Dat ben ik niet met je eens. Industrie kan je namelijk gewoon bouwenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:31 schreef Racemol het volgende:
Het is inderdaad wel zo netjes om er af te blijven. Wat ik zelf vaak doe is wel bijvoorbeeld goederen vervoeren als de andere speler dat niet doet, of vergeten is.
Al moet ik zeggen dat het aantal industrieen op de moeilijke map zo matig is, dat je er bijna niet aan ontkomt om van elkaar te 'stelen'.
Nu ja Magnet, zover ik weet is er dus geen officiele afspraak over. Dus het is nog helemaal niet zeker of je iets fout gedaan hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb te lang tegen de computer gespeeld geloof ik. Als dat de afspraak is, hou ik me daar voortaan aan
Ik heb zojuist ook 90.000.000 uitgegeven op die manier, als goedmakertje voor het stelen van maisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:46 schreef Racemol het volgende:
Wat ik jammer vind is dat je raw materials alleen kan prospecten. Je weet dus nooit waar deze terecht gaat komen. Gister avond heb ik bijvoorbeeld nog 5 water supplies geprospect, om wat meer industrieen te creeren. Geen idee of iemand ze inmiddels al heeft opgepakt.
Jammer dat ik niet zoveel kan inloggen, zit op mijn werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook 90.000.000 uitgegeven op die manier, als goedmakertje voor het stelen van mais
Ik ken inderdaad de situaties waar ik een station heb met daaromheen 10 kopermijnen
Volgende keer speel ik weer gewoon mee met de "normale" editie. Maar dit gaat verder wel prima.
Ik zal als ik thuiskom ook wel even wat miljoentjes spenderenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook 90.000.000 uitgegeven op die manier, als goedmakertje voor het stelen van mais
Ik ken inderdaad de situaties waar ik een station heb met daaromheen 10 kopermijnen
Volgende keer speel ik weer gewoon mee met de "normale" editie. Maar dit gaat verder wel prima.
In het echt heet dat concurrentie! ;-)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook 90.000.000 uitgegeven op die manier, als goedmakertje voor het stelen van mais
Als zo'n mijn een productie van 250 ton heeft, jij er een station bouwt met 1 trein terwijl ik mn haven aan de andere kant van het water al af heb (was die bij de mijn vergeten :$ ), dan heb ik er minder moeite mee dan wanneer jij daar 8 treinen hebt rijden die voor 90% afhaal zorgenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel zo netjes dacht ik. Alleen nu zie ik dat MagNet dat bijvoorbeeld niet doet. En een paar mappen geleden was LeeHarvey met m'n kolen aan de gang.
Maar het is geen officiële reden die vermeld staat op de site van Mero. Dus nu vroeg ik mij af wat de afspraak precies is
dat dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Industrie kan je namelijk gewoon bouwen
Kijk, als iemand grondstoffen naar een fabriek vervoert, maar hij vervoert niet de goederen die van de fabriek afkomen dan heb ik er niet zo'n probleem mee.
Maar als ik mais van een boerderij vervoert, en ik vervoer ook nog eens minimaal 50% van het mais dan is het niet zo netjes als een ander daar ook gaat beginnen
Stel dat ik maar 30% ofzo van het mais vervoerde dan heb ik er ook nog wel begrip voor als een anders ook gaat beginnen
Maar ik vroeg me dus af wat de algemene mening hierover is, en in het bijzonder die van Mero omdat het zijn server is tenslotte
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Racemol het volgende:
[..]
In het echt heet dat concurrentie! ;-)
Als je het goed organiseerd kan je ook met 2 of 3 treinen een score van 90% halen. Ik heb geen enkele industrie dat maar met 1 trein bedient wordt. Er is er altijd 1 onderweg en 1 aan het laden. En net voor die vol is komt de 2e trein weer terug om te gaan laden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als zo'n mijn een productie van 250 ton heeft, jij er een station bouwt met 1 trein terwijl ik mn haven aan de andere kant van het water al af heb (was die bij de mijn vergeten :$ ), dan heb ik er minder moeite mee dan wanneer jij daar 8 treinen hebt rijden die voor 90% afhaal zorgen
Alweer zo'n 'ramp'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mero, kan je de rampen uitzetten??
Dat werkt echt niet in een multiplayer. Er is altijd wel iemand online op de server. Dus in de tijd dat ik werk gaan er zo tientalle jaren voorbij. Dat zijn dan tientalle jaren waarbij een spoorlijn onderbroken is door een ufo ofzo
Dan zullen mijn treintjes inmiddels ook wel door diverse rampen getroffen zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alweer zo'n 'ramp'
Dit verpest echt spelplezier. 12 treinen hebben 3 jaar lang met verlies rondgereden omdat ik even ging lunchen
Ik wordt nu trouwens steeds gekickt met een synchonisatiefout
De vorige map was veel voller, en daar had ik geen enkel probleem. Vanochtend kon ik zelfs nog met m'n PentiumII 733Mhz nog gewoon spelen. Vreemd
heb jij een speciale pc voor TTD ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alweer zo'n 'ramp'
Dit verpest echt spelplezier. 12 treinen hebben 3 jaar lang met verlies rondgereden omdat ik even ging lunchen
Ik wordt nu trouwens steeds gekickt met een synchonisatiefout
De vorige map was veel voller, en daar had ik geen enkel probleem. Vanochtend kon ik zelfs nog met m'n PentiumII 733Mhz nog gewoon spelen. Vreemd
Wat zijn de specs van je PC? Mijn laptop trekt het meestal met gemak en dat is niks bijzondersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
Op m'n atelier staat een oude Pentium met windows98. Meestal is ie te traag voor grote netwerkmaps. Maar als een map nog niet zo vol is dan gaat het wel (zoals vanochtend)
En hier thuis staat m'n goede PC. Met de vorige map (die echt erg vol was) had ik geen desyncs. Raar dus dat ik nu steeds gekickt wordt
Ja is meer dan voldoende, ter vergelijking ik speel zonder problemen op een Core2duo 1.6quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Pentium dual core 2,1Ghz
lijkt mij ruim voldoende voor een map die op een PentiumII 733Mhz ook nog werkt
autosave gooit je uit het spel , echt belabberd :p maarja ^^ waarom saven als je online speelt :3quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
save gamepje van me ^^ waar ik mee bezig was
simpel, spelletje ^^ maar ik vermaakte me ermee, het is nog een beetje chaotisch wou het nog uitwerken.
maar alvast een save game.
Openttd 0.6.0 final gebruikt.
http://www.savefile.com/files/1587527
Weer een slaaf voor de sektequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Nou Merovingian je hebt het voor elkaar ik ben er weer verslaaft aan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |