897007
Nou ja, blijft natuurlijk wel doodzonde dat een speler na een half jaartje leuk voetbal alweer vertrekt.
Suarez was hetzelfde verhaal. Zou leuk zijn als de subtop zo'n speler tenminste nog één jaartje langer kon behouden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:36:23 #201
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59897094
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:29 schreef twi het volgende:

[..]



Verder vergeet je de 2x 9 miljoen van Huntelaar en Samaras ook nog. Niet al teveel daarvan zijn verkwanseld aan mislukkelingen als die Pool en die Braziliaan, toch?
Leg eens uit?

Matusiak had de pech met de Alves-soap, de doorbraak van Sulejmani en een herboren Sibon, gevolgd door wat blessures en een vormcrisis. Ik schrijf 'm nog niet af.

En welke Braziliaan doel je op? Die 2 19-jarigen die we nu hebben? Paulo Henrique en Pedro Henrique?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:38:48 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59897151
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Leg eens uit?

Matusiak had de pech met de Alves-soap, de doorbraak van Sulejmani en een herboren Sibon, gevolgd door wat blessures en een vormcrisis. Ik schrijf 'm nog niet af.

En welke Braziliaan doel je op? Die 2 19-jarigen die we nu hebben? Paulo Henrique en Pedro Henrique?
Paulo Henrique, heb ik nog niet zoveel bijster indrukwekkends zien doen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:41:09 #203
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59897205
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Leg eens uit?

jaah, ik dacht ik ga er niet eens op in. . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59897235
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef twi het volgende:

[..]

Paulo Henrique, heb ik nog niet zoveel bijster indrukwekkends zien doen
moet je beter kijken

een jongen van 18 na 3 wedstrijden afschrijven, zo herken je de ajacieden wel ja.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:43:41 #205
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59897260
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef twi het volgende:

[..]

Paulo Henrique, heb ik nog niet zoveel bijster indrukwekkends zien doen
Was 18 toen 'ie kwam en heeft nauwelijks mee kunnen doen.. Wat verwacht jij dan? Wat speelminuten bij invalbeurten, maar wel al 5 (en een aantal beslissende) doelpunten (met name tegen NAC). Ook de belangrijke wedstrijd tegen Roda JC zorgde hij voor de ommekeer na rust
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:45:50 #206
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59897297
Dus jongens. Kom maar op met die verlanglijstjes. Wie hebben we waar nodig en wie willen we.

Een goeie keeper: Velthuizen?
Een beest van een middenvelder: ?
Een creatieve middenvelder: Aissati.
Een keeeenker goeie aanvaller: ?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59897477
Elm moet die andere middenvelder maar worden. Aanvaller geen idee.. In Nederland loopt niks interessants in ieder geval.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:55:47 #208
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59897523
misschien die van Trond zijn oude club?

edit: Owja, elm
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59897720
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef twi het volgende:

[..]

Paulo Henrique, heb ik nog niet zoveel bijster indrukwekkends zien doen
Tijd, tijd hebben dat soort talenten nodig. Niet de continue druk zoals bij topclubs. Dat is een belangrijke reden waarom veel spitsen bij Heerenveen wel slagen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:07:58 #210
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59897818
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:55 schreef One_conundrum het volgende:
misschien die van Trond zijn oude club?

edit: Owja, elm
Sollied heeft een netwerk van waar menig coach alleen van kan dromen. In zijn tijd in Griekenland toverde hij ook flink wat talenten uit z'n hoed.
-
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:25:47 #211
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59898214
quote:
Bodul gaat stage lopen bij Jong Ajax.


De Oostenrijkse Kroaat Darko Bodul, spits van sc Heerenveen A1, gaat stage lopen bij Ajax. Een bron meldt ons (AI) dat de aanvaller op 14 juli bij het beloftenelftal van Aron Winter en Adrie Koster. Hoewel de overgang haast in kannen en kruiken is werkt de oud-jeugdspeler van First Vienna FC een tweeweekse stage af in Amsterdam.

Bodul speelt vanaf de zomer van 2004 voor sc Heerenveen. Daarvoor speelde hij in de jeugdopleiding van First Vienna FC, de oudste club van Oostenrijk. In Friesland ontpopte hij zich tot een groot talent en werd eerder dit jaar al genoemd als opvolger van Afonso Alves, die destijds naar Middlesbrough FC vertrok.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:28:35 #212
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59898265
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo, genoeg geld om te investeren nu lijkt me
Dat bedoel ik al zou me het niets verbazen als ze daar voorzichtig blijven met het geld

Sommige nederlandse clubs zullen de deur wel open zetten als Heerenveen met een goed bod komt
pi_59898311
Als Yme maandag op kantoor komt is het faxpapier op van alle aanbiedingen van zaakwaarnemers.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:32:19 #214
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59898362
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:45 schreef One_conundrum het volgende:
Dus jongens. Kom maar op met die verlanglijstjes. Wie hebben we waar nodig en wie willen we.

Een goeie keeper: Velthuizen?

Een beest van een middenvelder: ?
Een creatieve middenvelder: Aissati.
Een keeeenker goeie aanvaller: ?
Daar had ik het met een Heerenveen supporter ook al over , met een goed bod valt er altijd te praten Vitesse zou 3 miljoen willen hebben dat is voor jullie natuurlijk niks op het moment , met zoon bedrag zou ik dan weer niet blij zijn en het is maar de vraag wie we er voor terug krijgen.

Brain is wellicht dan een optie

Het zou opzich een slimme zet zijn omdat jullie dan de top 3 voor zijn en als ze hem dan weer zouden willen hebben kunnen ze hem altijd kopen ( als er een bepaald percentage voor ons is )

En jullie zouden Verheagh willen hebben als opvolger van Zuiverloon maar daar van waar is weet ik niet , de clubs weten elkaar in iedergeval te vinden de zomer is nog lang we zullen het wel zien wat er gaat gebeuren.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:35:05 #215
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59898421
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef MaxPower het volgende:
Als Yme maandag op kantoor komt is het faxpapier op van alle aanbiedingen van zaakwaarnemers.


Maar het zou idd kunnen kloppen
pi_59898482
Die Henrique gaat het volgens mij ook wel maken!
Koning.
pi_59898497
3 miljoen voor Velthuizen vind ik een acceptabel bedrag. Denk dat we voor Dingsdag meer hebben betaald.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:40:48 #218
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59898536
Verhaegh wilde ik al veel eerder zien, maar heerenveen liep toen te slapen ofzo
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:48:09 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59898690
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:25 schreef One_conundrum het volgende:

[..]
quote:
Hoewel de overgang haast in kannen en kruiken is werkt de oud-jeugdspeler van First Vienna FC een tweeweekse stage af in Amsterdam.
Dat volg ik niet helemaal.
Als ie al bijna zeker bij Heerenveen tekent, waarom dan toch die stage? .
-
pi_59898749
Lees het hele stukje nou nog eens goed Daggla.
pi_59898943
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:51 schreef MaxPower het volgende:
Lees het hele stukje nou nog eens goed Daggla.
hele stukje? hij hoeft alleen maar de kop te lezen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:03:37 #222
168739 Red_85
'echt wel'
pi_59899012
damn. hebben jullie goed gedaan. in 1 jaar je verbouwing financieren...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:11:23 #223
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59899168
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:51 schreef MaxPower het volgende:
Lees het hele stukje nou nog eens goed Daggla.
Ik interpreteerde het verkeerd, wsl te snel gelezen. Ik dacht dat er bedoeld werd dat het al bijna zeker was dat ie een contract zou tekenen bij Heerenveen, daarom vond ik het zo raar dat ie eerst nog bij Ajax stage ging lopen. .
-
pi_59903159
Zal Sollied nu Bryan Ruiz naar Heerenveen halen?
pi_59903215
Heerenveen gaat vet beter worden van de Sulley deal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:24:02 #226
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59903680
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heerenveen gaat vet beter worden van de Sulley deal
Ja, want je wordt altijd flink sterker van het verkopen van de beste spelers
pi_59903703
Heerenveen wel, zeker na Ajax opgelicht te hebben voor 16 miljoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 juli 2008 @ 03:19:11 #228
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59903989
Heerenveen heeft een werelddeal gesloten. Ajax totaal erin laten stinken. Hulde.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_59904002
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59904598
De opvolgers zijn al bekend naar verluidt. Naast de spitsen Pedro en Paulo Henrique en Sibon schijnen er 2 andere te worden gevolgd/vast te staan? En naar verluidt komen deze wederom uit Brazilie of in ieder geval Braziliaanse makelaars.

Ik ben benieuwd wat voor spelers dat dan zijn; talenten zoals Pedro en Paulo of al meer gearriveerde spelers.
Ik ben van mening dat er nu ook dringend aanvallende middenvelders moeten worden gehaald, want met een Grindheim en Roorda (Svec) heb je een blok op het middenveld staan, nu moet je zorgen dat je vleugels weer sterker worden. En als Pranjic blijft zal er een creatieve middenvelder moeten komen ipv een aanvaller.
De verdediging staat dit jaar goed lijkt het, dus een talent als Janmaat erbij en een zeer goede keeper en klaar ben je.
pi_59905711
J. Drost op huurbasis naar Vitesse.

Nou, de selectie is wel weer rond voor de 1e training... allemachtig.
pi_59907126
quote:
'Dubbel gevoel bij vertrek Mickey'

Waar sinds het einde van de competitie al druk over gespeculeerd werd, kreeg vrijdag zijn beslag. Miralem Sulejmani staat de komende jaren bij Ajax onder contract. De Friese eredivisionist ging uiteindelijk overstag met een transfersom van 16,25 miljoen euro die de Amsterdammers wilden betalen voor de talentvolle Serviër.

Yme Kuiper houdt een dubbel gevoel over aan het vertrek van de smaakmaker. "In sportief opzicht laat de club een flinke veer", vertelt de directeur op de website van Heerenveen. "Mickey heeft laten zien een uitzonderlijk talent te zijn. Reden waarom we hem heel graag hadden willen houden. Het is geen geheim dat we daar dan ook alles aan gedaan hebben. Financieel gezien betekent zijn vertrek daarentegen een flinke opsteker, welke voor de langere termijn zonder meer een heilzame werking zal hebben.”

De negentienjarige linkspoot kende een uitstekend seizoen in Friesland. Hij scoorde vijftien keer in 34 Eredivisie-duels. Tegen Ajax scoorde hij zowel uit als thuis één keer. De nieuwe Ajax-hoofdtrainer Marco van Basten liet al eens vallen te genieten van Sulejmani, die met zijn onberekenbare dribbels en snelheid voor gevaar zorgt. In zijn eerste volledige seizoen in het buitenland kreeg Sulejmani, die twee interlands speelde, de Johan Cruijff-prijs als grootste talent van de Eredivisie.

"Zoals bekend, is het niet onze gewoonte bedragen te noemen, maar de opbrengst die de media vermelden, komt redelijk in de buurt", vervolgt Kuiper. "Zelf hadden we zoiets van als we hem dan toch kwijt moeten, zal het transferbedrag van “Alves-achtige” omvang moeten zijn. Gezien het feit dat zijn overgang een nieuw record op het gebied van binnenlandse transfers betekent, zijn we daar prima in geslaagd. Waarmee we de kwaliteit van onze selectie kunnen blijven waarborgen.”

Heerenveen deed financieel goede zaken met de verkoop van Sulejmani. De Friezen haalden hem eind 2006 op bij Partizan Belgrado door slechts een opleidingsvergoeding van een paar ton te betalen. De Amsterdammers kregen Sulejmani eerder voor een paar ton aangeboden, maar zagen destijds af van zijn komst.
Gelukkig is Ajax als beursgenoteerd bedrijf verplicht om wel de transfersom prijs te geven
pi_59908170
Maar even weer wat sappige geruchten:

- Elm komt zeker, of het nu deze zomer is voor een paar ton, of in november gratis. (liefst nu!)
- Er komt nog een talentvolle scandi (elyounnoussi?)
- Er komt een gearriveerde aanvaller uit de Eredivisie
pi_59908193
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:09 schreef MaxPower het volgende:
Maar even weer wat sappige geruchten:

- Elm komt zeker, of het nu deze zomer is voor een paar ton, of in november gratis. (liefst nu!)
- Er komt nog een talentvolle scandi (elyounnoussi?)
-Er komt een gearriveerde aanvaller uit de Eredivisie
Wie zou dat zijn?
Berg? Koevermans?
pi_59908220
Huntelaar
pi_59908251
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wie zou dat zijn?
Berg? Koevermans?
Berg is wat mij betreft de enige écht interessante investering maar dat zal helaas nooit gebeuren.
pi_59908298
Ik denk dat je dan zou moeten zoeken bij AZ of Roda, heel misschien Twente, Ajax of PSV.

Misschien Oper van Roda?
pi_59908307
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Berg is wat mij betreft de enige écht interessante investering maar dat zal helaas nooit gebeuren.
Zou ik ook nooit willen btw. Garcia x2 daar zal ook wel raar smaken bij sommigen en Berg hier ook zo. Ook al is dat geen echte grunner, zal onder de supporters weinig krediet krijgen.
Ik zie de komst van Aissati eigenlijks wel een stapje dichterbij komen, mits we dat winnen van Twente.
In het systeem van Sollied moeten we het hebben van middenvelders/ vleugels en met Paulo en Sibon heb je de spits al goed bezet. Het is de bedoeling dat t middenveld beurtelings opkomt naast de spitsen.
pi_59908318
Geert den Ouden
pi_59908360
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:18 schreef sjimz het volgende:
Geert den Ouden
Het is dat je er zelf nog om kunt lachen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:21:58 #241
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59908371
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:14 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Berg is wat mij betreft de enige écht interessante investering maar dat zal helaas nooit gebeuren.
dat zou ook een investering vergen die ik Heerenveen niet zie doen.
pi_59908419
In ieder geval wordt er naar de geruchtenstroom ook vanuit Brazilië weer een en ander overgestuurd met de post
Althans, zaakwaarnemers met connecties daar schijnen 2 spelers bij Heerenveen te hebben aangeboden.
pi_59908445
Lurling wordt genoemd door iemand die het eerder al bij het juiste eind had.
pi_59908460
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Lurling wordt genoemd door iemand die het eerder al bij het juiste eind had.

Al deed hij het wel vorig seizoen aardig bij NAC.
pi_59908467
Lurling lijkt me heel sterk, die wilde verlengen bij NAC?
pi_59908479
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lurling lijkt me heel sterk, die wilde verlengen bij NAC?
Maar heeft ie al getekend?
pi_59908587
Lurling speelde natuurlijk een geweldig seizoen. Maar denk dat hij gewoon bij NAC blijft.

Heerenveen is te ver van Den Bosch
pi_59908620
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:29 schreef MaxPower het volgende:
Maar heeft ie al getekend?
Heeft sowieso nog 1 jaar contract.
pi_59908815
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:09 schreef MaxPower het volgende:
Maar even weer wat sappige geruchten:

- Er komt een gearriveerde aanvaller uit de Eredivisie
Mounir El Hamdaoui??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59908930
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:29 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Maar heeft ie al getekend?
http://www.fcupdate.nl/ni(...)tverlenging-bij-nac/
pi_59908963
Pelle
pi_59909091
Jeremain Lens om ook maar even een naam te noemen
edit, die is dus weer terug bij az
pi_59914833
Heerenveen wilde toch mee gaan doen om het kampioenschap? Zucht
pi_59915712
Het ligt em natuurlijk wel volledig bij zijn zaakwaarnemer Lemic, die PSV op deze wijze natuurlijk een grandioze hak weet te zetten. Voor de komst van Lemic als zaakwaarnemer wilde Sulejmani graag nog een seizoen spelen bij Heerenveen. Net na de komst van Lemic wil Sulejmani ineens graag verkassen naar de concurrent van PSV.

Ook Yme bevestigd dat in zijn persbericht van vandaag, dat Lemic een grote rol heeft gespeeld, waardoor ineens Sulejmani wilde vertrekken, terwijl hij daarvoor aangaf te willen blijven.
Natuurlijk het goed recht van Ajax om op het aanbod in te gaan, maar de zaakwaarnemers zijn duidelijk actiever geweest dan Sulejmani in eerste instantie had gewild.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:14:50 #255
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59915746
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heerenveen wilde toch mee gaan doen om het kampioenschap? Zucht
Right Dan hebben ze sowieso een grote fout gemaakt door Sulejmani te verkopen...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59915800
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Right Dan hebben ze sowieso een grote fout gemaakt door Sulejmani te verkopen...
Het had gekund, als het team bij elkaar was gebleven. Het enige dat het team van vorig jaar miste, was constantie (is dat een woord? ). Maar PSV werd bijvoorbeeld zowel uit als thuis overklast, dat zegt wel wat.
pi_59915908
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het had gekund, als het team bij elkaar was gebleven. Het enige dat het team van vorig jaar miste, was constantie (is dat een woord? ). Maar PSV werd bijvoorbeeld zowel uit als thuis overklast, dat zegt wel wat.
Inconsistentie.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:22:40 #258
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59915913
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het had gekund, als het team bij elkaar was gebleven. Het enige dat het team van vorig jaar miste, was constantie (is dat een woord? ). Maar PSV werd bijvoorbeeld zowel uit als thuis overklast, dat zegt wel wat.
Dat klopt, maar om nu al te zeggen dat je voor het kampioenschap gaat.... Dat is gewoon nog geen realistische doelstelling, overigens mogen jullie dat vaker tegen PSV doen hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59915981
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:13 schreef dagizmo het volgende:
Het ligt em natuurlijk wel volledig bij zijn zaakwaarnemer Lemic, die PSV op deze wijze natuurlijk een grandioze hak weet te zetten. Voor de komst van Lemic als zaakwaarnemer wilde Sulejmani graag nog een seizoen spelen bij Heerenveen. Net na de komst van Lemic wil Sulejmani ineens graag verkassen naar de concurrent van PSV.

Ook Yme bevestigd dat in zijn persbericht van vandaag, dat Lemic een grote rol heeft gespeeld, waardoor ineens Sulejmani wilde vertrekken, terwijl hij daarvoor aangaf te willen blijven.
Natuurlijk het goed recht van Ajax om op het aanbod in te gaan, maar de zaakwaarnemers zijn duidelijk actiever geweest dan Sulejmani in eerste instantie had gewild.
Dan kan het zomaar zijn dat PSV rond was met hem(toen hij in Eindhoven was) en dat Lemic toen die deal gefrustreerd heeft waardoor PSV Amrabat kocht(al weet ik niet of die deal toen al rond was)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59916099
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan kan het zomaar zijn dat PSV rond was met hem(toen hij in Eindhoven was) en dat Lemic toen die deal gefrustreerd heeft waardoor PSV Amrabat kocht(al weet ik niet of die deal toen al rond was)
Hier het stuk waarin Yme een en ander verklaard http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ransferSulejmani.htm
pi_59916168
Ik dacht dat hij naar PSV zou gaan toen hij bij PSV was, alleen verwachtte ik toen voor een miljoen of 5-7. Ajax betaalt in elk geval veel en veel te veel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59916217
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht dat hij naar PSV zou gaan toen hij bij PSV was, alleen verwachtte ik toen voor een miljoen of 5-7. Ajax betaalt in elk geval veel en veel te veel
Ze verkopen zelf Suarez voor 45 miljoen oid. Want ik lees net dat 20 mil. al te weinig is voor die grasgrazer.
  zondag 6 juli 2008 @ 07:30:18 #263
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_59920897
Er is weer 1 speler die bij SC Heerenveen blijft en dat is Tarvajärvi.

Vitesse ziet namelijk van hem af i.v.m een blesure.
Aldus de Telegraaf vandaag.
pi_59921656
even een paar wilde geruchten
quote:
FC Groningen lijkt er in de strijd om Andreas Granqvist een concurrent bij te krijgen. Rivaal sc Heerenveen heeft belangstelling voor de 23-jarige Zweed, zo meldt Sport Expressen.

De Friezen zouden Granqvist al hebben bekeken. Ook het Italiaanse Bologna en het Franse Nantes azen op de verdediger van Wigan Athletic.

FC Groningen leek lange tijd de meeste kans te maken, maar moet nu haast maken. Zelf verklaarde Granqvist nog dat hij Groningen wel ziet zitten. "Het is een goede club, die behoort tot de top zes van Nederland. Ze hebben al twee Zweedse spelers (Frederik Stenman en Marcus Berg, red.) in huis en dat is positief.".
quote:
[Durch Becks Verpflichtung ist eine andere Option erst mal hinfällig. Hoffe hatte als Alternative den norwegischen U-21-Verteidiger Vegard Forren (20) vom Erstligisten Molde FK an der Angel, der auch bei Tottenham (England) und Heerenveen (Niederlande) auf dem Zettel steht. Er wird weiter beobachtet, bleibt ein Kandidat für die Zukunft.
quote:
'SC Heerenveen informeert naar Lucius'

Geplaatst op 05-07-2008 19:28 door Steven Lub

SC Heerenveen zou bij Feyenoord hebben geïnformeerd naar de diensten van Theo Lucius. De Friese club zou Lucius als de vervanger van de naar West Bromwich Albion vertrokken Gianni Zuiverloon willen hebben.

De 31-jarige verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan, had aan het begin van deze week te horen gekregen dat hij zou mogen vertrekken bij de stadionclub. Lucius maakte in de zomer van 2006 de overstap van PSV naar Feyenoord. In het eerste seizoen bij Feyenoord was de in Veghel geboren Lucius direct al aanvoerder.

Naast Lucius zou de club die haar thuiswedstrijden in het Abe Lenstra Stadion speelt ook interesse hebben in ADO Den Haag verdediger Daryl Janmaat. ADO zou de 19-jarige verdediger wel willen verkopen, maar wel op de voorwaarde dat ze de jonge rechtsback weer terug zouden mogen huren van SC Heerenveen.
Bron: Soccernews
quote:
Heerenveen volgt talenten Malmö FF

Volgens het Zweedse dagblad Expressen volgt Heerenveen nauwlettend de verrichtingen van twee talenten van Malmö FF. Het zou gaan om de aanvallende middenvelder/spits Ola Toivonen (22, foto) en verdedigende middenvelder Guillermo Molins (19).

De twee lieten afgelopen weekend een uitstekende indruk achter in het duel tussen Malmö FF en Ljungskile. Dankzij twee doelpunten van Ola Toivonen won Malmö het duel met 2-1. Eerder dit jaar maakte Toivonen zijn debuut in het nationale elftal. Inmiddels heeft hij drie caps en een doelpunt achter zijn naam staan.

Guillermo Molins behoort tot de selectie van Jong Zweden. De 19-jarige verdediger speelde onlangs nog in zijn thuisland tegen het Jong Oranje van Foppe de Haan. Toen miste hij nog een grote kans door voor open doel naast te schieten nadat hij eerder keeper Piet Velthuizen had omspeeld.


[ Bericht 18% gewijzigd door michiel_merk op 06-07-2008 10:48:11 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 10:53:43 #265
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59921768
neej, geen lucius aub
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59921805
Ola Toivonen stond ook al in de belangstelling van Feyenoord.
  zondag 6 juli 2008 @ 11:09:50 #267
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59921932
Nou dan kunnen de feijenoord fans gerust zijn. Als SCH em ook op de korrel heeft, kan hij wel wat
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 6 juli 2008 @ 11:14:23 #268
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59921981
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:53 schreef One_conundrum het volgende:
neej, geen lucius aub
Bron: Soccernews
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59922648
Soccernews had wel als eerste het bericht over Arnautovic naar Feyenoord.

Trouwens, als je Lucius zou halen, had je net zo goed Ogararu van Ajax in een deal kunnen betrekken.
  zondag 6 juli 2008 @ 12:01:10 #270
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59922707
Je moet jezelf echt minder herhalen BS. Dit al nu al de 4e keer dat ik dit van je lees

Kut ogararu
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 6 juli 2008 @ 12:17:10 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59922921
quote:
Op zondag 6 juli 2008 11:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Soccernews had wel als eerste het bericht over Arnautovic naar Feyenoord.
Het komt op mij iig allemaal niet erg betrouwbaar over.
Alleen de naam al, soccernews..

Trouwens, Verbeek heeft volgens mij net aangegeven dat hij Lucius er graag bij wil houden.
Bovendien zie ik Heerenveen eerder een jong gretig talent aantrekken dat later weer met veel winst kan worden doorverkocht. Zo'n Janmaat bijvoorbeeld.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 6 juli 2008 @ 12:34:33 #272
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59923213
Het was naar mijn weten ook een of andere SC Heerenveen blog die het allereerst met het nieuws over Arnautovic kwam. Dus dit gerucht lijkt me helaas bullshit.
  maandag 7 juli 2008 @ 10:03:19 #273
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59942377
quote:
Heerenveen meldt zich bij Lurling

De kans is aanwezig dat Anthony Lurling nog voor de start van het seizoen vertrekt bij NAC. SC Heerenveen heeft concrete interesse getoond in de aanvaller, zo meldt BN/De Stem.

Earnest Stewart, technisch directeur van NAC, bevestigt in het regionale dagblad dat er een club belangstelling heeft getoond. Om welke club het gaat wil hij niet zeggen. "Maar ons punt is duidelijk“, zegt Stewart. "Wij willen Anthony absoluut niet laten gaan. We zijn net aan de voorbereiding begonnen en willen de selectie in tact laten.”

Lurling bevestigt dat er 'wat speelt', maar wil nog niet op de zaak ingaan. NAC hoopt de spits langer aan de club te binden. Zijn contract loopt na dit seizoen af. Stewart: "Die intentie hadden we al. Nu gaan we misschien wat sneller over tot onderhandeling."

De 31-jarige Bosschenaar speelde tussen 1999 en 2002 al voor SC Heerenveen. De Friese club is op zoek naar een vervanger voor Miralem Sulejmani, die voor ruim zestien miljoen naar Ajax verkaste. Eerder speelde Lurling tevens voor FC Den Bosch, Feyenoord, 1.FC Köln en RKC Waalwijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59942651
pi_59943480
+1

Alsof je je ferrari inruilt voor een opel kadet welke denkt een ferrari te zijn..

Trouwens, als iemand Lurling ff verteld dat diezelfde gast van tijdens z'n laatste H'veen jaar nog steeds op Oost zit, dan wil hij niet eens meer komen :p
Dat was het laatste jaar echt de ene tirade na de andere richting Lurling. Je zag Lurling ook echt 'in krimpen' als hij op de oost kant kwam te spelen..

[ Bericht 45% gewijzigd door Stinger__ op 07-07-2008 11:26:49 ]
pi_59944651
Maak maar weer een extra spaarrekening aan:
quote:
Monaco biedt 8,5 miljoen voor Bradley
Door Sander Berends
Maandag, 07 juli 2008, 11:10

AS Monaco wil Michael Bradley aan de selectie toevoegen voor het nieuwe seizoen. De Franse krant Le Figaro meldt dat de club uit de Ligue 1 zo'n 8,5 miljoen euro heeft geboden voor de 20-jarige middenvelder van sc Heerenveen. De Friezen lieten al weten de international van de Verenigde Staten te willen laten gaan, omdat hij volgend jaar transfervrij is en niet wil bijtekenen.

Ook Bayer Leverkusen en Middlesbrough zijn geïnteresseerd in Bradley, maar de Monegasken hebben tot nu toe het hoogste bod uitgebracht. Leverkusen kwam tot slechts 4,5 miljoen euro. Dat Bradley het begin van het seizoen mist vanwege de Olympische Spelen in Peking is voor alle clubs geen bezwaar.

AS Monaco zou ook diens landgenoot Freddy Adu van Benfica willen overnemen.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:04:14 #277
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59944732
Het wordt tijd dat ze in Heerenveen eens gaan investeren in een geldpakhuis. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59944744
8,5 miljoen voor een 1 jarig contract!
Ik zou het gelijk doen als ik Heerenveen was.
pi_59944827
Fucking hell....dit seizoen al dik over de 40 miljoen aan transfers....
pi_59944850
8,5 miljoen voor een jaar, das nog meer dan voor Sulejmani
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59944996
Het is een beetje een spiraal waar je in komt te zitten. Er wordt opgemerkt dat spelers van Heerenveen vaak duur worden verkocht, dus wordt aangenomen dat er hier veel goede talenten zitten, die veel kosten. Na de transfers van Huntelaar, Samaras is die spiraal alleen maar vergroot. Het is Heerenveen, dus zal de speler het wel waard zijn.

Grappig, want een Bradley speelde bijvoorbeeld al een half seizoen kut.
Het is het imago van Heerenveen die de prijs bepaald schijnbaar. Onvoorstelbaar, want van het kaliber Bradley lopen er zat goedkopere versies rond.
pi_59945091
Btw nog mensen naar de eerste training morgen? Gaat een aardig groepje al heen in ieder geval.
pi_59946801
quote:
‘SC Heerenveen wil Lurling terughalen naar Friesland’

- Datum: 7-jul-2008 12:12

SC Heerenveen wil Anthony Lurling (foto, rechts) overnemen van NAC Breda, zo schrijft BN/De Stem. De Brabanders willen echter niets weten van de Friese interesse in de aanvaller. Een transfer van Lurling naar Friesland zou een terugkeer op het oude nest betekenen. Lurling stapte voor aanvang van het seizoen 2002/2003 na drie seizoenen Heerenveen over naar Feyenoord.

Voor NAC’s technisch directeur Earnest Stewart is het echter zonneklaar dat Lurling in Breda blijft: ‘Ons punt is duidelijk. Wij willen Anthony absoluut niet laten gaan. We zijn net aan de voorbereiding begonnen en willen de selectie intact laten.’ De Brabanders willen het contract van de vleugelaanvaller zelfs verlengen. ‘Die intentie hadden we al. Nu gaan we misschien wat sneller om de tafel,’ aldus Stewart. (EvS)
Dit zal dan die gearriveerde eredivisie-aanvaller zijn waar Max het over had. Ik vond hem tegen Heerenveen heel sterk spelen, weet niet of hij dat niveau een heel jaar kan halen.

Sowieso een nadeeltje: NAC gaat onredelijke prijzen vragen (of gewoon helemaal niet praten).
pi_59947360
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sowieso een nadeeltje: NAC gaat onredelijke prijzen vragen (of gewoon helemaal niet praten).
Dat zie ik dan weer als een voordeel; des te kleiner is de kans dat dit doorgaat..

Met al die miljoenen die binnen zijn gekomen en nog komen kun je toch echt wel wat beters kopen lijkt mij..
Bij Feyenoord kon hij de druk niet aan, en nu zou hij dan Sulejmani moeten opvolgen..
pi_59947478
Lurling en Lucius daluk naar Heerenveen
pi_59947858
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Lurling en Lucius daluk naar Heerenveen
kom je een keertje langs?
pi_59948386
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:18 schreef MaxPower het volgende:
kom je een keertje langs?
Als Heerenveen lekker veel betaald zeker
pi_59952597
Geen lurling a.u.b...
pi_59953054
Laat Lurling maar lekker in Brabant blijven...
pi_59960471
quote:
Lurling al bijna in Heerenveen
Door SJOERD MOSSOU

BREDA - De beste NAC-speler van afgelopen seizoen dreigt op korte termijn te worden weggekaapt uit Breda. SC Heerenveen heeft zijn zinnen gezet op aanvaller Anthony Lurling en de speler zelf ziet een overstap wel zitten. Een transfer lijkt een kwestie van tijd.

,,Heel veel andere clubs had ik afgezegd, maar deze belangstelling streelt me enorm,’’ aldus Lurling. ,,Ik heb het heel goed naar mijn zin bij NAC, maar Heerenveen is in sportief opzicht een prachtige stap vooruit. Bovendien heb ik heel mooie herinneringen aan Heerenveen. Zowel sportief als op het menselijke vlak.’’

Voor Lurling zou het een terugkeer betekenen naar de club waar hij tussen 1999 en 2002 ook al speelde. De Brabander kende een succesvolle periode in Heerenveen en verdiende met zijn spel destijds een transfer naar Feyenoord. Bij die club slaagde hij niet, maar afgelopen seizoen maakte de 31-jarige Lurling een uitstekende indruk bij NAC, dat verrassend derde werd in de reguliere competitie.

,,Het is nu afwachten hoe het verder gaat,’’ aldus Lurling. ,,De bal ligt bij de clubs.’’

NAC tracht zijn Speler van het Jaar - gekozen door de supporters - te behouden. ,,We willen Anthony absoluut niet kwijt,’’ aldus technisch directeur Earnest Stewart. ,,Dat hebben we ook zo gecommuniceerd aan Heerenveen. Nee, we zijn niet onder de indruk van het eerste bod.’’

Vraag wordt echter hoe lang NAC weerstand kan bieden aan de druk vanuit Friesland. Het contract van Lurling loopt slechts tot medio 2009 en NAC had tot afgelopen weekeinde nog geen concrete actie ondernomen om Lurling langer vast te leggen. ,,Nee, over contractverlenging was tot op heden nog niet gesproken,’’ aldus Lurling. ,,Nu zegt NAC alsnog te willen verlengen, maar dat is pas gaan spelen toen Heerenveen interesse toonde. Een langer verblijf in Breda wijs ik niet gelijk af, ik vind NAC een prachtige club, maar het mooie aanbod van Heerenveen heeft mijn situatie natuurlijk wel veranderd.’’

De Friese club heeft miljoenen te besteden op de transfermarkt, dankzij de verkoop van onder meer Miralem Sulejmani aan Ajax (16,25 miljoen euro) en Gianni Zuiverloon aan West Bromwich Albion (4 miljoen). Ook Michael Bradley (Monaco heeft interesse) en Danijel Pranjic (diverse clubs) zouden wel eens voor forse bedragen verkocht kunnen worden.

Voor Lurling zou een transfer naar Heerenveen de derde terugkeer betekenen naar een club waar hij eerder speelde. ,,Eerder haalde FC Den Bosch me terug en ook bij NAC heb ik al eens op huurbasis gespeeld,’’ aldus de aanvaller. ,,Als het met Heerenveen rondkomt, is dat de derde club die me terughaalt. Dat zie ik als een grote blijk van waardering. ’’
Gefeliciteerd !
  maandag 7 juli 2008 @ 23:04:43 #291
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59960661
Er is veel kritiek op Lurling, ook vanuit Heerenveen-kamp, echter zou ik het nog niet eens zo'n gekke transfer vinden. Oké, het is niet een jong talent dat later voor veel geld kan worden doorverkocht. Maar Lurling is wel een speler met ontzettend veel dreiging en afgelopen seizoen erg belangrijk bij NAC. Voetballen kan 'ie zeer zeker wel. En met dat 'vervelende' valt het ook wel mee, er zijn genoeg spelers die vele malen harder/gemener/irritanter/etc. zijn.. Het is vooral een stempel wat hij door bepaalde groepen opgedrukt heeft gekregen en wat dan overheerst..

Ik verwacht (en hoop) overigens niet dat hij voor de basis (34 wedstrijden) wordt gehaald, maar in zijn luwte kunnen de jonge(re) spelers zich mooi ontwikkelen en hun speelminuten pakken. En wanneer Geraldinho de kicksen opbergt, hebben we meteen een nieuwe 'oldie' (met Heerenveen-verleden) tussen de vele jonkies..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 7 juli 2008 @ 23:07:02 #292
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_59960734
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:15 schreef dagizmo het volgende:
Grappig, want een Bradley speelde bijvoorbeeld al een half seizoen kut.
Het is het imago van Heerenveen die de prijs bepaald schijnbaar. Onvoorstelbaar, want van het kaliber Bradley lopen er zat goedkopere versies rond.
Bradley is anders vorig seizoen met 15 doelpunten wel een redelijk productieve middenvelder geweest. En hij heeft wel mindere wedstrijden gespeeld, maar een half seizoen kut is ook een beetje overdreven
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_59962084
De 15 goals werden met namen net voor en net na de winterstop gemaakt. Sowieso de laatste 6 reguliere wedstrijden en de PO's was hij een schim van wat hij daarvoor was. Daarbij opgeteld het aflopende contract vind ik het een illustere situatie dat hij 8,5 mag gaan opbrengen. Schitterend, maar ik denk dat de reputatie van Heerenveen een grote rol speelt en niet zozeer Bradley zelf. Want als je hem elke week bekeek...hij werd luier en luier en verzaakte finaal.
pi_59962777
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:55 schreef dagizmo het volgende:
De 15 goals werden met namen net voor en net na de winterstop gemaakt. Sowieso de laatste 6 reguliere wedstrijden en de PO's was hij een schim van wat hij daarvoor was. Daarbij opgeteld het aflopende contract vind ik het een illustere situatie dat hij 8,5 mag gaan opbrengen. Schitterend, maar ik denk dat de reputatie van Heerenveen een grote rol speelt en niet zozeer Bradley zelf. Want als je hem elke week bekeek...hij werd luier en luier en verzaakte finaal.
Maar ja, een goede scout prikt juist door een paar slechte wedstrijden heen toch? Ajax laat Alves en Sulejmani lopen, want er wat mankeerde wel wat aan deze jongens. Maar de Heerenveenscouts zien dat ze geweldige potentie hebben, mits ze goed gebruikt worden. Dus het argument 'op het laatst speelde hij niet goed' vind ik niet op gaan.

Maar goed, 8,5 miljoen lijkt me ook te veel, ben nooit écht onder de indruk van Bradley geweest. Ik denk dan ook dat dit gewoon een gerucht is, en de uiteindelijke transfersom lager zal uitvallen.
pi_59967041
Fact blijft dat ze Bradley dan juist langer hebben bekeken ogv de reputatie van Heerenveen. Anders ga je toch niet zoveel moeite doen en een risico nemen? Want hij was echt niet goed bezig voor meer dan 1/4 seizoen aan het einde. Dat soort wisselvalligheid wordt meestal niet beloond met een dergelijk hoog transferbedrag.

Ik probeer juist ook aan te geven dat het lijkt alsof spelers van Heerenveen ineens extra in de gaten worden gehouden, sinds Huntelaar, Samaras (daarvoor hadden we ook leuke namen afgeleverd). Het feit dat Heerenveen de speler gescout heeft zorgt ervoor dat clubs sneller hier komen kijken, ook nu dus vanuit het buitenland.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:05:05 #296
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59973036
MVV-uit in de 2e ronde KNVB-beker, speeldatum 23, 24 of 25 september..

Leuke andere lotingen: Jong PSV - PSV en Ajax - Utrecht
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:09:17 #297
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59973165
Overigens nu ook een kennismaking met Sollied op de clubsite (Heerenveen.tv)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:28:54 #298
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59973733
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar ja, een goede scout prikt juist door een paar slechte wedstrijden heen toch? Ajax laat Alves en Sulejmani lopen, want er wat mankeerde wel wat aan deze jongens. Maar de Heerenveenscouts zien dat ze geweldige potentie hebben, mits ze goed gebruikt worden. Dus het argument 'op het laatst speelde hij niet goed' vind ik niet op gaan.
Was Sulejmani niet getipt door Milko Djurovski trouwens?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:54:05 #299
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59981460
Ook weer 2 nieuwe buitenlandse B-junioren
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:21:25 #300
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59988908
quote:
Rijk Heerenveen zonder toppers
Door EDDY VAN DER LEY

HEERENVEEN - Heerenveen verdiende al 40 miljoen euro, maar geld maakt niet gelukkig. Lurling en de Zweed Elm zijn onderweg.

Heerenveen startte gisteren met de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar de definitieve samenstelling van de spelersgroep staat nog verre van vast. Na Miralem Sulejmani (Ajax) en Gianni Zuiverloon (WBA) dreigen ook Michael Bradley en Danijel Pranjic te vertrekken.

Druk transferverkeer in de laatste weken voor de competitie, het is bijkans een traditie bij Heerenveen. Juist in de voorbereiding neemt de Friese club steevast de gedaante aan van een handelshuis.

Ook de nieuwe trainer Trond Sollied heeft nog geen flauw idee met welke spelers hij op 30 augustus aan de start van de competitie verschijnt. Los van de tijdelijke afwezigheid van een groot aantal Olympiërs is het de vraag of Bradley en Pranjic nog deel zullen uitmaken van de Friese selectie.

Beide sterkhouders azen op een transfer naar een hoger gedoteerde club. Zo hoopt Kroatisch international Pranjic zijn sterke prestaties op het afgelopen EK te verzilveren. ,,Ik ben klaar voor een volgende stap,’’ zegt hij. ,,Vorig jaar heb ik mijn contract verlengd tot 2012, maar ik wil hogerop. Als de club mij verkoopt, hoef ik geen aandeel van de afkoopsom te hebben, dat heb ik zo laten vastleggen.’’

Ook Michael Bradley, met de Amerikaanse selectie in voorbereiding op de Olympische Spelen, heeft nooit gras laten groeien over zijn ambities. ,,Ik wil naar een grote competitie, omdat ik voel dat ik er klaar voor ben. Bovendien loopt volgend jaar mijn contract af, dan vangt Heerenveen niets voor me.’’

AS Monaco, Middlesbrough en Bayer Leverkusen zijn in de markt voor de Amerikaan. De Fransen zouden zelfs een bedrag 8,5 miljoen euro naar Friesland willen overmaken. ,,Maar concreet is er nog niets,’’ zegt directeur Yme Kuiper van SC Heerenveen. ,,Er wordt zo links en rechts naar onze spelers geïnformeerd, maar ik acht de kans aanwezig dat Bradley en ook Pranjic gewoon bij ons blijven. Financieel gezien zou het slim zijn om vooral Bradley te verkopen, maar we moeten ook de sportieve balans bewaken.’’

Daarbij komt dat de financiële noodzaak voor Heerenveen ontbreekt. Door de verkoop van Afonso Alves (in de winterstop voor 17,8 miljoen euro aan Middlesbrough), Miralem Sulejmani (voor 16,2 miljoen aan Ajax) en Gianni Zuiverloon (voor 4 miljoen euro aan West Bromwich Albion) zit SC Heerenveen erg ruim in de liquide middelen.

Slechts een klein gedeelte van de astronomische opbrengst - bijna 40 miljoen euro - is tot dusverre aangewend voor nieuwe aankopen.

De ploeg versterkte zich met drie relatief jonge en onbekende spelers (de Macedonische linksback Goran Popov, de Tsjechische centrumverdediger Milan Kopic en de Braziliaanse aanvaller Pedro Beda) en staat op het punt Anthony Lurling over te nemen van NAC Breda.

Ook de Zweedse middenvelder Viktor Elm van Kalmar FF komt de gelederen van Heerenveen versterken. De vraag is alleen wanneer. ,,We zijn rond met de speler, maar de club wil hem niet per direct laten gaan,’’ zegt Kuiper. ,,Misschien komt hij op korte termijn, anders na afloop van de Zweedse competitie, dan is het bij ons winterstop.’’

De directeur zegt vertrouwen te hebben in de huidige selectie (,,Vergis je niet, we hebben behoorlijk ingekocht’’), maar beseft dat de aanvalslinie door het vertrek van Sulejmani flink aan kwaliteit heeft ingeboet. ,,We oriënteren ons dan ook op een nieuwe spits.’’

Gevraagd naar de verwachtingen voor het nieuwe seizoen kan Trond Sollied niet anders dan realisme prediken.

,,Natuurlijk is de ambitie groot en natuurlijk kan Heerenveen stappen maken,’’ zegt de Noor, ,,maar laten we eerst maar even kijken hoe de selectie er binnenkort uitziet.

,,Als ik naar het Heerenveen van vorig jaar kijk, zie ik dat het offensief fantastisch was, maar dat het verdedigend beter kan. Mijn doel is om daar een juiste balans in te vinden.’’

bron: AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59989295
Wat is normaal gezien, de begroting van Heerenveen eigenlijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')