abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:36:18 #1
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_58887008
Dit is even geen harde sex topic. Dat ten eerste.

Wat me opvalt is dat mannen (vooral vanaf 35) een zwak hebben voor iets, dat niet standaard is. Dat mannen op borsten, billen enz. (de zogenaamde "lekkere wijven") vallen, dat is normaal. De meesten vallen immers daarop. Daarnaast zijn er mannen die geprikkeld raken door voeten bijv. Die voorkeur heb ik bestudeerd en dat snap ik nu.
Nu kwam ik op youtube films tegen met vrouwen met lange haren. Echt lange haren. En daar raken mannen ook opgewonden door. Zelfs van heel gewone shampoo-reclames.

Ik kijk nu heel veel plaatjes en films van vrouwen met lang haar, maar ik vraag me nog steeds af:
Wat is het dat lang haar seksueel prikkelend is? Kun je me dat gedetailleerd beschrijven?

Ben heel benieuwd!
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 22:42:24 #2
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_58887218
theorie 1:
het is vrouwelijk, en deels cultureel bepaald, vrouwen hebben nergens haar behalve heel veel op hun hoofd.
Lichaamsbeharing is bij vrouwen veel minder dan bij mannen (en dan wordt het ook meestal bijgewerkt) en als je dan lang hoofdhaar hebt contrastreerd het daarmee, en ben je vrouwelijker

theorie 2:
en onze cultuur is dat vrouw lang haar hebben en bijvoorbeeld lange haren. Daar kan dan weer in mee spelen dat een mooie vrouw niet hoeft te werken. En daarom heeft een mooie vrouw lange nagels en lange haren, wat eigenlijk in de weg zit.
wat dat dan weer een teken van vrouwelijkheid is
(net zoals chinese vrouwen met die verminkte voeten waardoor ze niet kunnen lopen, maar dan minder extreem)


tenminste dat zijn mijn theorieen, maar eigenlijk zou ik het me vriend moeten vragen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:07:09 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58888023
Ouwe sloofse niet-opgemaakte mamma's hebben kort haar. Dus lang haar is sexyer.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:11:37 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58888180
Er gaat niets boven lekker zacht haar, én veel lekker zacht haar. Het is gewoon vrouwelijk.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_58888331
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:36 schreef Sowflow het volgende:
Dit is even geen harde sex topic. Dat ten eerste.

Wat me opvalt is dat mannen (vooral vanaf 35) een zwak hebben voor iets, dat niet standaard is. Dat mannen op borsten, billen enz. (de zogenaamde "lekkere wijven") vallen, dat is normaal. De meesten vallen immers daarop. Daarnaast zijn er mannen die geprikkeld raken door voeten bijv. Die voorkeur heb ik bestudeerd en dat snap ik nu.
Nu kwam ik op youtube films tegen met vrouwen met lange haren. Echt lange haren. En daar raken mannen ook opgewonden door. Zelfs van heel gewone shampoo-reclames.

Ik kijk nu heel veel plaatjes en films van vrouwen met lang haar, maar ik vraag me nog steeds af:
Wat is het dat lang haar seksueel prikkelend is? Kun je me dat gedetailleerd beschrijven?

Ben heel benieuwd!
Over het algemeen hebben mannen kort haar en vrouwen lang haar, en aangezien mannen normaal gesproken opgewonden worden van de vrouwelijke eigenschappen vind ik het niet zo vreemd dat mannen lang haar lekker vinden bij een vrouw en kort niet. Beetje kort door de bocht, maar zo is het nou eenmaal.

Samenvatting: Lang haar staat voor vrouwelijkheid ( ) en kort voor mannelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frasier op 24-05-2008 23:22:34 ]
X
X
X
pi_58888371
Hmm.. te lang haar bij vrouwen kan ook wel hoor, maar toch eerder te kort...
/\oo/\
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:37:44 #7
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_58889005
Oke, lang haar is vrouwelijk. Maar wat maakt het verder prikkelend? Waar gaat de fantasie over?
Ervaart men de zachtheid van het haar? Over het lichaam van de man? Het uiterlijk van een "siren", godin, onschuld, hoger wezen, onaantastbaar, achter het haar verbergen?

Kijk, een vrouwenmond is voor de man ook prikkelend. Associaties met zoenen, orale sex, gelijkenis met de schaamlippen etc.
Maar lange haren...?
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_58889082
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:37 schreef Sowflow het volgende:

Oke, lang haar is vrouwelijk. Maar wat maakt het verder prikkelend? Waar gaat de fantasie over?
Dat kun je je wel bij alles afvragen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:40:15 #9
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_58889102
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ouwe sloofse niet-opgemaakte mamma's hebben kort haar. Dus lang haar is sexyer.
-over ruled-
Ik ken kortharige vrouwen waar mannen een moord voor zouden doen. Sharon Stone, Anita Witzier...
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:44:16 #10
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58889248
Ik ben zelf vrouw en vind lang haar heel mooi...!
Ik baal van vrouwen die hun haar kort hebben...ik vind dat lelijker..
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_58889523
Vast biologisch bepaald, bepaalde vorm van glans ofzo, wat staat voor betere genen. Hoe meer haar, hoe meer glans, hoe beter de genen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:53:42 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58889598
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef Sowflow het volgende:

[..]

-over ruled-
Ik ken kortharige vrouwen waar mannen een moord voor zouden doen. Sharon Stone, Anita Witzier...
Het mag zo zijn dat sommige vrouwen boven hun korte haar uitstijgen, maar de associatie is toch over het algemeen met mamma's
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58889905
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:37 schreef Sowflow het volgende:

Kijk, een vrouwenmond is voor de man ook prikkelend. Associaties met zoenen, orale sex, gelijkenis met de schaamlippen etc.
Maar lange haren...?
Je zoekt 't veel te ver. Lang haar staat voor een man voor vrouwelijkheid (vanuit instinct), dus sexy en aantrekkelijk. Niks meer, niks minder.
X
X
X
pi_58889923
Lang haar vind ik gewoon mooi. Heb verder geen lang haar fetish of iets dergelijks. Het symboliseert de vrouwelijkheid. Hoewel ik korter haar bij sommige vrouwen ook erg goed vind staan, al heb ik het idee dat ik de enige man hier ben met die mening. Moet bij het gezicht en de rest van de vrouw passen. Lang haar komt meestal het best over. Persoonlijk geef ik trouwens de voorkeur aan golvend/krullend haar dan aan stijl haar. Hoewel dat morgen ook weer anders kan zijn. Die golven symboliseren ongetwijfelt de rondingen van de vrouw .
Heerlijk is het toch om af en toe zweverig na te denken. Gaat eigenlijk nergens over. Verder heb ik niet zo veel met haar. Leuk en aardig dat het zacht is, maar het is absoluut niet het geval dat een shampooreclame al opwindend kan zjin.

Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd wat je studie over de voetfetish heeft opgeleverd. Wat maakt de voet zo aantrekkelijk volgens jou ?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  Moderator zondag 25 mei 2008 @ 00:05:22 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_58889953
Ik vind lange haren ook mooi (net als Druuna dus) en ik ben ook een vrouw. Vooral lang haar met krullen. Weet niet waarom eigenlijk, anders is het zo kaal misschien?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 25 mei 2008 @ 00:31:26 #16
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_58890638
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:37 schreef Sowflow het volgende:

Kijk, een vrouwenmond is voor de man ook prikkelend. Associaties met zoenen, orale sex, gelijkenis met de schaamlippen etc.
Maar lange haren...?
LOL een vrouw met snorharen heel zinnenprikkelend
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_58894190
We hebben dat er gewoon bij onszelf ingefokt.

Mompelt iets over biologie, genen en prikkels.
pi_58895003
Vanuit de evolutie: als een vrouw lang, glanzend haar heeft, is dat een teken van jeugdigheid en gezondheid en daarmee een teken dat ze gezonde baby's kan baren.

Vanuit nu: veel mannen vinden het leuk om je vast te grijpen aan dat lange haar.
  zondag 25 mei 2008 @ 12:25:44 #19
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_58895594
"Dipkip: Vanuit nu: veel mannen vinden het leuk om je vast te grijpen aan dat lange haar.
Haha...dus een praktische reden en de mogelijkheid te kunnen domineren

"Druuna: LOL een vrouw met snorharen heel zinnenprikkelend "
Haha...heel verbeeldend! Prikkelt wel, maar niet in de erotische zin...

"Frasier: Je zoekt 't veel te ver. Lang haar staat voor een man voor vrouwelijkheid (vanuit instinct), dus sexy en aantrekkelijk. Niks meer, niks minder."
Wil ik in de huid kruipen van...dan moet ik het dieper zoeken. Alles wat niet natuurlijk komt, moet getheoretiseerd worden.

Aha...biologisch bepaald: glanzend lang haar --> vruchtbaarheid. Da's een mooie.

"Angst: en onze cultuur is dat vrouw lang haar hebben en bijvoorbeeld lange haren. Daar kan dan weer in mee spelen dat een mooie vrouw niet hoeft te werken. En daarom heeft een mooie vrouw lange nagels en lange haren, wat eigenlijk in de weg zit."
Dit is ook een mooie, nooit zo bekeken, maar verklaart nog niet waarom dit als seksueel wordt ervaren.

"Karamel: Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd wat je studie over de voetfetish heeft opgeleverd. Wat maakt de voet zo aantrekkelijk volgens jou ?
Dit is een andere topic. Is wel interessant, want sinds mijn onderzoekje voel ik de sensualiteit van mooie voeten. Heel veel kijken naar voeten op internet (mijn voorkeur ging uit naar zwart-wit foto's) en door de ogen van voetenliefhebbers kijken. Als ik deze topic start, zal ik je pb-en, K.

Bedankt voor de leuke reacties!

(Lang haar in knotjes, staart oke? Of vinden jullie alleen lang haar los mooi?)
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_58896424
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:16 schreef Frasier het volgende:

[..]


Samenvatting: Lang haar staat voor vrouwelijkheid ( ) en kort voor mannelijk.

hmm ik ben zelf een vrouw, maar val op mannen met lang (iets langer) haar,
maakt dat me nu lesbisch?

*confused*
pi_58896538
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:03 schreef Topas het volgende:

[..]

hmm ik ben zelf een vrouw, maar val op mannen met lang (iets langer) haar,
maakt dat me nu lesbisch?

*confused*
Nee maar mensen zoals jij moeten er ook zijn dat is namelijk goed voor de genenpoel

Misschien heeft ts hier wat aan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ethologie

[ Bericht 5% gewijzigd door duplicaat op 25-05-2008 13:29:32 ]
pi_58896619
Fijn dat er toch nog een taak voor mij is
weggelegd
  zondag 25 mei 2008 @ 14:17:55 #23
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_58897839
Lang haar = vrouwelijk. Hoe eenvoudig wil je het hebben. Geen wilde fantasieën of rare gedachtenkronkels, gewoon vrouwelijk. En die link zal misschien cultureel bepaald zijn, al is het vrij universeel geloof ik.
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:25 schreef Sowflow het volgende:
(Lang haar in knotjes, staart oke? Of vinden jullie alleen lang haar los mooi?)
Maakt me niet zo veel uit. Of eigenlijk is het afhankelijk van de persoon, wat haar goed staat.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 25 mei 2008 @ 18:11:53 #24
123970 Stabdogg
chill out
pi_58902824
Hoe komen jullie aan de wetenschap dat lang haar vrouwelijk is?
Kort haar voor mannen is iets van de laatste 200 jaar ofzo. Daarvoor had de gemiddelde man net zo lang of langer haar als de vrouw...

Om de een of andere reden is een goede bos vol haar gewoon aantrekkelijk, voor beide seksen. Het geeft aan dat de genen in staat zijn een mooie bos haar te produceren.
Met een kapsel met lang haar valt deze eigenschap meer op en dus is het een plus.
Alle dingen die een plus zijn op het gebied van zaken die goede genen uitstralen zijn seksueel aantrekkelijk.
Bijvoorbeeld een grote kont en brede heupen voor vrouwen, volle lippen, etc.
De exacte functie van hoofdhaar weet ik niet maar zal vast te maken hebben met de warmte behouden van het hoofd en te beschermen tegen zonlicht ofzo.

Gezond, veel en glanzend haar is voor beide seksen aantrekkelijk. Bij mannen met dun haar en een kalende kruin neemt gewoon hun sex-apeal af. Al is het maar voor een klein percentage mits ze een goed hoofd hebben en andere plus punten.

De sexuele link met haar zie ik idd ook niet, maar ik denk zelf zoals eerder genoemd dat alle kenmerken die een mens 'beter maakt' op bepaalde vlakken als sexueel aantrekkelijk bevonden kunnen worden.
  zondag 25 mei 2008 @ 18:43:10 #25
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_58903363
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:11 schreef Stabdogg het volgende:
Gezond, veel en glanzend haar is voor beide seksen aantrekkelijk. Bij mannen met dun haar en een kalende kruin neemt gewoon hun sex-apeal af. Al is het maar voor een klein percentage mits ze een goed hoofd hebben en andere plus punten.

De sexuele link met haar zie ik idd ook niet, maar ik denk zelf zoals eerder genoemd dat alle kenmerken die een mens 'beter maakt' op bepaalde vlakken als sexueel aantrekkelijk bevonden kunnen worden.
Kaalheid ging toch samen met hoeveelheid testosteron? Dat zou betekenen dat kale mannen meer mannelijke hormonen zouden hebben.

Wat ik wil proberen is iets verder te kijken dan "lang haar is vrouwelijk". Maar misschien zou ik het aan haar-fetisjisten moeten vragen. Kijk eens op youtube (long hair), misschien dat je me beter kan volgen.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  zondag 25 mei 2008 @ 19:01:47 #26
123970 Stabdogg
chill out
pi_58903756
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:43 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Kaalheid ging toch samen met hoeveelheid testosteron? Dat zou betekenen dat kale mannen meer mannelijke hormonen zouden hebben.

Wat ik wil proberen is iets verder te kijken dan "lang haar is vrouwelijk". Maar misschien zou ik het aan haar-fetisjisten moeten vragen. Kijk eens op youtube (long hair), misschien dat je me beter kan volgen.
Ik begrijp waar je het over hebt. Maar als iets als aantrekkelijk ervaren kan worden dan heb je daar altijd extremen in... Dat is gewoon de doorslaande ziekheid van de menselijke geest.

Zo zijn er mannen die op EXTREEM dikke konten geilen, extreem grote tieten en extreem lang haar...
Dat zou mijn verklaring dan zijn...
Ik zie verder de sexuele directe link tussen haar en sex ook niet...
  zondag 25 mei 2008 @ 23:00:02 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58908718
Wat al gezegd is volgens mij. Kaal (lees: kort haar)=oud, veel haar = jong. Jeugdige kenmerken verhogen seksuele aantrekkingskracht, dat is biologisch bepaald.
pi_58910339
kaalheid wordt bij mannen van 40+ wel ervaren als aantrekkelijk. Indien helemaal kaal dan, geen monniken kapsel.
  maandag 26 mei 2008 @ 00:08:04 #29
158452 IQM
I am the one
pi_58910383
Omdat kort haar doet denken aan een tuinbroekenpot óf een man.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  maandag 26 mei 2008 @ 08:28:43 #30
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_58912450
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:11 schreef Stabdogg het volgende:
Hoe komen jullie aan de wetenschap dat lang haar vrouwelijk is?
Kort haar voor mannen is iets van de laatste 200 jaar ofzo. Daarvoor had de gemiddelde man net zo lang of langer haar als de vrouw...

Om de een of andere reden is een goede bos vol haar gewoon aantrekkelijk, voor beide seksen. Het geeft aan dat de genen in staat zijn een mooie bos haar te produceren.
Met een kapsel met lang haar valt deze eigenschap meer op en dus is het een plus.
Alle dingen die een plus zijn op het gebied van zaken die goede genen uitstralen zijn seksueel aantrekkelijk.
Bijvoorbeeld een grote kont en brede heupen voor vrouwen, volle lippen, etc.
De exacte functie van hoofdhaar weet ik niet maar zal vast te maken hebben met de warmte behouden van het hoofd en te beschermen tegen zonlicht ofzo.

Gezond, veel en glanzend haar is voor beide seksen aantrekkelijk. Bij mannen met dun haar en een kalende kruin neemt gewoon hun sex-apeal af. Al is het maar voor een klein percentage mits ze een goed hoofd hebben en andere plus punten.

De sexuele link met haar zie ik idd ook niet, maar ik denk zelf zoals eerder genoemd dat alle kenmerken die een mens 'beter maakt' op bepaalde vlakken als sexueel aantrekkelijk bevonden kunnen worden.
in de huidige cultuur is langhaar wel degelijk vrouwelijk
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_58913431
De meeste vrouwen die wat ouder zijn hebben kort haar.
De meeste vrouwen die dus jonger zijn hebben dus meestal langer haar.
Mannen vallen vaker voor een jongere vrouw.
Vrouwen die kinderen hebben laten vaak hun lange afknippen.
Dus mannen vallen meestal op jonge vrouwen die geen kinderen hebben.
pi_58923021
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:44 schreef Druuna het volgende:
Ik ben zelf vrouw en vind lang haar heel mooi...!
Ik baal van vrouwen die hun haar kort hebben...ik vind dat lelijker..
scheelt per vrouw
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_58991023
Lang haar is lastig.
Als je er toch in slaagt om goed verzorgd lang haar te krijgen ben je kennelijk erg gezond en verkeer je in een goede financiele/sociale positie. Dat is aantrekkelijk.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:24:52 #34
107594 Nr.G
m411007
pi_59015068
wie wil nu zn snikkel steken in een wijf met zo'n rattekoppie?
pi_59061592
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:44 schreef Druuna het volgende:
Ik ben zelf vrouw en vind lang haar heel mooi...!
Ik baal van vrouwen die hun haar kort hebben...ik vind dat lelijker..
Ik heb kort haar, altijd lang gehad maar alleen omdat dat praktisch was, `s morgens ff borstelen en het zat goed.

Met kort haar ben ik half uur bezig het in model te krijgen en staat veel vlotter.

Mannen heb er ook geen problemen mee
  maandag 2 juni 2008 @ 09:38:19 #36
37769 erodome
Zweefteef
pi_59062822
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:17 schreef zovty het volgende:
Lang haar is lastig.
Als je er toch in slaagt om goed verzorgd lang haar te krijgen ben je kennelijk erg gezond en verkeer je in een goede financiele/sociale positie. Dat is aantrekkelijk.
Lang haar is helemaal niet lastig, borstel erdoorheen, staart erin en klaar is klare als je het simpel wil houden, duurt nog geen 5 minuten om te doen...

Kort haar, vaak wil de vrouw een vlot kort koppie, moet een heleboel aan gebeuren voordat het leuk zit, allemaal schuim, gel en andere zaken nodig om het in model te brengen, ik ben met mijn lange haar veel sneller klaar als ik er verder niets bijzonders mee doe.

Staart, knotje, vlecht, keltische vlecht, allemaal in enkele minuten te doen met borstelen erbij, je hebt alleen wel een goede shampoo nodig zodat je haar normaal te borstelen is.
Vroeger met de goepkope shampoo's thuis heb ik wel staan janken onder de douche, haar vol met conditioner en dan een knoop ter grote van een vuistje in mijn haar, heerlijk was dat!

Ontopic, lang haar staat gewoon voor vrouwelijk en fris zijn denk ik, daarbij wil men altijd wat schaars is en volwassen vrouwen laten het vaak kort knippen, dus is dat zeldzamer en dus leuker

Zelf heb ik ook een voorkeur voor lang haar, alhoewel het gewoon bij iemand moet passen, sommige vrouwen val je stijl van achterover als ze ineens met een kort koppie aankomen, zo leuk staat dat dan.
Voor mezelf is het zo dat ik geen kort haar wil, ik hou van dat sliertenspul op mijn hoofd, hou van het gevoel van dat haar op mijn rug, hoe het mijn billen kriebelt als ik mijn hoofd iets naar achteren doe(moet naar achteren doen nu, rotkappers altijd die wat tegen lang haar hebben en er teveel vanaf knippen).

Ik hou van het gevoel van dat haar op mijn huid, hou ook van friemelen aan mijn haar en ben er vooral heel erg aan gewend, ooit als kind heb ik het een keer kort gehad, heerlijk als je 7 kruinen hebt op je hoofd.
Als tiener heeft ooit iemand mijn haar tot op mijn schouders geknipt, wat punten zou zijn ging erg fout en kwam pas recht uit op schouderhoogte.
Toen heb ik letterlijk staan huilen voor de spiegel en 's avonds nog een keer toen ik mijn haar weg wilde leggen op het kussen en dat dat haar er gewoon niet was.

Zo lang als het toen was wordt het niet meer ben ik bang voor, toen ging het tot bijna onder mijn kont, nu net erboven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:52:52 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59063034
Volgens mij heeft het dezelfde oorsprong als het heupen/borsten verhaal.
Om lang, vol haar en lange nagels te krijgen en te behouden moet je een gezond dieet volgen. Veel hoogwaardige proteinen en vit B, ijzer en zink.
Een gezonde vrouw, is aantrekkelijk, die baart gezonde babies.

Smeren met maskers en spoelinkjes hebben weinig tot geen nut. Gezond haar en mooie nagels krijg je door goed te eten. Maskertjes en cremes maken je haar hooguit makkelijker doorkambaar en je nagelriemen wat vetter.
Hetzelfde gaat op voor je huid; een glazende en gezonde huid krijg je door je lens te eten aan rijst.
Rijst, rijst, rijst.
Probeer het voor de gein een maandje; je krijgt echt een soort gloed over je huid. Geen enkele creme die dat voor je zal doen. Bovendien is rijst aanzienlijk goedkoper en diervriendelijker.


* SHE schudt haar volle manen nog eens en rrrrroaaaaaaaaaaart
  maandag 2 juni 2008 @ 12:04:32 #38
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59065894
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 22:36 schreef Sowflow het volgende:
Wat is het dat lang haar seksueel prikkelend is?
Vaak kun je iets pas snappen als je weet wat het tegenovergestelde is


Daarom dus: lang haar
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59071374
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:38 schreef erodome het volgende:
Lang haar is helemaal niet lastig
Ik bedoel meer om het gezond te houden, dus soepel, glanzend en zonder dode punten.
quote:
Vroeger met de goepkope shampoo's thuis heb ik wel staan janken onder de douche, haar vol met conditioner en dan een knoop ter grote van een vuistje in mijn haar, heerlijk was dat!
Dat dus.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:38:59 #40
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_59073643
[iimg]http://www.drogisterijprodukten.com/producten/129x129/3093335.jpg[/img]
sindsdien amper klitten meer

maar het zijn juist inderdaad de kortharige fashiontrutjes die lang met hun haar bezig zijn
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_59075284
Lang haar
Kortharige koeien
  maandag 2 juni 2008 @ 19:24:41 #42
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_59076056
Best lelijk, dat korte haar:





Smaken verschillen, maar het blijft een feit dat een gezicht meer aandacht krijgt bij de wat kortere coupes. Dus heb je een gezicht om gezien te worden, dan is een snelle korte coupe je ding Toch wat meer te verbergen, dan de wat langere lokken
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_59076251
Er is ook nog een verschil tussen kort en kort he
Het is hier of kort en dan een mannenkapsel of lang dus haar tot aan je reed ofzo.
Mijn haar komt tot mn schouders maar ik zal toch niet durven beweren dat ik lang haar heb. Maar om het nu kort en lelijk te noemen dat gaat toch ook weer wat te ver.
Verder ken ik nog genoeg vrouwen waar lang haar echt lelijk is. Dan zou ik eerder gaan voor kort en verzorgd haar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:01:14 #44
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_59095668
Daarom krijgen moslimsbitches ook een hoofddoek om. Vraag het aan een moslim.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:31:47 #45
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_59498298
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:52 schreef SHE het volgende:
Volgens mij heeft het dezelfde oorsprong als het heupen/borsten verhaal.
Om lang, vol haar en lange nagels te krijgen en te behouden moet je een gezond dieet volgen. Veel hoogwaardige proteinen en vit B, ijzer en zink.
Een gezonde vrouw, is aantrekkelijk, die baart gezonde babies.

Smeren met maskers en spoelinkjes hebben weinig tot geen nut. Gezond haar en mooie nagels krijg je door goed te eten. Maskertjes en cremes maken je haar hooguit makkelijker doorkambaar en je nagelriemen wat vetter.
Hetzelfde gaat op voor je huid; een glazende en gezonde huid krijg je door je lens te eten aan rijst.
Rijst, rijst, rijst.
Probeer het voor de gein een maandje; je krijgt echt een soort gloed over je huid. Geen enkele creme die dat voor je zal doen. Bovendien is rijst aanzienlijk goedkoper en diervriendelijker.


* SHE schudt haar volle manen nog eens en rrrrroaaaaaaaaaaart
RIJST!!?!?
Dit is de eerste keer dat ik dit hoor, vertel!

Ik ben het verder wel eens met je verhaal over voeding en huid/haar. Maarrrr... het is ook zo dat je met dingen van buitenaf heel veel kunt bereiken.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  woensdag 18 juni 2008 @ 20:33:34 #46
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_59498347
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Vaak kun je iets pas snappen als je weet wat het tegenovergestelde is
[ afbeelding ]

Daarom dus: lang haar
Joh! Heeft toch niets met het haar te maken, maar meer met het type vrouw...?!
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_59506143
onder kaal boven lang

pi_59600143
Dat is een goeie vraag zeg..

* CSI_MIAMI vind lang haar bij de dames ook
pi_59613465
Ik heb toch echt een hele grote voorkeur voor korte haren. Natuurlijk vind ik langharige vrouwen ook vaak zat aantrekkelijk, maar een mooi kort koppie, echt helemaal goed. Sommige vrouwen vind ik zelfs gemillimeterd haar errug sexy.
Voeg je me toe op je Wii?
Mijn nummer: 3707-5008-7748-3551
pi_59829812
Bohh dr liep iemand bij mij op school rond (waar ik nu dus vanaf ben) met blond haar tot over dr kont, en dan ook echt heel mooi blond, nohhh heerlijk
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_59829900
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:48 schreef delano.888 het volgende:
Bohh dr liep iemand bij mij op school rond (waar ik nu dus vanaf ben) met blond haar tot over dr kont, en dan ook echt heel mooi blond, nohhh heerlijk
Dat is dus weer het andere uiterste, en ook niet bepaald aantrekkelijk
X
X
X
pi_59830161
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat is dus weer het andere uiterste, en ook niet bepaald aantrekkelijk
Nou dat vind ik dan dus weer prachtig
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 10:24:00 #53
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_81753958
Zal erwel op wijzen dat ze veel oestrogeen heeft, of zo.
Haar is gewoon erg zacht en zachte vrouwen zijn sexy en het is een teken van schoonheid zoals een pauw mooie veren heeft.
Jesus hates you.
pi_87172995
Ik ben ook vrouw en heb haar tot net boven mijn billen. Mijn haar is dik, blond en heerlijk zacht. Zelf pak ik vaak een streng haar die ik tussen mijn vingers door laten glijden. Inmiddels ben ik benaderd als vlechtmodel, zodat andere kunnen leren vlechten. Inmiddels ook al 3 mannen die tegen betaling mijn haar een uur komen borstelen. Wat er dus zo mooi, spannend en sexy aan lang haar is weet ik niet, maar weet wel dat er meer mannen zijn die hier van houden dan ik dacht.
pi_87173508
Lang haar is sexy en vrouwelijk, mannen willen sexy en vrouwelijk, tenzij homo, oh nee wacht.. :')
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_87176423
Goeie kick :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_87211624
bij elkaar pakken en hard aan trekken tijdens de sex....
dat is t eigenlijk wel wat er sexy aan is
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
pi_87212585
lange vrouwen met lang,sluik haar en langbenig zijn vaak de grote eyecatchers voor mannen. :Y *)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_87214983
Lang (en vol) haar is een teken van gezondheid, biologisch gezien betekent dit dat de vrouw een goede kandidaat is voor voortplanting. Tis hardwired in de brein van een man. Daarom vallen mannen erop. Veel mensen realiseren zich niet hoeveel haar betekent voor een vrouw. Uit onderzoek is zelfs gebleken dat het haar een groot deel maakt van het zelfbeeld van de vrouw en daarbij haar zelfvertrouwen. Dit is het gevolg van het belang van haar in het pakketje van tekenen van vruchtbaarheid/gezondheid.

Voor mannen is dit anders omdat het mannelijk hormoon testosteron juist voor haaruitval zorgt, maar da's een verhaal voor een ander keer.

Ohja en hoi allemaal :W
pi_88125441
Ik heb mijn moeder 4 jaar geleden voor gek uitgemaakt, ze kwam thuis met een kortgeknipte rode kop met haar.
Afgrijselijk!!!! :{ MIjn vader was er ook totaal niet blij mee, en ik kan me voorstellen dat hij haar ook niet meer aantrekkelijk vond. Ze heeft nml prachtig haar van haarzelf.
Bruin krullend haar, gelukkig heeft ze het weer laten groeien.
Ik ben overigens naar die kutkapper gegaan de dag erna en heb dat wijf de huid volgescholden, tyfustrut. Dat haar verkopen ze weer voor pruiken etc.
:{w
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_88194120
Lang haar accentueert een lange hals. Weet niet waarom, maar dat is wat het voor mij doet.

Oh ja, en als ik lig en m'n vriendin pijpt me en ik voel die lange haren over mijn buik glijden word ik ook nog eens extra geil.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_88198881
Bij vrouwen vind ik lang haar zelf mooi/sexy staan. En ik voel me ook sexyer met lang haar dan met haar tot mijn oren, haha.

Ik denk ook dat het er mooi uit ziet6 hoe het haar valt, over de schouders en borsten (soms hebben ze het zo lang dat het over de kont valt)
Game on!
pi_88202922
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:01 schreef Dipkip het volgende:
Vanuit de evolutie: als een vrouw lang, glanzend haar heeft, is dat een teken van jeugdigheid en gezondheid en daarmee een teken dat ze gezonde baby's kan baren.

Vanuit nu: veel mannen vinden het leuk om je vast te grijpen aan dat lange haar.
Dit.
** I can love you in 1,000,000 ways, & if you don't like it, send it back in 30 days!
pi_88206058
Ik vind het allemaal logisch klinken, maar bij sommige klinkt het zo alsof kort haar helemaal niet vrouwelijk is.

Wat vinden jullie dan van Victoria Beckham? Die is toch vrouwelijk? Ikzelf heb een lange nek en een lang gezicht. Met lang haar zag ik er lijzig uit. Stond met totaal niet.
Mijn haar valt nu achter tot 3-4 cm boven mn schouders en voor 2-3 erover (lange bob). Kan dat dan niet vrouwelijk zijn?

Ik denk dat vrouwelijkheid meer te maken heeft met zachte, ronde vormen. Mijn ex vriend viel alleen op haar boven de schouder. Hij vond dat die vrouwen veel meer pit en zelfvertrouwen uitstralen.
Zijn hier mannen die een mooie bob langs het gezicht mooi vinden?
pi_88206142
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef EliseL het volgende:
Ik vind het allemaal logisch klinken, maar bij sommige klinkt het zo alsof kort haar helemaal niet vrouwelijk is.

Wat vinden jullie dan van Victoria Beckham? Die is toch vrouwelijk? Ikzelf heb een lange nek en een lang gezicht. Met lang haar zag ik er lijzig uit. Stond met totaal niet.
Mijn haar valt nu achter tot 3-4 cm boven mn schouders en voor 2-3 erover (lange bob). Kan dat dan niet vrouwelijk zijn?

Ik denk dat vrouwelijkheid meer te maken heeft met zachte, ronde vormen. Mijn ex vriend viel alleen op haar boven de schouder. Hij vond dat die vrouwen veel meer pit en zelfvertrouwen uitstralen.
Zijn hier mannen die een mooie bob langs het gezicht mooi vinden?
Je ex is sowieso biseksueel, zoniet homo, maar dat terzijde.
pi_88210532
Hahahaha :') als je hem zou kennen zou je dat nooit beweren. Ik ken geen duidelijkere hetro dan mijn ex!! xD maar dat terzijde. Nutteloze commentaren kun je voor je houden. Beetje kinderachtig..

OT.
pi_88210574
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 15:06 schreef EliseL het volgende:
Hahahaha :') als je hem zou kennen zou je dat nooit beweren. Ik ken geen duidelijkere hetro dan mijn ex!! xD maar dat terzijde. Nutteloze commentaren kun je voor je houden. Beetje kinderachtig..

OT.
Hij kan wel hetro zijn, retro zijn of zelfs petro zijn; hetero is hij niet. :')
pi_88210720
en zeuren om een typ foutje. sneu sneu. :O HETERO dan voor jou.

Nogmaals, on topic graag en alle kindjes mogen buiten spelen. ;)
pi_88210777
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef EliseL het volgende:
en zeuren om een typ foutje. sneu sneu. :O HETERO dan voor jou.

Nogmaals, on topic graag en alle kindjes mogen buiten spelen. ;)
Ik moet toegeven dat je korte haar je wel lekker pittig maakt. Een vinnig vrouwtje ben je.
  maandag 1 november 2010 @ 15:24:52 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88211074
quote:
8s.gif Op maandag 26 mei 2008 00:08 schreef IQM het volgende:
Omdat kort haar doet denken aan een tuinbroekenpot óf een man.
Dat dus :')
pi_88211329
Er is toch een verschil tussen stekeltjes (ik geef toe dat is man of tuinbroek- vrouw), of een bob?

[url= http://www.kapsels.net/kapsels/haartrends1.htm]
http://www.kapsels.net/kapsels/haartrends1.htm[/url]

Kom op mannen, willen jullie beweren dat dit niet sexy is? ;)

@ tho_Omas. Vrede? ;) Ik vergeef je je botte gedrag. Probeer alleen een beetje een leuke discussie op gang te krijgen. :)
pi_88214590
Komt puur door de prikkels vanuit de media en samenleving... Al vanaf je geboorte krijg je bepaalde gedragsregels doorgespeeld van hun. Wat mooi en niet mooi is wat lekker ruikt en niet lekker ruikt etc... De oorsprong zit hem natuurlijk in de oermens. Maar als iedereen vanaf vandaag de standaarden gaan omdraaien dan krijg je het tegenovergestelde na een periode.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')